- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
Hirdetés
-
Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
ma Két kerékpárt is sorsol a gyártó, ebből az egyik kifejezetten a Mobilarena olvasóinak szól.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Nine Sols teszt
gp A horrorjátékairól elhíresült Red Candle Games műfajt váltott, és ezúttal egy Sekirót idéző akciójátékkal tért vissza.
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz PazsitZ #26289 üzenetére
[I]"A videofelvételek tanúsága szerint Hamilton McLarenjének orra nagyjából éppen a La Source előtti féktáv kezdetén került kábé 1 méterrel a Ferrari hátsó szárnya mögé, ahonnan kivághatott. Képes lett volna ebbe a pozícióba kerülni, ha szabályosan halad át a Bus Stop-on, és onnan rendesen gyorsít ki ahelyett, hogy a "Martini" felirat mentén átszáguld a bukótér aszfaltozott részén? Nem: meggyőződésem, hogy nem lett volna képes erre. Az ok, mint az autók mozgásával kapcsolatban szinte mindené, fizikai jellegű, de meglehetősen egyszerű.
Ha Lewis a La Source féktávjának kezdetére 1 méterrel volt a Ferrari mögött, az az itt elérhető 240-250 km/órás tempóból kiindulva azt jelenti, hogy időben (most hangsúlyozottan a Ferrari és a McLaren orra között mérve) nagyjából 0.075 másodperc választotta el egymástól a két autót. Amennyiben szabályosan egymást követve, durván azonos ütemben gyorsítottak volna ki a Bus Stop-ból (tehát az időkülönbség állandó lett volna), ahogy azt joggal feltételezhetjük, a kanyar kijáratánál - ahol 80-90 km/óra körüli sebességgel fordulnak - eszerint máris egymás mellett kellett volna lenniük, ami nem volt lehetséges, mert Räikkönen a sikán balos részénél zárta a belső ívet. "[/I]
Ennyi.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Elektromos cigaretta 🔞
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Házimozi belépő szinten
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...