- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Yettel topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hónap végén érkezik a Xiaomi Band 10, ára is van
- Poco X5 Pro - ránézésre jó
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #17855 üzenetére
bocs, mellényomtam, javítva
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #17824 üzenetére
Fektesd el, majd rájössz mennyivel nagyobb helyet foglal kinyitva, mint összecsukva.
Ha te nem fekteted el / döntöd el, lehet más megteszi. (Véletlenül, amikor kicsit hozzáér).
Aztán amikor eldől, akkor a kormány kalapácsként csapódik a padlóhoz (vagy más tárgyhoz, pl. üvegtáblához).Összecsukva "kézipoggyász", abba nehezen tudnak belekötni.
Az akkumulátortűz a legcsúnyább jelenség, ami elő tudna vele fordulni. Pénzintézetben nem igazán örülnének neki. Nagyon kicsi rá az esély. Közel nulla, mert inkább töltés közben szokott előfordulni, de ez nem minden tűzesetre igaz. A teljes tiltást sem érezném szigorúnak. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #17794 üzenetére
Jah én a riportot meg sem néztem. Szándékosan.
Az nem nagyon érdekelt. Csak maga az "esemény".
-
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #17773 üzenetére
A tomor gumi ellenallasa nagyobb tapasztalataim szerint, mivel hiaba nem tapad, a rugalmas alakvaltozasa igencsak veszteseges.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #17773 üzenetére
Tömör gumi és tömör gumi között is van különbség: attól, hogy nem tapad,
nem feltétlen azért, mert nem deformálódik, és jól gurul. Lehet, egyszerűen
annyira szar anyagból van. Én már jártam így "nagyon kínai" tömör gumival.Amúgy meg, amit a Xiaomikra szoktak felrakni az ilyen rácsos szerkezetű:
nem tudom mennyire tapad, de a szerkezete miatt biztosan deformálódik*,
így a fogyasztás több vele, mint egy keményre fújt pneumatikus gumival.
Olyan, mintha lapos gumin közlekednél: Kugoo S1-nél a Pro kereke ilyen...
Kényelmesebb vmivel. De mérhetően többet zabál vele, nincs mit szépíteni.
(Ilyen szempontból a 200x60-as gumi volt a legjobb, légcellás belsővel...)
*: épp az a cél, hogy valamennyire helyettesítse a rugózás teljes hiányát...
-
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #17770 üzenetére
Igen, ez is szamit, de mondjuk ettol azert nem 50% elterest varnek, hanem mondjuk 10-20-at.
Ami esetleg nagy kulonbseg lehet az a gumi gordulesi ellenallasa.
-
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #17767 üzenetére
A pilotatol is fugg. Pl. testmagassag nagyon nem mindegy, foleg 30 folott, ahol mar jelentos a menetszel.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #17742 üzenetére
Közben találtam erre utaló módosítást, azt feljebb bedobtam. 2010 -ben változott. Szóval már nem kötelező szorosan jobbra tartani.
Persze ettől még áll amit írtam. Mondjuk sokszor nekem az segítene, ha cikáznék az úton a hibák miatt, de az meg balesetveszélyes lenne.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #17737 üzenetére
Én 25 -tel megyek. Gyorsabban ki tud előzni, ha a szélén vagyok. Nem feltétlen kell ahhoz közel jönni. Tekintettel vagyok az autósokra. Mert autósként is tekintettel vagyok másokra.
Szerk.:
De ezt csak egy ritkább példának említettem, mert sok helyen az egész út sz@r. Mindegy hol megy az ember.Szerk.2.:
"Kerékpárral a kerékpárúton, a kerékpársávon vagy erre utaló jelzés esetében az autóbusz forgalmi sávon, ahol ilyen nincs, a leállósávon vagy a kerékpározásra alkalmas útpadkán, illetőleg - ha az út és forgalmi viszonyok ezt lehetővé teszik - a lakott területen kívüli úton, a főútvonalként megjelölt úton az úttest jobb széléhez húzódva kell közlekedni."
Így hírtelen ezt találtam, de nem ástam bele magam mélyebben. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #17728 üzenetére
Sokszor türelmesek velem is, bár én elég ritkán megyek ki az útra. Nagyobbakat meg elkerülöm. Az egyik ilyen szakasz csak reggel rossz, akkor elég nagy a forgalom és a teherautó, illetve kamion is sok. Napközben annyira nem gáz, percenként csak kb. 6-8 autó irányonként. Direkt nézni szoktam.
Nagy forgalomban már kevésbé. Viszont a baj az, hogy sok helyen elég sz@r állapotban van az út széle (ha a többi része jó). Amíg egy nagyobb kerekű bringával annyira nem gáz, kisebb kerékkel már necces.
Van olyan rész, ahol ki kell mennem az útra, de meg kell várnom amíg elfogynak az autók. Mert az út kb. csak középen használható. Elfér a repedésekben a kerekem.
-
válasz
Peaceliker #17707 üzenetére
Mekkora akkupack fér ezekbe a Pro-kba?
A G30-ba 24Ah-st választottam, de olvastam, h 30Ah-t is beke lehet pakolni.
-
Laby
őstag
válasz
Peaceliker #17688 üzenetére
[E-twow Booster V
[ZERO 8 - 48V - 13Ah - 500W
[Dualtron Mini Limited - 52V - 21AH LG AKKU - 1425W Motor]Gondolom ezek közül Dualtron az ajánlott, de a másik kettő mennyire sikerült korrekt típusnak?
E-twow fele annyi kg, mint a Dualtron elvileg 30-35 km/h-t tudhat alattam, és talán 30 km-t is. Adatok alapján annyival is beérném, melóba, boltba járósnak.Zero 8 kicsit tempósabb már, távolságra is többet tud, ez még szimpibb, főleg az ára miatt is. Súlya is még korrekt lenne.
Dualtron meg messze a legjobban néz ki, gondolom a legminőségibb is, de 22kg, meg 2.5x annyiba kerül.
Ha a másik kettő teljesen kerülendő típus, akkor Dualtron vásárlás nem kizáró ok, csak nem feltétlenül akarom túllőni a célt, ha nem muszáj. -
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #17647 üzenetére
A legnagyobb hidegben elég szép sorok szoktak lenni az autó akkumulátoros üzletek előtt.
Beszélgettem egy ilyen üzlet tulajdonosával, ő úgy tudja hogy igazából nem a hideg teszi tönkre az akkut, hanem a nagy hőség. Viszont a probléma nem akkor, hanem az igazán nagy hidegben jelentkezik (amikor nem áll rendelkezésre a meglévő kapacitás).Az természetes jelenség, hogy hidegben kevésbé fürgék az elektronok. Tehát egy hideg akku kevesebb teljesítmény leadására képes.
Viszont több utánaolvasást igényelne, mert az autók klasszikus akkumulátora teljesen más, mint a rollerek akkuja. Óvintézkedésként rá szokás írni az akkukra, hogy kerülni kell a nagy melegtől és a nagy hidegtől, de ezek konkrét hatásáról keveset olvasni. Mégis mi számít nagy hidegnek?
A roller-szolgáltatók tudnának erről nyilatkozni, mert nekik van nagy számú adatuk sokat futott floridai és kanadai rollerekről. Ilyen szélsőséges viszonyok mellett már jelentkeznie kellene a hőterhelés hatásának. -
Revolit
senior tag
válasz
Peaceliker #17647 üzenetére
Hát megköszönni azért nem fogja, de ha nincs más akkor e-van.
Elvileg csökkenHET a kapacitása valamennyire, értsd pár százalék.Én jobban félnék attól, hogy nem-e történik valami fizikai sérülés. Így sem vagyok végletekig nyugodt, hogy lakásban tárolok egy nagy lithiumos akku pakkot. A tűzesetek meg ugye leginkább a fizikai sérüléések miatt történnek (illetve elromló vagy eleve rossz BMS).
-
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #17608 üzenetére
Tuovtban sokkal több az anyag, fényévekkel tovább bírja mint a cst és jobb vágatokkal is rendelkezik tehát jobban tapad, pmt a non plus ultra, az tiszta gumi, döbbenet jól tapad, kényelmes, viszont az anyag puhasága miatt gyorsabban is kopik lényegesen.
/
Ati az a baj h a cst erősített gumija nem rég van kínálatban talán májustól, és nem is mindig van készleten, de igen valószínűsítem h kommunikációs hiba lehetett.
De egyébként könnyen lehet ahogy te is említetted h ez a darab kiugróan rossz volt gyártási hibából kifolyóan (kínaiaknál ez meg esik), ekkora különbségnek nem kéne lennie. -
pazola
tag
válasz
Peaceliker #17582 üzenetére
Köszi, csak... ez mehet havi 11 300 forintra 15 hónapig, azt meg nem hiszem, hogy adják így
és ez most sokat számíthat, hogy nem kell beperkálni 170 ezret egyben.
Az egy hónappal ezelőttieknek elvileg megfelelne, csak új a termék, és ilyenkor mindig óvatosabb vagyok.
(sőt, most nézem, hogy az OTP-nél van 10%-ra is 3 évre, és még ha rettenetesen rühellem is őket, most valószínűleg még jobbra is jön ki)
-
Somatom
veterán
válasz
Peaceliker #17530 üzenetére
Az lényegtelen. Viszont, öszzefóliázott, 6 -os pakk sörből kettő is elfér hosszában, egymás mellett, míg az enyémre csak egy, keresztben.
-
Somatom
veterán
válasz
Peaceliker #17527 üzenetére
Te jó ég! Még azok az ebédlőasztal trepnik.
-
Azie
őstag
válasz
Peaceliker #17512 üzenetére
érvágó
-
válasz
Peaceliker #17512 üzenetére
+1
Pontosan.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #17472 üzenetére
Az a névleges feszültsége. Teljesen feltöltve 42V.
-
MrRL19
senior tag
válasz
Peaceliker #17473 üzenetére
Volt már nézve az is m365 tools is ,de holnap csinálok róla fotót .
(igen xiaomi ) -
Kowi84
aktív tag
válasz
Peaceliker #17417 üzenetére
-
Tibiajax
nagyúr
válasz
Peaceliker #17408 üzenetére
baromi jó azért, h ezt így meg tudtuk/tudjuk itt beszélni.. simán vehettem is volna épp, valamit, aztán... jót szoptam volna vele
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Peaceliker #17368 üzenetére
mászok lejtőt pálcikával.
szvsz 350W még a pillanatnyi 700Wal is kiszelektál jópár meredek útvonalat. Nem, nem akku kapacitás miatt, mert pl nekem az F40 még 5ből 1 akkupálcikával is 25km/h felett tud menni, tehát képes még itt is leadni a 350Wattot.az fog történni, hogy ha túl meredek, akkor szimplán nem megy fel ezen az útvonalon, és akkor vagy besegítesz neki pár ellökéssel, vagy másik kerülő útvonalon mégy.
nekem azokon a lejtőkön, ahol az F40 nem megy fel, ott a 400-500Wattos se menne, mert 100kg környékén nem kicsivel, hanem sokkal több erő kéne. 2x 350W, 2x500W vagy valami hasonló.
-
Tibiajax
nagyúr
válasz
Peaceliker #17368 üzenetére
-
Tibiajax
nagyúr
válasz
Peaceliker #17365 üzenetére
hmm.. köszi
- az akkuja (ill. a hatótáv) nem gáz ha nem bajnok, nekem nem érdekes, ha egy héten többször is rá kell dugnom. ebből nincs gondom. valamint, nem is mennék többet vele, csak reggel ezt a kb 1-1.5km-t kell megtennem, oda-vissza.
- azt sem várom, hogy a top speed-el, vagy közel top speed-del menjen felfelé... csak, tudjon menni, és ne álljon meg. és, azért egy gyalogtempónál gyorsabban menjen..így sem lenne jó próbálkozás ez a 28as ninebot?
-
Bastee
tag
válasz
Peaceliker #17347 üzenetére
Ez mi ez a hülyeség, hogy a töltési ciklus gyengíti ezért nem éri meg többször keveset tölteni?
Ez nagyon nagy csacskaság. 1 ciklust értünk 0-100%-ig töltésnek. Ha 50-ről töltöd, az fél ciklus, ha 75-ről, az egy negyed ciklus. Teljesen mindegy, hogy 1x töltesz 100%-ot vagy 4x 25-öt, mindkettő 1 azaz egy ciklus.
A másik butaság akárki is írta, hogy a 20-80% között tartás telefonokra vontakozik.
Az akkumulátor technológiájától függ, hogy milyen jellemzőkkel bír, nem attól, hogy mibe tesszük bele. Ha egy kést vágsz a telefonod akkujába, ugyanaz lesz mint egy roller akkunál.
Ugyanúgy nem sütjük ki/formázzuk, ugyanúgy viszonyul hideghez, meleghez, ugyanúgy éli meg a 0-ra merítést és ugyanúgy megterhel(het)i a 100%-ra való töltés, és ott tartás. De inkább 10x 100% mint 1x is 0Használat előtt nem ördögtől való 100%-ra tölteni, de télire azért ne úgy tedd el. És igen, az akku el fog használódni minden esetben. Hogy jelnetősen mennyi idő alatt romlik, részben függ csak attól, hogy hogyan bánsz vele. (szubjektív véleményem alapján nem ér annyit, hogy vesződni vele. Ha másnak 2,5év intenzív használat mellett lesz 80%-os az akku, nekem meg 2év alatt hát egye fene vállalom
Élettartam leginkább úgy növelhető ha nem használja az ember
)
-
kkari
csendes tag
válasz
Peaceliker #17349 üzenetére
Köszönöm
-
kkari
csendes tag
válasz
Peaceliker #17347 üzenetére
Köszönöm részletes válaszod.
Nem állna egyáltalán, mert napi szinten fogom használni 2x14 km távolságra munkába járásra.
Sajnos nem tudom mérni az általad írt értékeket, de akkor ha jól értem töltsem nyugodtan 100%-ig? Ha tovább marad rajta az gáz?
A lehető legtöbbet szeretném kihozni az akkuból...
Láttam a FB-on olyan rollert amibe 15000 km-t tettek... azt vajon hogyan töltötték? -
bexinho23
őstag
válasz
Peaceliker #17334 üzenetére
Mindenképpen szobában lesz (22-24 fok), tehát optimális hőmérsékleten lesz tárolva. Rámérni nem tudok, így inkább csak általánosságban érdekelne, hogy mivel tehetnék a legjobbat az akkumulátornak. Most még használom. Ma például elég hideg volt reggel (2 fok), így beérve a munkahelyre éppen akklimatizálódik a roli, majd később teszem töltőre
Akkor a javaslatod a gyakorlatba átültetve nagyjából így néz ki: pár hetente bekapcsolom, és ha esett a töltöttségi százalék, akkor rátöltök. Gondolom fél év pihentetés nem oszt nem szoroz az akku élettartamában. Amúgy azért merült fel kérdésként bennem ez a dolog, mert a laptopok akku tárolásának is van javasolt eljárása.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Peaceliker #17272 üzenetére
Na ma mentem egy hobby kört gboosterrel, 14km itt helyben (Dunavarsány).
Fura jó szág, nem szeret szépen nyugosan menni, pedig gázkezelés a "smooth"on vanÉs már értem lábtámasz mire való...hogy ne a kormányt tépd le...és azt is értem miért törik ezek kormánya
Nem tudom milyen lesz vele Deákon, míg kijutok bicikli útra...lehet tolnom kell majd. Xiaomival olyan szépen lehetett séta tempóban menni hang nélkül. Ezzel eco módban olyan 8kmh-t tudok tartani, alatt rángat, morog, minden. 2-es fokozatban ez már inkább 15, 3asban nem is nagyon mentem mert az most még sok. Persze nem tegnap volt, hogy 650es enduroval bohóckodtam szántóföldek mellett, de ez szerintem veszélyesebb bakker
Mentem vele 50el és hát nem is értem ki az aki ezekkel sokat megy úgy. Nem túl öreg bicikli úton (persze nem azt mondom, hogy a kora egyenesen arányos a minőségével) 45 fölött már minden csak nem stabil. 37 a 2-es fokozat teteje, az még oké.Szóval nem tudom ezt kerestem-e, majd elválik pár pesti út után. De lehet egy Inokim OX jobb lenne, az 1 motor és 800W. Vagy valami ügyesebb 6-800W os pálcika, de azokban jellemzően kicsi az akku sajna. Ilyen mantis 8 (1 motors) szerű gép kéne tán. 1 motoros üzemben nem próbáltam, mert féltem a szabályzót, az állítólag meg tudja sütni (és nem csak gboosterben).
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Peaceliker #17297 üzenetére
12fok már hideg?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Peaceliker #17286 üzenetére
nah ez az amit az f4, g30 környékén kizártnak tartok...
-
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #17278 üzenetére
Hat, ez attol is fugg, hogy mik a kormanyrud meretei. Kugoo S1 plus cso merete nem egyezik a szokvanyos cso meretekkel, azaz pont 1mm kisebb kulso es belso atmero kene. Onnantol meg mar fejvakaros a sztori.
Ha kisebbet sikerul venni, az meg elmegy, mert kipufogocso tagitoval ki lehet tagitani a 2-3mm vastag alut, de csovet szukiteni mar macerasabb.Acelcsovet sem talaltam ebben a meretben(34mm/28mm), kivetel egy boltban volt precizios hidegen huzott, valami 80ezer/meter aron.
-
Somatom
veterán
válasz
Peaceliker #17276 üzenetére
Én nem tákolnék. Az egész kormányrudat legyártatnám vibrániumból.
-
Revolit
senior tag
válasz
Peaceliker #17272 üzenetére
G-booster milyen? Gondolkodtam én is valami erősebb rolin a G30 mellé, de nagyon óva intettek Kugootól. Mit lehet kezdeni pl kormányróddal, amit te is említettél? A legnagyobb bajom, hogy az törik elvileg.
Szóval akkor mondom már Mantis dual, de még nem vettem rá magam. Sharkset-en gondolkodom nagyon előre G30-ra, csak akkor már hátra is kéne, de akkor már nem lesz többé pálcika rollerNa meg ugye árban igazából ott vagyok mint egy G-booster.
-
Somatom
veterán
válasz
Peaceliker #17272 üzenetére
Nem is normális ember, aki nem "szalajt" valahol.
-
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #17226 üzenetére
Ha csak pillanatnyi a tulfesz, akkor meg kell diodazni.
-
BaLee
addikt
válasz
Peaceliker #17265 üzenetére
Én Segway-el teszteltem, feleségem telóján beléptünk az én fiókommal annyi történt, hogy engem kidobott az én telefonomon az appból, de ő tudott állítgatni mindent.
Xiaomi-nél nem tudom mi a helyzet ilyenkor. -
Bensid
tag
válasz
Peaceliker #17159 üzenetére
Köszi a választ mindkettőtöknek, tömör gumim van, szóval azzal nem lehet gond, egyelőre a sebesség állításával sem oldódott meg. Talán megszokom.
-
phoenix1989
őstag
válasz
Peaceliker #17237 üzenetére
persze.kilométereken át kormányfogás nélkül önvezető üzemmódban guggolva várom telefonnal a kezemben hátha történik valami.
amúgy nincs. hogy lenne, nem mindig jön elő. egyfajta rángást lehet érezni( rángás ,akadás, döccenés ) a talpon meg tompa koppanó hangot hallani. pár fordulat erejéig aztán meg is szűnik. van hogy 6km en belül 2-3x tapasztalni van hogy 40km át semmi.
#17238 DigitXT
Hát gurulás közben nem nagyon szoktam észrevenni. Bár ritkán gurulok csak úgy magában. talán egy alkalommal mintha lett volna ilyen guruláskor. Na mind1 mert ezek nem nagyon akarták szétszedni meg mindenfélét magyaráztak, én meg nem annyira akarom szétszedni mert nincs helyem ahol basztathatnám, másfelől meg akkor vennem kell tömítő anyagot, menetfúrót, csavarokat stb. és pont ez miatt akartam inkább szervizzel megcsináltatni, mert amennyi cuccot meg kell vennem annyiból már ők is szophatnak vele helyettem. mert van egy szar menet a tárcsaféknél. a hasán az első két csavar ahova pont felveri a mocskot 1 kivan szakadva a másik elvan ferdülve. -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #17234 üzenetére
De arra rá lehet jönni, hogy semmi köze a(z esetleges) cella hibához...
Szerk: a kerékből jövő ütemes kopogás valószínű, hogy mechanikai hiba...
De ha hajtáslánc problémára gyanakszik, elég ha elveszi a gázt: szabadon
gurulás esetén nem pofázhat bele a Hall szenzor, a vezérlő, meg semmi. -
Kozma jános
újonc
válasz
Peaceliker #17183 üzenetére
A bmsnek jónak kellene lennie , hisz tölt az akkumulátor , és eléri az 53 voltot. ráadásúl egy másik 25 A os bms- el is ez a probléma.
-
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #17187 üzenetére
Igen az újabb gyártású Xiaomikban (nem csak pro 2) már GD32 van ami már fizikailag se ugyanaz szóval chip cserével se lehet megoldani
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #17190 üzenetére
Szerintem jól működik. Esetleg kisegítőnek lehet használni/felszerelni egyéb index megoldásokat...de szerintem ezek kiváltásra nem alkalmasak. Ahogy ezt feljebb PociAti is írta, meg én is.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #17181 üzenetére
Én lábbal szoktam, azt elég jól tudják értelmezni az autósok is. Bár igaz, hogy én nagyon aktív, forgalmas utakon nem használom. Meg ugye itt fontos az út minősége is...mert ha szar az út, akkor mondjuk pálcikán elég rossz "egykezezni".
Abból is egy rosszabb rész van, egy kb. 50-80 méteres szakasz, ahol nincs se járda, se kerékpárút, a végén pedig balra kell kanyarodnom, ahol szinte egyből vasúti átjáró van. Ott alkalmanként felsorakoznak az autók, de szemből közben jönnek, akár kocsisort kerülve is.
-
P3Dr0
senior tag
válasz
Peaceliker #17137 üzenetére
Sajnos már az ST Link V2 se mindíg segít ugyanis a gyártók (Segway biztosan) az ST32 chip-et AT32-re cserélte így a programozása tök más viszont a két chip lábkiosztása ua. így ki kell szedni az új AT32-t és betenni helyére egy régebbi ST32-t és akkor már megy az ST LINK és mehet vissza a regebbi FW.
Nem könnyű művelet elég jó kézügyességet és felszerelést igényel. Én most várom kinabol az ST32 chippet ha megerkezett megcsinálom a cserét majd jöhet a régebbi de jó drv aztán teszem is be a controllert a rollerbe es ismét lesz tempomat meg kraft. (F40 esetében kérdéses az akksi és ezáltal a hatótáv sajnos) -
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #17177 üzenetére
Ha aktív a tempomat, akkor kézzel. (Ezért vettem le 3 másodpercre az aktiválási idejét, hogy minél előbb bekapcsoljon.)
Amúgy sehogy.Vannak más halva született ötletek, mint pl. kormányvégre szerelt irányjelző, sárvédőre épített irányjelző, kormányszárba építhető irányjelző, de amíg nappali fényben nem látni egyértelműen, addig nem sokat ér. Ja és a mögötted / melletted haladó jármű vezetője se tudja hol keresse az irányjelzést. Legrosszabbak a talaj közeli megoldások, azt amúgy se látja a sofőr a kitakarások miatt. Szóval eléggé halott ügy.
Amúgy is elsősorban a mozgásod is viselkedésed alapján tudja legkönnyebben kikövetkeztetni a mozgásod.
Pl. az út vezet egyenest és balra is, és te lassítasz, meg elkezdesz hátrafelé nézni, abból elég egyszerűen kikövetkeztethető, hogy nem egyenest szeretnél továbbmenni, hanem balra szeretnél kanyarodni. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #17177 üzenetére
Igazából mindegy hogy melyik milyen, mert hátulról, oldalról és elölről is jól kellene látszania. Az meg akkor jön össze, ha több helyre raksz indexet. Azokat is egymástól jól elkülönítve, megfelelő fényerővel és normális magasságban.
Néztem már én is egy csomó opciót, de végül maradtam a lábamnál....
-
Revolit
senior tag
válasz
Peaceliker #17177 üzenetére
Felrakok egy BMW emblémát
-
rep3at
őstag
válasz
Peaceliker #17166 üzenetére
Nem nagyon merek hozzányúlni de csak találok valami hozzáértőt a városban aki jobban ért hozzá.
-
válasz
Peaceliker #17140 üzenetére
Az új firmwaret aki felrakta a global verziós F40-ekre (amiket DHGateről vettek), azoknál tette gyakorlatilag használhatatlanná a rollert az új szoftver.
Kíváncsi leszek mi lesz a vége. -
ktgeri
tag
válasz
Peaceliker #17137 üzenetére
Igen, lehet.
Teljesen amatőr vagyok a témában. Megmondom őszintén, hogy én akkora előrelépést nem látok a PRO2-hőz képest, hogy megérje az extra pénzt.
Szóval jó lenne valami guru segítségeVagy ha tudtok mondani más BB e rollert 200-300 között, az is megfelelő
-
Aaron14
őstag
válasz
Peaceliker #17122 üzenetére
Nem. Kell hozzá belső.
-
válasz
Peaceliker #17110 üzenetére
-
válasz
Peaceliker #17107 üzenetére
Hát ez nem úgy van, h kimegyek, nem megyek ki.
Ha nincs bicikliút, nemigen lehet máshol menni, mint az út szélén, akárcsak kerékpárral.Az említett emelkedőn egyébként (Esztergom) kétsávos az út felfelé, így a kapaszkodósávban nem gond a felfelé haladás.
A lejtő alján nincs csak két sáv, de terelősziget középen az úttest két oldala közt persze van, h nehogy meg tudjanak előzni.Ezen a ponton szoktam érezni, h feltartom azt, aki mögöttem jön. Utána már kétsávosra vált, akkor már nincs gond.
Sajna még járda sincs, vagyis annyira keskeny, h egy gyalogos elég, h blokkolja teljesen, illetve a villanyoszlopok is a járdából nönek ki, valamint több helyen is kb 5 centis aszfalt felgyűrődések vannak a járda teljes szélességében, szóval abszolút nem alkalmas a közlekedésre. :/
Pedig hát nyilván azt választanám inkább az úttest helyett.Nem is az bosszant, h nem megy fel érdemben, vagy, h mennyire lassul be, hanem, h a Xiaomi is, meg a Segway is gátlástalanul ráírja a rollereire, h ekkora, meg akkora emelkedökön képes felmenni, holott ez egyszerűen nem igaz.
Írjanak kisebb százalékokat, mert ez azért kimeríti számomra a megtévesztés fogalmát:
"20%-os emelkedőn felmegy akkor, ha a töltöttség 70%, vagy afeletti és maximum 75kg-mal van terhelve, valamint a lejtő alján legalább 15km/h a sebesség. Az emelkedő végén legalább 6km/h marad a sebesség."
Ha 10-12-vel haladunk felfelé, az már majdnem olyan, mintha eldőlnénk oldalra a rollerrel. Most komolyan van pofájuk odaírni, h 6km/h a sebesség az emelkedő tetején? -
válasz
Peaceliker #17083 üzenetére
Na, hát pont erröl beszélek. Ne essen már vissza a sebesség 15-re. Ez nonszensz, h "ez ilyen".
25-el is eléggé feltartja egy rolleres az autós forgalmat, hát még ha csak 15-el vánszorog. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #17087 üzenetére
10-20-30-40 lakott területen belül. Attól függően hol halad. 40 km/h csak az úttesten és a kerékpársávban van.
Amúgy lehet azt mondani, hogy a 25 km/h kevés, akkor legyen inkább 30 km/h. Csak ha meg 30 km/h lenne, akkor jönne az hogy miért nem 35 km/h?
Lassan szerintem minden európai ország el fog oda jutni, hogy 20-25 km/h maximális sebességre fogja őket korlátozni.
Szerk.:
Utóbbit úgy értem, ha nem az úton közlekedik. -
Peaceliker
addikt
válasz
Peaceliker #17076 üzenetére
7-9 fokos, akkor az elvileg 12-15 % os. Ez 3m hosszan, majd 7m hosszan olyan 5%. Most eco módban néztem, amit most vissza vettem, gyengébb mint gyári állapotban (10A elvileg most a beállítás) és ilyen 5-7el mászott fel, 4m gyorsítás után (akkor 7el ment
). Akku 75% olyan 31-32V. Szóval ha igaz a 10A akkor ez a 300W durván. De most ez így gyengébb, mint a gyári eco állapot volt. Ha gyári körüli beállításon van (20A a progi szerint) 13ra gyorsít, a meredek részén tartja kb a 10et és lankásabb részén 11,5 re gyorsít a tetejére.
Szóval egy hosszú 10 % osan lehet nem megy fel értelmesen önerőből 600W al -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #17002 üzenetére
Azért egy 3s4p akku nem akkora tudomány, mit sikerült rontani a kinek?
-
Peaceliker
addikt
válasz
Peaceliker #16996 üzenetére
Külső akku volt a fing... Vagyis az összeépítése...
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #16994 üzenetére
A BMS sosem veszi el a gázt. Az lekapcsolja az akkut, ha úgy gondolja.
Esetedben ha jól tudom az a 13s valójában 10s + 3s két külön BMS-sel.
Ami el tudja venni a gázt lemerülő akku esetén, az a vezérlő maga. -
Revolit
senior tag
válasz
Peaceliker #16908 üzenetére
Azt milyen lakattal hagyhatom a Corvinnâl?
-
Revolit
senior tag
válasz
Peaceliker #16895 üzenetére
Nem ez volt a tobbseg allaspontja, sot, egy valaki irta, hogy gyalogosnak szamit. Tobben irtak, hogy nincs besorolasa a rollernek. Azert, mert Pinter boffent, nem lesz SMKP. Mert nem az a jelenlegi torvenyek/kresz szerint.
Valaki meg azt is irta, hogy Debrecenben elso, masod fok mas iteletet hozott hasonlo szituert, es vegul az itelotabla hozott a ketto kozott valamit.
Amig nincs szabalyozas, ez ugy nez ki lutri, ami nem jo. Az ittasan kozlekedes sem, de a tortenet iroja mondta is, hogy nem reszeg volt, "csak" ivott. Kerekpart miert lehet ittasan vezetni? Mennyivel masabb egy palcika roller, amit csak az a bringas nem hagy le, amelyik nem akarja?
Illetve donstuk mar el, hogy "huzzal a kerekparutra buzi rolleres" idezet egy budapesti autostol, vagy SMKP...
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #16881 üzenetére
Nem az a baj, ha egy roller képes nagy sebességre, hanem ha valaki
csak a nyélgáz állást ismeri rajta, 50 fölött repeszt a szűk bicikliúton
akkor is, mikor konkrét tábla + felfestés hívja fel a figyelmet, hogy itt
óvatosan, mivel beláthatatlan kanyar következik: fékkészenlét sincs,
maximum elveszi a gázt, levágja a kanyart. Perszehogy jönnek, csak
a tempó miatt elveszíti a kontrollt és zakózik. Instant karma, s óriási
szerencse, hogy nem verte telibe a szembejövőt. Viszont semmit se
tanul belőle, ugyanúgy folytatja az esés után... majdnem elgázol egy
gyalogost a következő (szintén beláthatatlan bár itt nem kitáblázott)
jobbosban... Ebbe az egy perces klipbe ennyi fér... de rossz nézni az
egész útját hazafelé. Kommentek alapján már visszafogta magát.
Annyiban hihető is, hogy ebbe a vezetési stílusba kódolva volt, hogy
nem sokáig tud írni: kórház, vagy hullazsák, vagy börtön lesz a vége. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #16881 üzenetére
Sima FW csere sem megy mindenkinek. Meg nem egyszer látom, hogy D régióban ragad nekik a roller. Sajnos annak sem nagyon néznek utána, ha egy moddolt szoftver nem százas, aztán jön a meglepetés, hogy pl. nem marad kikapcsolva.
Azt hiszem itt is írtam múltkor, hogy a belvárosi közlekedésem (BP) során nagyon meglepődtem mennyire figyelnek az autósok is. Azt a pár gyökeret leszámítva, aki parkolónak használja a bringa és a busz sávokat. Margit-szigetre mentem ki aznap.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #16879 üzenetére
Ez így van.
Már látom magam előtt, ahogy megszaporodik szervizek munkája, mert a júzer nem tudja visszaállítani (pl. ST-Link) a gyári FW -re a gépet. Aminél max. 25 -tel megy a pálcikája.
Sokan még rolleren sem álltak soha, de már úgy keresnek, hogy ki lehessen csapni a pálcikából a korlátozást.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Peaceliker #16865 üzenetére
Na körbe jártam a gépet. Rugóstag felső felfogatási pontját alacsonyabbra tenni pofon egyszerű lenne. De most megneztem a lámpát. Ez gyári állapotban (vízszintes trepni) is marha messzire/magasra világít. Nem is értem...
Szóval hagyom ezt a gyári lámpát sztem. Max kap valami tompítást, hogy a szembe jövőt ne vakítsa. Ha kell, majd kap külső lámpát.Amúgy 1-2 fokos emelkedése van trepninek első telo miatt ... Kivéve ha gyárilag nem vízben állt
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #16870 üzenetére
Ez azért kicsit kiemeltebb probléma. Bár nem mondom, hogy a drónozással nem kellene foglalkozni.
Szerk.:
Ettől függetlenül én is azt mondom, hogy "hiszem, ha látom". Viszont az tisztán látszik, hogy már nem csak a médiumok foglalkoznak a problémával. -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #16863 üzenetére
Azért óvatosan/ésszel a mókolással.
Én beraktam anno próbából egy
125 mm-es rugóstagot a gyári 100 mm-es helyett. Hát nem kellett volna:
Utcára ki se vittem, állandóan ki akart lőni a legkisebb fékezésre.
Viszont kellett az emelés, mivel addig belevert a sárhányóba a 80/65-ös
gumi, ami egy picit nagyobb volt, mint a gyári terep gumi (80/60). Végül
a két rugóstag kombinációja oldotta meg a dolgot (mm-ek számítanak).
Ja és nem csak rugó utak, hanem az erőssége is, hatványozottan...A kombó először szar volt, gyenge volt a rugó, max. előfeszítésen is, így
a másik rugót kellett végül belerakni, úgy lett jó. Most előre bekerült egy
olajos villa (nulla állíthatóságú, de legalább van benne csillapítás), ezzel
az eleje magasabb lehet, a hátsó traktus meg ugye átépítés alatt van.
Célszerű lenne úgy kialakítani, hogy egy sima, 125-ös légrugót fogadjon.Szerk: a tengelytáv is meg fog nőni vagy 15 centit, ami a fordulékonyság
ellensége, cserébe az egyenes futás talán még jobb lesz: eddig is jó volt.
(A kormány se szitált 45-nél se: remélem megtartja ezt a jó szokását is.) -
válasz
Peaceliker #16852 üzenetére
Sztem a "hack" az, h hátra is kell lengéscsillapító.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Peaceliker #16851 üzenetére
Arra esetleg van valakinek hack, hogy lámpa ne a levegőbe világítson? Ugye telo elől emelt pár cm-t, míg hátul nem vagy még lejjebb is ült.
Mennyivel nagyobb egy 10 colos kerék átmérő?külső méret a col, igaz, nem úgy mint más járműveknél. Akkor majd 4cm-t emelne a hátulján ha csak hatol 10" lenne?
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #16842 üzenetére
Pont a roller miatt örültem meg, hogy újra használhatom az állványos fúrómat:
Más kérdés, hogy sokáig tart a projekt, többek között érdeklődés hiányában.
(Nem voltam rákényszerítve*, hogy rollerezzek a sok home office mellett ugye.)Szerk: a hegesztőt is a roller miatt vettem anno: az a hátsó villa be is vált.
Meg ugye a klasszikus első villa nyak törést is elkerülhettem volna én barom...Szerk2: amúgy ha már mindenki írja, én alapvetően mérnök informatikus volnék,
az elektronika inkább csak hobbi, a fémmegmunkálás meg pláne. Viszont poén
volt saját kijelzőprogramot írni, más kérdés, hogy ha bugos, akkor kell még "pár
iteráció", mire valóban használható lesz. (Meg az optocsatoló, hogy ha lefagy a
retekbe az egész, attól ne rontsa el a vezérlést a hall szenzor megfogásával.)
*: viszont amikor kitalálták, hogy heti egy napot kötelező bemenni (értelmetlen),
és az ember azzal szembesül, hogy a motorja műszakija már vagy 2 éve lejárt,
roller darabokban, kocsiba ülve meg 3000 Ft parkolási díj alatt nem ússza meg,
az azért ad némi motivációt... Nem eleget, de valamennyit feltétlenül... -
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #16840 üzenetére
Népszerűbb pálcikákhoz lehet kapni már legyártott, megbízható (visszajelzések alapján) kiegészítőket, tuningokat. Ráadásul nem minden esetben mondható az, hogy a ráfordított összegből hasonló minőségű és hatótávú eszközt veszel.
Így ha valakinek nincs igénye a nagyobb teljesítményre, sebességre, akkor szép lassan (nem egyben kifizetve) átalakíthat magának egy jobb rollert komolyabb tudás nélkül is.
Komolyabb dolgokba már én sem nagyon mennék bele. Esetleg gázkar csere, csengő leszedés, esztétikai változtatások (pl. taposó) még belefér.
-
Somatom
veterán
válasz
Peaceliker #16840 üzenetére
Na, én ezzel pont fordítva vagyok. Van flexem és nem félek használni.
De, az ilyen elektronikai izéket nem szeretem. Ez kicsit fura egy autóvillamossági műszerésztől, de ez van. Tudok forrasztani, ha muszáj, de inkább flexelek, heggesztek, csavarozok.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #16838 üzenetére
Még az őskorban 601 -es elektronikai műszerészként végeztem, ahol tanultunk mechanikai dolgokat is. Ez nagyjából hobbinak megmaradt, de annak is szántam. Soha nem akartam ebben dolgozni.
Anno építettünk, javítottunk erősítőt, lemezjátszót. A telefonokat (okostelefon) pár éve engedtem hardveresen és szoftveresen is. Még a Motorola 7200 -zal kezdtem a mókolást. Mostanában már inkább csak konzolokat és hozzá kapcsolódó eszközöket javítok szintén hobbi szinten. Főleg magamnak, néha tovább is passzolom. Bár ezekből is inkább a retro áll hozzám közelebb. Javítás, felújítás, egyebek.
Szóval amit lehet megtanultam. Még ha nem is mindent professzionális szinten.
Az tuti, hogy rollert nem építenék magamnak, mert annyi kapacitásom nincs (meg helyem sem). Plusz egyszerűbb is hátradőlve kérni a segítséget. Kb. 25 év alatt már eljutottam oda, hogy nem akarok mindent én megoldani...de azért lehet pár dolgot szívesen orvosolnék.
Csináltam már életem során én is pár hülyeséget, amiért nem hibáztathatok másokat.
De ugye régebben nem is volt ennyi infó mint manapság. Nekünk kellett egy csomó mindenre rájönni.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #16830 üzenetére
Nekem ilyen van pár éve, hibátlan, precíz. Szép-e? Nem feltétlen.
De nekem első a funkció. Amiben köröket ver egy hüvelykujjas rettenetre:
mondanom se kell, hogy vezethetetlen egy erősebb roller rossz gázkarral. -
Somatom
veterán
válasz
Peaceliker #16767 üzenetére
Olyat kell venni, ami full face is, meg nem is. Én másfél hónapja vettem egy ilyet. Igaz, nem pont rollerre, de tulképp ahhoz is felvehetem.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #16767 üzenetére
Ha tuningolnod a gépet, akkor tempót akarsz menni. Ha pedig tempó
van, akkor nagyon nagy valószínűséggel jó ötlet a full face bukó. -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #16736 üzenetére
M365 Dual projektben semmi tanácsot nem tudok adni, csak az S1.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #16732 üzenetére
Én 15K-ért szórtam ki a 6Ah gyári akkukat. Azért az annyira nem drága.
Építeni se veszélyes ilyen kicsiket, a cella költségük minimális (500 Ft/db
ha sikerült jó áron venni). Legutóbb nekem sikerült. Csak minden másból
fogytam ki, pl. BMS, ezért sem épült belőle 13s5p akku megrendelésre.Amúgy az ilyen eBike dobozokban látok fantáziát. Elvileg vízálló, simán a
kormányoszlopra lehet fogatni/nem olyan ormótlan, mint az én dobozom
anno, ill. ami most is, mivel most abban van a 13s7p akku (koppra kitölti).A dobfékes motor nélkül is el lehet lenni, ha valaki túlélt 1000 km fölött is
gyári S1-en, életveszélyesen kevés fékhatás mellett, akkor a dupla fékerő
pont sokkal biztonságosabbá teszi a dolgot, bár még mindig bejöhet egy
olyan szituáció, amikor sok az a 10 méter, bár segíthet hátsó taposófék...Ui: igen, Kugoo S1 akku 10s3p, 15x2 elrendezésben. A Pro is, csak abban
nem a leggagyibb 2000 mAh cellák vannak, hanem 2600-asok. (Samsung
35E cellákból bele lehetne tolni egy 10.5Ah pakkot, és kb. az a maximum.)(Amúgy igen, a fenti képen fent van két fékkar, de mechanikus féket egyik
sem üzemeltetett akkor, csak független elektromos féket... Ekkor már egy
eBike vezérlő hajtotta a hátsó kereket, és az tudott komolyabban fékezni.)Casseius: én az első 21700-as akkumat 800 Ft/db áron építettem.
Most ezt a nagyobbat 700 Ft/db. Szóval akkor ezért volt annyira kedvező... -
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #16729 üzenetére
1 motornál nem sokat ért nálam a motorfék, viszont 2 motornál, pláne ha szabályozható is az erőssége... Én azóta mióta dual van 1x satufékezéshez használtam a mechanikust, minden másra bőven elég a dupla motorfék
-
válasz
Peaceliker #16713 üzenetére
Nekem is tetszett az a vékony kis szál, de pl az is eltántorít, h azzal mindig le kell a földig hajolni, lezárni, kinyitni.
Ezzel meg nem kell, többnyire derékmagasságban oda tudom kötni valamihez.Ilyen a tartója:
Bár ha nem a keréken fűzöm át, akkor végülis azzal is lehet a kormányrudat is odakötni valamihez.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Peaceliker #16664 üzenetére
Néztem jó pár yt videót is. Van aki szerint szar, van aki szerint faja... Kommentek hasonlóak, bár ott több a dicséret, hogy "de nekem jó". De ez lehet önigazolás is
Annyi gyanús, hogy erősebb rugó kellhet bele, mert aki nehezebb annak túlságosan beül. És lehet épp ebből adódik, hogy kinek jó és kinek nem.
Szomszéd városban van rugó gyártó, majd lehet rákérdezek mennyi az annyi... De lehet az egész cucc ára lenne két másik rugó -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #16659 üzenetére
FID-nek volt erről egy videója, tetszetős, de eléggé szopóroller: [link]
A magam részéről pár éve láttam egy értékelő videót, és elég rossz
véleménye volt az embernek róla: csörög-zörög, nem rugózik túl jól.
(Ha megtalálom, belinkelem, de nem ígérek semmit. YT-on volt...)
Szerk: de persze ezek nem saját tapasztalatok, videóban meg azért
mindig ott van, hogy őszinte a mosoly, vagy sem? Emlékeim szerint
egy Kugoo S1-es kolléga ilyet rakott a gépbe, miután a gyári "kidőlt",
bár végül nem számolt be róla, hogy bevált-e. (Remélem nem azért,
mert újból összetörte magát valamelyik alkatrész törése miatt...)
-
BaLee
addikt
válasz
Peaceliker #16661 üzenetére
Most jó.
-
BaLee
addikt
válasz
Peaceliker #16659 üzenetére
Nem jó a link.
-
Somatom
veterán
válasz
Peaceliker #16594 üzenetére
Az súlyos film. Most azonnal meg kell néznem (megint).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Örülhetnek a tankok szerelmesei, jön a Spearhead 2
- NBA és kosárlabda topic
- BestBuy topik
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- Medence topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Linux kezdőknek
- SkyShowtime
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra. I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- AKCIÓ! Épített KomPhone R5 4500 16GB RAM 240GB SSD RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest