Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #17209 üzenetére
Az évtized mentése lett volna Kimié, ha Sutil nem bénázik előtte féktávon
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #17204 üzenetére
Majd meglátjuk Canadában mi lesz. Mert Monacobol nem lehet levonni ilyen következtetéseket. Ha nem jön be a Safety car, akkor Massa vagy Kubica nyeri a futamot. De nincs ha. Haminek most mázlija volt és kész.
Szerintem Canadában megint nagy verést kap Hemi.Ez ilyet meg nem szabadna hagyni cikket írni, mert felháboríto amiket ír. LE KÉNE LŐNI... A tévében is amikor elkezd okoskodni, egészen rosszul vagyok. Inkább 4db Palik, mint egy ilyen f*sz.
Kár, hogy nincs valami bloggja, és még véleményt se lehet írni a szarjaira. Valszeg akkor már nem írogathatná a hülyeségeit. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #17165 üzenetére
Hogy kerül ide Fekete Pákó
Mod: Elnéztem, ez nem a pákó, hanem a fekete ribizli!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #17195 üzenetére
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #17165 üzenetére
egy könnyed jobb horog, aztán máris a másik irányba lötyögnek a szemei és biztos nem néz ilyen szigorúan
-
c.zsolti
őstag
válasz
hunnylander #17165 üzenetére
de szigórúan nézünk...
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #17121 üzenetére
Leírom századjára is: "nem választhatta meg a stratégiát" mint mondta, na most anno amikor robogott a 2. vb címe felé, rekordfizuval Dennis megkereste és leszerződtette (még az sem volt meg ki mellé) szerinted ezt mondta neki? De úgy őszintén, el tudod képzelni azt, hogy minden 2. futamon a szarabb stratégiát kapod dolgot aláírja Alonso? Én nem
A bizonyítványát magyarázza dologhoz: Legfiatalabb vb, legfiatalabb 2x vb és 2 vb cím után egy 3. hely pontegyenlősséggel besértődött lelki állapotban. Első futamát is elég korán megnyerte. Ahol versenyzett ott fejlődés volt tapasztalható, mint idén is, év eleji 1x helyről már ott vannak a Red Bull szintjén. Mindig voltak kiemelkedő eredményei, már idén is, az a spanyol időmérő...izé ugye. Nem, ez nem az a kategória amit magyarázni kell. Mert f-1ben a teljesítmény kellene hogy a lényeg legyen. Dennis magyarázza meg inkább a Montoya, Kimi és Alonso dolgot. Mert nála ez már megkérdőjelezi a jelenlegi szakmai képességeit, kettő vb pilóta, egy meg simán lehetett volna a tudása alapján.
Hamiltonnak meg grat a mostani futamhoz, kár hogy sokat hibázik idén, most szerencsére jól jött ki belőle és remélhetőleg Kimi-re is teljesítményösztönzőleg hat a dolog...Egyébként Massa egyre meglepőbb dolgot produkál, időmérőn nem tudom mi az arány, de Kiminél gyorsabbnak tűnik idén. Így halad az év én azt mondom Massa vagy Hami. Mclaren autó meg úgy néz ki a finneket még mindig utálja. (Kova)
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #17121 üzenetére
A Ferrari és a McLaren között érdekesen feszülnek az ellentétek, Kimi-nél sem értem mi ez a visszavonulási vágy.., elvileg mindennek a csúcsán van világbajnokként.
Lehet hogy pont neki hiányzik MS a legjobban...lehet hogy ő személyek (sőt kicsit mesés hasonlattal élve:'óriások') ellen szeret kűzdeni, míg mondjuk Alonso-nál azt érezni hogy neki mindegy csak kűzdeni lehessen...akár MS, akár Massa, akár Hamilton vagy mások, neki egyre megy..mindenkit le akar győzni.
szal sztem ha Kimi elkezdi magát leszálló ágba helyezni gondolatban, akkor oda is kerül.Alonso ebből a szempontból egyszerűbb alak, nem lovag tipus...belöle simán kinézem, hogy ha a Ferrari-hoz kerül, akkor évekig lobog benne a tűz ahogy kell...bárki ellen, versenyzők ellen, csapatok ellen, rekordok ellen.
De ezzel én nem helyezem Kimi alá vagy fölé, csak más a habitusa a két versenyzőnek szvsz,...és a Kimi-é nem nagyon hajligatható.
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #17118 üzenetére
Nem, bizonyítás nélkül vádnak nevezik... rágalmazás akkor lesz, ha kiderül, hogy nem igaz.
-
Macka
veterán
válasz
hunnylander #17121 üzenetére
Azért azt el kell ismerni, hogy amikor menyerte a 2 vb-t nagyon penge VOLT. De azóta önmaga árnyéka, és amíg nem kap jó autót, és hű szolga másodhegedűst, addig egyre jobban süllyed.
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #17118 üzenetére
Alonso nélkül még kevesebb pontjuk lenne. De savanyú a szőlő...
Tavalyi hozzáállással elérték a Mclarennél, hogy 9 éve nem nyertek bajnokit.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #17049 üzenetére
"Kimi csak nyert mindket SC fazissal"
grat. te nagyon értesz ezekhez, sztem neked kéne elfoglani mózzli helyét az FIA éllén.
jót nevettem azokon amiket irsz.
én nem is vagyok ferrari szukolo.
Egyik csapatnak sem szurkolok
ferrarinak azért nem mert mindig a legjobb gépet épitik, és nem tesz jot a versenynek
mclarennek azért nem, mert mindig is csaló banda volt, és mert a pilotáik is sunyi kis ribizlik
és folytathatnám -
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #17013 üzenetére
Meg mindig jot nevetek a 6. helyes idetlenkedeseden. Lewis hiba nelkul is elso lett volna ilyen parades versenytempoval, a Meki csak a szakado esoben volt kicsit lassu (a lowest downforce miatt).
Az idétlenkedés az nálad van, utánad még 6-an leirták hogy nem ugy van ahogy képzeled...Rosberg a 6. helyről tele tankal indult 1 kiálásal már akkor gyorsabb volt mint mások, ráadásul az összes pályán tölött köre gyorsabb volt az első 5. nél, igy mindenkinél.
Az összes körideje megvan mindenkinek, de verseny közben és a live timingot is nézem, és majdenem mindig rosberg, kova, és kimi volt a leggyorsabb a pályán, csak eltöltöttek jópár percet a szárnycserékkel (kimi 4x volt a boxban, 2 szárnycsere 1 áthajtás, és a verseny végéig tankolták, mint massát, majd 22 köre elég benya+ volt a kocsiban, ami nem kis +suly itt...) ha leszeded mindenkinek a + kiálását, Rosberg, Kimi, Massa, Kubica, és Kova is elötte végez...
ennyi! -
ronaldo
őstag
válasz
hunnylander #17030 üzenetére
Nem szárazon hagyta ott őket, hanem száradó pályán. Egyébként se lett volna túl sok értelme ugrándozni, hisz nagyjából száraz körülmények között monacoban nem lehet előzni. Csak ha kb. 3mp-vel vagy gyorsabb körönként, és a végsebességed mintegy 10km/h-val combosabb. Ezért is nevettem a tavalyi hamilton eseten mikor fickándozott, hogy gyorsabb mint alonso. Kár, hogy nem jutott eszébe, hogy csak karambolozni tud vele.
"(ott is makja volt, ha ott is palank van game over)" - "ha" hamilton egy hajszállal jobban legyalulja a palánkot, akkor meghajtogatja a felfüggesztést és nem mákolja be a futamot.
"sot hazon belul is csunyan kikapott." - Nyilván aludtál a verseny elején.
Ebből arra gondolok, hogy Kimi büntetésénél is bóbiskoltál, valamint akkor is, amikor hamilton a boxból kijött a defekt után, rögtön bejött az SC. Pozíciót ezzel nem nyert, hisz maradt negyedik csak egy nem elhanyagolható 20mp-es hátrányt anulált a történet.
Szóval nekem túl sok volt a kavar ezen a versenyen. Így én egyelőre nem igazán készülök elájulni a mclarentől és hamiltontól. Majd ha nem csak kusza versenyben tudnak nyerni...
Más: mire alapoztam a száraz versenyes elméletem? Ha nem esőben (a külső ívről) kell Kiminek indulnia, aligha rajtolta volna le hamilton. Ezen szerintem felesleges is vitatkozni. Ezek után pedig úgy taktikázott volna a Ferrari, ahogy akar. Ugyanis gyanúsan egyformán álltak az üzemanyaggal. Mint mondtam, nekem csak az "fáj", hogy amikor a Ferrari jól szerepelhetett volna a monacoi futamun, akkor üt be a mennykő.
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #17036 üzenetére
van eszem, sőt szemem is ezért láttam h 10mp-ig tankolták és igy tudott menni 48 kört vis az időmérőn és a verseny elején is könnyebb volt Massánál mégsem volt gyorsabb nála a bénája még h Ő jobbbárkinél is a mezőnyben szánalmas
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #17030 üzenetére
na mennyire volt megtankolva Felipe 32 körre és hamika? mondjad csak
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #17000 üzenetére
Az nevet, aki utoljára nevet.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #17003 üzenetére
Ez azért elég felengzős, nagyképű kijelentés volt, csak mert neki jól jött ki a SC.
Probálják ijeszgetni a Ferrarikat, csak tartok tőle hogy az időmérőn ezt nem sikerült bizonyítani.
Na majd meglátjuk a következő versenyen. -
Macka
veterán
válasz
hunnylander #17013 üzenetére
És Massán átugrott volna? Mielőtt jött at SC mekkora előnye volt neki???
-
ronaldo
őstag
válasz
hunnylander #17013 üzenetére
Biztos, hogy nem lett volna első. Hülyeségeket te se beszélj.
A felforgatott körülményeknek köszönheti a győzelmet. A felszáradó pályán azért ment gyorsan, meg gumi-ügyileg ő állt a legjobban. Különben se esőben, se szárazon nem tudta volna tartani a Ferrarikat. Kár, hogy ez nem mutatkozott meg.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #17003 üzenetére
Amikor megcsúszott és eltatlálta a palánkot azt hittem hogy ennyi volt a versenye. Nem gondoltam volna hogy onnan nyerni tud, de szerencséje volt hogy utána bejött az SC. Na meg a tempója sem volt rossz a száradó pályán.
...és itt a lényeg: [link]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #17003 üzenetére
LH: Papa már befizetett mindenkit a box utcában, és a pályabirok is visszatoltak volna ha kell, majd cseresznyémre pont jokor tankoltak rá a kocsimra, és igy az 1. helyre kerültem, holott voltak nálam gyorsabbak a pályán, nem is kevesen. tavaly az utolsó 2 versenyen a megszerezhető 20 pontból 3-at szeretem, szóval a bajnokság szempontjából a többiek jobban álnak...
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #16955 üzenetére
nagy csapatás volt tőle, már tavaly is tetszett itt Monaco-ban, de ez meg a teteje volt a dolgoknak.
A Sutil vs. Kimi baleset sokakat felhúzott, az én olvasatomban egyszerűen megindult Kimi autója (nem csak az övé, de neki sok volt), és amíg azt fogdosta bitangul a féktáv már nem volt féktáv.
Sutil meg látta, azért nem fordult el íven, mert akkor már régen a visszpillantót nézte. full balszerencsés szitu, Kimi nem volt előzési pozícióban, sztem sem akart előzni..de ziher hogy Sutil ráellenőrzött amikor már megfogta a féktáv stabilját, és rajta is ragadt a visszpillantón.
Jópáran nagyon nagyot autóztak, sztem kifejezetten jó futam volt ez a lényege az egésznek.
A. Sutil pedig persze hogy szomorú, és persze hogy mindenki sajnálja mert ritkán lesz megint egy ilyen lehetősége, de Kimi meg igen korrekt srác...ez benne van sajnos. -
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #16955 üzenetére
jó kép.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #16493 üzenetére
uhhh bazz...
mod: elállt az eső
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #16484 üzenetére
[OFF]
hát mind1 hagyjuk, úgysem lehet olyan embernek bemagyarázni semmit, aki egyszer olyat ír hogy a Ferrari a lassú kanyarokban jó, a Merci meg a gyorsban, és a köv hszben meg azt írja hogy Monacoban a Mclaren a nagy esélyes... DE ebben hol az ésszerűség?ha már állítasz valamit a köv hsz-el legalább ne írd az ellenkezőjét...
elismerem jó a Meki, és nem csak monacoban. Sőt Lewis is jó versenyző, de ne kelljen már azt hallani hogy csorog a nyálad amikor róla írsz... meg az is érdekes volt hogy konstrukciós hibáról beszéltél előző futam után, de én nem nevezném konstrukciós hibának azt ami csak 1 versenyzőnél lép fel, ha egyáltalán fellépett volna. Szval az van hogy Lewis széthajtja a gumikat, ezt elismerem de ez nem konstrukciós hiba. Mert ha pl Kova Kimi, Massa vagy akárki feltekerné maxra a motor fordulatszámát és behalna a motor a terheléstől akkor sírhatnának hogy konstrukciós hiba. De nem teszik ennyi, mert tudják hogy behalna. így van a gumikkal is. Szted Massza Kimi Kova mért nem fékezik állóra a kereket minden kanyarban? mert tudják hogy nem kifizetődő hosszú távon. És akkor rálehetne fogni nekik is konstrukciós hibára... De mind1 nem az a lényeg, hanem az hogy te Konstrukciós hibának nevezel egy olyan dolgot ami csak 1 embernél "jön" elő a többi 19nél nem... érdekesamúgy meg fősuli. részemről lezárva. Ha van számomra még valami mondanivalód akkor azt priviben...
[/OFF] -
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #16468 üzenetére
te írtad hogy azzal a 3 kiállással 20mp-et vesztett... 3mp volt Massa előny vele szemben
szval de mindjárt keresek egy hszt is
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #16429 üzenetére
áááh izé, a múltkori verseny után azt írtad hogy Hamilton és a Meki tudott volna nyerni simán, csak 3 kiállásos taktikán voltak, és az miatt nem nyertek...
Tehát ebből az jön le, hogy a Meki jobb volt (technikai fölény a Mekinél) csak stratégiával rontották el
Ezután még azt mondtad hogy így is majdnem első lett. Tehát akkor elvileg ha elrontották SZTED, és így is "majdnem" első lett, akkor ott Meki technikai fölény volt
itt meg most Ferrari fölényről beszéltél hogy az volt az előző versenyen... Vagy lemaradtam volna egy versenyről?
na mind1 összegezzünk valamitHamilton csak 1x jön ki
a vége előtt 10körrel
majd 10 körön megy majd lágyat, mert annyira meg van tankolva hogy "brutális" aztán a maradék 10körben megy a lágy gumin, de ekkor már 4,5 kört vert az egész mezőnyre...
amúgy még csütörtök pénteken te mondtad hogy alig számít valamit a tankolási szint ezen a pályán... nem bántás képpen írom, csak feltűnő hogy egy bizonyos ember mindenkinál jobban tudja a a ferrari és meki meg az összes többi taktikát
Kérdezzük hogy most miért is? modnod szerinted, aztán a köv hozzászólásban hivatalos dologként mondodJó futamot mára
Ha már eső akkor csak jó lehet
Jah és még annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy ha ugye HAMILTON mégsem nyerne, akkor biztos azért lesz mert követi egy felhő és csak ki****ból csak felette fog nagyon esni
Go ferrari
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #16413 üzenetére
Ezt már szeretem! Győznünk kell ma!
-
Shodan
őstag
válasz
hunnylander #16437 üzenetére
kiváncsi vagyok hogy akik tegnap esőre voltak állítva hogy fognak menni. -
gV
őstag
válasz
hunnylander #16429 üzenetére
Monacoban a (szamukra) legjobb esetben is csak kozel azonos technikai szinten vannak
Tehát Lauda erre az esetre mondta h Lewis magasan P1 ("ha a Ferrarival azonos technikai fejletségü autóban ülne"). Én érdekes sehol nem láttam, te megtudod mutatni mikor volt a hétvége folyamán amikor számított ez tapasztalható?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #16421 üzenetére
"es talan meg esosebb beallitasokkal is"
Tegnap azt írtad, hogy a McLaren száraz versenyre készül. Most akkor mivan?
mod: a vágyálmaidat már tényként kezeled, amikor senki sem tudja, hogy melyik autó milyen nehéz. Pont, hogy Hamilton szokta keményen megnyomni a Q1, Q2-t, és inkább Kimi az, aki punnyad 3-4. helyen és a Q3-ban nyújt 100%-ot. Szerintem felesleges mindent megmagyarázni.
-
Gyuri27
félisten
válasz
hunnylander #16429 üzenetére
Tudatlan szurkoló
Amíg volt ott pilóta, nekik szurkoltam (kb 10-12 év óta Kimi eljöveteléig).Meglátjuk. De szvsz olyan pályán is nehéz a két pirosat lerajtolni ahol van hely.
Tapadás. Az lehet a benzin miatt is és lehet más miatt is. Itt csak találgatnánk mindketten. -
Gyuri27
félisten
válasz
hunnylander #16421 üzenetére
Már értem. Multkor mikor meg üres autóval indult akkor sem volt az első. Az nem lehet, hogy néhanapján vannak nála jobb és tapasztaltabb pilóták?
Ebben az esetben ez az 52 ezred nem elég a második helyre sem.Nem kell a számbarágnod semmit. Azért mert te nem oktatsz még szemem van, hogy lássak és még öregkorom ellenére a gondolkodás is megy. Ha lehet pedig sokkal szerényebben.
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #16422 üzenetére
miért kéne minden nyilatkozatában ott lenni ennek is? mivan ha a foxnak beszélt erről és tölük nem szó szerint hanem a saját szavaikkal irták le
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #16416 üzenetére
Én csak linkeltem, idéztem.
Sajnálom ha téged az a smiley ennyire zavar. Legközelebb akkor ezt használom majd:Egyébként meglehet, hogy neked lesz igazad, nem tudhatjuk ki mennyire húzta el a beállításait esőre, avagy emnnyit tankolt. És jó is ez így.
Én személy szerint nem is tippelnék, hogy kinek van több benyója. Majd kiderül futamon, ahogy írtad... -
gV
őstag
válasz
hunnylander #16418 üzenetére
ki vagy te a szóvivője?
-
Gyuri27
félisten
válasz
hunnylander #16416 üzenetére
Biztos én voltam errefele régen és nem értem az egészet. De ha kiscsávó
azaz Hamilton úr olyan jó miért nem az övé a pole?
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #16413 üzenetére
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #16413 üzenetére
[link]
Nem sok jót ígér ugyanakkor a McLarennek, hogy míg Hamilton a versenyre feltankolva 0.517 másodpercet rontott legjobb időeredményén, addig a Q1-ben és a Q3-ban is domináns teljesítményt nyújt Massa 0.677-et, ami nem éppen könnyű benzintankot sejtet.Hamilton nem is tudta leplezni csalódottságát az időmérő után.
-
helkis
veterán
válasz
hunnylander #16386 üzenetére
ezt támasztja alá az is, hogy a mekik már a q3 elején kijöttek körözni, ergo több bennük a stuff, mint a ferrárikban, akik kb 2 körrel késöbb jöttek ki..
-
helkis
veterán
válasz
hunnylander #16382 üzenetére
meddig állítanak/hatnak a taktikán? ha Q3 elött még hozzányúlhatnak a dolgokhoz, akkor bejöhetett a ferrari taktikája, hogy nem mennek gyorsabbat csak max ugyanolyat mint a mekik, ezért azokat jobban megtankolták mert úgy is tudják hozzni a ferrárikat, így a végén a kevesebb üa.-gal jobbat tudtak menni a vörösök, kérdés mire lesz ez elég? ha netán mégis bejön az eső az első kerékcsere körül, akkor nagyot szakíthatnak, ha száraz marad az idő akkor szvsz mekik behozzák őket.. de majd meglátjuk, egyelőre túl sok a "ha"!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #16372 üzenetére
"A McLaren, mivel egy szaraz versenyt es a SC-os (lezart boxutcas) fazisokat is be kell kalkulalniuk, valoszinuleg meglehetosen hosszu elso etapot tervez (a lagygumis etapot is roviditendo), sok benyaval."
Honnan a belső info?
Csak kérdem, a Ferrari nem erre készül?
-
helkis
veterán
válasz
hunnylander #16372 üzenetére
hát ezt a 0.052s ill 0.024s -et "nagyot javult"-nak nevezni!
Barrichello-val és Fisichellával mi lett, tud valaki valamit?
-
Rick4
félisten
válasz
hunnylander #16372 üzenetére
ha ugyanannyi benyával nincs meg a pole, akkor többel hogy bíztak volna? esetleg csak remélték, de esély rá nulla..
-
Bandit21
addikt
válasz
hunnylander #16308 üzenetére
Kösssszönöm!
Sajna olyan tetű ez a t-online, h szinte diavetítésnek se jó amit látok... -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #16279 üzenetére
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #16254 üzenetére
Én nem hiszek a meteorológiának.
-
littlelion21
addikt
válasz
hunnylander #16254 üzenetére
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #16257 üzenetére
majd Kimi után besorakoznak
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #16252 üzenetére
akkor viszont bármi jó lehet
SC úgyis jön, ha esik az eső...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #16252 üzenetére
Frankó lenne az eső
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #16249 üzenetére
1,8kg/kör ez nagyon jó fogysztás. Elejéből Kiminek be kéne vállalni az 1 kiállást
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #16208 üzenetére
Az a baj(már akinek), hogy a Ferrari nagyon gyengének tűnik a szuperlágy gumin. A sima lágyon jónak tűnnek, de az időmérőn így nem sok esélyük lesz. És ha ott kikapnak, akkor versenyen sem.
Remélem szombatra találnak valamit.
Vagy, hogy leesik az eső. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #16208 üzenetére
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #16204 üzenetére
A jól megtankoltan-t honnan veszed? Épp hosszú etapon voltak?
Azért azt kalkuláld bele, hogy azzal az üzemanyagmennyiséggel, ami egy normális pályán 1 körre elég, itt mennek legalább 2-t. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #16204 üzenetére
Hozzámatekolod Massa-t és Kova-t is?
Hami, Kimi
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #16161 üzenetére
Elég szoros. Kíváncsi vagyok a 2. edzésre.
-
soulcube
aktív tag
válasz
hunnylander #16145 üzenetére
A lényeg az, hogy mindenki nézhesse.
-
Markgx10
őstag
válasz
hunnylander #16145 üzenetére
Akkor már nem is tudom kinek köszönjem meg
, de mindkettőtöknek köszi.
Hehe, de jó lesz sunyiban munka közben szabadzést nézni, éljen az internet
-
soulcube
aktív tag
válasz
hunnylander #16143 üzenetére
Én is találtam linket, teljesen ugyanaz mint ami a régi oldalon volt. [link]
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #16126 üzenetére
Amikor belinkeltem, még a borús volt a legkomolyabb dolog a hétvégére. Erre, most nézem eső és egy jóképű kérdőjel. Ennyit az időjósokról.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #16126 üzenetére
Félek, hogy vasárnapra már kitisztul az idő
Jelenleg 2, esetleg 3 napra lehet biztosan előrejelezni, a vasárnap még messze van.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #16077 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #16077 üzenetére
Nekem a mester jut róla eszembe.
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #16077 üzenetére
Eso + no TC + Monaco = nekem meg ez jut eszembe
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #16077 üzenetére
Az ott nagy show lenne!
-
Adrián29
aktív tag
válasz
hunnylander #16077 üzenetére
Én örülnék az esőnek,főleg az időmérőn
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #16071 üzenetére
Nekem pl. elmagyarazhatnad, mert nekem tenyleg fogalmam sincs. Oke, hogy a brazil zaszlo szinei megvannak, Senna meg brazil volt, de mi koze ehhez Hamiltonnak, meg a csikok, meg a piros kek? Legtobb sisakfestesben van valami erdekesseg, ugyhogy biztos erdekes. En a Hill-fele csikokat tudtam, hogy evezosok, mar a fater is olyan sisakban nyomta.
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #16069 üzenetére
Hamilton:"Mint azt sokan tudják, válogatós vagyok a sisakdesign terén"
hát ha ez a sisak neki tetszik akkor egészségére, szinte egyszín sárga + a szponzorsemmi különleges nincs benne, de mit lehet tenni ha ez maradt a válogatásból?
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #16035 üzenetére
Kár hogy ez lett a vége. Vettelnek és Trullinak:
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #16010 üzenetére
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #16010 üzenetére
Nehéz lenne felsorolni kiket győzött le csapaton kívül.
Talán Ekström miatt nem hagyta el az F1-et. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15994 üzenetére
Igen, ha a két Ferrari felváltva fogja rabolgatni egymástól a pontokat az nekünk csak jó.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #15994 üzenetére
Egyetértek. Én is így gondolom, mint laikus.
Sajnos a gumiprobléma nem oldódott meg. Most nem az oldaláról esnek le, válnak le nagy darab gumik, most éppen máshonnan. Pfff.
Ha az egyik részt megerősítik, akkor máshol támad rés.
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #15965 üzenetére
"Ferrari vs. McLewis"
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #15970 üzenetére
Kubica győzelemben bízik a köv. futamon és szvsz hol máshol csaphatnak oda a mercinek, mint Monaco-ban.
-
ronaldo
őstag
válasz
hunnylander #15968 üzenetére
Eddig amikor a BMW oda tudott lépni, akkor nem egyszerűen a Mclarent lépték le, hanem a Ferrarival egy szinten futottak. De érzem, nem kedveled a BMW-t (én sem, bár legalább elismerem) szóval ezzel kapcs. nem fogunk vitába folyni.
-
ronaldo
őstag
válasz
hunnylander #15965 üzenetére
Ha az előző versenyeket nézzük, Kubica mindenfajta lélek kitaposás nélkül (ami hamilton esetében a gyárkéményhez hasonló füstölgést jelenti) ott volt az élmezőny elején. Akkor hogy van ez?
Csak driftelve lehet utolérni az olaszokat?
Peat;): A Renault az ésszerűség határain túl épített a Michelinre. A 2005-ös helyzet meg valóban nem fekete-fehér, de azért bátran beláthatjuk, hogy egy versenyképes Bridgestone jóval előrébb kvalifikálta volna a Ferrarit.
-
ronaldo
őstag
válasz
hunnylander #15938 üzenetére
Félreérted. A BMW-vel azt próbáltam szemléltetni, hogy Bridgestone abroncsokkal is lehet versenyezni. Ha úgy adódik és a Ferrari vagy a Mclaren két hétre elalszik, bizony rögtön megelőzi őket a BMW. Körülbelül ugyanis ennyire vannak tőlük. Szóval mint volt michelines nagyon jól adoptálta az új helyzetet. Azért, mert a Mclaren erre részlegesen úgy tűnik, hogy képtelen, az bizony nem a Bridgestone, nem a FIA de még csak nem is a Ferrari hibája. Elhiheted, hogy pl. a Force India sem a legszuperebbül használja a gumikat. Miért? Mert rossz a konstrukció. Csak nem hallasz róla.
Téged tulajdonképpen az zavar, hogy nem a Mclaren a toronymagasan első minden tekintetben. Mert hogy a világ rendje szerint annak kéne lennie. Nem. Ha egyszer szarul kezeli a gumikat, akkor viselje a következményeit. Gyerekes példa: Hiába magas egy kocsinak a végsebessége ha nem lehet vele kanyarodni. Akkor hiába...
Amúgy meg újfent megemlítem, hogy anno az nem bökte a Mclarenesek szemét (nyilván a Tiéd sem) amikor a Michelin gumikkal szerelt autók (így a Mclaren is) - láthatóan a gumiknak köszönhetően - porig alázzák a Ferrarit meg még azt a két csapatot (jó, mondjuk azok amúgy is utolsók lettek volna) akik kitartanak a japánok mellett. Hangsúlyozom, azon egy egész bajnoki évad csúszott el a Ferrarinak, nem egy-két verseny, arról nem is beszélve hogy a wokingiaknak ott a lehetőség hogy alkalmazkodjanak a gumihoz, anno pedig a Ferrari ilyet nem tudott, mert ők csavarhatták, fúrhatták, faraghatták az autót, nem az volt a szűk keresztmetszet. Ennek ellenére kitartottak és használták a Bridgestone abroncsokat, emlékezz vissza mennyi megértő nyilatkozat volt, hogy bíznak még a gumiszállítóban, nem adják fel stb. stb. Nem viselkedtek rossz kurva módjára. Kitartottak a Bridgestone mellett. Az már csak a sors ironiája, hogy nem sokkal később ők lettek az egyedüli gumiszállítók a sorozatban, ám egyfajta sors igazságszolgáltatása is, hisz egykor Bridgestone-os csapatok tömkelege váltott a Michelin-re, akik a biztonságra is fittyet hányva mentek a gyorsabb és gyorsabb körökre.
Szóval én egyáltalán nem sajnálom a Mclarent. A saját sorsukat irányítják, pénz, ember, idő, minden megvan nekik ahhoz, hogy normálisan működtessék a gumikat.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #15955 üzenetére
Jobbulást! (én bent rohadok
)
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #15953 üzenetére
Nagyon unatkozol, ennyire nincs meló?
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #15951 üzenetére
Ma is monacora gyakorolnak.
[link] Paul Ricard Test, Day One
"so that today and tomorrow, we are concentrating on Monaco
set-up, while for the final day, the activity switches to a different layout with a
long straight to prepare for the Canadian Grand Prix." -
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #15947 üzenetére
1. K. Räikkönen Ferrari F2008 1:05.381 46
2. R. Kubica BMW Sauber F1.08 1:05.914 +0.533 63
3. S. Bourdais Toro Rosso STR3 1:06.125 +0.744 39
4. J. Trulli Toyota TF108 1:06.205 +0.824 60
5. J. Button Honda RA108 1:06.655 +1.274 41
6. N. Piquet Jr. Renault R28 1:06.918 +1.537 84
7. K. Nakajima Williams FW30 1:07.080 +1.699 68
8. H. Kovalainen McLaren MP4-23 1:07.158 +1.777 10
9. A. Sutil Force India VJM-01 1:07.237 +1.856 52
10. D. Coulthard Red Bull Racing RB4 1:07.562 +2.181 1305ös Kubica ideje [link]
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #15943 üzenetére
Gondolom ez még mindíg ugyanaz a vonalvezetés, mint a tegnapi ugye?
RAI ideje elég frankó nem?
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #15945 üzenetére
Ezt kérdeztem valahol?
képben vagyok term. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15938 üzenetére
A falnak beszélsz. Na persze nem annak amit Sirpi linkelt.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #15943 üzenetére
Kubi ideje elíródott vagy rossz helyen van.
A honda elejére meg akár műanyag madarat is rakhatnának, mondjuk egy nagy keselyűt, vagy békés természetűeknek galambot. Red Bull szerintem írigyli amúgy.
-
Skipp
senior tag
válasz
hunnylander #15913 üzenetére
Időközben megleltem a választ (sajnos...)
"Nelson Piquet will be in action tomorrow taking over from Lucas and will remain in the car for the rest of the week."
Akkor vagy nincs újabb fejlesztésü(n)k, vagy csak Briósnak elment az esze.
Keveset fejlesztettek a többiek, nincs mit másolni.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15905 üzenetére
Szép eredmény Veteltől.
Kiváncsi leszek mennyire tükrőzi ez az erdmény majd a Monacoit.
80% sofőr+20% autó sok mindent megmutathat.
Nem Maszatos ez a pálya aszem. -
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15841 üzenetére
Dilettantizmus a kobon
Hol volt itt versenyzés? Ha kimi is beszállt volna esélye se lett volna. Ha az elején Kova nem tarja fel Kimit, csak harmadik lett volna (Kubica mögött 7 mp hátrányt szedett össze és ha jól tudom a 3-ik kerékcsere után csak 2-3 mp előnnyel jött ki) Ilyen szerencséje ritkán lesz, de Vb-t nyerni cserencsével....
Futómű? Akkor mi eszi a gumit? A rajongók?
Jaa és hova ragadt volna be? A 2-ik helyre? Nem mintha így nem második lett volna.
Majd ha olyaqn előzéseket produkál , mint Schumi a Brazil futamon, akkor majd azt mondom én is hogy kell egy Vb cím a fiúnak! -
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #15909 üzenetére
azért mert nyert az alsó szériákban azért már menő?
Kimi nyert 05ben, tavaly is esélyes volt, sőt jól is nyomta, csak időmérőn a jobb kereke találkozott a pályaburkolattal az időmérőn... de 2005ben nyert.
06ban Alonso. és ha tényleg Meki koppintás a futomű, akkor lehet meglepetést okoz majd a Renualt és Alonso. -
Skipp
senior tag
válasz
hunnylander #15905 üzenetére
A következő napokban kik fognak tesztelni?
(Bár csak Alo érdekel, de ...
)
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15905 üzenetére
Remélem hogy ez az eredmény jelenlegi erősorrendet is tükrözi.
-
30z.Samu
titán
válasz
hunnylander #15898 üzenetére
Nagyon süti!
AMD Power: Annyira nem fogja őket a padlóra vágni, megkeresi az IBM-et és cső! -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #15894 üzenetére
Kíváncsi vagyok/leszek hogy a Red Bull (és a Williams) tényleg ilyen jó az ilyen karakterű pályákon vagy csak üres tankkal (is) mentek.
-
30z.Samu
titán
válasz
hunnylander #15875 üzenetére
Persze, mert ott lehet zúzni!
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #15873 üzenetére
Sehol nem írtam hogy hátráltatták volna Alonsot. Trulli is lenyilatkozta és Fiskó is hogy őket sem hátráltatták Alonso ellenében. A hangulat, az atmoszféra elég fontos egy ilyen sportágban. Én erre utaltam. Az egyiket az elvárás a másikat a lenézés csinálta ki. Nem kell ilyen messzemenő következtetéseket levonni.
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #15866 üzenetére
Kösz a linket.
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #15853 üzenetére
Valahogy mégis ők lettek a világbajnokok. Azt kell mondjam Ron Dennis és Hamilton párosa nem bírt Alonsoval (a csapatfőnök zavarában az elsőszámú ellenfelet látta az ajtóromboló spanyolban). Norbert Haug pedig leírta magát '99-ben amikor nem küldte a le mans-i merciket szélcsatornába, mondván ott nem lehet modellezni az gépet érő hatásokat. Valóban, pár másodpercre a merci repülőgyárnak mondhatta magát (bár a Saab még mindig jobb
), emellett sikerült tönkre tenni egy ver4senyző karrierjét és egy csapat versenyét.
Aktív témák
Hirdetés
- NEC MultiSync V421 monitor (42") 1920 x1080px
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G7 - i5-10GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- NJOY Aster 3K 3000VA/2700W Rack Szünetmentes Táp
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest