- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Vivo V40 5G - az első benyomás fontos
- Két Ultrával készül a Xiaomi
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel topik
- Bankkártya alakú és méretű AirTag alternatívát mutatott be a Ugreen
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #178335 üzenetére
Nekem ez még értelmesnek tűnik 3x9-hez szokva, mert 34T hajtókarral így ugyanolyan pörgetős felfelé, mint 32T hajtókarral az 50T, vagy 3x, 2x rendszereken a (elöl)22-(hátul)34T. Cserébe mivel elöl nagyobb lánctányért lehet rakni, pl. 34T-t vagy nagyobbat, lassan aszfaltos lejtőkön is ugyanolyan sebességig lehet belehajtani, mint 2x-3x rendszereken (elöl)40-(hátul)11T-vel. Szóval aki mondjuk 3x rendszerről vált 1x12-re, az előnyök mellett már szinte semmilyen sebességen, sehol nem kell kompromisszumot kössön a régi rendszerhez képest . Itt össze is hasonlítottam: 22-30-40T + 11-34T (ez az egyik legelterjedtebb klasszikus felállás 3x-en) vs 34T + 10-52T vs 32T + 11-50T, [link] .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Asszociációs játék. :)
- Robogó, kismotor
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Robotporszívók
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest