- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Netfone
- Yettel topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
ma 5G, IP68/69K, 120 Hz, 120 W, 121 dB, 200 MP, 512 GB, 15 600 mAh és walkie-talkie opció – csak néhány kulcsadat.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rATdrAgOn
senior tag
Ehh, itt mindenki csillivilli mostani eros autoktol van elszallva, vagy a Ferrariktol.
Nem baj, nem azt mondom.
De azert en egy ilyet szeretnek inkabb a garazsomban latni.
Bővebben: link
Lehet lehurrogni, de nekem ez az almom.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Akkor itt van ellenpeldakent az en jarganyom adattablaja:
Hossz: 4237 mm
Tengelytav: 2655 mm
Szelesseg (kocsiszekreny) 1682 mm
Szelesseg (abroncsnal) 1420 mm
Ez ugyi kicsit hosszabb/szelesebb mint a kockalada.
Megis konyebb vele parkolni. ;)
(Gyartot tipust megtalalod, ha elnezel a ''milyen autot vegyek?!'' c. topikba - najo: citroen BX )
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Akkoriban (1982-rol van szo, ne feledjuk) forradalmi volt az a dizajn is amit a BX kepviselt (akkoriban igazi doboz autok leteztek, hozzajuk kepest a BX az ek formajaval igazi unikum volt a felso-kozep kategoriaban)
Szinte valtoztatas nelkul gyartottak egeszen '94-ig is.
Aztan levaltotta a Xantia, majd a C5 (de az brrrrrrrrr )
De hogy a felso kategorianal maradjunk a citronal... a DS-t (a balnat - imadomimadomimadom) a CX valtotta, ami mar kicsit elnyujtottab darab volt, kicsit szogletesebb, majd utana az XM hozta ugyanazt az ek format mint a BX, csak persze szebben, ivesebben, meg akkora meretben tenyleg nagyon szepen is nez ki... a Xantia pedig mekorolte a dizajnt.
Csak annak a kezet tornem le, aki a Xsarat (Picasso az formailag oke, meg nemhidros letere fini is), meg a C5-ot tervezte, de nagyon - ilyen unalmas formavilagot! Ehh... varom mar mit villant majd a ceg a C6-al. Remelhetoleg az XM melto orokose leszA pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Ebben egyetertunk.
(Bar, nekem formara a kicsik bejonnek, csak a Xsara meg a C5 nem tecc... C2, C3 okes - talan mert olyanok formailag mint a kacsa )A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Sick Boy #243 üzenetére
Dehogynem volt elodje szerencsetlennek.
Az elodot ugy hivtak, hogy AX, akinek a feladata a 2CV modellre epulo sarkanyok levaltasa lett volna (ennek ellenere a 2CV-t egeszen 1990-ig gyartottak).
Ennek ellenere fincsi kis jargany a ZX, nem azt mondom, csak nekem tul kemeny.
(Pesti vagy? Utkozhetunk es kiprobalhatod mit jelent a hidrajulika feeling )
OOo... konkret adatokkal nem tudok most szolgalni, de a lenyeg a kovetkezo:
Citroën BX14TE (1990.04.23-an szuletett)
Motor: 1.4 liter, karburatoros, 72LE
Onsuly: 900 kg
Hossz: 4237 mm
Tengelytav: 2655 mm
Szelesseg: 1682 mm
Extrak: nincsenek, ez olyan fapad mint az allat.
Ennek ellenere kenyelmes 5 ember szamara is.
(szervo hianyat csak allo helyzetben lehet erezni, mondjuk engem nem hat meg annyira en kockaladan edzodtem elotte )
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
... es akkor ejtsunk szot a Wankel motoros Ladakrol es Volgakrol is... ha mar lud, legyen kover.
Igaz, csak 20e km-t tudtak max, de az a 20e km!!!A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Hmmm... en ma tankoltam.
Tisztan varosra 7,5 liter jott ki egy ven 1.4-es (francia ) motorral.
A jargany maga 900 kilo korul van, de ''picit'' nagyobb mint egy 1.0-as swift. ;)
Konkretan akkora, hogy ha mondjuk fognek egy swiftet, ledaralnam kezelheto mereture (vasreszelek) es beleraknam, elferne benne... es el is birna gond nelkul.
(Elnezest, ez nem suzi anyazas akart lenni! - csak nem szeretem a sok fiatal gyereket, akik az 1.0-as swifttel vagiznak - az nem arra valo )A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Roadkill #282 üzenetére
Ohhmm.... en tudom hogy mit bir az en ven vasam.
Vagizni nem szokasom vele, mert tenyleg az sem arra valo (most szemezek egy 16V-vel, az mar hatareset )
Egyebkent meg a BX az a tipikus francia auto. Ha megy, akkor jo. Ha nem megy, akkor nem jo. Igaz, nekem mar tobb mint egy eve megvan, viszi a penzt az igaz, de idaig egyetlen egyszer nem hagyott cserben. Mondjuk en mar ismerem minden apro zorejet, hangjat, tehat ha valami kicsit maskeppen szol, akkor mar tervezem a szervizbevitelt. Sajnos nincs idom hazilag foglalkozni vele, meg aknam sincsen ahova ra tudnek vele allni, de lassacskan ez a problema is meg fog oldodni... iden lesz akna, meg csinalok idot es akkor atnezem en az egeszet.
Nem tudom te mennyire elvezed, ha olajkosz van a kormod alatt, en elegge - dokumentacio van, cimboram Xantiajan meg tavaly nyaron gyakoroltam a hidro lelkivilagat (gyakorlatilag ket het alatt kicsereltuk alatta az egeszet - markaszerviz okosan fekfolyadekkal toltotte fel LHM helyett a hidraulikat, ennek folyamanyakent masfel ev utan szetrohadt az egesz) es az a szemelyes benyomasom, hogy ha van aknad, fel tudod bakolni a sarkanyt es beszerzed (vagy hazilag legyartod) azt a par specko szerszamot, a hagyomanyos felfuggesztesekhez kepest sokkal egyszerubben szerelheto (jo, az elso legtelenites az viccesen sikerult, de elsore semmi sem szokott jol sikerulni), csak oda kell figyelni ra nagyon. Aztan ha kesz van es muxik, akkor sem art felevente-evente atnezetni, 35-40e km-kent (vagy 3-4 evente) LHM-et cserelni, meg ilyenek. A komfortot nem magyarazom, mert ismered. A terhelhetoseget sem, mert az is ismered. Szvsz a hidros citroënek egyaltalan nem rosszak, csak masok, maskeppen kell veluk banni es a elore kell tervezni a szervizelesuket es akkor nem lesz veluk problema (nekem oszre van betervezve a komplett hidraulika ujracsovezese, mivel 15-20 evenkent az ajanlott - jobb elobb mielott menetkozben elszall)., igaz ez olyan embernek nem jo, aki olcson akarja fenntartani a jarganyat - nekem ez a roncs munkaeszkoz es az ember odafigyel a munkaeszkozeire
Elnezest kerek a zavarasert!A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Tommmysun #285 üzenetére
Suzuval kapcsolatban nem tudok nyilatkozni. ;)
BX-el kapcsolatban meg - nem halalja meg, rohadt ribanc az is
Viszont muxik es ameddig muxik addig jo
(A muxikbe meg az is beleszamit, amikor az LHM mindenhol tavozik rajta - meglepoen sokat kibir nem ugy mint a tobbi citro )
Ma pl. egyik cimbi szigeten elmeselte, hogy megnezte azt a 16V-t amit en is kineztem magamnak (a velemenye eleg lehangolo volt, nem reszletezem) - majd baratnojevel arrafele flangalt, ahol lakom (jargnanyom is arrafele parkolt), majd meseli az asszonynak, hogy vannak am sokkal jobb allapotu BX-ek is mint az amit megneztek, pl. itt van ez a piros BX... konkretan, ez a rATMAN BX-e.
Na, kesz lettem helybol. ;)A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Nem a suzut akartam bantani.
De a legoregebb BX pedig ~24 eves, abbol is ha nem volt osszetorve, nem talalsz rohado peldanyt. ;)
Mindegyik BX nehezebb mint a suzu, viszont tuleltek mar vele tobben frontalis bummot, illetve 140-180 km/h-s frontalis paccsot valami nagyon kemeny dologgal.
Borulekonysaga a gepnek nem nagyon van (mig suzut eleg konnyu boritani a tesztek alapjan) - hacsak nem barom a sofor es nem arra hajt, hogy boruljon a gep
PSA dizelek meg hiresen elpusztithatatlanok (nekem sajnos benzines citrom van) 400e km utan altalaban ajanlott szelepszarszimmeringet cserelni (ha addig nem kellett)
Apropo... nekem is csak ott rohad a gep, ahol meg van torve... pedig 14 eves ;)
15 eves suzuval allja a versenyt. Mindenben. Sot, mivel a suzu atlagban mindenki szerint fapad, az en vasam is fapad.
Csinalunk osszehasonlito tesztet?
Irjal mailt es hajra. ;)
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Sick Boy #289 üzenetére
Hmmm... igazabol nem vedem. ;)
Csak leirom a velemenyemet.
Mondom, rosszul vagyok osszerakva - mindenben az olyan dolgokat tisztelem/kedvelem, ami nem olyan mint az atlag. ;)
Autotechnikaban is van par ilyen, pl. Wankel motoros vasakat imadom (NSU, Mazda RX sorozat, Lada/Volga - mas nem jut most eszembe), fecskefarku/allolampa Mergaktol elajulok, altalaban a szepen megcsinalt oreg autoktol detto, a Citroknal meg ez a hidropneumatikus cucc az ami totalis elmebaj - anno, mikor vettem a vasat, mindenki mondta, hogy beszopod vele, tobbet lesz szervizben mint hasznalod meg ilyenek - idaig teny, hogy nem kerult kevesbe a fenntartasa, de csak az elfaradt alkatreszeket kellett cserelni. Ja, hasznalom is rendesen a gepet, tehat ha elviszem szervizbe, akkor ezt megmondom - idaig egyszer volt hogy ket hetet allt, de az a szerelo akkor nalam ledobdta az ekszijat - hogy miert, az egy kicsit hosszu tortenet.
Ja, egy jotanacs: nehogy markaszervizbe vidd!A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Hmmm...
En forditva szoktam csinalni...
1.0-as Sztriitracsingos susukat siman otthagyom akar kis pluszterhelessel is.
Mondjuk az sem volt mindegy, hogy az az 1.4-es BX S1, vagy S2 volt-e.
Mert a 150-es motor az nem egy nagy sarkany (papiron 62LE @5500, 108 Nm @2500). Ez a motor '82-tol volt '88-ig a BX14-ben.
Az enyim '90-es, ebben mar K1G motor van (papiron 72LE@5600, 106 Nm@3300 - lathatoan kevesbe nyomatekosabb). Valtojuk is mas, a 150-es motornal a valto es a motor egy egyseget kepez (kenesuk is kozos - a motor es a valto kozott egy koztes hajtomu letesit kapcsolatot a tengelykapcsolo kozbeiktatasaval, a motor ~75 fokban dontott kivitelu), a K1G az mar normalis, ott a valto es a motor kulon van. Aztan az sem mindegy, hogy a sracnak milyen valtoja van (4, vagy 5 fokozatu) - barmilyen rohejes, de a negy fokozatu az jobb gyorsitashoz, mert hosszabbak az attetelek, de a max sebesseg az erosen limitalt - az 5 fokozatuval kellemesebb fogyasztassal lehet elerni nagyobb vegsebesseget, cserebe meg nem megy. Az idealis az, ha fogsz ket valtot (egy 4 fokozatut meg egy 5 fokozatut es az 5-ik fokozatot utolag beleszereled a valtoba - csak es kizarolag '90 utani BX14-eknel lehet megcsinalni - ugyanis ott van a hajtomuhazban az 5-ik helye).
Amugy meg lehet, hogy hidraulika baja volt az autonak, mivelhogy egy doglodo HJ pumpa eleg erosen meg tudja fogni a motort (nem panaszkodott a srac ilyenre, hogy nehezen emelkedik meg ilyenek?), Mondjuk, ha hibatlan, akkor is a motor teljesitmenyenek 10-20%-a elmegy a hidraulika mukodtetesere, ha doglodik, akkor ez akar 50-60% is lehet (mondjuk ezt hallani - ''huppog'' a pumpa, meg surun kattog a biztonsagi szelep).
Subaruval egyetertek, csak nem tudom megfizetni... ugyhogy en maradnek egy BX4x4-nel - az is sinauto es nagyfaluba idealis (megy mint barom, fordul mint a diszno, ha kell, de nem razza ki a beled - ha van lehetoseged, akkor probalj ki egyszer egy ilyet, kellemesen fogsz csalodni - en is meglepodtem, hogy mennyire jo - na, az Impreza azert jobb - vezettem mar mindkettot, ezt ugy mondom).A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Tommmysun #344 üzenetére
Pedig trazsi tud meg tobbel is menni (nem csak szakadekban, hatszellel).
Lehet azon a motoron faragni erosen.
Kasztnit is meg lehet erositeni, meg futomuvon is lehet varazsolni.
(Persze ehhez orultnek kell lenni, meg annyiba kerul, hogy abbol mar egy jobb autot is lehet venni - de vannak orultek akiknek ez megeri )A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Ha erdekel a tema valakit, akkor itt egy link.
Sok okossag van leirva itten
Bővebben: link
hajra skacok, fureszeljetek trazsit a garazsban!
(En most akarok venni megint egyet, aztan beledurni mindenfele rondasagot - csak a poen kedveert )
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Tommmysun #355 üzenetére
Persze, lehet bele negyutemu/negyhengeres motort is rakni, de az akkor onnantol kezdve mar csak trabantnak latszo targy.
Az igazi Trabant az kethengeres, ketutemu.
Azt a motort is rendesen at lehet am alakitani.
Tenyleg ajanlom atnezesre azt a linket amit befuztem, nagyon erdekes.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Ize, emberek!
Nem tudjatok mi a hivatalos modja egy motorcserenek?
Marmint hova kell menni, mennyit kell fizetni, stbstbstb?
Ugy tunik a francia hajomnak elfarad hamarosan a motorja (valszeg elozo tulajok kozul valaki kicsit megfozhette) es a general ara az horror. Lenne viszont hasonlo koru motorka, felujitott valtoval fillerekert.
Szoval, mi a hivatalos eljaras?
Elnezest kerek a zavarasert!
(A hajot amugy el szeretnem adni _ERTELMES_ aron, de itt mindenki utalja franciakat, szoval biztosan a qtyat sem fogja erdekelni - a kovetkezo autom is francia lesz, az is hajo, meg minden - tudom, elmebeteg vagyok! )A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Na igen, ez a kerdes.
Hazi megoldas is van ra, csak az eredetvizsgan lehet, hogy buko ( le kell furni egy aluminiumlemezt, aztan visszapopszegecselni a masik blokkra). Szoval ez szamomra nem jarhato, foleg mivel el akarom adni a vasat - ha eredetvizsgan bukik, akkor az cumiA pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Roadkill #445 üzenetére
Ooo... ujra muszakiztatas az nem problema, azt csipobol tudni fogja a vas.
De az a gaz, hogy telleg nem lehet tudni hogy mi a franc is van az egesszel. :/
Ehh, pocsbe.... :/
Mondjuk az tuti, hogy a raforgatott penzt esely sincsen visszaszedni a vasbol, de nekem meg nincs pofam ugy eladni a joembernek, hogy tudom hogy ket-harom honapon belul 200-300k raforditasba fog fajni neki a jargany (ami amugy kivulrol belulrol a ''koranak megfelelo allapot'' kategorian folul all korulbelul minimum 2*-er, de inkabb 3*-or - a motorhibat leszamitva).
Tudom, rosszul vagyok osszerakvaA pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Sick Boy #447 üzenetére
Meg lesz csinalva
Aztan meghirdetem, eladom es veszek egy masik -jobb- BX-et, vagy ha sikerulne akkor egy nem tul oreg Xantiat (XM az meg egyelore vagyalom )A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Nem jo uzlet, de ez van. Artyam Ladajara is radobtam ~200k-t, hogy jo legyen, majd elment 150k-ert.Egyszeruen nincsen pofam felhalott/mukodeskeptelen cuccot eladni masnak - szeretnem, ha legalabb ~1 evig nem lenne gond vele.
Tudom,tudom,tudom - rosszul vagyok osszerakva
Ja, nem vagyok eleresztve anyagilag, de ha meg kell csinalni, akkor meg kell csinalni, nincs mese.
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz _Volkovy_ #566 üzenetére
... pedig mekkora zsirsag, hogy covekelsz a dugoban es csak a feket kell nyomnod, vagy meg azt sem, csak lokdosod a botot a P es D kozott, meg finoman adagolod a gazt, a vas meg szepen finoman gordul, mig kezi valtonal meg egy jo kellemes pesti dugoban leszakad a bal labad a folyamatos kuplung taposastol - ami mellesleg a kinyomocsapagynak es a szerkezetnek sem hasznal tulsagosan
Nem kell leszolni az automatat, jo dolog az.
Nem versenyzesre szantak, csak ertelmes haladasra... raadasul egy mai korszeru automata valto mar nem is olyan rossz.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Hmmm... 60-70-es evekben szinte minden autogyar kiserletezett a Wankel motorral.
Pl. a kedvenc autogyaram is.
Kar, hogy nem vittek tovabb.
Itt az info rola:
Bővebben: linkA pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
OOooo... ezt elo tudnam adni also szervizfokozatban a sajat ''jatekautommal'', igaz ugralni nem tud, de ez ilyen.
Viszont, latni kellett volna az emberek arcat, amikor illegalisan parkolohellye nyilvanitottam egy olyan szakaszt a 8 kerben, amin meg a Bobcat sem birt atkelni... ;)))) Hidroscitro rulez.
Meg sem buntettek, mert szerintem nem hittek el, hogy onnan ki tudok allni.... nos, sikerult, hibatlanul - szervizallasban
Felolem lehet akarmilyen laza lowrider.
Nem erdekel.
Az en hajom autentikus dizajnt tartalmaz, mondhatni az os... amikor a lowrider feladja, en meg mindig gurulok.
Elnezest, ha valakit megsertettem
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
BX-bol csak S2 ('86 utani). Sajnos urhajomuszerfal mar nincs benne, de cserebe nem rohad.
Es 1.6 alatti benzinest nem (1.4-es hatareset, keveset eszik, viszonylag jol is megy, de sajnos ha cserelni akarod, akkor nagyobb motor nem fer a helyere - dizel sem)... de inkabb dizelt, abbol is inkabb az 1.9-et, esetleg turboval sulyosbitva.
Igy roviden ezeket tudnam ajanlani, allapottol fuggoen egy BX16 ara mostansag ilyen 300-500e korul van, ennyiert megeri, foleg ha jo allapotban is van.
(Altalaban ez a lutri, pl. egy doglodo fekszelept csak ugy lehet kiszurni, ha 3-4 oraig allni hagyod a vasat - ha dobja a feneket, akkor fekszelep, vagy gyengek a hatso gombok, vagy akarmi baja is lehet ).
Arra viszont keszulni kell, hogy ~1 even belul a vetelar ra fog menni a jarganyra (megvetel utan ~60k koltseg garantalt: motorolajcsere, vezermuszijcsere, ekszijak csereje, LHM csere ajanlott).
De, ha elfogadsz egy jo tanacsot - ha nem vagy fanatikus, es raadasul nem is tudsz evente 1-200k-t radobni az autora, ne vegyel oreg hidros citrot.
Qrva jo, nagyon kenyelmes, bele lehet szerelmesedni, de sajnos igenyli a folyamatos TMK-zast (igaz, meg is halalja - az enyem idaig meg nem nagyon hagyott cserben )A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz neduddki #892 üzenetére
Hehe...
Most mondjam azt, hogy ovatosak a csigazabalok?
Biztosan nem lesznek annyira jok az uj dizelek, ezert kicsit rombolni kell a konkurencia imidzsen....
Tudod, Minoseg, Megbizhatosag, Fjord.
Szamomra az is csak egy szaros Szeat, de ez most lenyegtelen.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz neduddki #894 üzenetére
Ize, nezzel be indexen a PSA forumba.
Ez az ottani szleng.
Ami nem hidroscitro, az szeat.
De csak ovatosan nezzel ott szet, ott kerem beteg emberek vannak.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Hmmm... XM csak tenyleg akkor, ha nagyon sok penzed van. Ui, abbol a fiatalok, jo allapotban levok mar igen huzos osszegbe kerulnek, de az is lutri kategoria.
Ujonnan meg mar XM-et sem lehet venni sajnos...
Azokat huznam karoba, akik kitalaltak ezt a rohadt regadot, meg a tobbi baromsagot... 2-300k-ert olyan allapotu Citrokat lehet talalni nemeteknel, hogy lerakom a hajam - de vagy nem lehet oket behozni, mert '96 elotti gyartasu, vagy mert a zajszintet nem teljesiti. Ha meg be akarod hozni, akkor meg fizess meg qrvasok penzt... arrrrrggghhh.
Pl. itt van egy, amit barmikor elviselnek:
Bővebben: link
Dizel, 10 eves, utolso szerias.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Oooo... az attol fugg, mennyire jok az alapok.
Hidroscitrot nagyon meg kell nezni, foleg a BX-eket, mert azokat tenyleg addig hajtjak mig majdnem szethullik.
Amugy alkatresz nem problema francianal sem, arak erdekesek, teny, a hidrajulika fodarabjai nem olcsoak, de pl. gombot mar lehet venni 10k korul, igaz ebbol rossz esetben kell 5 - de kibirnak lazan ~150e Km-t.
Mondjuk 300-400k koruli BX-re igy szep lassan 1 ev alatt ra fog menni meg 400k az tuti... de csak aprankent... igaz, eloszor olajcsere (mindennel ami ezzel jar), aztan vezermuszij _ES_ ekszijcsere _KOTELEZO_ (~100k, ha sima 1.4-es benzines, ha dizel, vagy nagyobb, akkor ~150k - feszitogorgo rulez ). Nekem halistennek vezermuszijam nem szakadt, csak a hidroszivattyu ekszija, az sem volt leanyalom.
Nem utalom en a nemeteket, csak nekem nem jonnek be - ennyi... a hajo elott en is nemet fanatikus voltam, de ezt az erzest idaig egyik nemet auto sem tudta visszaadni... ha van ra lehetoseged, es a kozeledben van egy BX4x4 Sport tulaj, ajanlom, hogy ravedd egy probakorre, ugy hogy Te vezetsz (ha belemegy) - az osszhatas olyan, hogy leesik az allad. Nem veletlenul szeretnek olyat, vagy csak egy sima BX16V-t osszkerek nelkul - csak nehez nem kitaposott belutt, ropiva tortet talalni.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz _Volkovy_ #915 üzenetére
Fast & Furious?!
Ccooo...
Vegyel egy leharcolt 1.0 stiftet, rakjal korbe ra neontot, hegesszel a kipuffra kromkemenynyilast, foliaztasd le az uvegeket es ragaszd ra a sztriiiiiitracsing matricat.
B+, friss jogsival, 0 tapasztalattal szvsz kevesebb is boven eleg lesz... majd 2-3 ev mulva gondolkodjal talan ilyenen.
Ma majdnem egy ilyen tulokba szalltam bele, de ugy, hogy nem is tudta, hogy mi tortenik korulotte... de azert a szublada az uvoltott ugy mint allat, rezgett korulottem a sajat jarganyom, a T betu meg ott viritott a sztriitracsing matrica mellett... ROTFLMAO. Ritkan szoktam dudalni, mert nagyon vicces hangja van a cuccnak - nem dallamduda, de olasz (egy francia kocsiban, eeeeeeeeeeerted?! ), de szerintem nem is hallotta.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz _Volkovy_ #921 üzenetére
Nem azzal van a baj, hogy nem akarsz szart venni...
Ezzel van a baj:
''legyen könnyű,menjen mint a kurvaélet,és férjen bele egy iszonyat méretű szubláda ''
Ez itt a problema.
Apropo, el tudsz mar indulni kuplungegetes nelkul is benzines autoval?
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz _Volkovy_ #923 üzenetére
... marpedig nem rosszak sem.
Vegyel azonos koru francia vagy olasz, es nemet/japan vasakat.
Kb kozel azonos szinten lesznek.
Francia meg olasz azert mert amilyen, japan meg nemet detto azert mert amilyen.
Semmi kulonbseget nem lehet tapasztalni a ketto kozott.
Aztan utana mar rajtad mulik - hogy megvasarlas utan mennyit koltesz ra.
Egy dolog a lenyeg - magyarhonban vetted, ahol az elso szamu alapszabaly - ne bizz senkiben. Tehat, vasarlas elott kell vagy egy jo szerelo, vagy utana mar sok-sok penz, hogy megcsinald azt, amit meg kell csinalni.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz _Volkovy_ #925 üzenetére
Es a kuplungszett mennyibe kerult?! D
(Ajanlott lesz cserelni ).
Na, vissza a temahoz.
Friss jogsival nem kozlekedsz normalisan.
Oktato megtanitott par trukkre, meg kezelni az autot...
A kozlekedeshez meg kell par 10e km, meg jopar ora.
Szerintem ne akarjal uvolt muzaxxal maszkalni, bar asszem ezt mar irtam.
Ha esetleg valaki segito szandekkal, vagy esetleg baleset elkerulese erdekeben dudal, azt nem fogod hallani... aztan majd lesz csatt es stbstbstb...
Jo, tudom, manapsag a fiatalok magabiztosak, meg minden - de szerintem, a ven fasz szerint azert nem kene egybol izom vasba ulni, megfejelve fejletepo zenevel.
En szemelyszerint az osszes friss jogsist Trabant 601-be ultetnem, aztan azzal kene jarniuk ~2 evig... aki nem tanul meg kozlekedni, az meghal... aki megtanul kozlekedni, az mar azt csinal, amit akar.
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz #16741888 #929 üzenetére
En is el tudtam indulni a kockaladaval (1500 ccm) akar negyesbol is.
Ezt a sajat autommal mar nem birnam megcsinalni... igaz, 3-asbol meg sikerul....A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz #16741888 #930 üzenetére
Jooo?!
Az szenzacios!
1. egyszeru mint a faek
2. strapabiro mint az allat
3. totalis gokart filinget ad.
Mindezt olcson, hatekonyan.
Trazsi rulez ;DDD
- szvsz minden haztartasban elkene egy trazsi, igy a kertek alatt zuzni vele ;DDD -A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Hmmm... csak ovatosan ezzel a geppel... lathatoan kokanyoltak szegenyt.
1. az elso lokharito valszeg torott volt, ezert kapta azt a feher halot oda
2. valszeg az eleje is romma lett torve, mert a motortakaro az S1-es BX-rol van.
3. GTI-ben csak '92 utan volt 16 szelepes motor. Annak sem volt a neve soha GTI 16V.
A 16 szelepes motorral szerelt BX-ek gyari tipusjele BX16Valve volt.
Mondjuk dicseretes, hogy a kollega megprobalt osszehozni egy olyan autot ami ugy probal kinezni
mint egy 16Valve... sajnos majdnem sikerult is, de en nem ajanlanam ezt a gepet (valszeg kivulrol
ok, belulrol ok, aztan rajossz, hogy lehet hogy ket-harom autobol van osszerakva ).
Elnezest kerek a zavarasert!
Amugy en is BX16V-re vadaszom nagyon, de idaig meg nem talaltam olyat, ami csak fele annyira
lenne lelakva mint az en varrogepem. :/A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Integra #1032 üzenetére
WRC-ben meg masodszorra lett Loeb meg a Citroën a vilagbajnok.
Igaz, csak fos Xsara, jovore meg C4 lesz a WRC, de ez van.
Hidroscitrot WRC-be!!!A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Integra, a_tesz: Perszeperszepersze.
Bar, engem a WRC sem erdekel, mint ahogyan az F1, megis szamomra a Citroën az auto... a tobbivel sincsen sok bajom, de ez van.
Apropo: Integra nagy Hondas Isten! Nem tudsz valahol boltot Bpesten, ahol '87-es Honda Accordhoz is lehet alkatreszeket venni? Nem csak komplett egyseget?
Cimboramnak doglodik a szervoszivattyu a vasaban, dol belole a lotyi mindenhol, szvsz csak tomiteseket kell benne kicserelni, meg talan a csapagyazast, de az majd akkor derul ki, ha szet lesz szedve
Elore is koszonom!A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Nem tudom, en nem vagyok ellene se a kezinek, se az automatanak.
Mindketto tokjo dolog. ;)
Engem nem zavar az, ha kuplungolni kell (esetleg egynel tobbszor - szinkronizalatlan valtok rulez ), de az sem zavar, ha csak nyomom a gazt es a jargany halad.
Szamomra mondjuk mindig is a felautomata a zsir, de csak egy autoe
csakazertsemiromlemelyikgyartodefrancia DS.
Az atom!
Valtani kell, de nem kell kuplungolni... szenzacios!!!!
Ja, es fekpedal sincs benne, csak egy gumifelgomb...
Hulyek ezek a franciak, de szerintem azert van stilusuk.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Sick Boy #1078 üzenetére
Nem is volt ez meg olyan horror
Nekem amikor jott a nagy elgyengules, meg ilyesmi csak az alkatresz volt ~100k (kuplungszett, fofekszelep) + 50k volt a munkadij.
Amugy meg ezzel a 15e km-es szervizciklussal abszolute nem ertek egyet.
Ranezesre ez a ZX sem egy mai darab, igaz, nem tudom mennyit futott, de ha 10 ev fele kozelit, akkor fel kell keszulni a melyebb zsebbe nyulasba, felteve ha nem elso perctol kezdve van nalad (tehat te vetted), akkor aztan jon a feketeleves - elso 1 evben qrvasokat el fog vinni, aztan majd szep lassan lenyugszik a helyzet.
Nekem is most lett vegre ''jo'' a hajom, erre osszetortek. Szar az elet.
Amugy megneznek egy masod/harmad tulajdonostol vasarolt, 8-10-12 eves japot vagy nemetet, hogy annal mondjuk megvetel utan mennyit is kell majd szep lassan aprankent rakolteni - lehet, hogy ezen a teren a franciak sem sokkal rosszabbak mint az uberfasza japo es nemet vasak nem?!
Nem kene ennyire szemellenzosnek lenni, na. GrrrrrrrA pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Nnnya, voltam ma citros nyilt napon.
Uj C5 nagyon begyutt, sokkal jobb mint a ''regi''. Igaz, csak dizelt lehetett kiprobalni, de az is nagyon meggyozo volt
Aztan kiprobalhattam egy 1.6-os C4-et is... nos, belulrol valami hihetetlen urhajo lett, qrvajo a dizajn, amugy meg tok atlagos, de azert nem rossz.
Tavasszal meg gyun a C6 ha minden igaz, na arra nagyon kivancsi leszek ;)
Elnezest kerek a zavarasert!A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Hmmm... nos, nekem szemelyszerint a C5 jobban bejott
C4 kivulrol isten, belulrol is tokjo, csak nincs benne a lenyeg.
A hidrajulikarol van szo, bezony.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Integra #1181 üzenetére
Igazabol nem a valtoval van baj, eleg jok azok. Marmint maga a valto. Nem tudom hany francia valtot lattal mar szetszerelve, de azert korant sem olyan horror a megvalositas, van benne anyag elegendo. Az igazi problema a valtorudazatnal van mindig, Azt nem tudjak megcsinalni, ez teny. Pl. a zsir uj C4-es valtoja erzesre szarabb, mint az en leamortizalt, szethullott rudazatu valtom, ami a fosszilis Citroen BX-emben van, amiben szar a szelepszarszimmering.
A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Digital #1226 üzenetére
Attol fugg, hogy honnan nezzuk.
Probaltal mar DS valtot? SM-et? CX-et? XM-et? Nem? Akkor mirol beszelsz?
Az also/kozep kategoriaban nem tul jok, de ez hangsulyozom NEM a valto (gy.k. a hajtomu) hibaja, hanem az ocska rudazate. C4-e kulonosen nem meggyozo, ezt elismerem (szerintem is tragya).
Uj C5-ot probaltad? Az mar zsir.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Az is csak egy vacak nemet muanyagauto... akkor mar inkabb valami japan, na.
Apropo, a mostani szombati totalcarban volt egy mitsu sapporo... allitolag abban is valami aktiv futomu volt - tud errol valaki valamit, hogy hogyan is mukodott?A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Integra #1351 üzenetére
B+ mi bajod neked a francia motorokkal?!
Mennyit vezettel te ugy egyaltalan japan rizsraketan kivul mast? Mondjuk ugy huzamosan mondjuk legalabb 1-2 honapig - azon kivul nem mast?!
Mire fel ez a sznob lenezes b+?!
A japan az auto es utana nincs mas?!
Hat b+, ha mar itt tartunk akkor a japan is egy fos, mert nem boldogul az orosz tundraval!
Azert ennyire nem kene fanatikusnak lenni, foleg ugy hogy te ''csak vezetsz''. Nem tudom mennyire vagy tisztaban a mogottes muszaki dolgokkal, de eddig hozzaszolasaid alapjan kb. semennyire. Neked az szamit, hogy tankolj bele, nyomd a gazt azt menjen... hogy mennyire tartos az nem szamit.
A f*szom teli van mar ezzel a francia/olasz/akarmi lenezessel, a japan is ugyanugy be tud fosni, a nemet is ugyanugy be tud fosni ha nem figyelnek ra. Ugyanigy az atkozott fos szar szemet francia sem szarik be, az olasz meg plane nem, ha figyelnek ra. Maskeppen kell rajuk figyelni es mast igenyelnek, de ez van el KELL fogadni. A leszolast, lesajnalast meg hanyagoljuk ha lehet.
OBJEKTIV ERVEKET MONDJAL MAR MIERT FOS A FRANCIA ES AZ OLASZ!!!! A LOERON,FILINGEN KIVUL MIERT JOBB A JAPAN ES A NEMET!!!! Amit itt eloadsz az szimpla fanatizmus es elvakultsag. Szanalmas.
Szerintem.
Megaoff: csereltel te mar uberisten hondan vezermuszijat? Sajat magad? Nem? Akkor meg mirol beszelsz? Beteg az egesz vas, beteg - nem veletlenul kell szakszervizbe hordani... fos szar francian megcsinalom ket ora alatt, hulye japannal meg elszoptam egy napot - nem mai vasrol van szo, ~20 eves civic volt, megcsinaltam, de tobbet nem vallalom - brrrrrrrrr... remalom.
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Oooooooo... azert azt megneznem, hogy ezt hogyan huzza el: Bővebben: link
Igaz, ebben is dizel van, de 840 loeros... nyomatek adatokat nem talaltam, de az is biztosan vicces lehet.
Benzines vs Dizel vitara meg a kovetkezot mondom:
Fincsi egy olyan vas, amiben _EROS_ benzines motor van, elvezet hajszolni, nekem tetszik az erzes DE ket problema van vele:
-1. ha hasznalt az autod es nem tudod elotte hogyan hajtottak, akkor felkeszulhetsz arra, hogy hiaba jobb a benzines teljesitmenyben (kw/LE), azert a nagyobb fordulatszam miatt hamarabb el is kopik, egy motorgeneral meg horror tud lenni
-2. a porgos uzemmod masik hatranya: az amugy sem olcsobb benyabol meg tobbet gurit le a torkan - ez a hatrany egybol jelentkezik
Szvsz a jelenlegi autom utan a kovetkezo az valszeg egy 1.9-es TD lesz. Persze, ha esetleg talalok egy jo osszkerekes - nemiromlemit - akkor az lesz, mert abbol nem volt dizel, csak benzines. ;)
Amugy meg benzines, dizel egyremegy. Mindkettonek van elonye, meg van hatranya is.... de nekem a dizel sokkal szimpatikusabbA pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Tetszik az alairasod.
Bar en a franciat hajtos kozlekedoenyezos olajelfojatos de nem anyazos hanem elfogados baromarcu faszkalap alfajba tartozom.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D