- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
Aktív témák
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #15849 üzenetére
Lopnak a csalóktól? A ferrari meg úgy általában kőkemény ellenfél minden pályán.
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #15845 üzenetére
azt értem, de pokoli gyors volt könnyű kocsin. és sztem többet hozott a 3 kiállással időben mint a +1 kerékcsere.
és még így is nehezen szerezte meg a 2. helyet -
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #15839 üzenetére
Szerintem inkább neked meredek, rossz elismerni, hogy Kova lenyomhatta volna a bálványodat Hamit.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #15841 üzenetére
Honnan veszed, hogy a McLaren futóműve a legjobb? Akkor nem szenvedne a lassú kanyarokban és a kerékvetőkön
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #15841 üzenetére
akkor meg nem tom mért hajtottad 1 oldallal ezelőtt hogy vesztett a 3kiállással 20mp-et, hisz most azt állítod hogy akkor vesztett volna
és igen, sztem is 3 kiállás miatt sikerült ilyen elől végeznie, csak azt nem tudom megérteni, hogy azt hajhászod hogy te tudod a frankót, aztán teli vagy ellentmondásokkal -
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15754 üzenetére
ti meg bele szeretnetek ronditani Lewis zsenialis, es eddigi F1-es karrierjenek legjobb versenyzesebe a gyenge labakon allo (pontosabban ervtelen) ellenvelemenyetekkel.
Ha csak ilyen versenyeket tud nyomni sose lesz világbajnok. Remélem lesz még jobb is.
A bridgestone nyilatkozatot pedig tudtom szerint egyedül a Mclaren kapta, ami csak azt jelentheti hogy van egy erős motorjuk sz@r futóművel, és egy aggreszív vezetővel. És a 3 kiállásos taktikán kivül is lett volna még más lehetőségük is, csak ők ezt választották.
10 csapatból 9-nek jó a gumi egynek nem. Lehet hogy gyúrni kéne nekik egy kicsit azt a futómüvet még.
A bridgestone nyilatkozatt olyan mint a Biblia. Te kiolvasol belőle valamit, mi meg pont az ellenkezőjét látjuk benne. A bridgestone nem a te igazadat bizonyítja (gondolom nem neked címezték), hanem tényeket és lehetőségeket és következményeket vázolt fel a Mclaren számára.
És bocs ha bántóan fogalmaztam.
Most láttom te már lezártad a témát akkor én is ejtem... -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15812 üzenetére
A Ferrari-nál azért vakarták a fejet elég rendesen. Még pár ilyen verseny és kisebesedik.
-
30z.Samu
titán
válasz
hunnylander #15790 üzenetére
Mindenkinek van olyan pálya, ahol jobban tud teljesíteni, mint a többiek. Massának ez a Török pálya. Nem jelent ez semmilyen gondot, max annyiban hogy elhalászott Kimitől pontokat.
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #15788 üzenetére
az Iceman bosszus? sztem te kevered vkivel
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15785 üzenetére
Nyer Monaco-ban majd Montreal-ban ismét, és az idény végén VB lesz Raikkonen előtt azzal a 2 ponttal amit tegnap zsebelt be vele szemben.
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #15784 üzenetére
"Az igazan pozitiv dolog, amit itt tapasztaltunk, hogy megverhettuk volna a Ferrarit" nyilatkozta Whitmarsh vasarnap.
"Lewis ugy jon el innen, hogy ment egy jo versenyt Spanyolorszagban, majd egy eros es elkepesztoen gyors versenyt itt, Torokorszagban""Most jon Monaco, ahol ugy gondolom versenykepes autonk lesz... nagyon kemenyen dolgoztunk, biztos vagyok benne, hogy masok is, de ez egy olyan palya, amelyet mindket pilotank kedvel"
"Lewis nyert ott Forma 3-ban, GP2-ben es mar tudott volna nyerni tavaly is egy F1-es autoban, es nagyon lelkes lesz, hogy iden mar meg is csinalja."
-
lsc
nagyúr
válasz
hunnylander #15778 üzenetére
1. Képzeld azért olvasom ezt a fórumot , mert nem tudok angolul . Tudom nagy hiba , viszont pontosan ezért olvasom ezt a fórumot , magyarul .
2. Ez a bridgestone kijelentés meg egy kicsit sántít , akkor a 19 másik pilótát veszélyeztették , mert nem szóltak nekik , hogy 3-szor kell kiállni ? Szerinted hihető ? Szerintem ennyi volt a merciben most /főleg hamiben/, a következő versenyt meg meglátjuk . Kimi miért nem fogta a gumira ? A verseny után még kovát sem emlegette fel , hogy a rajtnál mit művelt , a mostani futamon ennyit tudott , kész . Igaz sokkal egyszerűbb mindent a másikra fogni , csak azzal nem lehet nyerni . -
shev7
veterán
válasz
hunnylander #15766 üzenetére
tehat van 19 pilota akinek nem volt baja a gumival, egy akinek igen. Ebbol tenyleg kovetkezik az, hogy szar minosegu, es lustak odafigyelni a minosegre. Megmondtak a Bridgestone mernokok, hogy megoldas lehet ha kemenyebbre fujjak a gumit. Szerintem ha Hamilton vezetesi stilusa ezt kivanja, akkor ezt meg kell tenni, vagy ahogy tettek is, tobb kiallassal menni. Nem vagyok versenymernok, de jelen helyzetben a mercinek egy csomo elonye szarmazhat a tobb kiallasbol. Kevesebb benyaval konyebb megszerezni a pole-t, polebol rajtolva konnyebb autoval ossze lehet autozni egy megfelelo elony, ha ugyis "konstrukciohibas" (
) a mclaren, es nem bir kimeletesen banni a gumival, akkor egy szett gumit igy kevesebb ideig hasznal. Gyorsabban melegitik fel a gumit mint a tobbiek, szoval a plusz kerekcsere ebbol a szempontbol sem jelent hatranyt. Mar korabban is mondta valaki, hogy a baj az, hogy nem probalnak meg a hatranybol elonyt faragni.
-
lsc
nagyúr
válasz
hunnylander #15764 üzenetére
"Az elfogadhato, hogy a Mekin jobban kopik, de az nem, hogy a normalis hasznalata defekttel veszelyeztessen egy pilotat."
Akkor Kova ? A másik 18 pilóta ? Amennyiben Haminak gyártanának külön gumit akkor meg az lenne a baj ha nem nyerne , mert ő rosszabb gumit kapna . 19 pilóta alkalmazkodik , egy nem , akkor most a Bridgestone a hülye ? Azért ez a bizonygatás már nevetséges , nem bántás , csak egy vélemény . -
littlelion21
addikt
válasz
hunnylander #15764 üzenetére
Az utolsó bekezdésedben foglaltak számomra új, jó lenne ha valamivel alátámasztanád (no nem Ron-papával), mert az ilyen "mindenki tudja" típusú jellegű megnyilvánulásokat Te sem gondolhatod komolyan...
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #15754 üzenetére
Én nem vagyok Hami ellenes egyáltalán, de azt nem mondanám hogy EZ volt Hami legjobb versenye
vagy ha igen akkor Hami szegénységi bizonyítványa
Csak a 2. helyet kellett védenie egész végig... 1 előzése volt, amikor egy "megpakolt" ferrarit kellett megelőznie 4-5 körre való üzemanyagot hordozó Mekivel. Nagyon nehéz volt
Ha majd olyat művel, mint amit művelt Sumi, Mika, meg pl Kimi is, hogy a mezőny végéből indulva dobogóra állt. akkor aztmondom igen, élete legjobb versenye lehet. De egy ilyen helytartós verseny amikor így is majdnem megelőzte a 6. helyről indulóén arra nem mondanám hogy élete versenye
-
shev7
veterán
válasz
hunnylander #15754 üzenetére
Ha ez volt hamilton eddigi legzsenialisabb versenyzese akkor azt a Bridgestonenak koszonheti
hiszen miattuk valasztottak a 3 kiallasos boxtaktikat
anelkul csak egy szurke ketkiallasos versenyzes lett volna.
-
shev7
veterán
válasz
hunnylander #15755 üzenetére
vegulis csak sugallod, hogy a bridgestone direkt gyart olyan gumit ami hamiltonnak nem kedvez, illetve, hogy a bridgestone kenyszeriti ra a mercit a szamara kedvezoltlen boxtaktikara.
Tenyleg nagy kulonbseg...
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #15754 üzenetére
Én meg is jegyeztem pl., hogy Hami jól ment. Szóval nem célom bántani. S nálam fel sem jött most Hami.
Annyit furcsálok, hogy te csak mást látsz hibásnak a Meki a te szemedben nem hibázhat.
Nehéz beismerni, hogy mindenki tud alkalmazkodni a gumigyártóhoz csak ők nem. De ők mondjuk legalább gyorsak.
(#15755):
Azért legalább ne hazudjunk már kérem.
Ezt te minek nevezed?
A Bridgestone sz*r es kedvez a Ferrarinak. Komoly erdekeltsegek es penzaramlas van a hatterben, nem kerdeses.
...aggodtak, tuloztak vagy hazudtak. Mindenki valassza ki a neki szimpatikus okot. -
JJános
addikt
válasz
hunnylander #15749 üzenetére
Ezek már csak ilyenek! Még ha nem indokolnád véleményed, akkor sem kellene rádszállni senkinek. De "ezek" akkor érzik jól magukat, ha macerálhatnak valakit.
Volt, akit erről sikerült leszoktatni, és volt akit nem. Én mindenesetre nagyon bírlak, és sokat tanultam tőled. Azt is, hogy nem kell kiborulni.
-
shev7
veterán
válasz
hunnylander #15749 üzenetére
neked meg minden "antimclarenes" velemenyevel van bajod... akkor vegulis hol a problema?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15743 üzenetére
Hagyd már, kár a gőzért. Pár embernek akkor sem tudod majd megmagyarázni ha tótágast állsz. Ez csak felesleges ideg és energia.
Na de ugye boldogok a lelki szegények...7Heads Drago: Fastest lap-ért itt nem járt pont, ez nem a GP2, ne keverd. Viszont Kova már 2 leggyörsabb kört is ment idén, bár ennek ellenére szerintem szívesen elcserélné a két leggyorsabb körét Hamilton 25 VB pontjára.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15733 üzenetére
De akkor hol van Damon Hill? Akkarom mondani Hami fastest race lap? Idén még nem túl sokat láttunk belőle.
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #15743 üzenetére
Szerintem a múltkor a kerékgyártók is le lettek fizetve, igazából direkt csináltak hibás kereket . nem?
-
shev7
veterán
válasz
hunnylander #15735 üzenetére
"Mert a Brdidgestone nem szamolt a McLaren fejlodesevel."
O jeeee... Hiszen most kezdtek f1-es gumikat gyartani, es nem szamoltak azzal, hogy az autok fejlodni is szoktak. Nem az volt a mondas, hogy jelenleg ugy nez ki, hogy a ferrari fejlodott a legtobbet/legjobban tavalhoz kepest? azzel szamoltak, csak a mclaren fejlodesevel nem?
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #15733 üzenetére
...aggodtak, tuloztak vagy hazudtak. Mindenki valassza ki a neki szimpatikus okot.
És még hogy nem gyártasz összeesküvés elméletet -
Pá
addikt
válasz
hunnylander #15735 üzenetére
Amúgy nem tudom mi a baj. Erről szól a Forma1, optimalizálni kell.
A ferka futóműve kíméletesebb a gumikkal ez hosszabb távon jobb nekik, a röviden szívnak miatta. A Meki futóműve jobban eszi a gumit hosszútávon, ez igaz. Viszont cserébe rövid etapon jobbak lehettek. Amikor az időmérőn emiatt előnyben vannak az persze nem zavar (főleg tavalyra értem). Ha már ilyen kocsit építettek akkor használják ki, hogy zúzza a gumit és menjenek rövid etapokat, mint ahogy tették azt most is. Még az is lehet, hogy ez így optimálisabb nekik.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #15733 üzenetére
A közvetítés alatt kiírták a kanyarvételi sebességeket és a két Ferka verte a Mekiket a 8-asban.
-
shev7
veterán
válasz
hunnylander #15729 üzenetére
ez igy ellentmondasos... az elso mondat pont arrol szol, hogy meg lewis-nal sem jelentkezett a tavalyi problema...
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #15718 üzenetére
persze, a meklárennek direkt rossz gumit szállítottak, a többieknek meg jót...
hány éves vagy te? 15?
tiszta óvoda ez már...
az nem lehet, hogy a mekláren nem tudta rendesen az autót és a futóművet és a gumikat erre a pályára összehangolni? ez eszedbejutott az összeesküvés elmélet gyártás közben?
MUHAHA -
shev7
veterán
válasz
hunnylander #15724 üzenetére
"A gumi azt nem birta, hogy Lewis atmegy vele a nyolcas kanyarban"
Minden vilagos, az volt a baj, hogy csak Lewis-nak kellett atmennie a nyolcas kanyaron a tobbieknek nem Vagy ha at is mentek a 8-as kanyaron, akkor rajuk ott a Bridgestone-Ferrari magia miatt mas oldaliranyu nehetsegi ero hatott mint Lewisra...
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15717 üzenetére
A Bridgestone sz*r es kedvez a Ferrarinak.
Ez azért durva.
Az rendben van, hogy a Meki eszi a gumit. Az is, hogy Hamival még jobban eszi.De az hogy a tetejére csak a Ferrarinak visz normális gumit? Ennyi erővel a Ferrari év eleji bukdácsolása az Mclaren szabotázs volt. (ECU)
Ha olyan jól megy a Merci és Hami akkor miért nem az ővé volt a leggyorsabb kör.
Nem vagyok elvetemült Ferraris meg a többi jelző, de én: Én elismerem a Mercik teljesítményét, de akkor miért nem jönnek az eredmények? A Ferrari tehet arról hogy a Merci eszi a gumit? Csináljanak normális autót és nem lesz gond vele.
Usa-ban jobb volt? Annyira jó gumit vitt a Michelin hogy nem mertek végig menni a pályán.
Míg a Bridgestone gumik meg bírták a terhelést.
De azért az érdekes hogy Alonsonak nem ment szét tavaly a gumi. És csak 1 tizeddel ment lassabban a leggyorsabb körében. Míg a Ferrarik akkor is gyorsabbak voltak és kaptak defektet.
Én nem láttok itt Ferrari-Bridgestone össze-esküvést. -
littlelion21
addikt
válasz
hunnylander #15724 üzenetére
Nos, nem vitatkozni akarok Veled, mert látom nincs értelme, de egy versenyzőnek mintha feladata lenne megfelelően gazdálkodni a versenyautó erőforrásaival.
-
shev7
veterán
válasz
hunnylander #15717 üzenetére
ez a mondat 2007-rol szol, ebben vagy valamelyik masik cikkben az is benne van, hogy azota megerositettek a gumit, hogy az ilyen terhelest is jol birja, es azt az uj gyartasi technologiat hasznaljak.
-
Vandit.
addikt
válasz
hunnylander #15718 üzenetére
A Bridgestone gumi nem birta azt amire terveztek
Ez pontosan mit is jelent? Nem jó a Bridgstone? Csak Hamilton autóján nem jó a többiekén igen? Esetleg Hamiltonnak határon kellett autóznia és ezért nem bírta volna a gumi? Hogy van ez? Lassan megsajnálom, hogy neki rosszabb minőségű gumija volt.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #15702 üzenetére
Azért konstrukciós hibáról túlzás beszélni, mivel 19 auton remekül muzsikált a gumi. Arról meg nem feltétlenül a Brigestone tehet, ha egy bizonyos pilota, egy bizonyos autoban a szokásosnál jobban terheli a gumit. Emiatt kár felkapnod a vizet.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #15702 üzenetére
Ha ez megnyugtat én nem szeretem bridgestone-t, amikor kiderült hogy ők lesznek a beszállítók sejtettem hogy ez lesz, tavaly is probléma volt és kamuzhatnak eleget le sem ***rták a dolgot hogy ezen egy emberke élete is múlhat és nem javították ki a hibát megfelelően (vagy inkább semennyire, elvileg a mercik kevésbé is eszik a gumikat idén nem?!) De azért minden futam után lenyilatkozzák általában hogy elégedettek, kitünő gumikat hoztak stb. Vehetnék kicsit komolyabban a dolgot.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15702 üzenetére
Azért szerintem ennyire ne húzd fel magadat.
Bár sajnos tény hogy van egy-két különösen okos akik nem látják a fától az erdőt. Vagy nem is akarják...
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #15700 üzenetére
Én azt olvastam a Bridgestone 20/18/20 körös etapokat javasolt a Mekinek. Ez két kiállás.
-
Gomezz
senior tag
válasz
hunnylander #15610 üzenetére
Ez hülyeség, méghogy biztonsági okokból
, volt olyan csapat amelyik ugyanazzal a gumival egy kiállással ment!
És azért nem választja mindegyik csapat a három kiállást, mert minden autó más, és nem mindegyik alkalmas rá.Van olyan autó amelyik akkor sem tudna nagyobb tempót menni mert kisebb a kanyarstabilitása és a végsebessége is, ezek inkább megpróbálják megspórolni a kiállási időt. -
gV
őstag
válasz
hunnylander #15674 üzenetére
Akkor nem hős
viszont a Ferrari a jobb autó még mindig
, remélem a KERS-ig már igy marad. Az aztán olyan cucc amit elötte sose probált csinálni a 61 év során és figyelembe véve milyen kicsi cég a nagyok között (BMW, Merci, Toyota, Honda és Renault akik közül sokán már az utcai kocsijaikban használnak hasonlót) nem is várom majd el h ezen a számukra idegen területen egyből a legjobb legyen.
Mégh az FIA Ferrari párti, sokkal inkább Honda v Toyota!
Lefogadnám h azért ilyen lassu a Toyota, de leginkább a Honda mert a KERS által tárolt energiával akarják majd pótolni az erőt ez hosszutávon igencsak kifizetödő lesz kombinálva mondjuk azzal h az ö V8asaik sokkal kevesebbett fogyaszthatnak
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #15680 üzenetére
Mondjuk jobban belegondolva Barcelonában tényleg nagyobb volt a különbség, mert ott meg a Safety Car miatt tűnt szorosnak a vége.
Sztem itt a reális különbség az a Hami Massa közötti kb 4-5 mp, ami versenytávon tényleg szinte elhanyagolható.Kíváncsi vagyok Monacora.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #15674 üzenetére
Egyértelmű, hogy pályaspecifikusak is a különbségek, de kétség nélkül a ferrarinak kisebb lett az előnye.
Arra gondolok, hogy ennél már csak jobb lehet! És akkor még jobban közelítünk! Yeah!
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15674 üzenetére
A Monacoi pálya rajz és kanyar sebbeségek alapján az 1-es szektor a Merciké, a 2-es a Ferrari, 3-as az közel egyforma lesz. Szerintem.
Vélemény erről?
Pá: Ez tény. És ezt a Mercinek le kell beszélni a következő futamra is Kubicával, ha elől akarnak végezni. -
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15655 üzenetére
Én a parit az időmérőre értettem. Csak így lett meg a 2.-3. hely könnyű autóval.
Azt néztem hogy a boxból kivezető körön csak Hami, Kova, Kimi és Trulli tudott 1:50 alatti kivezető kört csinálni. Haminak már a boxban 6-7 mp-t összehoztak. Szépen-gyorsan cserélték a kerekeket a Merciknél.
A hülyék persze arról nem beszéltek hogy Vettel miért volt kinn kétszer egymás után.
Oliverda: Én az időmérőről beszélek. Ha többet tankolnak a Mercikbe szerinted még előrébb végeztek volna? Valószinű hogy Kimi akkor 2-ikként rajtolt volna.
Javaslom nézd vissza a videót. Ő csak Hamit akarta maga elé engedni csak elbénázta. Kizárólag Kimi feltartása végett boklászolt össze-vissza. -
gV
őstag
válasz
hunnylander #15653 üzenetére
plusz Barcelona utan olvastam, hogy rajottek valamire a futomu finomhangolasaval kapcsolatban is, amivel eddig tizedeket buktak.
tizedeket? Akkor átkell értékelned Hamilton teljesitményét, mert ezekszerint ha most már nem vesztenek időt akkor a Meki a jobb autó, ennek ellenére kikapott
Felipe Massa egy hős a leggyorsabb pilotát (Lewist) megverte aki Lauda szerint egy Ferrari képeségü autóban magasan P1 lenne és ez most (mármint az autó) megvan ennek ellenére a P1 távolról sem volt meg
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #15655 üzenetére
"a gyengebb lagyon."
Kimi viszont a neki gyengébb keményen volt.
#15660: minden szempontból az volt
, vagyis nem mert Kiminek nem volt elsőszárnya
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15657 üzenetére
Na jó de Kimi elsőszárny nélkül futotta azt a kört, nem?
-
hossszú
őstag
válasz
hunnylander #15646 üzenetére
Miert? Nem indulnak a Ferrarik
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15607 üzenetére
Na ez az amit nem írok alá. Hamilton akkor fog piros autóban ülni, ha leöntik festékkel a Mercit. Sőt szerintem jó darabig Merciben fogjuk látni.
És csatlakoznék az egyik ellőtem szólóhoz: Ettől butában a Mclaren nem oldhata volna meg a hely cserét a két pilóta között. Sőt még lehet hogy Hami se tudta hogy helyett csinál neki Kova.
Én nem vagyok Mclaren ellen drukker, de ekkkora bakikat egy élmezőnyben lévő csapattól. Tartok tőle jövőre a másodpilótát le fogják cserélni a Mercinél. Kova szinte fél Hamitól.
Pont azért ment jól Hami mert így az autónak nem volt ideje megenni a gumit. Két kiálláson és egy kicsit hosszabb box utcával már nem fogják tudni eljátszani ezt.
Ettől függetlenül szépen ment és más lehetősége nem volt. Massa meg egy marha, hogy elsőre hagyta hogy megelőze. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #15620 üzenetére
Ohh micsoda elfogulatlan post
-
Bandit21
addikt
válasz
hunnylander #15620 üzenetére
Nem értünk egyet, de ez nem baj. Hami már körök óta gyorsabb volt amikor elment Massának. Massa akkor már rég tudta azt, hogy Hami nem veszélyezteti az első helyét, mert még1x kijön, és sokkal könnyebb. Massa se hülye nyilván nem gondolta, hogy 5-10 km/h-s hátránnyal majd feltartja a hátsó egyenesben Hamiltont. Inkább az lephette meg, hogy míg szinte mindenki aki ott előzött úgy használta ki a sebességfölényét, hogy a belső íven kényszerítette védekezésre a gyengébbet, addig Hami ahelyett, h körbeautózta vna Felipét, beszúrt neki. Neked ez brutális, nekem meg fölösleges. Ha mondjuk Kimi a végén így előzte vna meg Hamit, az brutális lett vna. (v bárki bárkit a végén pozícióért) De egy egyértelműen és mindenki által tudottan lassabb pilótát így előzni fölösleges volt. Ha mindketten 2 kiálláson vannak, akkor Massa behúzódott vna védekezni mégjobban. Téma lezárva, mondom, nem baj ha nem így gondolod, csak én már többx erről nem írok mert unom.
-
IRON STORM
őstag
válasz
hunnylander #15626 üzenetére
Kimi esetében is sajnos. Azonban ez összefüggésbe hozható a rajt utáni balesettel is, de tisztába vagyok azzal, hogy ez benne van a versenyzésben.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15587 üzenetére
Nem bántani akarlak. Én biztos nem.
Csak kiváncsi lennék egy közvetitésedre. Szerintem jó lenne. Te legalább utána néznél egy-két dolognak bla-bla helyet.
PazsitZ: Attól hogy valaki elfogult valakivel szemben, még nem azt jelenti, hogy hülyeségeket beszél! -
IRON STORM
őstag
válasz
hunnylander #15620 üzenetére
mivel tudtuk hogy mennyi üzemanyagot kapott, éppen ezért nem éreztem brutálisnak az előzést. Azt történt aminek kellett.
-
AMD!4ever
őstag
válasz
hunnylander #15607 üzenetére
Azért ne szálljunk már el annyira Hamiltontól,Jo hogy gyors volt,oké de azért mert kevesebb üzemanyaggal ment. Kibirta autózni az ebből származó előnyt ez tény,Kimit Csunyán elverte,Lényegében amikor Massát előzte meg az valójába Kimi volt
Kár hogy egy darabig nem lesz világbajnok Kis Hami
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #15620 üzenetére
De annyira latszott, hogy Alo nem akar galibat okozni a Ferrarinak, pedig kepes lett volna ra.
azon a futamon amit én néztem esélye sem volt rá + Kiminek h a rajt utántól végig sérült szárnyal ment külön elismerés ez, a leggyorsabb kör és hamika megkergetése
______________________________________________________________________
Felipe is jól ment egész hétvégén föleg az időmérőn nehezebb kocsival verte lewist
a Ferrari is jól a áll konstruktöröknél és még Kiminek is maradt 7pont elöny, nem is rossz -
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #15599 üzenetére
Ezt most nem értem.
Másnak nem javasolt ilyet a bridgestone csak nekik?
Ha pedig tényleg így van akkor annak az oka a kocsiban keresendő. szóval köszönd a Meki tervezőknek.Hami amúgy jól ment az kétségtelen, aztr hittem csúszkálni fog, de nem.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #15610 üzenetére
Szerintem nem támadásnak írta
csak annyit, hogy aki 3 kiállás taktikán van akkor a pályán a veseny legnagyobb szakaszában gyorsabb mint aki hasonló gyorsaságú autóval kettőn. Amit a boxban bebuknak abból visszajön egy kicsi a pályán, amit meg a többiek nyernek abból veszítenek egy kicsit a pályán. Nem mérnököket kioktató hozzászólás volt az. (gyanítom máshol is fórumozol és ott kekeckedtek veled, de itt peace van és palik utálat jelenleg
)
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #15610 üzenetére
Lehet, hogy a 3 kiállás nem volt az optimális stratégia, de azért azt neked is be kell látnod, hogy ma Haminak a 2. hely volt a maximum, taktikától függetlenül.
Gratula neki, hogy ezt hozta, kellett hozzá az előzés is.
-
Gomezz
senior tag
válasz
hunnylander #15607 üzenetére
Azért ez nem Így van!
A három kiállás, kisebb gumikopással, és kevesebb súllyal jár, ami által gyorsabb az átlag körideje. -
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #15597 üzenetére
Jó volt látni ez tény.
-
Bandit21
addikt
válasz
hunnylander #15599 üzenetére
Szerintem ennek a taktikának semmit se köszönhettek, vagy semmit sem vesztettek miatta. Ha Hami nem ilyen könnyű, akkor nem tudja a lépést tartani Massával, aztán nem tudja megelőzni. Az meg 1 másik dolog, hogy mivel a Ferrari és a Bmw 2 kiállással oldotta meg, így gondolom Őket nem veszélyeztette ez a dolog. Senki se kötötte a Meki kezét, h léccilécci tervezzünk már gumigyilkos autót...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15599 üzenetére
Na majd Monaco-ban....
Egyébként Massa azzal elég nagy szívességet tett Lewis-nak hogy nem nagyon védekezett, ha 2-3 még körön keresztül feltartotta volna akkor nem lett volna meg a 2. hely. Mondjuk lehet hogy direkt nem kakaskodott hisz így ő is 2 ponttal közelebb kertül Raikkonen-hez.
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #15583 üzenetére
Rosszul emlékeznék? Az elő szokott fordulni. Akkor elnézést kérek a gyanúsítgatásért.
(#15586) Gyusz: Nakajima valóban szerzett már 5 pontot ebből 1 3 pontot puszta szerencsével, kb. mint Zsoltikánk, 2 pontot tényleg megérdemel.
Viszont rémlik pár eset amikor kaszálta azt aki előzni akarta vagy épp előtte fékezni mert egyet. De ő már talán belerázódott.
Piquet pedig jött a nagy arccal és sehol semmi.
Majd jön a helyére egy csaj. Flavio biztos felveszi ha elég jó.
(#15587) hunnylander: Amíg csajt is mutatnak valaki apjával, addig nincs gond.
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #15420 üzenetére
Aki ferraris az a kedvenc, nem fogok dönteni köztük, persze idén szebben mutatna egy címvédés ezért ennek szurkolok, de jövőre felölem jöhet Felipétől is vb cím.
Pláne ha visszavonul Kimi, a lényeg h mit akar Ö: ha gyereket és több időt a családjával én megértem ha ugy gondolja h az F1es karrierjét ezért bekell áldozni.
Ha viszont 2009 után is marad ráadásul Massával akkor végülis csak az fog nekem számitani h 1x nyerjen vb-t valamikor a kis brazil is, persze ebben az esetben is 2009 lenne az ideális. -
Kraptor
őstag
válasz
hunnylander #15436 üzenetére
Köszi
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #15432 üzenetére
Alapvetően én úgy tudom, hogy:
-Hami nem nem akart/akar belépni a GDPA-be (,de nem csak ő!)
-de nem is fizetett, mert: "I don't understand why I need to."Feltehetőleg most a támadások hatására a többi pilótával egyetemben, -akik eddig nem törődtek ezzel- fognak fizetni. Bár itt azt írják Kimi sincs benne, de ő legalább fizeti.
Az adományozás Hami szempontjából van megfogalmazva, arcolás, hogy "jól van, adományozok, csak hagyjatok békén".Sajnálom szegényt, hogy még oda is fizetnie kell. Valóban megterhelő lehet ez, mikor a Mekitől is csak 5 millát kap
.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15406 üzenetére
Maga Hami is azt nyilatkozta: jobb lett volna a lágy
Miért is?
Mert rajtkor a lágy jobban tapad. Könnyebb felmelegíteni. És jobban rajtolnak az idén a Ferrarik.
De amugy a többiben igazad van.
Itt a Merciknek kell egy jó taktika: Kova beáll Kimi elé, Hami meg rázár jobbról és így nehéz lesz előzni Kiminek. -
gV
őstag
válasz
hunnylander #15406 üzenetére
Ha Massa elkovet egy-ket kisebb-nagyobb hibat, vagy hozza a rapszodikus versenytempojat, Lewisnak meg a gyozelemre is eselye van.
és ha Lewis hozza azt amit már egyszer láttunk? vis előzés helyett beleszáll az előttelévőbe? esélye van rá, ráadásul most valoszinüleg a csapattársába fog
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #15406 üzenetére
Jó lesz ez ma. Erős most a Merci is.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15367 üzenetére
Kemény gumin van Hami? Mi a csuda...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15377 üzenetére
Majd meglássuk. Ezen a pályán azért nem nehéz előzni ha valaki gyorsabb.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #15377 üzenetére
Majd Kova autója lassabban fog rajtolni
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15371 üzenetére
Miből gondolod hogy az ő autója könnyebb? Szerintem ismét 2 szett keményebb és 1 lágyabb lesz a menü holnap. A 2 szett keménnyel pedig elég jó tempó várhato Hamilton-tól az eddigiek alapján.
-
Ricardo
titán
válasz
hunnylander #15359 üzenetére
"Az apjara utaltam a Hamilton nevvel. Tulzott tomjenezes? Ismetlem magam, mert muszaj: a kozvetitesek rendezoinel tessek reklamalni azugyben, hogy kit es hanyszor mutatnak."
Akkor elmagyarázom: Reklamálni eszemben sincs. Véleményt mondtam (erre való a fórum). Ez kb olyan mintha teszel egy megállapítást miszerint XY ma gyenge kört ment és arra beírnám hogy reklamálj a csapatnál
Be is fejeztem mert nem akarom a topicot egy mondat miatt elvinni ilyen baromságok felé.Szerk: Egyébként megfigyelhető mindenhol a jelenség. Első kérdés az volt : Nem tetszik a fekete?
Érdekes módon amikor a japán pilótákról mondott valaki valamit senkinek nem jutott eszébe hogy Azért mert sárga? -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15359 üzenetére
Inkább azt mondd meg nekem hogy Lui a Q1-ben azt az időt milyen gumival futotta.
-
Ricardo
titán
válasz
hunnylander #15343 üzenetére
Nem a színt nem bírom hanem a túlzott tömjénezést. Tehetséges ez tény, de tavaly folyamatosan arról áradoztak hogy mekkora ász és milyen jó pilóta. Fél évadban Alonso beállításával ment, ami nem is baj mert újonc, csak kezeljük helyén a dolgokat. Lesz ő még világbajnok, de amit tavaly levágtak körülötte az túlzás volt. A Papa folyamatos mutogatása ennek része.
Remélem holnap izgalmas futam lesz, egy kis eső megkeverhetné a lapokat
szerk:Nem akartam felkavarni senki lelkét csak egy észrevétel volt
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #15298 üzenetére
Kimi
-
pH érték
aktív tag
válasz
hunnylander #15287 üzenetére
Nekem nem játsza le egyiket sem. Azt írja, hogy egyetlen programhoz sincs hozzárendelve a protocol.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #15259 üzenetére
Nem hinném, hogy annyira megközelíthettlen lenne a Ferrari ezen a pályán. Mondjuk az 1 körös tempót elég erősnek tűnik, és az első sor már fél győzelem lenne
Kimi:
„Nem ez volt a legjobb péntek. Ma reggel csak egy mért kört sikerült teljesítenem, mivel egy váltóhiba miatt nem tudtam folytatni az edzést. Délután egy kicsit szenvedtem azzal, hogy megtaláljam az autó helyes beállításait. Az egyik probléma ma az volt, hogy nehéz volt megfelelő hőmérsékletre hozni a gumikat, de úgy gondolom, hogy holnap más lesz a helyzet - részben azért mert javulni fog a pálya tapadása, részben pedig azért mert dolgozni fogunk a beállítás javításán. Reggel értékes időt vesztettünk, de elég adat áll rendelkezésünkre, amit elemezhetünk és amivel felkészülhetünk a hétvége hátralévő részére."
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15256 üzenetére
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #15256 üzenetére
"Ebbol mit olvastok ki?"
Azt, hogy Kimi hosszú etapja lassabb volt Hami hosszú etapjánál
-
Fortissimus
őstag
válasz
hunnylander #15245 üzenetére
take it easy
-
Fortissimus
őstag
válasz
hunnylander #15242 üzenetére
szerintem itt a lenyeg azon van, h 'mozog'...
de nekem mind1Bravo David!!
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15199 üzenetére
Itt nem látszik nagy különbség. (Ferrari-Merci)
Szép kört ment Alonso is. -
c.zsolti
őstag
válasz
hunnylander #15192 üzenetére
Legyen igazatok...
Én csak a 10 helyre reagáltam.
Elvileg a futamon új váltóval indulhat mindenki, akinek még nem volt cseréje, mivel ez az ötödik GP. -
pH érték
aktív tag
válasz
hunnylander #15192 üzenetére
Én is valami ilyesmiről tudok. Bahreinben Hamilton rommá törte a kocsiját mégse kapott büntit.
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #15150 üzenetére
Oké értem, ebből a szempontból jogos a megjegyzésed.
De még ha konkrétan a Meki gyártaná, akkor is előfordulhat anyaghiba, amiről nem tehetnek.
De a lényeg, hogy Heiki jól van és indulhat a hétvégén [link]Az a 257 nem kevés, mondhatni sok
[link]
Panaszkodnak itt Loeb-re, Heidfeld-el mi van? Ő állandó jelleggel "csapzott"
[link]
Ő is már csak a hétvégét várja [link]
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15136 üzenetére
Nem Barcelonara gondoltam.
pl: [link]
vagy a tavaly év végi két futam -
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #15141 üzenetére
Ne vedd bántásnak, nem célom. De kész, hogy neked milyen "fóbiáid" vannak Meki, Hami... téren
btw. igazad van...
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #15144 üzenetére
látom te meg nagyon értesz a szövegértéshez a zárójeles részt ajánlom tanulmányozásra
#15143 korántsem, Schumiéra Fisico stilusa hasonlit (kanyarvégi csucspontok) illetve a Hungaroringen Kubicáé
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #15136 üzenetére
multkor viszont valami olyasmit olvastam az egyik hszedbe h Hami stilusa (már nem tom ki szerint) Schumiéra "hajaz" most akkor mi van? benne ötvözödik mindenki
hahaha
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15125 üzenetére
Az biztos, hogy nagy versenyző Hamilton. Csak szerintem nem elég nyugodt. Hibázni mindenki tud, csak ő ettől dekoncentrált lesz... szerintem. És az egyik hiba után jön a másik.
Szerintem neki hiányzik egy jó menedzser. És nem bántani akarom. Sőt Alonso és Kubica mellett ő az egyik akinek lesz még VB címe szerintem a közel jövőben...... -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #15125 üzenetére
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15125 üzenetére
Én csak azt nem értem hogy akkor a ferrari csúcs sebbeségben miért jobb mint a meki?
[link] -
gV
őstag
válasz
hunnylander #15117 üzenetére
meg is lett az eredménye, Kova jobbat ment
én nem ragozok semmit, ez puszta tény ti ezt nem fogadjátok el, ez van nem fogom erőltetni
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15117 üzenetére
Mondhatod neki...
Motion_Blur: Erre mondta Haug hogy a lassú kanyarokban gyengék és a gyorsakban jók.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #15115 üzenetére
Ha vissza tudod nézni a Spanyol GP-t (lehetőleg onboard formában) figyeld meg, hogy Hamilton a La Caixa kanyar kijáratánál mit csinál és mennyit bukik az előtte lévőkhöz képest a kigyorsítás kezdeti szakaszában. Én ebben látom a McLaren legnagyobb problémáját.
Nem beszélve arról, hogy az egész körben végig túlkormányzott a McLaren, folyamatosan korrigálni kell..
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #15115 üzenetére
nem volt beállitási hiba, Kimi 20 kört ment a lágyabb gumin és még volt 10 körre való Shellje mikor megfutotta a leggyorsabb körét
1. Heikki Kovalainen FIN McLaren-Mercedes B 1:27.418
2. Lewis Hamilton GBR McLaren-Mercedes B 1:27.452
3. Nick Heidfeld GER BMW-Sauber B 1:27.739
4. Kimi Räikkönen FIN Ferrari B 1:27.903a Ferrarinál a "beállitási hiba" max olyan mint idén Bahreinben Kimi kocsijánál: vis nem tudott ugyan harcba szállni a győzelemért, de kivel is nem tudott harcolni érte? a csapattárásval, a mezöny többi részénél ezzel együtt simán gyorsabb volt
Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 5 4500-5600X +GTX 1660 SUPER +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Asus TUF 16 FA607PI - 16" 2,5K 165Hz - Ryzen 9 7845HX - 32GB - 1TB - RTX 4070 - Win11 - 1,5 év gari
- Eladó Logitech G735 gyári dobozban, kiváló állapotban!
- Eladó RODE NT-USB Mini gyári dobozban, megkímélt állapotban!
- Eladó ASUS ROG FUSION II 500 + ASUS ROG THRONE QI gyári dobozban, kifogástalan állapotban!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest