- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Leradírozza az S26 Ultra a szelfikamerát?
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
balintbaba
tag
válasz Ringman #295716 üzenetére
Persze, ha valakinek kell az első váltás gravelre, akkor vegye, és a japánok nem nagyon dobnak ki rossz dolgokat ebben az árkategóriában.
Viszont nem nagyon látom kinek kell egy 48/31-es hajtómű kis kazettával hátul. Ennyi erővel országúti szettel is lehetne menni. Azért a 48 vagy 46-os lánckereket átlagos Józsinak nem lesz egyszerű kihajtania egy rosszabb minőségű földúton, emelkedőn meg kevés lesz a 31-36. Oké, hogy 46-os kazettát is bele lehet tuszakolni, de most a gyári specifikációról beszélünk. Nekem gravelnél az egytányéros megoldás sokkal szimpatikusabb.
De én itt csak pofázok, nem is ültetem még gravel biciglin, és sok esetben nem is érzem létjogosultságát az ilyen kerékpárok létezésének.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Bitcoin topic
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mini-ITX
- Milyen monitort vegyek?
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest