- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Real_Necro
veterán
-
kcsa
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hdanesz #16019 üzenetére
Na igen, a havi bérleti díjban benne kéne lenni mindennek, csak nem mindenhol tudsz végigvinni egy panaszt rendesen.
Konkrét esetben szerintem is folyamatosan regenerálni próbált, ha az olaj időben cserélve lett, talán nem okozott plusz kopást, de a DPF tisztítása minimum szükséges lesz.
-
darvinya
titán
válasz hdanesz #24231 üzenetére
Autómatáról csak azt tudom, hogy nemcsak olajat kell cserélni, hanem szűrőt is, ezzel együtt tömítést.
Ha kipróbáláskor semmi recsegés, sebesség bizonytalanság nincs, stb., attól még valódi terhelés(pl: család cuccal együtt) alatt megadhatja magát.
Én vásárlás után egyből vinném olaj+szűrő+tömítés cserére.De pontosat az ad, akinek ilyen váltója van.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
sparta2
tag
válasz hdanesz #45323 üzenetére
Szia!
Én gyárit tettem bele. Nekem (MK3.5) 3 év vagy 60e km a csereintervallum. A 3 éves szervizig 34500 km ment bele és semmi baja nem volt. A márkaszerviz nem akarta cserélni, mert kevés km van benne, de én ragaszkodtam hozzá mivel a szervizutasítás része. Gondolták, ha mindenáron cserét akar a paraszt, akkor itt van nesze egy 100e km-t futott garnitúra. Attól kezdve nekem is rángatott erős gyorításnál. Így kétszer fizettem meg a gyertya árát sajnos.[ Szerkesztve ]
-
Joker88
őstag
válasz hdanesz #45323 üzenetére
nemtudom itt hogyan van megoldva, de nálam is hasonló volt cirka fél éve.. 3. sebeségben volt 1-2 megtorpanás, én is akkor gyertyára gyanakodtam. ( mint utólag kiderült és az itteni tanácsok után is ) gyertya volt a hiba..
de az én szerelőm ilyenkor alapból cseréli a gyertyák kábeleit, és esetleg gyújtótrafót.. ha utóbbit nem is ,de szerintem érdemes lehetne meggondolni a gyertyakábelek cseréjét is egy füst alatt..In loving memory of Garrett Lockhart
-
Sys85
veterán
válasz hdanesz #45351 üzenetére
Ledes és egyben kell cserélni az egészet.Nem mondanám olcsó cuccnak…
De hogyan pusztult az el?MK4 tehát nem mondhatni öregnek.
Az MK3-omban lassan 350K van és lassan 11 éves,de még nem volt cserélve.Általában bepattanó fülek tartják ezeket,szóval belsőburkolatot le kell szedni és onnan kell a műtétet elindítani,kívülről feszegetve vagy nem is jön ki,vagy tönkreb@szódik a fényezés.
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz hdanesz #45353 üzenetére
Most néztem,hogy az Mk4-en elég nagy a “szárny”,szóval ennél lehet az a csavar tartja.Szakszervizben biztos van célszerszám erre,csak ugye a szakszerviz nem olcsó mulatság.
Ezek csak találgatások részemről,mk4-et nagyon közelről még nem láttam.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
-
-
ZolkoW
őstag
válasz hdanesz #45386 üzenetére
f*sza... erről mondjuk el is hiszem, hogy ilyen, meg első izzó csere esetén is, de azért mindig elgondolkodom, hogy nekem ügyesebb a kezem, per elszántabb vagyok, vagy más autóknál ténlyeg le kell bontani a fél elejét egy izzócseréhez? (A Focus 1-esemben nem nagy szám, de munkatársam arra is panaszkodott, az A3-asban már kicsit szenvedtem a helyzetjelzővel... na jó, sokat, de kiszedni a lámpatestet még nagyobb szívás lett volna)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
válasz hdanesz #45323 üzenetére
Sziasztok,
Nos, megtörtént a gyertyacsere...de trafó ill. kábelcsere nem történt.
És a rángatás még mindig megjelenik. Gyári gyertyák kerültek bele.Holnap ismét elviszem a szerelőhöz, hogy most már nézze meg alaposan....és szüntesse meg ezt a rángatást. Ha a trafók rosszak, az továbbra is okozhat rángatást....annak ellenére, hogy a gyertyák újak...ugye?!
Nem értem miért nem néztek erre rá...
Nagyobb szerviz és a munkafelvevő épp nem volt ott amikor elhoztam a kocsit. Csak a pénztáros hölgyemény akinek fizettem...és jöttem is el. Így sok infóm nincs mit ellenőriztek és mit nem.[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
válasz hdanesz #45409 üzenetére
ha rossz a trafo-kábel, akkor az uj gyertyát is hazavághatja...
én ha gyertyát cserélek mindig cserélek kábelt és trafot is
nemtudom milyen szerelőd van... de ha fizetsz neki akkor felulvizsgálnám ezt a kapcsolatoteladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
-
#27070592
törölt tag
válasz hdanesz #45653 üzenetére
Csere előtt én is megmutatnám szakembernek aki naponta javít felverődéseket. Helyi sérülést meglepően jól tudnak javítani.
Viszont ha elindul a repedés azt már nem javítják, akkor tényleg csak a csere.
Sos diagnosztika kell mielőtt belemegy víz/por. A celluxos leragasztás tényleg ajánlott. -
molnarpeter
nagyúr
-
Pippen
csendes tag
válasz hdanesz #46270 üzenetére
Nálam ugyanígy kezdődött,aztán egyre sűrűbben dobta be a kormányszervó hibát, végül (kb.összességében egy fél év múlva) végleg megadta magát.Akkor kb.5 éve a gyári kormánymű (mert persze csak a motort vagy az elektronikát nem cserélik) 300k körül lett volna.Végül bontott került bele 80k-ért + 40k volt a beszerelés.
Nem biztos azért hogy nálad is így lesz de azért jobb felkészülni erre a lehetőségre is.
Valami ilyesmi: [link] -
válasz hdanesz #46487 üzenetére
Folytatódik a kálvária, most már élő adatok kiolvasása után sikerült lokalizálni, hogy a katalizátor előtti lambda szonda a ludas. Totál kipurcant szerencsétlen.
Viszont az kissé sokkolt, hogy 100 ezer körüli összeget mondott a szerelő, még most néz utána akad-e valamivel olcsóbb helyettesítő cucc.Persze csodát nem várok, de ha 10-20 ezerrel is van olcsóbb..már jobb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Kupon kunyeráló
- EA Sports WRC '23
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest