Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz Skillet #17907 üzenetére

    Én arra lennék kíváncsi, mikor veszik elő az EU-t, hogy kéremszépen mi a fenéért lehet az EUban több káros anyagot kipufogni, ha gázolajat kell tankolni az embernek? :F

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    0. USA-ból indult a botrány, ahol nincs kivételezés a dízelekkel (az csak az eu-ben van az egész világon).
    Sajtó, világ más tájáról szervezetek pedzegethetik hogy ez ugyan miért van így?

    1. Környezetvédelmi és autós szervezetek.

    2. Csalásért gyártókat, a részlehajló határértékekért azt ezt meghatározó szervezeteket lehet kicsit 'meghurcolni'. Nyilván valakiknek érdeke volt hogy rosszabb károsanyagkibocsátással is mehetnek eu-ben a dízelek, pl E5 szabvány szerint 3× annyi NOx a megengedett egy gázolajosnak mint benzinesnek; igaz, Co-ból fele annyit pöföghetnek.
    Attól eltekintve hogy a mostani ciklus irreális, és sajnos nagy baromság hogy erre kellett optimalizálniuk a gyártóknak.

    3. Nem a mérésről, hanem a dízelekkel szembeni plusz engedékenységről beszélek az eu-ban, amit még nem piszkálnak, de remélhetőleg fogják, hisz ez is tisztességtelen. Hogy az NEDC mérés már nem jó, az másik kérdés.

    bitpork: Itt van az ominózus 29 autós mérés, és pár autó és a mért mennyiség, plusz a mérés hibáiról is írnak.Pl: Mazda6 2.2-litre turbo SkyActiv-D :12.6×, BMW X3 2-litre turbo 4x4: 9.9×, Zafira 1.6-litre Tourer EcoFlex: 9.5×, VW Polo (1.6?) 6×, Citroën’s C4 Picasso 2-litre BlueHDi 5×, Mercedes-Benz C 220 hidegen 8.3× melegen már megfelelt, stb.
    "Overall, however, the 29 diesels tested by Emissions Analytics averaged 4.4 times more NOx per kilometre than allowed under Euro 6."

    szerk: Igaz, forgalomban nem tiszta levegőt szívnak be a motorok, illetve, hidegen/regeneráláskor/emelkedőn eltérő mértékben, de szinte mind erősen túllépik.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Ezt idáig nem is olvastam, egy átlagos euro hatosítás: [link:TC]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    (#17924) rbalint88: +1

    Sajna az agyament értékhajhászás közben (szinte csak alig mérhető előnyért) a benzinesek is kormolnak, euro5-től van is szilárd részecske (PM) kibocsátási határérték is rá. :U

    Nem csak a németek félnek a km-től, lehet, hogy az ilyen emberek szerintem főként magukból indulnak ki ilyenkor.
    Sőt, sajnos a legtöbb ember akit ismerek ha új autót is vett, azt is elhanyagolja, még 12 évesen is úgy kezeli, hogy új autó. Minek kéne normálisan karbantartani, meg úgyis csak keveset jár vele (ja, bemelegedés nélkül rövidtávozik, olcsó sűrű 10W40et tölt a motorba A5/B5 5W30 helyett, de azt is csak kétévente - és nem érti meg, hogy ez a legrosszabb az olajnak, motornak).
    És amikor a két azonos 2008as autót nézzük (az enyémet 84k-val vettem németből, azaz törött volt) akkor az egyik újszerű (helyenként jobb) a másik meg 15 évesnek tűnik.

    De hát ez is a női/öreg/orvos tulaj a legjobb, pici motor keveset fogyaszt, rövidtávozás+tötymörgés jó/kímélő az autónak, egy pár éves dízellel (ami persze 189ezret futott csak) lehet aztán igazán olcsón autózni, és hasonló autós városi legendák között röpköd a szakértők szájából.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Bennem lehet a hiba, hogy egyelőre nem abban látom a jövőt, hogy pár százalékkal több károsanyag kibocsátás mellett szénerőműben (tessék megnézni az európai tendenciákat, majd világszerte is) megtermelik az áramot, ezzel töltjük a kőnehéz (gyors töltést sűrűbben kihasználva) 6-10 évet bíró akkukat, amik utána sajnos nem szublimálnak el, hanem elég komoly problémát okoznak használat után.
    Arról nem beszélve, hogy sok elektromos/hibrid autó akkuhoz délamerikából hozzák az alapanyag egy részét.

    Ez lenne a jövő? Hátő... Bezzeg valamiért a levegős hibridet meg nem tudják sorozatgyártsba ültetni, mert nem állt mögé senki (akkumlátoros hibridekhez képest könnyű, olcsó, nincs nagy környezeti lábnyoma, könnyen beilleszthető meglévő hajtásláncokba és biztonságos).

    Ja bocs, elfelejtettem, hogy a marketing anyagban napsütésből és tehénfingból töltik az elektromos autókat/plugin hibrideket.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz do3om #17963 üzenetére

    Csak reális szintre süllyedne vissza a fauvé ára ;]

    ;)

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Hangosan gondolkodás ON:
    Ezek miért olyan faszántos fogyasztások? Egy 1.6 benzines kompakt egyterűvel ehhez közel járok, az idei osztrák túra (Kom-Egom-Salzkammergut régió-Tirol-haza) okosítás után 5,87l átlaggal (korábban 6,5 körül volt). Nem green, nem blue, nincs nagyszilárdságú acél, nincs turbó, nem fut olajban a szíj, nincs gyémátszerű szénbevonat, nincs közvetlen befecskendezés, gyárilag nincs burkolva az alja, nincs gyári ültetés/body kit/hosszú végáttételű vagy hatos váltó. 80-120 IV-ben 10,2seccel még nem is sereghajtó dinamikában, ha nem is gyűri fel az aszfaltot.

    Ugyanezzel a motorral Bulgária oda visszát C4-el (4 fő 10 napi csomaggal) bő 6-6,5 körül jártuk meg.

    Persze, tudom, ezekkel többet kell visszagangolni pl előzésnél, de nem látom azt a nagy fejlődést/előnyt az új autók/dízelek javára, bő 1 literekről beszélünk a leghájasabb (2000-2010) autókhoz képest?
    Hangosan gondolkodás OFF

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Céges 1.3as Fiestát próbáljátok ki ;] , azzal akkor is lefulladsz, mikor azt hiszed már mentetted a helyzetet, szerintem a világ legkönnyeb lendkerekét kombinálták 1000rpm-nél vagy 50Nm-el :DDD . Azt utána megnézzük a tádék milyen könnyen fulladnak le :). A céges Versonk kétezres D4D-je is elég könnyen lefullad.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz MunezXBK #17990 üzenetére

    Úgy tudom ez saját motor a toyotánál, de jártam vele úgy párszor hogy mi a p*csa, mitől nehezedd el a kormányzás... :DDD

    A használható nyomtékosdi/érzésre mennyire menősdi megállapítások meg elég csalókák lehetnek.
    Érzésre nem megy rosszul az 1.6 CR Octavia (90), azonos fokozatban talán picikét jobban gyorsul mint az enyém; de ha bátrabban nyúlunk a pedál+váltóhoz, akkor körbeautózom a sajátommal (90 lovas 2.0 HDi Partnert dettó). Na most akkor melyik megy jobban?
    Ráadásul egyéb tényezők is 'zavarhatnak', a kollégák 90%a szerint jobban megy a vérszegény 101 lovas 1.6 szívó Focusunk, mint a 140 lovas hatos váltós 1.8-as Civicünk :U; vagy haverom esküdözik hogy jobban ment a 1.6 75 lovas Cordobája a mostani 117 pacis 1.8 Picassójánál (papíron is másfélszer annyi idő kell a seatnak a százhoz). Kilátás, zajcsillapítás, futómű, váltóáttétel, gázreakció mind módosít az érzésen.

    Szerintem kényelmesebben vezethetőek, rugalmasabbak a turbósok (azaz a dízelek is), pont.
    szerk: Azt meg hogy maximum mire képes, azt a teljesítmény rovatban lévő szám mondja meg leginkább, és hasonló teljesítmény hasonló menést tud - ha ezt ritkábban is tudjuk elérni a szívó motorokkal a forgalomban.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz t72killer #18024 üzenetére

    Ki keres ilyet googleban? :P

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    WLTC 2 módszer szerinti mérések EUOR6 os dízelek NOx kibocsátása:
    [link]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz EQMontoya #18031 üzenetére

    Ahogy a C4 Grand Picassoban is többet, mint egy áramvonalas(abb) 508ban - a súly/légellenállás rengeteget számít. 518nál a vezérlő gondolom picit engedékenyebb a jóval nagyobb súlyhoz mint a 218 esetén. Nekem reálisnak tűnnek.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz EQMontoya #18036 üzenetére

    Jogos a mazda. Passz, esetleg a 16-19" kerék között lehetne ennyi különbség, vagy passz. Hát, a 300kg rengeteg, plusz légellenállása hasonló az 5 kombinak mint a szinte csapotthátú 2 tourernek, nem tudom mennyit kéne hogy jelentsen, de akadnak a BMW modelleknél ettől számomra érdekesebb eredmények (pl az X5 30xd a hármasokat, egyeseket, és a blue modelleket is lenyomja; ahogy a takarékos 7-es is meglepően jó helyen végez).

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz do3om #18057 üzenetére

    OK, de itt a legfontosabb, hogy ne szennyezze jobban a környezetet mint megengedett. Mindenkinek józan érdeke (nyilván akik csippeltették tuti nem viszik vissza, és még elég sokan szintén nem fogják).

    Mert ha 20%al kisebbet tol a kézetres TDI akkor már kevés annyi kraft? Ne vicceljünk már. Persze, nem örül az ember ha gynegül az autó, de nem hiszem hogy nagy kompromisszum lenne, ha ilyen autóm lenne visszavinném frissítésre, fontosabb, hogy mit lélegzünk be mint hogy 10 vagy 11,2 másodperc a rugalmassági adatom.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Téligumi teszt 186/65R15 méretben (végre szerepel benne az WR D4, de a Crossclimate ebből is kimaradt):
    [link], táblázat

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Remekelek28 #18167 üzenetére

    60-70k (nem nehéz, kb hibátlan felni, fiatal, jó minőségű gumival inkább 100+ kategória, de ennyi infó alapján... Kb innen indul; haver a leon kerekeit gumistul 45ért adta el végül, öregebb 50%os -azaz kuka- gumival, nem gyári, de jó állapotú felniken).

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz parandroid #18255 üzenetére

    +1

    Sok autóval járkálva többször futottam már bele nem fasza gumi/időjárás/hőmérséklet párosításba.

    Sőt, sajátommal télen (volt vagy 22°) az is elég kellemetlen volt amikor a(z első melegek miatt korán) nyárigumira váltott előttem lévő Volvó satuzott, és a közöttünk két autónyi távolság 1 méterre redukálódott. Elég szar érzés (és ezért is vártam CC gumi tesztjét, gondoltam télinek megtenné)...

    SzlobiG: Sajnos a 10 évig jó a gumi szöveg nettó baromság. Próbálj ki egy 5-6 éves gumit, és abból egy újat. Ég és föld. Hugom 206osán 6 éves 6 milis Pirelli nyári gumik voltak (én jeleztem hogy cserés, de mindenki más azt mondta neki hogy 6 milis, 'jóazmég') és úgy mentünk vezetéstechnikai tréningre.
    Előtte egy Grand Cherokee volt a sorban,(2,5t) és elég furcsa látvány az, amikor sokal hamarabb megállt mint a kis 206os. Sőt, hiába kormányzot jól, fékezett/nem fékezett jókor, mégis csak esett-kelt állandóan az autóval. Szünetben az instruktor megnézte a gumikat, és szünetről visszatérve azzal várta hugom, hogy öregek a gumik, piszkosul nem tapadnak, sürgősen cseréltesse le.
    Megfogadta, lecserélte, és a műszaki antitálentumsága ellenére is megjegyezte, hogy hű, hát ezzel tényleg egészen más Dobogókő felé menni.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Piha, ilyen híreket nem kell figyelnetek :). Elég csak arról tudni, hogy mikor tankolok. Utána mindig esik a benzin ára :DDD
    Mondjuk nem mintha az árak függvényében nyúlnék a töltőpisztolyért, de 99%ban utána olcsóbb lesz... Max az utóbbi egy évben annyit figyelek, hogy az adalékolt benzinek között mennyi az árkülönbség.

    #18343) joamilestoné +1.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Jut eszembe, néztétek a híreket hogy kb mennyibe kerül a VW-nek, és hogy miért került piacra a csalós sw? Korábban úgy véltem biztos egy kis extra előnyt akartak hogy az ő 150 lovasuk jobban menjen mint a konkurenciáé... :(

    "A Bild am Sonntag szerint a VW-nél elindított belső vizsgálat első eredményei kimutatták, hogy az EA 189 típusú motor fejlesztése 2008-ban elakadt. A fejlesztőmérnökök röviddel a sorozatgyártás tervezett megindítása előtt belátták, hogy nem lehet egyszerre betartani a károsanyag-kibocsátási határértékeket, és az előírt szint alatt tartani a költségeket. A kiemelt fejlesztési projekt így veszélybe került. Végül az adatokat manipuláló szoftver telepítésével oldották fel a dilemmát, és a társaság salzgitteri üzemében elkezdték a sorozatgyártást, méghozzá globális terjesztésre, és nem csak az Egyesült Államokban értékesíteni tervezett autókba."

    Ezek már biztos voltak, de hátha valakinek még új:
    Csalós sw-el reklám
    És a valóságban ;]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    EQMontoya: Hétvégén 19,x Ft volt a különbség a shellnél a két nitro között, úgyhogy passzoltam inkább a jobbat (persze, nem sok a különbség, de egy kicsi végre van, de ennyit most nem ért). Máskor tíz forint körül van csak.

    TaaT: Az igaz, de már így is rettentő soknak tűnik. Hát, mégsem sikerült spórolniuk...

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz #94529552 #18353 üzenetére

    Hivatalos adatot nem tudok, de elég valószínűtlen látvány a lusta/puha bő 2,5 tonnás terepjáró vs szűk 1 tonna kisautó esetén ahogy utóbbi nem állt meg, nem tudta megcsinálnia feladatokat (csúszott, mintha az lett volna a nehezebb). Persze más személy autók is voltak a sorban, de egymás után a kettő elég kontrasztos volt. (Plusz jó gumival nagyon élénk, korrektül terelhető/fékezhető a kis Pug, az 1,4 16V mocival akkorát lehet autózni mint állat, és meglepően bírja a forszírozott tempót - igaz, legalább ebben legyen jó, ha már kényelmesnek nem nevezhető).

    SzlobiG: A dízel árát nem szoktam nézni, passz.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz bitpork #18356 üzenetére

    Offroad tetőcsomagtartó pótkerékkel, trepnikkel, kannával, négyen ültek benne (család gondolom), és 2,15t az üres súlya papíron; én ezt lazán 2,5 tonnára tippelem (főnököm XC90-e is papíron 2,22 tonna, mérlegen 2,4et mutatott, és a lefele kerekítés az általános a hivatalos adatoknál).

    szerk: Aminek két púp van a fényszórójánál, kb 2005től gyártott.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    t72killer: Elsősorban nem a kipufogón múlik a 4 hengeres dízelnél, hanem a csattogáson.

    joamilestoné: Nekem is bejön... CVT nem gáz, gondolom a subarunál is virtuális fokozatok vannak mellé.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Salex1 #21002 üzenetére

    Mibe? Focusokba szokták pl hátra betenni a ghia/titanium szinten járó lámpát hátra hogy vakulnának meg a sóher friccek mikor ilyet kihagynak a konfigurációból. Céges kettes fóka kombiban is brutál idegesítő hogy hátul semmi fény nincs :U

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Skillet #21000 üzenetére

    Mibe vennéd?
    Szívó benyásba raktam, picit könyebben pörög fel, főként magas fordulaton (kis sebességnél, azaz főként egyes-kettes leforgatásakor). Igazán értelme úgy van, ha a másik végén is könnyítesz.
    Én a janó dobnál csináltattam kis ellenállású de halk (motorfékezésnél és rendesen forgatva van egy pici plusz mélyebb hangja, máskor nincs!) dobot még, amivel főként alacsony fordulaton lett nyomatékosabb (ill furán hangzik de kevésbé kell nyomni a gázt ugyanakkora gyorsításhoz). Összességében elevenebb és jobbak a gázreakciók (pedig alapból nem egy villám az elektromos gázpedál/fojtószelep) illetve egy picit visz a fogyasztáson lefelé (normálisan közlekedve). Hogy ez megér e 40-50 papírt neked, rajtad múlik.

    A szűrőt tél elején takarítottam, egy év, kb 13.000 km után, nem nagyon volt koszos. BMC-t vettem, mert az gyárilag már olajozva van. Csak a légszűrő magában szinte semmit nem hoz (én először szűrőt vettem, aztán jött az okosítás, majd utoljára jött a dob, 80-120 rugalmasság bő 20% javulás, illetve 5-10% fogyasztásban mínusz(dob és chip is alul nyomatékra lett kérve), meg persze jóval kényelmesebben vezethető; 80K az egész móka).

    Szerk: Még egy fontos dolog: Színezett olajzó sprét vegyél hozzá! Én (főként motorhoz való) színtelen castrolt vettem, de elég szarul látszik hogy mennyit fújtál már rá. :U

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Sportszűrőről azért egy kicsit élesen nyilatkoznak, ritka amikor valami fekete meg fehér.
    Abban egyetértünk hogy csak magában egy sportbetétszűrő nem ér kb semmit se.

    Ha hátul is nyitunk, és a vezérlő is ki tudja már ezt használni,(esetleg a magasabb oktánszámú naftát is, amit akár magas sűrítés ellenére sem tudott valamiért a gyári ECU sw) akkor a csak chiptuning illetve a töltéscsere könnyítés+chiptuning között érezhető, mérhető különbség van.
    Persze, nem ég és föld a különbség, legalább annyi különbség van a gázreakcióban, hangban, nyomatékban alul; amik van akinek számítanak, van akinek nem.

    Van aki pont letojja hogy ahol korábban 60nál is vissza kellett váltani emelkedő négyesbe, ott most nem kell semmihez nyúlkálnia, tempomat kényelmesen, erőlködés nélkül felviszi ötben. Nekem korábban ugyanilyen típusban 1.8as motor volt, a mostaniban 1.6os, azonos a váltójuk, és hiányzott a korábbi dinamika/nyomaték (az eredetileg 1.8ashoz méretezett váltóval nem csoda). Most virgoncabb mint az 1.8as volt (stopper szerint is, és másik Picasso tulaj szerint is). Most úgy vezethető, mint a 2.0HDI céges Partnerünk.

    Gyári bmw szűrőt,(jellemzően a kipufogó rendszereik is jók) vagy sok motorkerékpár szűrőjét fogtátok kezetekben? Maga a kisebb ellenállású szűrő nem fass'ág, esetleg 10.000Ft elköltése után csodát várni magában, az a faszság. ;) Aki minimum 80-100 ropit rá tud áldozni, belevághat (normális műhelyben). A full kipufogó rendszer cseréjétől egyszer konkrét típus ismerete nélkül nyilatkozni minimum badarság, plusz akinek van némi rálátása, tudja hogy más-más tartományra más átmérő/leömlő típus való, és utcai autókkal jellemzően nem a magas fordulaton leadott max teljesítmény növekedés érdekes; és általában legtöbb fojtás a hátsó dobban van. Van amelyik típusnak elhanyagolható, van amelyiknek értelmetlenül sok van (több kipufogóssal is értekeztem, és jelezték hogy a TU5JP4-eshez a PSA például elég nagy fojtású dobot szokott használni, ezért egy sima sportdobbal sokkal hangosabb lenne; ezért lett forgatott dob).

    Hogy pár deci/pár másodperc/kevesebb váltogatás megér-e valakinek egy százast, mindenki maga döntse el. Van akinek a nagy felni, fasza fejegység/láda, bőrülés, ülésfűtés vagy bármi egyéb számít/nem számít, ilyenen sztem fölösleges vitatkozni. :R

    szerk: A papírszűrőre is évente kétszer ránéztem, és évente cseréltem, most is ugyanezt a gyakorlatot folytatom. Mindenki tudja hogy a sima szűrője milyen gyorsan koszolódik, és nagyjából tud következtetni, hogy milyen sűrűn kell takarítani. Hugom pözsójában sokkal jobban koszolódik a (papír) szűrő mint az enyémben (akár a papír szűrő koszolódott hasonló 10-15K alatt) tehát lehet bőven szórás autó és autó között is, hogy milyen sűrűn kell tisztítani.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Skillet #21058 üzenetére

    Összetettebb a kérdés.
    Mit akarsz elérni? Nem, nem annyira egyértelmű.
    Injektorokkal, üzemanyaghűtéssel, másik turbóval tuti akarsz tornázni?
    A szűrő+kipuff valamennyit javít a turbó/gázreakción,(plusz hangot valószínű nem lesz) ami lehet hogy többet ad élményben,(mondjuk egy keményebb billenést csillapító motortartóval) mint +20% teljesítménymaximum (bár gondolom hogy a gázlengések kicsik oldalanként;(120os elékelésű gondolom) és lehet relatív gyors reakciójú a turbó, nem ismerem).

    A chiptuningon felül a többi annyi pénz, szopóka, magával hozhat egy csomó egyéb dolgot, hogy ahhoz aztán türelem kell (nem tudom intercooler, olajhűtés mekkora/van-e, egyenetlen hűtés a blokknál) - plusz utána a fékhez meg a futóműhöz nyúl az ember. :) A helyedben én már csak chippelném.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Skillet #21061 üzenetére

    Szerintem 10× többet ér hogy gyakorlatilag nincs turbóluk, mint +50 ló.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Nem tudom, hogy ez a legjobb hely-e a kérdésre, de kezdem itt:

    3,5es aux csatlakozós bluetoothos izét keresek. Hendszfrí sztríming kár kit, magyarul nem tudom minek hívnánk (bt autós modul vagy hasonló).

    Kb ilyesmit szeretnék:

    A képen lévő Kinivo BTC455 előnye hogy 2 eszközt is tud, nem feltétel de előny. Hogy van hozzá vagy nincs szivargyújtós adapter az mindegy, mert valószínű elrejteném (tán jobb is ha nincs). Hangerő állítás meg léptetés meg felvétel/lerakás az kellene (meg tűrhető hangminőség).

    Jueszéjből találnék pár szimpatikusat, de plusz 6-7000Ft postaköltség nem szimpatikus...
    Tudtok olyat helyet ahol ilyesmik vannak (itthon, vagy eu-ban), vagy van valami nevük amilyen néven tuti találok, vagy kedvelt típus?
    :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tresh #21651 üzenetére

    Nekünk is van ilyen műszer eladó, ettől függetlenül amíg indít, én bent hagynám (de azért gyűjtenék).
    A névleges indítóáram megfelelő hányadával megvan hány másodpercig kell bírnia az akkunak, és az eredményt egy diagram és egy szöveges ítélet formájában kapja az ember, idén már kellett vele párszor mérnem, a villánál hasznosabb cucc.

    FuRiONight: Ez a kopásos, sűrű szar olajos városi legenda sajnos kipusztíthatalan a köztudatból :U :O
    Röviden: Nem, egyáltalán nem így van. A sűrű olajjal csak kitol az ember a motorral, első szám a hideg oldal, második a meleg oldali viszkozitás, de a többi 'betűnek' is fontos szerepe van.

    Ha érdekel az olajakról egy normálisabb írás: [link]

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz FuRiONight #21679 üzenetére

    Én a német castrolt szoktam nézni, mert minket a magyar rejtélyes okból kifolyólag forró égövi(dél balkáni ? :) ) országnak állít be.
    Ott pedig ez áll: MOTORENÖLE FÜR SIE (MARKE: BMW MODELL: 3-er, E46 (1998 - 2006) TYP: 330d (2003 - 2004))
    CASTROL EDGE 0W-30

    Pl haverom passatjába egészen apró különbséggel ír olajat ;]
    Magyar: 10W60 és Német: 0W30.

    Ugyanettől a legendától tartva még sűrűbbet akart 270E után beletölteni, most egy alacsony hamu tartalmú 5W30as van benne (0W30at nem merte), szebb a hangja, indítás után sokkal kulturáltabb.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz MC Pite #21645 üzenetére

    Hol kérdezzek autós BT kiegészítőről, tudnátok erre való topikot ajánlani? :F

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Declare #21694 üzenetére

    Értelme sincs belekezdeni... Vannak márkák, típusok, szériák/felszereltségek. Nemzetek? Komolytalan ilyenről beszélni. Mi német, vw konszern, opel, ford? Szerintem ezeket sem lehet azzal vádolni hogy milyen fasza megbízható autókat gyártottak az elmúlt 15 évben. Persze, renault meg psa-nak is van sara.

    De sok példával meg ellenpéldával nem megyünk messzire, max flame esélyes lehet. Nekem épp franciám van, ami más nemzetek előtt szokott végezni a -fenntartásokkal kezelendő- adac hiba statisztikában meg anno jdpower szerint a briteknél asszem top10ben volt vevőelégedettségi felméréskor; akkor ez most jó vagy rossz autó? Ha egyszerű megoldások vannak benne akkor igénytelen vagy megbízható? Melyik országban, milyen szervizhátérrel nézzük? Vagy mennyire fillérbaszós, gányolós tulajokét? Sajna az itthoni autók nagyja súlyosan elhanyagolt... Ezer féle kép lehet nézni, mindenből vannak jobban és kevésbé problémás változatok, és mindenhez vannak értő/nem értő szerelők, és persze, van amiből több a problémás, sőt, itthon még több (japán, olasz, francia nem éppen szokott a szerelők nagyjának kisujjában lenni pl a környékünkön).

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz hroberto #21724 üzenetére

    Vagy 5W30 A5/B5-öset is nézhetsz bele, ilyen körülményekhez azt tennék.
    Sajna az hogy 0W30-as, nem jelenti feltétlen azt hogy hígabb, hisz függ a többi minősítéstől is(C2-nél még esetleg, de pl A5/B5nél valószínű sűrűbb), minden esetben a konkrét olajak adatlapját is meg kell nézni.

    Pl:
    Castrol EDGE 0W-30 C3
    15°: 0.842 (g/ml)
    100°:12.3 (kin.)
    40°: 72 (kin.)

    Castrol EDGE 5W-30 C3 SN
    15°: 0.852 (g/ml)
    100°:12.1 (kin.)
    40°: 70 (kin.)

    Castrol Magnatec 5W-30 C2
    15°: 0.852 (g/ml)
    100°:10.4 (kin.)
    40°: 60 (kin.)

    Castrol Magnatec 5W-30 A5
    15°: 0.84 (g/ml)
    100°:9.6 (kin.)
    40°: 54 (kin.)

    Azaz a 0W30 C3 (nem láttam mást) sűrűbb mint az 5W30 C2, és ezeknél az A5-ös 5W30 bőven hígabb. A C3-as 5W30nál picivel hígabb a 0W30, de sok gyártó 0W30asaival még picit rontasz a helyzeten. De pl a linkelt oldalon van A5-ös 0W30is, de össze kell nézni az adatokat, neked a hamut sem árt figyelni.
    Ezért pofázom mindig, hogy nem csak a legnagyobb betűket nézzük az olajos kannán, a lényeg utána van. ;)
    Enni meg ennyivel hígabb olajat 99% hogy nem fogja még a motor, sőt.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Sziasztok, hátha itt több embernek van vele tapasztalata:
    Az antiallergénes pollenszűrők szag terén jobbak mint a sima aktívszenesek, vagy érdemi különbség csak a polifenolos bevonat? Pár helyen olvastam, hogy kevesebb levegőt enged át mint az aktívszenes, ebből gondolom hátha korom/füst ellen is hatásosabb lehet talán.
    :R

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Csabroncka #182235 üzenetére

    Kzszi srácok!
    Méretben (hogy mit szűr ki) a renaultnál ugyanazt írták, és bár papíron csak az antibakteriális réteget írták, többen jelezték hogy érezhetően kevesebb levegő jön át rajta, ergó gondolom csak jobban kéne szűrnie.

    Pollenek nem zavarnak minket, a k..a korom és a szilárd tüzelőanyagyok szmogja viszont marhára.
    Ezek ellen is jobb az aktívszenesnél? HEPA nem tudom milyen mérhető paraméterben más, ha szemcseméret azonos(?) - hatékonyság?

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz grizlisandor #182246 üzenetére

    A Würtemberg meg még 3000el olcsóbb mint a Bosch (legalábbis 208-hoz), úgyhogy sztem azt kipróbáljuk (de mindegyiknél PM2,5öt látok, fura). :R Ebben még a gyári ('18 év végi gyártás) aktívszenes van (tegnap megnéztem az-e), 7000km-el, szal még illene jónak lennie.
    szerk: Ennél is mire visszaér a dízeles testvérem a sávba elém, már be is ér a szúrós savanyú szag.

    Focus: 1,6 101? (3 ilyen volt cégesnek korábban, finoman szólva sem voltak túl tartós motorok...). Érdekes hogy mennyire leszoknak megint a rohadt olajszint kijelzésről, olyan típusoknál is, amiknek az elődeiben már ezer éve benne volt :(

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Egész jó a Focustól. Ez az ecoboost, vagy még a ti-vct?

    A kisoroszlánnal még kevés tankolásom van, de úgy látom, lehet ezzel értelmes fogyasztással is gurulgatni majd: [kép]
    Nehogymár pont ezzel ne férjek fel a dobogóra :DD.
    Bár igaz; idáig átlag autókkal könnyű volt, itt viszont 3 baros gumival közlekedő, szélárnyékban és menet közben leállított motorral guruló állatok is vannak :U

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz mamboo #182833 üzenetére

    Jó az az univerzális keresztrúd, ennyiért meg főleg. Enyémen még nem volt fenn, de két haverom már évek óta használja.

    Leszabályozás: A Jazz (féleg ha még a korábbi, 8 gyertyás) japán viszonylatban nagyon alacsonyra lett hangolva (olyan európai 8 szelepes karakter inkább), nincs is nagyon értelme már 6K körül forgatni.

    Nekem a TU5JP4 Picasso (főleg Janó dob után) miután vitaminkúrát kapott, vígan szaladt tiltásba, amíg meg nem tanultam, hogy nem, most nem kókad leszabályzás előtt. :N

    Most meg párom autója (1.2 Puretech szvbó) meg elvileg 5750nél éri el a 83 lovat (118N meg 2750nél, szal ez is középre hangolt), mégis 5K fölött már nem sok minden történik (viszont cserébe 2500nél olyat tol, hogy azzal a váltókiosztással simán 1.6nak érződik, a hangja meg mint egy méregzsáké :DDD ).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboldi #182848 üzenetére

    Mármint a nagyobbik egyhármasé ;]

    oszy: Sok különbség nem lehet, kevesebb extra adalék van benne. A MOL a drágább? Nem hülyeség a kérdés, mert a cégek között összesen pár forint a különbség; az érdemi különbség akutak elhelyezkedéséből(/üzemeltetési költségek) adódik (értelemszerűen azonos cég kútjai között is).

    szerk: Ha 100asként árulják, miért ne lenne százas? Adalékon, tartály szigetelésen, személyzet bérein, reklámokon és egyebeken tudnak (és szoktak) spórolni, az alapbenzin az azonos, Battáról jön.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Csabroncka #182862 üzenetére

    Mármint arra gondolsz, mikor ETBE használatával tudják le a biokomponest; de nem minden 98/100as benzinnél van ez így!

    Általánosságban annyi a jobban adalékolt benya, hogy jobban leoldja a kokszot (szívócső befecskendezéses autóknál). A magasabb oktánszámot meg kevés gyári motorvezérlő használja ki (főleg 98 fölött).

    CactuS: Városban pályanapot tartasz, vagy hogy tudsz annyit leszuszakolni a torkán? :D
    Én hétvégén tankoltam a -nem is olyan- kis autót, ez viszont egész élhetőnek tűnik(ez volt az első normális tankolása/fogyasztás mérés mióta nálunk van), úgy, hogy 2/3ban melóba jártam vele, a maradékban párom járt picurral helyben, meg M0áztunk, anyósékhoz utaztunk hárman csurig csomagtartóval, meg élveztem kb minden gyorsításnál a hangját és a dinamikát. Én meg remélem hogy lesz ettől jobb is még :)

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Megane a szívók 1.6osoknál 2./91, abszolútban benzineseknél7./493. Az 1.8as Picasso 2./42 (14./109 absz.), az 1,6tal 1./67 (1./109 absz), a C3-al 2./70 az 1,4 8V ligában 5./134 absz.
    Az oroszlánnal még nincs elég tankolás, idáig 11./432 abszolút.

    Akkor én az erő világos oldalán vagyok? ;]

    Pttypang: Fasza átlaga van akkor a Twingóknak :D (Kb a Twingo meg a TPCA ami már autószerű és tud gombokért fenntartható.)

    Csabroncka: A keveset használod alatt arra gondoltam, hogy sokat áll, és stabilabb az ETBE; az etanol kiválik, és nehezebben indítható pár hónap állás után. Hogy semlegesítik a savasodást/kokszot az túlzás, de valóban; jobb az adalékolt nafta és a normális olaj.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz 6030D #183097 üzenetére

    A napokban felmértem a környéken az üa árakat (melóba útvonal +max 3-4 perc kitérő). (Tata-Tbánya-Oroszlány). Azt ugye tudjuk hogy a (jármű)forgalom függvénye szokott lenni az ár, de ekkora szórásra nem számítottam:

    Oroszlány
    MOL 360 (349,5 Forensis+OTP)
    Shell 364

    Vérteszőlős
    MOL 355 (345,5 Forensis+OTP)
    Shell (most épp nem néztem, a Tescos Shell egyezni szokott az oroszlányival, a forgalmasabb úton 6 forinttal szokott drágább lenni)

    Tata
    MOL 353 (343,5 Forensis+OTP)
    OMV 351
    Volán 329

    Akinek nincs kedvezménykártyája, simán van 1500Ft különbség egy tankolásnál.

    oliwire: Az olcsóbb százas nem takarít jobban, csak a jobban adalékolt 'prémiumok' - de nálunk ritka a nem prémium százas.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz oliwire #183123 üzenetére

    Nem adják ki (vagy nem találkoztam vele), de az extrán adalékolt 95 és 100 az vszínű azonos (hatású) Vpower 95/100, meg a Maxxmotion 95/100 között.
    Maximum az ETBE a különbség, de ha nem télire rakja el az ember az autót, nem igazán van különbség (energiában annyira kicsi, hogy sokat nem oszt nem szoroz). A közepesen reprezentatív tankolási adataim alapján a két prémium között nem, csak a prémium és sima között vettem észre különbséget (keresztteszt adott osztrákiai pályás+hegyi etap kikormolósan; és a before/after fogyasztásváltozás).
    De ha valaki talál erről pontosabb infót, az érdekelne :)

    Én az A oszlopot szedném le, vagy akár a kéder ahogy írták ha elég vékony a kábel. Pénteken megint elgondolkoztam hogy lehet migs kellene menetrögzítő kamera :(

    Gyorshajtás: Ősz elején Tatán brutális 63-al mértek be (50es szakasz, a felüljáró előtt lendületet gyűjtve épp).
    Igen, ennyiért még nem szoktak lehajolni, mert a a +15+2-őn belül van; de helyszíni bírsággal, mérés után megállítással mégis. :U Úgyhogy ti maradjatok csöndbe a tolerancia feletti szágoldozással hogy pechetek volt :P . Csak 5K, de arra a szaros papírra 20 percet vártam hazafelé a tűző napon.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #183173 üzenetére

    Bő egy ezressel fentebb a nyomatékcsúcs mint a kisebbik motornál?
    Érdekes hogy milyen sokáig tolta sok japán gyártó, hogy a töltetcsere optimuma a sztratoszférában legyen, amit néha még hosszú váltóval agyon is csaptak.

    Ehhez képest jó váltóáttételezéssel kis (1.2-1.6) szarosok (nyilván nem 150km/h felett és 5 személlyel) meg egész vidáman pörögnek és akarnak menni. (Utána meg átülök a Mazda hatosba, 1.8-2.0-2.3, oszt érzésre alig akar menni.)
    Fura volt, mikor haverom 1.6 NB fl-je lakotton kívül enyhe emelkedőn nem tudott a Picassomtól ellépni százig (nem gyorsultunk tovább), holott mindkettő sima 1,6 16V, csak bő két mázsával nehezebb a Pikacsu (ok, vitaminkúra meg picit könnyített töltetcsere volt, de az százig sokat nem számít).

    Most meg már kezdem nem bánni, hogy asszonynak végül nem DS3 lett (bár az a gyöngyházfehér LED-es Xenonos változat elég baba volt), mert tök jól szórakozok a 208al, és erősnek tűnik 90ig, és szeretem a hangját meg a kis kormánykát :K .

    brumi1024: Múltkor 17es Kugával mentem, életbe nem volt még ennyire meg az érzés, mikor az elején fog nagyjából jól, majd utána hiába nyomom egyre jobban, szinte csökken a fékerő. Ebben részben a fékerőelosztó is ludas, mert a hátsó tárcsa az tiszta redva, túl későn/gyengén fékezett. De 4 fővel 2t környékén nem szerettem ezt az érzést.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboldi #183185 üzenetére

    Utcára nem sok a yellow, mármint elsőre hidegen is rendesen fog és tárcsát se zabálja le?

    Én LPR meg utóbbi pár évben Textar betétet rakok mindig, Greenstuffal szemeztem sokszor, de kicsit bazári lenne, hogy színes az autóinkon. A tömör Powedisc mellett is fasza, a LPR (aftermarket, de gyári logó benne volt) betét meg le se írom, hogy csak nálam kb 135öt bírt, és az új tulaj még vagy tizest belarakott még, és asszem még mindiag az van benne. Érdekes, a Brembo Max tárcsa kevesebbet bírt alatta :DDD.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz -v- #183205 üzenetére

    De genya ;]
    A kicsit betegeskedő 1.9 dci Traffic is ilyen volt - 600k után, előzés közben mintha motorfékbe csapott volna át, nem röhögtem.

    tboldi: Pályanapozol kicsit, vagy csak időnként keményebben kergeted Szerpentinen, vagy hogyhogy yellow? És ha a második, hol a fenébe van rá mód? :))

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz kisza25 #183211 üzenetére

    Kb minden gyártó ezt csinálja.

    Sokkal nagyobb baj, ha ennél archaikusabb 1,3%-os lejtéses H4es, 1100 lumenes sárgás izzóval jön ki az autó nornális világítás helyett; és sajna erre is bőven van példa még 5-9mFt környékén is. Nyilván az is upgradelhető, de nem lesz olyan, mintha legalább átlagos lenne a kiindulási alap. Pl mai [kép] - videót akartam, de két kép lett belőle :DDD

    Ahhoz képest annyira nem is gáz a dekliben a pontmátrix - Főleg azért, mert Aliról veszel idevaló típushoz/univerzális fejegységet és kész.
    Engem meg szopatni akarnak, hogy nem vehetem.meg utólag a Mirror linket, és fejegységet se cserélhetek amíg garis az autó. 6,6GB a fw update fájl, azaz vszínű navit és tükrözést is tudná amúgy :W

    tboldi: Ja hogy Jazzre, ok. Én csikorgás/hideg fékteljesítmény miatt ezt már nem nézem (magas széntartalmú bevonatolt mart tárcsákhoz papíron már nem való, csak rohadt drága tárcsákhoz).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Dluinet #183227 üzenetére

    Amit linkeltél sajnos gagyi, nem lesz több a fénye 15 perc után mint az izzóé, de vszínű már bekapcsolásnál sem.
    De, akad egy csomó jó H4-es is. Kb 3 éve csak ledezek az autónkban, ez a H4: Picasoban. Projektoros Megane, és a kisoroszlán:208.
    Aki ezekbe beleköt... Khm, kötözködős. Sokb gazoltatás és müszaki van mögöttük, normális vetített képpel és fényerővel nem basztatnak vele. Vannak sima FF fényszórókban is jó ledizzók, 8-15k egy szett kintről, de itthon is kapni élhetőt. Több mint 15 szettet próbáltam saját autóban, és még így is akadnak olyanok a kezembe, ami valamelyik lámpában nem az igazi, pl a pici projektorban az Ffes lámpában tökéletes 24W-os (melegebb) a ZES-es passzív 16W ellenében:fényeloszlás
    Gifen izzó vs Phlips LED: [link]
    Több kép

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák