Hirdetés
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Bzs77
tag
Sziasztok! Azoktól szeretnék kérdezni akik 1.4 tdci-t cooler-eztek már( ha vannak itt). Van értelme vagy semmi érezhető javulás? Szoftveresen nem szeretném ha belenyúlnának csak a cooler-t szeretném beletenni. Előre is köszi.
Xiaomi 11t. 20 deka telefonért nem adok több százezret.
-
Gombinyó
őstag
Kecskemét környékéről van esetleg valaki FORScan-el?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #53893 üzenetére
Mert szerintük ez segít abban, hogy ne gyulladjon ki az autó a hibás hajtókar miatt. [link] #ytalert
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #53888 üzenetére
Örülj neki hogy EcoBoost Kugád van, mert a hibridben kikaptak 1-1 lamellát belőle
⭐ Stella
-
diablo1984
veterán
-
siddis
őstag
válasz diablo1984 #53888 üzenetére
Régen a hűtő elé raktak kartonlapot - kb. a feléig - aztán még utána belőtték-tologatták a megfelelő takarást, hogy télen jobban melegedjen a motor. Legalábbis ezt mesélték..
-- Aux armes, citoyens --
-
veterán
válasz diablo1984 #53888 üzenetére
Pedig ez nem új dolog a Fordnál,ilyen van a 2012-es fókámban is.
380k km után is hibátlanul működik, szóval megbízható. -
diablo1984
veterán
Szimpli klevör: aktív hűtőtakaró lamellák, ilyet még nem láttam, de a 2024es ecoboost kugámban ez van. mondjuk ha a műanyag cucc megkopik és szorul, vagy valami hiba miatt nem nyílik ki, akkor van baj more!
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
2012-es 1.25-ös Fiesta az egyik kinézett autó. Szép, pöpec meg minden. Alánézve láttam, hogy új a hátsó dob. Ehhez képest beindításkor olyan hangja volt mint egy sportkipufogónak. És nem is lett halkabb percekkel sem, talán minimálisan ahogy csökkent a fordulatszám.
Mi okozhatja ezt? A középső dob is tud ilyen mély/hangos hangot produkálni?
-
válasz gabor9991 #53884 üzenetére
Köszi a tippet, annak a cseréje mennyire komoly szerelési meló?
Anaconda:
Semmi hibakód, pont ezért is mondták, h szerintük semmi baja, vizsgán meg ott maradtam vele, aztán akksi csere volt, akkor 3 napig rendesen ment, most megint kezdi[ Szerkesztve ]
Gépelés nem az erősségemasdsdk
-
válasz dellfanboy #53881 üzenetére
2 szervízbe volt, s mivel szerintük oké, ezért nem erőltettem feléjük a dolgot. Másik részről csak tippet kértem mi lehet, nem pedig azt h legyen megszerelve
Gépelés nem az erősségemasdsdk
-
Hejhó ismét!
Kis Fiestám(2004 1.4 benzin) az őrületbe akar kergetni utóbbi 3 hónapban
Legújabb dolga, hogy kb minden második-harmadik indulásnál első indítózásnál semmit sem csinál. Se kattanás, se forgatás, semmi. Minden működik, csak az indítózás nem. Hidegbe, melegbe csinálja. Telitank, féltank, mindegy neki.
Amik csinálva lettek:
- önindítócsere kb 3 hete
- akksi csere a héten
- pótkulccsal is csináljaNem tudom mi lehet, esetlegesen tipp, milyen irányba induljak el? Attól félek otthagy, s mivel oktató vagyok, mégegyszer nem akarom, hogy megszívasson(múltkor vizsgán nem indult)
Ha esetleg van tippetek, megköszönnémGépelés nem az erősségemasdsdk
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz wanted5 #53877 üzenetére
Akkor neked lehet régebbi autód van.
Kell venned egy időzítő áramkört ami lekapcsolja.Focus MK1-be én is fabrikáltam egyet na nem a szivargyújtó miatt, hanem hogy a vezetéknélküli kapcsolat a telefonnal ne szakadjon meg önindítózás esetén. Még áram alatt tartottam a rádiót 15 perccel gyújtáslevétel után
⭐ Stella
-
wanted5
őstag
Ha már szivargyújtó: se a könyöklőben lévőről, se a középkonzolon ami van nem veszi le az áramot és mindig ki kell húznom a carplay-es kijelzőt, hogy ne merítse az akkut.
Nincs erre valami megoldás? Pl biztosítékot máshogy rakniFord Focus MK2,5 - 1.6 101hp
-
veterán
válasz bendi806 #53869 üzenetére
Hát az én módszerem nem a legegyszerűbb.
Vettem egy szerelhető szivargyújtóaljzatot, azt bekötöttem az anyósülésoldali biztosítéktáblába egy piggyback kábellel egy gyújtáskapcsolt körbe.
Ebbe van bent egy usb-s töltő aminek a kábelét a műszerfalban vezettem el és a fejegység alján lévő lyukon hoztam ki.Ez a lyuk takarva van egy kis elemmel, ez takarja a 2 rögzítőcsavart is, ez az elem most a szekrényben pihen.
Így aránylag kultúrált a kábelezés (vagyis csak volt, mert most egy Carplayes kijelző került a cd nyílás fölé a “párkányra”, a telefontartót megszüntettem), csak az a cirka 15-20 centi látszott belőle ami a fejegység aljától felért a telóig ami nálam is a cd nyílásában volt.
Igaz a beszereléshez ki kell venni a fejet, meg a komplett kesztyűtartót, de nem nagy mutatvány, csak pár csavar és a kábelt sem nehéz behúzni.
Fotóm már sajnos nincs róla.A könyöklő usb-je iszonyat lassú, talán max ha 1A-t tud, de ha jól emlékszem lehet csak 500mA-t, tehát 2,5W-max 5W.Szóval szerintem az telefontöltésre majdnem alkalmatlan, legalábbis a mai nagykijelzős modern telefonokéra nem igazán jó használat közben (pl waze nagy fényerővel).
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
bendi806
aktív tag
válasz Anaconda #53868 üzenetére
Akkor fog a maradék hajam is kihullani xd
Más kérdés ...usb xd nekem a telefontarto, a cd nyílásba van helyezve, adott a kérdés, miként toltsem? A legpraktikusabb ugye az usb kábel, de a környékén nincs csatlakozó
Van a konyokloben, hátul, stb...de nekem az messze van😀 milyen lehetőség van erre, vagy vegyek megint egy kurva hosszú kábelt? 😀 -
Morales72
csendes tag
-
-
kcsa
veterán
-
Anaconda
tag
-
Gombinyó
őstag
Köszi!
A chatgpt szerint szereti a Motul Specific 913D 5W-30-at. Hihetek neki?
Eddig számlák alapján Motullal szervizelték. -
Gombinyó
őstag
Vasárnap elhoztam ezt a szépséget, ingázó autó lesz, néha család szállító.
2014-es 1.6TDCi 116 LE, Titanium.
4. autó volt, amit megnéztem, ezen gyári minden elem, nem volt fényezve. Előtte láttam pár csodát én is -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Gigibacsi85 #53850 üzenetére
Mellette állva még nekem kicsit magasabbnak is tűnt az Explorernél, de ez lehet csak optikai csalódás.
Capri:
Explorer:
⭐ Stella
-
Anaconda
tag
válasz siddis #53847 üzenetére
De...nem csak hogy a motor csapágyas, hanem még a műanyagban is rezonál, ahova bepattintod. Úgy látszik fordék szeretik ha tág...bajban vannak az illesztésekkel, nem kicsit.
Nekem takarítás és olajzás után majdnem teljesen bekussolt. Vastagon állt benne a por. Nagy ötlet ez a ventilátoros hőmérő komolyan. -
bendi806
aktív tag
Sziasztok
Ha bemelegszik a motor és ráadom a fűtést, ilyen hangot produkál...
Miként javítható ez?https://gofile.io/d/tmv2sB
-
Anaconda
tag
Szerencsések vagytok, a youtube teli van vele. Meg az focus facebook csoport is.
-
Anaconda
tag
Sziasztok!
Focus 3-nál van aki tudott kezdeni valamit ezekkel a zörgésekkel?
Hogy jöttek a hidegek akkor kezdte, márciusban vettük, akkor még nem volt zörgés.
- zörög a sofőr ajtó kéder mellett a két műanyag illesztése, ez könnyen orvosolható
- zörög a visszapillantó körüli takaró műanyag, ezt nem tudom hogy lehetne orvosolni
- zörög a műszerfal sofőr és ajnyós oldali sarka a szélvédő tövében, hogy pontosan mi, gőzöm sincs, nagyon idegesítő, erre mindenképp kell megoldás
A zörgések akkor jönnek ha nagyobb a motorterhelés, gyorsítás, emelkedő. Ha a fűtést felcsavarom és átmelegszik a műszerfal, nem zörög tovább. -
bendi806
aktív tag
Sziasztok
Mk3 1.6 ti-vct az alany 🙂.hidegen, ha odalépek neki egy picit jobban, egyszerűen megtorpan...ez olyan 1750-2500 között (félreértés végett, nem gyilkolom hidegen, de néha oda kell.lepnem)
Ellenben 2 km se telik el, egyszerűen megszűnik ez a gond, szépen húz, nem varial
Mi lehet a hiba szerintetek?
Köszönöm a segítséget -
mirci18
addikt
válasz [Prolixus] #53830 üzenetére
Ford S-Max.
2011-es.
Magában az autó nem ritka.
De a típuson belül igen.
Titanium S felszereltség.
Alcantara belső.
Küszöb és lökös spoilerek.
Stb.
Itthon de még külföldön is ebből a korszakból 90 százalékban szövet ülések vannak.
20-ból jó ha egy bőr üléses autó van eladó Alcantara még ritkább.
Olyan kocsi pedig ami alcantarás és spoileres pedig 100-ból 1.
2.0 TDCI 163 ló.Nekem fontos volt hogy ha már öregebb autóra váltok a lehető legjobbat vegyek de kinek mi a fontos.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
[Prolixus]
addikt
válasz mirci18 #53828 üzenetére
Tény, ha sürget az idő mert nagyon kellene az autó az meg kapkodást és meggondolatlanságot szül. Az igazság (mint általában) szerintem valahol középtávon van: egyetértek, hogy ha megteheti az ember érdemes eladás előtt megvenni az újat, de ettől függetlenül még érdemes célirányosan nézelődni úgy is ha nem sürget az idő, és elfogadni bizonyos kompromisszumokat (és nyilván lehetőleg előre tisztázza le magában az ember hogy mi az elfogadható kompromisszum neki), máskülönben nagyon sok idő meg energia elmehet a nézelődéssel, és nem biztos hogy jobbat veszel 9 hónap nézelődés után mint amit 3 hónap alatt vettél volna. Kivlve persze ha ritka típust akar az ember, akkor muszáj türelmesnek lenni (ugyanakkor az már maxmimális célirányosságot feltételez).
Amúgy mit vettél, most már kivi vagyok ha ennyire ritka
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ma megsimogattam űrdongót. Nekem nagyon tetszik.
De a kormánya nem tetszik.
Meg az se túl szimpi, hogy az A oszlop lakk fekete műanyag burkolatot kapott. Tartósságot feláldozták a design oltárán.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
mirci18
addikt
válasz [Prolixus] #53800 üzenetére
Ez akkor is igaz ha a sajátod akarod lecserélni.
Nem szabad autó nélkül teli pénztárcával vásárolni.
Tavaly hirtelen eladtam az autóm (ami második autóként üzemelt nbálunk) utána kellett egy második autó szintúgy. Mivel az idő sürgetett kénytelen voltam olyat venni ami igazából nem teljesen az mint amit én szeretnék.Ebben az évben inkább ezért vettem meg az első autóm úgy hogy még a másikat nem adtam el mivel olyat találtam két hónapja amilyet azóta sem a piacon annyira ritka.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
bajnokpityu
félisten
válasz radi8tor #53819 üzenetére
anno nem letöltésre használtam. úgy működött, hogy kellett 2db pendrive, és ide oda kellett pakolni őket. és hogy időnként pont forditva kérte, mint kellett. nem rontotta el, mert volt benne logika. de tuti nem állnék neki most. igazából hibátlanul működik, csak poen, hogy gyári navi is tud majd mérési pontokat.
-
Morales72
csendes tag
Sziasztok!
Milyen kiegyenlítő tartályt érdemes venni az MK1-es fókuszra?
Konkrétan azt szeretném tudni, hogy a gyári bontott a jobb választás, vagy az utángyártott új? Azért kérdezem, mert 5 éven belül a második utángyártott ment tönkre. 16 éves volt az autó, akkor adta meg magát az eredeti, apró, pontszerű lyukak jelentek meg a felső részén. Arra azt mondtam, hogy rendben van, mert műanyag és elöregedett, köszönöm, hogy eddig bírta.
Vettem egy utángyártottat, olasz volt, úgy rémlik. 2 év után az alján hajszálrepedések jelentek meg. Nem örültem neki, de úgy voltam vele, hogy akkor olaszt ne.
Lecseréltem egy szintén utángyártott lengyelre, mert akkor éppen az volt elérhető, ami nem volt olasz. Ez valahol alul ereszt, de se én, se a szerelő nem találta a helyét. Viszont egyértelműen onnan szivárog...
Tehát cserélem. Csak mire?
Anno off topik autóval (Opec Vectra) jártam úgy, hogy a féklámpa kapcsoló megadta magát, és 4 darabot raktam bele, mire végül a negyedik már hajlandó is volt működni 2 hétnél tovább. Rendkívül bosszantó volt és veszélyes történet volt. Amikor a harmadik után megállt mellettem egy autós, hogy szóljon, nem világít a féklámpám, már vörösödött a fejem.
Most ezt szeretném elkerülni, de ha az van, hogy 2-3 évente ezt le kell cserélnem, mert ilyen a minőség ebben a témában, akkor elfogadom.
"I'm too old for this sh.t..."
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #53818 üzenetére
Ja hogy az ennyire megbolondítja. Én csak letöltésre használtam most, de még nem frissítettem a kocsit.
⭐ Stella
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz Zoli-bácsi #53787 üzenetére
Nos, ma beszerelésre kerültek a szelepek, programozás/aktiválás után szépen működnek, a tartósságuk meg majd kiderül.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #53814 üzenetére
El lehet rontani, szóval az első kérdésedre a válasz: nem.
Járó motorral kell csinálni vagy menet közben így csökkenthető a rizikó, hogy elmegy a tápellátás alóla.Erre találták ki asszem' Cyanlabs Syn3 updater-t, de azt én még nem próbáltam. [link]
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #53814 üzenetére
[link] ez lenne?
changelog 4 sorosháát
-
[Prolixus]
addikt
válasz ParmaBoy #53811 üzenetére
Ja nincs most konkret auto ami erdekelne, csak gondolkoztam rajta hogy kesobb veszunk egy 180lovas 1.5-os ecoboost MK4 kombit az ST hatch melle, csak ezert erdekel ez a motor. De koszi, majd kesobb lehet kereslek.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
ParmaBoy
kezdő
válasz [Prolixus] #53808 üzenetére
Ennyire melyen nem tudom, ha mondasz konkret motorkodokat, esetleg alvazszamot, akkor meg tudom tudom nezni.
Amugy nekem szemely szerint nem sok tapasztalatom van veluk, egyszer egy sima hecsi focussal(8at, 160le) jarkaltam par hetig, kozte egy badacsonyi hosszuhetvege, akkor ilyen 6l korul evett azon az ezresen, a valto tok puhan valtott es megvan a szepsege, amikor a paratlan henger beleforog a tiltasba.
De szerviztapasztalatom nincs veluk. -
radi8tor
MODERÁTOR
-
busman
veterán
Sziasztok 2019 és Mondeo 8as automataváltóval mekkora szopóroller lehet?
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
[Prolixus]
addikt
válasz ParmaBoy #53806 üzenetére
Na erről meg én nem tudtam hogy van olyan 3 hengeres 1.5 EB ami már olajban futó szíjas lett. Pff...
Azt lehet tudni hogy mikortól gyártott motoroknál jött be ez? Meg a motorkódon kívül honnan lehet következtetni hogy sima vagy olajban futó szíjas? Meg mennyire típusfüggő?
Kugában is volt ez a motor, Puma ST-ben, Fiesta ST-ben is stb.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
radi8tor
MODERÁTOR
Jaja és pont az ilyenek miatt szeretjük átküldeni az autókeresőket a másik (milyen autót vegyek) topikba. Túlságosan sok offot generál ez a márkatopikokban.
Köszi a megértést!⭐ Stella
-
ParmaBoy
kezdő
válasz [Prolixus] #53802 üzenetére
Sajnos annyira komplex a tema, hogy sokszor mar egy adott motor sem ajanlhato, hanem konret motorkod. A masik topikban (milyen autot vegyek) jobban van feszegetve a tema, ott irom is, hogy a 4 hengeres is lehet jo, ha 1499cm nem az 1498cm. Ami a 2018 nyari gyarleallas utan lett osszerakva, vagy gariban blokkcsere. A 3 hengeresnel pedig bizonyos motorkodok eseten bejon az olajban futo szij, ami megint riziko.
Nem akartam senkit felrevezetni, elnezest es koszi a plusz infot a 2.3-rol.
-
[Prolixus]
addikt
válasz hdanesz #53804 üzenetére
Félreértés ne essék, én nem akarlak belehajszolni egy elhamarkodott vásárlásba, ha van tapasztalatod benne, ráérsz ezzel foglalkozni, és nem kell az autó, csak "jó lenne ha" alapon akartok venni valamit, akkor persze, hajrá a nagy merítéssel
Az árakat illetően meg...hát volt ugye sok infláció, és most nem akarok politizálni, de a makrogazdasági mutatók azt mutatják hogy erősen szegényedik az ország. Emellett kissé paradox, hogy akkor hogy-hogy magasak az árak (ha nincs fizetőképes kereslet), de szerintem az van, hogy a használt autót még csak-csak megveszik sokan, csak aztán már szervizelésre, javításokra, karbantartásra nem marad pénz rendesen, sokaknál. Így erőn felül vesznek az emberek autót, aztán hagyják elrohadni. Régen is volt persze ilyen, de talán kisebb mértékben Szerintem. De lehet hülyeség, neppereket kellene megkérdezni.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
hdanesz
őstag
válasz [Prolixus] #53800 üzenetére
Na igen, viszont ha beleragadok 2-3 típusba...akkor elmehet mellettem egy-egy jó vétel is más márkából.
Megszámoltam 14 használt autót vettem magamnak eddigi életem során, plusz kettőt kollégáknak segítettem kiválasztani. Valahogy mindig sikerült autót vennem. Beleugrani sosem ugrottam olyan autóba ami ne tetszett volna vagy ne gondoltam volna úgy, hogy ez jó lehet.
Belefáradás végett meg sosem vennék autót. Szerencsére ebben az esetben sem sürgős valóban, mert mindkettőnknek van autó amivel járhatunk, csak a páromét cserélnénk le valami másra.
@patomi: Ahogy fentebb írtam, sok autót vettem már. Tudom, mennyire vigyázni kell a hirdetések képeivel is. Sokszor nagyon át tudnak vágni, mint azt a bizonyost a palánkon. Pl. itt van ez a hirdetés is, képek alapján látni bármi borzalmasat? Nem úgy tűnik, de élőben mindjárt más a helyzet...mert láttam. Ahogy a becsületesnepper mondja: oda kell menni, meg kell nézni.
Egy-egy hirdetésből és a képeiből sok mindent le lehet szűrni. Vicces amikor mondjuk novemberben autót keresel és a képeken zöldellő fák vannak mindenütt, vagy a kocsi kijelzője reggel 9:15-kor 32 fokot mutat. Már sejthető, hogy nem 2-3 hete áll a kereskedésben. Ennek extrémebb formái, amikor a fényképet készítő ember tükröződik a kocsi fényezésében és látod, hogy rövidnadrágban van...pedig ugye dátum szerint november van. Vagy véletlen képre kerülő nézelődő ember, aki télikabátban van...pedig te júliusban nézegeted a hirdetéseket.
A hirdetésekben általában 12 képet találsz, néha 20-30-at. A kereskedők nagy része ugyanazokból a jól bevált szögekből fényképez..és kész. Ennyi. Én amikor megnézek egy autót, kb. 40-50 képet csinálok róla...főleg az alvázról, mert ugye nem tudom megemelni a kocsit. Így marad a fényképezés...ha nem akarok fetrengeni a földön. Ajtók alját sosem fogja senki fényképezni a hirdetéshez, mint ahogy a motortér is sajnos sok esetben kimarad...pedig 7-8-10-12 éves autóknál ott lehetne csodákat látni.
Az a tapasztalatom, hogy nagyon felhígult a kínálat és sok esetben nagyon el vannak szállva az árak is. 7-8 évvel ezelőtt a maihoz viszonyítva játszva lehetett normális autót venni...most meg....hátööö, amiket megnéztünk eddig, annak a 90%-a egy lefosott kilométerkő. Perpillanat 2.5-2.7 millióig nézelődünk, de megnéztük mit kapnánk 3.5-ért pl. Sajnos lelombozó az eredmény. Nem sok különbség van ha 800ezret vagy 1milliót rádob az ember. Érdemben ugyanabból a típusból nem fogsz sokkal jobbat, újabbat, kevesebbet futottat kapni.
2016-ban vettem egy Honda Jazz-t. 2009-es, 1.2 Trend plus felszereltség, magyarországi 68 ezer igazolt km, egy gazdás autó. 2millió ft volt akkor. A szebb állapotúak manapság is 2millió körül vannak csak örülhet az ember ha talál hasonló paraméterekkel. És sok esetben a magyarországi első forgalomba helyezés ritkítja a mezőnyt. Most ránéztem: 3 db ilyen évjáratú magyar Jazz van, mind 1.4-es. 1.8 és 2.5 millió között...195 ezer és 240 ezer futott km közt. Akkoriban ha a 2millióra rádobtál 1 milliót...akkor érdemi ugrás volt, hogy mennyivel szebb, jobb, nagyobb, újabb autót tudtál venni. Igaz, többet is ért 1 millió ft mint ma.
Szóval, nehéz ügy manapság autót venni...
-
patomi
őstag
válasz gabor9991 #53801 üzenetére
Akármelyik szegmenst nézed az alja, teteje között mindig lesz árban különbség, akár jelentős. Ha tenyleg jó es hosszútávon tervezek és belefer a drágábbat veszem.
Nyilván nem gondolkozunk egyformán nekem mindenképpen az ev a jobb döntés.[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
[Prolixus]
addikt
válasz ParmaBoy #53792 üzenetére
Megint az általánosítás, félrevezetjük a fórumtársakat...
A 3 hengers 1.5-ös ecoboost-ról sokkal kevesebb rosszat hallani. A 4 hengeres valóban kerülendő.A 2.3 literesből is az MK3-as RS-be kerülő vátozat szeretett megnyekkenni, az MK4 ST-re már javították a problémáit. Mielőtt Mk4.5 ST-t vettem én alaposan utánajártam ennek, kb az jött le hogy ebben a negyedik generációs Focusban minden IS megnyekkenhet, de a motor ritkán, mert az szinte senkinek nem szállt még el. Bezzeg rengeteg akksiproblémáról, fényszórópróblémáról, kisebb-nagyobb elektronikai hibákról, váltóhibáról, Synch4 hülyeségről lehet olvasni, itt zörög, ott zörög, beázik a nagyfénytető stb. De a motorra nem nagyon van panasz, és azért már jópár éve az utakon vannak. (Ettől függetlenül van gyengéje a konstrukciónak, pl az intercooler nagyon alulméretezett, szóval most nem azt mondom, hogy a Ford nagyon odatette ezzel az autóval magát vagy valami, de az RS-nél előforduló hengerfejesedésről nem olvastam egyszer se. Persze, lehet pár év múlja jövök majd egy motorcserére érett autóval, ki tudja...hogy is van a mondás? Ha nincs gondja, legyen Fordja )
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
gabor9991
őstag
válasz patomi #53797 üzenetére
Nekem ez és bármilyen 2011 körülia FOCUS maximum 2M-érne meg, a 3M irányárból azt gondolom sosem lenne az enyém
Van kb 7000kWh megtermelt áramom évente amit jelenleg elfűtök mert most ez éri meg leginkább, nekem például még egy 2.5M-ért vett Renault Zoe se lenne megtérülő beruhazás még úgy se hogy gyakorlatilag ingyen tudnám tankolni.
Többször is nekiálltam és számolgattam de még most is egy hagyományos belsőégésű jön ki mindent beleszámítva olcsóbban fenntartható autóként nálam.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox Series X|S
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen autót vegyek?
- Reklámblokkolók topikja
- PlayStation 5
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest