- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Íme az új Android Auto!
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #33648 üzenetére
Minél több hely lenne ott a ballasztnak, annál könnyebbre készülhetett maga a konstrukció, akármilyen testesnek is látszik.
Nemcsak a McLarenre értettem ezt, éppen ellenkezőleg: azt akartam vele mondani, hogy térfogatra ugyanaz mindkettő (a Ferrarinak előbbre nyúlik -> távolabbra kerül a középponttól a tömeg, míg a McLarennek púpos). Szóval a Ferrari hegyességének akár nemcsak aerodinamikai célja lehet. -
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #33646 üzenetére
Nyilván én sem úgy értettem, hogy olyan a súlyelosztása, mint egy kalapácsnak, csak annyit akartam vele, hogy amit Mike mond, miszerint nagyon hátul van a cockpit, az inkább rossz, mint jó dolog a súlyelosztásra nézve.
Egyébként ha már ott tartunk, hogy mi van a dudorok alatt, talán érdemes megjegyezni (és megnézni az összehasonlító képet, amit linkeltél), hogy amíg a Ferrarinak egy tök vékony nyúlvány megy baromi előre, addig a McLarennek meg az első tengely vonalában jóval magasabb az autó orr-része. Csak nem a ballasztnak van ott a helye?
Persze, lehet találgatni jó sokmindent, csak ha már felvetődik a kérdés... -
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #33638 üzenetére
Szerintem inkább a Ferrarin kisebbek a hűtőnyílások.
Mike: jó a súlyelosztása? Inkább farnehéz lehet, de legalábbis kevesebb hatása van az előrerakott ballasztnak, nem lehet olyan széles tartományban játszani vele.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #33638 üzenetére
Így jobban néz ki mint képeken.
Ez legalább egyik szögből sem csúnya.
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #33636 üzenetére
csak aztán legyen elég a hűtés
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #33630 üzenetére
Furcsa, hogy a Toyotának mennyire "le van törve" az orra
mod: az is érdekes, hogy a McLarennek mennyivel hátrébb kezdődik a pilóta feje fölött lévő airbox
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #33630 üzenetére
Én őszintén szólva azt hittem ,hogy csúnyábbak lesznek az új autók.
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #33628 üzenetére
de azt nem értem hogy mért az orrához mérik? pedig a toyotánál van vagy 15 centi még előre a szárny... de a mercinek is van ott 5-6 centi kb...
ez olyan mint ha az embert csak a nyakáig mérnék
amúgy eszerint a kép szerint nem sokkal rövidebb ha rövidebb a ferka tengelytávja.
de ez sem mérvadó, hisz nem biztos hogy ugyanolyan távból fényképezték -
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #33628 üzenetére
Még mindig a Merci a legszebb.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #33623 üzenetére
Ferrariról mit gondolsz?
Seccel veri a mezőnyt, vagy bukta bele a középmezőnybe szvszmod: jujj, de banyás
-
ronaldo
őstag
válasz
hunnylander #33607 üzenetére
Kösz.
A Mclaren beveti az idény kezdetétől a kers-et? Illetve a Williamsen és a BMW-n kívül mások jól állnak vele? Előbbiek szerkezetét (persze a publikusat) az Eurosporton a Factory-ben lehetett látni, a BMW meg nagyon kardoskodott a bevezetés mellett, gondolom okkal.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #33618 üzenetére
Aha, értem. Amúgy szerintem ez baromi veszélyes lesz. Nekem néha eszembe jutott a menetközben állítható szárny ötelete, de soha nem gondoltam volna hogy ezt egyszer engedni is fogják. Majd ha 310-nél a fékúton beragad akkor lesz szép nagy bukta a kanyarban.
A polip felfüggesztés felett még mindig nem tudok napirendere térni.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #33614 üzenetére
Arra van tipped hogy a merevítővel a szárnyelemek felett hogy fogják állítgatni a szárnyat?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #33614 üzenetére
Minden igaz amit leírtál, de még ez a leghasználhatóbb kép
Persze nem lenne rossz tudni, hogy nagylátóval - közelről, vagy telével - távolról készültek a képek. Előbbi ugye meglehetősen torzít. De ezek ellenére szerintem nagyjából összehasonlítható a két kép
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #33587 üzenetére
Hétfőn, nem?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #33566 üzenetére
Ennek legalább nem az egekben van az orra.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #33562 üzenetére
A Ferrari-nal szerencsére szebb. Remélem gyorsabb is.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #33562 üzenetére
LOL ez a kép
Na mondjátok, hogy szééép!mod: oldalról
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #33560 üzenetére
Hogy tetszik az új autó? Így oldalról elég ratyinak tűnik nem?
kipufogó elég érdekes
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #33541 üzenetére
Nem rossz. Legalábbis a Ferrari-nál szerintem jobban néz ki (I mean kévsbé csúnya). Ha a McLaren-hez hasonló orra és szárnya enne az elején akkor jobban nézne ki.
Ápropó, a 2009-es McLaren-ről is lehull a lepel holnap.
-
oxox
addikt
válasz
hunnylander #33530 üzenetére
ez is érdekesre sikeredett...talán versenybe lesznek a Hondával
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #33530 üzenetére
szebb mint a ferka
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #33530 üzenetére
minta kicsit magas lenne az orra, oylan mint a régi jordan-eké
-
gyomlosi
tag
válasz
hunnylander #33526 üzenetére
Nálam leakadt az oldal :S
-
Dragbajnok
tag
válasz
hunnylander #33526 üzenetére
Egész "szép".Legalábbis rondábbat vártam a toyotától.
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #33525 üzenetére
Már csak három perc vissza...
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #33491 üzenetére
Meg (nyilván) a szókincs is más. Sok-sok éve, valamikor 98-99 környékén a McLaren honlapját nézegettem, és a pilóták nyilatkozatát olvasva jöttem rá erre. Óriási volt a kontraszt Hakkinen és Coulthard szövege között. Akkor még csak kicsit tudtam angolul, így rendesen kiütközött, hogy Mika szövegét nagyjából értettem, Coulthardéból meg kb. mondatonként néhány szót.
-
Dragbajnok
tag
válasz
hunnylander #33401 üzenetére
Bár, ha már olyan sok mindent betiltottak (pl. kopoltyúkat, hídszárnyakat, és egyéb "winglet"-eket, az ilyen tükörtartóelemeket sem lenne logikus megtűrni, mert túl nagy felületű kanyarstabilitást fokozó része van, vagyis elméletileg wingletnek is minősíthető, cockpithez rögzítettnek kellene előírni a tükröket szvsz.)
Én is erre gondolok hogy ebbe lehet belekötnek még.És lehet jogosan. -
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #33390 üzenetére
Az igaz, hogy a szezon onnan fog nekik indulni, ahonnan megkapják ők is az új autót!
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #33388 üzenetére
Ha hasonlóan jó lesz az autó, mint tavaly, akkor jöhetnek az újabb sikerek.
Nem feltétlenül győzelemre gondolok, de legalábbis többször harcolni a dobogóért és stabilan a pontszerző szektorban autózni. 2008 után akár elhihetik, hogy képesek lesznek rá! -
manutdzoli
senior tag
válasz
hunnylander #33362 üzenetére
Gyönyörű
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #33362 üzenetére
kb. 15 mp után kinyomtam, én nem bírom az ilyet
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #33291 üzenetére
Szerintem nem volt még, ügyes srác.
Ez a Vettel az eddigiek alapján szimpatikusnak tűnik. Nincs nagy arca, pedig ő is jó pilóta.
És még milyen fiatal, remélem jó lesz az RB és tud majd hozni jövőre is szép eredményeket![link]
A próbák alatt meg volt beszélve, hogy a 21 éves versenyző szépen lassan bevezeti autóját a színpadra, ám az idei Olasz Nagydíj győztese gondolt egyet, és inkább lendületből befarolt a stúdióba. -
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #33266 üzenetére
A dolog egyszerű: olcsóbban jobb pilótát találni...
Szerintem a Ferrarinál ez nem megoldhatatlan dolog, mert Kimi már nyugodtan sorolható a bajnok helyett a lecsúszott alkoholista kategoriába, és Massa helyére is könnyen lehetne taláni töredék áron olyan esélytelen autóban körözgető pilótát, aki képes bezsákolni egy olyan lepattanót, amire ő idén nem volt lépes. /és most félre a csapat hülyeségeivel - mert a konkurencia is bénázott.../ -
aesir
veterán
válasz
hunnylander #33264 üzenetére
Azért ne forgasd ki ezt az egészet, mert közel sem erről van szó, persze nem is vártam mást.
Másfelől pedig önzés nélkül nem vagy életképes ebben a világban. Szép dolog a szociális érzület, de ezt normális ember kinövi.
-
aesir
veterán
válasz
hunnylander #33262 üzenetére
Ember, a biznisz az nem jótékonyság, hanem kőkemény kapitalizmus. Mindenki annyit kap, amennyit ki tud kaparni magának, ennyi...
A kisember előtt is ott a lehetőség, hogy tőkét és szaktudást kockáztatva vállalkozó legyen és akkor többet keres, vagy éppen tönkremegy, alakulhat így is, meg úgy is. Amíg meg alkalmazott, pláne nem "csúcsragadozó" hanem szerényebb beosztású alkalmazott, addig az alacsony fizetés és az elbocsájtás veszélye mindig fennáll. Régóta működő demokráciákban ezeket a béreket a piac árazza be, és ne felejtsük el hogy ezek a demokráciák egy nagyon hosszan elhúzódó hidegháborút vívtak meg egy olyan rendszerrel, amely sokkal szociálisabb alapon képzelte el a vállalati működést mint a kapitalizmus. Láthatjuk hogy az nem működött, ez meg igen.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #33251 üzenetére
Vidi?
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #32834 üzenetére
Én szavazok. Sprintfutamnak nálam zöld útja van.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #32812 üzenetére
Összesen kellene 19 kört menni a legjobbnak, Mindenki egyszerre menne ki, és körönként az utolsót mindig kiszólítanák a pályáról.
Időben most 15 kört mennek, abból a le és felvezető kör sokkal lassabb, itt meg csak egyszer kell felvezető ill. levezető kört menni, durván ugyanannyi idő lenne az időmérő. -
lenox
veterán
válasz
hunnylander #32812 üzenetére
En ugy csinalnam,hogy eloszor 5 szabadon, utana minden korben az utolso esne ki. Nem ido alapjan, hanem aki leghatul megy. Nyertel versenyt? Oke, akkor 5 kor alatt, ha elozol, mehetsz tovabb egeszen addig, mig mar nem elozol. Szerintem ez tuti izgalmas lenne.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #32798 üzenetére
A feltartást pont megoldaná ez.
Az első körben mindenki felvezetőt menne, a második körben meg mindenki gyors kört, majd ugye egy kiesik, és az megy levezető kört, vagyis minden kiesőnek 1 köre van, hol figyelnie kell, ha ezt nem tudja megoldani, akkor elég szomorú. A jelenlegi rendszerben a pilótának fogalma sincs, hogy ki megy ép gyors kört, és ki nem, és így akaratlanul is becsúszhat egy-egy feltartás.Ami nekem nem tetszik az 5letben:
A hiba azzal van, hogy előnyben lennének azok, akik az elején el tudják kerülni a forgalmat. Hátrányban azok akik beszorulnak 1-2 autó mögé.Lehetne fokozni azzal, hogy minden egyes kör után törlődne a korábbi, így minden körben 100%-ot kellene kihozni, hogy pole-t szerezzen a pilóta.
1.körök időeredményei, a leglasabb kiesik, 2. körök időeredményei a leglassabb kiesik, 3. kör..... végén már csak 2-en mennek a polért, a két legegyenletesebben teljesítő, már kopott gumin, viszont kevés banyával.
Aki az elején kiesik, annak marad a sok benya a gépbe, míg aki előrébb végez, az könnyebb is lesz, de hamarabb kell kijönnie tankolni. -
JJános
addikt
válasz
hunnylander #32795 üzenetére
Tőle én is elválnék, illetve mit is beszélek, már el is váltam.
!Overdose!: Szerintem nem lenne olyan rossz. De más az elképzelés, és más a gyakorlat.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #32792 üzenetére
Nagyon komoly és akkor még ott van a holnapi nap, lehet bekóstol 22 alá
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #32785 üzenetére
Inkabb vess egy pillantast az A5.hu szakertoi szavazasara.
LOL
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #32785 üzenetére
A hazai szakírók Hamiltont ítélték 2008 legjobbjának
Lewis Montrealban csúnyán elbambult, a silverstone-i Q3-ban mindkét mért körét elszúrta, Bahreinben pedig bakiparádéval ajándékozta meg az ellenfeleit, amikor a péntek délutáni szabadedzésen összetörte az autóját, a rajtnál hibás sorrendben nyomogatta a gombokat,
aztán ráfutott Fernando Renault-jára, de az olyan versenyeken, ahol a véletlen
felborította az előzetes számításokat - Monacóban, Silverstone-ban, Hockenheimben -, zseniálisan vezetett.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #32752 üzenetére
Egyáltalán nem lenne tiszteletlenség, mások is megtették már. Ha az FIA gálán nem jelenne meg, amin a vb címét hirdetik ki, az tényleg durva lenne, de ez csak egy tévéadó díjátadó gálája.
Más kérdés, hogy neki (meg a ráépített PR-várnak) a magánügye, hogy mit tart fontosnak. -
Njördli
tag
válasz
hunnylander #32762 üzenetére
Azért ne állítsuk már be az egészet úgy, mintha szegény Hamilton semmiképpen sem tudná megoldani hogy ott legyen teljes mellszélességgel a RoC-on...
Azon tűnődöm melyiknek lenne nagyobb PR értéke;
- elmegy és megmérkőzik Schumival, tök mindegy milyen eredménnyel, ez gyakorlatilag irreleváns, mivel hogy Ő született versenyző, a vérében van, ki nem hagyna egy lehetőséget sem a győzelemre, ésatöbbi, ahogy ezt nagyjából eddig is tudhattuk
- vagy nem "tud" elmenni, mert a csúnya rossz díjátadó csak nem pont akkor van, és ez szentírás mert meg sem lehetne oldani sehogyse...
Megkockáztatom hogyha ki merne állni Schumi ellen, akár már ezért a lépéséért is szerezhetne pár elismerő gondolatot emberektől, mert popularitásban nincs nagyon a toppon
-
enzodasilva
csendes tag
válasz
hunnylander #32760 üzenetére
"Schumi is kapott mar ki RoC-n, es csinalt e'go dolgokat is (tort-zuzott, lefulladt a rajtnal...), pedig mar gyakorlott volt benne. Ezert mart elidegenitettek tole a VB cimeit es nem is erdemli meg?"
Ez így van, de arról miért nem beszélsz, hogy Lewis nem mer kiállni Schumi ellen? Mivel nem biztos a győzelmében megfutamodik. Pedig adott a lehetőség, hogy lenyomja Schumit, ahogy többen már meg is tették RoC-n. Ne beszélj már nekem a PR kötelezettségekről. Egy versenyzőnek nem egy díjátadón a helye, hanem a versenyen. Elküldhetné az öccsét maga helyett, az még nagyobb PR fogás lenne nem?
-
enzodasilva
csendes tag
válasz
hunnylander #32752 üzenetére
Igyekszem a lapok mögé látni hunny.
Valszeg nem véletlenül tette saját díjátadóját BBC RoC-vel megegyezőre. RoC időpontja már év elején fix volt míg BBC gálája nem.
Nehogy véletlenül Schumi lenyomja Hamilton-t! -
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #32755 üzenetére
Persze, hogy páratartalom függő, azért írtam az esős versenyt. Lehet, hogy volt mostanában is (én nem emlékszem rá, pedig idén is volt esős verseny bőven), de jóval ritkábban, mint régen. A mostani aero szerintem sokkal jobban simítja a légáramlatokat, mint ez az új (régi).
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #32755 üzenetére
egyik eleme szinte *fuggoleges (nem vizszintes)
-
glutamin
őstag
válasz
hunnylander #32752 üzenetére
Na nekem ehhez még korán van
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #32730 üzenetére
Töredelmesen bevallom most, hogy banánszezon van, elkezdtem olvasni a hsz-eidet.
Úgy tűnik ez az időszak rád is pozitív hatással van. Vagy csak lenyugtatott a VB cím.
Bár már ezt régebben is megjegyeztem, de amikor nem elfogult módon írsz manőverekről és kvalitásról elviselhető, sőt mi több, egész barátságosak a hsz-eidBarcelona: Day 1 team test notes
Bruno Senna: "I was feeling quite calm but on my first lap out of the garage I realised the significance of the moment. This is a very special opportunity and one which has been a dream my whole life."
Alexander Wurz: “The view from the cockpit is just so much nicer with slick tyres on the car! "
Sébastien Loeb: “I don't think I'd like to take this much horsepower into the forests!It was a great experience and I had fun, although I have to say that driving one of these cars is tougher physically than driving my rally car."
Hogy hozzászóljak a témához: Szerintem a Red Bull-os csajok a szépek
. A kocsik meg jók lesznek így is. Bár ez lenne a legnagyobb probléma manapság.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #32730 üzenetére
Holnaptól sz@ríze lesz a kenyérnek, de nem gáz meg lehet szokni.
Szal én maradok azon az állásponton, hogy ez randa. Tegnap is randa volt, ma reggel is randának találtam, most meg még talán randább mint eddig..
Én annak örülök, ha nem kell megszoknom valamit ami nem tetszik, nem az én műfajom a két sz@r közül a kisebbiknek örülni.
Na de sztem ezt a témát kimerítettük
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #32727 üzenetére
Nem velük vitázom, ha azt tenném én is tudnék róla....én max veled vitázom, te pedig azt hiszed az ő véleményüket képviseled.
De hozteszem a kérdésemet nekik is feltenném, mert nem véletlenül fogalmazódik meg bennem, és nem esem hasra a nagy nevektől.
szerk: ez a 'nem esem hasra a nagy nevektől' ez nem valmi nagyképű izé akarna lenni, sokkal inkább tapasztalat több nyilvános chat nagy vesenyzőkkel, illetve levelezés a kedvenc motorversenyzőmmel mondatja velem, hogy teljes természetességgel válaszolnak, nem takaróznak azzal, hogy most ' velem próbálsz meg vitatkozni?'
Egyszerűen csak válaszolnak. -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #32723 üzenetére
Valóban nem voltak előzést segítő fejlesztések (kivéve talán a kipörgésgátló kivétele)...viszont voltak olyan szabályváltozások amiket ezzel vezettek fel...mint pl. az egy versenyes gumi ha már nem lenne meg a fejben.
Egyébként meg az egész fejtegetés szvsz beillene egy PR dumának..
Kezdve a ' milyen sokáig, mennyi pénzből fejlesztették'...mert gondolom az egyversenyes gumival sem az volt az szándék, hogy majd' leszakítsák Kimi fejét a Nurburgring-n.
Ettől a dumától biztos nem fogok hasra esni, akár hozzánemértő laikus vagyok akár nem.
A szélárnyék meg a gonosz légörvények detto,....az autók akkor is kinéztek amikor még tudtak szélárnyékban autózni, ergo nem kötelező ennyire rondának lennie az egész nagy 'problémamegoldásnak'.szerk: Részemről kár a sok leütésért, sok a hab de a zacc sem lett kevesebb.
Komolyan valaki is elhiszi, hogy csak ezt a formát lehetett megvalósítani sokmillió euro-ért, kizárolagosan??!
Mert ha nem akkor visszatérve: nem volt egy q'× formatervező a környéken? -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #32706 üzenetére
A funkció nem feltétlen szabja meg a formát...
...lehet ehez ragaszkodni, és lehet pl. úgy járni hogy felvásárolnak..mint a Saab-t a GM.Az egészben az a répaság, amit már régebben is írtam, hogy viszonylag kevés pénzért ki lehetett volna találni egy olyan formát is ami tetszetősebb, és a szabályoknak is eleget tesz.
..és akkor ennyi.
Akkor talán nem kerülne sok rajongó fajanszölelgető állapotba ha az autókra néz...sztem beleülni is jobb érzés, pláne ha a versenyzők is rondának találják.A franc sem akar mindent megszokni, nekünk kell nézni...és ha már mi nézzük akkor ne kelljen megszokni.
Szivesen veszem a különlegességeket, de itt most egy egységesítésről beszélünk, ami megszabja az összes autó külső milyenségét, hát egy q'× formatervező nem volt a környéken?
Aztán majd ez sem jön be mint már annyi, az előzést segítő előírás' és akkor nézzük egy évig az F1 történetének egységesítve legrandább autóit.. -
SG3rg0
őstag
válasz
hunnylander #32706 üzenetére
Szia, énszerintem a forma 1 a pénzről és a sóbizniszről szól.
Most nagyon akarják a csapatok ezt a költségcsökkentést, de van e értelme ennek a csökkentésnek. De szerintem ezekkel az új szabályokkal új területek tárulnak a csapatok elé, amik még nincsenek kiaknázva. Ilyen a KERS, teljesen biztos vagyok abban, hogy iszonyatosan nagy pénzeket költenek rá, és fognak is.
Akkor nem minde1 lett volna ha tovább engedik a motorfejlesztést kérdezem én!? -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #32677 üzenetére
Jobban megnézve az orra is elég borzasztó.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #32661 üzenetére
Ne legyen igazam, de én is a Ferrari visszaesését tartom elképzelhetőbbnek, egyrészt harcban álltak az idei VB címért, ami biztos hogy erőforrásokat vont el. Másrészt meglehetősen meginogtam a Ferrari erejében ami a háttérmunkát illeti.
A McLaren-ben, bár szintén erőforrásokat kellett fékelni az idei év miatt, azért mint csapat jóval kiegyensúlyozottabban teljesítettek, erre alapozva összeszedettebbnek feltételezem a jövő évi fejlesztések ütemezését is.
Valmint Wild' véleményéhez hasonlóan én is többet feltételezek a McLaren-Mercedes kutatóosztályában egy ilyen területen...itt most, legalábbis a Ferrari-val szemben valszeg előny, hogy ők nem csak sportkocsikat gyártanak, azaz sokrétűbb a felhasználható tapasztalat és szakembergárda.Természetesen ez csak a Ferrari-val szemben áll, én úgy gondolom, hogy több csapat is jobb rendszert fejleszt a McLaren-nél....de mivel a KERS előreláthatólag nem fog jobban dominálni, mint az autó egéssze, ezért az élcsapatoknak van miből lebukni....azaz ők az autó más területein sokkal jobban állnak, így a KERS hiányosságuk nem veti ki őket az élmezőnyből.
A Bmw...ssssz, szerintem ők megint kicsit lépnek, kezdem úgy gondolni, hogy a Bmw jelenlegi irányítása nem tudja meglépni a végső különbséget, hogy azonos szintre kerüljenek a McLaren-nel és a Ferrari-val.
A Renault...na ők més a sötét lovak, akik sztem titkon azért lobbiznak, hogy csökkentsék a KERS befolyását, valmint amíg Alonso McLaren-s elszerződésénél sejteni lehetett, hogy a Renault jövő éve nem lesz tejfel, addig Alonso mostani maradásából nem lehet következtetni semmire, mert nem kapott elég jó ajánlatot elszerződésre, amire azt lehetne mondani, hogy azért marad, mert meggyőzték a Renault jövő évi fejlesztései.
A Toyota....ők egész jól álltak az autóval is, és sztem a KERS is jó...ők valszeg erősödnek kicsit.
A többit még nem tudnám hova súllyozni, mondanak ezt-azt de hát a franc tudja..
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #32654 üzenetére
Egyetértek. Szerintem a BMW a McLarennel együtt lesz élcsapat, a Ferrari meg egy kicsit visszacsúszik, de azért nagyjából versenyképes lesz.
-
Dragbajnok
tag
válasz
hunnylander #32646 üzenetére
Aha értem mostmár.Amúgy durva hideg van Barcelonában 6fokos a levegő.Nemlehet valami kellemes ilyen időben tesztelni.Biztos fáznak a csapatok.
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #32643 üzenetére
Kísért a múlt A 2004-es Williams legalább kinézett valahogy, de ez...
-
Dragbajnok
tag
válasz
hunnylander #32643 üzenetére
Te jó ég ugye nem ez lesz a végleges forma?Iszonyat ronda!Amúgy nemcsak két részből állhat az első szárny?
-
nat
senior tag
válasz
hunnylander #32544 üzenetére
Azért te is tudsz nem elvakultan nézni. -
Jadro
veterán
válasz
hunnylander #32544 üzenetére
Nem csúnya. Nekem a vonalkódos jobban bejön.
-
LOTR
addikt
válasz
hunnylander #32531 üzenetére
most elgondolkoztam egy pillanatra, hogy ezek szerint mégsem volt ilyen egyértelmű (?!), mert szerintem marhára nem erről szólt ez a cikk
Button azt mondta, hogy egy rossz autóban jobban meg lehet tanulni vezetni, mint egy jóban (ez a hétköznapi közlekedésben is így van szerintem, sőt nem kell messze menni, korábban volt Vettelről egy cikk, hogy volt, hogy a gokartos időkben esőbe ment száraz pályára való gumikkal, hogy szokja a nehezebb körülményeket)
és kíváncsi rá, hogy egy gyengébb autóban ülve is sztárolnák e ennyire- bár szerintem ezt simán meg lehetett érteni a cikkből is, nem tudom, hogy neked miért nem sikerült
Button nyert futamot Hondával, a mostani autóból meg valószínűleg ennyit tudnak kihozni, és nem hinném, hogy Hamilton sokkal többre menne vele -
aesir
veterán
válasz
hunnylander #32531 üzenetére
Itt lehet üzenni Buttonnak.
-
LOTR
addikt
válasz
hunnylander #32529 üzenetére
igen, pontosan ez szerepelt a cikkben!
pffff..... -
Markgx10
őstag
válasz
hunnylander #32519 üzenetére
Ok, megbeszéltük.
-
Markgx10
őstag
válasz
hunnylander #32517 üzenetére
Te ellenkezel, felhozol egy semmilyen szavazást és beállítod azt alapigazságnak. Mikor beírják neked, hogy 200-an szavaztak és nevetséges, akkor elkezded a magyarázataidat és küzdesz, hogy megmagyarázd a lehetetlent. A véleményed lényegtelen, ugyanis tény, hogy egy 200 fős felmérés nem jelent semmit.
De befejeztem, csak tudod olyanok is folyamatosan olvassák a fórumot (mint én), aki nem tud túl sok ontopik témát, adatot, infót hozzátenni a dolgokhoz, de idegesít, hogy a hülyeségeiddel szétbszod ezt a helyet. Azt remélem tudod, hogy semmivel nincs több jogod itt attól, hogy kényszeresen írsz ide, mint pl. nekem aki évek óta folyamatosan olvassa a topikot és minden érdekes infót örömmel veszek. Sajnálom, hogy amikor ide írok, szinte csak offolok és téged basztatlak, de pár hetente/havonta kibukik a dolog, hogy iszonyúan idegesítesz, no nem a szavazással, mert az egy érdekes dolog, hanem azzal, ahogy szélmalomharcot vívsz, ha cáfolnak téged.
-
Markgx10
őstag
válasz
hunnylander #32514 üzenetére
Meglepő módon az ő véleményére mégis adunk itt, míg a tiédre senki, bárhogy erőlködsz. Kár, hogy ezt egyedül te nem látod...
A másik: lehet, hogy látogatott egy fórum, de abszolút nem reprezentatív ha 200 ember szavaz, az semmit nem jelent. Pl. a bodybuilding.com a legnagyobb gyúrós oldal és fórum év végi szavazásain kb. 300.000 ember szavaz az ottani kérdésekre (év táplálékkiegészítői stb.). Na, azt már lehet linkelgetni.
De hogy kisebb példát mondjak szintén más sportból az FTC PE honlapján, lehetett szavazni az elmúlt 20 év legjobb Fradijáról. Ez egy nagyon kicsi oldal, egy kis egyesület, csak Magyarország, csak egy csapat, de minden posztra, több mint 1000 egyéni szavazat érkezett, mégsem írogatja senki, hogy az reprezentatív lenne, pedig az általad linkeltnél százszor meghatározóbb abban a témában. Ezt a dolgot bármeddig magyarázod, buktad, mert 200 fős "közvéleménykutatással" a fenekedet kitörölheted, akárhogy erőlködsz.
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #32510 üzenetére
A te személyes véleményedet miért kellene megcáfolnom? Ki a tököm akar a kis retardált véleményeddel vitatkozni?
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #32507 üzenetére
Azért a szárnyasbetét két oldalsó eleme és pl. az Eurofighteren is látható "uszonyok" közt van egy kis esztétikai különbség.
Ha a motorborításon levő uszonyra gondolsz, akkor az nekem jóval kevésbé tetszik, sőt, ronda, de még mindig sokkal kevésbé rontha le az összképet, mint a Honda és McLaren által alkalmazott fülek. Megjegyzem erről a Ferrari motorborításról Kimi is lemondott az év végén.
-
nat
senior tag
válasz
hunnylander #32507 üzenetére
Minden autó szép,de ez nem szépségverseny ,hanem gyorsasági verseny.
Nem az nyer akinek szép az autója,hanem akinek a leggyorsabb,legmegbízhatóbb és a legjobb pilótája van.
De van szerencse is(2008 év). -
Njördli
tag
válasz
hunnylander #32501 üzenetére
Sztem pont hogy az esztétikai érzék miatt fura hogy a Mclarenre ennyien nyomtak. A szürke króm-jellegű alapszín frankó lenne,de ehhez jön a Vodafone márnemnarancsdemégnempiros színe, és valahogy nem áll össze az egész. Ha egy feketét hozzácsapnának valahogy a krómhoz, ütne keményen, de így bazári jellegű az egész. Az elefántfüleket sem hasonlítanám a nyitott orr-kúphoz
.
A Ferrarikon ha megnézed sosem volt ilyen stilisztikai játék, hogy teszemazt elforgatva és felnagyítva rakjuk fel a címert, de valahogy nem is igényli szerintem, ott a címer és a kis olasz zászló, a kevesebb több
. Van a forma, ami nekem tetszik, és vannak a szokásos logók, még valahogy a csíkok is illenek hozzá mert ferdén vannak, a Marlboro felirat valahogy nem töltené ki úgy a teret.
Stilizált logóval a Toro-Rossok néznek ki frankón, de ott viszont az viszi a fő irányvonalat a sötét alapszín miatt, ott a Red-Bull logók is kis részét teszik csak ki az autónak.
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #32496 üzenetére
A terelés magasiskolája vagy. Ha az Atlas lenne a legnagyobb, leghozzáértőbb fórum akkor nem csak ennyien szavaznának. Kezdem azt hinni, hogy ha angolul beszélgetnénk itt és hozzávesszük a napi több száz látogatottságát ennek a topicnak mi lennék az F1 factory.
Annyian szavaztak, amennyien a legnagyobb magyar vagy mas nem magyar F1-es forumon sem tudnanak.
Ezt honnan szoptad kisfiam?
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #32501 üzenetére
Tudtam, hogy előbb-utóbb megkapom, hogy pl. amiért nem tetszenek (rondának tartom őket) a Dumbó fülek, nincs esztétikai érzékem és/vagy saját magamnak is hazudok. Megyek is sírni a sarokba. Ezek után már alig merem leírni, hogy szerintem a piros háttéren igenis nagyon tetszetős a fehér vonalkód-design.
-
nat
senior tag
válasz
hunnylander #32501 üzenetére
Biztos lehetsz benne,hogy mind elvakult.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #32498 üzenetére
"Who is your driver of the season?
You have already voted on this poll."mod: természetesen én is szavaztam
-
nat
senior tag
válasz
hunnylander #32496 üzenetére
Gratulálok.
Most ezt a viszonyítási alapot hogyan gondoltad? (243 szavazat)
Mi Ferrari szurkolók milliárdan vagyunk. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #32496 üzenetére
Ugye ezt most nem mondod komolyan, hogy 243 csóka szavazata alapján általánosítasz??
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #32488 üzenetére
Mennyien szavaztak? Elfogulatlan közvélemény=100fő?
-
Njördli
tag
válasz
hunnylander #32488 üzenetére
Érdekes eredmény, főleg annak tudatában hogy a Mclarenesek szerint majdnem mindenki aki Ferraris az "vér-ferraris", és mégis a Ferrarisok átszavaztak, a Mclaren meg a közvélemény szerint majdnem mindenkinek tetszik, picit sántít
.
Szerintem az F2008 az eddigi egyik legszebb F1-es Ferrari, esztétikai értelemben nem jönnek be az új szabálymódosítások. Nekem például a vezetőfülke előtti két kis szárny iszonyatosan bejön, még az ebihallal (tisztára olyan a shark-fin a vibrációtol,mintha egy ebihal csapkodna a farkával
) is megbarátkoztam az idény alatt, de ez még fura.
Az a Kimis kép amit Motion linkelt egész jól néz ki, csak az a hátsó szárny gáz szvsz, mi ez a Pikes Peak?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #32485 üzenetére
"Van egy olyan megerzesem, hogy a McLaren brutalisan jol fog kinezni a '09-es szabalyok szerint." - Biztos vagy te ebben?
mod: #32488: elég beteg logika, de ne menjünk bele
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #32485 üzenetére
Mikor nem volt a legszebb a Mclaren?Hm?
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #32485 üzenetére
ott volt egy rendes is lecsupaszítva... 3:55 magasabb valamivel a hátsóószárny. csupasz az oldala. a motorborításon ami a pilóta feje fölött van ott nincs szárny a meleltte lévő kocsin van...
csak bordás gumival.. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #32463 üzenetére
Hátulról nézve olyan mint egy bevásárlókocsi.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #32463 üzenetére
De, de, ez nagyon csúnya volt.
Ja, te a versenyautóról beszélsz?
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #32360 üzenetére
Akkor a Ferrari felejtős. Piquet pedig marad lábtörlő, talán a büszke apa legnagyobb bánatára. Ennyit ér a név.
#32427 Ez ám a teljesítmény. Későn érő típus.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #32443 üzenetére
Kár a gőzért. Mike szemében csak egy versenyzőt lehet a klasszis jelzővel illetni ez pedig nem más mint Ralf.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #32439 üzenetére
Hát régebben jóval szélesebbek voltak a hátsó szárnyak mégis viszonylag könnyen ment az előzés.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #32408 üzenetére
Gyűjtöttem
...dumáltam máshol, és ha már előkotortam akkor beteszem:
[CopyPaste]
Amikor megnyerte a brit ifi gokartbajnokságot akkor találkozott RD-vel, és akkor hangzott el az azóta elhiresült párbeszéd. 2 év múlva és még két bajnoki címmel (Brit ifi kartmasters bajnok 1996, és brit Super 1 Formula Yamaha bajnok 1997) a háta mögött iratkozott fel a McLaren tehetségkutató programjába.
...A tehetségkutató programok arról szólnak hogy a nagy csapatok bevadásszák a fiatal tehetséges versenyzőket.
Ez nem az a helyzet, hogy valakit csak úgy felkarolnak és akkor onnan sétagalopp az F1.indoknak:
-Super 1 National Cadet champion 1995.
-Winner of the Kartmasters British Grand Prix in the Cadet class 1996.
-Super 1 National Formula Yamaha champion 1997.
-Runner up in European Championship ICA Junior 1999.
-World Cup Formula A champion 2000.
-European champion Formula A 2000.
aztán:
-Third in Formula Renault 2.0 UK 2002.
-British Formula Renault 2.0 champion 2003.
-Bahrain F3 Superprix winner 2004.
-Masters of Formula 3 winner 2005.
-European Formula 3 champion 2005.
-GP2 champion 2006.
-Runner up in Formula 1 2007.
-Formula 1 world champion 2008.Vettel és Hamilton összehasonlítás nem könnyű mivel egyszer szerepeltek egy egyensorozatban. Ez pedig a 2005-ös Formula 3 Euro Series, ahol Hamilton lett a bajnok, Vettel pedig az 5.
Ez így nézett ki:
1:_Lewis Hamilton___ASM Formule 3____pontszam:161
2:_Adrian Sutil_____ASM_Formule 3____pontszam:94
3:_Lucas Di Grassi__Manor Motorsport_pontszam:68
4:_Franck Perera____Prema Powerteam__pontszam:63
5:_Sebastian Vettel_Mücke Motorsport_pontszam:57Sebastian Vettel:
-Winner of the Monaco Kart Cup in the Junior class 2001.
-German Junior Kart champion 2001.
-European champion ICA Junior 2001.
aztán:
-Runner up in Formula BMW ADAC 2003.
-German Formula BMW champion 2004.
-Third in Formula 3 Macau GP 2005.
-Runner up in Formula 3 Euro Series 2006.
-Runner up in Formula one 2007
-Eight in Formula one 2008Vettel 4 versenysorozatban lett bajnok, amiből 2 nem nemzetközi
vs.
Hamilton 11 versenysorozatban lett bajnok, és ebből 4 nem nemzetközi.Hozzátartozik hogy Vettel 2 évvel fiatalabb mint Hamilton. Viszont a gubanc az hogy Vettel a karrierje elején sok időt töltött a németbajnokságokban és a Bmw sorozatokban.
[/CopyPaste]
2005-ben és 2006-ban már nyitott, de akkor meg egyszerre 4 versenysorozatban is indult...és nem is tudta megnyerni egyiket sem.
Volt hogy Hamilton is 6 versenysorozatban indult egy évben, és abból az egyiket, a Formula Renault 2.0 UK-t meg tudta nyerni, de a többiben nem igen állt rajthoz...hátha valakit érdekel itt is.
-
AMD!4ever
őstag
válasz
hunnylander #32408 üzenetére
Kemény ahogy az SF jel leesik a végén
Amugy nagyon pöpec kis videók ezek szerintem -
bdav
őstag
válasz
hunnylander #32400 üzenetére
"sokat tett le az asztalra"
lol elsőre úgy olvastam ezt hogy sokat tett le az aszfaltra
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #32366 üzenetére
Ok, de Alo nagyon jó pilóta.
Miért, lehet hogy neki néha megremegett a keze és/vagy nem érezte az autó határait, így könnyű nullázni. Azért még a köv évet adjuk meg. -
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #32366 üzenetére
Jó lesz Kova helyére, nem? Előbb-utóbb úgyis kell a friss vér.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
hunnylander #32367 üzenetére
Ja hülyék mindig is lesznek. Egyébként én is ordibáltam már így f1 nézés közben, de nem tettem fel netre
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #32363 üzenetére
Én nem ismerem a Te embered, de azért lettem volna kíváncsi Piquet-re, mert bízom benne, hogy 2. évben jobb lesz. Végül is, szerzett 19 pontot, Bourdais 4-et.
Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Windows 10
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Windows 11
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 11 2024 1TB WiFi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! I5 14400F / RTX 4060ti 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest