- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Peaceliker #23860 üzenetére
Szerintem arra gondoltak, h a lengéscsillapítók vasból készülnek, amit fogna a mágnes.
A Monorim, meg a Sharkset is vas, ez utóbbi jó nagy, vaskos, és nehéz, de legalább nem kell attól tartanom, h eltörik, mert alultervezték volna a méretét. Nagy erőket kell elviselnie, ez nem egy kormányrúd, ami "csak" áll, konkrétan a lengéscsillapító oldalfalai kötik össze a rollert a kerékkel, lehetne aluötvözet persze ez is, de akkor jóval nagyobb falvastagság kellene hozzá; vasból viszont igaz, h nehéz, de kordában tartható a méret. -
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #23737 üzenetére
Akkumulátor forgalmazó szerint nem a hazai hideg gyilkolja az akkukat, hanem a nagy meleg. Csak hidegben, amikor leesik a kapacitásuk, akkor jön elő a hiba, így sokan tévesen a hideghez kötik a meghibásodást. Pedig a nyári hőség volt az, ami tartós kárt okozott benne.
-
kcsa
veterán
válasz
Peaceliker #23737 üzenetére
Az kicsit erős lenne ha fagypont alatt kidobhatnál minden akkut... Fagypont alatt ne töltsd, az igaz, kisebb lesz a kivehető teljesítmény, az is igaz. De hogy kuka lenne
-
beci
őstag
válasz
Peaceliker #23737 üzenetére
Tehát ha elmegyek vele melóba, és lemegy a hőmérséklet mínuszba, akkor vége is?
Hát így már nem az igazi.... -
beci
őstag
válasz
Peaceliker #23727 üzenetére
A 70-es végsebesség engem nem érdekel, ahhoz nem tartom ezeket a szerkezeteket biztonságosnak. Egyik rollert sem.
Amúgy ezeknek az akkuja hogy bírja, ha napi 8-9 órát kint van télen a szabadban? -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #23732 üzenetére
Nade az csak 10".
Amúgy nem, a peak láttuk, hogy nem kifejezetten
a végsebességen ébred. (Egy biztos, hogy a 70 valóban más dimenzió,
mint az 50, előbbihez viszont bőven elég 2000W, utóbbihoz: nehezen.)Ui: egy motorral is meg lehet etetni 3600W-ot. Meglehet, hogy menne
az olasznak is a 70, csak az már olyan, hogy ki se próbálnám szívesen...
(Inkább elszarakodok az index bekötésével, aztán meglátom mi lesz.)
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #23727 üzenetére
Végsebesség nekem 1 motorral hihetetlen
Lehet, hogy Kugoo-méterben értik a 70 km/h-t? Elég sokat szokott csalni az óra,
legalábbis az S1-en gyárilag. Cserébe kalibrálható volt menüből, aztán pontos.
Azt írják, hogy 2000W motor: ha ez névleges, akkor benne van a menni akarás...
Ha csúcs, akkor is fel tud gyorsulni 50 fölé, garantáltan... (A 60+ nem valószínű.)
Bár lehet, hogy zsoké pilótával, a kormány mögé bújva kiköhögi, a 60V akkujával. -
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #23717 üzenetére
Ez a 3 hónap iszonyat fals adat. Amiket most látok azon annyi és olyan jellegű kopás és öregedési nyom van, ami sokkal hosszabb időtartam alatt keletkeztek. Eleve használt rollerek jelenetek meg egyes vidéki városokban, nem új példányok, és legalább fél évnyi vagy annál is nagyobb használat állt mögöttük.
A 3 hónap kapcsán mintha San Diegot vagy más amerikai várost olvastam, ahol elsők között vezettek be bérroller és publikus adatbázisba kerültek az adatok, azokat lehetett szabadon bányászni. Xiaomi rollerekkel kezdtek és hát elég hamar rájöttek, bérrollernek nem elég tartósak ezek a gépek, így gyorsan leváltották őket masszívabb rollereket. És ezen publikus adatokat bányászva a rollerek egyedi azonosítója alapján vonta le pár újságíró azt a téves következtetést, hogy a korai modellek átlagos élettartama 3 hónap, és volt pár roller, amivel 100 km-nél is kevesebbet tettek meg. (Csak azt nem vették figyelembe, hogy azok a rollerek nem tönkrementek, hanem kivezették arról a piacról, magánszemélyeknek, cégeknek továbbértékesítették azokat.)
-
#01110937
törölt tag
válasz
Peaceliker #23527 üzenetére
Az elég kevésnek tűnik. Vagy ennyire túl használják?
-
polo493
tag
válasz
Peaceliker #23700 üzenetére
Am érdemes egy jó alkoholos filcel jelölni a csavarokat hogy nem másznak -e akkor megnyukszik az ember, ránézek és tudom nem esik szét semmi
-
polo493
tag
válasz
Peaceliker #23694 üzenetére
Igaz lehet de azért ne toljuk túl nekem max van és teljesen jó kivettem a dobozból átnéztem hátsó kerék csavar volt laza 1 db,semmi hangja nem volt a felfüggesztés tökéletes azóta is néha lithium zsirral fujom ahol kell a gépet ,csavarok kék menet rögzítősek gyárból ahol kell nagyon jó gép egyedül a tárcsa vékony és van hangja néha,be kell állítani a távolságot csökken akkor am ennyiért jó vétel a pro eggyel lejjebb szint,minden gyártó spórol valahol még ami 1m ft azon is van szar alkatrész,kenés... hiány ez ilyen azért kell át nézni az összes rollert mert nem egy gépkocsi gyártó soron jön le ahol 100x átnézik precízen és tesztelik hiba mentesre.
-
ridiculous
aktív tag
válasz
Peaceliker #23690 üzenetére
Ez csak a Pro verziónál van jelen vagy a Max - nál is?
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #23665 üzenetére
Végsebességben szerintem kizárólag emelkedőn, síkon a pilóta súlya közvetlenül csak a kerekek/csapágyak gördülési ellenállására hat, az meg elég csekély, a légellenállással szemben. Komolyan többet számít, ha valaki beleguggol, stb.
---
Ez már majdnem egy teljes dyno grafikon, csak nem mentem el teljesen a végéig: valós körülmények közt a közegellenállás nem tesz lehetővé csökkenő terhelést.Mit látunk? Fázis áram korlát 105A alatt. Az akku max. 70A-t ér el, ez kb. 3400W, és adott sebesség fölött (kb. 52,5 km/h) akkora lesz BEMF, hogy kezd csökkenni a fázisáram = onnantól nem a vezérlő limitálja, mesterségesen. Ez természetesen oda vezet, hogy csökken az akkuból felvett teljesítmény, csökken a nyomaték. És végül beáll az egyensúlyi állapot, amikor a közegellenállás legyőzése éppen annyi energiát igényel, mint amennyit a motor le tud adni, gyorsulás vége: végsebesség.
Felhívnám a figyelmet egy tuningos körökben elterjedt félreértésre, miszerint nem lehet a fázisáramot az akkufeszültséggel beszorozni, soha nem lát annyit a motor! Még a levegőben megpörgetve végsebességen sem, de az utcán hajtva: végképp!
Ami csúcsteljesítmény kijön az akkuból, az megy a vezérlőre (annak is van sajnos némi vesztesége, különben nem melegedne), s tovább a motorra (és persze ugye a motornak is van vesztesége, minimum az I²*R, de van ott más is), tehát ebből a végén az aszfaltra töredéke jut. Jó esetben 80%. De semmiképpen nem 200%.
A matek itt annyi, hogy az akkuáram szorozva az akkufesszel kb. egyenlő a fázisáram szorozva a motor által "látott" feszültséggel. Igen az ESC energia átalakító: csökkentett feszültségen ad ki növelt áramot. De véletlenül sem termeli!Komolyan: láttam olyan videót a neten, hogy pár tunernél már kész az örökmozgó, valami obskúrus oknál fogva beszorozzák a fázisáramot a mindenkori akkufesszel majd ezzel akarnak kifejezni valamit, de hogy mit, szerintem azt ők se tudják.
Ez egy jó nagynak hangzó szám, amivel lehet vetíteni, bár műszakilag értelmetlen.
Ui: ez a setup ezzel az akkuval elfogy 60 km/h-nál, de jól látszik, hogy menne még tovább, ha kicsit nagyobb feszt kapna. (Az hogy teljesen töltött akkunál 3600W-ot is elértem, nem számít, a BEMF miatt a végsebességen 3000W alatt marad.
) Természetesen nem szeretném tovább hajtani, mert ez alapvetően egy 25 km/h-ra tervezett "nagyra nőtt pálcika" roller, így inkább kisebb tempónál szórakoztató, száguldozva hamar életveszélyessé válhat a dolog. Ez sose volt célom, csak hát ilyen lett a motorja, hogy tudja... Gondolkodom, hogy váltok 36V akkura, azzal is meglenne talán az 50, nekem meg nem kell több. Persze tök nagy élmény, hogy ott még mekkorát húz... De ha egyszer nem adja ki... Jobb a "békásság".
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #23668 üzenetére
Idén áprilisban rendeltél egyet. És még a nyáron is írtál róla. Mi lett vele, miért váltál meg tőle?
Ha jól emlékszem a nagy nehéz roller(ek) mellé kerestél egy kompakt roller, ami a mérete ellenére még megy is. -
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #23662 üzenetére
Ha már a közel szélsőséges tömegű rollerek szóba kerültek, megemlíteném a másik végletet, a román-kínai csodát, az E-TWOW rollereket. A Booster ES modell mindössze 11,6 kg, 110 kg-ig terhelhető, hatótáv 30 km (20 km/h-val, 70 kg-os terheléssel, tehát közel reális viszonyok között).
A nagyobb testvér, a GT Sport is csak 12,9 kg, ebben 700 W-os motor van, 48 V, 9600 mAh akku.Inkább csak azért írom, hogy tudjuk belőni milyen tartományban mozognak az elektromos rollerek tömegei, és egyes modellek hol helyezkednek el azon a skálán.
-
válasz
Peaceliker #23653 üzenetére
G30-on nincs lengéscsillapító, és csak 30-al megy.
Nemigen van más ami ennyibe kerül csak, és lengéscsillapítós, meg 40-50-el tud menni, mint a Kugoo.
Szerintem aki akarja vegye.
Nem beszélem le.
Az is igaz, h sokaknak beváltak a Kugoo rollerek.Essentialról pl lebeszélnék mindenkit, de Kugoot had vegyen, aki akar.
Vagy az Esegway is, azt se ajánlanám, inkább akkor már Kugoot vegyenek helyette. -
aDic
tag
válasz
Peaceliker #23594 üzenetére
Azt írtam, hogy akár 20A leadására is képes. Lefordítom: ennyi a max. áram leadása.
Nem azt írtam, hogy folyamatosan annyit ad le, hanem ennyit tud max. leadni.
Az a cella, ami folyamatosan tud 10A-t, annál ott lesz 1-2 sorral lejjebb a speckóban, hogy rövid ideig mennyit tud max. leadni, és az a sor valahol 15-20A-t fog mutatni.
Fentebb írtam hosszabban, ill. egy példát is, hogy pálcika rollerbe is ilyen akksikat raknak, de nyilván a mérnökök mind hülyék és nem olvassák ezt a topikot, mert akkor tunánk, hogy egyszerű laptop akksi is jó lenne a rollerbe.
Felőlem mindenki olyan akksival javítja a rollerét, amilyennel akarja, csak segíteni akartam. De ha nem oda illőt rak bele valaki, akkor ne csodálkozzon ha rövid időn belül tönkremegy, vagy legrosszabb esetben ne adj isten, kigyullad. -
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #23594 üzenetére
Az én celláim (40T) tudnak 20A folyamatost leadni de egyedileg ilyet építettem, normál pálcikákban kínai noname cellák vannak sztem még 3A folyamatost se bírják ki fejenként.
Jut eszembe, DigitXT ha látnál valahol LG M58T cellákat emberi áron légyszíves szóljál már
-
Pano
addikt
válasz
Peaceliker #23577 üzenetére
Lopás biztos zár sajna nincs. Hosszabb időre úgy se hagyom magára.
Bízom a legjobbakban, mást nem tudok sajna tenni. Sajna mindenhova esélytelen magammal cipelni. -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #23552 üzenetére
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #23533 üzenetére
Ez rendben van, de akkor miert eri meg nekik?
-
aDic
tag
válasz
Peaceliker #23527 üzenetére
Amilyen ütött-kopottak, a 3 hónap kevésnek tűnik. De nyílván csak ránézésre, de 3 hónap alatt még ha éjjal-nappal használva vannak, akkor is nehéz elképzelni azok alapján, ahogy jónéhány roller kinéz. Ehhez szerintem naponta el kéne dobni messzire 3x.
-
glaci
őstag
válasz
Peaceliker #23527 üzenetére
Ez nem semmi. Igaz én nem használok ilyet, de azért valamivel jobb életkor mutatóra számítottam. Akkor az nagyon durva amortizáció. Én naívan azt gondoltam, hogy kb. egy évet azért talán csak kihúznak. Ennyire szétgyepálja őket a sok turista. Kár a seggük alá, ha ilyen gyorsan gallyra vágják.
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #23527 üzenetére
Hat azt nehezen hiszem, nalunk van, hogy egy hetet allnak az utcankban es senki nem viszi oket. Nem tudom hogy jonne ki az a penz, hogy 3 havonta csereljenek barmit is.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #23514 üzenetére
De akkor ez nem csőváz specifikus, hanem úgy általában gyártói hiba.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #23479 üzenetére
Persze, mert ezek mind kínai szarok, és feszültség alapon becsülnek,
de ha már van vmi smart BMS-ed, kinyílik a világ. Már ha elég smart.
Azt mondják, hogy 1% körüli pontossága lehet a töltésszámlálásnak,
feltéve, hogy elég pontos az áram mérés: az már szerintem megfelel.Szerk: a fejben tartott feszültség-megtehető távolság tök jó, bár tök
fárasztó lehet, ha kicentizett akkuval mész valahova: range anxiety...
(Amikor vettem az olaszt, kocsival jártam így, mivel már régóta szólt,
hogy lassan tankolni kellene, de még nyomtam... Nem kell kicentizni.
Ahogy a mondás tartja, akkuból sosem elég, ám ha egyszer tesztelt,
és tudod, hogy simán ment 40 km, legközelebb is menni fog. Persze
az időjárás is befolyásolja, meg az útvonal, de hasonló körülmények,
hasonló eredményt hoznak, szóval lehet nyugodtan gurulni 0%-nál...
Bármit is jelentsen, ha tudod, hogy hol tilt a BMS: 3V/cella általános.) -
Dudee
senior tag
válasz
Peaceliker #23471 üzenetére
igen, világos. Ezért gondolom én is, hogy nem is jó ötlet a fenti grafikont mutogatni.
Amúgy nem lenne sztem túl drága megoldás egy töltésszámlálóval (mintavételezett feszültség és árammérés) nézni, hogy mennyi szufla van még kb. Kerestem ilyesmi HW 'addont', de nem igazán találtam.Amúgy töltéshez ilyet vettem (sztem itt ajánlottátok) Kimértem 2000 eurós laborműszerrel, tökjó pontos. Na ezt kéne fordítva
update:
lehet hogy egy próbát majd teszek egyszer ezzel
[link] -
Noémi0704
újonc
válasz
Peaceliker #23392 üzenetére
Xiaomi scotter 4 roller.
Ha jól láttam akkor lehet hogy a kerèkbe kéne fújni? -
aDic
tag
válasz
Peaceliker #23359 üzenetére
Nem kentem meg korábban. Folyékony szappan jó lehet?
-
aDic
tag
válasz
Peaceliker #23357 üzenetére
Spanifer sajnos nem segít azon, hogy féloldalasan megy csak fel, próbáltam, sokszor.
Bár lehet azon segítene, hogy nagyobb nyomáson a kerék futófelülete ne fújodjon fel nagyon és ne repedjen szét. -
evo87
őstag
válasz
Peaceliker #23264 üzenetére
Köszi. Már meg is rendeltem a szelepet. Örülök hogy megúsztam ennyivel. Lehet hogy azért mert 3,2 bar nyomáson volt a gumi vagy azt bírnia kell? Közben felmerult bennem, hogy mi lenne ha kapna a roller egy komolyabb gumit (PMT) de ellenálltam a csábításnak.
-
#33802016
törölt tag
válasz
Peaceliker #23222 üzenetére
Értem. a 25km/h simán biciklis kategória, jobban meghajtod lehet 30al is menni. Persze nem városban, ott elég sok a veszély faktor. 5-10-15 km/h is elegendő... padka, kereszteződés, gyalogos, biciklis, rolleres, kitudja még mi...
-
IMGM6
tag
válasz
Peaceliker #23211 üzenetére
Ezért mondtam, hogy mindenféle hülyeséggel ködösítenek, pedig a jogszabályok alapján egyértelműen kategorizálható, az már teljesen más kérdés, hogy ehhez milyen műszaki és egyéb feltételeknek kellene megfelelnie és mire lehet levizsgáztatni.
-
IMGM6
tag
válasz
Peaceliker #23209 üzenetére
Pedig, - a jelenlegi jogszabályok alapján - teljesen egyértelmű, hogy segédmotoros kerékpár (majdnem az összes, sebességtől, teljesítménytől (4 kW és 45 km/h alatt, felette motorkerékpár) függetlenül). Az már más kérdés, hogy sokan ezt nem merik így kimondani (mondjuk Pintér már kimondta), és inkább ködösítenek mindenféle hülyeséggel. Érdekes lenne megnézni a bírói gyakorlatot, ha van egyáltalán már valamilyen gyakorlat.
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #23149 üzenetére
Jobbulast, de ezek a rollerek nem arra vannak kitalalva, hogy fouton jarjon veluk az ember, ezert sincs meg minositesuk a kozlekedesi eszkozok kozott. Most igy jartal, legkozelebb egy kutya ugrik eled, vagy valaki radnyitja a kocsi ajtajat. Mivel a rolleres a legkevesbe vedett fizikailag a kozlekedesben, alaphelyzet, hogy ugy mesz, hogy mindenki mas hibajat beszamitod , tudva, hogy ugyis te huzod a rovidebbet. Rollerrel ugy kell kozlekedni, mintha egy gyors gyalogos, vagy futo lennel, kerulni a foutakat vagy olyan sebesseggel menni , ha mar oda kenyszerulsz, hogy tudjal reagalni. Minden parkolo auto elindulhat, akar index nelkul is sajnos, de ezt neked be kell szamolnod es kell annyi reflexed legyen, hogy megallj . Ha nincs, akkor sokkal lassabban menj. Parkolo auto mellett amikor en elmegyek, nagyon nezem, hogy ures-e, vagy ulnek benne, persze csak rollerrel es bringaval. Amikor autoval megyek, vagy kamionnal, akkor termeszetesen az o bajuk.
-
polo493
tag
válasz
Peaceliker #23179 üzenetére
menj be a rendőrségre érdeklődni vallomást tenni ,mert ha még nem kérdeztek helyszínen mivel zavart voltál és nem is tudod mit mondtál a jegyzőkönyvbe...majd meglepődve jön a levél hogy elmarasztaltak szabálysértés miatt és büntetést kell fizetned mert téged hoztak ki hibásnak ,mindenképp menj be és intézd a dolgot ,mert porul jársz és kérd ki a jegyzőkönyvet mi szerepel benne,volt e alkoholszonda sofőrnél mit hazudott a papírra...
ha ez bárkivel előfordul legyetek résen mert nem lehet bízni ilyenkor senkiben mindenki a saját bőrét mentegeti ilyenkor kevés az olyan sofőr aki elismeri ha hibás inkább rohadjon meg a másik fizessen ő sajnos. -
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #23169 üzenetére
Ha egyaltalan fizet a bizti. Asszony kollegajanak a fejre-t kerekparuton csaptak el es meg neki kellett fizetnie, mert smpk a roller ugye. Nalad esetleg abba kothetnek bele, hogy mennyire szabalyos smkp.
-
#33802016
törölt tag
válasz
Peaceliker #23169 üzenetére
Én csak panaszkodni halottam embereket. de egyre több helyen előkerül már, Akár kerékpárra, ritkábban motorra.
-
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #23155 üzenetére
Jobbulást, szerencsésen megúsztad
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #23153 üzenetére
Autósok (és egyéb jármű vezetői) van amikor csak tizedmásodperceket szánnak egy jármű és annak sebességének beazonosítására. Néha csak ennyi idő van, mert kereszteződéshez érve több irányba kellene egyszerre figyelni.
A rolleres a testtartása alapján leginkább egy gyalogosra hasonlít. A robogós más pózban ül a járművön, a tank és a váz is több dolgot kitakar belőle, mint a roller. Ja, és a robogók jelentős részének elég intenzív hangja van. Előbb hallani őket, minthogy feltűnnének a láthatáron.Még ha észszerűtlen az is, mit keres az úton egy 2 méter 10 centis gyalogos, aki fura nyelet tart a lába között, és mintha nagyon gyorsan közelítene? Nem mindenkinek ugrik be egyből, hogy ez akár egy szokatlanul gyors roller is lehet. Főleg, ha telefonál is a sofőr közben, vagy bármi más miatt oszlik meg a figyelme. Az elektromos roller - mint közlekedési eszköz - MÉG nem ivódott be olyan mélyen az emberek tudatába.
-
bigrob
őstag
válasz
Peaceliker #23159 üzenetére
A lényeg, hogy nem lett nagy bajod és a gép is látszólag egyben van.
Jobbulást és innentől több balesetmentes km-t!!Rendőri intézkedés volt, vagy elismerte és meg tudtatok egyezni vagy biztosítóztok?
#23158 Boond
Nekem se jött be a robogóval ez az előre gondolkodás, van amikor már annyira a reakcióidőn belül történik, hogy semmit sem tudsz tenni. Én a fékkart nem tudtam abban a pillanatban meghúzni.. -
bigrob
őstag
válasz
Peaceliker #23153 üzenetére
Volt kolléganőm biciklivel 1 nyári szezon alatt 2x lökték fel autóval a belvárosban.
Engem robogóval amikor 30-al a szembe sávban tötyögtem az álló kocsisor mellett egy SUV-os néni index minden nélkül berántotta elém, hogy nyom egy need for speedes shortcutot a lidl parkolóban, majd megbeszéltük hogy siet és majd délután lepapírozzuk, elismeri, hogy ő a hunyó. Majd délután felhívom, ja ő bement a rendőrségre és feljelentett
Mivel nem volt szemtanú ezért kihoztak a rend éber őrei 50-50-be...
Sajnos az autósok nagyon nagyon hatalmas arányban nem figyelnek SEMMILYEN járművet, tapasztalatból mondom...
Én amikor autózok folyamatosan nézegetem a visszapillantót és ha látom hogy jön egy motoros vagy egy hasonló kaliberű rolleres fullba beöltözve le is húzodom, de sokszor látom hogy aki előttem megy majdnem elüti őket... A legjobb amikor még direkt be is húzza elé, hogy véletlenül se tudjon elmenni, álljon a dugóban mellettünk...De azért tegyük hozzá, hogy egy roller soha nem lesz robogó méretű.
Persze a paraszt biciklisektől is kihullik a maradék hajam, amikor piroson répán, tökön mennek, egy irányú utcából szembe jönnek balról, még jó hogy be szoktam nézni balra is, mert ha csak jobbra néznék már kilapítottam volna pár ilyen észlényt.
-
#33802016
törölt tag
válasz
Peaceliker #23155 üzenetére
Ez is igaz. Ütöttem már el majdnem biciklist főúton szabályosan közlekedve vagy 30al minimum mentem, ő meg úgy gondolta kihúz elém indulás helyből alsóbbrendű útról. Még jó hogy jó a fék első+hátsó egyszerre.
Ja mindezt kerékpárral természetesen
Általában a helyzethez képest szoktam menni, váratlan helyzetet figyelembe véve pl városba nem lehet kerékpár úton sem "száguldozni" mert vagy eléd ugrik valaki, vagy padka vagy vmi más nyavalya van. Ami városon kívül nincs ott lehet haladni szépen... -
polo493
tag
válasz
Peaceliker #23149 üzenetére
volt rajtad sisak mégis agyrázkódásod let és kiesett az az idő vagy el is ájultál?
milyen ügy lett lesz belőle fel leszel jelentve,volt szemtanú vagy megegyeztél az autóssal?
volt hello bringás biztosításod ilyesmi? -
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #23149 üzenetére
Jobbulást!
Az autósok 50 km/h sebességű jármű esetén legfeljebb autóra, buszra, teherautóra számítanak, nem egy gyalogosra, ami egy fura "nyeles sámlin" áll. Aztán mondják: "az előbb még nem volt sehol, aztán hirtelen ott termett".
A sisak és a protektor arra pont jó, hogy merjen a rolleres olyan tempóban haladni amivel hasonló szituációba sodorja magát. Lehet venni még hozzá kamerát, amivel videóra rögzítheted a beleseteket, de inkább meg kellene érteni, hogy ilyen nagy sebességű, szinte láthatatlan járművekre nem igazán számítanak.
(Kicsit olyan, mint a kormányvégen lévő gyenge fényű indexlámpa.) -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #23149 üzenetére
Az kemény!
Jobbulást.
-
Silentfrog
veterán
válasz
Peaceliker #23139 üzenetére
Ez sajnos ilyen, mint mondtam több volt ( pontosan ez a harmadik) Okai és mind ilyen volt 10-50 km után a megvásárlás után.
Menet közben nem rossz csak álló helybe kicsit fura. Ha ez lett volna az első ilyenem akkor tuti visszaküldtem volna garanciáztatni, de ez valszeg mind ilyen. -
Silentfrog
veterán
válasz
Peaceliker #23137 üzenetére
Egy hét alatt sok kosz nem lehet benne. Az Okai kormánya is darabosan fordul 10 km után már ezt csinálta. Mind a 3 ami eddig nálam volt. Nem segít ennek semmi kenés sajnos
-
evo87
őstag
válasz
Peaceliker #23124 üzenetére
Múltkor nézegettem és rá is kívántam a PMT-re, hogy milyen kis f@sza lenne... de G30-ra leginkább... olyan mint verébre ágyúval...
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #23090 üzenetére
Spanifer, plusz kompresszor ÉS a szeleptű kiszedése. Nekem ez vált be.
De persze gumija válogatja: van ami eleve olyan jól ült a felniben, hogy már
az első próbálkozásra a helyére ugrott (még a szeleptűt is benne hagytam). -
s7evcsenko
addikt
válasz
Peaceliker #23074 üzenetére
Most már mindegy, megtörtént.
Amúgy ott nálam nincs semmilyen gumi tömítés, de még gumi sincs a közelben.
Szimplán fém a fémen. -
bkiky01
senior tag
válasz
Peaceliker #23039 üzenetére
Vajon elölről is hozzáférni? Vagy taposós buli?
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #23025 üzenetére
En egyszer kiprobaltam g30 max, cuccal egyutt kb 90 kg, enyhe emelkedok es lejtok, varosi kozlekedes, sok megallassal. Amikor d-ben hasznaltam es tenyleg nem eroltettem kivancsisagbol, 50 km megvolt mar es meg 25 % akksi. Ugyhogy siman meglett volna a 65 km szerintem, de nem akartam lemeriteni.
-
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #23025 üzenetére
Rion szerintem tudja
-
válasz
Peaceliker #23014 üzenetére
G2-re előre a Sharkot rá lehet tenni már most is.
-
polo493
tag
válasz
Peaceliker #23003 üzenetére
úgy bírja hogy még megy mint amikor új volt ,ha nem bírja nem megy
én arra lennék kíváncsi mivel nincs gond ami roller mennyi tételben fogy,mert ár érték aránya nagyon jó ami meg drága mint a szar azt meg alig veszi valaki nincs benne hiba 10000 et vesznek amiből meg 100000-et abból több hiba jön ki ,tuti szar márka ,viszik mint a cukrot kb.át kell nézni a rollert csavarokat meghúzni rendesen mindenhol ahol viz befolyhat azért ha megvan húzva és melegen kitágul a motornál hőre még a fém ,eső álló a gép nem magas nyomású mosó álló ,ezért nekem még bírja az esőt ,vizet.
és igen egy tárcsa csere elég szégyen hogy nem megy valakinek,vagy az is hiba valakinek hogy a tárcsán lyukak vannak és viszi szervizbe -
JSaN
addikt
válasz
Peaceliker #22968 üzenetére
Szia, nincsnen meg a lampa, csak a lampa test van meg, lehet veszek a foglalata alapjan.
-
válasz
Peaceliker #22812 üzenetére
Ezért kérdeztem anno, h a G2-re esetleg a Sharkot rá lehet-e előre tenni, mert ha a hátsó jó, akkor elöl Sharkkal használva egy tiptopp roller lesz az a G30-nál jelentősen erősebb motorjával, főleg miután végre meglesz hozzá a szoftveres sebesség mod.
Feltételezem, ha a G30 gen2-es motorja 35-38km/h-ra képes, akkor a G2 motorja még többet fog tudni, és nem kell átépiteni 48V-osra az egész rollert, maradhat a 36V-os rendszer.
Ezek szerint másnak is eszébe jutott rászerelni egy jobb első-lengéscsillapítót.
-
válasz
Peaceliker #22786 üzenetére
Nos, G30P 30-al megy, nem 25-el, így mindjárt több a fogyasztás. (15km-es távot pl csak gyorsabban letud az ember, mintha csak 25-el tud menni.)
Nem tudom mennyit menne el, mert sose mentem vele annyit, h alig maradjon benne pár százalék.
Azon kívül mikor megjött, vagy két hetet használtam csak, aztán vittem átépíttetni 48V-osra.65km-t írnak, 40-45lehet ideálisan nyélgázon átlagos számú fékezéssel, gyorsítással. Ennyit szoktam olvasni másoknál is.
-
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #22751 üzenetére
KIderül kiváncsi leszek rá. németből rendelve lényegesen olcsóbb mint itthon, de kipróbálni élesben még nem tudtam sajnos amíg ki nem szedik a tenyeremből a vasakat
-
Gardaai
senior tag
válasz
Peaceliker #22723 üzenetére
"Szóval 500ig csak a mantis, nincs alternatíva."
Azért ezt cáfolnám. Booster sokkal jobb ár/érték arányt képvisel. 360 körül lehet venni zsír új V6-ot. Keményebb futómű, néma motorok. Ha még ráköltöd a maradék 90-100e. Ft árkülönbséget soha az életben nem lesz vele gondod. Teljesítményben lemértem a Boostert és Mantis is Dragy-val. 0-50-ig 0,5 - 1 mp közötti különbség van. Az szinte semmi, ráadásul gyári terepgumin volt a Booster. Végsebességre nyilván egyik ~55 másik ~65, de ennyi. -
válasz
Peaceliker #22736 üzenetére
Király.
-
válasz
Peaceliker #22733 üzenetére
Én egy olyan típust keresek, mint a kocsim. (Suzuki Vitara) Évi egy szerviz. Tankolás meg néha mosás.
-
válasz
Peaceliker #22729 üzenetére
Ez a típus egyébként "gondozás" mentes? Nem vagyok nagy szerelő típus tölteni akarom és a kereket fújni max.
-
válasz
Peaceliker #22727 üzenetére
Ez Újpalota- üllői 288-ra néztem...
-
válasz
Peaceliker #22723 üzenetére
Na, ez az.
-
válasz
Peaceliker #22723 üzenetére
Hazai gari nem érdekel.
Szóval a Mantis egyébként Kaabo márkanév alatt fut?
A hatótáv nem mérvadó, mert nem az miatt szeretnék nagyobbat 10-15 km-nél szerintem többet egyben nem egyek. Kicsit húzós az ára, asszony nem lesz boldog...Ha 15 km-t ír és 52 percet a biciklis google tervezés, mennyi lenne ezzel a rollerrel, ahol lehet max gázon?
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #22711 üzenetére
Gyári vezérlőt már csak világításkapcsolónak használtam.
Aztán egy
napon véletlen arra dugtam vissza az akkut. Az első méteren leégett...
Nem tudom, melyik csatiján akart 36A-t behúzni, vagy 10A-t tölteni: a
vége teljes sötétség. Könnyen el lehet baszarintani, ha bármi hibádzik.Kénytelen voltam a Damao vezérlőt bekötni világításnak is. Első lámpa
szuper lett, erős. Hátsó lámpa pukkant, és elköszönt. Az 12V-os volt, s
ez csak szétszedés után látszott a nyákon. Én meg ráraktam jó 50V-ot,
perszehogy nem bírta. Na sebaj, csere, még jó, hogy ennyi minden van
itthon: most már jó, folyamatosan világít, ha be van kapcsolva a roller...
Ez a legjobb, nem felejti el az ember bekapcsolni. És van féklámpa is.
(Tudom, bizonyos országokban ez is tilos... Ám ha kis hazánkban SMKP
irányba orientálódunk, motoros jellegű* világítás kell, nem kerékpáros.)*: azért néhány LED felvillanása még messze nem egy 21W izzó ereje...
Ui: amúgy 48V. Végsebesség GPS szerint 38-42 körül alakul. Töltöttség
függvényében természetesen... A 38-at sokáig tudja. 40 km-eket gond
nélkül elgurulgattam vele, eltekintve az akku majdnem elhagyásától.
Azóta meg lett vasalva, így nem fog leszakadni a táska, de nekem is fáj
hallani, amikor kapja az első keréken keresztül az ütéseket, és ugrál: én
csináltam, tudom mi van benne, nem szar, de azért biztos széttörhető...Jobb lenne a hasa alatt, de ha nagyon lógna, akkor fekvőrendőrön leér.
Nem tudom, mi a jó megoldás? De a 22 km hatótávolság, gyári akkuval
nekem nem volt elegendő, az volt ilyen lapos kis gyösz, 36V 10Ah.Hátsó kerék picit nem csinos neki
A szükség nagy úr.Megjegyzem így, hogy kicseréltem a tengelyt, és
rendesen meg lehet húzni a csavarokat, nem volt egy koppanás sem...
Azért elkezdtem dolgozni a torque armon, de nem olyan egyszerű egy
mintát szabad kézzel körbe rajzolni a plazmavágóval, de igyekszem.
(Max. elnagyolom, és a végén többet köszörülök, mit számít az már.)
Az hogy mennyit bír a gumi, majd az idő eldönti... Ha folyamatosan túl
sok nyomatékot engedsz rá, mindent le lehet darálni. Nekem ilyen tuti
nem lesz az első keréken, mivel abban nincs motor. A hátsó kérdéses...
De ha marad ez az akku/vezérlő kombó, 1800W-on nem darál semmit. -
Dudee
senior tag
válasz
Peaceliker #22689 üzenetére
Köszi neked és Zoleenak is a választ.
Igazából csak érdekelt lehet-e a mostani kijelzőn pimpelni valami egyszerűbb módon, de amiket írtok az nem az és nem annyiért.
A customizálás és egyszerű átkapcsolás parameter szettek között elég faja lett volna, de lehet csak most az elején gondolom így, amíg keresem a megfelelő beállítást.p, és nem nagyon szeretek menet közben nem az útra figyelniaz 1 motoros használat melletti problémákról nem olvastam, de köszi hogy írtátok. Azért próbálgattam úgy, mert a környező utcákban kis tempóval bóklászásnál soknak tűnt a kétmotoros nyomaték.
de akkor visszajutottunk a félmarkos gázkarhoz, megnézem majd.
köszi!
-
válasz
Peaceliker #22685 üzenetére
Mantis.
Most vette, volt róla egy jó ismertető hsz-a. -
válasz
Peaceliker #22651 üzenetére
Így van, hátra kell a súlypontot helyezni fékezéskor, ez egyértelmű.
Csak mikor vészfékezni kell(ene), egy hirtelen felbukkanó akadály (mondjuk egy gyalogos) miatt, akkor a reakció csak annyira terjed ki, h az ember rámarkol a fékkarra, de az már a következő lépés lenne, h eljusson az ember agyáig, h hoppá, súlypont-hátrahelyezés majdnem elmaradt. :/
És ez mind mind időveszteség, mire észleljük, mire fékezni kezdünk, mire ellép a járókelő.És mindig a rolleres a hxlye, nem az, aki kilépett elé.
-
polo493
tag
válasz
Peaceliker #22602 üzenetére
lehet nyomtatók rá valami hosszítót a sárvédő felé L alakban lenne akkor már jó lenne kb, vagy utána nézek vannak-e hosszító megoldások
-
bkiky01
senior tag
válasz
Peaceliker #22602 üzenetére
Én a térdvédőnel is érzem, hogy tartja a térdem.
-
válasz
Peaceliker #22585 üzenetére
Én is így állok a rolleren, hátul, egymás mellett a két lábam, de ettől függetlenül kell a nagy trepni. Milliószor van, h pl elindulásnál össze vissza rakom a lábaim, aztán ahogy gurulni kezdek, beállok kényelmesen hátra.
Ez sztem életveszélyes így, h egy fémcső két oldalán egy-egy lábtartó.
Persze ha valakinek ez lesz az első rollere, és ezt szokja meg, elképzelhetőnek tartom, h hozzászokik, de amint kipróbál egy rollert nagyobb trepnivel, hiányolni fogja erről is, h nem tudja a lábait soha se tenni máshová, csakis arra a két lábtartóra.Másrészt a nagy trepnin elfér még a tálca sör is, mint tudjuk.
Hajadismilyen... ezen nem lehet ketten utazni se nem, csak egyedül. -
válasz
Peaceliker #22576 üzenetére
Annyira látszik rajta, h olyan tervezte, aki életében kb 6 percet ment egy bérlős rollerrel...
Az ember sokszor picit hosszabb utakon (akár már öt perc egyenes után) azt se tudja hogyan tegye a lábait, h ne unja halálra magát, ne fájduljon meg a lába, mozoghasson kicsit a trepnin, ezek meg kitalálják az "innovatív" (ez a szó jópárszor feltűnik a cikkben) 'ujjittást"..
Inkább azt írnák le, h a roller 36, vagy 48V-os rendszerű-e, az jobban érdekelt volna.
Vagy elnézem a tárolási pozíciót, ez is ugye milyen innovatív, hiszen ez a roller a "szoba dísze" lesz, ha leparkoljuk felállítva.
Mert a rollert nem az utcán használjuk, ahol koszolódik, nem a rollert megvesszük, és ledokkoljuk a nappaliban, mert erre való. -
neuf
csendes tag
válasz
Peaceliker #22554 üzenetére
Csak akkumulátorcsere volt, azon kivül semmi.
-
válasz
Peaceliker #22538 üzenetére
Kb ugyanezt érzem.
Ha jól rémlik, ilyen volt nekem a Mi 3 is, de korrigáltam. Még az összeszerelés után egyből.
A G30-on az első keréknél volt nekem hibás. Ugye ezt úgy kell a tengelyre rátolni, h a kör alakú tengely egy ponton (vagyis egymással szemben egy-egy ponton) ki van marva (négyszögesítve), és oda lehet rácsúsztatni a kereket.
Igen ám, de a dobfék miatt van egy "bütyök" a keréken, illetve a tengely belső felén egy csap, amibe ez a bütyök beleillik.
És ezeknek szintben kellett volna lenniük, ahogy a kereket a helyére toljuk, a csapba beleillik a bütyök.
Nade a tengelyen a bemarás nem ott volt, hanem picit arrébb. Szerencsére a csap így is megfogta a bütyköt, csak nem beleillett a csapba, (vagyis nem körülfogta), hanem mellette akadt meg.
Kicsit emiatt lefelé is állt az első fék rugója nekem, de hát avatatlan szemnek fel se tűnik.
Feladatát igy is ellátta, de hát na, nem így kellett volna állnia.Ezt az egészet akkor vettem észre, mikor a Shark első lengéscsillapítóját felszereltem, és hát ahogy raktam össze, kibukott, ahogy a kezemben forgattam a gyári villát, bele-beleillesztve a kereket.
A Sharksethez adtak egy másik (hosszabb) bowdent a fékhez, ami emiatt, h félre lett szerelve a kerék picit, majdnem rövid lett, de szerencsére még épp "kiadta".Bosszantó mindenesetre.
Én egy autógyárban dolgozok, pont ilyeneket csinálok, h hibákra hozott ellenintézkedések, illetve hibák megtalálása, vagy inkább kiküszöbölése, a minőségellenörzés folyamatos javítása.
Inkább lenne 10 Euroval drágább a roller, de ezekre jobban oda kellene figyelni. :/
Hiába tervezték meg jól a szerkezetet, elektronikát, lenne strapabíró a roller maga, de az összeszerelési hibákra is kellene figyelmet fordítani.Amikor átalakíttatam a rollert 48V-osra, akkor csapágyakat is cseréltettem, és elmondtam ezt az észrevételt, és kértem a javítását, ha lehet, és meg is csinálták, vagyis amennyire belátni a kerékhez, a bütyök már jó helyen, a csapban van.
-
tsilver
aktív tag
válasz
Peaceliker #22538 üzenetére
ennyi pénzért ez van
, hozzáteszem hogy egyáltalán nem zavaró, sok kilométer kellett hogy észrevegyem
-
bigdady
nagyúr
válasz
Peaceliker #22527 üzenetére
Semmi extra
-
ginola
addikt
válasz
Peaceliker #22450 üzenetére
Köszönöm mindkettőtöknek a választ!
Navee N65 miatt kérdezem, ajándék lesz. -
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #22446 üzenetére
Lehetséges úgy van ahogy írod.
Persze készülékenként változhat. Egy tesztet talán megérne. -
pourri
aktív tag
válasz
Peaceliker #22383 üzenetére
Na kaptam is az értesítőt. Holnap szállítják ki az OKAI Neon Lite-t. Szombaton rendeltem.
Egy ekkora csomagot eltudnak helyezni szerintetek GLS automatába, csak mert holnap délelőtt nem leszek itthon.
-
st6969
őstag
válasz
Peaceliker #22236 üzenetére
-
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #22239 üzenetére
Igen, ha kerik a megbontast, akkor nincs gond.
-
Eldenisa
csendes tag
válasz
Peaceliker #22218 üzenetére
300k a plafon, amit rollerre akarok költeni, így ez még épphogy belefér a mostani akcióban, bár látom az előnyöket a mantis 10 dualnál, viszont az már bőven a kerettúllépésen van
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #22178 üzenetére
Sajnos.
Fing motorokra nem szabad nagy áramot ráengedni:
persze, az elején jól húz, de aztán ott van az I²*R, és jön a füst...
Szerk: igen, az új motor bírja, csak nem belevaló. Többek közt a
hasmagasság annyival lejjebb került, hogy kicsi balra döntésre
is leér a kitámasztó, nem beszélve a fekvőrendőrök veszélyeiről. -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #22176 üzenetére
Hát ne is akard piszkálni, nekem 1 hegymenet elég volt a gyári 500W
motor leégetéséhez. 48V akku 36A vezérlő, erőlködés felfelé, füst...
Szerk: ideiglenesen belekendácsoltam a padláson talált 1200W mocit.
Hát ezzel az emelkedőn is húz, mint a disznó remélem bírni fogja. Bár
tényleg nem végleges megoldás, mert hátsó fék csak elektromos, bár
az is igaz, hogy nagy tempónál komolyan fog az is. Kell vmi brutális...
(Tudod, rohangálni, hiszen mégsem elég 22 km hatótáv és 25 km/h...) -
válasz
Peaceliker #22161 üzenetére
-
válasz
Peaceliker #22165 üzenetére
Az itthon kapható G30E, (ill. a német G30D) gen1-es motorral van szerelve, ezt még ha piszkálni esetleg lehet, akkor is csak 30-32km/h-t tud max.
Tehát nem is érdemes nagyon piszkálgatni.Ezzel szemben a G30P (DHGateről) gen2-es motorral van szerelve, ami piszkálva tud kb 35-38km/h-t. Alapból pedig már 30-al is megy 25 helyett, mindenféle Scooterhacking nélkül.
Az Inmotiont viszont nem lehet piszkálni, a vezérlője pedig műgyantába van öntve, úgyhogy hozzányúlni se lehet. Csak vezérlő + kijelző cserével.
És hiába az 52V-os rendszer, nem ment jobban fel pl emelkedőkre, mint a G30.
Jó roller, de nekem csalódás volt.G2 esetleg?
Ez tulajdonképpen egy G30 lengéscsillapítókkal, illetve egy jóval erősebb motorral. Ha lesz hozzá hack, menni fog, mint a villám. -
Peaceliker
addikt
válasz
Peaceliker #22165 üzenetére
Még amivel szemezek az a wild wheel pro
-
válasz
Peaceliker #22161 üzenetére
G30 is annyi mint az Inmotion S1, és pont ugyanakkora, picit nagyobb (szélesebb) a trepni. Ráadásul global verziós, 30-al megy az is.
DHGateről ~220ezer.
-
válasz
Peaceliker #22137 üzenetére
Hanem bukógombán.
evo87:
Bukógomba a neve. Szerintem a nevéből egyből leesik mire való. Eséskor ez sérül, nem a kerék/dekni. -
st6969
őstag
válasz
Peaceliker #22086 üzenetére
Nekem is jobb lenne így, nem hiányzik a herce-hurca. PayPal-lal fizettem, ez talán némi védelmet jelent, így - egyelőre - nem aggódom, hogy anyagi kár érne, inkább az a gond, hogy már használatban lenne. Lányomnak lett volna meglepetés. Ott állt mellette és nézte, hogy mivel nem mehet...
-
st6969
őstag
válasz
Peaceliker #22083 üzenetére
Sajnos lehet, hogy igazad van
Valószínűleg, visszaküldést fognak kérni, de meglátjuk. Majd megírom. -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #22071 üzenetére
Első a bizottság!
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #22067 üzenetére
Kimegy a világból.
-
morbi04
csendes tag
válasz
Peaceliker #22017 üzenetére
Termeszetesen az uj rollert eloirasnak megfelelo nyomas mellett hasznalnam, a xiaomi a belso gumi kidorzsolodes
miatt van tulfujva. Koszi megvarom g2 kinti arazasat. -
polo493
tag
válasz
Peaceliker #21953 üzenetére
nekem van benne gps nyomkövető 7e ft volt aksira van kötve xt60 elosztóval és egy 1100ft havi sim van benne 1gb nettel mindig tudom hol van,mégis csak egy fokkal több védekezés és olcsó
-
Gardaai
senior tag
válasz
Peaceliker #21980 üzenetére
0.1V nem zavarna, de így 0.3V a különbség. Az már igen. Tudtommal, 67.2V a 100%.
bkiky01
Gyárilag nem XVE-t adnak mellé.DigitXT
Na majd rámérek az akkura mit ír. Ha az normális feszültségen lesz, akkor így marad. Csak fura, hogy booster nagyon ritkán érte el a max feszültséget is. 54.6V inkább 54.4V körül ált le a töltés, néha belecsúszott az 54.5-54.6V-ba. -
bkiky01
senior tag
válasz
Peaceliker #21980 üzenetére
Xve, szerintem nem a leggagyibb..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kerékpársportok
- Gumi és felni topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Béta iOS-t használók topikja
- Nintendo Switch
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, garancia, FPV RC 3, ND szűrők
- Új, felbontott Philips Series 7000 BHS752/00 kerámia hajvasaló - 2 év magyar bolti garival! -
- DJI AVATA Explorer Combo drón - 3 akku, Goggles Integra szemüveg, hátizsák
- DJI Goggles N3 drón FPV szemüveg - ÚJ
- DJI Avata drón +Motion controller - hibátlan, karcmentes állapotban
- Új, verhetetlen alaplap sok extrával!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 9 9900X Processzor!
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! ÚJ 27% 3 év AMD RX 7900 XT / 7900 XTX készletről KAMATMENTESEN!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest