- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Netfone
- Kilenc képet osztott meg idő előtt az iPhone SE-ről a Spigen
- Samsung Galaxy Ring - gyűrű-kúra
- Befutott a Poco F5 és F5 Pro
- Karcsúak a Galaxy S25 Edge várható specifikációi
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz
kisza25 #275325 üzenetére
Régen a Picassoval szórakoztam azzal, hogy melóba végig tempomatoztam (jah, 2×1 óra uncsi). Rövid nyomás 1 km/h, hosszú 5km/h különbség, de ha váltani kellett, kikapcsolt (én meg visszanyomtam). De ha nem munkábamenős flow van, akik napiszinten arra járnak, akkor szüttyög, előz, szüttyög, előz ismétlődik.
Mindjárt indulok haza, ki is próbálom
.
A C4ST-nél nem volt pályán olyan emelkedő amihez vissza kellett váltani (max M1-en befelé van emelkedő, ami ha a 110-120ról lépnék el, ahhoz már visszaváltok, mert anélkül csak lightosan gyorsul).
Még a Várpalota, Veszprémi elkerülő környékén (évi 1-2×) is tudnék egyenletes sebességgel menni jut eszembe, de általában M0 és M3 eleje amit használunk, ott esélytelen.
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyedi! Mercedes CLA 220 CDI d AMG Sport 7G-DCT.
- SEGWAY-NINEBOT KickScooter F2 Pro (1km futástávval)
- Újszerű! Egyedi gyártású 2 férőhelyes/2 személyes számítógépasztal/íróasztal 150x100x75
- TP-LINK VIGI C400HP V2 2.8mm IP Kamera
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 2 év garival! -
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest