- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Google Pixel topik
- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #43651 üzenetére
A FOTA is akart költséget csökkenteni, már a március elejei nyilatkozatukban teljesen jól megfogalmazott költségcsökkentési javaslattal áltak elő.
Csak gondolj bele, mi más következhetne be?
Az USF1 már nevezett, a Prodrive szintén elküldte a nevezését...és meglenne a FOTA csapatok is amennyiben nem ragaszkodnak a 2010-s 40 millához, és megszülethetne a Concorde...ami Bernie-nek fontos.
Nem értem miért kellene még kötélhúzni...és nem a gyáriak vannak rászorulva az F1-re, ha így lenne akkor nem lebegne arról is hír hogy elmehet a Toyota és a Renault...
...de most még ők is aláírnák a Concorde-t 2012-ig, viszont ha elhúzzák mert Mosley nem enged, akkor lehet hogy két rossz verseny meggyőzi őket az ellenkezőjéről, aztán akkor Mosley feldughatja a büntetését..De akár a kereskedelmi jogokat birtokló céget nézem, akár a FoM-t a pénz nekik jobban kell, mint mondjuk a Ferrari-nak az F1.
Pedig a Ferrari az a csapat amelyik a legjobb hatásfokkal tudja érvényesíteni a sportsikereit. Viszont ha a Ferrari elmegy, akkor nem csak egy nagy valag nézőt vesztít a FoM, hanem kifejezetten haragosokat is..nem kis számban, a többi csapattal együtt.
Hibás kijelentés hogy a FOTA tagok nélkül is megél az F1, mert nem fog megélni...nem lesz fontos,..lehet hogy az lesz az amit a neten keresztül nézek valamilyen minöségben, mert a tévében valami fontosabb megy majd. -
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #43652 üzenetére
16:35-kor kezdődő Seat Eurocupra kellene stream.
-
laci666
senior tag
válasz
hunnylander #43654 üzenetére
Írtad feljebb hogy a FOTA nevezése a kukába való vagyis szerinted Mozli ezt fogja vele csinálni.
-
laci666
senior tag
válasz
hunnylander #43651 üzenetére
És szerinted hányan néznék az F1-et McLarenek és Ferraik nélkűl nem beszélve a BMW és a Toyota és a Renault-ot. Szerintem úgy esne a nézettség a béka segge alá mint a pinty.
Ki kíváncsi ezekre USF1 meg kitudja meg hány neve senki csapatokra szerintem nem sokan.Max húzhat a rákba a n@ci felmenőivel egyetembe, nemtom miért nem zavarják már el azt a vén f@szt a terveivel együtt ( világ motor,egyen kasztni meg ez költség sapka meg még ki tudja mi lesz még)
Meg amúgy is minek játssza itt a nagy diktátort nem tanult a történelemből hogy a diktátorok előbb utóbb mindig elbuknak.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #43649 üzenetére
Az F1 'ura' egyenlőre nem Mosley...teljesen mindegy hogy hol áll a jog, mert a pénz a lényeg.Amennyiben ez az egész elkezd egy emberről szólni, akkor az max Bernie lehet senki más.
Nem akarják hogy elmenjenek a csapatok, egyértelműen nem akarják...ez ami van ezt kell jobbá tenni az belefér
...kockázat nincs - haszon lehetséges.
Amennyiben tényleg kenyértörésre kerül a sor, akkor
...kockázat nagy - haszon kétséges
felállás fog bekövetkezni. Nem megengedhető.
A cél el lett érve, le kell ülni. Nincs jog és nincs semmi más sem.pénz van...elég csak kicsit elemezni ezt a napvilágra került Ferrari és az F1 érdekek közötti megállapodást.
..szvsz Mosley elvégezte a feladatát-Mosley leülhet. -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #43645 üzenetére
Én egyáltalán nem látom okát hogy állna a bál, sőt...
Logikusan végigondolva is teljesen jogos az amit a FOTA kér, és legfőképpen eléri az FIA amit akar..innen gáncsoskodni már egyértelműen pötség...
'asszus pl. az FIA-nak lehet -nem- aláírnia időben??!:
"..A másik feltétel, hogy június 12-ig minden fél - azaz a csapatok, az FIA és a jogtulajdonos is - ellátja aláírásával a Forma-1 tradicionális keretszerződését, a Concorde Agreementet, amely 2007-ben lejárt, és máig nem került megújításra. Valószínűleg ez a joghézag tette lehetővé, hogy az FIA a hagyományos csatornákat, például az F1 Commissiont megkerülve döntsön a szabályokról."Sztem tovább kardoskodni egyet jelent a helyzet előidézőjének a felvállalásával, és valóban egyfajta hatalmi vívássá fajul...amit még most lehet az F1 érdekei mögé bujtatni, de a FOTA feltételei és jelentkezése után már nem.
Be kell hajolni a csapatoknak, tök jogos amit kérnek. Amennyiben nem, akkor egy valódi helyzet állhat elő...mert akkor nyílvánvaló lesz a gyárak számára hogy szó sincs tt a közös érdekek előremozdításáról, hanem csak "leigázzák' őket...és azt szimplán nem fogja hagyni..nem hogy a csapatok, de Bernie sem.Ráadásul ha sokat lökődnek, akkor a Renault, vagy a Toyota valóban rákenheti az FIA-ra az esetleges kivonulásukat.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #43633 üzenetére
Az FIA-nak el kell fogadnia, mivel ha valóban a 40 milla körüli plafont akarják, akkor abba a csapatok végül is belementek...2 év múlva, ami nem a világ.
...ha leragadnak annál a követelésnél hogy márpedig ez jövőre kell, akkor egyértelműen ők azok kik 'a rossz oldalon' állnak, nem csak nekünk, hanem úgy mindenkinél (a pénzembereknél is term.)
Még esetleg a részletekben lehet egy következő ok a kötélhúzásra,...de túl sok a rizikó, érdemesebb már békésebb vizekre evezniük, és az azstalnál elsimitani a kisebb ráncokat szvsz.
De sztem alapvetően már rendben vannak a dolgok. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43629 üzenetére
Szerintem jól csinálja a FOTA
bár a 100M is nagyon karcsú..
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #43619 üzenetére
?
Nincs miért harcolni, nem lesz kétvonalas szabályozás, és 100 milla a költségvetési plafon, majd 40 milla lesz...talán.
Nincs okuk a csapatoknak kullogni, és valszeg az érintettek már régen tudták a FOTA követeléseit, azaz számolhattak egy köztes megoldással. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43619 üzenetére
Szal akkor semmi sem biztos..
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43615 üzenetére
És szándékozzák?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43601 üzenetére
Ezek szerint már csak 7 csapat adhatja le a nevezését? Vagy többen is leadhatják és az FIA dönt, hogy ki indulhat?
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #43601 üzenetére
műzlinek meg eklesztónnak tök mindegy ki tömi a zsebét, csak fizessék meg
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #43601 üzenetére
A USF1 a Prodrive és a Lola szimpatikus. Jó lesz jövőre 26 autót látni a rajtrácson.
-
Markgx10
őstag
válasz
hunnylander #43601 üzenetére
Atyaég, vaze
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43577 üzenetére
"A FOTA csapatai beadják nevezésüket. 100 millió eurós költségvetési sapka"
Nevetséges..
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #43538 üzenetére
Áhhh...csak azt hiszi el ami neki tetszik.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43527 üzenetére
Próféta barátom!
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #43522 üzenetére
Mi csak arra próbáltunk volna utalni, hogy a BMW eléggé le van maradva, szerintünk. nem temetjük, csak keveselljük teljesítményét.
Nem volna baj, ha nincs igazunk, és megtáltosodtak volna az über diffuzorral. -
munky
őstag
válasz
hunnylander #43527 üzenetére
Én azért nem vagyok ennyire magabiztos a Ferrarival kapcsolatban.
Várjuk ki a végét! Monaco-t nem tartom jó kiindulási alapnak, igaz Spanyolországban is biztató volt a tempó.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #43527 üzenetére
Szvsz a Red Bull még beleköphet ebbe a levesbe.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43525 üzenetére
Ferrari sima Q3 azért már elvárható lesz nem?
-
Csabee.
nagyúr
válasz
hunnylander #43522 üzenetére
én nem raktam a mezőny végére.. kellenek az új dolgok, mert javítani kell mindenkinek az autókat... most kb olyan az egész F1 hogy van a Brawn, akik torony magasan a legjobbak voltak, és mindenki próbál felzárkózni, a ReddBullnak már úgy nézki sikerült, Monaci alapján látni valamit a Ferrarinál is, de ez majd még jópár futam kell hogy kialakuljon, de addig Button behúzza a VB címet az fix
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #43522 üzenetére
No és a McLaren hol lesz szerinted? Felraknak valami újítást az autókra?
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #43462 üzenetére
De azért elhiszed, hogy a legtöbb ember aki megnézi a futamot, azon kivül, hogy tudja hogy van, nem tud sokkal többet. És az, hogy csak tudják, hogy van, még nem biztos, hogy megtérülő dolog. (Valszeg a legtöbb benszülött nép jobban járt volna, ha soha nem szereznek az országukról tudomást
) És mivel pénzesebb helyek is fognak licitálni a helyünkre, nem hiszem, hogy egy "van egy ország: magyarország" hirdetésért megérné még mélyebben a zsebbe nyúlni...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #43464 üzenetére
laci666: Ha megfigyelted már akkor kb. 3-4 évente felröppen a naaagy hír hogy nem lesz Magyar Nagydíj. Ezeket nem kell komolyan venni.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #43451 üzenetére
Csak egy kérdés - Bahrainről mit tudsz?
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #43428 üzenetére
a középső rész mitől olyan barna, rozsdaszínű...? a többi rész valóban szép, látszik a karbonszövet mintázata is...
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #43422 üzenetére
mind a kettő baromi csúf..., miért néz ki mindegyik úgy, mint ha rozsdás vasból lenne...?
-
Yahhher
aktív tag
válasz
hunnylander #43422 üzenetére
érdekes, hogy vannak aszimetrikus megoldások
-
Qorthral
őstag
válasz
hunnylander #43408 üzenetére
Ha végigolvastad volna a mondatot (ami sztem mondjuk elvárható), akkor nem vonnál le téves következtetéseket. Egyfelől arról írtam hogy ha mindez összejött volna, akkor Hamilton nyerhetett is volna, másfelől meg ha kicsit félrefordítanád a Hamiltonos szemellenződet akkor látnád, hogy az egész bekezdés tömény irónia volt...
-
Ricardo
titán
válasz
hunnylander #43410 üzenetére
Google? Legalább a palikék is megtalálják őket a pályán
-
Qorthral
őstag
válasz
hunnylander #43395 üzenetére
Tudom mi az a kék zászló...
És Te tudod mi az a feltételes mód és mért nevetséges folyton ebben a módban beszélni?Ez nekem nagyon nagyon magyarázkodás...
Most nézd meg kérlek, hogy ez miként hangzik:HA nem lett volna sérült a szárnya és
HA nem lett volna rossz a taktikája és
HA nem lett volna letekerve a motorja és
HA nem kékzászlózták volna állandóan és
HA képes lett volna Button előtt menni vagy a tempóját tartani és
HA nem csapta volna oda már a Q1ben a kocsit az edzésen és
HA kiesett volna előle még 7-8 autó és
HA bejön 2x a Safety Car és
HA neki csak 77 kör lett volna a versenytáv..Na ekkor jó eséllyel nyert volna Hamilton. De ezek közül egyik sem teljesült, szóval azt gondolom, hogy túl sok mindent kell itt kimagyarázni. Nem szerzett pontot, nem állt dobogóra és ennek oka van, nem is kevés. Nem vitatom, hogy jól vezetett, a nehéz körülményekhez képest sokat elért, de akkor is csak a 12. helyen végzett ami még az 1 ponttól is messze van. Ergo nevetséges verseny embereként tekinteni rá. Pl Buttonnál mivel lett volna jobb? Az előzéseivel? Na és Button szerencsétlen kit előzőtt volna meg? Max az SCt ha az méltóztatik bejönni...
De nem jött. Szóval ne áltassuk magunkat meg senkit. Ez nem Hami napja volt. Helytállt, küzdött, a versenyen már nem hibázott, de ennyi. Semmi több.Ugyanezt a szintet hozta Alonso, Webber és Rosberg is szvsz, mindent megtettek amit lehetett, küzdöttek. Sőt, Barrichello sem volt rossz, ha nincsen a gumikopása az elején, megnyerhette volna. Itt csak egy HA van, de ez is elég, nem Bari nyert. Hamiltonnál meg vagy 10 HA volt... Egyébként bár nem néztem utána de szvsz Barrichello több körben volt gyorsabb Buttonnál mint fordítva, csak ugye az elején volt 6-7 amikor a gumi miatt bukott 1-3mp-t. Ez van. A kemény keveréken simán hozta Buttont.
Ja és hogy ne csak az egyik oldalnak üssek oda...
Kimi se volt egy nagy szám most. A rajtnál kapásból bukott egy helyet (mindegy miért!), majd nem volt képes leelőzni Birkát még akkor sem amikor 1:20as köröket futott miközben a Ferkák versenytempója 1:16-1:17 körül volt... Plusz később látszott, hog Massa gyorsabb nála végig.Asszem nem lehet büszke a versenyére ennek fényében.
Fisichellára visszatérve: Sztem iganis nagy szó hogy 9. lett, nagyon szépen vezetett, jó volt a taktikája. Az előzést én nem rónám fel neki mert Monacoban az nagyon nehéz, pláne egy FI-vel. Ami érdekesebb, hogy simán elverte szupertehetséges Monaco menő csapattársát. Ja, és annak fényében is nagy dolog Fisi teljesítménye, hogy elég sokat kap mostanság mindenfelől, mondván már nem ide való, öreg, rúgják ki, stb... Sztem most elkezdett erre rácáfolni.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43383 üzenetére
Kimi 6 pontot kapott, Hami nullát.
A La Gazetta meg azt ír, amit akar
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43376 üzenetére
Remélem érzed, hogy ez az egész baromira sántít..
Én nem fikázom a versenyteljesítményét, de kurvára nem csinált semmit amitől ő lenne a verseny embere. Szerintem hanyagoljuk a témát, nyilván aki LH fanatikus, annak aztán tökmindegy, hogy mit csinál, akkor is ő lesz a faszagyerek, ha falnak veri a verdát..
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43373 üzenetére
LOL azért ez még egy elvakult LH fantól is durva csöpögés lenne, nemhogy egy Gazzetta Dello-tól.. pfff... hova jutott a világ
A 7 hely javításból hányan estek ki előle?
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #43256 üzenetére
Sport Klub-on is adják.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #43249 üzenetére
Gondoltam erre is, csak nem voltam bene biztos, mert nem emlékeztem, hogy volt korábban.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #42845 üzenetére
Igen, hirtelen annyival kisebb lesz a légellenállás, hogy félgázzal kell gyorsítania, különben letarol mindenkit, aki előtte van...
Csak tudnám, minek raknak fel olyan elemeket az autóra, ami ennyire visszafogja a gyorsulást...
Oliverda: igen, légyszi fordítsd le.
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #42863 üzenetére
Akkor mehetnek merleget kolcsonozni Kolnbol.
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #42860 üzenetére
Glocknal volt 0.8, Trullinal 0.3-as adat.
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #42856 üzenetére
es van aki kerekit, es van aki nem...?
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #42805 üzenetére
Sok sikert holnapra.
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #42826 üzenetére
Ha az első szárnyról hiányzik a felső rész összekötő darab, akkor már nem is lehet egyenesben az előtted lévőt kikerülni?
Wild tanuljuk meg, hogy Hamilton nem tud hibázni. -
LOTR
addikt
válasz
hunnylander #42834 üzenetére
ez a teljes gázadás mit jelent?
tehát átlagra félgázzal mennek végig?
Oliverda
ha 3,5 kilóval nehezebb Button kocsija, mint Kimié, akkor valószínűleg az nem véletlen, tehát szerintem 1kg benzin az 1 liter körül van -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #42834 üzenetére
1 liter sell ví páwör amit a helyi csúcslaborban kisérleteznek ki a sell mérnökei kb. mekkora tömegű lehet? Több vagy kevesebb mint 1kg?
-
aesir
veterán
válasz
hunnylander #42834 üzenetére
Köszi, ez látványos, de nem értek belőle semmit
Szóval, egy kör alatt mennyi üzemanyag fogy el kb? -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #42805 üzenetére
Szar ügy.
Gondolom kapott a váltó is egy pofont. Akkor még többet kell majd előzni, bár ahogy nézem mindenki jóval nehezebb nála 10től felele.
Már csak egy tömegbaleset segíthetne.
Lehet hogy ebből a megfontolásból egy boxutcás rajt lenne a legbiztonságosabb.
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #42755 üzenetére
hát, sajnos Massánál akkor az elszúrta/feltartották verzió van, nem a más taktika...
-
válasz
hunnylander #42755 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #42742 üzenetére
Már vége is... Grozsan jó nagyot repült.
-
Chip
aktív tag
válasz
hunnylander #42742 üzenetére
Miért intették le hamarabb?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #42564 üzenetére
Hagydmá', hagy legyen egy kis öröme legalább a Q1 végéig ahol majd ismét búcsúzik egy Ferrari...vagy már egyből kettő.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #42564 üzenetére
Fasza
Akkor gondolom Ő se nagyon erőlködött a szuperlágyon. Majd Q2-ben (ha eljut odáig
)
mod:
57 min: Raikkonen uses KERS to accelerate through the tunnel but comes across Lewis Hamilton in the final sector and the Ferrari is forced to slow before trying again.
-
vagamo
őstag
válasz
hunnylander #42510 üzenetére
Kösz!
Honnan tudjátok meg ezeket a linkeket, mert az oldalon magán nem találtam sehol?
Justin TV-n -
Pompi
nagyúr
válasz
hunnylander #42502 üzenetére
Egyébként, hogy mivel készült és milyen paraméterekkel azt tartalmazza maga a kép is. Igaz nem is néztem, csak most, hogy említetted (mert sokszor kiszedik, vagy hozzányúlás után elveszik az info).
Igen, a Canon 1D Mark II amivel a képet készítette elég jó kis ketyere, sajnos nem az én kategóriám (anyagilag), nagyon jó autófókusz rendszer és 8 kép másodpercenként. Kimondottan gyors sportokhoz való, akárcsak az F1Ha lett volna nála valami teleobjektív, akkor valószínüleg még durvább dolgok is születhettek volna, elég jó helyen lehetett, ha 105mm-en ilyen volt a látvány
Motion: köszi, és igen a 70-200L volt fent.
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #42510 üzenetére
köszi
és most a minőség is jó
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #42510 üzenetére
Igen jó minőségű!
-
Markgx10
őstag
válasz
hunnylander #42510 üzenetére
Köszönöm
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #42502 üzenetére
A váz igen, az obi nem erre való
-
Pompi
nagyúr
válasz
hunnylander #42488 üzenetére
Este már fáradt voltam hozzá, de most ennek a képnek a hatására belebabráltam kicsit egy tavalyi képembe (az eredeti sajnos a melóhelyemen van, így csak a webre kirakott, kisebb verzióhoz tudtam).
Remélem idén is tudok majd hasonlóakat lőni, akár a McLarenről isEttől függetlenül tényleg jó a fankép amit linkeltél, inkább a megjegyzésre reagáltam volna
-
Pompi
nagyúr
válasz
hunnylander #42488 üzenetére
Nem csak "fotóügynökök" tudnak ilyet fotózni
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #42488 üzenetére
The page cannot be found
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #42443 üzenetére
Remélem nem feledkezett meg a dologról.
Úgy rémlik, hogy azt nyilatkozta egyszer, hogy nem érdekli a dolog. Márpedig ha ő azt mondja, akkor azt úgy is gondolja. -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #42430 üzenetére
Az viszont látszik hogy Grosjean itt is jó, valszeg be is húzza a bajnokságot....
..csak a franc tudja hova jön, vagy Renault nem lesz, vagy F1. -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #42425 üzenetére
Hunny ezt gondold végig...mi is neked az ami izgalmat ad az autóversenyzésben?
Mert előzés az általában is kevés, pláne az volt eddig...szinte minden pályán.Egyebekben csak az autó vezetése lehet izgalmas (remélem nem a balesetre utazol
)
Szal vald be magadnak hogy az autó mozgása, és vezetése okozza az izgalmakat.
...és akkor nincs jobb helyszín Monaco-nál, hála az égnek elég sokszínű pálya..van benne elég nagy szintkülönbség, rázós pályarész, szűk fordulókör, alagút, dobós sikán..stb.
sosem értettem hogy lehet egy Monaco-i csapatást unalmasnak nevezni...eseménytelennek igen, de unalmasnak? -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #42414 üzenetére
szakadjon le az ég, hogy nem tudják leadni...erre most kifejezetten kiváncsi voltam/vagyok.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
hunnylander #42403 üzenetére
xDDDD mókás lehetett.. sajnos nem halottam
de idén Kubica sem túljó...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #42403 üzenetére
Be is rágott rá a technika.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #42403 üzenetére
Igen, most is bevágták az első szabadedzésen. Mindent fikázott!
-
stvnppp
senior tag
válasz
hunnylander #42390 üzenetére
Hagyjad már szegényt, idén kezd visszaszokni, hogy neki is szólhat a kék zászló!
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #42371 üzenetére
Ha jól értem, akkor ez engem igazol.
Mod: Hamilton feszegeti a határokat rendesen.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #42316 üzenetére
Nekem ez eddig a legrosszabb!
Szaggat rendesen.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #42316 üzenetére
A DSF műholdas stream szerintem jobb.
-
JColee
őstag
válasz
hunnylander #42303 üzenetére
ilyenje már van a bömbinek is
-
válasz
hunnylander #42293 üzenetére
Nem gondolom,hogy amit állítottam igaz.De ekkora baromságot mi másért csinálna?Utálja a Ferrarit?
Olyat akar bevezetni,ami hülyeség.2 féle szabályrendszer.A másik,lehetetlen átmenet nélkül ennyit lefaragni a költségekből.Ha sikerül is,akkor hogy bizonyítják be,hogy az adott csapat titokban nem fejleszti az autót tovább?Nem lehet majd tankolni.Gondolom nem kell leírnom mit fog ez jelenteni a gyakorlatban
Nem csak az a baj,hogy az egyik legnagyobb szurkoló táborral rendelkező csapat hagyná el az F1-et hanem még másik 4 is.Akkor mi van?Ferrari nélkül menne tovább,de másik 4 csapat nélkül is.
A legszebb az egészben,hogy a Ferrari képes lenne egy másik bajnokságot szervezni és ha az a másik 4 csapat is vele tart,akkor annak jobb jövőt jósolok mint az F1-nek. -
-XadAnuX+
őstag
válasz
hunnylander #42293 üzenetére
Mázlinak már rég vissza kellett volna vonulnia, vicc az ember.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #42294 üzenetére
Sztem távolmaradással és egy 100millában kidolgozott költségvetési plafonnal simán meg lehet verni Mosley-t...gyakorlatilag ő fog azzal jönni hogy ugyanmár ez már nem akkora különbség, nem éri meg a szakítást.
...persze ennek a hátterében ott kell lennie, a pályák leveleinek, hogy ha nincs autó a pályán, akkor ők szerződést bontanak..és bonthatnak is.
Ezzel kész lenne. Mert a pénz mindenek felett.Mosley úgy lenne megverve hogy akár még eljátszhatná a közvetítő szerepét is..mindegy.
De jövőre Bernie sokkal felkészültebb lesz, és megpróbálja ellehetetleníteni a kezdeményezést. -
JColee
őstag
válasz
hunnylander #42238 üzenetére
ugyanaz a f@szi?
mekkora paraj -
Vazallus
tag
válasz
hunnylander #42238 üzenetére
Ez nagy volt
Palik néha egy komédia -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #42198 üzenetére
Szerencsésebb taktikán volt és nem beragadva autózott végig. Vettel kemény gumin futott utolsó 2 köre azért árulkodó, hogy mi lett volna ha..
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #42159 üzenetére
Az a fura, hogy Kimi mintha kicsit beszésedebb lenne Lewsinál.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #42109 üzenetére
A Mclaren és a Ferrari lehet, de van olyan csapat, ami fix pénzből fút. Nem tudnak csak úgy pár tíz milliót szerezni. Nyilván ők nem tervezték be, hogy nem fog jól sikerülni az autó, ezért extra sebességgel, extra pénzből fejlesztenek, hogy visszakerüljenek az élre.
De meglepődnék, ha bevezetnék a 40milliós sapkát. Nem fogják engedni a nagy csapatok. Ez fix.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #42105 üzenetére
Az csak az FIA és 3 csapat akarja. A többiek nem fogják hagyni. A minimum létszámot el kell érni, a 3 csapat, és az esetleges 3-4 komoly szándékú csatlakozó csapat nem teszi ki a minimális létszámot. Biztos, hogy lesz valami megegyezés.
2008-ashoz képest a válság miatt vissza vettek a költségekből. Minden csapat csökkentette a pilóták fizetését, és csapatvezetőkét is, és leállítottak pár extra tevékenységet. Pl.: a RedBull egy csomó party-t kihagy az idei évben, a RedBulletin-t is beszüntette.
A 2009-es költségvetés millió fontban kb:
* 1. Toyota (178)
* 1. McLaren (178)
* 3. Ferrari (168)
* 4. Renault (138)
* 4. BMW Sauber (138)
* 6. Red Bull (79)
* 7. Williams (66)
* 8. Toro Rosso (52)
* 9. Force India (46)
Ebben benne van a motor, a marketing, és a KERS a kifejlesztésével együtt. Az mind lejön, mert a költségsapkába nem tartozik bele.A Mclaren tavaly 433 millió dollárt (285millió font) költött , idén 270 millió dollárból (178millió font) gazdálkodnak. 107 millió fonttal költenek kevesebbet várhatóan. Persze ekkor még nem tudták, hogy a kocsi lassú mint egy csiga, így lehet, hogy megnövelték azóta a fejlesztésre szánt összeget.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #42094 üzenetére
Az itt a lényeg, hogy a csapatok 15%, a jogbirtokosok 85%. No ennél még a kurvák is jobb jutalékot kapnak. És ha ezek a "kurvák" nem fognak össze, és csinálnak egy saját bordélyt ahol övék a 85%, a kidobóé meg a 15%, akkor alacsonyabb nívon vannak a narkós lepattant repedsarkúaknál.
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #42094 üzenetére
Azert ez uzlet, ugyhogy nem a kis csapatok virulasa a cel, hanem hogy minel tobb penzt lehessen kaszalni. Ugyhogy miert adnanak barkinek is penzt, hogy annak a barkinek jobb legyen? Csak azert, ha azzal ok tobbet kaszalhatnak. De most epp nem ez van soron, hanem oszd_meg_es_uralkodj...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #42084 üzenetére
mivel a versenyzők fizetése, a marketing-büdzsé, valamint a motorral és KERS-sel összefüggő költségek nem képezik részét a 40 millió fontos limitnek, valójában inkább 150 millió font a plafon.
A fontot át kell váltani dollárba, hogy stimmeljen ezekkel a számokkal:
A 2009.-es rangsor (millió dollár):
* 1. Toyota (270)
* 1. McLaren (270)
* 3. Ferrari (255)
* 4. Renault (210)
* 4. BMW Sauber (210)
* 6. Red Bull (120)
* 7. Williams (100)
* 8. Toro Rosso (80)
* 9. Force India (70)Amúgy a pilóták fizetése nem tudom, hogy benne van-e, de pl. a Ferrarinál Kimi 53 millió dollárt, Massa pedig 15 millió dollárt keresett 2008-ban, az 68 millió dollár. Idén valamivel kevesebbet kapnak a válság miatt.
-
shteer
titán
válasz
hunnylander #42088 üzenetére
lehet h elsőre nem jött le (most visszaolvasva enkem se nagyon
) de én is az FIA döntése ellen vagyok
a 40 millió a tradicionális csapatok szempontjából valóban nagyon szűk - az új jelentkezők esetében pedig magasnak tűnhet, mégis van jelenleg 5 belépni szándékozó - ha növelnék a limitet, megkapnák azt a 2 kitartó belépőt akik komolyan is gondolják a teljes szezont
arra meg már láttunk példát, hogy egy gyenge csapat engedménnyel részt vehet a bajnokságban (fojtott V10-es motor a V8-asok ellen) - miért ne lehetne ilyet megjátszani a 2-3 új belépővel "dupla szabályrendszer" nélkül? mondjuk akár több tesztelési lehetőséggel
arra nekünk sincs szükségünk, hogy a jelenlegi 20 fő mögött kullogjon kilóméterekkel lemaradva még 4-6
vagy, hogy palik+czolner egy futam alatt végig arról beszéljen, milyen a kettős szabályrendszer -
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #42088 üzenetére
Nos eléggé lemarad, hogy a FIA csökkenteni is akarja a csapatoknak jutó szeletet. Mennyit fölöz le már most is a FIA és a FOM? Feltételezem ha az a csapatok közt egyenletesen szétosztanák, megoldódnának a pénzügyi gondok. A csapatok felé "spóroljunk"- mert ugye adni kell nerkik, a pályák felé meg a pofátlan követelődzés, meg költsetek vagyonokat esti díszkivilágításra(hogy a TV-ktől több lét zsebelhessünk)...
-
shteer
titán
válasz
hunnylander #42084 üzenetére
szvsz is jogosak a követelések, hogy mennyire tudják kiharcolni az kérdéses még - de pont ezért megy a fenyegetőzés
400 millás költségvetésű csapat
abban aztán benne van minden... nem csak a technikai kiadások -
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #42043 üzenetére
Ki tudja miért lett Brawn a csapat neve? Megvan a megoldás! Ezért lett ez a csapat neve.
Még google is mennyi találatot hoz ki, így is: [link]Év végére megtanulja mindenki, annyit mutatják majd
A Red Bull-ra meg RBR-t kell írni és akkor tiszta a dolog
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #41986 üzenetére
Hát tudod Montezemolo térdre borulna az emberei előtt, ha náluk is az lett volna idén az egyik legnagyobb baj, hogy valamelyik versenyzője indokolatlanul nehéz autóval indul egy versenyen.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #41991 üzenetére
Na majd Monaco-ban.
Isztanbulra meg csak sikerül még összekparni valami kis plusz leszorítőerőt az autó seggéhez. Mondjuk ahogy elnézem a McLaren asszimetrikusan veti be a csomagjait a többi csapathoz képest.
"Most importantly, it's a big improvement for the guys in the team. I just want to say that the whole team has done a fantastic job - they really have, since I've been in this team I've maybe had one or two reliability issues with the car in 40 races. And touch wood that will stay the same."
"I hope our new modifications give us a huge chunk of downforce. I know the guys will keep pushing, I'm pushing like crazy, we're all pushing like crazy: when we start winning again, we'll deserve it more than anything because we'll have been through so much to get back there. There is a great feeling of solidarity and optimism in the team at the moment, we'll never give up."
Ehh...ennyit az AMD power által bevágott nyilatkozatról...
BTW, szerinted előnyt fog jelenteni Monaco-ban a KERS?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #41815 üzenetére
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #41815 üzenetére
Én mindig is tudtam hogy Schumi virág lelkű.
Azt a kártyát viszont ide adhatná a bal kezéből.
Komolyan mondom hogy fiatalabbnak néz ki mint Barchi. ( 03/01/1969 vs 23/05/1972 )
formula1.com ilyen kép van fent Barchi-ról. Ma is kb így nézett ki szegény.
Legalább ide tettek volna egy jó képet róla. Például: [link] -
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #41815 üzenetére
Fúj!!!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #41815 üzenetére
Magyar népmesék?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #41622 üzenetére
+ Hamilton elől 3 hasonló súlyú autó indul, tehát ha nem tudja őket lerajtolni akkor hiába lesz kint a 32. körig, fel fogják tartani, nem tud tempót menni. Már ha van egyáltalán tempó
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #41622 üzenetére
Meglássuk. Tavaly is volt SC meg a GP2 első versenyén is volt.
-
Sanya595
senior tag
válasz
hunnylander #41612 üzenetére
De jól mozgott a csaj.
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Csere-Beszámítás! MSI Gaming X RTX 4060Ti 16GB GDRR6 Videokártya!
- Samsung Galaxy Z Fold5 , 12/256 GB , Kártyafüggetlen
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 7600 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest