- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- One mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Magisk
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
Aktív témák
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #8387 üzenetére
Amikor én néztem még nem volt fent! Akkor az f1-live honnan szerezte?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8390 üzenetére
Az MS visszavonulásos írásból lesz még valami?
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #8387 üzenetére
Köszi!
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #8369 üzenetére
Miért van egy #2 az alcímben? Ez talán valaminek a folytatása? Csak, mert ha igen, akkor az első részről lemaradtam.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #8369 üzenetére
Megint okosabb lettem kicsit!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8348 üzenetére
Pörfikt.
-
madstunt
addikt
válasz
hunnylander #8334 üzenetére
nekem opera alatt nem olyan vészes. én ffről váltottam fél éve operára és nagyon nem bántam meg
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8325 üzenetére
Amióta beraktad a hátteret a blog alá scrollozásnál rendszeresen megeszi az egyik magot a FF. Tök jól néz ki meg minden de tetű lassú tőle az egész. Explorer alatt nem szaggat annyira de ott is zabálja scrollozásnál a procit mint állat.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #8327 üzenetére
A BMW is fejlesztette a vasat, így a hondás esethez lehetne hasonlítani a Saubert, remélhetőleg a teljesítményben is lesz hasonlóság. De ilyen pilóták által nem hinném hogy kiemelkedő eredményt érnek el, egyikkel sincs bajom, de fejlődést csak a japán srácból tudok kinézni mert tavaly is látszott hogy jó pilóta de voltak szakaszok amikor elgyengült az a teljesítmény.
Remélhetőleg összességében nincs nagy különbség a régi csapatok között, de annál nagyobb lehetne a különbség a különböző körülmények között. Pl a tengelytáv már egy dolog, de még a súlyra is gondolok, reménykedem hogy lesz autó ami a nehéz súllyal versenyképes viszont ha könnyű akkor már kevésbé, majd ugyanez fordítva. Pl. Ferrari hosszabb etapokon kiegyensúlyozott, de lehet hogy az időmérőn gondjaik lesznek. Remélem jól eloszlanak majd az erősségek és gyengeségek, így jó kis kavalkádokat láthatunk majd.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #8325 üzenetére
nem tudom, de sokan nagyon a a 4 nagy(meki-ferrari-bika-merci) 8 pilótáját várják az élre. Mondjuk én Rosbergson VB-re nem fogadnék, de arra igen, hogy Kobayashi durván fogja kínozni ezzel a szerkezettel a favoritokat.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #8272 üzenetére
köszi, hááát én tökre kételkedem, de bukjak be vele..mert nem szeretném ha hátrányban lennének.
Arról tudsz valamit hogy az érkező csapatok által igazolt 'régi' versenyzők szuperliszensz árai módosultak?
Ahogy nézem a Lotus Trulli és Kova' versenyzői engedélyéért olyan 190 000 dollárt kell fizessen az FIA-nak.
(..alapdíj+elöző évben megszerzett pontok×2100 euro) -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #8269 üzenetére
van valahol összefüggő 70 körös futás a Williams-től (vagy más Cosworth-s csapattól)?
A fogyasztás/teljesítmény érdekelne, eddig amiket láttam ott nem volt egyértelmű sajnos. -
BITBOYS
addikt
válasz
hunnylander #8181 üzenetére
Akkor semmi köze a kers-hez?
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #8161 üzenetére
Áh, értem
Oliverda: OMG!
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #8152 üzenetére
Azért remélem ott lesznek a rajtnál!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #8161 üzenetére
Köszi a munkát
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #8154 üzenetére
Bocsi ha volt már, de a Red Bull-é milyen?
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #8152 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8150 üzenetére
Akkor ha jól sejtem a McLaren, a Force India és a Sauber kb. hasonló tengelytávval rendelkezik. Ergo mindhárom limuzin.
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #8142 üzenetére
Köszi!
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #8122 üzenetére
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #8124 üzenetére
Nem az, hogy ír... hanem hogy ilyet... Már a cím is... aztán "elkészült autók?", stb...
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #8119 üzenetére
Hűűű... ilyen listát ki ír a kislányokon kívül? Olyan bugyután néz ki az egész...
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #8119 üzenetére
hát ez eléggé stúdió fotónak tűnik
olyan szép a háttér, és olyan szépen fénylik a kabát
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #8111 üzenetére
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #8027 üzenetére
Érdekes, a Lotus pilóták overallján a nevük mellett a vércsoportjuk is szerepel. Ez valami új előírás, vagy csak a csapat ennyire pesszimista? Csak mert a többiek overalljain (legalábbis amit a prezentációkor viseltek) csak a név (+ zászló) szerepel, a Mekiseken még ez se...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8033 üzenetére
Ja, most már legalább tudjuk hogy mitől esett szét az első szárny.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8031 üzenetére
-
shteer
titán
válasz
hunnylander #8027 üzenetére
kova hogy feszít
remélem probléma nélkül ott tudnak lenni az elsőtől az utolsó versenyig
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8027 üzenetére
Ez az overál elég jól néz ki.
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #8024 üzenetére
Legszebb színű kocsi eddig.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8024 üzenetére
Kova úgy néz ki mint Terence Hill. Gascoyne meg mint valami elfuserált pózer illuzionista.
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #8006 üzenetére
Fura. Olyan John Deere feelingje van.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #8006 üzenetére
Baromi jók a színek!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8006 üzenetére
Újabb autó amin jól fest a lágyabb keverék.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #8006 üzenetére
Elég nyersnek tűnik első pillantásra...az első szárnyat nem is nagyon értem.
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #7998 üzenetére
Nagyon remélem.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #7990 üzenetére
véget kellene vetni annak a viccnek hogy az F1 pénzek fele egyszerűen kimegy az F1-ből..
Akkor Lehetne venni egy szélcsatornát, és minden csapat kapna benne x alkalmat felkészülésre..a teljes méretű modellel.
Mert ez a katyvasz, ez nem jó...Oké, a Virgin megbírja hogy utaztatják a motyót hogy aztán bent malmozzanak a garázsban (most túltekintve azon hogy alkatrészhiány miatt amugy sem tudnának menni), de ez azért nem túl okés...korlátozott szélcsatornahasználat, esetleges tesztelések, aztán hajrá neki a pályának....minden egyes méter fontos szvsz.
..ha már odautaztattak akkor már úgy is mindegy, nem a benzinen kell spórolni. -
Pá
addikt
válasz
hunnylander #7976 üzenetére
Inkább általánosságban beszéltem, nem feltétlenül a Virginről.
Camposéktól jobban tartok ilyen szempontból.ktg3: ejj, de fiatal itt valaki
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #7976 üzenetére
Reméljük tudnak olyan rövid autót építeni, amivel Lewis biztosan be tudja majd venni a Mirabeau-t és a Tabac-ot
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #7947 üzenetére
Mennyivel másabban néz ki Button ideje, hogy levették belőle azt a véletlenül oda ütött "3"-ast...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hunnylander #7947 üzenetére
Nocsak Gomb úr is megtalálta végül a gázpedált?!
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #7938 üzenetére
Megmondom kerek perec, sztem ez az autó akkora mellényúlás ami megkérdőjelezi a szakmai hozzéértést...nem technikai oldalról, mert ott nem merészkedem támadni.
De ez az autó nem rokonszenves, inkább olyan mint egy halvány blödli utalás egy olyan gyerekkorra ami nem sikerült túl jól..
Mert sztem ez az autó bár megdöbbentő formájú, de nem táplálkozik az elődjei tapasztalataiból, se nézői, se technikai részen.
A nyomtáv különbsége jobban feltételez egy háromkerekűt mint egy négykerekűt, az orr sztem túlérzékeny, de ha nem is így van...nem hinném hogy az emberek szeretni tudnának egy ránézésre háromkerekű jelenséget...
Sztem ez az 'autó' nem jó, lehet hogy oválon müködőképes, de nem szimpi.Szerk:
De azért tisztán látszik a törekvés, ahogy szeretnék megoldani az OW autók egyik legnagyobb problémáját, a gumi aeroját. -
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #7917 üzenetére
Köszi! Én is csak ezt találtam
Mármint ilyen szögből! -
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #7913 üzenetére
Red Bull diffuzor képet még nem láttál?
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #7913 üzenetére
Nyilván nem képesek ezek rá.... viszont az elmúlt években hallottunk párszor olyat, hogy teljesen máshogy viselkedett egy-egy elem a valóságban, mint ott, és akkor jött a nagy vizsgálódás, hogy miért is. Erre céloztam, hogy akár erről is lehet szó.
Igen, egy kerékkel nehéz "számolni", hiszen változik a helyzete, kicsit a mérete-alakja is, a felszíne sem egyszerű és állandó... nem olyan fix dolog, mint mondjuk egy szárny. (nem annyira lényeges, de valószínűleg azzal is foglalkoznak azért eleget... pl hogy ne lehessen a közelébe menni)
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #7911 üzenetére
Köszi!
(Akkor vagy tényleg csak ennyi, vagy a CFD-ben és a szélcsatornában mást mutatott a cucc, mint amit a múlt héten tapasztaltak, és próbálnak rájönni, hogy mi a gond.) -
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #7910 üzenetére
McLaren: 'A korlátolt tesztmennyiség miatt szükségesnek érezzük a lehető legnagyobb hangsúlyt fektetni a légáramlások struktúrájának mérésére a pályán, hogy egyeztessük őket azokkal, amelyeket szimulálni tudunk CFD-vel és szélcsatornával a gyárban.'
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #7901 üzenetére
Miért? Spórolnak?
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #7899 üzenetére
Ők legalább zöld csík nélküli gumival nyomják.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7888 üzenetére
Mondjuk ha ez igaz és tényleg jóval kisebb a tankja mint a többi autóé akkor a versenyen tarolhatnak a könnyebb autó miatt (is). Gondolom már alapból nem lesz olyan rossz a konstrukció.
Amúgy nem néz ki rosszul de semmi extra. A hátsó szekciót viszont szépen kitalálta Newey.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7888 üzenetére
Látam a Red Bull-os hűtő megmaradt ott hátul.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #7885 üzenetére
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #7888 üzenetére
Nagyon pofás a drink a hátsószárnyon.
Remélem szárnyakat ad....
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #7885 üzenetére
Ez is uszonyos és magasan hordja az orrát.
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #7888 üzenetére
Ami nekem elsőre feltűnt, az az első szárny érdekes S-alakban ívelt felfüggesztése. A többi autónál sokkal egyszerűbb formák vannak ennél az elemnél.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #7885 üzenetére
Köszi!
Kíváncsi vagyok ennek mekkora a tengelytávja.
szerk: Vettel abban a sapkában tényleg úgy néz ki, mint egy óvodás
-
gorogdinnye3
csendes tag
válasz
hunnylander #7863 üzenetére
Külsőre kb. hozza az 1998-as Williams szinvonalat.
Bár elég valószínű hogy ennyi idő alatt a 4 kereke legyen és guruljon elvet tarthatták szem előtt. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7869 üzenetére
"Az alapverzió konzervatív tervek alapján készült, és körülbelül nyolcvan százalékban egyezik a végleges konstrukcióval. A barcelonai specifikáció más lesz, és az autó is máshogy néz majd ki."
Az első kasztni január 23-án már elkészült, így egy kivételével valamennyi FIA töréstesztet sikeresen teljesített. "A jerezi tesztig pótoljuk a frontális töréstesztet is." - mondta a szakember, aki számos mérnököt hozott a Toyotától.
"A szélcsatornai munkálatokat csak októberben tudtuk elkezdeni, a CFD berendezést csak a jövő hónapban kapjuk meg. Emiatt az aerodinamikai fejlesztések során a jelenlegi megoldásokra és a tapasztalatomra hagyatkoztunk."
A mérnök nem tagadja, hogy az autó kicsit 'Toyotás' lett. "Ez nem csoda, mivel a négy projektvezetőm a Toyotától jött." Többek között Dieter Gass.
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #7863 üzenetére
szép a kocsi, örülök annak hogy visszatértek
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7869 üzenetére
Mondjuk ez igaz. Azért annak örülök hogy egy ilyen név visszatér az F1-be.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7863 üzenetére
Mintha nem is a 2010-es F1-be szánták volna... (ez volt az első gondolatom)
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #7859 üzenetére
Én Kubicáékra számítottam, szóval kellemeset csalódtam.
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #7848 üzenetére
Úgy legyen. Remélem idén már legalább 5csapatból 8an nyernek futamot!
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #7844 üzenetére
Persze hátulról nem csináltak képet!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7848 üzenetére
Ez sem a hosszabb autók közül való úgy látom...
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #7844 üzenetére
Semmi extra.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7844 üzenetére
Hmm... a tavalyi szebb volt a maga nemében. Különösen a hátsórész. Ez kicsit olyan jellegtelen lett. Felülnézet nincs?
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #7830 üzenetére
Várom nagyon a Lotus-t. Vajon olyan lesz, mint régen? Fekete és arany betűk?
Senna inkább oda szerződött volna, mint a bizonytalan Camposhoz. -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #7802 üzenetére
Többször bevédtem már Piquet, nálam Briatore a fő kaszás. Szal lehet mondani hogy nem utálom, de többször visszanézve, sztem ez versenyzői reakció volt a részéről.
Nem tudom egyébként mi egyébért húzott volna le...semmi nem indokolta, sőt még visszább is kellett volna jönnie, mert a sárga vonal alatt egy más tapadás van. Az előtte lévő vonat 'melegszeléből' is kilépett, a külső autó és közte a távolság több mint elegendő volt (ebben a szériában pláne), onnan nem jött szorítás.
De a legmeggyőzőbb, hogy ha kiveszed onnan a pozícióját megtámadó belső autót, akkor azt látni (sztem) hogy erősen lecsap a sárga vonalra...még tán át is lépné, hiszen még az ütközéssel is éppen hogy bent maradt.
...sztem hibás versenyzői reakció volt pozícióvédésre.
A spotter ettől függetlenül szólhatott volna, de mivel én abból indulok ki hogy Piquet reagált a pozícióját ért támadásra, így erre már nem kellett volna felhívni a figyelmét...sokkal inkább arra hogy hagyja a fenébe, mert már késő. -
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #7838 üzenetére
Ez egy mégjobb.
Amit mondanak például; 'szinte minden éjjel szét van szedve', 'élő vadállat, ami folyamatosan változik', a váltó-specialista meg: 'váltót élek és lélegzek, el vagyok veszve nélküle'.
-
Xirtam
veterán
válasz
hunnylander #7834 üzenetére
Te hunny olyan kérdésem lenne, hogy 1 csapaton belül két teljesen független autó mikor elkészül fullra egyformák? Vagy lehetséges, hogy a második jobbra sikerül? Teszem azt Alonso vagy Massa kocsija jobb lesz mint amivel Valenciába teszteltek?
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #7830 üzenetére
A McLarenből akkor már kettő van... a többi csapat hogy áll ezzel? ( Ferrariból még csak készül a második, azt olvastam, de a többi csapatról nem tudok )
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #7830 üzenetére
Hogy a manóba tologatják már őket a garázs előtt?
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #7817 üzenetére
Ebben az interjúban Tim Goss az mondja, hogy az uszonynak nem csak aerodinamikai jelentősége van, hanem építettek bele valamilyen extra hűtő megoldást is...
-
Xirtam
veterán
válasz
hunnylander #7817 üzenetére
Nekem rémlik egy olyan, hogy 2008-ban nem is volt uszony a ferrarin csak barcelona után, jólrémlik nekem?!
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #7812 üzenetére
Ok, akkor semmi
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #7814 üzenetére
Ok. De mire jó az uszony? Miért jobb azokon a pályákon?
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #7802 üzenetére
Nem szakmai elemzést írtam... más értette is
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #7806 üzenetére
Spa, Szuzuka miért is lesz a McLaren uszály felségterülete?
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #7806 üzenetére
És ha nem csak a mclarennek van hoszabb kocsija?
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #7801 üzenetére
Akkor sem elképzelhetetlen számomra, hogy a rövid tengelytávból annyi előnyük adódik, ami ellensúlyozza a magas tank által okozott károkat. De az is lehet, hogy hátrafelé hosszabbították a tankot, amiben segítette őket, hogy az orrban mondjuk sok a ballaszt, és a gumik miatt is hátratolódik az ideális súlypont.
Eléggé sok az ismeretlen tényező, de én inkább afelé hajlok, hogy az ő konstrukciójuk lesz a nyerőbb. De majd meglátjuk. -
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #7785 üzenetére
Ezt én egyelőre nem veszem be, de majd meglátjuk pár verseny után.
-
Xirtam
veterán
válasz
hunnylander #7785 üzenetére
Jól veszem ki a szavaidból, hogy ez az év még sz@rabb lesz mint a tavalyi? Gondolok itt ÉLMÉNYRE!
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #7780 üzenetére
"egyre ingább kezd kiderülni, hogy papíron kis tollvonás; 'betiltjuk a tankolást', de az autók tervezése szempontjából nagyon is nagy változás" - Mik derültek ki?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7780 üzenetére
Ja. Csodálkoztam is amikor Brawn már harmadjára is azt nyilatkozta, hogy szerintem biztosan nem fognak jelentősen átrendeződni az erőviszonyok mert nem változnak jelentősen a szabályok.
"A nem drámai mértékű szabályváltozás miatt kisebb az esély, hogy ez megtörténik, úgyhogy túlzottan nem aggódom emiatt. Bármit csináltál 2008-ban, azt az év végén dobhattad a kukába, a tavalyi fejlesztések közül viszont jó néhány, túlnyomórészt az aerodinamikaiak, idén is felhasználhatók"- elemezte a helyzetet az Autosport-nak a csapatfőnök
Szerintem csak saját magát nyugtatgatta.
Amúgy nem lett volna logikusabb ha a tavalyi és az idei szabályváltoztatásokat egyszerre vezették volna be?
(költői kérdés)
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7775 üzenetére
"A Mercedes nagyon konzervatívan állt az új autóhoz."
Mintha tavaly a McLaren-nél is hasonló lett volna a helyzet...
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #7775 üzenetére
Az Atlason sokkal határozottabban fogalmaztál.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #7771 üzenetére
Magukhoz képest lehet, hogy nőttek de még mindig kisebbek mint a tavalyi ferka pl.
Érdekes, hogy ekkora különbségek vannak idén, azt hiszem valaki nagyon mellényúlt.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #7754 üzenetére
Tényleg még szezon előtt voltak olyan elborult elképzelések, hogy több kis tankot helyeznének el a kocsiban és szivattyúkkal helyezgetnék át a benzint bennük, ahogy fogy a nafta hogy mindig optimális legyen a súlyeloszlás.
Arról van infod, hogy esetleg valamelyik csapat kisérletezget ilyesmivel?
Nekem túl bonyolultnak hangzik a várható előnyökhöz képest, de hát what do I know. -
Pá
addikt
válasz
hunnylander #7754 üzenetére
Tehát akkor az idei Merci akár még kisebb is lehet, mint a tavalyi autók?
Érdekes. -
Pá
addikt
válasz
hunnylander #7752 üzenetére
Csak miattam ne számolgasd, azt hittem van konyhakészen erre pár adatod.
Vagy ha mégis nem kell tök pontosan, csak nagyjából.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #7750 üzenetére
Azt nem tudod véletlenül, hogy tavaly átlag kb mekkorák voltak a tengelytávok?
Csak referenciának. -
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #7746 üzenetére
És most ki miatt nem lett első?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7744 üzenetére
Köszi. Amúgy ezt láttam már.
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #7719 üzenetére
Ezeket én is utálom, nem azért írtam... csak hogy Mózlinak ez a terve elég hihetetlenül hangzott. pl Mi van, ha egy külső cégtől a valós érték tizedéért veszik az adott cuccot a csapatok? (persze valójában a maradék 90%-ot is megkapják, de pl a gyártótól más címen, a gártó egyéb szerződéseinek függvényében) Vagy egy reklámért cserébe kapják? Ezt mégis hogy számolják el a költségvetési kontrollnál?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7707 üzenetére
Ja, csak azt elég nehéz úgy kontroll alatt tartani hogy néhány csapat vonakodik attól hogy egy 3. fél bepillantást nyerjen a könyvelésbe.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #7697 üzenetére
Már látom magam előtt a tengelytávok befagyasztását.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #7701 üzenetére
De egyébként az is OW hír, hogy ma már lesz egy kis formulázás a 'bálnapályán' a GP2asia révén.
(Kral-ra kíváncsi is leszek).Az előző concept autón még elfilózva...szponzori felületekkel már egész barátian nézne ki.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #7701 üzenetére
Az első lehetőségben nagyon visszaköszön az Indy' orr, a másodiknak tetszik a hátsó szárnya.
A harmadik tetszik a legkevésbé, mégis azt hiszem valami olyasmi kellene...csak részleteiben finomabb.
Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B660M i7 13700 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Thermaltake Core X5 GB 850W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB SilentiumPC Signum SG1V TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! Asus B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB THERMALTAKE Commander G41 700W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B460M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman S4 Plus TT 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! I5 14400F / RTX 4060ti 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest