- Mobil flották
- Gyűjtögeti a Xiaomi 16 az engedélyeket
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
JJános
addikt
válasz
Adrián29 #10400 üzenetére
Bátyám reggel jön ki a konyhába. én egy plédbe csavarva nézem a futamot. Hajnali fél öt. Bátyám megy dob egy sárgát, majd fejcsóválva visszafekszik, és alszik továb nyugodtan. Hát egy párszor már előfordult ilyen. Aztán felkel, és kiabál: Meg ne mond ki győzött, mert megnézem délután.
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Adrián29 #10396 üzenetére
Idén én is tervezem hogy elmegyek a hungaroringre.Még nem volt alkalmam élőben megtekinteni egy futamot,már éppen ideje
Én is nagyon fanatikus vagyok,ha hajnali 4-kor van idómérő vagy futam felkelek,ha este 10-kor azt is megnézemTöbbiek meg hülyének néznek hogy felkelek ilyen korán.Ők nem értik,nem tudják mit hagynak ki
-
JJános
addikt
válasz
Adrián29 #10388 üzenetére
Hát lehet, hogy hatan nem, majd cáfol valaki, aki jobban tudja. Amikor ilyen videókat néztem, akkor úgy emlékszem, hogy többen is rajtoltak az első sorból. Négyen biztos, de mintha úgy rémlene?
Én is kóros, és függő vagyok. Szeretném azzal is siettetni a kezdést, hogy ráhangolom magam.
-
hunnylander
őstag
válasz
Adrián29 #10360 üzenetére
Miket nem mondasz!
A cukiság itt kezdődik.
-
JJános
addikt
válasz
Adrián29 #10326 üzenetére
Persze hogy jó lenne, ha több olyan csapat lenne, aki a VB-ért beleszólhat. De ez sajna nem kivánságműsor. Bár a Renaultot nem irom le, a McLarennek, és Ferrarinak van esélye. Egyéniben Kimit várom az első helyre, de sokaknak drukkolok még, hogy jó versenyeket csináljanak. Lonzi nincs köztük, bár gondolom ezt már tudtad rólam.
-
Motion_Blur
félisten
-
D@ni88
addikt
válasz
Adrián29 #10282 üzenetére
Mekinél Ron bácsi az...
én szeretem a meki, kb 95óta, egészen Kimi utolsó ott töltött évéig. Amióta ott van, azta a ferkának szurkolok. én inkább pilótadrukker vagyok, mint sem fanatikus csapatrajongó.
Amúgy amióta Kimi betette a lábát (sauber) azóta ő volt számomra az elsődleges pilóta.
első futamán sauberrel!!! 6. helyen ért célba. kicsit kiemelkedő teljesítmény egy középosztálybeli kocsitól, és egy újonc pilótától. Sőőt akkor még saubernél voltak jobb kocsik a középmezőnyben. -
manutdzoli
senior tag
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Adrián29 #10225 üzenetére
Minden a költségcsökkentésre megy.Megint ezzel a nem hivatalos szabályzattal jövök,csak hogy lásd,le is van írva:
A 2008-as főbb szabálymódosítások összefoglalása- Az olyan új technológiák, melyekkel egy csapat az adott évben előnybe kerülhet, ám azokat a többiek a következő szezonban komoly fejlesztések árán szintén megvalósítják, az adott idény után tiltólistára kerülnek.
Oka: Költségek csökkentése. Ezzel a feltaláló csapat komoly előnyre tehet szert egy évig, ám megakadályozza, hogy a riválisok hatalmas összegeket fordítva a kutatásra, ugyanolyan technológiai szintet érjenek el, és újból visszaálljon a relatíve azonos helyzet.
- A hátsó szárny két részre szakad. Oka: A kutatások igazolták, hogy ezzel nem keletkezik komoly szélárnyék az autók mögött, így a követő autó sokkal jobban tud teljesíteni, mellyel az előzés könnyebben kivitelezhető.
- Olyan változtatások a karosszérián, melyek csökkentik a leszorítóerőt, miközben a légellenállás azonos szinten marad, mellyel elkerülhetik, hogy a kanyarsebesség a későbbi években se haladja meg a 2006-os szintet.
Oka: Biztonság. - A karosszéria első részének oly módon való megváltoztatása, mellyel az autó a forgalomban jobban viselkedik.
Oka: Az előzés elősegítése. - Korlátozás az aerodinamikai kutatás egyes „érdekes” területein.
Oka: Költségek csökkentése. - A minimum súlyhatár 605 kilogrammról 550 kilogrammra csökkentése.
Oka: Kirekeszteni azokat a költségeket, melyeket a csapatok a borzasztóan drága, nagy sűrűségű, egyenként 55kilogrammos ballasztokra költenek, amik szállítása sem jár anyagi veszteség nélkül. Emellett az autók sokkal biztonságosabbak lesznek az extra súly nélkül.
- A csapatokkal való egyeztetés függvényében a motorok 19.000, esetleg 20.000 fordulat/percre korlátozása. Oka: A költségek csökkentése, illetve a Formula közelítése az utcai autóknál használt technológiához.
- Egységes motor- és váltóelektronika bevezetése a Formula 1™-ben. Oka: A költségek csökkentése, a vezetést segítő elektronikai eszközök, mint például a kipörgésgátló betiltása, valamint a FIA azon privilégiuma, hogy figyelemmel kísérheti a motor használatát és a teszteken megtett kilométerek számát.
- Az áttételek minimális sűrűsége 12mm kell legyen. Oka: A költségek csökkentése mellett a robosztusabb, strapabíróbb váltók megjelenése.
- A guminyomás versenyző által való változtatása vezetés közben. Oka: Biztonság, különösen a biztonsági autós periódusok alatt.
- A kerekek maximális átmérője elöl 640mm-re, hátul pedig 710mm-re növelése, míg a maximális szélesség elöl 365mm-re, hátul pedig 460mm-re való növelése slick gumikat alkalmazva. Oka: A mechanikai tapadás növelése, mely valamelyest kompenzálja az aerodinamikai leszorítóerő csökkenését az előzések elősegítése érdekében.
- Csak engedélyezett anyagok felhasználása az autók építésénél. Oka: A költségek csökkentése.
- Az üzemanyagnak legalább az 5.75 százaléka biológiai eredetű kell legyen. Oka: Hogy az üzemanyagok terén is egyre jobban közelítsen a sport a közúti autók technológiájához.
-
-
JJános
addikt
válasz
Adrián29 #10179 üzenetére
Úgy értettem, hogy Sumi a sas, és Lonzi a rét. Neked az a véleményed, hogy Lonzi nagyban hozzájárult Sumi visszavonulásához. Vagyis, hogy a rét köröz a sas felett. Én ezt sérelmezem, mert ez így ebben a formában nem igaz. Hogy hozzájárult, azt nem vitatom, mert ezt a tényt Sumi is elismerte. Azért Lonzit nem kell annyira felmagasztalni! Majd meglátjuk mit csinál idén, és úgy súlyozzuk.
Én azt mondom, ha a tényeket vesszük figyelembe, Lonzi nagyon kicsit nyom a latba. És ha Mikel örvényezik itt, és Oliverda a szokásos módján száll be a vitába, vagyis, hogy nem vitázik, nem érvel, csak minősít, engem nem érdekel.
Gondolom, hogy a vélemények ütköztetése még nem háború, és ha én irok valamit, és neked az sértő nyugodtan irj. És én is szeretnék írni, ha olyat irsz, amit nem tartok igaznak, igazságosnak, vagy valóságosnak.
Béke.
-
JJános
addikt
válasz
Adrián29 #10151 üzenetére
Nem ez nem igaz!
A 10127-es hsz.-edben te azt irtad, hogy Lonzi nagyban hozzájárult ahhoz, hogy Sumi visszavonuljon.
Ezt próbáltuk cáfolni, mert nehogy má Lonzi érdeme legyen, hogy Sumit visszavonultatta!Visszavonult, mert vissza akart vonulni. Lonzi nagyon kis mértékben járult ehhez hozzá. Egyébként meg az egész történet sántít, mert Lonzi már nem volt teljesen kezdő, és Suminak épp a gumi, és az autó nem volt a legjobb. Csak a Sumi épp jópofizott Lonzival, és egyesek meg azt hitték, hogy reng az ég.
Lonzi ráadásul tavaly egy kezdőtől kapott ki, úgyhogy erről most nem beszél.
A többi valamennyire stimmel. Egyébként nem akartam ráakadni a dologra, de ez sértett! Husbavágó hsz. volt a 10127! Majd a rét köröz a sas felett?
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Adrián29 #10127 üzenetére
Azért ne értsd félre de nem azért vonult vissza schumi mert alonso elverte.Sőt,2005-ben nem schumit verte el alonso,hanem kimit,2006-ban amikor bejelentette hogy visszavonul,még volt esélye a vb címre.Azért csak 37éves volt,ami az F1-ben elég jelentős kor,ez is benne volt a visszavonulásában.Meg persze jönnek az egyre tehetségesebb fiatal pilóták(hamilton,rosberg stb..)
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Adrián29 #9989 üzenetére
3 (4) éve folyamatosan az első hely közelében volt, nehéz lesz motivációt találni, amikor arra kell stratégiát építeni, hogy meglegyen pl. a 4-5. hely a futam végére. Itt lehet nagyot alakítani, egy gyengébb autóval, ahogy azt Schumi is tette anno jópárszor. Vagy lehet teljesen befordulni és várni, amíg az egyik Ferrari ülés felszabadul
-
Rick4
félisten
válasz
Adrián29 #9257 üzenetére
csak emlékezz, mi volt 2007 elején, mikor még pár kis csapat a 2006-os fejlesztésű 3 lityós autókkal ment, nagyon pariban voltak az újabb, de már 2.4es motorokkal szerelt gépekkel...és akkor ne menjünk vissza az 1500lovas turbókorszakig...
szal egyenlőre a tényekkel vitatkozol..
-
D@ni88
addikt
válasz
Adrián29 #9257 üzenetére
az első teszteken mindenki csak ismerkedik az autóval, majd az utolsó pár teszt, és az első 3 futam az számít valamit, de az se sokat mert be lehet hozni a hátrányt, lásd Kimi még 4.volt az első 4futam után
aztán csak első lett
jah és igen ez még régi autós kör volt, és ki tudja kipörgésgátlót ráadta e a barom
amúgy meg ha olvastad a cikkeket teljesen más autóval jön a ferrari ausztráliára. új első hátső vezetőszárny, új orrkúp. meg a vázon is alakítanak -
Rick4
félisten
válasz
Adrián29 #9252 üzenetére
miről beszélsz ember? elővesznek egy 15 éves F1es gépet, ami 1500 lóerős turbós volt, és azzal rongyáverik a mezőnyt....a forma1-ben pont fordítva van minden...az új autót lehet nehezebben vezetni, az lesz a lassabb az aerodinamikai szigorítások, a kipörgésgátló mellőzése és a hasonló dolgok miatt...alonso azért sem lesz VB, mert a sisakja 2X akkora, mint a többieké (kivéve D.C., nála csak 1.5x) és visszafogja a légellenállás...
-
Chili7
őstag
válasz
Adrián29 #7927 üzenetére
Én a "szánalmasozókat" azért nem értem, mert nem tudom, hogy miért nem jut eszükbe, hogy ha valaki szabálytalanul szerez előnyt, akkor azzal a másiknak hátrányt okoz.
Magyarul, ha valaki a hidegebb benzinnel szabálytalan, akkor az beavatkozik a szabályosan versenyzők eredméyeibe. Ha meg beavatkozott, akkor meg nem született az erőviszonyoknak megfelelő erdmény.
Kár lenne Kimitől emiatt elvenni a címet, de hát akármikor a szezon folyamán elvennének pontokat valakitől valami szabálytalanság miatt, (Alonso,Hunring, rajtpozíció), akkor az korántsem lenne ekkora reflektorfényben, és talán egy ilyen eset után meg is történt volna. Így az utólsó versenyen tényleg hülyén venné ki magát, hogy a McLaren (Ham) a saját hibája miatt elbukott vb-címet, így utólag megkapná, de ha korábbi futamon történt volna ez, vagy nem ilyen szoros küzdelemben, akkor szerintem tuti elvették volna a hideg benzinesek pontjait.
A szánalmas jelző miatt még az jut eszembe, hogy szponzorok súlyos millióinak érdekeit kell képviselni, akik nem néznék ölbe tett kézzel, hogy legalább egy ilyen ügy kapcsán sem kerülnek a címlapokra. -
gV
őstag
válasz
Adrián29 #7642 üzenetére
nem ö küldte nyugdíjba Schumit és nem ö a legjobb (max neki van a legjobb szerencse csillaga) máig nem értem h lett belöle 2*vb azonkivül h a legtöbb pontot ö gyüjtötte össze
sztem kimondottan szürke pilota, a pályán kivül meg csak nyafogni tudezuton is szeretnék köszönetet mondani lewisnak h ha pontokban nem is de pole mutatoban megverte ill ua gyözelmet aratott idén
-
Nowhereman
őstag
válasz
Adrián29 #7642 üzenetére
No azért Lonzit ne akard már beállítani nagy kötélidegnek!. Idén annyiszor ment ki fűnyíróba, és tört, hogy az még egy japán újonctól is sok! Míg Lajoska csak a végén sokalt be.
És bocs, ha sokak közt nekem is Webber néma dacossága szimpibb, mint Lonzi primadonnáskodása. Schumi meg magától ment nyugdíjba. -
Nowhereman
őstag
válasz
Adrián29 #7620 üzenetére
A spanyolnak még Hamiltonnal sem boldogult. Webberrel, mivel Kockát küldi majd az RB kispadra, pedig még annyira sem fog, a #7600-as arckifejezés lesz nála a konstans. Lonzi pedig rinyálni fog. És kérdéses, hogy még egyszer sikrül a gyorsabb csapattársát kiutáltatnia a csapatból, ahogy Trullit a Reanaultból.
-
hunnylander
őstag
válasz
Adrián29 #7582 üzenetére
Hányszor kell még elmondanom...?
A McLaren a saját érdekében (elkerülendő a kizárást), még szeptemberben jelentette a dolgot (hogy más se teljesen tiszta), azóta semmi pluszt nem tett a Renault kárára. A WMSC meg most akar utána járni a dolognak (mert feladata, de amiből nem lesz semmi, ha Ron nem akarja elővenni az aduász bizonyítékait, amivel kapcsolatban már rég megegyezhettek Brióssal*). Ron semmi rosszat nem csinált ezzel kapcsolatosan. A McLaren ellen kik pereskedtek? Helytelenül vagy alaptalanul tették.
*Ha nem vettétek volna észre a McLaren megbüntetése után Briatore és Dennis 'jóba lettek', és Briatore még mondogatta is, hogy túl súlyos büntetést kapott a Meki, és többször is találkozott a két csapatfőnök egy 'bizonyos' üggyel kapcsolatban. Flavio szeptember óta úgy táncolt ahogy Ron fütyült. Ugyan miért? (Szeptember előtt meg olyan hévvel támadta a McLaren-t, mint a Ferrari.)
-
hunnylander
őstag
válasz
Adrián29 #3843 üzenetére
Te vagy az, Adrián? De csúnya fejed lett, legutóbb még papagáj voltál, nem?
Alonso is csak akkor érdemelné meg a VB címet, ha meg is küzdene érte, úgyhogy az a te szegénységi bizonyítványod, ha boldogít más szerencsétlensége és még kívánod is. Vagy talán nem tartod Alonso-t elég erősnek ahhoz, hogy önerőböl győzze le Hamiltont?
-
JJános
addikt
válasz
Adrián29 #925 üzenetére
Az ígéret szép szó, és én szeretem megtartani. Mindíg is hangoztattam, hogy Lonzi nagyon jó pilóta. Nem volt nehéz megtartani a fogadásom. Amúgy meg a gerinc egy kicsit feszül, de hajlik.
Következő versenyre te találj ki valami hasonlót!?Csak aztán nehogy megint nekem kelljen Lonzit dicsérnem.
[Szerkesztve] -
JJános
addikt
válasz
Adrián29 #917 üzenetére
LONZI A LEGJOBB!!!!!! (A bajnok!)
LONZI A LEGJOBB!!!!!! (A bajnok!)
És tényleg! Bár ami azt illeti nem nagyon bírom. Gyors pálya volt, beismerem: Lonzi nagyon gyors. Az autó is jó volt. megérdemelten győzött.
Maszatot sajnálom. Kimit is, hogy gyenge autóval rossz taktikával ment. BMW-k gratu!
Hamilton gratula! Szép előzés volt!
Nem sok esélyed volt, hogy idenézek. Íme megtettem.
[Szerkesztve] -
hunnylander
őstag
-
JJános
addikt
válasz
Adrián29 #585 üzenetére
Ok! Rendben! Látom nem elvakult Lonzi drukker vagy. Csak azt hittem, amikor azt hirdetted, hogy Lonzi elverte Sumit. Egyszer-egyszer más is elverte, bár az igaz, hogy ezek nem olyan világraszóló, és mindent felülíró elverések voltak.
Majd ha valaki annyiszor lesz vb, ahányszor Sumi(mennyiszer is?), na majd akkor lehet írni, hogy nagyobb nála, vagy akkora. Ez most még nem úgy néz ki, hogy valakinek sikerül.
Respect Sumi! Hajrá Hamilton!
Aktív témák
Hirdetés
- INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - i5-14400F - RTX 4060Ti - 16GB RAM - 1TB SSD - www.olcsogamerpc.hu
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
- AMD GAMER PC! Ryzen 5900X / RX 6800 XT / B550 / 32GB 3200MHz / 1TB Gen4 / 700w Gold! BeszámítOK
- Latitude 5420 27% 14" FHD IPS érintő i5-1145G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Lenovo ThinkVision P27u 4k-s kifogástalan állapotú monitor féláron!!!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! I5 12600KF / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 512GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest