- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #27813 üzenetére
Most erre mit mondjak/írjak?
Tél után a tavasz jön, egyszer minden verseny véget ér...ha pedig egy versenyben letöltendő büntetés nem tölthető le a versenyben, akkor az nem ugyanaz mintha valaki a verseny elején kapja....
le tudja tölteni-nem tudja letölteni-le tudja tölteni-nem tudja letölteni..stb.A túlóra??! Sztem nem jött le a párhuzam amiért írtam
A témában nem írok többet, nehogy azt higyjétek, hogy ez most komolyan őszít...csak számomra logikátlan.
Egyébként ez nem Hamilton függő, én pl. MS Monaco-i keresztbeállásánál is ki voltam akadva, hogy hogyan véleményezhettek ott szándékosságot pl...
Na mindegy is, lépnem kell sajna -
proof88
addikt
válasz
PazsitZ #27817 üzenetére
Nekem F1C-ben a májusi Birkucos moddal 1:42 körül van, viszont a szeptemberi moddal ugyanazzal a setuppal ment 1:40:7xy körül is.
Abban az rFactorban mindig olyan könnyedén mentek, a videók alapján legalábbis.
Viszont elég fárasztó a pálya, a sok kemény lassítás, majd kigyorsítás miatt.
És meleg is lesz. A fékeket és a gumikat kímélni kell. -
PazsitZ
addikt
válasz
PazsitZ #19725 üzenetére
Elért helyezések átlaga (kiesések esetén 22. v 20. pozicióval számolva):
1 Lewis Hamilton 5,29 +
2 Nick Heidfeld 6,21 +
3 Robert Kubica 6,43 -
4 Heikki Kovalainen 6,79 +
5 Felipe Massa 7 +
6 Kimi Räikkönen 7,57 -
7 Jarno Trulli 9,21 -
8 Mark Webber 9,79 -
9 Fernando Alonso 9,79 +
10 Timo Glock 11,79 +
11 Nico Rosberg 12 +
12 Kazuki Nakajima 13 +
13 David Coulthard 13,57 -
14 Sebastian Vettel 13,57 +
15 Rubens Barrichello 14,36 -
16 Jenson Button 14,64 -
17 Nelson Piquet Jr 14,86 +
18 Sébastien Bourdais 15,14 +
19 Giancarlo Fisichella 16,86 -
20 Takuma Sato 17 .
21 Anthony Davidson 18,75 .
22 Adrian Sutil 19,07 +Tisztán elért helyezések átlaga (kiesések nélkül):
1 Robert Kubica 4 -
2 Lewis Hamilton 4,15 -
3 Felipe Massa 4,5 -
4 Kimi Räikkönen 5,5 -
5 Heikki Kovalainen 5,62 +
6 Nick Heidfeld 6,21 +
7 Fernando Alonso 6,82 +
8 Sebastian Vettel 7,75 +
9 Mark Webber 7,92 -
10 Jarno Trulli 8,23 -
11 Nelson Piquet Jr 8,86 +
12 Timo Glock 9,18 +
13 Nico Rosberg 10,5 -
14 David Coulthard 11,64 -
15 Rubens Barrichello 11,7 -
16 Kazuki Nakajima 11,83 -
17 Jenson Button 12,1 -
18 Sébastien Bourdais 12,8 +
19 Giancarlo Fisichella 14,25 -
20 Takuma Sato 15,33 .
21 Anthony Davidson 15,5 .
22 Adrian Sutil 16,83 + -
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #27506 üzenetére
Versenyzők így is van... az évben már volt alkalma Webber-nek is kimagasló eredményt elérni, ...és talán ha repülőrajt lett volna akkor sikerül is, bár ő az első kanyar után pördült meg.
szerk:Silvertone-ban :
Kovalainen-----------------
----------------------Webber
Raikkonen-----------------
---------------------Hamiltonvolt a rajtrács
hihi..rajz -
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #27502 üzenetére
Sztem a Red Bull-mál pontosan tudják, hogy mennyivel erősebb a Ferrari mint a Renault vagy fordítva, mivel mérési adataik vannak az év elejétől.
Nem tudom hogy hogyan szólhat a megállapodás, lehet hogy csak évenkénti frissítés van, lehet hogy évközbeni....az is lehet hogy a biztonsági fejlesztéseket azonnal megkapja a motort megvásárló csapat is...franc tudja.
De ezt a Red Bull-nál már tökéletesen tudják, ha megkapják az évközi fejlesztéseket a Ferrari-tól akkor egyszerű teljesítménymérési adatok alapján tudják mennyit fejlődött ennek köszönhetően a motor,...ha pedig nem kapják meg, csak évenként akkor miről beszélünk?...akkor a Torro Rosso már az év elején erősebb motorral bírt mint a Red Bull, és a biztonsági fejlesztéses elmélet Torro Rosso/Ferrari vs. Red Bull/Renault érve megbukott.Szvsz sok oka lehet, hogy egy motor jobban müködik, nem feltétlen a teljesítmény az elsődleges, bár kézenfekvő.
pl:
- Lehet más vibráción a két motor
- Lehet a nyomatékgörbe eltérés jobban kedvez a kipörgésgátló nélküli kihajtásnak. -
gV
őstag
válasz
PazsitZ #27492 üzenetére
Na ne vicceljenek, a költségcsökkentés miat fagyasztották be a motorfejlesztést és nem azért, hogy a V8-asok teljesítménye között ne legyen különbség, szal ha most kitaláják, hogy a Ferrarinak lekell gyengiteni a Type 056-ot, beperelem az Fia-t félrevezetés illetve az F1 hírnév károsítása miatt.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #26585 üzenetére
A savanyuaszolo irigyvagyokluiszra Webberednel is sokszor felrefordithatnak, mert ha nem akkor azt kell mondanom, hogy egy irigy savanyu ficko. Phew.
Nincs azzal a nyilatkozattal semmi baj, Kimi kezdte a woodeye-jal a zrikalast. Az ilyen rivalizalasok mindig is resze volt az F1-nek, csak ti nem szoktatok meg, mert az utobbi idoben mindenki csak a PR rizsat lokte. Lewis nem allt be a sorba e tekintetben o az F1 Muhammad Alija.
-
Motion_Blur
félisten
-
IreN!CuS
addikt
válasz
PazsitZ #26427 üzenetére
nem a kérdésre válaszoltál.felteszem még1szer csak neked kibövitve,ugye a 2 auto között volt külömbség, a merci jobban gyorsult,mellette jobban is tapadt.de miért kellett volna haminek 2szer elvenni a gázt?hol van ilyen szabály h 2szer kell ilyenkor elvenni a gázt?bűrja meg még kimi szépen kigyorsit és után ovatosan beveszi az elsö kanyart?ez igy nem verseny
nem én találtam ki csak ez a kérdés merült fel bennem,gondoltam megkérdezem,de sztem nem irtam OLYAN nahy hülyeséget,bár ki tudja.
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
PazsitZ #26391 üzenetére
Teljesen igazad van,es igen: "Amiben viszont jelen pillanatban egyet értek vele, hogy úgy tűnik, ő a favorit"
Sajnos ebben is igazad van.Nagyon nagy eselye van,hogy megnyerje az idei vb-t.
De ne felejtsuk el,hogy tavaly nagyon nagy eselye volt,es megis az o hibajabol eluszott neki...
Bizok megint,hogy az iden is igy lesz -
Incubus
tag
válasz
PazsitZ #26342 üzenetére
Nem azt írtam, h Lewis ragadjon be a kanyarlevágással, hanem bárki aki letér. Egyébként vannak színes bőrű barátaim Kanadában, ne viccelj ezzel, mert nem vicces egyáltalán. Izomból meg NE írogassunk, feltételezéseket meg hagyjuk a fenébe!
Hsz-ra hadd NE passzoljon már az ilyen válasz mint a Tied!
üdv RG
-
Motion_Blur
félisten
válasz
PazsitZ #26289 üzenetére
[I]"A videofelvételek tanúsága szerint Hamilton McLarenjének orra nagyjából éppen a La Source előtti féktáv kezdetén került kábé 1 méterrel a Ferrari hátsó szárnya mögé, ahonnan kivághatott. Képes lett volna ebbe a pozícióba kerülni, ha szabályosan halad át a Bus Stop-on, és onnan rendesen gyorsít ki ahelyett, hogy a "Martini" felirat mentén átszáguld a bukótér aszfaltozott részén? Nem: meggyőződésem, hogy nem lett volna képes erre. Az ok, mint az autók mozgásával kapcsolatban szinte mindené, fizikai jellegű, de meglehetősen egyszerű.
Ha Lewis a La Source féktávjának kezdetére 1 méterrel volt a Ferrari mögött, az az itt elérhető 240-250 km/órás tempóból kiindulva azt jelenti, hogy időben (most hangsúlyozottan a Ferrari és a McLaren orra között mérve) nagyjából 0.075 másodperc választotta el egymástól a két autót. Amennyiben szabályosan egymást követve, durván azonos ütemben gyorsítottak volna ki a Bus Stop-ból (tehát az időkülönbség állandó lett volna), ahogy azt joggal feltételezhetjük, a kanyar kijáratánál - ahol 80-90 km/óra körüli sebességgel fordulnak - eszerint máris egymás mellett kellett volna lenniük, ami nem volt lehetséges, mert Räikkönen a sikán balos részénél zárta a belső ívet. "[/I]
Ennyi.
-
wildrain
addikt
válasz
PazsitZ #26232 üzenetére
Akkor végülis mi a problémád? Mert ha szerinted sem felháborító, hogy abban az autóban ülhetett, akkor minek kötöttél egyáltalán belém? Mert hogy szerinted nem jó a példa? Semmit nem tudtál felhozni, amivel ezt megerősítetted volna, csak az derült ki, hogy szúrja a szemedet, hogy én leírtam a tényt Hamilton jó kezdéséről.
Abban is egyetértünk, ezt már az elején is írtam, hogy nyilván ha egy Force India-szintű autóban kezd, akkor nem ilyen eredmény születik. Csak ugye nem ott kezdett, és ennek megvolt az oka... -
wildrain
addikt
válasz
PazsitZ #26227 üzenetére
Te nem akarod megérteni, hogy én miért írtam a debütálásáról (és ha neked nem világos, miért kevertem oda, hogy egyeseknek felháborító a McLarenes szerződése, akkor nem olvastad el, hogy mire írtam egyáltalán). A téma kezdő hsz-ben nem magasztaltam, csupán leírtam a tényt: újoncként 9 dobogós helyezése volt, tehát megérdemelten ült abban az autóban, nem a f_szát lógatta.
Ennyit írtam: minden idők legjobb kezdése az övé (9 dobogó - ha jól emlékszem), és talán a tehetsége miatt ülhetett bele.
Hol van ebben a magasztalás? Ez egy tény. A massás hasonlatod meg csak ott vérzik, hogy én Hamiltonról nem azt írtam, hogy minden idők legjobb újonca, hanem amit véghezvitt, az minden idők legjobb kezdése. Úgy lenne jó, ha azt írtad volna: "...elismered, hogy Massa nyerte a futamot?" Erre természetesen igen a válasz.Te akarod kisebbíteni ezt az eredményt, pedig nem lehet, mert ez van, és nem változik meg, hiába jössz Force Indiával, meg egyebekkel.
De tudom, akinek ő a legjobb, annak nem számít, akinek meg nem, az észreveszi ezt a "halovány" különbséget.
Ez meg egyszerűen nevetséges annak fényében, hogy nem kedvelem Hamiltont, és nem is neki szurkolok. Szóval pont engem nevezni burkoltan szemellenzősnek, és azt sugallni, hogy Hamiltont túlzottan pozitív fényben tüntetem fel... hát minimum vicces. -
wildrain
addikt
válasz
PazsitZ #26196 üzenetére
Agymenés?
Az neked agymenés, hogy elismerek egy tényt, egy rekordot? Kezdtek már mások is élcsapatban. Voltak jobb-rosszabb kezdések, de ilyen még nem. Ez tény. Az is tény, hogy volt egy csapattársa, Alonso, aki kétszeres vb, és neki nem jött így össze a 2007-es év eleje. Hogy ennek mi az oka, az mindegy, az eredményeket tekintve akkor is Hamilton volt az, aki sorozatban 9-szer volt dobogón, és újoncként vb második lett. Hogy ez ezért vagy azért volt, az engem most speciel nem érdekel, én arra a hsz-re válaszoltam, hogy felháborító-e, hogy valaki ilyen jó csapatban kezd. Az eredményeket tekintve nem értem, hogy miért lenne felháborító, jobban kezdett, mint aki már évek óta F1-es pilóta.
Olyat meg nem látok leírva, hogy szerintem a Force Indiában ülve is 8 v. 9 dobogólya (ez milyen madár?) lett volna. Ezt hol írtam?
Ps-re: nem hülyeség, tökéletesen alátámasztja azt, hogy van komoly tehetsége. Ha nem érdemelte volna meg a helyet, akkor szar kezdése lett volna, és akkor arra is jó példa lenne.
-
prmcsk
addikt
válasz
PazsitZ #26103 üzenetére
Esküszöm ez innentől muppet show
A kenyai Surinder Thathi volt az egyik versenybíró, aki magáról állítja, hogy profin járt el. Ez igen ! Valaki akkor profi, ha mások és sokszor mondják róla. Kenyai lévén, ha az olimpián a futószámok bírájaként tevékenykedik elfogadom, de az F1.-ben.
Vazze nem ahhoz kell a profizmus, hogy a szabálykönyvben megtaláljuk a megfelelő passzust, hanem, hogy eldöntsük megtörtént e az, amit büntetni akarunk...
Esküszöm, holnaptól profi döntéseket hozok vizilóápolásból úgy, hogy még vízben nem láttam
-
sh4d0w
félisten
válasz
PazsitZ #26064 üzenetére
Büntetlenül valóban nem kéne hagyni, az precedenst teremthet. Én Kimi-drukker létemre is azt mondtam, hogy a győzelem elvétele tán nem ez az a bünti, amit ki kellene szabni, köv. futamon 10 rajthely tán megfelelőbb lett volna. Az nem kérdés számomra, hogy ez büntetendő, inkább csak a büntetés mértékén lepődtem meg.
Oliverda: ez a 25 mp a pénzről szól. Így lehetett szorossá tenni a vb-t 5 futammal a vége előtt, Hamilton tálcán kínálta a megoldást az F-1 urainak. A versenyzői kvalitásait én nem vitatom, csak az a mérhetetlen arrogancia és nagyképűség idegesít, amiknek egyre inkább jeleit adja.
[ Módosította: Pompi ]
-
Oliverda
titán
válasz
PazsitZ #26064 üzenetére
Nem mondom hogy helyes lenne büntetlenül hagyni de utólag a díjátadó ceremónia lezajlása után egy tollhúzással átbarmolni mindent... Elég merész húzás volt ami már tényleg a sport megítélését és népszerűségét fenyegetni.
Kíváncsi vagyok hogy mi lett volna a bünit ha Hamilton több mint 25mp-vel vezetett volna Massa előtt.
-
Vandit.
addikt
válasz
PazsitZ #26057 üzenetére
A szó átvitt értelmében értettem a "szabályosant".
Úgymond nyomatékosításra. És nem olyan nyomatékra gondoltam.
A lényeg meg ott van a videón. Lonzit is "büntették" ugyanilyen manőverért, így itt is büntettek és mivel a verseny utolsó 5 körében jártak, ezért nem lehetett szó boxutcai áthajtásról. Ennyi.
Oliverda: Ezt attól kérdezd, aki így szankcionálta.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #24602 üzenetére
Ők azonban már nem abban a Spában diadalmaskodtak, amelyet Clark hódított meg. Az akkori, 14 kilométer hosszú pálya inkább hírhedt, mint híres volt, és maga Clark is szívből gyűlölte, amióta az 1960-as Belga Nagydíjon elvette csapattársa és jóbarátja, Alan Stacey életét. Azon a tragikus napon egy másik versenyző, Chris Bristow is életét vesztette, épp Clark orra előtt, aki emiatt vérrel pettyezett autóval szelte át a célvonalat. (A5.hu Futamelőzetes - Belga Nagydíj)
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #24582 üzenetére
O kerte a velemenyemet, es a velemenyem korrekt volt. Te is elmondhatnad, hogy szamodra ki a legjobb esoben. Nem mindig engem kell beallitani bunbaknak es hulyenek, most sem csinaltam semmi rosszat. Nektek az okoz oromet, hogy leszolhattok es belemrughattok, nem esik jol.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #24515 üzenetére
PazsitZ, utobbi idoben tul sokat foglalkozol a szemelyemmel, ahelyett, hogy szepen es izlesese cafolnad, azt amivel nem ertesz velem egyet. Bezzeg abban csak nagy kussokat 'hallok' szinte mindenkitol. Ennyire 'eros' ellenerveitek vannak?
Regebben meg tiszteltelek is, mert valamennyire intelligensnek tuntel. De mar b-type is ravilagitott ket dedos dolgodra nemreg, jogosan. Sokat sullyedtel a szememben az utobbi idoben.
-
#70869248
törölt tag
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #24192 üzenetére
Hogyan kritizalhatod ot, akarmit is vezet / fuggetlenul attol, hogy mit (milyen jarmuvet, milyen szeriaban) vezet? (Az eredeti szoveget en kb igy forditanam.)
Az 'elso' mondat mondanivalojahoz nincs koze a zaromondatnak. De, ha te olyan hulyenek akarod beallitani Dennist, aki azt allitana (szerinted, mert nem tudod logikusan ertelmezni a gondolatait), hogy Lewis meg egy sereghajto autoval is bajnok lenne, (vedd figyelembe, hogy Ron sokkal inkabb tisztaban van az F1 technikai jellegevel, mint mi, eppezert fejleszteti gozerovel az autojat, mert tudja, hogy egy tehetseges versenyzo ala is csucstechnika kell a bajnoki cimhez) akkor nekem meg azt kell felteteleznem rolad, hogy nagyon gyenge vagy mind szovegertelmezesbol, mind osszetettebb es tobbszalu gondolatmenetek logikus ertelmezeseben.
-
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #24113 üzenetére
Azért ez az írás már tanulmány..gondolj bele hogy jutottál oda, hogy te pedig jobb lennél mint Fittipaldi?
Ki beszélt itt 'jobbságról'?
A srác arról beszélt, hogy a tavalyi évében azt kellett megmutatnia, hogy nem gyengébb fél másodperccel Alonso-nál mint azt sokan gondolták. Idén pedig úgy érzi már senki mellett nem kellene félnie a 2. számú versenyzői poszttól.
Ez az én olvasatomban azt jelenti, hogy akár MS mellett is erős tudna maradni, egyenrangú csapattársként.Az hogy ez nálad hogyan lett, jobb lennék mint MS ill. elkennék minden VB-t, és a gonosz fehérek.
Az szerintem egy pszihológiai tanulmányt érne meg......és akkor megint nem értem miért kell rugni a srácon.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #24113 üzenetére
Ezek szerint te sem tudsz olvasni.
(Csak belevetitetted a cimbe a sajat gondolataidat.)
A kijelentes arra utal, hogy ha Schumacher lenne a csapattarsa, amellett sem akarna kettesszamu lenni, vagyis nem lenne hajlando a Barrichello szerepre.
Nem azt mondta, hogy kettejuk kozul ki lenne a jobb, hanem arra, hogy nem koteles meghunyaszkodni, akarki is a csapattarsa..
"Tavaly az volt a célom, hogy megmutassam a világnak, nem voltam fél másodperccel lassabb Fernando Alonsónál, mint ahogy azt egyesek vélték. Aztán arra gondoltam, várjunk csak, nem vagyok másodszámú, bárkit is ültetnek mellém, akár Michael Scumachert is. Azért voltam ott, hogy bizonyítsam mennyire jó vagyok, de idén ennél többet akarok. Az egyetlen célom mára a világbajnokság megnyerése"- idézte Hamiltont a The Times.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #23904 üzenetére
Ha Kimi mond magarol valamit, az ugy van. Ha Lewis, akkor az mar nem ugy lehet. Szanalmasan elfogult hozzaallas. En egyiket sem kerdojelezem meg.
Lewis teljesitmenye meg akkor is dicseretes es jo ha teljesen egeszseges lett volna. Lewis soha sem mayarazta ki a rossz helyezeseit egeszsegi problemakkal, meg ha pl. tizedik is lett. Egy masodik helyet nem kell neki kimagyaraznia (egy olyan versenyen ahol az autonak is technikai lemaradasa volt), o csak elmondta, hogy beteg volt a hetvegen.
-
Male
nagyúr
válasz
PazsitZ #23643 üzenetére
Red Bull pénzt csinál... a Toro Rossoból. Most elvileg eladó, hát nyomni kell őket, hogy minél drágábban menjen el.
Szabó Robert miről beszél, milyen lóerőket pótol Vettel??? Ferrari motor van abban az autoban, és nem a régi... (legjobb tudomásom szerint egy ideje él egy szabály, miszerint az eladott motornak és a gyári csapatban használtnak azonosnak kell lennie, nem lehet korábbi generációt árulni)
-
gV
őstag
válasz
PazsitZ #23470 üzenetére
"A hídon lévő aszfalt magasabb, mint a pálya azt megelőző részén lévő burkolat, sőt egyes pontokon a szintkülönbség meghaladhatja a 15 millimétert, ami miatt a Bridgestone szakemberei arra kérték az FIA illetékeseit, hogy vizsgálják meg a vitatott szekciót."
miért Monacoba mekkorák a bukkanok? na jó azokat aki akarja kikerüli, de ez a pályaszakasz elég lassu ahoz, hogy megbirkozzon vele a technika
-
Motion_Blur
félisten
-
lenox
veterán
válasz
PazsitZ #23232 üzenetére
2-3 g a kanyarok atlaga, nem tizedmasodpercig. Tizedmasodpercig 3g az kb. 10km/h sebessegvaltozas, ez minek az atlaga az F1-ben? Semminek...
#23236: hogy jon ki a tizedmasodperces atlag? 300-rol 150-re 5 g-vel az kb. 0.8 masodperc, es ehhez hozzaveszunk meg negativ szamokat, es atlagolunk? Mint irtam fent, 3g 0.1 masodpercig az 10 km/h sebessegvaltozas, szal ekkorat fekezel, vagy pl. 150 km/h-nal ez 5 fok alatti iranyvaltozas, ez ugy hulyeseg, ahogy van.
-
gV
őstag
válasz
PazsitZ #23222 üzenetére
Nekem avval sem lett jobb, evan nem mennek a tilkés pályák, kivéve talán sepang ott összejön az 1:32.
Am probáltam és is változtatni, de csak rosszabb lett, pedig a Nordschliféhez csak összegányoltam egy olyat amivel 5:27 a tourist -5:07 a short- ami a youtube-on lévőkkel összahasonlitva, azért nem rossz. -
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #23160 üzenetére
Egyebkent ti nyafogok, miert nem tesztek ellenem, miert bujtok el? Ne a szemelyemmel foglalkozzatok, hanem toltsetek meg ertekes tartalommal a topikot. Ha pl. azok akik most is csak szemelyeskednek megtoltenek igazi szakmaisaggal a topikot az en agymeneseim egyszeruen eltorpulnenek a ti bolcsessegetek mellett. Akkor meg miert tartjatok vissza, miert fosztotok meg bennunket bolcsessegetektol es szakmai hozzaertesetektol? Miert nem bizonyitjatok be, hogy nektek velem ellentetben van ilyenetek?
Talan mert csak hangemberek vagytok, akik megiscsak a szemelyeskedeshez ertenek igazan?
Az elso REAL Valencia onboardot ki linkelte szamotokra? En, 'mert ti ugyesebbek es gyorsabbak voltatok'.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
PazsitZ #23125 üzenetére
Az előtte lévő autó is szinte ugyanott ment.
Csak Glock egy kicsit már lecsúszott a műfűre, és ettől állt keresztbe. Amit nem bírt a rossz felfüggesztés. Sőt, tartok tőle még többen is voltak a versenyen akiknek ugyanígy sikerült párszor az említett kanyar, s nekik bírta felfüggesztésük.
Nincs itt semmi más.
De ahogy nézem csak egy valaki nézi fejjel lefele a képernyőt...Mindenki másnak egyértelmű.
-
Nowhereman
őstag
válasz
PazsitZ #23116 üzenetére
Dehogynem, ha mondjuk valaki a kanyart a kerék és a szalagkorlát 2 cm-es átfedésével akarja bevenni. Máskérdés hogy a durva bánásmód előbb előhozza szalmát az önvényből... - gondoljunk Kimi kockagumijaira, amik a kereket is leszakították a versenyen... más, hogy Glock vezetési stílusától a keréknek még ahelyén kellet volna maradnia, és az is tény, hogy Lajoska kimélőbben bánik a géppel. Főleg a fékeket kiméli - a piros lámpázott boxzutca-kijáratnál!
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #23125 üzenetére
A fo ok az volt (hivatalosan), amit a Toyota kozolt le, vagyis a felfuggesztesnek mar lehetett meggyengult resze. De ettol fuggetlenul Glock helytelenul teljesitette a kanyart es oriasi temponal dobta vissza az autojat ugy hogy a kerekveto kulso peremen megakadt a kerek (mert az igenis meredek ahhoz a tempohoz, az F1-es autok futomuvehez es hasmagassagahoz), ami mar sok volt a futomunek (a valamennyire gyengult futomunek). De szerintem az feltetelezheto, hogy normalis kanyarvetelnel nem valoszinu, hogy ilyen durva modon jelentkezik a problema, ha jelentkezik egyaltalan.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #23122 üzenetére
Vannak olyan kerekvetok amire ra lehet dobni az autot, de vannak olyanok amelyekre mar rizikos, ez az utobbi kategoriaba tartozott es nagysebessegu kanyarnal is volt, szovel ez nem egy alacsony konnyed kerekveto volt, se nem egy alacsony sebessegu sikan. Glock ott egyertelmuen besokallt es olyan helyen kozlekedett, ahova nem szokas menni. A kerekveto az auto hasa ala kerult, a kerek pedig tulkerult a kulso peremen es ez szakitotta ki a hatso kereket amikor nagy sebesseggel 'kanyarodott vissza' a palya kozlekedesre szant reszere.
Hamilton is magara vethetne, ha igy venne egy kanyart, a kerekveto nem az auto hasa ala valo, hanem csak a kereke ala, es csak egy bizonyos mertekig.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #23119 üzenetére
Azt nem lehetett megfogni, mikor mar a kerek leszakadt. Nem kellett volna ramenni, a silverstoni futomuvet pedig ki kellett volna cserelni, mert sokat kapott mar Silverstoneban is. A linkelt cikket elolvastad?
Es mar megint, hogy jon ide Hamilton? Most is csak ti foglalkoztok vele.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #23066 üzenetére
Nem lehet javitgatni a motoron, csak nehany okbol (pl. elsodlegesen a megbizhatosag novelese erdekeben), es azt is csak a tobbi csapat beleegyezesevel.
De azzal egyetertek, hogy az hungaroringi idomeros McLaren dominancia a megnovekedett aszfalthomerseklet miatt fordult at Ferrari dominanciava a futamra. Bar uzemanyagkorrigaltan Lewis minimalisan volt csak lemaradva, meg tulkormanyozottsaggal kuszkodve is. Ami komoly bizakodasra ad okot Valenciara, amit en hatarozottan McLewis palyanak tippelek, bar Kova lehet, hogy ott se lesz jo, de technikailag nagyon Meki palya.
Az utolso futamokra kijelolt gumikeverekek (english).
Szingapurba lagy es szuperlagyat visz a Bridgestone, a hir legnagyobb erdekessege, hogy a brazil futam valtozik tavalyhoz kepest: lagy es kozepes lesz, vagyis 'kemenyitenek', ez jo a Mekinek.
Koszonjuk szepen Bridgestone! (De ez is a logikus dontes, mert tavaly sok csapatnal kenodott a szuperlagy es mellefogott a Bridgestone a gumivalasztassal.)
-
wildrain
addikt
válasz
PazsitZ #23035 üzenetére
a lakosok nyugalma és egészsége érdekében
Ugyan milyen hatással van ez az egészségükre? Jóval kevesebb károsanyagot lélegeznek be, mert legalább nem a közúti autók rontják a levegőt azon a hétvégén a város egy részében. És egyébként is, lefogadnám, hogy egy F1-es motorban olyan tökéletes az égés, hogy a károsanyag-kibocsátása jóval kisebb, mint egy átlagautónak. -
wildrain
addikt
válasz
PazsitZ #22996 üzenetére
Mondjuk most néztem a köridőket, Kimi részéről tudjuk, hogy a Ferrari a lágy gumin 1:21.7-es időt tud futni már az etap elején, míg Hamilton közvetlenül a defektje előtt 1:21.6-os időt ment, de ez kirívóan gyors volt az előzőeket figyelembe véve. Ha még gyorsult is volna pár tizedet az etap végéig, szerintem az is kevésnek bizonyul a lágygumis Ferrari ellen, figyelembe véve az 5-6 mp előnyt.
Ha azt tippeljük, hogy Hamilton 4-6 kört húz rá Massára, kb. 1:20.7-es köröket kellett volna mennie, hogy esélye legyen (amennyiben Massa is kihozza a maxot magából a kerékcseréje után is). Azért valljuk be, az egy "kissé" durva idő lett volna. -
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #22973 üzenetére
Be is linkeltem ide a webstreamet.
Technikas palya, (elso benyomasra erosen McLarennek kedvezonek tunik, de komolyan
). A rajt utani elso kanyarnal az aszfaltozott bukoternek csapda kialakitasa van. Aki ott besokall, es nem kicsit fut ki, annak idobe telik onnan kikecmeregni es addig a mezony el is megy. Onboardot nem mutattak. A feelingje nem rossz, csak meg hianyoztak a nezok es az F1-gyel jaro szines kavalkad es pezsges. De verseny es elozes szempontjabol a palya idealis.
Ehhez kapcsolodva most ide beszemetelem
Lewis ma publikalt nyilatkozatat rola:
"Láttam néhány belsőkamerás felvételt a pályáról, a szünet folyamán a csapattal közösen fogunk felkészülni az eseményre. A felvételek alapján a pálya csodálatosnak tűnik - imádom az utcai pályákat, ez ráadásul iszonyú gyorsnak és felejthetetlennek ígérkezik néhány helyen.""Versenyzőként mindig érdekes új pályákra látogatni - szeretek új helyeken vezetni, és magabiztosnak érzem magam, hogy gyorsan meg tudom tanulni az új helyszíneket"
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #22948 üzenetére
Ha nem mukodott a jelado akkor egy csomo ertekes, konkret idopontokhoz kotott adat is elveszhetett (pl. az uzemanyagszint), illetve csak utolag lehet kimatekolni mas adatok es egyutthatok alapjan, de ugy meg mar nem tekintheto perdontonek.
Vagyis ezen a dolgon meg el lehet csamcsogni egy ideig, de nem is lesz belole semmi komoly ugy vagy buntetes, meg ha a Renault arra a kovetkeztetesre is jutna a szamitasaival, hogy itt valami turpissag lehetett.
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #22907 üzenetére
Hagyjuk mar azt a Kova esetet, senki sem tokeletes, de az atjott, hogy Kova tutyimutyi rajtjara akart vele utalni. Ettol fuggetlenul Massa kivalo rajtjat nem vitatta el.
A gyongyszemek:
mikor Kiminek végre sikerült megelőznie nagy riválisát, és a közönségkedvenc végre igazából elkezdett hajtani, pályafutása legszebb pillanatait idéző stílusban és sebességgel, akkor barátom és kollégám Petán Péter doktor, (amúgy tizenhat éve egyfolytában a Magyar Nagydíjak sajtófőnöke), ránézett az órájára, majd felénk fordulva (néhányan az ő szobájában néztük a versenyt) azt mondta: "Megállapítom, hogy ebben a pillanatban, három óra harmincöt perckor Kimi Räikkönen, a Ferrari versenyzője, a Jégember, kiolvadt az egész hétvégén tartó hibernált állapotából!"Azt már mi tettük hozzá, hogy miért csak most megy úgy, mint az ál...!?
Gyongyszemek gyongyszeme:
Mire úgy tűnt, hogy minden elrendeztetett, a ferrarisok már készültek a pezsgőbontásra, Ron Dennis a könnyeit törölgette, s közben a McLaren Nagykönyvébe készülő új fejezet címét ízlelgette, hogy aszondja: "Hogyan veszítsünk nyert állásból okosan és intelligensen..." , akkor Massa Ferrarija, három körrel a vége előtt füstöt és gőzt kezdett okádni. -
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #22899 üzenetére
AMD-nek többen is, de sokat nem akarok ezzel foglalkozni, itt kb. egy szinten vannak a dolgok, vannak emberek akik a máaik reg-gel foglalkoznak a téma helyett, mert ezé-azé...maguknak tuti meg tudják magyarázni, hogy ők miért is különbek...mindegy.
Számomra még mindig kevésbé bosszantó egy ömlengős hozszólás, amiben van téma..vitára alkalmas, mint mondjuk egy ilyen. -
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #22897 üzenetére
En nagyon is tisztaban vagyok vele, hogy miert vagyok ennyi emberrel osszetuzesben.
[link] Megszoksz vagy megszöksz! Nem fogok nyalizni nektek, es nem fogom megtagadni az elveimet. Nem szoktam senkit sem gyalazni vagy gunynevekkel illetni, azokkal ellentetben akik irritalonak tartanak. Nem fogok megvaltozni a kedvukert, fojjenek csak a sajat levukben, ha ezt nem tudjak elfogadni.
-
PazsitZ
addikt
válasz
PazsitZ #22897 üzenetére
Szakadozik a netem és hsz fele eltünt
Na akkor egybe:Azért én elgondolkoznék, hogy ha ennyi emberrel van összetűzésed, akkor az is előfordulhat, hogy nem mindenki más a hibás ezért...
És nem aesir az első aki már-már ignorál és elege van a stílusodból.
Én személy szerint mondjuk még bírom, bár volt már időszak amikor én is átugrottam a posztjaidat.
És igen a stílusod, nem az hogy kinek szurkolsz. pl. AMD power-nek nem emlékszem, hogy bárki is beszólt volna, mert Hamiltonról írt, róla linkelt.
Szóval ezalapján nem kell áldozatot csinálni magadból, hogy a "kis kedvencedet övező utálat" miatt vannak az összetűzéseid.Pompi: Köszi a képeket!
-
JJános
addikt
válasz
PazsitZ #22607 üzenetére
Engem nem az zavar Integra hsz.-ében, hogy igaza van, vagy nincs. A gyalázkodás, a személyeskedés, és az obszcén szavak nem tetszenek. Ha nem tudod mire gondolok, az azért van, mert a moderátor kivágta a hsz.-ét.
Bárkivel elvitázok, de a személyeskedést, az obszcén szavakat, ameddíg a moderátorok ebben támogatnak, szóvá fogom tenni. Még ha árulkodásnak is gondolják ezt egyesek.
AMD POWER: Végre egy kép!
-
Peat;)
veterán
Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU Gamer Noti! I7 9750H / GTX 1660TI / 16GB D4 / 512 SSD
- Nike Airmax 720 43-as sneaker eladó
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- AKCIÓ! "ÚJ" Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest