- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Computex 2024: Ez a mimikás robot valójában egy 65 wattos GaN gyorstöltő
ma A Ugreen Nexode RG fekete és lila színben cukiskodik, és három eszközt is tölt egyszerre, ha kell.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Malachi
addikt
válasz
AthlonXP #3489 üzenetére
SPOILERES
pár tipp, bár nem tudom, milyen mentést hozol át - ha lehet, válaszd mindig a kék választ, amúgy pedig a jobb oldalon a fentit. persze ha kérdezősködni kell, csak nyugodtan. minden nagy küldetés után beszélj mindenkivel, akivel csak tudsz. addig ne kezdd el a végét, amíg nincs 5000+ war assetsed, ezt csak egy kis multizással tudod összehozni. a végén úgyis ugyanoda jutsz, ott pedig menj jobbra és lődd szét amit kell. ha minden stimmel - bár ez hülyén hangzik, de ELVILEG - a legjobb befejezést kapod és a hajóról is hárman szállnak ki, meg Shep is fellélegzik a végén.
-
Ilsyde
őstag
válasz
AthlonXP #3502 üzenetére
Naprendszer szkennelesre az a legegyszerubb taktika hogy az ellenfel megjelenese utan nehany masodperccel elhagyod a helyet, majd azonnal visszamesz. Ilyenkor nyilvan ujra jonnek, de megint van egy kis idod szkennelgetni. Ha talalsz valamit, azt is meglatogathatod (nem tudnak elkapni egy bizonyos ideig, akkor sem ha teljesen korulvettek).
Igy riado ide vagy oda, fel tudsz fedezni mindent elsore.
-
leviske
veterán
válasz
AthlonXP #3736 üzenetére
Inkább az a baj szerintem, hogy eddig azt nyilatkozták, hogy nem lesz vége, csak a karakter sztorijának. Na mármost a végén minden lehetséges labdát lecsapnak. Persze ettől még nem tartok elképzelhetetlennek új részeket, de feldolgozva a végét én is úgy látom, hogy a ME ennyi volt. Mégha nem is örökre, de szerintem vagy 10 évig nincs értelme bolygatniuk és egy teljesen új sztorit kezdeni, mert egyszerűen nem lenne súlya.
Szvsz most már inkább a Dragon Age-t kéne pályára állítani, miután azt ígérték, hogy abban akár 6-9 rész is benne van és emellett az új Jade Empire infókat kéne elkezdeniük csurgatni. Na meg én még mindig várom a napjainkban játszódó RPG-t, amiről Muzyka álmodozott az egyik interjúban.
-
KubanitoS
veterán
válasz
AthlonXP #4826 üzenetére
Érdekes, hogy senki sem említette meg közületek mit mond Martin Sheen (The Illusive Man) a videó végén:
"Stay tuned, I'm not done yet!"
Érdekes kijelentés tekintettel arra, hogy Tim meghalt a játék végén, nem gondoljátok?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Spectrum
aktív tag
válasz
AthlonXP #5002 üzenetére
Sajnos van egy gyerek, pont a 3-ban.. Bár ne lenne, vagy meg lehetne oldani hamar a gondot
-
Spectrum
aktív tag
válasz
AthlonXP #5902 üzenetére
Nem először linkelem, de úgy látom megint szükséges.
Daniel Kahneman: The riddle of experience vs. memoryNagyon jól előadja, hogy valaminek a vége miként rontja el az egésznek az emlékét. Kutatási eredményekre támaszkodva bizonyítja be, hogy az emberi agy így működik, például egy kellemes zeneszám végén egy rövid, hangos, zavaró zaj hatására a teljes élménynek az emléke megmérgeződik. És nem, nem a mass effect kapcsán tart előadást, már 2 éve fel van töltve a videó.
-
Televan74
nagyúr
válasz
AthlonXP #5902 üzenetére
Ez azért van mert a vége nem lett ok. Én még tuti , hogy végig viszem még a játékot néhányszor, és az is biztos, hogy veszek dlc -ket., bár a multi dlc -k kizárva. És biztos hogy ha beszéltem mindenkivel Londonban a következő lépésem az ALT+F4 lesz. Nem kivánom többször a pocsék véget megnézni.
És az is biztos, hogy többet nem veszek elővételben játékot. Várok a vásárlással 1-2 hónapot.
A filmet meg úgy tudom , hogy csak az idén kezdik el a forgatni.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
G4ga
őstag
válasz
AthlonXP #5902 üzenetére
amit leirtál a játékkal kapcsolatban avval teljesen egyetértek.
teljesen rendben van a gondolat meneted. de abban egyet kell neked is érteni hogy az az utolsó tiz perc...a játék szavatosságán és ujrajátszhatóságán szvsz sokat ront. hibába a nagyszerü zene, hangulat, pillanat, amikor tudod hogy a vége olyan amilyen szerintem elmegy az egésztöl a kedv. persze tisztelet a kivételnek.
Én az a tipus vagyok aki akár többször végig visz egy játékot.
AC 1-et 3x, AC 2-2x (100% kitolva ) RE 5 6x ( 100X ), Warcraft szinte mindegyik fajjal, Batmant AA 3x ME 1-2 nem is emlitem már. és még sorolhatnám azokat a játékokat amivel nem 1-2 órát lehet eltölteni!
hasonló cipöben járok a filmekkel is.
Minden évben megnézem a 3 gyürük urát, a 3 Mátrixot, 6 csillagok háburuját mert élvezem, és bár töredékében emléxem a szotorira mégis jó.
Az biztos hogy az adott filmeket nem nézném meg ha nem tetszene akár a vége.Itt nem egy játékról a ME3 van szó. itt arrül van szó hogy az utolsó 10 perc kihat mind a 3 részre. mert az eltöltött idö szinte teljesen feleslegessé válik a befejzés miatt!
Nagyon ugy tünik hogy a Bioware se tudta mit ér a játék. Valjuk be tényleg nem minden napi dolog amit leraktak az asztalra. de igy lerombolni valamit.
Ez kb olyan mintha mondjuk Merci szervizben dolgozol és csak a Bmw-hez értesz!Szerintem a Multi játékba való beleimportálása, Akction mod egyértelmüen a játék elkorcsosodására utal. egy már már kultusz akció RPG-be multi? a jobb befejezéshez multizni kell egy alapvetöen single játéknál? ... ez olyan mintha a Mariót neten lehetne csak tolni.
Wii Super Marioba ugyan beletették az egyszerre több játékost, de az akkorát ütött...
A bionak nem jött be... tul sokat akartak egyszerre!és a hab a tortán, hogy nyilvánosan leszarják a játékosokat.
Mikor kirobbant a balhé... persze persze meghalgatunk benneteket... aztán tessék. nem kaptok semmit, majd megmagyarázzuk ezt!
+ kanyarodjunk vissza az elejére... az igéreteik a ME3 kapcsolatban... hát nrm igazán ugy tünik mintha azt kaptuk amit igértek... ha ugy lenne most nem az utolsó 10 percröl beszélne mindenki, hanem arrol hogy igen ez a triologia!Ez az én véleményem, remélem nem nagyon kesze kusza... kicsit fáradt vagyok és mellesleg ki***szott ideges.
Ez a multi... GETH gold 10... meghalok, már ugy hogy kezemben a Rakéta vetö, felélesztenek, 10 mpig nyomom a lovés gombot és persze hogy kiszednek... lol...Amugy tényleg nem rossz a multi, de nem ezért vettem meg a játékot.
[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
válasz
AthlonXP #5902 üzenetére
Én ezekkel teljes mértékben egyetértek, de az emberek - általában - nem azért vesznek meg súlyos tízezrekért egy játékot, hogy egy végigjátszást követően az egész menjen a polcra.
A Mass Effect 3 vége pedig - bennem legalábbis - azt okozta, hogy egyszerűen hiába van a maradék 99% tökéletesen megcsinálva (Bár azért az sem teljesen perfekt), ha a végén mindig ugyanazt a 10 percet kell végignéznünk, attól függetlenül, hogy miképpen játszottuk végig az előző részeket, akkor nincs értelme újra elővenni a játékot, de még az előző részeit sem.
Az első és második részt kitoltam legalább tucatszor. A ME2 megjelenése után, amikor először végigvittem, egyből szedtem elő a ME1-et, csak hogy új karakterrel, másféleképpen játsszam azt végig, mert kíváncsi voltam, változni fog-e valami a folytatásban.
A harmadik résznél pont ezt rontották el. Azért nem esik jól az emberek túlnyomó többségének újra végigjátszani, mert kvázi értelmetlen az egész. Mégis mi motiválna arra, hogy minél több War Assetet és szövetségest gyűjts, vagy konfliktusokat oldj meg, ha a vége mindig ugyanaz?
Ha lenne benne pár lehetőség, mint például a második rész végén, ahol a Normandia és a felszerelések fejlesztgetésével és a legénység hűségének elnyerésével, valamint a végén a megfelelő csapat összeállítással érhetted el, hogy mindenki túlélje a küldetést... Na, akkor egy rossz szavam sem lenne.
Az, hogy Shepard meghal, esetleg az egész galaxis vele pusztul, benne volt a pakliban már az elejétől kezdve. De pont azért küzdöttük végig az első két részt, majd a harmadik elejét, hogy minden tőlünk telhetőt megtegyünk azért, hogy ez ne következhessen be.
Erre mit tesz isten, a végén mindössze három választási lehetőségünk van. Ráadásul azok is majdnem teljesen egyformák, ami a végkimenetelt jelenti. Ha itt is annyi végkimenetelt lehetne elérni, mint a ME2 végén, akkor senkinek egy rossz szava nem lenne.
Emlékezzetek csak vissza: ott is ugyanazt az animációt láttuk mindig a végén, viszont a csapattársaink halálát bejátszó pár másodperces videók, vagy a végén az, ahogy a legénység életben maradt tagjai ránk néznek a fedélzeten, ezek önmagukban többet értek, mint ez a 10 percnyi rettenet, aminek ráadásul az eddig átélt eseményekhez az égadta világon semmi köze nincs.
És ott igenis megvolt az újrajátszási faktor, hiszen komolyan meg kellett küzdeni ahhoz, hogy mindenki életben maradjon. Aki nem tette, az elveszítette a legénységét, természetesen a rossz befejezés is adott volt, de ott legalább ez rajtad múlt, A TE DÖNTÉSED VOLT! Jó, itt is te döntesz, de mégis mi között? Egyedül azt választhatod meg, hogy milyen színű robbanást akarsz látni a végén. Ennyi.
Semmi konklúzió, semmi végkifejlet. Csak egy rakás sz@r. A DLC-nek is csak akkor lenne értelme, ha beletennének egy olyan opciót is, hogy - megfelelő Paragon vagy Renegade szinttel - igenis elküldhessük a szellemgyereket a Reaperekkel együtt a fenébe. Vagy haljunk meg velük együtt, ha másként nem megy, de ez egyik sem megoldás, amit itt elérhetünk.
Tudom, hogy ez nem fog bekövetkezni, hiszen a F.A.Q.-ban világosan leírták, hogy ők teljesen meg vannak elégedve a végével és nem fogják azt megváltoztatni:
"So there you have it. Are we proud of the game we made and the team that made it? Hell yes. Are we going to change the ending of the game? No."
Részemről egy utolsó esélyt kapnak - pont azért, mert a játék többi része rendben volt -, de ha ebben az ingyenes DLC-ben minimum egy elfogadható magyarázattal nem állnak elő, vagy legalább egy pár perces animációt nem tesznek a végére, amiben megmutatják, hogy mi történt csapattársainkkal a nagy bumm után, akkor az biztos, hogy nem veszem elő többet a ME3-at, akármilyen DLC-t is fognak hozzá kiadni a jövőben.
MOD: Nem használtam smiley-t, mert akkor tele lenne velük a hsz, ez pusztán az én véleményem, ezzel nem szeretnék senkit semmiben befolyásolni.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz
AthlonXP #5902 üzenetére
Persze, ha nem nézzük a végét egész jó, csak akárhonnan is nézem nem lehet elvonatkoztatni a végétől mert tudod, hogy mi fog történni bármennyire is erőlködsz bármit teszel a végén nem lezárást, hanem még több kérdést kapsz.
Amúgy, ha a végétől eltekintve nézzük a játékot:
A küldetések, Thessia-t és a Cerberus bázist leszámítva nagyon jók, szerintem a fegyver fejlesztésben megtalálták a középutat az első és második rész között. Vannak nagyon jó jelenetek mint Mordin-é, Legion-é, Grunt-é. A zene is kiváló.
De annyi elbénázott dolog van a végén kívül ami mellett egy fan vagy csak egy a részletekre adó gamer nem tud elmenni.
Pl.:
1. Mik ezek a melléküldetések??? mindkét előző részben voltak olyan küldetések amikor bolygó szkennelés közben találtál valamit és leszállhattál, ha nem is kellett lövöldözni, de volt.
2. BUG halmaz. Hihetetlen, hogy ennyi hibával képesek voltak kiadni. (csak pár, Citadel-en az egyik beszélgetőtársad amint beszédbe elegyedsz vele eltűnik, Rannoch-on egy darab semmit adsz Tali-nak, Normandy Combat Center, simán fenn akadsz a korláton, Normandy pilótafülke ott ragadhatsz, ha Joker és EDI között állsz meg, Föld mielőtt bemész a mélygarázsban a Mako mögött az egyik falnál szintén beragadsz ami szívás mert rögtön szétszednek a Maruderek, vagy a Banshee, több helyen is előfordul, hogy a fedezék mögül lövöldöző Cerberus katonákat nem lehet lelőni hiába eresztetsz beléjük egy tárat, a fedezék rendszert inkább meg sem említem, nem lehet arcot importálni, stb..)
3. A választások, vagy akciók egy egy cut-nál nem számítanak, pl a kezdésnél Anderson mindig ugyan azt mondja, Cerberus bázison, ha felrobbantod Kai-t akkor is ott fekszik a földön mögötted, szinte minden olyan jelenetbe ahol fegyver is van nálad valahogy a semmiből oda kerül az Avenger a kezedbe, stb..
4. Liara románc, hiba mondod neki az elején, hogy még mindig akarod és smárolod le egy másik beszélgetéskor mire elkészíti azt a holo fost már csak barátok vagytok és újra fel kell szedned
5. még importált mentés esetén is vannak olyanok, hogy olyan döntésed, cselekedeted emlegetik fel amit meg sem hoztál korábban.
6. Mindenképp multizni kell ahhoz, hogy a befejezések egy részét elérd
7. abszolút feleslege a történethez semmit nem adó jelentek (az összes álom ilyen)
8. Nulla értékű 0. napos DLC ami semmit nem befolyásol a történeten
9. a CE és DD változat extráit max hackelve érheted el mert nem voltak képesek fizetős DLC-ként feltenni
10. már játékon belüli történet hibák pl: a Prothean VI-t miért hagyod ott a Cerb. bázison amikor még Thessia-n azt mondta, hogy beépül a Crucible-be és összekapcsolódik a Catalyst-al???Most így hirtelen ennyi jutott eszembe. Én ezt maximum RC változatnak adtam volna ki publikus tesztelésre.
És most a hsz.eket látva visszaülnék a gép ill. a papír elé és masszívan átdolgoznám.
Mindezektől függetlenül élveztem a játékot és nem fogom eladni, csak semmi további fizetős tartalmat nem veszek meg mert nincs értelme.[ Szerkesztve ]
-
L4mie
veterán
válasz
AthlonXP #5919 üzenetére
Őszintén engem azért zavartak az álmok, mivel renegade Shep-et játszottam.
Konkrétan az én karakterem több fost-szart látott, és vitt végbe pölö szeme láttára olvadt DNS masszává a fél legénysége meg ilyenek, az hogy egy kissrác halála miatt rémálmai legyenek.....
UGYANMÁÁRkeményebb volt annál.
Paragon jellemnél simán jó lett volna, de renegade-nál...hol nem szar le egy kiskölköt a 100.0000.000000 közül akit amúgy megment?Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Cray Tyler
senior tag
válasz
AthlonXP #5902 üzenetére
Én bizony maximálisan egyetértek.
És magasról lesz@rom, ki milyen tanulmányt jegyzett 2 évvel ezelőtt arról, hogy a zeneszám végén a hangos és befejezetlen crescendó az mennyire káros az egész mű megítélése szempontjából. Nemérdekel, nekem tetszett (NAGYON tetszett) az ME3, és ezt ha kell, akkor a máglyára menet is fennhangon fogom énekelni. A vége összecsapott, igen... van benne sok logikai ellentmondás, igen... sör mellé kiváló téma, igen... ÉS?
Ettől még volt benne epic pillanat bőven, legalább annyi, mint az első, vagy a második részben. Csak a vége szar. De ettől még egy nagyon jó játék. Ami lehetett volna sokkal jobb is...
Csak azt mondom, illetve azzal értek egyet, hogy az utolsó 10 perc nálam sem bírta ennyire (semennyire) beárnyékolni az azt megelőzőeket. Lehet, hogy a hiba bennem van. De nekem így jó. -
L4mie
veterán
válasz
AthlonXP #6550 üzenetére
Az EA vagy az Activision valamelyik főnöke az amelyik azt mondta, hogy nnyit kell kérni egy játékért amennyit csak merünk, és hogy a nyomorék gamereket úgy le kell húzni ahogy csak lehet?
Ki volt az a muki? Csak mert lassan felírnám a KoS listámraamúgy az EA megérdemelte....nem játszatják örökké a tartalom, élvezeti érték kinyirbálását mellette a profit maximalizálását.
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
válasz
AthlonXP #6552 üzenetére
Na most meg lehet kövezni meg minden, de én ME1-2-t először gonosz féllábú, félszemű kalózként vittem végig, mivel nagyon bejött utána mentem a boltba és szépen megvettem akkor már a DA-t is.
Úgy gondoltam, hogy ha már a BIOWARE összehozott számomra jó néhány kellemes órát, megérdemlik, hogy megvegyem a játékukat. DA1 ben se kellett csalódnom.Azóta szinte csak eredeti gamekkel tolom, mivel rájöttem nekem évente 2-4 játékra nincs több szabadidőm, azok is olyanok, hogy jó régóta várom őket, vagy valamiért megfogott, vagy sokan ajánlották. Ennyit meg ha máshogy nem akciózva megengedek magamnak. Amúgy is imádom a polcomon a játékdobozokat ^_^
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz
AthlonXP #7081 üzenetére
Szerintem semmi sem történik
végig kell vinned a játékot Vega-val, EDI-vel, Ashley/Kadian-al, és Liara-val meg Javik-al, ha van DLC-d.
SPOILER
Mordin helyett meg kapsz egy másik Salarian-t aki meggyógyítja a Kroganokat egész pontosan a Labor vezetőjét Sur'Kesh-ről. Legion helyett van egy fake Legion, Tali helyett van valami random Admirális, a Doki helyett van az első részből a Doki a Citadel-ről aki amúgy +10 pontot ér az EMS-enWrex helyett van a testvére, Grunt helyett meg valami sose látott krogan, Thane helyett nincs senki, ahogy a többiek helyett sem. Ha nincs Miranda akkor a testvére küld neked Email-t, hogy bajban van és ő beszél majd a monitorokról a Sanctuary küldetésen. És kb ennyi.
-
leviske
veterán
válasz
AthlonXP #7093 üzenetére
Pedig könnyű elcseszni annyira, hogy senki ne élje túl, annyi, hogy nem mindenkinek lehet azzal a sorsát befolyásolni, hogy hűségessé teszed. Pl a saját osztagodból úgy tudsz kiirtani valakit, ha nem szamara vagy Jack csinálja a pajzsot. A tech specialista is meghal, ha nem az a kizárólagos specialitása és a csapatvezető se tud mindenkit életben tartani, ha gyakorlatlan.
Amúgy van a ME3-hoz kiadott verzió, abban már benne van a ME2 fülnél.
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz
AthlonXP #7093 üzenetére
Itt a Gibbed ME2-es legfrissebb változata ebben tudod állítani, hogy ki élte túl vagy ki nem [link]
Ebben kattints a Plot fülre azon belül a Henchmen fülre és azon belül a Flag fülre és ott kiválaszthatod, hogy ki él ki nem ki loyal ki nem vagy, hogy a hajón van e vagy nem. -
-
csaba951
veterán
válasz
AthlonXP #10065 üzenetére
Szerintem csak akkor ha beaktiválod Originre!
Steames változatot saját magad is meg tudod csinálni.
A dobozos magyar változatot viszont csak az EA Ügyfélszolgálat tudja berakni. Sajnos az Originen nem érhető el az első részből magyar nyelvű változat, így kénytelen leszel valamelyik másik támogatott nyelven (angol (UK/US), német, olasz, spanyol) játszani. De így legalább nem kéri menet közben a DVD-t!
-
-
válasz
AthlonXP #10078 üzenetére
Egy sima ISO nem lesz jó a másolásvédelemhez.
DaemonTools Pro-val próbálj róla képfilet csinálni MDS formátumban, és azt mountolni virtuális IDE meghajtóba.
És azt hiszem a Device fülön sem árt megadni neki a másolásvédelem típusát, de azt most nem tudom neked megmondani fejből, mert nincs patchelt magyar lemezes verzióm, és csak dereng valami, hogy a CDProject valami mást használt, mint az eredeti US lemezen volt, de talán azt is átvariálták a patchekkel valami (bizonyára kompatibilitási - pl. a DLC-vel, vagy csak úgy általános panaszok miatt) okból.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."