- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Milyen GPS-t vegyek?
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Fotók, videók mobillal
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
senior tag
válasz
Tangerine #26062 üzenetére
Mostmár végülis mindegy, fent van az új gumi..meglátjuk, meddig fogja bírni.
A szétszerelés elég jól ment, buktatók nélkül. Csak iszonyat sok a csavar.
A trepnit képező műanyag az akksifedélhez 10 csavarral van hozzáfogatva, utána a felső burkolat az alsóhoz 10 másik csavarral, és külön az alsó műanyag a vázhoz 6 csavarral.
Az akksi és a kontroller lakhelye szintén kb. 10 csavar. Utána válik láthatóvá a kábelkorbács, és oldani tudom a hátsó kereket 18-as kulccsal.
Egy közeli bringaboltos aki rollerekkel is foglalkozik, volt olyan szíves, hogy lecserélte nekem a kereket. Nagyon megszenvedett vele, mert hiába volt nagy kompresszorja, nem akart "rápattanni" a felnire a gumi mindenhol.Végül, azért csak sikerült.
-
FeniX-
senior tag
Köszi.
Az a gondom egyébként, hogy a) a hátsó kerék kiszerelesehez az egészet dirib darabra szét kell szedni, valamint b) úgy vonzom a defektet, mint a lámpa az éjjeli bogarakat. Amikor munkaba jarok, egyvszakaszon rendszeres az üveg es egyéb törmelék, ahol ilyeneket össze tudok szedni. Akkor minden hónapban vegyek új gumit? -
FeniX-
senior tag
válasz
FeniX- #25975 üzenetére
Azóta este megpróbálkoztam a javítással és ki tudtam szedni a régi kukacot, viszont az új nem marad benne. Felfujom es mondjuk öt perc múlva nagy hangok közepette elkezd leereszteni.
Gondolom ez a készlet, ami van nekem már régi és nem ragad eléggé a hurka.
Kéne alapból ezekre ragasztót is kenni? A készletben nem volt. -
FeniX-
senior tag
válasz
FeniX- #25291 üzenetére
Most sikerült eljutnom oda, hogy tüzetesebben megvizsgáltam a hátsó gumi leeresztést és sajnos a kukacozott "javítás" ereszt.
Lehet ezt még egyszer kukacozni, vagy mi a szakszerű javítási mód? A régi foltot teljesen el kéne távolítani, vagy "mellékukacozzak" még egyet?
Vigyem el gumishoz?
(Mostanában inkább a bicajt használtam, ezt csak ritkábban) -
FeniX-
senior tag
Sziasztok, nemrégiben volt egy defektem a hátsó gumiban, és azóta folyton leereszt szép lassan. Megvizsgáltam alaposan és mikor megnyomom kézzel a gumit a felni a pereménél hallhatóan ereszt. Ezzel tudok kezdeni valamit?
(niu kQi2, tubeless) -
FeniX-
senior tag
Sziasztok, engedjetek meg egy béna kérdést (ér fikázódni
) .
Próbáltam utánaolvasni, de igazán nem tértek ki rá a leírásokban, és ha írtak is 1-2 mondatot erről, akkor mindig a "nem" válaszok voltak túlsúlyban.Szóval, van egy kisebb hatótávú segway rollerem is, és arra gondoltam, hogy ha jön majd a jobb idő, akkor hibrid megoldásként - hogy legyen némi emberi mozgás is - a 16 km-es távot a munkahelyemig 10+6 (vagy 12+4 felosztásban oldanám meg, elektromos és manuális használattal [manuális = gyalog és tolom magam mellett a járgányt])
A kérdésem az, hogy tudok-e bármilyen módon ártani az elektromotornak, ha így használom a rollert? (elektromossághoz hót hülye vagyok, azt már sok helyen elolvastam, hogy elektromos hajtás nélkül hagyományosan ugrándozva hajtani az e-rollert nem érdemes, de gondolom, azzal sem okozok neki gondot, ha üresen toligatom)
-
FeniX-
senior tag
válasz
phrenetiX #25159 üzenetére
Ezt én is szerettem volna kérdezni. Tubelessnél mi a legjobb megoldás a defekt ellen?
Viszek magammal egy ilyen motoros "kukac" készletet, de azt sem lehet a végtelenségig csinálni. A múltkori javítás óta kb. 1 hét alatt le is eresztett a gumi. A fene sem akarja folyton fújkálni, vagy izgulni azon, hogy mikor lesz következő defekt.Érdemes lehet belsőt rakni bele, és abba slejmet? Egyéb megoldás?
-
FeniX-
senior tag
válasz
Peaceliker #25019 üzenetére
Az egyik kedves motoros kollégám tudott adni egy "kukac" szettet, s bár kicsit nehezen ment bele a kis kerékbe a célszerszám, most úgy tűnik, hogy megoldottam.
Majd napközben lemegyek megnézni, hogy tartja-e a nyomást.
Roppant bosszantó.
Mondom: írtó sok bajom szokott lenni a defektekkel. -
FeniX-
senior tag
Sziasztok, az első defekt napja eljött ezzel a járművemmel is. (tubeless)
Mennyire ártok a guminak, ha lábon (és nem tolva) teszem meg a gumishoz az utamat? (kb. 5 km) -
FeniX-
senior tag
válasz
Peaceliker #24978 üzenetére
Áhá, ezt hasznos tudni!
Akkor lehet, hogy bent sem kéne teljesen feltöltenem, 100%-ra. -
FeniX-
senior tag
Sziasztok,
engedjétek meg, hogy nagyon röviden összefoglaljam az eddigi tapasztalataimat a Niu kQui2 pro rollerről. (úgy láttam, közvetlen leírás még nem volt, később hátha jól jön)- Közvetlenül indulás után nem igazán fog az elektromotor fékje. (a munkahelyemről indulva, szinte rögtön van egy kis mozgássérült lejtő egy lépcső mellett és ezen szoktam legurulni. Meglepődtem, hogy mennyire nem tudtam megállni az lejtő alján. Nem tudom, hogy ez mitől van.
Egy rövidebb táv után már enyhe fékezésre is 'majdnem pofára esek, amúgy úgy fog a motor fékezésnél.- A hatótáv nekem hozta az elvártakat. 16km van a munkahelyem és a lakóhelyem között, viszonylag sík terepen, relatív sok gyalogos közbevágással, ahol lábbal kell felsegíteni a padkára a rollert. (külváros, nagy járdák). Mikor beérek a munkába még általában nagyjából a fele kapacitásom megvan. (43-45%, de volt már 50pár is) Ilyenkor rátöltök bent és úgy gurulok haza.
- A lábtrepni számok szerint ugyanolyan széles, mégis a két szélén perem van, ami lejt, így a "nettó" szélesség keskenyebb, mint a kisebb hatótávú ninebot-é, amit előtte használtam.
Hátsó féklámpa szintén jobban tetszett a segway-en, ami villog. Itt csak erősebben világít, valamint ha nagyobb tempóról lassítok, akkor a fékkar elengedése után még egy minimális késleltetés is bele van építve, szóval tovább világít a féklámpa.
A gumik jó szélesek és belső nélküliek. (nem mondtam újdonságot, de tetszik)
Lámpa nagyon jó, szuper fénye van. (szintén csak a ninebottal tudom összehasonlítani, de kicsit mintha nagyobb területet világítana meg)Nekem fehér színű van, ez sajnos nagyon koszolódik, portól is.
A kijelző szép nagy, nem kell keresgélni a számokat, fókuszt, egyből látom, amit szeretnék tudni. (sebesség, akku)- 20km/h felett nekem nehéz beállítani a tempomatot. (5másodperc után kapcsolna be)
18-ra, 19-re bármikor egyből beállítom, de mondjuk 22-re még csak 1x sikerült.Amúgy összességében eddig tetszik. Kormány markolat is szép kidolgozású és a zár-szerkezet is stabilnak tűnik.
Ha először a nagyobb hatótávú ninebotot vettem volna, akkor nem biztos, hogy erre esett volna a választás, de így nem bántam meg.
-
-
FeniX-
senior tag
-
FeniX-
senior tag
válasz
#33802016 #24961 üzenetére
Srácok, tubeless guminál hagyományos, bringaboltban kapható tubeless-hez való defekt-mentesítő folyadékot lenne célszerű a kerékbe önteni?
Más kell még hozzá? (gondolok itt arra, hogy küllők hiányában, szalag nem kell pl.)Ezekbe a 10"-es kerekekbe mennyit kell kb. önteni?
-
FeniX-
senior tag
válasz
tothjozsi96 #24945 üzenetére
Azért a faszinak lehetne szólni, ha ismered személyesen is, hogy mi volt ez.
-
FeniX-
senior tag
válasz
tothjozsi96 #24942 üzenetére
Nagyon szomorú ez a mentalitás. mindig vannak ilyenek, akik irigyek arra, hogy valakinek nem a dugóban kell ülnie, hanem szeretné olcsóbban/ésszerűbben megúszni a közlekedést, vagy egyszerűen csak egy tuskó, ősember.
Sajnálom.
Tudom, nem sokat használ, de azért védőcuccokat mindig vegyél fel: térdvédő, kesztyű, sisak. Akár motoros protektor ing.
Mellesleg én javasolnék valami gázsprayt is, mert tuti lefújnám, ha nekiállna kötekedni egy hasonló incidensnél. -
FeniX-
senior tag
válasz
tothjozsi96 #24925 üzenetére
Ez nagyon szomorú! De milyen forgalmi helyzetben volt ez? Vagy milyen körülmények között?
-
FeniX-
senior tag
válasz
sgabor #24341 üzenetére
Hali, nekem a D28-as van, és írtam ide párat a hatótávval kapcsolatban.
Azóta használom és nekem az a tapasztalatom, hogy nyugodtan hagyhatod "D" fokozatban. Szerintem az eco mód nem spórol neked akkora hatótávot, amiért cserébe érdemes cammogni.
A saját hatótáv tesztem is kb. egybecseng azzal, amit olvastam több helyen, hogy végig "S"-ben és "D"-ben használva ezt a verziót (D28) 16km-re lehet elhajtani. Meg merném kockáztatni a kijelentést, hogy eco módban mintha hamarabb elfogyna belőle a szusz, vagy a lassabb sebesség miatt nem érsz el olyan messzire, mire lemerül az akksi.
Pluszban most, hogy bejöttek a sötétek, én szereltem rá egy szimpla dekatlonos bicaj lámpát, és a saját lámpáját sem használom. Talán valamennyire (minimálisan) az is számít.Még azt figyeltem meg, hogy sokat lehet neki segíteni azzal, hogyha a megindulásokat kicsit lábbal asszisztálod. (pl. ahogy írtam korábban, nálunk sok az emelkedő, és nem hagyom szenvedni 5km/h-ról indulni, hanem eleve már 8-10km/h-ra fellököm, és utána indulok)
-
FeniX-
senior tag
válasz
Thunderzolee #24324 üzenetére
Szia, köszönöm az infókat!
Valamiért ilyen akksis dolgokban a használt (vagy alig használt) dolgokban nem igazán bízom. Hogyan ellenőrzöd le, hogy tényleg megfelelő-e az akksi kapacitása, stb.?
Mindegy, a mai utam már jó volt, most 12 km sík terepen 40%-ig merítette. Ez már megfelelő.
Köszönöm még egyszer az infókat. -
FeniX-
senior tag
válasz
Thunderzolee #24320 üzenetére
Köszi, nagyon jó kis táblázat! A 'D' szériában ugyanakkorák az akksik fizikai méretre? (kicserélhető a nagyobbra?)
A külön/kiegészítő akksis módszer akkor nem járható út? -
FeniX-
senior tag
válasz
Thunderzolee #24316 üzenetére
A tesztekben ilyen ~16-18 km-t írtak, amivel ki lennék békülve. Persze, ott sík terepen használták.
Ez a 14 km pont határon van. Arra gondoltam, talán később - egy fél év múlva - tudok hozzá szerezni még plusz akksit. Most egyben nem akartam még 50-el többért vásárolni.
Az számít egyébként, hogy melyik üzemmódban használom inkább? A tesztek "S" módban hozták a 16 km-t.
De - valóban - ha beleszámítom az emelkedőt is, akkor ez 'ennyi'.
-
FeniX-
senior tag
Sziasztok,
boldog tulajdonosa lettem egy ninebot d28e-nek. Elég sokat tanakodtam, hogy valamelyik xiaomi-t, vagy segway-t vegyek és végül az segített dönteni, hogy a mi home alkalmazással gondjaim voltak.
A kérdésem a következő: hogyan tudnám kihozni a legtöbb hatótávot a rolliból?
Az első tesztút kb. 90%-os akksival alig 14 km-t abszolvált, kb. 20-as átlagsebességgel. (próbálgattam a két alacsonyabb üzemmódot, de az eco tényleg nagyon lassú, sport-ban pedig csak párszor gyorsítottam ki; egyébként cirka 80 kilós vagyok)
Bp agglomeráció, itt mindenfele emelkedők vannak. A 14 km-es úton kb. feltöltött akksival az emelkedőn kezdtem és után a lejtőn ért véget, plusz valamennyi sík rész.Mennyire szabad 20% alá esni hagyni a töltöttséget?
Bármilyen jó tipp? (Azon kívül, hogy vidd vissza, stb. Erre volt büdzsé és ez tetszett)u.i.: lehet ezekre utólagos akksit szerkeszteni? (vagy erre a szériára gyárit nem, csak valami kalóz-megoldást)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- OTP Bank topic
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beszámítás! Apple Mac mini 2020 M1 8GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- Bomba ár! HP ZBook FireFly G8 - i7 I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD Touch I Nvidia 4GB I Cam I W11 I Gar!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest