Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz phrenetiX #24333 üzenetére

    Xiaomik defektmentessége jórészt a felhasználón múlik, megfelelő karbantartás és különösebb pech nélkül elmennek 4000 km-t is. De az is igaz, hogy a tömlő nélküli kereket tartósabbak, így abba az irányba mozdulj, de a tömör felé. Viszont a legtöbb értelmesebb roller már ilyen: tömlő nélküli, így ez nem különösebb kritérium.

    Az index ne legyen kikötés. Az autós volt a barom. (Tanulmányok szerint Hollandiában pont azért iszonyat alacsonya kerékpáros balesetek száma, mert minden autós kerékpározik is egyben, szóval teljesen átérzi a másik helyzetét.)

    350 W-os motor Pro 2-t kevésnek érzeted, ez a megfogalmazás már bőven jó kiindulási alap.

    A megbízhatósága, szervizelhetősége miatt a Ninebot Segway irány lenne a jó, és az akciókat kell figyelni. Árakban elég komoly kilengések tudnak lenni. Konkrét típusra térjünk vissza év elején, ha eleve tavasszal tervezed a roller vásárlását. Folyamatosan jönnek ki az újabb modellek, még mindig dinamikusan fejlődik a piac. Ami most jó vételnek tűnik, annál jó eséllyel fél év múlva jobb vételt találnál.
    Példaként a belépő szintű rollerek piacát eléggé átformálta az Okai Neon Lite, ott a használt rollerek árai látványosan estek. Ugyanez előfordulhat abban a szegmensben is, amit most nézel.

    Segway jobb-e, mint a Xiaomi? Ugyanaz a Ninebot cég gyártja őket (amely cég részben a Xiaomi tulajdona azáltal, hogy ők adtak pénzt a Segway felvásárlására.) Alapvető minőségi különbség nincs közöttük, egyes modellekre el lehet mondani, hogy jobb konstrukció (jobb tervezés).

    "A KRESZ szabályozás nem érdekel, rendőrök úgyse fognak ezzel foglalkozni."
    Én erről pont az ellenkezőjét gondolom. Fizikai felépítésben, tömegben lényeges különbség szokott lenni 350 W-os és fölötte lévő rollereknél. A többségét nagyon könnyű szemrevételezéssel kiszűrni. Itt helyileg, vidéki megyeszékhelyen nem ritka, amikor a rendőrök megállnak olyan kulcsfontosságú főbb kerékpáros utakon, amit nem igazán lehet kikerülni. Igaz eddig csak kerékpáros napokon volt szokásuk, amikor ha hibátlan volt a felszerelésű volt a jármű (voltak fékek és lámpák), akkor megdicsérték a tulajdonost és ajándéktárgyat osztogattak, de ugyanezt megtehetik valami baleset után is - amikor átüti valami az ingerküszöbüket -, olyan szándékkal, hogy kiszórják a 350W fölötti járműveket a kerékpárutakról.

Új hozzászólás Aktív témák