Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ρσгτσ

    addikt

    válasz gergo5991 #16479 üzenetére

    Pontosan ezért írtam, mert jellemzően bagatell dolgok mennek tönkre rajta. Gondoltam ez átmegy, de úgy tűnik nem.

    Én például pont nem tolom fullba a gázt olyan helyen, és nálam is előjött. Sőt, nem is nagyon megyek rossz útburkolaton, azért nyomok plusz kilométert, hogy ezeket elkerüljem. Illetve hozzáteszem azt is, hogy én például mindig leszállok, ha szimpla zebrán (tehát nem bringáson) megyek át. Ami szintén hasznos dolog, mert ott nem mindig van szintben a padka. Az meg annyira nem jó a gépnek.

    Bár elsősorban nem ezért szoktam leszállni. Hanem azért, mert autósként én sem szeretem a semmiből gyalogos tempónál nagyobb sebességgel elém kerülő öngyilkosjelölteket.

    Hátsó keréken a takaró műanyag az nem a sárvédő, bár azt hittem ez így egyértelmű. Hanem ez a műanyag:

    Értem én, hogy meg akarod magyarázni a te példád alapján az összes G30 roller tökéletes, de a sorozatgyártás pont nem így működik. Előfordul az, hogy valakinél 1000 km után nincs semmilyen hiba...és az is előfordul, hogy másnál 10 km után előjön valami.

Új hozzászólás Aktív témák