- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Telekom mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 FE - később
Aktív témák
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #17149 üzenetére
a hagyományosat az F2008 weboldalán irják
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #17149 üzenetére
Szerintem az utésállóbbat.
-
bdav
őstag
válasz
Motion_Blur #17149 üzenetére
a pirosat
-
!Overdose!
őstag
válasz
Motion_Blur #17149 üzenetére
Én arra tipplenék, hogy a lyukasat!
-
Dashes
őstag
válasz
Motion_Blur #16525 üzenetére
Hogyan lehet az ITV-t működésre bírni?
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #16525 üzenetére
Futam közben még jöhet.
-
Adrián29
aktív tag
válasz
Motion_Blur #16525 üzenetére
-
Adrián29
aktív tag
válasz
Motion_Blur #16515 üzenetére
Bizok benne,hogy lesz eső.Eső nélkűl Lonzinak nincs sok esélye
-
KrAt
veterán
válasz
Motion_Blur #16489 üzenetére
Miért rajtolnának sc mögül?
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #16489 üzenetére
Nagyon remélem ,hogy nem.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #16471 üzenetére
[link]
mind1 lehet hogy keverem palikkalnem is az a lényeg, hanem hogy össze vissza beszél, beszél itt az előző verseny Ferrari technikai fölényérl, aztán ilyeneket ír...
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #16474 üzenetére
Pedig olyan jó lenne ha nem esne.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #16465 üzenetére
Bezony!
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #16444 üzenetére
Ők törni fogják egymást.
-
pH érték
aktív tag
válasz
Motion_Blur #16440 üzenetére
Ez így már nem élvezet. Bárki bármikor kisodródhat.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #16433 üzenetére
Es szakad az eso.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #16432 üzenetére
Nem, en csak azt irtam, hogy szaraz versenyen a lagygumis etapjuk lenne a legrovidebb es a Ferrarienal is rovidebb. Nem akartam minden mondatomhoz megjegyezni, hogy ha esik akkor nem szaraz gumikat fognak hasznalni es borul a gumitaktika, mert ez mindenki szamara magatol ertedodo. De egy esos versenyen is elony a tobb benzinnel indulas. A beallitasokat pedig nem mondtam szaraznak, mert fogalmam sem lehet rola, hogy mennyire szaraz vagy esos.
A McLarenekben tobb lehet a benzin, ennyi a lenyeg amit mondtam, de ezt nem kell bennfentes informacionak venni, ez az en technikai alapokon nyugvo objektivitasra torekvo szubjektiv velemenyem. Nem kell keszpenznek venned.
-
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #16402 üzenetére
Felhívhattad volna magadhoz az emeletre!!!
-
válasz
Motion_Blur #16402 üzenetére
itt tegnap még egy barna baba napozott...
tudhat élni a tulaj
-
30z.Samu
titán
válasz
Motion_Blur #16402 üzenetére
Hoppácska!
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #16385 üzenetére
1979-ben
#16386 viszont ha azt nézed h az első 3asból ki lassult a legtöbbett a legjobb köridejétől q3ban akkor azt látd h Felipe, ez (leginkább) azt jelentheti h Ő legnehezebb
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #16383 üzenetére
A McLaren meg mindig hamarabb elhasznalja a gumikat, foleg a lagyat. 95%, hogy a Meki lagygumis etapja rovidebb lesz, mint a Ferrarie. Muszaj nekik a prime gumikra ket hosszabb etapot tervezni, tovabba Lewis 5 tizedet nem hibazott a Q3 koren, de annyit a Ferrari sem javulhatott, kovetkezeskeppen nehezebbnek kell lennie valamelyest a McLarennek.
[dream on] Lewis holnap lerajtolja Kimit, Massat meg megelozi a boxban. [/dream off]
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #16306 üzenetére
Pedig mindenkinek gyakorolnia kellene a holnapi esofutamra.
Maskulonben roncsderbi lesz holnap, sot lehet, hogy meg gyakorlassal is.
-
Cosmic Gate
aktív tag
válasz
Motion_Blur #16306 üzenetére
Én állok be mindjárt,ha Kimi nem jön ki....!
Na ki is jött!!!Hajrá!
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #16284 üzenetére
hol nézed?
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #16274 üzenetére
hát el, de akkor az első kanyarba összecsúszna ez a 3 kocsi minimum... de ilyet nem akarok látni
habár a 2 mekinek örülnék a puszilkodnának
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #16274 üzenetére
Akkor Patrese és Panis győzelme neked a mai napig mérési hiba?
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #16274 üzenetére
En el tudnam kepzelni, de nem akarom elkepzelni.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #16261 üzenetére
Nem hiszem, hogy rosszabbak lennének az esélyei, mint annak idején Panisnak vagy Patresenek. Uszásban eddig inkább Webber remekelt, mintsem Rosberg. Bár Rosberg némi hasonóságot mutat Patresevel, csak Patrese két évig nyomta a szupertehetség szintet, míg Rosberg két hétvégéig, mielött beált volna az érdemes szintre. Persze ez még nem zárja ki, hogy utána még nem lehet villantani egyet-egyet...
-
copin
őstag
válasz
Motion_Blur #16268 üzenetére
Leírod a BMW-t? Miért? Nem rég még vezették az istállók versenyét, szerencsével, de vezették.
Ha pedig minden OK, Kubica megelőzése csak álom a mezőnynek. -
littlelion21
addikt
válasz
Motion_Blur #16261 üzenetére
96'-ban Panis győzelmére sem sokan fogadtak volna...
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #16253 üzenetére
főleg, ha a végén az "esélytelenek" locsolnák a dobogón pezsgőt... Mondjuk egy frankó Webber győzelemnek tudnék már prostituáltra örülni...
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #16253 üzenetére
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #16250 üzenetére
Szerintem azt nem birna a szuperlagy, meg a Ferrarin se. Azert a Ferrari is sokat monacosodott, mar nincs messze a Mekitol mechanikai tapadasban.
Na de ugy is esogumit fognak hasznalni.
Mar 80% a vasarnapi eso.
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #16250 üzenetére
Schumi 2006ban bevállalta és így lett övé a pole
... pár óráig
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #16247 üzenetére
Around Monaco the cars use around 1.8kg of fuel per lap and each 10kg of weight costs 0.25s of lap time. (Mark Hughes, ITV)
Nem veletlen, hogy Kimi es Lewis is kepes volt a leggyorsabb koreiket megfutni a hosszu etapjaik nyitokoreiben. Ugyanis pontosan a qualira teszteltek a szuperlagyat is, amivel szeintem nehez is lesz majd gyorsulni versenyen, hiaba fogy a benzin. Szoval Monacoban a preciz es koncentralt hatarkozeli autozas ami leginkabb szamit, nem a benzintaktika.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Motion_Blur #16232 üzenetére
Egész jó a felhozatal.
-
Jofi81
őstag
válasz
Motion_Blur #16232 üzenetére
Nagyon komoly!
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #16216 üzenetére
massa jó ha az 1. helyen van, vagy nincs körülötte senki, de ha veszélybe kerül a helye beparázik, azt hibát hibára halmoz, és ha megelözik, még lassul is, mert azon rágodik hogy elbaxta, szoval átlagos pilota...
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #16218 üzenetére
A mester "képek" nagyon komolyak lettek...
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #16218 üzenetére
akkor ott tényleg elkapta a falat?
-
Jofi81
őstag
válasz
Motion_Blur #16216 üzenetére
Osztom a véleményed...
-
Vandit.
addikt
válasz
Motion_Blur #16216 üzenetére
Massa mehet a falba
Ezen jót derültem.
Amúgy igazad van Massával kapcsolatban.
-
Thrawn
félisten
válasz
Motion_Blur #16210 üzenetére
Elnézve ezt az onboard videót, kezdek aggódni.
Mi lesz itt? -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #16205 üzenetére
Heikki: 23/39, 1:17.03
Massa: 18/37, 1:16.74Massa gyorsnak tunhet, de nem (lesz) az repulokoron Kimivel szemben.
(#16206) Pá: Innen veszem.
A matekolast egyebkent csak erdekessegnek szantam, de felrevezeto lehet, ha figyelmen kivul hagyjuk a leggyorsabb koroket es az etapokban levo helyuket. Mind Kimi es Lewis jelentos elonyben vannak csapattarsaikkal szemben, csak ertheto okokbol nem csinaltak repulokort az osszes korukbol a hosszu etapok alatt, aminek fo celja a gumikopas es az optimalis beallitasok tesztelese (amihez nem kell hataron autozni). Ha szarazon lesz az idomero a pole Lewis es Kimi kozott dol el, velemenyem szerint. Alonak egy nagyon ures tank kellene a jo rajtpoziciohoz, a BMW is rosszul all, Kubica is csak keves benzinnel lenne kepes nagyot alkotni. (A 2. szabadedzesen hallottam Kubicat panaszkodni a csapatradion; nem jol viselkedett az auto, foleg a futomuve es nem talaltak a jo beallitasokat.) Rosberg viszont eselyes egy jo eredmenyre.
-
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #16201 üzenetére
Trulli ugratott egy szépet, ha jól láttam (Ott, ahol Massa kitörte azt a műanyag bizbaszt.)
Vettel meg... inkább koncentráljon arra, hogy Bourdais-t megverje, mert lehet, hogy csak én nézek mindig rosszkor oda, de valahogy épp mindig Bourdais a gyorsabb... pedig állítólag Vettel a hihetetlenül nagy tehetség
A Renault hány tartalék hátsó szárnnyal érkezett?
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #16201 üzenetére
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #16142 üzenetére
A gyemantok rontjak az aerot.
Amugy meg jo reklam a Steinmetznek a sponzori penzukert cserebe. Negy (?, vagy legkevesebb ketto) Steinmetz feliratot is rabiggyesztettek a sisakokra, nem sporoltak a dragakovekkel, jo lesz, ha a sracok vigyaznak a fejukre.
A TVU Player-rel lehet majd nezni a szabadedzeseket. Streamek.
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #16136 üzenetére
Érdekes táblázatok, Alonso kicsit túl van értékelve, Kova meg le. Bár mindig elmondják hogy itt nem annyira számít az autó, csak mihez képest...
-
30z.Samu
titán
válasz
Motion_Blur #16130 üzenetére
A válogatottban a helye.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #16127 üzenetére
Persze a futamot is kikerulheti az eso meg ha esni is fog vasarnap, de meg a jovo hetre is full esozeseket jeleznek. Vagyis van utanpotlas rendesen.
De szerintem pont az elcsapatok orulnenek a legkevesbe egy esos hetvegenek. Az boritja a papirformat, amivel ok veszthetnek a legtobbet. Haug mar emlegette, hogy be kell kalkulalni a SC-os helyzeteket a versenystrategiaba (ami meg egy szaraz versenyen is sok lehet), vagyis benzintartalekkal fognak boxkiallasokat elvegezni. Ez is kedvezhet a meresz (kis- es kozep)csapatoknak, akik bevallalhatjak a normal tankolasokat a jo eredmenyert. Nekik nincs sok veszteni valojuk.
-
30z.Samu
titán
válasz
Motion_Blur #16118 üzenetére
Szépen megfaroltatták a kocsikat.
D@ni88: Valami ilyesmi balesete volt R. Schumachernek is.
-
copin
őstag
válasz
Motion_Blur #16101 üzenetére
Szerintem jópofa a kép.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #16101 üzenetére
Sajnos már letettem arról hogy olyan brilliáns személyiség legyek mint te... pedig én mindent megtettem.
-
30z.Samu
titán
válasz
Motion_Blur #16101 üzenetére
Személyeskedésért kaptak már bant...
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #16095 üzenetére
kicsit sok már a dnf neki
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #16095 üzenetére
Az ott bukta
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #16084 üzenetére
Elnézést, hülyeséget írtam. Az imént leesett hogy te nyilván erre gondoltál. Hát itt tényleg majdnem beleseggelt a daruba. Véletlenül biztos TC off volt.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #16084 üzenetére
Csak nem a daruskocsit is a mester vezette? Azt hittem hogy manapság már csak motorozgat... Hiába, nem vagyok túl jól informált vele kapcsolatban.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #16017 üzenetére
Koszonom szepen!
Esos, felhos az utolso tesztnap, legalabbis delelott az volt valamennyire.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #16012 üzenetére
Valahol sejtettem hogy ennél többet nem tudsz rá mondani.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #16002 üzenetére
Én mondjuk inkább csak Hamilton drukker vagyok/lettem, de semmi bajom Kova'-val..sőt nagyon is bírom.
Következetlenséget simán találsz itt is ott is, pl. még ezen az oldalon nálad:
Kimi ugye nem motorgyilkos (ahogy nem is az)..pedig mennyi problémája volt, míg a csapattársánál kevesebb,...még sem lettél bölcsebb, hisz Hamilton uakkor nálad simán gumigyilkos, idézlek:"Inkább köszönd meg nekik, mert ha marad az 1 szett / qual,verseny rendszer, akkor sonka bizony nem sok versenyen menne végig"
..nekem igazából mindegy, de tényleg ezen a szinten (mármint amikor a két tábor egymást támadja, illetve ilyen neveket ragasztanak a másik tábor versenyzőjére) nincsenek különbségek a két tábor képviselői között, gyakorlatilag mindenki önmaga korlátaival birkozik még, ..egymás érvei helyett.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #16002 üzenetére
Azért nem volt ellenfele pl. mert: [link]
"Amikor aláírtam a szerződésemet, semmi sem utalt arra, hogy a pilótákat különféleképpen kezelik majd."
.
.
"Belül gyakran voltam mérges a történtek miatt, mert mindenki azt állította, nincs különbség közöttünk, de ez egy egyenlőtlen csata volt"- tette hozzá a 35 esztendős pilóta.mod: Azért az is érdekes volt hogy anno a lábtörés után Irvine hogy megtáltosodott.
A McLaren-nél egyenlően kezelik a pilótákat, ez az előző versenyen is jól látszódott. Tehát ugyanazt az autót kapják és ugyanazt a támogatást. Nyilván Hamilton annyival előrébb van hogy már jobban ismeri a csapatot és az autót is. A többi a pilótán múlik.
Magny, Silverstone, és Hockenheim már valószínűleg kicsit jobban fog feküdni az idei McLaren-nek.
Amúgy Hockenheim miért Kimi pályája? Azért mert eddig zsinórban ötször esett ki majd egyszer 3. lett?
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #16002 üzenetére
Érdekes, a McLaren dukkereknek eddíg az volt a vesszőparipájuk, hogy MS úgy zsebelte be a címeket, hogy csapaton belül nem volt igazán komoly ellenfele.
ez valami vicc? mert annak elég rossz, arra nem is gondoltál h Schumi annyival jobb volt mindenkinél h azoknak esélyük sem volt ellenük? nézd már meg pl 97-ben mit csinált Ö és mit Irvine (segitek elöbbi a vb-ért harcolt mig Irvine közben ezalatt 3-ad annyi pontot sem szerzett)
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #16002 üzenetére
Engem vegyel ki a kalapbol. En igy sejtettem es igy is akartam, mert az idei Ferrari ellen csak igy van esely es a tavalyi vegeredmeny fajdalmasan bizonyitotta, hogy mire jo ket asz egy csapatban (egymas eselyeit kioltani). De sok Hamilton utalo kivanta es kivanja, sot egyenesen biztosra vettek, hogy Lewist Heikki konnyeden le fogja nyomni, mert Lewis egy tehetsegtelen kitenyesztett droid aki egybol az elso eveben jo autoba ulhetett (de arrol mar fogalmuk sincs, hogy miert), miert nem egy 'Minardiban' bla bla bla ... A problema az, hogy a sok ilyen forumozonak nem is kulonoskeppen kedvence Heikki, csak ki nem allhatjak Lewist, ezert mindennek orulnek ami Lewisnak nem jo (utalatos jellemvonas).
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #15992 üzenetére
Majd meglátjuk. Én elvárom a győzelmet LH-tól Monacoban.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15992 üzenetére
A legjobb reszt kihagytad az idezetbol; ...pedig már igazán ránk férne, hogy valaki megszakítsa a Ferrari négy futam óta tartó győzelmi sorozatát.
Jo iras! Szinte mindenben az en nezopontomat tukrozi. A Bridgestoneos reszeket mindenkinek figyelmebe ajanlom.
Valo igaz a McLaren tul konzervativan taktikazik, es tenyleg szamitogeppel szamoljak ki, hogy mi a legoptimalisabb, de hasznalniuk kellene az emberi logikat is. En is pole megszerzes, rovid nyito etap taktikakat varok mar toluk regota. Es valoban Lewis koncentralt versenytempojara kellene epiteniuk. Arra Farkas Peter is ramutatott, akarcsak en mar regota, hogy Kovalainennel ez nincs meg. Iden Kiminek tobb problemaja lehet Massaval, mint Lewisnak Heikkivel, es ez az egyeni pontversenyre tekintettel orvendetesnek tekintheto McLarenes szemszogbol.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #15985 üzenetére
-
copin
őstag
válasz
Motion_Blur #15985 üzenetére
DE ebben mi a kivetni való?
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15963 üzenetére
Azt meg koszonjuk meg a 'Ham'-nek, hogy a lelket is kitapossa a McLarennek es a kerdeses minosegu szarkezeti hibas (
, az idei szezonra is erositettek, ezzel el is arultak magukat...) Bridgestonenak, hogy legalabb legyen valami verseny is, ne csak a ket Ferrari setakocsikazzon az elen senkitol sem zavartatva. Szerintem Hamiltonon kivul nemigen kell masoktol tartaniuk. Heikki eddig vagy szerencsetlen volt vagy harmatos, a BMW-k mar elkezdtek sullyedni (barcsak ramcafolnanak es Monacoban a Ferraritol rabolnanak pontokat), a tobbiek meg sehol. Ferrari vs. McLewis.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15954 üzenetére
Nincs melo.
1. Mert meg gyogyulgatok. 2. A munkara (zeneszerzesre es grafikara) valo szamitogepem sincs meg teljesen rendben. Alaplapot mar csereltem, meg is oldodott a fo problema, de adatokat kell 'mentenem' illetve atrendezni a meghajtokat, plusz szerezni egy ujat, mert az uj alaplap csak ket IDE meghajtot tamogat, de a regi konfigomhoz tobb volt.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15949 üzenetére
A Monaco szimulacios palyavonal kodja: Track Configuration: 2D SC
Ha ez lesz a mai csapatkozlemenyekben, akkor meg Monacora tesztelnek ma is, es csak holnap valtanak Montreal szimulaciora. Ez a logikus is es ez tunik ki a Renault blog egyik kommentjebol is; After a marathon test session by Lucas yesterday, the team is back for more today to carry on with its Monaco preparations.Szoval Kimi ideje franko, talan egy Q2 szim, viszonyitani Lewis tegnapi Q2 szimulacios idejehez (az lehetett). Persze a homerseklet novekedhetett, es a palya is mar tisztabb es felgumizottabb ma, nameg Kimiben is benne van mar parszaz kilometer. Remelem csak ezert a javulas.
(#15948) b-type: Elnezest, csak a tema miatt lett valasz. Azoknak jegyeztem meg akik meg nem tudtak.
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #15915 üzenetére
Tiedre is ráférne egy kis nyalás, mi?
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15844 üzenetére
Nem a kerekvetokon szenved. Az aero miatt szenved, nincs neki eleg csucssebessege, ezert kompromisszumokkal kell beallitani a gyors szakaszokra, hosszabb egyenesekre. Emiatt a lassu kanyarokban kevesebb a leszorito ero. De a mechanikai tapadasa es a futomuve meg mindig jo. A Renault Barcelonaban debutalt egy toluk koppintott futomuvel, azert mert van miert toluk koppintani.
Torokorszagban is legfokeppen azert javultak, mert aero ujitasokat vetettek be. Ebben voltak es lehetnek meg mindig lemaradva (es ezt ok maguk valljak igy): aero es speed. A futomu okes, Monaco bizonyithatja majd, de iden mar a Ferrari is ellenfel lesz persze. Es a Ferrari futomuve is asz.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #15844 üzenetére
hagyd rá, nem lehet bemagyarázni neki. Ennyi.
Nekem az tetszik a legjobban, hogy mondja hogy a Ferrari a lassúba jó, a Meki a gyorsba és egyel későbbi hszben aztmondja hogy majd a Meki elveri a Ferrarit Monacoban ahol csak lassú kanyarok vannak SZINTE
lehet hogy én vagyok a hülye, de nem látom a logikát a 2 állítás között. -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15831 üzenetére
Heikkinek eselye sem volt jol rajtolni a konnyu Lewishoz kepest. Nehez volt a puttonya. Nezd meg a rajtot ujra. Heikki eloszor Lewis fele indul el, szeretett volna elotte maradni, ha mod van ra, de miutan ez remenytelenne valt elkezdte vedeni a poziciojat Kimi ellen.
(#15834) Pá: Ez meg egy McLarenesnek is meredek. Whitmarsh ezt inkabb vigasztalasnak szanta Heikki szamara.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #15835 üzenetére
Bosphorus Bridge? Tudtommal ez nincs benne a vonalvezetésben... még...
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #15831 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #15831 üzenetére
HA HA
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #15815 üzenetére
Énisénisénis!
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #15815 üzenetére
+1 fő aki én
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15815 üzenetére
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #15803 üzenetére
Ezt AMD Power nevében is kikérem magamnak! Eddígi sikereit is az AMD-nek köszönheti a Ferrari.
-
ronaldo
őstag
válasz
Motion_Blur #15795 üzenetére
Így történt, de ez konkrétan nincs összefügésben a gumimizériával
Persze a sértett nagy fanatikus szurkolók szemében nyilván ott van a hatalmas szálka és összefolynak az események, de ott már más probléma is van
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #15769 üzenetére
Nélküled unalmas.
-
30z.Samu
titán
válasz
Motion_Blur #15689 üzenetére
Mondjuk ha úgy nézed, akkor elég jó hely az a 4-5 hely, és amíg csatáznak, van idejük okoskodni a következő autón, amivel jövőre zúznak.
-
Bandit21
addikt
válasz
Motion_Blur #15687 üzenetére
Szerintem is, egyszerűen elegük lett abból, h hasonló taktikával semmi esélyük, megnézték mire jó ez, hát erre. Legalább volt benne 1 ferrari-előzés a rajongóknak...
-
copin
őstag
válasz
Motion_Blur #15689 üzenetére
Ő a lassú pálya miatt mondta, szóval Ő nem kizárólag a gép erejével akar győzni. Persze ettől még lehet igazad (de jobb ha nem).
-
copin
őstag
válasz
Motion_Blur #15687 üzenetére
Ezt a következő versenyen nem lőheti el hami. Amúgy KubiKa győzelmet remél. Már érik egy ideje.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15647 üzenetére
Azota talaltak valamit. Legalabbis remelem. Lewis emlitette, hogy kemenyen dolgoztak a fejleszteseken is az elmult ket hetben, plusz Barcelona utan olvastam, hogy rajottek valamire a futomu finomhangolasaval kapcsolatban is, amivel eddig tizedeket buktak.
De en szoros csatat sejtek, Massa mai nyilatkozata is okot ad erre; a Ferrari nagyon rakeszult Monacora. Az idei konstrukcionak mar nem lesz mumusa ez a palya sem.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15639 üzenetére
Na jol van, Kimi elozese is nagyon szep volt.
Csak hianyoltam Alonso eroszakossagat. De a kozepmezonyben remek parharcok voltak, oda-vissza elozesekkel.
Meg szep, hogy elfogult vagyok. Melyikunk nem az?
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #15636 üzenetére
hát igen
idegbajt kapok amikor ott mondják h hosszú etapja lesz Hamiltonnak
naná 25 kört fog menni lágy gumin
aztán Kovát is mondták h végéig kbirja már annyi benzinnel de a gumit bezzeg nem nézték h nem lágyat kapott -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15378 üzenetére
Annyira, mint Massae Kimiehez kepest?
Szerintem Lewisnak ugyanannyira meg kell kuzdenie a csapattarsaval, mint Kiminek. Sem Massa, sem Kovalainen nem lenne hajlando segitoi szerepbe degradalodni, nem is lehet toluk ezt elvarni, mikor meg ok is eselyesek a cimszerzesre.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15368 üzenetére
Kimi's comments on finnish MTV3:
"I did couple small mistakes in my qualifying lap. They costed too much."
"4th slot isn't the end of the world though. I believe Felipe will be my toughest opponent here as his car is in good shape."
Lewis is benazott, az utolso repulokorere is a kemeny gumit valasztotta, nem jott be neki. Marpedig az nem lesz jo, ha Kova az utjaban lesz. Valoszinuleg Lewis a konnyeb egy/ket kornyi benzinnel, es mindharom szabadedzes koradatai azt mutatjak, hogy Kovanak harmatos a versenytempoja. Ha Lewis nem fogja lerajtolni csapattarsat, pont egy McLaren fogja feltartani a gyozelemre is eselyes McLarent.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #15368 üzenetére
Legalább te nem okozol csalódást.
hunnylander:
The Briton, who qualified behind his teammate Heikki Kovalainen, is nonetheless confident he will be able to fight for victory in tomorrow's race.
"I think we have got a good package this weekend and myself and Heikki have shown we are up there with the Ferraris and should be able to push them in the race." -
Ricardo
titán
válasz
Motion_Blur #15323 üzenetére
Kár azért a kizökkenésért
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Motion_Blur #15318 üzenetére
Szerintem odaver neki Kimi.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15299 üzenetére
A harom 1:27 vege ido azert bizakodasra adhat okot, lehet hogy csak nagy volt a forgalom korulotte, ezert ideztem Massa etapjat, mert neki volt egy hosszabb es tisztabb.
Az idomeron lehet, hogy gyengelkedni fog a Ferrari, a hideg aszfalt miatti gumifelmelegitesi problemaik miatt, de a versenytempojuk erosnek tunik.
A Meki hatarozottan eselyes a polera.
-
soulcube
aktív tag
válasz
Motion_Blur #15289 üzenetére
Szárnyakat kaptak [link]
-
pH érték
aktív tag
válasz
Motion_Blur #15289 üzenetére
Időmérő számít és a verseny.
Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA FSP 500W
- BESZÁMÍTÁS! Asus Maximus VIII Hero i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Zalman i3 NEO 700W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AB350 R5 2400G 8GB DDR4 240GB SSD 500GB HDD GTX 1060 3GB Rampage SHIVA 350W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z390 i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! Asus H410M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- Csere-Beszámítás! Playstation 5 Slim Digital edition! OLVASS!
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 16AHP9 notebook - R7 8845HS 16GB RAM 512GB SSD RTX 4060 8GB Win11
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest