- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Leradírozza az S26 Ultra a szelfikamerát?
- Kilenc Redmi és Poco készülék érte el támogatási idejének végét
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Rekordbevétel az Apple-nél a csökkenő iPhone érdeklődés árnyékában
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Aktív témák
-
madstunt
addikt
válasz hunnylander #43799 üzenetére
Ja höhö
-
hunnylander
őstag
2004-ben barom montoya
Höhö. Én nem fogom lebarmozni azt aki ott hibás volt, nem vennéd jó néven.
2006-ban a szánalmas bünti
Másik höhö.
A harmadik is höhö, mert Lewis majd' 50 másodpercet vert nehezebb autóval a veres paripa legjobbjára addig amíg Rosberg odacsapta, majd azután is otthagyta, mint eb a salakanyagát.
www.HunnyF1.com
-
gV
őstag
válasz hunnylander #43793 üzenetére
A Ferrari is tradícionálisan ezért maradt alul a McLaren/Renault elleni párharcaiban az elmúlt években Monacóban.
ez hülyeség, 2004-ben barom montoya, 2006-ban a szánalmas bünti, 2008-ban a körülmények szerencsétlen alakulása miatt maradt el a Ferrari győzelem
-
hunnylander
őstag
válasz Peat;) #43794 üzenetére
Nem értem mi a bajod a csapatokkal és az általuk kidolgozott értelmes javaslatokkal (amire Mosley kérte őket).
Ez az ügy nem fifty-fifty problémákon alapszik.
A megoldás Mosley elvarázsolt zsarnoki jellemvonásai miatt várat magára.
Van minimum három csapat az új jelentkezők között, aki jönne a mezőnybe a FOTA javaslatai szerinti szabályrendszerben is (úgyhogy a megoldás egyszerű lenne, mint egy pofon, csak Mosley gőgje nem engedi). Mosley kavar és elsilányítja ezt a sportot a paranoid hataloméhes húzásaival.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Peat;)
veterán
válasz Peat;) #43794 üzenetére
NAGYON OFF:
Az egész mizéria USA-ra emlékeztet egyébként. Szépen megteremtették a remek törvényekkel az ingatlanpiacuk válságát (több évvel előtte leírta nem egy professzorka), szépen pukkant a lufi, amiből kialakult a pénzügyi válság majd gazdasági. Közben nyeli a hiteleket Kínától a remek nemzet, majd Obama lenyilatkozza: vigyázni kell, hiszen látjuk Mo-n is milyen instabil a helyzet, ezek a fejlődő országok nagyon veszélyesek...én valahogy az amcsi elnököket képen törölném és most megint ezt érzem, a gyárak részéről. Ők a jótündérek, a mózli meg a hókuszpókusz csak hajjal és beszőkítve. Mózli is ilyen szó se róla, de ő egy hülye. A másik oldalon meg a sok hülye. A sok meg > mint egy.[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #43763 üzenetére
Nagyon az egyik oldalát fogod meg a dolgoknak, a gyári csapatok legalább olyan hibásak mint mózli, a gyári csapatok miatt alakult ki a túlköltekező helyzet erre meg most hogy drága meg válság van kilép a honda ki akar a rönyó meg toyo..de a bmw is nehéz helyzetben van..hát húzzanak a fenébe. Egy történelmi sportágat simán hazavágnának mert nem fér bele a költségtervezetükbe, ezek a gyári csapatok.
Az a nagy kompromisszum amit aláírtak a csapatok és úgy neveztek együtt...előbb miért nem ment? Csak ha gáz van akkor erőltetik meg magukat? Nem, pont úgy elvárják a talpnyalást mózlitól mint ő tőlük.A legfőbb gonduk meg nem más, mint hogy több csapat lesz, így kötött költségvetéssel nem tudnak annyira ellépni tőlük. Mivel szorosabb a mezőny a zsé is jobban eloszlik, ráadásul több szereplő között. Na ezért sír a szájuk és tesznek lépéseket hogy hátráltassák az új csapatokat, miközben nyilatkozzák hogy amúgy semmi baj velük, de ilyen nevek mit keresnének itt, az nem lenne F1. Hát annyit keresnének ezek a csapatok mint a BMW-t és Toyotát megverő Force India..jópár komolyabb név van mint ez a magáncsapat.
Azt nem tudom mennyire rasszista az öregapó, de az írásaid alapján te is ijesztővé válsz kissé vele szemben..nem kell túldramatizálni, Ferrari Mclaren tuti marad, 1-2 gyári csapat meg hulljon ki nyugodtan, a közúti autógyárakban az átlagbérűeknek beadják a több ezer fős leépítést hogy muszáj, de itt meg túl sok lenne a csökkentés..hát ne basszanak ki annyi embert az utcára.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz brownus #43789 üzenetére
A Ferrari is tradícionálisan ezért maradt alul a McLaren/Renault elleni párharcaiban az elmúlt években Monacóban.
Arra a Mickey egér pályára 'gokartosabb' autók ideálisak. Vagyis rövidebb tengelytáv, továbbá spéci felfüggesztés, kiváló mechanikai tapadás.
A mostani Ferrari már ideálisabb Monacóra.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
JColee
őstag
Mosley javasolta a feltételest nevezést, mondja Theissen
És közben érvénytelen a nevezés? Mosley is tudja, mi a dörgés -
brownus
veterán
válasz hunnylander #43788 üzenetére
Amit így szakmaibb cikkekben olvastam, Toyota, BMW, ők vezethetik a listát legnagyobb tengelytáv tekintetében. Ezért is küszködhettek Monacóban. - miért? hogy befolyásolja ez az autó menet tulajdonságát azon a pályán? nehezebben, alassabban fordul. vagy?
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #43787 üzenetére
Vannak fotók, amelyek a stúdiófotók alapján készítettek (pl. van egy a speedtv.com galériájában is), de ezek nem megbízhatóak a különböző méretezés és perspektíva miatt, és a csapatokról az járja, hogy amúgy is mahinálják a stúdiófotóikat az IP titkok megőrzéséért.
Amit így szakmaibb cikkekben olvastam, Toyota, BMW, ők vezethetik a listát legnagyobb tengelytáv tekintetében. Ezért is küszködhettek Monacóban.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #43782 üzenetére
A tengelytávokról esetleg nem tudsz valami összehasonlítást?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
brownus
veterán
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #43784 üzenetére
Már kikelek lassan emberi mivoltomból, de ilyenkor mindig a nácik jutnak eszembe. Meg Radnóti. "mikor az ember önként, és kéjjel öl".
Ez a Mózli hogy honnan veszi a bátoságot, azt nem tudom, de az biztos, hogy nagyon tenyérbemászó képe van.2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #43782 üzenetére
Ez tetszik!
Remélem a gyári csapatok ellenállnak Mózlinak. Ha a FOTA otthagyja a Mózli féle F1-et, a nézők 85%-a is otthagyja őket.(Ferrari50%,.........)
Mégis inkább a sas körözzön a rét felett!
2007-05-06 óta itt!
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #43778 üzenetére
Számomra csak az a különös, hogy valaki kinézi mózliból, hogy a saját akaratánál elöbbre tartaná a józan észt!
Ez így van, számomra pont azt hozza amire számítottam.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #43776 üzenetére
Hátha lelövi valaki véletlenül...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Ijk
nagyúr
Na mi történt? Mosley megint elfelejtette bevenni a gyógyszerét?
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Nowhereman
őstag
válasz JJános #43777 üzenetére
Isten állatkertje alacsony kerítéssel? Nekem néha olyan érzésem van, hogy az inkább szafari park. Nézz szét a nagyvilágban! A legtöbb helyen majmok játszanak az atomtáskával!
Számomra csak az a különös, hogy valaki kinézi mózliból, hogy a saját akaratánál elöbbre tartaná a józan észt! Vagy azt, hogy börninek bármi is elöbbrevaló a pénzcsinálásnál. - A ferrari miatt próbált kompomisszumot - mert tudja, hogyha átmegy egy másik szériába, akkor viszi magával a nézők felét...Utánam a kondenzcsik!
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #43776 üzenetére
Sajnos nem vicces. Mózlit nem érdekli más, mások, a FOTA véleménye.
[link]Úgy néz ki sikerül tönkre tennie a mi világunkat. Én mindíg mondom, hogy nem az a baj, hogy nagy az Isten állatkertje, hanem a kerítés túl alacsony. És ezek ide beszökdösnek.
2007-05-06 óta itt!
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #43773 üzenetére
Ráadásul a hosszú egyenes(ek) miatt a KERS is hozhat pár tizedet. Remélem hogy LH valahogy majd beverekszi magát a Q1-be.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
stvnppp
senior tag
Az N. Technology-val tízre nőtt az új jelentkezők száma
Kezd vicces lenni...
-
hunnylander
őstag
válasz proof88 #43768 üzenetére
A videóban említett fejlesztések Silverstonera készülnek, Törökországba csak néhány kisebb módosítást visznek.
Az Istanbul Park annyira nem aeroigényes, mint Barcelona volt, inkább 'vegyesfelvágott', leszorítóerő tekintetében közepes besorolású. Amit az autó el fog veszíteni pl. a híres 8-as kanyarban, visszaszerezheti a lassú kanyarokban és egyenesekben az ahhoz való jobb képességeivel. Persze így sem lehet olyan jó, mint egy Brawn, RBR és Ferrari, de a barcelonainál jobb eredmény várható.
A mai mezőnyben senkit se írnék le. A Toros Rosso egy RBR, tehát örökli annak képességeit (mégha csúszásokkal is), a Renault is készül fejlesztéssel és bizakodóak.
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #43771 üzenetére
Nem ,
nem nagyon járok oda (2évente ha egyszer benézek). sg-ről van.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #43760 üzenetére
Nem rossz. Szivesebben vennék részt ilyen meetingeken mint a nálunk szokásos órás bullshitelős féléken.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
proof88
addikt
Más: hunny, most akkor a McLaren hogy áll majd Törökországban? Ugyebár ez nagyon keményen aero-tapadásra támaszkodó pálya, feltételezhetően emiatt erős lehet a Brawn, a Ferrari és a Toyota, meg gondolom a Red Bull. A BMW kakukktojás, nem tudni, mennyit lépnek előre az új diffúzorral, de én nem lepődnék meg azon, hogy ha a BMW a Red Bullal és/vagy a Toyotával harcolna már a pontszerző helyekért, és a Ferrari menne a Brawnnal.
Szóval a McLaren említett új fejlesztései mit hoznak majd?
A Toro Rosso, Renault, Force India felejtősek gondolom?Force Indiánál azt olvasom, hogy csak apró dolgokat újítanak Törökbe és a fő fejlesztések Silverstone-ra lesznek meg.
Renault sem hoz nagy dolgokat egyelőre...
Toronál semmi ilyet nem láttam...>>>
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Más: múltkor, talán pont az első versenyen volt az, hogy pont akkor jött be a biztonsági autó (ja igen, Nakajima balesetekor), miután Button bejött a boxba... akkor mondtátok páran, hogy ebben az évben a FIA a Brawn GP-nek akar kedvezni.
Én Monacóra a bwinen 2 SC-t tippeltem a futamra. Ezzel szemben egy sem volt, pedig nem gondoljátok, hogy legalább az egyiknél illett volna behívni? Amikor kiszáll a pilóta az autójából, meg más is van ott, akkor a sárga zászló egyértelműen kizárja, hogy valaki hibázzon és nekik szaladjon? Mert szerintem nem. Vagy akkor elszállt volna a Brawnék előnye? Egyébként én nem vagyok senki ellen (csak a FIA ellen), de ezt most hogy-hogy nem hozta fel valaki megint, hogy SC hiányával kedveztek a Brawn-nak, pedig ha más csapat lett volna elöl, lehet, hogy behívják, hogy összehúzza a mezőnyt. Vagy ezt inkább ne erőltessem?
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #43765 üzenetére
Ja, oké nem szóltam!
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #43763 üzenetére
Elvileg mennyi szabad hely van? Három?
Majd mózli csinál helyet...
-
hunnylander
őstag
Williams
Lola
Prodrive
USF1
Campos Meta1
Litespeed GP
March
Superfund
Brabham Grand Prix
Epsilon Euskadi
MSC / N.Technology[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #43759 üzenetére
Nem bántom a Cosworth-t, de nem hinném hogy megállna ezek mellett a motorok mellett.
Akkor sem volt élvonal...sőt 8. hely év végén 11 megszerzett pont (Renault 206) gyakorlatilag csak a Super Aguri-t, a Midland-t, és a Minardi-tól örökölt lefojtott V10-s Cosworth-t használó STR-t verték meg (Webber-l és Rosberg-l).
Azóta sem ülnek, de a CC vagy a Nascar blokkok nem hinném hogy nagy reményekre josítana fel...de nagy valószínűséggel ez jövőre kiderülhet.Talán a motorbefagyasztásnak köszönhetően fel tud jutni, de a 'megbízhatóság' érdekében azóta is történtek fejlesztések a jelenlegi erőforrásokon.
Evéleményen vagyunk bőven.
A FOTA-val lehet hogy kikezd Mosley, sőt azt csinálja...de el fogunk jutni oda hogy már nem akarjuk majd hogy jöjjenek a FOTA tagok.
Mosley-nak engednie kell, vagy különben ha mi nézők is beleizguljuk a csapatok fejét a kalodába mert nehogy megszünjön az 'F1' az rosszabb lesz...na de valójában az F2-n frankón le lehet mérni hogy mi lesz a jövő.Persze az lehet hogy megpróbálja szétcibálni a FOTA-t, de azok a gyártók aki most bent vannak, azok azok akikkel versengeni érdemes...a gyártók adnak motorokat a privátoknak mert muszáj, adnak hajtásláncot mert muszáj, befagyasztanak mert muszáj,....de nem fogják magukat megveretni ezekkel a csapatokkal (Honda-Super Aguri)...semmi jó nem fog kisülni belöle.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
McLaren: Team debrief after the Monaco GP
... new front wing ... we have a very aggressive floor program and a matching top body ... we're not giving up on this fight ...
www.HunnyF1.com
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #43745 üzenetére
Azért nem kéne annyira szidnod a Cosworth-ot. Pöpec motorjuk volt, és szinte mindig a Williams döglött ki körülle. Aztán meg már senki sem kért tölük motort. Az viszont kérdéses, hogy mire lenne képes csipkerózsikás álmából felélesztve - mert addig ugye a többi erőművet reszelgették tisztesen.
börni és mózli két kretén, akiktől csak egy másik szériába lehetne elmenekülni.
Gondolj csak a Brabham-re. börni elüldözte onnan Gordon Murray-t, akit már akkor is az egyik legnagyobb konstruktőrnek tartottak - aki aztán össze is dobta a legendás MP4/4-et a mekinek. Ő meg helyből elmesélte, hogy börnitől sosem lehetett normálisan fejleszteni, mert egy olyan smucig f@sz, aki miatt 2 évig szivatták magukat a megbízhatatlan, túlsúlyos és túlméretes alfa-romeo motorokkal, mert azokat ingyé adták, míg a Cosworthért - igaz nem sokat - de fizetni kellett... Röviden míg a többiek azért csinálták a pízt, hogy versenyezzenek, addig a Brabham börninek csak negy fejős tehén volt!És hidd el, mózli ki fog tenni néhány régi csapatot új csapatnak adva a helyüket, hogy még jobban alá tegyen a FOTA-nak!
Utánam a kondenzcsik!
-
Bermi
aktív tag
válasz hunnylander #43757 üzenetére
egy kicsit pesszimista vagy az egész üggyel kapcsolatban.
persze én is izgulok, hogy mi lesz, de szerintem valahol nézhetem majd a kedvenc csapatomat és pilótáimat (ügye több pilóta nyilatkozta, hogy a csapat döntését fogja támogatni).
#43749) D@ni88: úgy legyen
[ Szerkesztve ]
F1.....
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #43756 üzenetére
Van néhány téves nézete a csapatokról és a dolgokról, továbbá eléggé az az 'ezténjobbantudomnálatok és különbenisenyémahatalom' típus és van hozzá 'küldetéstudata' is.
Minden adott hozzá, hogy a Forma-1 történetének legnagyobb krízisét generálja ezen tulajdonságaival.
Engem megijeszt, hogy nincs jelenleg párbeszéd / tárgyalás a felek között, pedig Mosley június 12.-ei döntése kikövetkeztethető.
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #43753 üzenetére
Mosley a FOTA-ról:A költségcsökkentésekről beszélnek, miközben a sajtó előtt tárgyalnak Flavio Briatore jachtján.
Mintha nem lenne tökmindegy, hogy hol tárgyalnak. Az a jacht akkor is meglenne Briatorénak, ha nem ott tárgyalnának. Meg aztán Briatore magánvagyonához nem sok köze van a csapatnak, ahol munkaviszonyban van.
Szándékos bujtogatás ez Mosley részéről... -
stvnppp
senior tag
válasz #70869248 #43745 üzenetére
Azért érdekes lesz... Szerintem az is előfordulhat, hogy a nagycsapatok végül belemennek, és elindulnak, de a FIA azokkal kicseszik/példát statuál, "akikre nincs szükség", és fejek hullanak a porba. Tiszta összeesküvéselmélet
#43751
a múltkori sem volt semmi, ez meg...[ Szerkesztve ]
-
laci666
senior tag
válasz Motion_Blur #43751 üzenetére
Nem semmi a gyerek
No meg az a Subaru is csodaszép meg úgy az egész össze van rakva.el is mentettem meg kell nézni egy párszor
Nem lepne meg ha az új NFS-ben ez lenne az intró.[ Szerkesztve ]
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
hunnylander
őstag
Williams
Lola
Prodrive
USF1
Campos Meta1
Litespeed GP
March
Superfund
Brabham Grand Prix
Epsilon EuskadiSzámomra ők a legkomolyabb jelentkezők, megfelelő technikai és anyagi potenciállal. Négy évre előre megvan az anyagi fedezetük a Forma-1-es szereplésre, további infók: Epsilon confirms 2010 F1 entry attempt
Ők jöhetnek, de természetesen nem a jelenlegiek helyére, hanem mellé, de Mosley nem az én fejemmel gondolkozik: [link]
Hatalmas botrány van kibontakozóban...
www.HunnyF1.com
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #43751 üzenetére
oké, szép meg minden, de hány szor tört ez már kocsit szted?
de nagyon hangulatos videó -
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #43747 üzenetére
A Ferrari arról is beszámolt, hogy nem csak a versenypályán, hanem azon kívül is csökkenti a "köridőt", hiszen az elmúlt évekkel ellentétben az ázsiai oldalon szállásolja el csapatát, így nem kell minden nap áthámozniuk magukat a Boszporuszon átívelő hídon.
Jól hangzanak a dolgok... a Ferrari most tudna nagyon szerepelni, ha nem romlana el semmi és a KERS-et is tudnák használni...
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #43747 üzenetére
már a Brawn és RBR mögött vannak, inkább a szintjükra, vagy fölé kellene nőni
-
P00By
nagyúr
válasz Motion_Blur #43747 üzenetére
A fiúk a bányában dolgoznak
-
Motion_Blur
félisten
"A Ferrari a hétvégi Török Nagydíjra több aerodinamikai újítással is készül, melyek közül szerepel a dupla diffúzor továbbfejlesztése, módosított fékhűtők, és átdolgozott első, illetve hátsó szárnyak."
Fel kell fejlődnünk szorosan a Brawn és a RBR mögé
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #43745 üzenetére
"Nagyon szivesen venném ha láthatnám azt a 'minőségi' F1-t amit ezek a csapatok önerőből megvalósítanának."
Én is szívesen látnék mondjuk egy újabb turbó korszakot 1500 LE-s edzésmotorokkal
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #43743 üzenetére
Megy a keverés,..ez a pár régi név is próbálja komollyá/versenyképessé tenni a nagyközönség számára az új tagok bejelentkezését, ...na meg az F2 mint F1 utánpótlás sorozata...
kiváncsi lennék mennyire komolyak ezek a nevezések,...bárcsak lehetne egy párhuzamos jövő. ahol a gyártók és nagycsapatok valóban kiszállnak, és megnézhetnénk, hogy micsoda komoly autókat raknak össze önerőből.
Mert szvsz a Williams még a Cosworth erőforrásokkal is köröket adna ennek a mezőnynek.Jelenleg a jelentkezők nyomott áron kapnának erőforrást, és hajtásláncot maximális minőségben, és fejlettségi fokon. ..hozzáteszem olyan erőforrást és hajtásláncot ami megbízhatóságban és teljesítményben messze verné a cosworth várható erőforrását és hajtásláncát...pusztán azért mert rengeteg versenykilométer, munka és pénz által lett ilyen amilyen.
Nem lepődnék meg ha a gyártók kivonulása után pár szabály hirtelen megszünne (8motor/idény, 3 hétvégés váltók ..stb)Nagyon szivesen venném ha láthatnám azt a 'minőségi' F1-t amit ezek a csapatok önerőből megvalósítanának.
Pár év múlva az igazán elkötelezettek valószínűleg valóban versenyautókat gyártanának, de amíg Bernie és Mosley az üzleties felfogást idealizálják az F1ben, addig bizony az meg is fog érkezni minden szennyével együtt,....ha elvész a presztizs, a nézettség..akkor mi indokolja üzletileg a 40millát?
..és ha lecsökken ez a mezőny is, akkor ki jön a helyükre?
Ki a t'köm...orosz vagy kínai belfutamok Spa-ban?[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #43729 üzenetére
Szerintem a FOTA nevezéseket aszerint fogja elfogadni, hogy kivel hogyan tud kicseszni jobban...
Utánam a kondenzcsik!
-
lenox
veterán
válasz hunnylander #43729 üzenetére
En meg azt tennem hozza, hogy mar iden nem indulnak majd versenyeken a csapatok, vagy elindulnak, mennek egy kort, es kiallnak muszaki hibara hivatkozva, Ferka, Meki, ugyis eselytelen iden jo eredmenyre, akkor meg lehet szopatni.
Amugy en azt kerdeznem meg, hogy a szponzorok fogjak adni a Lola meg egyeb gagyi csapatnak a penzt? Meg a hirdetok fognak hirdetni a tv-ben? Meg az orszagok, mint pl. Magyarorszag, akik egy csomo penzzel tamogatjak a versenyeket, mivel osszessegeben a sok idejovo nezo miatt megeri, de konkretan a jegyeladasok miatt nem, fognak fizetni? Szerintem egy Lola/Prodrive/March szuperverseny helyett siman beraknak egy baratokkoztot a tv-be, akkor meg ennek a biznisznek vege.
Osszeeskuveselmelet: nem gyanus, hogy a nagy gyari csapatok (direkt csak autogyarat irok): Ferrari, Merci, BMW, Renault nincsenek ott az elejen, pont abban az evben, amikor felmerul, hogy kilepnek?
[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
válasz wildrain #43740 üzenetére
"Egyébként nincsenek szurkolói kezdeményezések Mosley jobb belátásra térítése érdekében?"
Ez motoszkált az én fejemben is már sok nap óta. Azonkívül, hogy itt leírjuk, hogy Nózli huje kocsog, tudunk valamit tenni? Polgári engedetlenség? Tüntetés?
Esetleg egy olyan netes szavazás, hogy akinek ez nem tetszik húzzon egy strigulát? Esetleg mél címmel, névvel? Talán akkor, ha lenne pár százezer szavazat, talán gondolkodnának?
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #43738 üzenetére
Hát igen, gyakorlatilag ha Mosley nyer, és csak az ő feltételei teljesülnek, akkor az senkinek sem lesz jó, tulajdonképpen a Ferrari bukja a legnagyobbat. Főleg, ha a többi csapat lelép.
Egyébként nincsenek szurkolói kezdeményezések Mosley jobb belátásra térítése érdekében? Mert azért mégiscsak mi, nézők vagyunk a legnagyobb erő az F1-ben... Ha mi valamit nagyon nem úgy akarunk, ahogy Mosley tervezi, akkor annak súlya kell, hogy legyen.
-
7Heads Drago
veterán
Mosley azt is elmondta, hogy a tavalyi évben kirobbant szex-botrányán már túl van, és a most történtek sem fogják befolyásolni azon döntésében, hogy indul-e az októberi elnökválasztáson.
"A szövetségen belül mindenki azt akarja, hogy maradjak. Néhány forma-1-es csapat mást szeretne, de az nem számít, hiszen nekik nincsen szavazati joguk. Mindezek ellenére nagyon nehéz döntés előtt állok" – mondta a brit üzletember, aki a tavalyi évben kis híján elvesztette elnöki székét a botránya miatt.
Nózli még kis térdnadrágos paraszt volt mikor a Ferrari elkezdte a F1 alapköveit letenni. És nagyban köszönhető az egész széria kialakulása Enzo-nak és a hozzá hasonló elvakult embereknek. Erre most jön egy kétes hírű Nózli és azt bizonygatja, hogy lesz élet a Ferrari után is. Kíváncsi leszek hogy a mezőny legnagyobb szurkoló táborával rendelkező csapat szurkolóitól mit vár el? Tapsoljanak neki? Tartok tőle hogy a nézettség rendesen visszaesne. És azt sem értem hogy most a FIA kinek az érdekeiért harcol. Mert ezt egyik csapat sem akarja. Anno szerintem a sportszerűség ellenőrzésére hozták létre. Most meg a trónra kerültek. Jövőre meg lehet hogy Bernie kerül lapátra, ha nem figyel.
Ez persze mind csak saját vélemény. De ő szerencsére túl van rajta. Én még sajnos nem és gondolom nem vagyok egyedül. A F1 elvileg a Forma1-es csapatokról szól és nem a FIA-ról. Most meg néhány F1 csapat nem számít?
Érdekes...[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #43735 üzenetére
Nade, ha odateszi magát, azzal Mosley malmára hajtaná a vizet és az új ellenszéria ellen vétene, ahol a komoly érdekeltségei lennének a mostani pilótákkal.
Azt az eshetőséget arra vázoltam fel, hogy (horribilis kártérítés fizetése helyett) kényszerű szerződésteljesítést hogy kellene megoldani úgy, hogy a fapados F1 nézettsége is essen annak megbuktatás végett.
www.HunnyF1.com
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #43736 üzenetére
na igen, boldog békeidők...
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #43729 üzenetére
Azt nem nagyon hinném, hogy ha a Ferrari kényszerből marad az F1-ben, akkor csak félgőzzel versenyezne, mert azt nem teheti meg, hogy a vert mezőnyben szerepeljen. Lejáratás lenne a márkanévnek és ezáltal anyagilag nem kifizetődő, vagy inkább egyenesen veszteséges.
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #43725 üzenetére
De én úgy szeretném, ha mindenki maradna és nem lennének azok a pénzügyi korlátozások és két kasztos szabályrendszer...
-
madstunt
addikt
-
JJános
addikt
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #43729 üzenetére
Na, ez már sokkal izgalmasabban hangzik.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #43727 üzenetére
Tudok komolyabbat is.
A FOTA egységes marad, Mosley meg hajthatatlan és jön egy ellenszéria. A Mosley F1 már az első évében kínlódni fog; egyes csapatok nem tudnak majd egy épkézláb autót létrehozni, mások néhány futam után tönkremennek (fejlesztési harc nulla, a mezőny 10 másodperc különbséggel szétszórva), Bernie pipa lesz Maxra, mert a nézettség a béka feneke alá esik. Végül Mosley-t leváltják és visszatérnek az igazi csapatok a fapados F1 életképesebb csapataival kiegészülve.
A Ferrari uniós bíróság elé megy és megnyeri a pert, hogy ne kelljen fizetnie, ugyanis nem erre szerződött hogy tönkre tegyék gazdaságilag egy nevetséges sapkával és emellett vagy a szerződés teljesítéseként indít két autót a tesztpilótáival. Zéró fejlesztés évközben, a sztárpilótáival az ellenszériában fog versenyezni.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
shteer
titán
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #43726 üzenetére
Reméljük ez a prófécia nem fog beteljesedni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #43723 üzenetére
De kellenek, de Mosley be akarja kényszeríteni őket a saját szabályai szerint.
A Ferrari nem tud kilépni, mert több milliárd dollárt kellene visszafizetnie, a McLaren a versenyzésért él, ha minden kötél szakad, belemennek a 40 milliós sapkába is a felesleges alkalmazottaikat meg átszervezik az autógyártásba.
Lehet egy vegyesfelvágott mezőny, mondjuk a következő listával:
Ferrari, McLaren, Williams, Brawn, Force India, Red Bull, USF1, Lola, Prodrive, Brabham, March, 'Toro' (-t állítólag valaki fel akarja vásárolni és a helyén akar bekerülni az F1-be), Briatore GP = 13
Toyota, Renault (mint gyári csapat), BMW out...
www.HunnyF1.com
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #43723 üzenetére
Pedig mekkora show lenne összeereszteni az új csapatokat velük. Lenne nagy csihi-puhi, az biztos, és sok újonc kapna lehetőséget... színesebb lenne a mezőny, szerintem ez hozna sok izgalmas előzést.
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #43722 üzenetére
Még a végén igazad lesz, és a FOTA-s csapatok már nem is kellenek
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
Williams
Lola
Prodrive
USF1
Campos Meta1
Litespeed GP
March
Superfund
Brabham Grand Prixwww.HunnyF1.com
-
brownus
veterán
-
brownus
veterán
válasz Motion_Blur #43690 üzenetére
üdv, mit mondasz arra, hogy massa nyeri az időmérőt és a futamot is? csaknem kéne azt a szép sorozatot megszakítania....
-
shteer
titán
szerintem jónak tűnik..
-
laci666
senior tag
válasz Oliverda #43714 üzenetére
Úgy látom ez a jégkrém kóla már rajta marad Kimin.
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
-Mike-
addikt
Kimi fanoknak 2:40től ez.
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #43710 üzenetére
A Ferrari nem hinném..nem tudom mekkora büntetést helyez kilátásba Bernie, de ha üti a megfelelő mércét, szvsz akkor a Ferrari egy névleges csapattal 'nevezni' fog azt F1-ben.
A versenyzőkön kiválóan le lehet majd mérni hogy melyik sorozatra helyezik a hangsúlytNem tudnak kicseszni a csapatokkal, mert max elmennek...de saját magukkal viszont de .
Mosley bármennyire is arc akar lenni, akkor is csak egy figura a táblán...az első sorban.[ Szerkesztve ]
-
Black Dragon
addikt
Szerintem ilyen váltotatásokkal meg rendeletekkel az F1 et egy gokart versenyhez lehet már hasonlítani----->semmi értelme
-
hunnylander
őstag
Lehetetlen helyzetbe kerülhet a Ferrari?
A Ferrari szót kicserélhetitek F1-re is...
www.HunnyF1.com
-
copin
őstag
válasz hunnylander #43702 üzenetére
A minden verseny végére rojtos lesz a kék zászló, ha ezek bejönnek.
Értsétek, ahogy akarjátok.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz JJános #43706 üzenetére
Na azért a Dunának ne menj
Mosley csinálhat amit akar, a lényeg akkor is mi vagyunk. Nézted az F2-t? na azt ki lehet hozni 200ezer euro/szezon/autó...igaz hogy a 450LE-s autójuk uazt tudja mint az IFM autó 250LE-ből.
Nagyon akarják tolni az F2-t, de alapvetően mi fogjuk eldönteni....én ezt a helyzetet sem látom annyira rossznak mint Hunny' de attól még jobban fázok hogy behajolnak Mosley-nak..[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #43705 üzenetére
És ez miatt eléggé el is hal bennem a szívem. Nyomaszt legalább is.
Nyakig vagyunk a harcban, és nem tudjuk, hogy ki győz. Remélem nem Mózli.
2007-05-06 óta itt!
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #43704 üzenetére
Mosleyból simán kinézem, főleg ha olyan dolgokkal bosszantsák, amivel a hatalma ellen akarnak tenni.
A csend is nagy FIA részről. Én nem lennék meglepődve, ha a június 12.-én publikálandó listán nem lennének rajta a FOTA csapatok, ugyanis még annak is el kell ismerni, hogy a nevezésük szabálytalan és érvénytelen, aki mellettük áll és helyesli a javaslataikat.
Nyakig vagyunk a jogi és hatalomharc kulimászban. Az F1 még soha nem volt ilyen közel a halálához, mint most.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #43696 üzenetére
Nem semmi. Szerintem még azt is összehozzák, hogy többé nem adnak a közvetítési díjakból, és a csapatoknak kell majd licitálni, hogy felkerüljenek a 13-as listára.
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
AMD Power
titán
válasz hunnylander #43702 üzenetére
Jóé hangzik.
-
AMD Power
titán
Új angol csapatok lesznek?
Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- ASUS Zenbook A14: Ez így szinte tökéletes
- Viccrovat
- Milyen program, ami...?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen autót vegyek?
- Formula-1
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- LG 34UC79G-B Monitor eladó!! 2560x1080 Freesync IPS 144Hz
- iPad Air 4 (2020, WIFI, 64 GB)
- Asus VY279HE IPS 27" FullHD, 1ms, FreeSync, 75Hz monitor
- Új, bontatlan Einhell TC-RA 18 Li BT akkus műhely / garázs rádió - akku nélkül 1,5 év bolti garival!
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 2 év garival! -
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest