- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- One mobilszolgáltatások
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
fradi81
veterán
válasz
Thunderzolee #21772 üzenetére
Most a D sorozat van jó áron újan, a d38 plusz ereje nekem felesleges, legtöbbször így is csak 20-al megyek nekem elég, szar utakon úgyis lassítgatni kell. Ami érdekelne még hogy a kormányát ennek is kell fújogatni wd40-el hogy ne nyikorogjon?
-
Aaron14
őstag
válasz
Thunderzolee #21744 üzenetére
Durva. Én ennyiért adtam el a 7 700 km-t futott példányom. Mondjuk az enyém is megkímélt állapotban volt.
-
ridiculous
aktív tag
válasz
Thunderzolee #21745 üzenetére
Az biztos hogy tömlő nélküli gumiabroncs.
..hogy zselés-e arról én még mielőtt megvettem és néztem rengeteg videót akkor hallottam egy külföldi videóban meg dzsidzsas is azt írta korábban egy hozzászólásában. -
ridiculous
aktív tag
válasz
Thunderzolee #21678 üzenetére
Fordítva írtad ismét a kerékméretet.
Neon Lite 9" (Tömlő nélküli gumiabroncs)
Neon 8,5" (Első kerék: pneumatikus gumiabroncs
Hátsó kerék: tömör méhsejtes gumiabroncs)OKAI - nál a Neon és a Pro változat egyáltalán nem éri meg viszont a Lite abban az árkategóriában a bestbuy.
"Xiaomiket eddig is számításba vehetted volna, Mi 3, Pro 2 népszerű modellek. Csak mondjuk ezeket nem hirdetik óriásplakátokon, mint az Okai Neonokat."
Mi3 drágább mint a Neon Lite és egyáltalán nem jobb, sőt.. a Pro 2 árára meg kicsit pótol és sokkal jobbat vesz.. túlárazott a Xiaomi.
-
Miikee
csendes tag
válasz
Thunderzolee #21605 üzenetére
Magam szeretném megcsinálni. YT videók alapján nem tűnik vészesnek. Legalábbis ha a hátsó Sharkset felszereléséhez hasonlítom
És egyébként is, ez is a rollerezés "móka" része
-
Aaron14
őstag
válasz
Thunderzolee #21605 üzenetére
SkyRide-ot (régi Rollex) ajánlom. Nekem ott cserélték még a Xiaomi-ban.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #21567 üzenetére
Van akinek volt türelme végignézni ezt a videót?
Komoly módszertani problémák vannak a méréssel kapcsolatban is, és eleve az se normális, hogy egy 100 kg-ig terhelhető rollert egy 130 kg-os személy teszteli. Nem az a kérdés, hogy megmozdul-e alatta, hanem hogy ne használd! A roller szerkezeti elemei nem ilyen terhelésre vannak méretezve. (Ezt többen, többször leírtuk. Nem a probléma, hogy X fokos emelkedőn nem megy fel, hanem kormánytöréstől kezdve, korai csapágy problémákon át minden probléma elő jöhet.)Legalább egy táblázatba összefoglalta volna. Bár akkor feltűnőbbek lettek volna a hibák.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #21567 üzenetére
Nekem wolf x en ha bekapcsolom a lámpát, akkor nagyon fura dolgok történnek. Kijelző szerint 0.5V ot esik a feszültség. Kulcsos kijelző szerint 0.3at bms szerint 0.1-0.2 körül
Hogy hatótávra ez milyen hatással van, azt még nem néztem -
ridiculous
aktív tag
válasz
Thunderzolee #21527 üzenetére
Nem, a hatótáv nálam tökéletes. Kilóméterenként fogyaszt 4-5% között ahogy nézegettem, számolgattam. Szóval 20km - t lazán ki lehet hozni belőle, igaz én csak 70kg körül mozgok, viszont hajtottam rendesen, mentem vele emelkedőket is amit meglepően könnyen vett. 21% - on raktam töltőre, akkor tartott 17km - nél az applikáció szerint.
Az a bizonyos egy dolog maga az applikáció.
Amikor megvettem a rollert folyton eldobálta a BT jelet de minden más jól működött.
Május 30. - án kiadtak egy frissítést egy új kezelőfelülettel ami jobban néz ki, viszont hiányzik belőle több funkció ami az elődjébe megtalálható volt.
A BT kapcsolat mostmár stabil de eltűnt a sebességbeállítás, a neon sokkal testreszabhatóbb volt és jelenleg diagnosztikát se lehet futtatni..
Ha az applikációt rendbe szedik akkor maximálisan elégedett leszek vele.Amúgy a roller nagyon rendben van, szerintem jó kis minőségi cucc.
Ami nekem még nagyon pozitív volt rajta az a markolat, rettenet kényelmes és jó a textúrája. -
Exelsior
őstag
válasz
Thunderzolee #21528 üzenetére
Szia,
Köszi. irtam is neki hátha.
Jó lenne ha lehetne menteni gazdaságosan. -
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee #21515 üzenetére
Hát nem volt okos döntés a Vodatol venni
. Erre a célra teljesen jók az olcsó fóliák. Én bespajzoltam pár ívet ezekből.
-
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee #21512 üzenetére
Én is onnan rendeltem régebben pár táblagépre valót és azokból bőven tudok bármilyen egyedi méretet kivágni.
Nekem egyébként az egész roller le van fóliázva első perctől autófóliával, persze a használattól sérült már az alvázon, a trepni oldalán meg levált a cipőtől.
-
Bep
őstag
válasz
Thunderzolee #21491 üzenetére
Ezek már kicsit túl vannak gondolva szerintem.
Nekem anno még 50-es robogón sem jutott ilyen sosem eszembe tizen x év alatt.
Amúgy is az nem mérés, hogy beáll a tempódra SaccPerKábé. -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #21473 üzenetére
Az új Lime-mal már nem mentem, de az kinézetre ugyanaz, mint a Tier.
Az valóban azt csinálja, hogy elengeded a gázt, és még jó 1 mp-ig hajt:
szerintem életveszélyes. Ha elengedem a gázt, azért teszem, mert már
elég volt a gyorsulásból. Az, hogy ezt 1 mp-cel később regisztrálja, ciki.(Nyilván, ha tudod, hogy ilyen, akkor rá lehet készülni, hogy eleve előbb
engeded el, minthogy arra valóban szükség lenne, de egy váratlan szitu
esetén erre nem lehetsz felkészülve, és ott igenis számíthat. A fék meg
a régi Lime-on általában szar volt: nem hinném, hogy elállították, hanem
egyszerűen a sok használat miatt kopott, és nem állították utána. Talán.Olyannal is volt "szerencsém" menni, aminél konkrétan törött volt a kar...
Gyorsan leraktam, de azért a pénzt levonták: ezért sem vagyok oda érte
hogy fű-fa-virág ráállhat / széthajtja, mert a karbantartás úgy látszik nem
tudja ezt lekövetni, így olyan műszaki állapotú bérrollerek vannak, hogy...
Nyilván a modellfrissítés részben ezt hivatott kezelni, bár ha azok is pont
ugyanúgy lesznek használva, és (le)amortizálva, nem sok jót jósolok.)
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #21446 üzenetére
Persze, de gondolom azert a forumokon irogatnak, mert fogalmuk sincs mit csinaljanak, foleg ahol mint pl. Magyarorszag nincs is kepviseletuk, ugyhogy a garis macerat elkezdeni nem olyan konnyu. Azoknak plane nem, akik csak egy hasznalati eszkoznek vettek es igy jartak par het utan. Ne magadbol es a tudasodbol indulj ki, hanem peldaul a hozzam hasonlo tudatlan userekbol.
-
xmad
őstag
válasz
Thunderzolee #21446 üzenetére
az a gond hogy csehországba kell kikuldeni.
kuldenek érte futárt, csak dobozold be.. most aki nem tudja hova rakni a bazi nagy dobozát már az első nap kidobja úgyis -
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #21438 üzenetére
Zolee
A kulfoldi oldalak tele vannak negativ kommentekkel, sokaknak 40-100 km utan lotyogni kezd a kormany, a kisebb gondokrol, mint index nem is beszelek. Azt persze nem tudom, hogy ezek valojaban fillerekbol es gyorsan javithato aprosagok, mert akkor tenyleg mindegy, vagy egy elkapkodott tervezes hibai...
-
vadasz70
aktív tag
válasz
Thunderzolee #21417 üzenetére
A 30 km csak a márkásabb rollerek tudják mondjuk elég a25 km de ez alatt már kevés. Annyi xiaomi pro 2 hasonlító rollert árulnak ugyanúgy 350 w azok milyenek ?
-
Pano
addikt
válasz
Thunderzolee #21418 üzenetére
Az ársávos az stimmt.
Köszi.
Csak fura volt a szórás. De megrendeltem 3 évvel.Gondolom akkura csak 1 év szokott lenni, mint általában minden akkus eszköznél.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #21331 üzenetére
Ennél már nem lesz ez a jelenség.
És azt hogyan is oldják meg? Mert ami számokkal dobálózol továbbra sem a
motor paramétere (a névleges 450W lehet: a 900W-ot meg eldönti a vezérlés).
Az ausztrál verzió is tök ugyanazzal a motorral lesz szerelve. Más szoftverrel.Egy 36V rendszer teljesen feltöltve 42V, lemerülve meg mondjuk 30V. A kettő
között van 12V, ami mindenképpen megjelenik a motor végsebességében, és
áttételesen a nyomatékában, HA a vezérlő végig fix áramkorláttal operál.Azaz 30V mellett tud egy adott sebességet, ám 42V mellett meg jóval többet.
Nevezetesen +40% ceteris paribus. (Valamivel kevesebb a légellenállás miatt,
meg azért, mert a 42V azonnal elkezd esni, amint terhelést kap az akku...)
Szóval, ha feltételezzük, hogy az új roller pontosan ugyanúgy viselkedik merült
akkuval, mint teljesen feltöltöttel, akkor vmi nagyon komoly szoftveres butítása
van az elején, hogy a végén is pont ugyanolyan lassú legyen. Illetve dinamikus
áramkorlátot kell alkalmaznia (ami nem lehetetlen csak nem általános), amivel
a mindenkori akkufesz függvényében teljesítményre szabályoz: az a 900W egy
lemerült akkunál már 30A (30Vx30A=900W), feltöltött akkunál 1260W lenne.OhYeah: így már világos.
-
xmad
őstag
válasz
Thunderzolee #21331 üzenetére
akkor jó. német fórumokon már azt irják akiknek van ilyen, hogy valszeg konstrukciós hiba lesz, a villa és a kormány külön életet kezd élni. 1cm holtjáték 30-40km után sokaknak. a segway pedig nem cseréli. bíztató
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #21304 üzenetére
Dehogy cserelem!! Most vettem:-))))))))) Imadom, azt a 20 metert kibirom 15-el is:-) Amugy nagyon jol vettem 720 euroert az akcioban, most mar megint 899-ert aruljak. Arra gondoltam pont, hogy ha egy ev mulva eladom, nem is fogok rajta sokat bukni, akkor majd jovok tanacsokert, de most nem aktualis, pontosan olyan amire szuksegem van, nagyobb meg nem is kene, mert ez is hatareset amikor a lepcsokon cipelem.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #21297 üzenetére
Pótalkatrész nem az elromláshoz kell, hanem a pótláshoz. A sérülést nem elromlásnak nevezik. Két különböző fogalom, más tartalommal. Kopás is egy újabb fogalom. Alkatrészeket nem úgy tervezik, hogy ne kopjanak el. Méretezik őket. Le tudnának gyártani csapágyakat 100.000 km-re, de ha racionálisabb 10.000 km-es hatótávra méretezni őket, akkor hiba lenne nem úgy tervezni.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #21297 üzenetére
Nem baj, engem szerencsere rabeszeltel a g30 ra, orok halam uldozzon😂Amugy nekem az elromolhatatlan xiaomi romlott el ugy, hogy egy honap utan visszaadtak a penzemet, mert alkatreszhiany miatt nem tudtak megcsinalni.
-
atthany
aktív tag
válasz
Thunderzolee #21280 üzenetére
akkor már miért nem az új F2 Plus, nagyobb hatótáv, index és erősebb motor?
-
Pano
addikt
válasz
Thunderzolee #21262 üzenetére
-
Bep
őstag
válasz
Thunderzolee #21253 üzenetére
Most láttam árukeresőn, higy milyen jó árban van az új Xiaomi 4Pro. Aztán nézem, valami nem kerek. Sima Xiaomi 4. Elvesztettem a fonalat ezek szerint. Már van sima 4 is....
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #21242 üzenetére
Ha jól rémlik épp át is fog vagy már meg is van és az a pro 2 megy 90et...
De ez a tempó King-en is sok -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #21229 üzenetére
Pedig nem mond hülyeséget, rettenetesen agresszív a gázreakciója!
Konkrétan életveszélyes. Aztán amúgy el van vele az ember: jól meg
lehet küldeni technikás egyenesben, csak ha kanyarodni kell...
Olyankor tényleg életveszély, hogy nem adagolható finoman a gáz...
(Mindezt kombinálva egy nem túl jól tapadó gyári gumival? Van baj.)Ehhez képest a 60V/~4000W Wolf X egy kezesbárány. Kellemes vele
gurulni, tempónál meg már tűzijáték sincs, csak megy nyugodtan.
A King 70-nél már érezhetően gyengül... 64-ről 72-re 5 mp kell neki
az én 103 kg-os habtestemmel (+ a motoros cuccok, sisak, minden).Összeírtam:
0-24 km/h: 2.82 mp (~8 méter), mérési hiba, valójában csak ~2 mp.
24-32 km/h: ~0.8 mp (+7 méter)
32-40 km/h: ~1.1 mp (+12 méter)
40-48 km/h: ~1.5 mp (+18 méter)
48-56 km/h: ~2.0 mp (+29 méter)
56-64 km/h: ~2.9 mp (+49 méter)
64-72 km/h: ~5.1 mp (+97 méter)Tovább nem mókuskodtam, mert elfogyott a jó 300 méter egyenes.
Ui: ha jó a GPS vétel, elég pontos tud lenni a Dragy. Ha viszont nem,
még akkor is használható, csak hajlamos összevissza lejtőt mérni.
Ebben az a legviccesebb, hogy mindkét irányban lejt szerinte az út... -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #21229 üzenetére
Manual is azt írja gyorulásra, hogy more/less agressive
Ez egy King
de igen, 90 sztem necces rajta...pro2-vel meg elhiszem, hogy lehet menni 90-es úgy, hogy nem feltétlen hal meg az ember, de abban biztos vagyok, hogy az 2x túl van minden ésszerű határon azon a vázon
Ha javasolhatom, olyan gépet nézz, amiben nem ez a
szutyoknyers minimotors cucc van, hanem valami értelmes szenzoros-szinuszops cucc. Azzal lehet értelmesen IS közlekedni, de ha megkéred, hogy dobja el az elszét, akkor megteszi. Na ennek a minimotors cuccnak sosem volt esze.De igen, 60V vs 72V nagyon más liga. 40 alatt csak úgy tudok vele menni, hogy rángat össze vissza, nem győzök bólogatni, hogy rohadjon meg
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #21225 üzenetére
Nem, de megkerdezhetem!
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #21195 üzenetére
De, mi a túrót keresett ott? Még a motorosok is a jobb szélen mennek, mert onnan könnyebb bevágni a bringa sávba ott, ahol épp nem állják el az autók.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #21180 üzenetére
Nem csak arról van szó, hogy olcsóbb a kis akku! Hanem adott helyre
nem fér be több: a 18650-es cellák energiasűrűsége adott, nincsenek
csodák, adott térfogatba adott Wh akku fog elférni (adott cellákból*).
Az persze választás kérdése, hogy milyen konfigurációban... (Egy 36V
kis roller jellemzően 10s3p, a Xiaomi a 10s4p-vel már szinte nagy is...)
Amikor 48V-ra alakítod, akkor 13s3p fog csak elférni: -2.5% Wh, pech.Arra találták ki, hogy 50 km/h-val menjen? Egyáltalán nem: brutálisan
nagy különbség van légellenállásban sajnos. Az 50 km/h az kW fölötti
teljesítmény, így ahogy mondod, olyankor <500Wh ~25 km-en elfogy.
Szerk: de mondjuk 1000Wh ugyanitt még mindig elég 50 km távra.*: azzal lehet nyerni kapacitást, amikor a gyári cellák konkrétan gagyi,
2000-2600 mAh körüliek: helyettük a jó cellák pl. 3500-asok. (Nyilván
vannak jó cellák 2600 mAh kapacitással, mondjuk nagyobb áramra, pl.
szerszámgépekbe, de a pálcika rollerekben nincs is akkora terhelés.
Mármint addig persze, amíg képbe nem jön a tuning: onnantól a világ
összes akkuja is kevés tud lenni, ha valaki "bődületes" tempót ér el.)
Nekem ez a kategória egy Xiaomi vázon a 90 km/h 6000W fogyasztás
mellett: persze, hogy agyon lesz merülve az akku secperc alatt.
A magam részéről a 60 alatti tempóra lövök: az még vállalható nekem.Ui: lehet menni 60V rollerrel is 25 km/h-val. Semmi akadálya. Ha távra
megy a játék, nem kell hajtani... HA közös gurulás van, egészen biztos
nem lesz nagyobb tempója a 60V gépnek sem. A leglassabb limitál. -
BaLee
addikt
válasz
Thunderzolee #21143 üzenetére
Én elhiszem, sőt tudom, de ha a többinél is a gyári adatot írtad ki akkor logikátlan...
-
Gardaai
senior tag
válasz
Thunderzolee #21159 üzenetére
Oda már bedobtam.. hátha..
Sajnos egy FB platformon akármilyen közösség is, a szint eléggé lent van. 15/1 komment használható talán.Ha itt is vannak tapasztalatok, jöhetnek.
-
zoltanz
nagyúr
válasz
Thunderzolee #21138 üzenetére
Köszi!
Beszéltünk, teljes aksi felújítást tud készíteni LG cellákból (30 db), M365-höz 10,5 Ah.
-
nimfas
addikt
válasz
Thunderzolee #21143 üzenetére
Ennek mekkora lehet a hatótávja Eco módban? Nyilván függ a terepviszontól és a vezető súlyától.
OBARTER D5 Electric Scooter 12 Inch Vacuum Tire 2*2500W Dual Motor Max Speed 60-70Km/h Removable 48V 35Ah Battery
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #21133 üzenetére
Néztem róla videókat. Tecccik. A 320 is. Ennyiért símán benne lennék egy ráfizetéses cserében. Csak az a fránya legalitás ...
-
evo87
őstag
válasz
Thunderzolee #21132 üzenetére
Ne érts félre, nem akarok rá semmiféle fw frissítést vagy custom fw-t tenni, én csak szimplán a régió átváltós dologról kérdeztem, hogy 25 helyett 30 legyen a vége
-
BaLee
addikt
válasz
Thunderzolee #21131 üzenetére
F2 plus és az F2 Pro is 55km, az F2 pedig 40km.
Legalábbis a gyári adat.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #21133 üzenetére
Te melyiket venned, a Max G2-t, vagy az uj Xiaomi ultrat?
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #21132 üzenetére
En meg mindig nem ertem, hogy a tempomat mitol lett veszelyesnek nyilvanitva….
-
zoltanz
nagyúr
válasz
Thunderzolee #21129 üzenetére
Köszi! Nem hatótáv növelő kell hanem normál 36V 7800mAh esetleg nagyobb kapacítású. (egyenlőre)
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #21132 üzenetére
"De komolyan nem értem, hosszú kommenteken keresztül tanakodtok olyan dolgokról, amik korábbi kiadású rollereken még működött, de jóideje már nem lehet otthon megcsinálni."
A 250k-s árhatárba hazai beszerzésből leginkább használt G30 fér bele, ezek lettek belinkelve a #21110-es hozzászólásban. Azoknak milyen a kiadása, nem igazán tudni.
A külföldi webshopokban is bele lehetett futni beragadt készletekbe, vagy szokatlan összeállításban párosított példányokba, melyek részben elég régi elemeket tartalmaztak.Vagy arra gondoltál csipcserét vagy új vezérlő rendelését "nem lehet otthon megcsinálni"?
-
Miikee
csendes tag
válasz
Thunderzolee #20941 üzenetére
Állítottam a gázkar csavarján és csökkent a zizegés, szóval jó eséllyel az lesz.
Köszönöm -
HUNShon
csendes újonc
válasz
Thunderzolee #21094 üzenetére
Hát igen, nagyon benne kell lenni a témában, hogy tudja az ember melyik mit tud - de sokszor ilyen ez egy sima laposTVnél is..
Nyilván sokat segítene, hogyha a gyártó honlapon azzal kezdené, hogy na most itt az új sorozat, amiben ezt meg ezt változtattuk meg, de gondolom el akarják még adni a régebbieket is
Na sebaj, azért nagyon köszi -
HUNShon
csendes újonc
válasz
Thunderzolee #21079 üzenetére
Valami leírásban olvastam, hogy logikátlan az ABC jelölése, merthogy az E után jött az F, aztán a D, de lehet csak megkavarodtam - vagy aki írta, az csak a megjelenést vette figyelembe, nem a tulajdonságokat.
Lehet akkor mégiscsak Mi3 lesz akkorDe közben ránézek akkor végre jobban a segwayekre is
Köszi!
-
Shade45
senior tag
válasz
Thunderzolee #21078 üzenetére
Nem is az volt a kérdés, hogy most van-e, hanem hogy szokott-e lenni ezekre a termékekre ilyen kedvezményes hitel.
Üzemanyag spórolás gyanánt gondolkodom rajta, hogy kipróbálnám ezt a fajta közlekedési módot, és úgy matekoztam, hogy a megspórolt benzinpénz fedezné a havi törlesztőt.
-
Gardaai
senior tag
válasz
Thunderzolee #21009 üzenetére
Alapnap tök jó, köszi!
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #20989 üzenetére
Nem okvetlenül: Xiaomira rámegy a 10" gumi, attól nem lesz nehezebb.
A motor nem feltétlenül nagyobb, vagy nehezebb, a váz kérdéses... -
Bep
őstag
válasz
Thunderzolee #20987 üzenetére
Minden adatot mutat. Cellák feszültségét is, hőmérséklet, stb. A töltési ciklust és számot is jól mutatja.
-
Bep
őstag
válasz
Thunderzolee #20977 üzenetére
Nekem a G30LE-nél simán mutatja az "m365 tools" app.
-
ridiculous
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20971 üzenetére
Megnéztem a listán szereplők közül ami nekem jó lenne, legtöbb drágább ami egy kategóriába esik az OKAI - al, szóval én nem láttam hogy árban fölöttük lenne.
Biztos nem zavarná az autósokat a fény mivel járda + bicikliút lenne a terepe nálam, plusz 90% - ban világosban lenne használva.Mi 3 - at nézegettem de az drágább (165K) és kb. egyszint az Okai Lite - al.
..írtad egy hozzászólásodban hogy "Mi 3: 130-150ezer közt van", na ha azt megmutatod hol annak örülnék.
F30 se rossz de azt meg már 200K fölött láttam legolcsóbban is meg már a súlya is több mint a Mi 3- nak vagy az Okai Lite - nak. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #20972 üzenetére
"A Pro 2 se megy el 45km-t, az F2 Pro legalább nem hazudik rá akkorát pluszban."
Ez nem igaz!
A Pro 2 elmegy 45 km-t. Ez a mért adat. Standardizált mérési metódust használnak. Eleinte még én is kétkedve fogadtam a hatótávot, aztán egy ismerősöm megjárta Győr - Pannonhalma távolságot oda-vissza egy több, mint 2.000 km-t futott Xiaomi M365 rollerrel, aminél 30 km a névleges hatótáv. A tényleges távolság amit megtett, az talán egy picit több is volt 30 km-nél.
A lényeg az alábbi paramétereken múlott: nem volt túl sok emelkedő, nem volt erős szembe szél, felnőtt korára is karcsú maradt a testalkata, és nem siettek. (Kerékpárosokat kísért.)
De itt a fórumon is többször lehetett hasonló hatótávokat olvasni feleség és gyerek esetén.Visszatérve a megadott értékre, a standardizáláson lehetne finomítani, de Ázsiában, ahol a rollereket gyártják eleve más az átlagos testtömeg. Globális értéket szokás megadni. Gyakorlatiasnak ötletnek hangzik, de nem normális, hogy Amerikában más legyen a standard, mint Kínában. Az ilyen paraméterezés zavart okozna.
"Normális országokban" a felhasználói kör is eltér attól, amit idehaza tapasztalni. A tömegesen eladott példányok közül a saját roller elsősorban a fiatalok járműve. Ha autó mellé kell valami könnyű jármű, akkor inkább pedelecet vásárolnak nyugaton, nem e-rollert. -
HUNShon
csendes újonc
válasz
Thunderzolee #20887 üzenetére
Köszi, tulajdonképpen ez győzött meg, hogy nem egy nagy távolság, és az is főleg bringaút
A levegőt meg akkor lehet belövöm valahova a kettő közé, mondjuk 3,5 - persze a slime-ot attól még belenyomnám, biztos ami biztos.
A kölcsön jó ötlet, még azzal megpróbálkozom, hátha valakinek van a környezetemben, a használttal kütyü terén mindig úgy vagyok, hogy nagyon bizonytalan dolog :SEgyébként a minap belefutottam egy lányba a Teve utcai Aldiban, ő tologatta a Pro2-esét, gondolom nem is volt könnyű így vásárolni, de egyébként azt mondta, hogy ő és a párja is nagyon meg vannak vele elégedve, megy ahogy kell
-
Gardaai
senior tag
válasz
Thunderzolee #20972 üzenetére
Xiaomi Pro1-ről tudok nyilatkozni, nekem sikerült már 43 km-t beletolni fix 20-24-es tempomattal. 10" kerekek, szoftver módosítás. Minden más gyári. 70-75 kg tömeggel + csomag pár kiló. Ezeknél a súly nagyon sokat számít, ha 85 kilós ember használná lehet már csak 35 km-t ment volna el.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20971 üzenetére
A toltesi ciklusokat hol lehet megnezni az appban( ha meg lehet). Eddig meg tudom fejbol kovetni, kb hetente egyszer kell toltenem
-
ultio
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20961 üzenetére
A gen1 még olyan, h ahogy csökken az akksiban a kapacitás, úgy csökken a végsebessége a rollernek, pl 50% alatt pár km/h-val már csak kevesebbel megy.
Nekem gen2-es motoros van, de gen1 kinézet. S módban 30 km/h a végsebessége, kb 50%-os akksinál lecsökken 27-28-ra. Azt nem tudom, a vége felé mennyire csökken, mert 20% akksinál még megvan a 27.
-
Aaron14
őstag
válasz
Thunderzolee #20969 üzenetére
Az Ninebot F2 Pro tényleg kevesebbet megy el egy feltöltéssel mint a Xiaomi Pro 2?
-
Bep
őstag
válasz
Thunderzolee #20961 üzenetére
Én bruttó 90kg vagyok motyóval (G30LE). 25%-ig merítettem egyszer simán vitte a 25km/h-t, még enyhébb emelkedőn is. A gyorsulása volt lomhább ott már, de begyorsult végre simán. Jah, és ezt 0 fokban télen.
De általában 35-40% környékén töltöm, ott még alig lehet a gyorsulásnál is bármit érezni. -
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20961 üzenetére
Kosz, vilagos!
-
Miikee
csendes tag
válasz
Thunderzolee #20941 üzenetére
De lehet, megnézem azt is. Próbálom felbakolva előhozni, hogy jobban meg tudjam figyelni, de úgy nem jön elő.
Köszi -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #20884 üzenetére
Örülök. De nem érint a típus. Amúgy ma egy benzines robogó mögött
lassultam messziről állóra (autóval), mivel be akart kanyarodni balra.
Nem lenne ebben semmi, csakhogy a szándékát ki kellett találni, mivel
a hátsó indexből semmi, ismétlem semmi nem látszott, egészen addig,
amíg meg nem álltam mögötte... (Működött, és jó helyen kerestem, de
nagyjából nulla fényereje volt. A fék legalább látszott. Behúzódott már
a felezőre, szóval tudtam, mi következik, de ez én vagyok. Ugyanitt ha
valaki idegbeteg érkezik, talán ráelőz, minek szöttyög ilyen lassan...)
Ui: ezt csak azért mondom, mert egy ideális világban nem lenne baj a
kis rollerekkel (az autók közt sem), de sajnos nem ideális a világ...
Azt meg még kicsit identitás zavarnak érzem, hogy kicsi, de index stb.
Mert ugyebár ha kerékpár, akkor nagyjából annyit elég lenne tudnia...
Viszont a gyári oldal őszinte: 900W csúcs, azzal már odébb lehet állni.
És még kipörgésgátló is van benne... ami tekintve, hogy firkáltam már
úgy, hogy a roller hátulja megelőzött a sárban kifejezetten ígéretes!Ha még hátul is rugózna, lehet ilyet kéne venni, rohangálósnak...
(Mínusz a 25 km/h limiter, mert azzal aztán nem mész be autók közé.)Szerk: azért keverednek a dolgok rendesen, ki mire hegyezi ki...
(Az alzás linken már konkrétan 900W-os motorról beszélnek, ami meg
túlzás, mert sem a motor nem bírná folyamatosan, se a 460Wh akku...)Szerk2: OFF, de pont egy balra kanyarodás. Nem végződött túl szépen.
(Tök érdekes kérdés amúgy, hiszen a megkülönböztető jelzés mellett a
mentő bármit megtehet, csak arról azért meg kell győződnie, hogy ezt
a közlekedés többi résztvevője is felfogta: ebben a konkrét szituban az
álló fekete autó ha jobbra indexel, akkor megállt, vagy pont elengedné
a mentőt, ellenben, ha balra indexel, és pont hangosan zenét hallgat...) -
sirarcheer
senior tag
válasz
Thunderzolee #20881 üzenetére
Próbáltam most este.
Ha lendületben van akkor felmegyeget. De egy biciklis aluljarón felfelé nulláról indulva nem ment fel. De sík terepen vissza vettem a gyorsulást mert normál módban volt és gáz adásnál kapaszkodni kellett(S mód). Mentem vele (app szerint) 13 km, az aksiban 70% maradt (100-ból) és még 40km hatótáv van benne. -
HUNShon
csendes újonc
válasz
Thunderzolee #20864 üzenetére
Jól érzékelem, hogy az MI 3 és a Pro2 közt használati értékben annyi a különbség, hogy a Pro2 (elvileg) 15km-rel távolabb visz töltésenként (cserébe nehezebb), az ára viszont kb 40-50%-al drágább?
Csak mert ha így van, eldőlt, nekem a 6-7km-es kb végig bringautas munkába guruláshoz, meg a Kacsóh felüljáró megmászásához 75 kilóval untig elég az MI3.Vagy jobb lenne hasonló kategóriás Segway/Ninebot (pl D28E)? (vagy más?)
Van annyival kényelmesebb a 10"-os kerék, mint a 8,5"? -
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20864 üzenetére
Nagyon erzem az 50w kulonbseget. A G30 max d modban megy pont ugy, mint a lite ment s-ben.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20837 üzenetére
Mas! Kozben kinyomoztam es elertem az itteni segway kepviseletet, servizt. Azt mondtak, nyugodtan kikerulhetem az elado aruhazat es ha problemam van, a reg szammal es vasarlasi szamlaval kozvetlenul mehetek hozzajuk, kiderult a szomszed keruletben vannak. Azt is mondta, a hosszu ido az aruhazak szallitasi menetrendje miatt szokott lenni, ha en viszem max 5 munkanap, nekik van minden alkatreszuk. Igy mar sokkal jobban hangzik! A segway eseteben tehat nem igaz a remhir, hogy kinaba kuldik a rollereket javitasra es azert tart olyan sokaig. -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #20817 üzenetére
Lehetne ilyesmi forma/súlyú gép dual motorral. Nem kell 2x2kw, elég lenne 2x5-700W. Összesen 1-2 ilyen gép létezik kb és kapni sem nagyon lehet.
Inmotion climber van meg most néztem meg a wide wheel pro... Kb ennyi. Utóbbi mondjuk nagyon piszkálja az agyam -
sirarcheer
senior tag
válasz
Thunderzolee #20818 üzenetére
A tárcsafék helyének van jelentősége vezetési szempontból vagy csak melyik gyártó hova szereti rakni?
-
atthany
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20817 üzenetére
ez ugye Xiaomi? A Navee S65-el ez totál megegyezik? Mert utóbbi már 245 ezerért kapható...
-
Mr. Erikszon
senior tag
válasz
Thunderzolee #20789 üzenetére
Visszament az üzletbe és visszakapta.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20800 üzenetére
Hat en is erre gondolok, ezert is kerdeztem, hogy akksi, motor , mert igazabol ezek a dragabb cuccok, milyen esellyel romolhatnak el 2 even belul normalis hasznalatnal?
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20796 üzenetére
Igen kellemetlen. Es meg a gyartok sem konnyitettek meg a dolgot, mert azt neztuk a multkor a g30 nal egy festek kevero szakuzletben, hogy kb 5 kulonbozo szin az a ,,fekete" Nekem egy fel centis liftajtos benasagom miatt kellett egy spray mennyisegu festeket kikevertetni, amivel 1000 ilyet ki tudnek javitani
Cserebe viszont olyan jol sikerult a szin es a javitasom, hogy amikor masnap arra jartam, mondtam, hogy keressek meg ha tudjak, hogy hol festettem le. 3 alkalmazott 5 perc utan feladta, pedig mar nagyitoval es lampakkal kerestek.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20732 üzenetére
De ezzel vallalod azt , amit lejjebb kerdeztem, hogy elveszited a garit, nem? Nekem azt mondtak, hogy meg egy gumicserevel is ugrik a gari, ha nem a garancias szervizben csinalod, mert latjak, hogy le lett szedve a kerek.
-
válasz
Thunderzolee #20789 üzenetére
Dehogy dobták ki, majd mikor mész defektet javítatni, akkor megkapod, persze pénzért.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #20780 üzenetére
És ha jól sejtem ebben az 56 darab LIME rollerben volt GPS.
Az is igaz, ha rájönnek a nyitjára, hogyan lehet egynél gyorsan kiiktatni, akkor a másik 55-nél is működhet ez a módszer. Egy magántulajdonban lévő rollernél talán nem is gondolnak rá.
Persze a szám láttán felmerül bennem, hogy egy magánszemély mégis mire számíthat? A nemzetközi cég, a LIME szolnoki flotta ötödét ellopták, mire ráakadtak az elkövetőkre. 2022-es cikkben ezt írták: "A városban nagyjából hatvan kihelyezési pont lesz, melyeken összesen 250-300 roller lesz megtalálható".
-
Casseius
tag
válasz
Thunderzolee #20780 üzenetére
Volt ez korábban is, valamelyik kisebb bérlős cég 2 éve kb G30 Maxokat használt itthon, 4 hónap alatt mentek tönkre annyit loptak el
-
polo493
tag
válasz
Thunderzolee #20780 üzenetére
Legalább a füvet levágták otthon meg kellet az aksi a derbi sendába
am kiváncsi lennék mennyit lopnak évente a cégnek úgy látszik még így is marad profitja. -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #20760 üzenetére
A balra kanyarodás kétkerekűn pont a hátulról rádelőzés miatt életveszélyes.
Jártam már így robogóval, hogy kint az index, behúzódtam a felezőre. Erre a
baromarcú kielőz. Még jó, hogy épp nem kezdtem el kanyarodni, mert akkor
kivasalt volna. Szóval így, hogy rolleren hátulról nem látható a jelzés, az nem
apró probléma, hanem konkrétan maga az életveszély... Ha látszik, hogy mit
szeretnél, akkor kisebb az esély, hogy félreértsék, vagy leszarják a jelzésed,
viszont egy olyan irányjelző, amire az ember azt hiszi, hogy kitette, jelez, és
mégsem látszik, az hamis biztonságérzetet ad, ami a balra kanyarodást illeti.Szemből meg az a baj, ha jobbra kint marad, és ezt látva az autós nyugodtan
elindul a kereszteződésben, azt feltételezve, hogy előtte le fogsz kanyarodni...
Nem mind varangy, ami fénylik, illetve az index nem feltétlen csak előnyös, de
ha van, akkor működjön rendesen, láthatóan, és visszajelzéssel: csipoghat is!
Ha ezek valamelyike nem teljesül, inkább ne legyen (ahogy kerékpáron sincs).Ui: egy szemből érkező tök mindegy, hogy látja-e, hogy éppen balra akarsz-e
kanyarodni, úgysem kell elengednie, neked meg ugye elsőbbséget kell adnod.
Bizonyos szituációkban, amikor kölcsönös udvariasság dönt, számíthat. -
Aaron14
őstag
válasz
Thunderzolee #20703 üzenetére
192 ciklus van benne. Csapágyak kb. fél éve lettek cserélve.
-
maxxenergie
senior tag
válasz
Thunderzolee #20605 üzenetére
Köszi !
Nem ajánlást kértem igazából, mivel megvan a keret /nagy varia nincs/ meg nem is kell napi járkálásra stb inkább kipróbálni hobbi célra gyereknek asszonynak 3-5 KM távokra alkalmankánt../
Árukeresőn beállítom 120 KG mondjuk 150.000 Ft 350W motor amiket eddig tanultam minimum 7 vagy jó esetben 10Ah akksi tömörgumi akkor marad 5-6 varia... csakhát ezek közül is a legjobbat akarja mindenki nyilván ...
Hanem vkinek tapasztalat ezt tutti ne vedd mert szar pár közül ez lenne jó egyiket se ... stb...
Mondjuk Sencor vélemények Árukeresőn 160+++ ad egy kis képet másikról többiről nincs enni max Jútúb tesztek amiket néztem... na mind1 gondoltam hátha vki ír valamit van tapasztalata de akkor tévedtem a topikkal kapcsolatban
Topikot is át kéne nevezni ha így van Prémium E-Rollerek Sőőt lehet kéne még1 Noname Olcsó E rollerek...totyik akkor már
!
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #20565 üzenetére
350W-os motorral 50-55km/h közé gyorsul
És azt el is hiszed, hogy ilyenkor 350W-ot ad le?Ne bomoljatok már...
50-55 km/h az barátok közt is bőven kilowatt fölötti teljesítményt jelent.Van a motoron egy matrica, ami a névleges teljesítmény. Viszont az, hogy mit
ad neki a vezérlő, azt ez nem befolyásolja: ha 700W-ot, akkor 700W-os a gép.
(Ha ettől túlmelegszik a motor, és leég a tekercselés, akkor persze így jártál...
De nem fog, mert ez még nem akkora tuning: duplája már problémás lenne.)
Az, hogy csak 36V nem mond semmit a hegymászó képességéről: egy 36V-os
roller is tud durva, 15% emelkedőn felfelé haladni, akár 15 km/h sebességgel is,
csak áram kell a motornak: akkor is áram kell a motornak, ha 48V-os az akku...
Ráadásul ceteris paribus pontosan ugyanannyi fázisáram: ha van a vezérlőben
limiter rá, akkor pont semmit nem jelent ilyenkor, hogy 36V, vagy 48V az akku...
Ugyanúgy fog elindulni a roller. Ha nincs limiter, akkor lesz kis tempónál is jobb.Vegyük észre, hogy a vezérlő "energiaátalakítóként" működik (power converter):
a kimenő energia (a veszteségektől eltekintve) egyezik a bemenő energiával.
Nem termel hozzá, értelemszerűen. A veszteséget meg elfűti. Azért melegszik.Viszont a motor 15 km/h-nál kisebb feszültséget igényel, mint végsebességen,
tehát értelemszerűen ilyenkor a fázisáram jóval nagyobb lesz... A fázisáramból
jön a nyomaték, nem az akku áramból. Hasonlítsd össze ezt a két rendszert...
A konkrét beállítás azt mutatja, hogy csak azért, mert a 36V-os roller 30A-re el
van engedve (a fázisáram korlát mindkettőnél 50A), gyorsabb az emelkedőn.Nyilván abból indultál ki, hogy áramot azt nem tudsz növelni, csak feszültséget:
ez nyilvánvalóan nem igaz, ez egy vezérlő paraméter, s néha programozható is!
Megsütni a vezérlőt pedig a fázisáram eleresztésével lehet legkönnyebben.
Ha méri és korlátozza, akkor az akkuáram korlát kitolásával erősebb lesz a vas
nagyjából biztonságosan. Ha nem méri, nem korlátozza, akkor is erősebb lesz,
viszont kontrollálatlan mértékben, tehát sokkal könnyebben lehet kinyúvasztani:
én pl. 11A vezérlőből csináltam 30A-t. Ment, mint a meszes, csak néha leégett.Ui: ha hosszú emelkedőn akarsz nagy terheléssel menni, oda nem is 48V kell,
hanem dupla motoros átalakítás, hogy ne süljön meg a motor. Sőt, mivel ekkor
nagyobb sebesség érhető el felfelé, ahol jobb hatásfokkal üzemel a motor, már
csak emiatt is kevésbé melegszik.Megjegyzem ha (valamikor) törvényileg is
beszabályozzák, hogy mi mehet, hol, milyen papírral, akkor egy 48V átalakítás
(tuning) is bukó lesz, ahogy az autódra se rakhatsz pl. saját szakálladra turbót.
Hiába nem cseréltél motort! A rollered sokkal nagyobb teljesítményű lett attól...Megfordítva: lehet venni egy névleg(!) 1200W motort ugyanahhoz a vezérlő/akku
pároshoz, csak éppen simán lehet, hogy pontosan ugyanúgy fog vele menni. -
Gardaai
senior tag
válasz
Thunderzolee #20565 üzenetére
Elég butaság lenne, ha végsebességre kategorizálnák.
Hogy nézne ki pl. az autóknál az ilyen kategorizálás. Átírási/biztosítási... költség attól függ, hányas sebesség fokozatban megyek (ez határozza meg a végsebességet mint ahogy rollereknél is lehet trükközni ez alapján)?
A rendőrt nem kell madárnak nézni, ha egy tuning verdát átnéznek, hogy full gyári, egy 40-60 kilós dögöt biztos bekajálnak, hogy 25 a vége. -
sirarcheer
senior tag
válasz
Thunderzolee #20570 üzenetére
Közben megtaláltam a segway facebook oldalát és ott május végére ígérik az első szállítmányt.
-
evo87
őstag
válasz
Thunderzolee #20564 üzenetére
Az új F2 széria Alzánál már kapható.
-
sirarcheer
senior tag
válasz
Thunderzolee #20564 üzenetére
Köszi az ajánlást az F2 Pro tetszik.
itthon nem találtam raktáron erről helyről érdemes rendelni ? Ingyen szállítanak, de a fórumon nem találtam róla infót.
https://www.voltes.eu/products/segway-ninebot-kickscooter-f2-pro -
asuspc96
senior tag
válasz
Thunderzolee #20560 üzenetére
Helló,
Pl ebben a cikkben is írják:
[link]
2023 februári cikk...Összegezve tehát: az olyan jármű, amely nem képes önállóan emberi erővel haladni, vagy képes, de 300 wattnál nagyobb teljesítményű motor hajtja, az már legalább segédmotoros kerékpárnak minősül. A segédmotoros kerékpárra kötelező felelősségbiztosítást kell kötni, vezetői engedéllyel és bukósisakkal vezethető. Így leginkább a segédmotor szabályozásához közelít az e-roller vezetése, de ez sem tűnik még teljesen kiforrottnak.
-
bigdady
nagyúr
válasz
Thunderzolee #20559 üzenetére
Köszi. Napi 14km-re kéne és tèlen nem kell.
Ennél olcsóbb ár értek arányú? Xiaomi esential milyen? Az 140e körül van. -
xmad
őstag
válasz
Thunderzolee #20525 üzenetére
ninebot max a csopi neve
-
Casseius
tag
válasz
Thunderzolee #20525 üzenetére
Erre én is kíváncsi lennék
-
evo87
őstag
válasz
Thunderzolee #20525 üzenetére
Vannak ám rémhírek, a fb csopik is tele vannak, hogy gyakori amikor szétégnek a kábelek, kevés kíméletes használat ellenére is tiszta rozsda a motor... stb. Ezeket szűrni kell, a nagy részük vagy user error vagy túlzás.
Egyébként tegnap óta magam is G30 tulaj vagyok, egyelőre 3,2 barra fújt kerekekkel nyomom, aztán meglátjuk mi a jó kompromisszum a komfort és a gördülés között. Nagyobb moddolást nem tervezek, se matricát, számomra szimpi a letisztult gyári kinézet. Bár 1-2 kiegészítő biztosan kelleni fog.
-
sztothj
tag
válasz
Thunderzolee #20478 üzenetére
köszönöm!
-
mrrr74
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20493 üzenetére
A Navee N65 nem ilyen, a G3 Pro sem és a Coozy sem (és most nem az utolsó pálcikás töltöttségről beszélek, mert az valóban mindenhol van)
Az előző hozzászólásod kapcsán abban egyet tudok érteni, hogy ha átépíted, akkor biztosan van jobb alap is, de sokan - például én is közéjük tartozom - a gyári állapotban szeretnék használni a rollerüket, így értettem. Bármilyen mókás, 2 napig azzal szenvedtem, hogy hogyan tudnám felfújni a leengedett belső nélküli gumit a Kugoon, aztán a sokadik sikertelen kísérlet után körberagasztottam celluxszal a felni és a gumi találkozásánál és úgy sikerült - de biztos nem ez a gyári megoldás
Az index kapcsán határozottam egyet kell értenem, elég furcsa megoldás.
A Climbert nem ismerem, ugyan jóval drágább, de talán abban benne lehet minden, ami egy átlag felhasználó számra szükséges. -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #20482 üzenetére
Aki közlekedik vele, nem feltétlen a tolvaj, szóval óvatosan...
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #20478 üzenetére
Ez az inmotion szimpi gép
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #20482 üzenetére
Az ő jogsértő cselekménye számodra nem ad alapot jogsértő cselekményre.
Ne érts félre, én sem nézném végig, ahogy vki furikázik a rolleremmel, de ettől még a visszaszerzés említett módjai nem jogszerűek. Persze, a jogszerűtlenséget bizonyítani is kell és egy eltűnt tolvaj ugyebár nem tud tanúvallomást tenni. -
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #20479 üzenetére
Hogy mi nem jogszerű és hogy mi nem érdekelne, az két, külön dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Honor 9X Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 OC 8GB NZXT H400 fekete Enermax 750W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkBook 14s Yoga - i5-1135G7 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Gari
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest