Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fall-N

    veterán

    válasz Ringman #250171 üzenetére

    Ha nem kell a monoblokk én levágnám simán a hajtókar előtt a tengelynél. Később le tudod menteni a hajtást. Utána már hozzáférnél a monoblokk csészéihez, de erőkar kelleni fog ha így összerohadt az egész. Csavarlazító mehet bőven, még nyeregcső felől is befújhatsz nyugodtan.

    Nekem egy évig volt bent a régi hajtás, nem volt berohadva, de mégsem volt olyan könnyű kiszedni. Kellett a nagy és erős acél állítható villáskulcs. A hajtókar és monoblokk leszedő BikeFun és jól vizsgázott. Az olcsókkal nagyon vigyázni kell, mert valamelyik csak a menetet szedi ki a hajtóműből és kuka lesz az egész! Vigyázz hogy totál egyenesen kapjon bele a menet és teljesen koppig be kell hajtani. Főleg itt lehet elrontani, mivel a vége felé már nehezen megy bele és ha nem ütközött neki a monoblokk kúpos tengelyvégéhez, akkor szedi ki a menetet a hajtókarból. Főleg, hogy az alu, a kihajtható szerszám meg acél.

    Én emiatt sem veszek már integrált hajtóműn kívül mást. Sokkal egyszerűbb és a váz menete is biztonságosabban van. Ha berohad oda egy belső csészés, hagyományos monoblokk, akkor ott az esély, hogy sérül a váz is.

Új hozzászólás Aktív témák