- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
rATdrAgOn #1685 üzenetére
Igaz, meg csak prototipus, de csekkdisz: Bővebben: link
''...
The tank has a new 1200 hp 16-cyl. turbo-diesel engine and weigh around 50 tons.
Experts believe T-95 is the best MBT in the world which successfully combines all the basic performance characteristics: speed, maneuverability, fire power and protection system. Also, it will surpass the MBTs such as M1A2 Abrams, Leclerk and Leopard-2 by a factor of 1.5-1.7''
MBT:Main Battle Tank
hobizoli
[Szerkesztve] -
Integra
titán
-
#25954560
törölt tag
válasz
rATdrAgOn #1360 üzenetére
toyota starlet-en nem egesz napos melo a vezermuszij-csere. egyebkent, ha olvasnad Integra mas hozzaszolasait is, akkor tudnad, hogy ugyanazt irja a hondakrol, mint amit te nem latsz: kell torodes nekik, pl gyakori olajcsere nagyon jo minosegu olajokbol, stb. o a japan tragacsokat szereti, te meg masokat. tokeletes auto nincs, csak valakinek a megbizhatosag a fontos, valakinek a szerviz-igenytelenseg, valakinek a kullem, vezethetoseg, vezetesi elmeny, szepseg, hang, belso ter, gazdasagossag es meg sorolhatnam.
a csalad 8 even keresztul hajtotta a starlet-unket. most vettem nekik egy corsa-t es teljesen mas felfogasu auto. sokkal jobb allapotban van, sokkal kevesebb kilometer van benne, jobb a fenyszoroja, kevesebbet fogyaszt es uj hatasu az egesz. es en megis szivesebben gurulok a starlet-tel, mert azt szeretem. sot, vilag legnagyobb hulyesegekent kitalaltam, hogy felujitom: karosszeria kijavit, telifeny, alukerek. es boldog leszek vele (ha igaz)
sztem folosleges magad felhuzni az o vilagnezeten, mert ha pl te azt mondod neki, hogy a megultetett civic coupe neked nem jon be, mert kirazza a lelked es helyette citroen xm-re vagysz, akkor megerti. vagy ha aszondod h te a vw polo ala siman beteszel egy 17es kereket, mig neki azert a civic-nel mar okoskodni kell, azt is el fogja fogadni. vagy ha irsz nehany gyari alkatresz-arat
riszpekt,
&rew -
etilin
aktív tag
válasz
rATdrAgOn #1360 üzenetére
Ha könnyen szerelhető autót akarsz akkor vegyél Uaz-t.
Talán nem mindegy hogy a legmegbízhatóbb ött márka japán és az általad említett márkák ezeken a statisztikákon a kutya segge alatt vannak.
Hat b+, ha mar itt tartunk akkor a japan is egy fos, mert nem boldogul az orosz tundraval!
Ellenpélda Toyota landcruiser inkább az Orosz barbársággal nem boldogul.
Nézz meg egy Japán mérnököt és nézz meg egy olasz mérnököt (én már láttam mindkettöből) általánosságban az olasz nemzet nem a precizitásáról lett hires . -
Roadkill
csendes tag
válasz
rATdrAgOn #1360 üzenetére
''A leszolast, lesajnalast meg hanyagoljuk ha lehet.
OBJEKTIV ERVEKET MONDJAL MAR MIERT FOS A FRANCIA ES AZ OLASZ!!!!''
Mert te milyen objektív érvet tudsz? A személyes vélemény neméppen az...
Ha elfogadod objektívnek: tizenéves autók árai, vesd össze: suzuki swift, bmw E30,E32, de akár még E28 kontra alfa 33, fiat regata, citroen bx.
Talán nem véletlen....
Honda szíját nem ismerem, de sokan barkácsolják otthon....
Amúgymeg nemtom mi olyan könnyű neked citro vezérszíjcserén. Bx szíjfeszítőjénél nagyobb szopás szerintem a világon nincs. Az, hogy te esetleg rutinból, nem először csinálod, és ezért könnyű, már mástéma. Szóval 1-1. -
Integra
titán
válasz
rATdrAgOn #1191 üzenetére
bevallom, én nem szerelgetek, én vezetek
lehet hogy szerkezetileg elfogadható tervezés, de a lényegen nem változtat, mert a végeredmény ugyanaz: szar.
hosszú utak, akad, recseg és még sorolhatnám.
és nem kevesen dícsérik hogy milyen jó. és ha erre azt mondom, hogy ülj be egy 15 éves hondába, még azok is fényévekkel jobbak mint a mai új frencs váltók, akkor jön a sértődött gőgös tekintet meg a legyintés hogy ugyanmár
taulajdonképpen az a baj a PSA-val, hogy nincsen japán márkájuk, akkor rabolhatnák szét a technikát és talán lenne használható váltójuk is azonnal. nézd meg a rönót, nissan mechanika és hajtáslánc lassan minden rönó is... -
Roadkill
csendes tag
válasz
rATdrAgOn #1093 üzenetére
Vannak azok között is rossz típusok, deeeeee
tudod én most egy escort 1.6d-t nyűzök serényen, vagy 9 hónapja, s 25K km-e...az egyedüli ami tönkrement rajta eddig az a generátor (9K javítás), de igazából azt már a megvételnél tudni lehetett, hogy tönkrefog...soha nem robbantam le vele, s nem is űgytűnik, mintha le akarna.Nem vagyok egy autógyilkos, de nem ritka, hogy 90-es átlagtempót megyek.
Naés most kapaszkodj meg, mert ez az autó 85-ös, és 200K-ért vettem!!
)
-
Integra
titán
válasz
rATdrAgOn #1044 üzenetére
haliho
itt érdeklődj!!!
Bővebben: link -
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
rATdrAgOn #927 üzenetére
Nyugi,nem vagyok közveszélyes.Rileksz.
Azért köszi hogy aggódsz értem.
Észrevettem egy érdekes dolgot egyébként.
Ahogy beülök a kormány mögé,tökre megváltozom..Lehiggadok.Akármilyen ideges is voltam előtte.
És véletlenül se kergetek őrületbe senkit.
Beteg lennék?Egy friss jogsisnak nem így kéne viselkednie? -
#16741888
törölt tag
-
a_tesz
Korrektor
válasz
rATdrAgOn #450 üzenetére
jó én sosem fogom azokat megérteni akik nem úgy gondolkoznak mint én
egyébként ha még nem lenne tiszta az átalakítósdi, egy kis segítséggel én is szolgálnék:Bővebben: link
tudom,nem sok segítség,de talán ezen el lehet indulni,ha még nem sikerült -
a_tesz
Korrektor
válasz
rATdrAgOn #448 üzenetére
na offoljuk szét akkor...én már akkor sem értettelek, amikor elmesélted, eddig mibe van a kicsike, de eztán végképp nincs semmi ötletem. ennyire el vagy eresztve anyagilag?
most el tudnád adni x forintért, de ha még ráköltesz 3x forintot, akkor el tudod adni 1,5x forintért. csak én nem látom át, hogy mi ebben a jó üzlet??
-
Roadkill
csendes tag
válasz
rATdrAgOn #443 üzenetére
Hát igen, mi ekkor adtuk le a bontóba
. A megoldást sajnos nemtudom
, de elrettentésképpen ittvan jelenleg mi kell(ene) egy autó átírásához: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=37970712&t=9016937
A motorcsere is körülbelül ilyen bonyolult. Amennyiben nincs rá egy heted, és nem bírod a bürokrácia embertelen hülyeségeit, javaslom menj be valami átírással foglalkozó céghez, és megcsinálják neked egy nap alatt <5k plusszért cserébe (nekik általában vannak fizetett ''ismerőseik'' itt-ott, ezért ilyen gyorsak).
Ha el akarod úgyis adni, akkor szerintem (főleg ha még valamennyire működik is) baromi gyorsan sózd rá valakire (lelkiismeretfüggően kereskedő olcsón, vagy hozzánemértő magánszemély drágán). Én még soha nem láttam olyat, hogy eladás előtt bármilyen szakszerű javítás megtérült volna...de persze nem kizárt. -
pweisz
senior tag
-
Tommmysun
aktív tag
válasz
rATdrAgOn #345 üzenetére
Persze hogy tud többet, beleraksz egy Fiat, vagy Golf motort, aztán megy mint állat, de ez NEM GYÁRI MOTOR, amiről most szó volt. Én meg úgy vagyok ezzel a tuningal, hogy trabira nem költök egy fillért se (csak amennyit nagyon kell), mert a trabi az akkor is trabi marad, ha 2 milkát ráköltök, akkor meg már inkább veszek egy másik autót!!! (
csak ezt meg ne hallja a Trabi a ház előtt mert akkor megmakrancolja magát
)
-
a_tesz
Korrektor
válasz
rATdrAgOn #345 üzenetére
tényleg tud, de ahogy te is mondtad, nem egy gyári állapotú, hanem egy eléggé felpiszkált. csakhogy a fentebbi hozzászólásban gyári állapotúról volt szó. eléggé utánaolvasgattama tuningnak régebben én is, de az első dolog ami elrettentett, az a 15l-es fogyasztás volt, a meglehetősen rossz légellenállású kasztni mozgatásához 100 felett már kell egy kis energia.... bizots el lehet azzal is járni 10 liter alatt is,csak akkor meg tuningnak nincs sok értelme...
[Szerkesztve] -
a_tesz
Korrektor
válasz
rATdrAgOn #288 üzenetére
csinálhatunk összehasonlítást,bár, hála a kései órának is, nem nagyon értem, mit akarsz összehasonlítani.amúgy a mi autónk nem nagyon fog még rohadni,mert csak 2 éves
Tommmysun: a törésbiztonság nem azt jelenti, hogy egy esetleges karambolál mennyi baja lesz az autónak, hanem hogy a benne ülő utasok testi épségét mennyire tudja megóvni. és ha ehhez az kell, hogy a mozgási energiát a gyűrődő zóna átvegye, hát bizony akkor törik az autó. csakhogy ugye a swit eredendően könnyebb szinte mindennél, ezért neki jut az a hálátlan feladat, hogy fogja meg a nehezebb autót... borulni is csak annyival borul jobban, amennyivel könnyebb, és személyes tapasztalat, hogy egészen extrém körülmények között sem mutatott sok hajlandóságot arra, hogy a feje tetején álljon meg (pl kézifék), bár tény, hogy a négyajtóssal jobb kézizni, mint a mi ötajtósunkkal -
Roadkill
csendes tag
válasz
rATdrAgOn #288 üzenetére
Na az ütközés az egyszer tuti. Anyám, mekkora merevítő van elől a bx-ekben! Ha valami puhábbat kap el, azt felnyársalja az tuti.
Tommysun: Suzukiról meg annyit, hogy sztem semmi para vele, nem hallottam nagyon zörögni én egyetse (bár ki mihez van szokva...)
Felborulni nemnagyon borul az, kivéve ha segítesz neki egy szegéllyel, bár tény, hogy bx stabilabb.
Hát, törni azt törik, mivel papírból van, de a koccanás az nem sokat árul el arról, mi van, ha TÉNYLEG törik. Ugyanis váz a spórolás ellenére van rendesen, és az elég sokmindent megfog.
-
Sick Boy
őstag
válasz
rATdrAgOn #288 üzenetére
Nagyon véded a Citroent... HELYES!!!
Látogass el ide ---> Bővebben: link
Én csinálgatom az oldalt és még szinte semmi sincs, de majd lesz, remélem, egyszer, talán... össze kellene eszkábálni valami klassz dolgot ide... -
a_tesz
Korrektor
válasz
rATdrAgOn #286 üzenetére
na akkor nyilatkozok én megvédve a suzukisok becsületét.nézz körül.igaz hogy még a legöregebb mostani swift is 15 éves,de rozsdásat belőlük nem igazán találni.egy-kettő akad,de azt százszor törték sz*rrá,meg ilyenek.igazából elég masszív,megbízható kisautó,arra,hogy legyen négy kerék meg egy zárt kasztni,tökéletesen megfelel.és a hírhedt törésbiztonsága sem rosszabb,mint egy hasonló korú és kategóriájú autónak,sőt.valamint a 740 kilós üres tömege is korának megfelelő.motorikusan is rendben van,keresztapámnak volt egy 240000km-t futott céges 1.3-as swiftje,és nem igazán kellett még a motorhoz nyúlni,csak a kötelező karbantartásokat,pedig cégesautó kap rendesen.azóta gázolajos borája van,120000km-nél már hengerfejtömítést kellett cserélni benne mert itta a vizet...
-
Roadkill
csendes tag
válasz
rATdrAgOn #283 üzenetére
Hehe, hát kívánom neked, hogy sokáig menjen alattad (az elmondottak alapján fog is). Mi kifogtunk egy lestrapáltabb példányt, és hiába volt autószerelő az apám, hiába az akna, azaz egy év kész rémálom volt, pedig többet költöttünk alkatrészre mint az autó vételára volt. Veled ellentétben nekünk nem volt ahol nem robbant le, és képes volt olyan hihetetlen, rajzfilmbe illő jelenteket produkálni, minthogy minden előjel (lógás, szorulás) nélkül leesett a bal első ajtó, s miután azt hittem, itt a vég, másnap leesett a jobb első.
-
Bazsesz
őstag
válasz
rATdrAgOn #256 üzenetére
Igen igen, csak azt már nem akartam írni
Azok is nagyon durvák lehetnek, egyet bevenne a gyomrom.
DE!!!!
Most olvastam, hogy van gyári Lada 110 GTI!
8,5-ös gyorsulás, 215-ös sebesség, 1998 ccm, 150 paci. Abból a 215-ből ha a sajátunkat számolom lesz vagy 240-250 (mivel a miénknek 175 a gyári végsebessége, ennek ellenére 195-tel tudtunk vele menni, Lehet, hogy tudtunk volna tovább is, mert 4500rpm fordulaton mentünk vele 195-öt, de van egy kis probléma a kilométerórával. lent van a link róla, aki megtalálja, kap egy mosolyjelet)
Jövő hét hétfőn meg ismát autópályára lép a Lada, fogok fényképezni ezerrelcsak ne essen az eső, mert akkor lassan kell haladni, és nem fogom tudni lefotózni a 190-195 km/h-t.
Bővebben: link
Na itt vannak az óráról készült képek, meg lehet keresni, hogy miért nem mentünk többel 195-nél próbánál, hogy ''ugyan mit bír'' -
Sick Boy
őstag
válasz
rATdrAgOn #246 üzenetére
Igazi elődje nem volt a ZX-nek, az AX egy egész kategóriával kisebb járgány a ZX-nél, de tényleg, nem összehasonlíthatóak szerintem, mert nem egy kategória.
Majdnem pesti vagyok, de napi szinten járok be. Köszönöm szépen a megtiszteltetést és elfogadnám, de, majd, ha meglesz a jogsim, addig is jogsi nélkül nyomulok, de csak itt, kicsiny városomban... De ezt tényleg behajtom rajtad
majd egyszer a közeli jöőben!!!
Keresztanyáméknak nagyon sokáig BX-ük volt, egy 1.9 D-s modell, szerettem benne utazni, kényelmes volt. Beleraktak 400 000 km-t és komoly baja nem volt a kocsinak. Nagyon féltek a rugózástól, hogy tönkremegy, de soha nem volt vele gond.
Anyám nővéréék most egy full-extrás Xsara Break-et nyúznak, 2000-res TD motorral, essszetlen jó, 5,5 L-t fogyaszt és van benne fedélzeti számítógép, ami kiírja a pillanatnyi fogyasztást, az átlagfogyasztást, meg, hogy mennyi km-t tudsz még menni a tartályban lévő benyával, nagyon tetszik bazz, csak épp, hogy kávét nem darál... -
pweisz
senior tag
válasz
rATdrAgOn #242 üzenetére
c3 az jó, de a c2, először nagyon tetszett, aztán autó kiállításon láttam élőben, a hütőrácstól majd hanyatt dobtam magam, a lammellák vagy mi egybe vannak öntve, annyira gagyi hogy iszonnyú, valami borzalom. Ugyhogy ezek után abszolutt nem jönn be a c2, kis részlet, de első ránézésre látszik.
-
Sick Boy
őstag
válasz
rATdrAgOn #238 üzenetére
Citrom-maniac
Nekem ZX-em van!!! itt van 1-2 kép, ha érdekel!!!
Bővebben: link
A ZX-nek nem volt elődje, csak úgy lett, összehasonlításképpen kb akkora, mint egy csapotthátú F-Astra, a miénk a következő paraméterekkel bír:
-1996-os
-1,4i 4 hengeres, injektoros moci,
-75 Ló
-5 ajtós
-Klíma
-Központi zár
-Elektromos ablak
-Szervó
-Légzsák
-Osztottan dönthető hátsó ülés
-Elektromos tükör
-Elektromos fényszórómagasság-állítás
-Kódos indításgátló
-Fordulatszámmérő
-5 fokozatú, manuális váltó
-Első-hátsó ködlámpák
-Torziós hátsó rugózás, puhára hangolt futómű
Szóval összességében egy nagyon kellemes kis autó, igazi franciás kényelem (hátul szigorúan két embernek)
Épp ma hoztam el a szervízből. A bal hátsó fékmunkahengerből folyt a fékolaj a felnire, ki kellett cserélni mind a két hátsó fékmunkahengert, azon kívül került még bele 4 új gyertya, ki lett cserélve a fékolaj, új levegőszűrő, új bordásszíj.
Húúú essszetlenül húz most az új gyertyákkal basszus, eddig is éreztem, hogy ott feszül az a 75 ló a motorháztető alatt, de most, hazafelé, kikanyarodtam az útra, kettes, padló és belepréselődtem az ülésbe... nagyon klassz lett!!! -
Cathfaern
nagyúr
válasz
rATdrAgOn #57 üzenetére
Az ilyen ''elfogadnám'' kategóriában az én nevezettem: Bővebben: link Nem tudom miért, de nekem nagyon tetszik ez a kocsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Windows 10
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
- HIBÁTLAN iPhone 12 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3028
- AKCIÓ! FEHÉR ipad pro 13" M4 billentyűzet, VADIÚJ! EU-MAGYAR átvilágítós (lézeresen)
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest