Hirdetés
- Xiaomi: Android 16 zápor, zivatar
- Yettel topik
- iPhone topik
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Az AI miatt biztonságosabb az Android, mint az iPhone
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  PociAti őstag válasz  FeniX-
							
							
								#24325
							
							üzenetére FeniX-
							
							
								#24325
							
							üzenetéreAkkumulátor valós kapacitását igazából csak reális használat alatt lehet rendesen tesztelni. 
 Műszerrel sokkal nehezebb valós terhelést szimulálni.A vásárlást követő legelső út során lényegesen kisebb kapacitást lehet kinyerni az akkuból, mint 2-3 töltést követően. Egyszerűen azért, mert gyártás óta, vagyis feltöltés óta sok idő telt el, és bizonyos elektrokémiai folyamatok mentek már végbe az akkuban. Konyhanyelven: ellustultak az elektronok. Pont ez történik akkor is, mint amikor valaki ősszel elteszi a rollet, és tavasszal hiába van mondjuk 70%-on, mégis úgy viselkedik, mintha csak kb. 30-40%-ra lett volna feltöltve. Semmi extra töltési folyamat, semmi varázslat nem kell hozzá, pár töltés után beáll a rend. A hatótáv növelésére van pár lehetőség: 
 (1) Gyorsításkor használja a peak powert, azaz a csúcsteljesítményt. Van a normális teljesítményfelvétel, meg annak közel dupláját jelentő teljesítmény. Gazdaságosabb a teljesítmény megtartása, amit tempomattal (cruise control) lehet legegyszerűbben elérni. (És ha nem sport módban mennél. de drive módban alapesetben már kicsi lehet a végsebesség. Ha nem az, akkor használd a drive módot, amikor csak lehet.)
 (2) Nem menj túl gyorsan. Inkább indulj el pár perccel korábban, de ne siess.
 (3) Kellően pumpáld fel a kereked, ne legyen lapos. Így csökkenthető a gördülési ellenállás. Persze maradj az észszerűség és a kényelem határain belül!
 (4) A légellenállás is elég komoly tényező tud lenni. Ha teheted, inkább szűk softshell dzseki legyen rajtad, mint pufi pehelykabát.
- 
			
			válasz  FeniX-
							
							
								#24325
							
							üzenetére FeniX-
							
							
								#24325
							
							üzenetéreNa, szembe jön a szerencse, pont ilyet keresel. Bővítette portfólióját: fcebook.com/groups/1084/permalink/67/ 
- 
			
			válasz  FeniX-
							
							
								#24325
							
							üzenetére FeniX-
							
							
								#24325
							
							üzenetéreEzeket a rollereket 10-15ezer km-re tervezik, párszáz/ezer km az semmi nekik. 
 Ugyanígy az akkumulátor is, néhánytíz töltési ciklus az semmi, kb 500 teljes töltési ciklus után kezd csak el degradálódni a kapacitás, azt meg sok év alatt lehet csak elérni, pláne egy nagy akkumulátoros rollernél. Ráadásul nagyon úgy tűnik, ez az 500 is alul van méretezve.Az m365tools-al meg ki lehet olvasni az akksicellák adatait. Igaz, nem minden gyártó esetében. 
 Ezt a featuret mondjuk kötelezővé tenném a gyártók részére.Kevés km-t futott rollereknél nem hinném, h attól kellene rettegni, h biztosan elromlott az akksi, azért árulják a rollert. Hardveraprón ott van az értékelési rendszer is, van amikor még van rá akár több évnyi garancia is, meg hát elég egyértelmű, h sokan megveszik aztán nem nagyon használják, mert pl nincs kedvük fel/le cipelni a panelban a másodikról, ezért csak kihasználatlanul áll, aztán inkább eladják. Te is ha tehetnéd, vennél egy D38-at, ezt a mostanit meg eladnád két hetesen, ~40km-el. Na ugyanígy vannak mások is vele. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
Új hozzászólás Aktív témák
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- Epson Workforce DS-530II dokumentumszkenner
- Samsung C27JG50QQU Monitor
- Xbox Elite Series 2 Kontroller // Számla + garancia //
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i3 10105F 16GB DDR4 512GB SSD RX 590 8GB ZALMAN T4 Plus ADATA 600W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
 
								 
							 
								![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


