Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • hunnylander

    őstag

    válasz Motion_Blur #15119 üzenetére

    Megneztem a futamot, figyeltem az onboardokat is, amennyi a kozvetitesben volt. A 3. szektort felejtsuk el ugy ahogy van, mert botranyos volt. Annyira az elso ket szektorra, a gyors reszre es kanyarokra volt beallitva a Meki, hogy a 3. technikas lassu szektorban nagyon szenvedett, oda nagyon keves volt a leszorito ero, es a mechanikai tapadasa sem fenyes a jelenlegi Mekinek (ez volt a jobb gumikezeles ara). Amit a Ferrarikhoz kepest osszeszedett az elso ket szektorban, azt a 3.-ban el is szorta es meg tobbet. Plusz mig Hamiltonnak hataron kell autoznia, hogy nehany tizedre legyen a Ferrariktol, addig azok csak kenyelmesen setakocsikaznak. A Ferrari kezelhetosege sokkal jobb (a legjobb a mezonyben, az aerojuk szinten a legjobb, a gumikezelesuk szinten a legjobb), illetve nem kell vele hataron autozni a jo eredmenyert.

    www.HunnyF1.com

Aktív témák