- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Megkapta az FCC engedélyeit a Galaxy A36
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- MIUI / HyperOS topik
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- iPhone topik
- Kilenc képet osztott meg idő előtt az iPhone SE-ről a Spigen
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz Magnum_ #139831 üzenetére
Nem kell a tolto a fogyaszto vagy az auto kerdeskoron rugozni. A jogalkotoi szandek egyertelmu lasd NFM rendelet
4. § (3) Az „A2” és „A3” árszabást akkor lehet alkalmazni, ha a villamosenergia-fogyasztás zónaidőnkénti mérése megoldott.
(5a) * Ha a felhasználó az elektromos gépjármű üzemben tartója vagy tulajdonosa és ezt a tényt az egyetemes szolgáltatónak előre, évente igazolja, akkor az „A1” árszabás mellé - a 4. § (3) bekezdésben foglalt feltétel fennállása esetén - „A2” árszabást is választhat.
(5b) * Az (5a) bekezdés szerinti esetekben az „A2” árszabásra vonatkozóan az egyetemes szolgáltató köteles a szerződés megkötésekor megállapodni a szerződő féllel a bejelentés módjáról és részleteiről.
Szoval elektromos auto mehet A2-es dijszabassal, azaz hetkoznapi neven ejszakai arammal.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest