- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 7a - venni vagy nem venni?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Fotók, videók mobillal
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #44684 üzenetére
Természetes, de Toyota néven futnak. Azt is vágom hogy nem riválisa (bár egyéb FIA rendezésű sorozatnak lehet az).
De akkor mi riválisa az F1-nek?Egyébként sem értem mi alapon szerepelhetne benne egy ilyen kitétel, ahoz valóban nagy igéretet kellene tenni az FIA oldalról hogy azt követelhessék bármely csapattól, hogy csak az általuk rendezett sorozatokban szerepelhessenek..
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #44684 üzenetére
És mennyit bukhat a Ferrari, ha nem indul jövőre az F1-ben? Van erről valamilyen becslés? Lehet, hogy ez az összeg be van nekik kalkulálva
Gondolom a FOTA és a Ferrari is tisztában van azzal amit leírtál.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #44671 üzenetére
Kiváncsi vagyok hogy így van-e,...Engem meglepne, viszont ha ennyire kemény kikötése volt ennek a szerződésnek, akkor azt az FIA valóban egyoldalúan felrugta.
De kicsit hihetetlennek tünik, elvégre a többi csapat is mehet ahol akar..teszem azt a Toyota a Nascar-ban ami most eszembe ugrik.
-
laci666
senior tag
válasz
hunnylander #44671 üzenetére
Mennyi az a pénz amit állítólag vissza kell fizetni a Ferrarinak?
És azt honnan tudod hogy a FOTA élén hülye gyerekek vannak és a csak Mozli az okos.
Meg amúgy is Mozli nem az atya úristen tény és való az akar lenni de még se az, és most 1:0 a FOTA-nak és a új bajnokságnak.Még egy valami hogy 1 magyar adó adja majd futamokat.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #44671 üzenetére
Gyönyörű lista mondhatom. Még ha a Ferrari valamilyen okból kifolyólag indít is csapatot jövőre, akkor is bukta az F1. Az új sorozatban meg indulnak Maserati néven aztán csókolom..
Szép lenne, ha a Ferrari nem lenne ott az új sorozatban, amikor ők harcoltak meg érte, míg egyes csapatok csak lapítottak a FOTA-ban..
-
Bibby
addikt
válasz
hunnylander #44671 üzenetére
Hú de izgalmas névsor...
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #44671 üzenetére
ajjaj, mi lesz ebből? most kicsit rám ijesztettél...
tegyük fel a ferka mégis kiszáll, mennyibe lenne az nekik? kb 100milla?
még egy kérdés: ha 2012ig a ferkának szerződése van a fiával akkor mifasznak kell nekik évről évre nevezni mint a többieknek??
-
Atlantis
veterán
válasz
hunnylander #44671 üzenetére
Vagy úgy. Meglátjuk, mi lesz belőle.
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #44668 üzenetére
Most akkor a Red Bull is kapott 2012-ig promópénzt mint a Ferrari, mert róluk eddig nem olvastam ilyet?
Azt láttam, hogy önkényesen beírták őket is feltétel nélküli jelentkezéshez, de az szvsz csak egy újabb blöff volt a FIA részéről.Egyébként ennek a bejelentésnek se tudok még hinni.
(félreértés ne essék én már jó ideje várom, hogy megtörténjen a kilépés
)
-
Atlantis
veterán
válasz
hunnylander #44668 üzenetére
S ha párhuzamosan lesznek ott mindkét helyen? A Mosley-féle F1-ben elindulnak valami nagyon minimum géppel, amit akár a takarítónő is vezethet
, a FOTA-féle szériában meg mennek a nagyok.
Amúgy én csak örülni tudok az új szériának. Remélem, ez kiváló alkalom lesz a hazai közvetítési színvonal javítására is és a klasszikus pályák is visszakerülhetnek.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #44655 üzenetére
Kicsit tartok tőle, hogy igazad lehet. De bízom Luca-ban, és abban hogy ez a döntés végleges és visszavonhatatlan
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #44589 üzenetére
Na igen, pont ezt a bejátszást kérdőjeleztem én meg... mert baromi nagy különbség van a 2 fékezés között... lehet, hogy látványra nem, de vezetve igen... persze ez csak egy szimulátor, de általában nagyon sok mindenben hasonlít arra, amit a tv-ben látok... kíváncsi lennék, hogy egy rFactoros F1 modos ember mit mondana erre, ott mi a helyzet...
A másik, hogy mi ez a 295 km/h? Én nem hiszem el, hogy ennyivel mennének ilyen gyors pályán... jó tudom kell a leszorítóerő meg a meredek szárny állás, de 295, hmm...
-
Fortissimus
őstag
válasz
hunnylander #44569 üzenetére
erzsike, egy malomban orlunk
frankllal semmi bajom -
Fortissimus
őstag
válasz
hunnylander #44564 üzenetére
Frankl- gondol
Mozli- visszavonul
de ennek egyebkent csak ebben a sorrendben van ertelme
ki johetne szoba , mint estleges utod, ha lekoszonne? -
Fortissimus
őstag
válasz
hunnylander #44558 üzenetére
frankl
meg az elmult par ev is ezt mutatja
igazan visszavonulhatna, foglalkozzon tobbet a csaladdal akkor nem tortenne talan ilyen
"A boncolás során kokain, ketamin, ecstasy és heroin nyomaira bukkantak a 39 éves közgazdász szervezetében."
mar csak egy kis lsd hianyzik a listarol -
Fortissimus
őstag
válasz
hunnylander #44553 üzenetére
es ezt o beszelgetesnek nevezi??
LOL -
puttputt
őstag
válasz
hunnylander #44545 üzenetére
Okos gondolat a "druszámtól"! Valóban így van. Azért a striciért [link] (már bocsánat a rajongóitól...) kiadnak ennyi pénzt, holott egy józan F1 pilóta (
); pláne a gárdája, sokkal jobban megérdemelné. /Némileg "közhasznúbb" célokra költenék, még "így is"./
Lehet tudni a teljes csapatbeosztást (pilóták-vezetők) az újonnan érkező csapatoknál? -
Integra
titán
válasz
hunnylander #44545 üzenetére
igaza van
de az is ijesztő, hogy egy 60-as iq-jú hisztis tiniért ilyen bődületes összeget fizetnek ki felelősség teljes, komoly 50-60 éves emberek.. -
dokar
addikt
válasz
hunnylander #44545 üzenetére
utálom a focit, ezután pedig még jobban
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #44545 üzenetére
És milyen igaza van...
Ez tetszett! -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #44535 üzenetére
Ők már ismerik a jövő évi szabályokat?
Amúgy ez még nem biztosíték semmire szerintem (már ha így van és nem csak duma).
-
madstunt
addikt
válasz
hunnylander #44535 üzenetére
Hát lehet jövőre nem esnek visza mint azt néhány kolega vízionálja
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #44522 üzenetére
Vagy csak állják az éves olajcserét meg a szűrőt.
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #44500 üzenetére
tényleg, ezt eddig meg se néztem.
akkor hazai pálya neki
csak eurosporton találtam közvetítést.
van valahol steam? -
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #44447 üzenetére
Nem tudnak annyi pénzt előteremteni úgy, hogy költségsapka van? Akkor mi a fenének jelentkeznek? Tisztában kell legyen a vezetés a költségekkel és az anyagi háttérrel.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #44445 üzenetére
Jó, de mondjuk a Lola saját verdát is tudna csinálni, mégse került be...
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #44421 üzenetére
Véletlenül mindhárom új csapat Cosworth motoros... de Max nem nyomja ám ezt a céget
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #44393 üzenetére
Ne gondold... most majd feltételesen elfogadják a nevezésüket például... Csinálnak egy listát, de nem 13 csapattal: az elejére odapakolják a régieket megcsillagozva, és ha ez meg az nem teljesül, akkor őket leveszik, és mindenki előrébb kerül, így még páran becsúsznak a 13 csapatos limitbe.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #44393 üzenetére
Én szakadáspárti vagyok
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #44354 üzenetére
Itt az a gond, hogy a szezon elején csak a Red Bull és a Toyota volt hozzá képest lövési távolságban. A Toyotánál nem volt DDD patron, a Red Bull-t meg nem vitte előre.
A Red Bull esetleg balsors(lefulladásgátló-váltó-sebességleszabályozó egy verseny alatt!) Barikát tudja megfogni, és hát azt se Vettel stilusával, aki habár rendre 7x elöbbről indul, de csak 2x(!) sikerült még a csapattárs elött célba érnie, és 3x dobta el az autót. Ehhez képest ez a hiszti - komolyan mondom, sok ifjú titánnak hiányzik az egy év minardi személyiség fejlesztő tréning. -
copin
őstag
válasz
hunnylander #44354 üzenetére
Mindenki tudja hogy le van futva a meccs. Majd jövőre rájönnek hogy a teszttilalom hülyeség.
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #44352 üzenetére
Ez csak az utolsó sártenger futamra vonatkozik, nem az egész idényre.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #44329 üzenetére
Szerintem sem szabad semmiképpen bedőlni Mosley dumájának. Hogy a fenébe is lehetne belemenni abba, hogy majd megváltoztatják közösen a szabályokat... Aztán ha valaki nem egyezik bele?
Nyilván most Mosley saját magával baltázott ki, hiszen ha netán megváltoztatják a szabályokat, akkor a sapka alá nevezők teljesen jogosan mondják azt, hogy most ezt mégis hogyan képzelik... Tehát valamiképpen őket is kárpótolni kell majd. Persze lehet azzal, amit a FOTA mond, hogy kapnak ezt-azt olcsón, de ez csak időleges. Nyilván a legtöbben azért neveztek, hogy versenyképesek is legyenek, és a sapka alatt talán nagyobb eséllyel indultak volna. Kérdés, hogy ki hogyan látja ezt...
Én úgy látom, hogy lassan egyszerűbb lesz, vagy kb. ugyanolyan nehézségű lesz újabb szériát indítani, mint elsimítani a nézeteltéréseket F1-ben. -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #44329 üzenetére
Szembe kell állítani Mosley-t azzal hogy neki már létezik a sorozata: Formula Two.
Legyenek 700LE Audi motorok, ne a jelenlegi 450Le-k, a csapatok meg legyenek Brabham, March, Lola..Aston Martin(??)..stb.
versnyzők: Andy Soucek, Jens Höing, Kazimieras Vasiliauskas..stb. ..és már kész is. hipp-hopp lehet örülni.Mert kb. ez néz ki eddig, ezek a régi nagy nevek már nem azok amik voltak..és nem is arról szólnak már.
Példálódznak a régi F1-l mert hogy mennyi privát volt...ez volt, de elmúlt. ..és nem véletlenül múlt el...
Szvsz most is lehet pattintani a tűzet, csak ma már van öngyújtó....persze így-úgy rá lehet kényszeríteni hogy én mégis köveket csapkodjak össze, de nem az igazi.
Pláne ha átnézek és ott már a második ciginél tartanak.
Kellenek az új csapatok, de ahoz egyfelől beton szabályrendszer kell (a jelenlegi alulmúlja a kártyavár mutatóit), Több pénzt kell szétosztani a csapatoknak (sokkal), és segíteni az érkezőket ahogy eddig is..motorral, váltóval...megtartani azt ami az FIA alatt jó sült el..stb.Amennyiben az F1 körideje lassabb lenne mint mondjuk az IFM vagy akár az LMP autóké, akkor sokat vesztene a varázsából. ..és ahogy Alonso mondta, ő is a gyors autókat akarja vezetni, amíg ide nem jutott addig csak a 4-3-2 leggyorsabb sorozatokban szerepelt, most miért legyen újra az. Csak mert mondjuk az Audi egyenmotoros verdáját Brabham-nek hívják? ...ehh
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #44326 üzenetére
Most ugye elég közel kerültek az érdekek..legalábbis szerintem, mindkét oldal megtette a maga tétjét, ...számomra nem is Mosley a lényeg már. Hanem hogy mit lép a FOTA.
Mert Mosley a kisebb akadály,...amiért jó lenne ésszel szerződni egy új sorozatra az Bernie.
Mert eddig ő kivül maradt (legalábbis a köztudatban) az FIA vs. FOTA vívásban, de ő az aki rengeteg pénzt legombol mindenhonnan, és ezért meg kell töle szabadulni ha lehet.
Szükség volt rá (valószínűleg), de már nincs...nincs arra szükség hogy nagy hagyományokkal bíró pályák kényszerüljenek mellékvágányra mert nem tudnak eleget fizetni Bernie és az érdekelteknek. Nem kell több hangulattalan verseny, csak mert ők kicsengetik.
Mosley még a kisebb probléma szvsz, akitől igazán szabadulni kellene az Bernie.Amennyiben kilépnek a gyáriak, azt nagyon okosan kell csinálniuk és most.
Egyébként külön örülök hogy legalább a Dorna is látja hogy nem lehet végletekig játszani a gyári csapatokkal, mert a MotoGP sem mentes teljesen a hülyeségektől.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #44326 üzenetére
AMD Power már Mózli nélkül is annak született.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #44277 üzenetére
Aha. Az aero megkötések illetve az autó méretei változnak? Azt tudom hogy az első gumik keskenyebbek lesznek.
Sajnos nem jön be link. Lehet hogy azért mert nem vagyok regelve.
A 2003-as McLaren-ről csak annyit hogy az a 2002-es upgrade-elt változata volt mint ahogy a neve is sejteti (MP4-17D). A sebességével nem is volt gond, csak néhányszor eldurrant a motor. Szvsz abban az évben ezen bukták el a címet. Közben párhuzamosan fejlesztették az MP4-18-at ami sosem került éles bevetésre. Én anno olyat is olvastam hogy akkoriban nagyon sok pénzt elvitt a Paragon építése (mivel akkoriban épült) és ezért nem is eröltették annyira a fejlesztéseket. Persze ez meg is látszott.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #44273 üzenetére
Ezért sem igen kifizetödő a B autó, és azért sem mert tesztilalom van.
Sztem is pénzkidobás lenne. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #44275 üzenetére
Monjduk jó lenne tudni hogy hogyan változnak majd a jövő évi szabályok. Már ami az autó felépítését illeti. Ezt mikor szokták lefixálni? Mondjuk ha nem maradnak az F1-ben akkor úgyis mindegy...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #44273 üzenetére
Nem nyerte meg, de nem sok kellett volna. 2. lett vele RAI.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #44271 üzenetére
Nem biztos, hogy kész lenne. Newey és csapata is éjt nappallá téve dolgozott a DDD-n, mégis mennyi ideig tartott, mire kész lettek. És az csak egy része az autónak. A Mekinél ha ennél is komolyabb egységeket kell átalakítani, akkor az sokkal több idő, és még mindig nem biztos az élre ugrás, legfeljebb az állandó pontszerző helyek.
Úgy meg mi értelme? -
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #44264 üzenetére
Mert ki is autózott mindent!
Na nehogy már te jobban tudjad nála.
Motion se olyat, hogy nem így lenne... -
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #44264 üzenetére
Tökmindegy lett volna. Mire a B autó elkészül, és kiforr, addig vége az idénynek, meg közben a többiek is fejlődnek tovább. Csak azért, hogy esetleg az utolsó öt versenyen kettőn erőből győzni tudjanak, nem sok értelme van beleölni a pénzt meg a fejlesztési időt.
Egyébként sem emlékszem olyanra, hogy egy csapat a B autójával kölönösebben előre lépett volna. Ha jól emlékszem, 2005-ben a Toyota csinált ilyet, de azzal is ugyanott voltak, mint előtte. Meg talán 2004-ben a Meki is próbálkozott B-vel, vagy csak ígérgették(?), de az sem jött be.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #44252 üzenetére
Így van, ki is autózott mindent. A mezőny nagy része meg félgázzal tolja le a versenyt
-
JColee
őstag
válasz
hunnylander #44241 üzenetére
ok már rájöttem, hogy ham előbb ért be, csak annyira hátul volt, hogy valahogy nem figyeltem
nem is kell erre több szót pocsékolni -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #44241 üzenetére
Azért szokásához híven megint lenyilatkozta a verseny után, hogy ő mennyire faszagyerek és hogy mennyire kiautózott mindent. Nem értem, hogy miért kell minden verseny előtt és után minden egyes alkalommal saját magát hátba veregetnie
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #44206 üzenetére
Te találkoztál valahol olyan nyilatkozattal Brawntól, hogy "kicsit belassultak a fejlesztések" a pénzhiány miatt? Mert azt tudom, hogy pénzük az van, és fejlesztenek is, de attól még mondhatott ilyet, csak én nem találkoztam vele. Viszont ha nem is mondott ilyet, akkor Palik részéről ismét botrányos alakítás volt, ahogy lehurrogta Gyulát. Szegény Gyuszi azt hitte, hogy ő a kevésbé tájékozott...
(Még csak most olvasom végig, amit tegnap kihagytam, úgyhogy már lehet, hogy tárgyaltátok.)
-
JColee
őstag
válasz
hunnylander #44212 üzenetére
és vajon hamilton miért kószált arra, amikor a sokak által lebecsült csapattársa pár hellyel előrébb volt
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #44212 üzenetére
én ha díjjazni lehetne akkor Massa 'előzését' emelném ki...ami gyakorlatilag egy jó rajtból állt, de utána igen határozottan kihasználta a lehetőségét..szvsz kifejezetten szép volt, ahogy meglátta és lereagálta az alkalmat.
-
LA_COSTE
senior tag
válasz
hunnylander #44206 üzenetére
A legnagyobb az volt, mikor a szerencsétlen Gyula a végén azt hitte, hogy leállt Button kocsija, De azt se felejtsük el, mikor Palik azt mondta, hogy korán van még: negyed 4. Hát ezek hülyék, hogy lehet valaki ilyen színvonaltalan kommentátor?
-
stvnppp
senior tag
válasz
hunnylander #44206 üzenetére
Hát igen... "Gyuláék" eléggé tájékozatlanok, pedig mennyi érdekes infot lehetne mondani a futamok unalmas részein.
A Brawnnak idén nem lesznek pénzügyi gondjai, mivel a Honda odaadta azt a pénzt, amit egyébként a csapat felszámolására költöttek volna (gyárbezárás, végkielégítések...), amire év elején azt nyilatkozták, hogy bőven elég lesz az évközi fejlesztésekre is. Brawn csak azért nem ugrik bele mindenféle szponzorációs szerződésbe, mert olyat akar kötni, amivel biztosítva legyen a csapat jövője, minél tovább, de hát ezt is folyamatosan nyilatkozza, ha a témában megkérdezik.
Szomorú a közvetítés minősége, szerintem annyit készülnek rá, hogy megnézik vasárnap reggel a szombati időeredményeket, aztán futam alatt szivatják egymást...
Buttonéknak gratula, ez már járt volna nekik pár évvel ezelőtt is (bár kinek nem)!!!
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #44032 üzenetére
egyetértek, kompromisszum kéne, én még mindig úgy gondolom, hogy lesz
persze ha párhuzamos bajnokság lesz, akkor egyik se lesz az igazia williams külön nevezése nagy port nem kavart, vagy csak én nem olvastam? mert azért én frank bácsitól nem ezt vártam, ő is a tradiciót képviseli, mégis meghajolt mosley előtt? mi volt ennek az oka? ezzel nagyban gyengitette a többiek megítélését, hogy lám-lám nem vagytok ti olyan egységesek.
gondolom náluk kevés a pénz, de akkor is
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #44032 üzenetére
Ez a Mosley (Moslék) nem megy még nyugdíjba? Mehetne....
-
Kraptor
őstag
válasz
hunnylander #44029 üzenetére
Nem szóltam ):
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #44029 üzenetére
Egyre biztosabb jelei vannak, hogy meg akarják csinálni az új szériát. Bárcsak összejönne nekik
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #44021 üzenetére
Pedig egy kis eső megadta volna a futam pikantériáját....
-
Csabee.
nagyúr
válasz
hunnylander #44018 üzenetére
az elég ciki lenne! Várom már a futamot, remélem ez igzalmas lesz, és előzésben gazdag, hiszen a pálya adott.. most már csak a pilótákon múlik! Jó lenne egy kis esőő, mert akkor páran biztos jól taktikáznának és előre kerülnének.
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #43763 üzenetére
Lotus (Litespeed) [link]
Williams
Lola
Prodrive
USF1
Campos Meta1
March
Superfund
Brabham Grand Prix
Epsilon Euskadi
MSC / N.Technology -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43975 üzenetére
Kimi nehezebb autóval verte Massa-t
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #43975 üzenetére
Button megint nagyot ment!
-
aesir
veterán
válasz
hunnylander #43956 üzenetére
Mivel Piquet még eddig egyszer sem versenyzett jó F1 autóval, ezt így egy kicsit merész kijelenteni. Átlagban kb fél mp-el szokott lemaradni Alonsotól (ezzel kb a mezőny minimum fele így lenn Alonsoval azonos kocsiban), szóval egyáltalán nem érdemel olyan mértékű Czollner-fikázást, mint amit mindig megkap.
-
ronaldo
őstag
válasz
hunnylander #43951 üzenetére
Szerintem ez csak azért érdekes, mert itt a fórumon is úgy volt beállítva a mclaren két pilótája, hogy különböző dimenziókban vannak. Ehhez képest meg...
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #43860 üzenetére
jobb mint ami volt(fésűs), de még mindig nincs közelében se sztem a véglegesnek.
BMW-jé, és a Brawn-é nagyon kidolgozottnak látszik, de lehet hogy az egyszerű hatékonyabb -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43860 üzenetére
Új váltó még nincs?
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #43799 üzenetére
[OFF]persze, h nem barmozod le montoyát hisz mondtad neked megütötte a mércéd emellett csak engem utánoznál, azt valóban nem szeretetem
Schumi is csak ember, hibázott és ezért megbüntették, látom te sem birod elfogadni h még Ő is érkezhet rosszul 1 kanyarhoz
látom nem érted mire értettem, lehetett volna száraz futam is ah az időmérő Kimi autójára is felkerülhetett volna előbb a gumi[/OFF]
nem cáfoltál arra ami a lényege volt a hszemnek, a Ferrarit nem a technikájuk fosztotta meg a monacói győzelmektől, esélyesek voltak minden felsorolt alkalommal
-
zolynet
veterán
válasz
hunnylander #43814 üzenetére
már világos, ezt így nem tudtam
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #43799 üzenetére
-
madstunt
addikt
válasz
hunnylander #43799 üzenetére
Ja höhö
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #43793 üzenetére
A Ferrari is tradícionálisan ezért maradt alul a McLaren/Renault elleni párharcaiban az elmúlt években Monacóban.
ez hülyeség, 2004-ben barom montoya, 2006-ban a szánalmas bünti, 2008-ban a körülmények szerencsétlen alakulása miatt maradt el a Ferrari győzelem
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #43763 üzenetére
Nagyon az egyik oldalát fogod meg a dolgoknak, a gyári csapatok legalább olyan hibásak mint mózli, a gyári csapatok miatt alakult ki a túlköltekező helyzet erre meg most hogy drága meg válság van kilép a honda ki akar a rönyó meg toyo..de a bmw is nehéz helyzetben van..hát húzzanak a fenébe. Egy történelmi sportágat simán hazavágnának mert nem fér bele a költségtervezetükbe, ezek a gyári csapatok.
Az a nagy kompromisszum amit aláírtak a csapatok és úgy neveztek együtt...előbb miért nem ment? Csak ha gáz van akkor erőltetik meg magukat? Nem, pont úgy elvárják a talpnyalást mózlitól mint ő tőlük.A legfőbb gonduk meg nem más, mint hogy több csapat lesz, így kötött költségvetéssel nem tudnak annyira ellépni tőlük. Mivel szorosabb a mezőny a zsé is jobban eloszlik, ráadásul több szereplő között. Na ezért sír a szájuk és tesznek lépéseket hogy hátráltassák az új csapatokat, miközben nyilatkozzák hogy amúgy semmi baj velük, de ilyen nevek mit keresnének itt, az nem lenne F1. Hát annyit keresnének ezek a csapatok mint a BMW-t és Toyotát megverő Force India..jópár komolyabb név van mint ez a magáncsapat.
Azt nem tudom mennyire rasszista az öregapó, de az írásaid alapján te is ijesztővé válsz kissé vele szemben..nem kell túldramatizálni, Ferrari Mclaren tuti marad, 1-2 gyári csapat meg hulljon ki nyugodtan, a közúti autógyárakban az átlagbérűeknek beadják a több ezer fős leépítést hogy muszáj, de itt meg túl sok lenne a csökkentés..hát ne basszanak ki annyi embert az utcára.
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #43788 üzenetére
Amit így szakmaibb cikkekben olvastam, Toyota, BMW, ők vezethetik a listát legnagyobb tengelytáv tekintetében. Ezért is küszködhettek Monacóban. - miért? hogy befolyásolja ez az autó menet tulajdonságát azon a pályán? nehezebben, alassabban fordul. vagy?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #43782 üzenetére
A tengelytávokról esetleg nem tudsz valami összehasonlítást?
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #43784 üzenetére
Már kikelek lassan emberi mivoltomból, de ilyenkor mindig a nácik jutnak eszembe. Meg Radnóti. "mikor az ember önként, és kéjjel öl".
Ez a Mózli hogy honnan veszi a bátoságot, azt nem tudom, de az biztos, hogy nagyon tenyérbemászó képe van. -
JJános
addikt
válasz
hunnylander #43782 üzenetére
Ez tetszik!
Remélem a gyári csapatok ellenállnak Mózlinak. Ha a FOTA otthagyja a Mózli féle F1-et, a nézők 85%-a is otthagyja őket.(Ferrari50%,.........)
Mégis inkább a sas körözzön a rét felett!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #43776 üzenetére
Hátha lelövi valaki véletlenül...
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #43776 üzenetére
Sajnos nem vicces. Mózlit nem érdekli más, mások, a FOTA véleménye.
[link]Úgy néz ki sikerül tönkre tennie a mi világunkat. Én mindíg mondom, hogy nem az a baj, hogy nagy az Isten állatkertje, hanem a kerítés túl alacsony. És ezek ide beszökdösnek.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #43773 üzenetére
Ráadásul a hosszú egyenes(ek) miatt a KERS is hozhat pár tizedet. Remélem hogy LH valahogy majd beverekszi magát a Q1-be.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #43760 üzenetére
Nem rossz. Szivesebben vennék részt ilyen meetingeken mint a nálunk szokásos órás bullshitelős féléken.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #43765 üzenetére
Ja, oké nem szóltam!
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #43763 üzenetére
Elvileg mennyi szabad hely van? Három?
Majd mózli csinál helyet...
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #43757 üzenetére
egy kicsit pesszimista vagy az egész üggyel kapcsolatban.
persze én is izgulok, hogy mi lesz, de szerintem valahol nézhetem majd a kedvenc csapatomat és pilótáimat (ügye több pilóta nyilatkozta, hogy a csapat döntését fogja támogatni).
#43749) D@ni88: úgy legyen
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #43753 üzenetére
Mosley a FOTA-ról:A költségcsökkentésekről beszélnek, miközben a sajtó előtt tárgyalnak Flavio Briatore jachtján.
Mintha nem lenne tökmindegy, hogy hol tárgyalnak. Az a jacht akkor is meglenne Briatorénak, ha nem ott tárgyalnának. Meg aztán Briatore magánvagyonához nem sok köze van a csapatnak, ahol munkaviszonyban van.
Szándékos bujtogatás ez Mosley részéről... -
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #43729 üzenetére
Szerintem a FOTA nevezéseket aszerint fogja elfogadni, hogy kivel hogyan tud kicseszni jobban...
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #43729 üzenetére
En meg azt tennem hozza, hogy mar iden nem indulnak majd versenyeken a csapatok, vagy elindulnak, mennek egy kort, es kiallnak muszaki hibara hivatkozva, Ferka, Meki, ugyis eselytelen iden jo eredmenyre, akkor meg lehet szopatni.
Amugy en azt kerdeznem meg, hogy a szponzorok fogjak adni a Lola meg egyeb gagyi csapatnak a penzt? Meg a hirdetok fognak hirdetni a tv-ben? Meg az orszagok, mint pl. Magyarorszag, akik egy csomo penzzel tamogatjak a versenyeket, mivel osszessegeben a sok idejovo nezo miatt megeri, de konkretan a jegyeladasok miatt nem, fognak fizetni? Szerintem egy Lola/Prodrive/March szuperverseny helyett siman beraknak egy baratokkoztot a tv-be, akkor meg ennek a biznisznek vege.
Osszeeskuveselmelet: nem gyanus, hogy a nagy gyari csapatok (direkt csak autogyarat irok): Ferrari, Merci, BMW, Renault nincsenek ott az elejen, pont abban az evben, amikor felmerul, hogy kilepnek?
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #43738 üzenetére
Hát igen, gyakorlatilag ha Mosley nyer, és csak az ő feltételei teljesülnek, akkor az senkinek sem lesz jó, tulajdonképpen a Ferrari bukja a legnagyobbat. Főleg, ha a többi csapat lelép.
Egyébként nincsenek szurkolói kezdeményezések Mosley jobb belátásra térítése érdekében? Mert azért mégiscsak mi, nézők vagyunk a legnagyobb erő az F1-ben... Ha mi valamit nagyon nem úgy akarunk, ahogy Mosley tervezi, akkor annak súlya kell, hogy legyen.
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #43736 üzenetére
na igen, boldog békeidők...
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #43729 üzenetére
Azt nem nagyon hinném, hogy ha a Ferrari kényszerből marad az F1-ben, akkor csak félgőzzel versenyezne, mert azt nem teheti meg, hogy a vert mezőnyben szerepeljen. Lejáratás lenne a márkanévnek és ezáltal anyagilag nem kifizetődő, vagy inkább egyenesen veszteséges.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #43729 üzenetére
Jobban hangzik. A másik verzió felejtős.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #43729 üzenetére
Na, ez már sokkal izgalmasabban hangzik.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43726 üzenetére
Reméljük ez a prófécia nem fog beteljesedni
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43722 üzenetére
Még a végén igazad lesz, és a FOTA-s csapatok már nem is kellenek
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #43710 üzenetére
A Ferrari nem hinném..nem tudom mekkora büntetést helyez kilátásba Bernie, de ha üti a megfelelő mércét, szvsz akkor a Ferrari egy névleges csapattal 'nevezni' fog azt F1-ben.
A versenyzőkön kiválóan le lehet majd mérni hogy melyik sorozatra helyezik a hangsúlytNem tudnak kicseszni a csapatokkal, mert max elmennek...de saját magukkal viszont de
.
Mosley bármennyire is arc akar lenni, akkor is csak egy figura a táblán...az első sorban. -
copin
őstag
válasz
hunnylander #43702 üzenetére
A minden verseny végére rojtos lesz a kék zászló, ha ezek bejönnek.
Értsétek, ahogy akarjátok. -
JJános
addikt
válasz
hunnylander #43705 üzenetére
És ez miatt eléggé el is hal bennem a szívem. Nyomaszt legalább is.
Nyakig vagyunk a harcban, és nem tudjuk, hogy ki győz. Remélem nem Mózli.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #43696 üzenetére
Nem semmi. Szerintem még azt is összehozzák, hogy többé nem adnak a közvetítési díjakból, és a csapatoknak kell majd licitálni, hogy felkerüljenek a 13-as listára.
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #43702 üzenetére
Jóé hangzik.
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #43676 üzenetére
Hmm, ez tényleg nem sok... igazából most szégyellem magam, mert alap, hogy valamelyik oldalon leírják preview-ban ezt a számot, legközelebb előbb gondolkodok, és köszi!
Motion: ok-oké, de nekem az eddigi pályák közül (ez évben) ez tűnt a leginkább motor-éhesnek, és félek, hogy a Ferrarinál kijöhet egy olyan probléma a motorral kapcsolatban, ami eddigi pályákon nem jött ki. Csak azért tűnt így, mert majdnem mindig teli gázzal megyek. Persze megnéztem a tavalyi eredményeket és ott sem volt sok kiesés, csak 3, de abból is 2 rajtbaleset, 1 meg kipördülés.
Vagy csak azért tűnik úgy, mintha folyton teli gázzal mennék, mert elég széles a pálya és sok a tempós kanyar, ahová szépen be lehet tapadni, közben gáz ezerrel.És közben sokszor messzire el lehet látni előre, szóval mindegy, na....
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #43676 üzenetére
Kíváncsi vagyok Lewis barátunk idén hogy bánik majd (el) a gumikkal a török pályán
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #43649 üzenetére
Mosley jogász is. És marhára utálja, ha diktálnak neki. A jog mellette áll.
Ne hulyeskedj mar, minden csapatban van jogasz, es elhiheted, hogy pl. Brios meg a tobbiek sem szeretik, ha diktalnak nekik. Meg itt amugy se arrol van szo, hogy mi jogos es mi nem, hanem hogy le kell birkozni, hogy mik lesznek a szabalyok. Ez az egesz nevezes csak szinjatek, csak arrol szolt, hogy egyel kevesebb dologba lehessen belekotni. Nyilvanvalo, hogy meg nincs lejatszva a meccs, es nem csodalkoznek, ha az ujonnan nevezo csapatok kozott lenne bloff is. Megiscsak eges lenne, ha nem nevezett volna senki ugyebar...
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #43663 üzenetére
Az USF1 már akkor jelezte hogy jön amikor ez még nem volt szabály, a Prodrive pedig jönni fog 100 milláért is, nem hiába nevezett ebben a helyzetben is...aztán a többiek meg jöjjenek 2 év múlva.
Amugy sem fér be mindenki.A másik oldal jóval veszélyesebb...nem lehet lökődni, és Bernie egyszer már lenyilatkozta, hogy felöle költhetnek amennyit akarnak, csak a Concorde-t írják alá..nem mondom hogy ez atom, de mindenesetre végiggondolva is hihető.
Nem azt akarják ők hogy a csapatoknak több maradjon a zsebükben..hanem valószínübb, hogy a meglévő mezőnyt be akarják biztosítani, hogy senki ne léphessen le úgy mint a Honda, illetve felejtsék el hogy újra akarják osztatni a tévés és egyéb bevételeket Bernie-vel.
Meg persze sok minden mást is akár, de a mezőny szempontjából a lehető legjobban állnak már...olcsón adnak motorokat és valszeg váltót is, meg KERS-t is a kiscsapatoknak (ezt is már márciusban közzétette a FOTA), szerződik a mezőny 2012-is, és 2 év múlva bevállalhatják a 45 milla euro-t.
Aktív témák
Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Canon MILC: EOS R és M topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- CPU léghűtés kibeszélő
- Google Pixel 7a - venni vagy nem venni?
- Autóhifi
- SSD kibeszélő
- Milyen légkondit a lakásba?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- További aktív témák...
- HP Spectre x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 16" -60% i7-1360P 32/2TB Intel Arc A370M 4GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -60% i5-1135G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Samsung Q80T 55" QLED - 4K 120Hz VRR / FreeSync / HDMI 2.1
- ÚJ HP ENVY 17 Nagyképernyős "Kis Gamer" Laptop -45% 17,3" Brutál i7-13700H 16/1TB Iris Xe FHD IPS
- Legion Go 8APU1
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 / RTX A4000
- Új Apple iPhone 16 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- NJOY Aster 3K 3000VA/2700W Rack Szünetmentes Táp
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF F15 FX506HM Gamer notebook - i5 11400H 16GB DDR4 RAM 512GB SSD RTX 3060 6GB W10
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest