- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- One mobilszolgáltatások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Mi várható 2025-ben a mobilpiacon?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
válasz cappa72 #54028 üzenetére
Szvsz nem minden országban volt azért akkora munkaerővesztés meg vásárlóerő csökkenés. Meg olyan szempontból, hogy ha biztos vagy benne hogy a villanyos autók le fognak tarolni mindent, méghozzá gyorsan, nem hülyeség egyből arra átállni, és nem beiktatni egy hibridek által dominált átmeneti időszakot.
A fejcsóválók szerintem inkább abból az irányból jöttek, hogy biztos le fognak tarolni mindent a villanyosok, és biztos hogy ilyen gyorsan? Ez volt a Ford meg többi más gyártó nagy hülyesége is, hogy ebben hittek. Hamar fel akartak ülni egy trendre, okosabbak lenni mint egyik-másik gyártó aki nem ült fel a hypevonatra annyira, aztán most jól visszanyal a fagyi nekik. Meg nem tudom miért, de nagyon alábecsülték a kínai offenzívát.
Aztán most kezd egyik másik gyártó ébredni. Kezdenek rájönni, hogy pl sportautókat meg sokan prémium utazóautókat sem akarnak tisztán villannyal venni. Hát ki gondolta volna, ugyebár...ezt megmondta mindenki előre, de ők okosabbak voltak. Ja, nem.
Nemrég olvastam, hogy az új Doge Challenger mégiscsak lehet nem csak elektromos lesz, hanem visszatér a V8. Most komolyan, ki gondolná, hogy egy izomautó közönség nem akar villanyos izomautót venni. Ki gondolná, de tényleg, hogy ez a petrolhead közönség, akinél a V8 hangja a pokolban is V8, és hogy ez a közönség aki minél hangosabban durrogó csattogó kipufogókat akar, nem akar villanyos izomautót...ki gondolná Vagy azt hitték hirtelen a sok környezettudatos, racionalitásra menő vásárló akar majd egy dögnehéz, sportos vezetésre annyira nem is jó, unalmas, íztelen, nem túl praktikus, de cserébe drága autót? Miért is?
Néha félelmetesen sötétek tudnak lenni ezek a döntéshozok, egy bolond százat csinál effektus teljesen. A Ford egyetlen értelmes döntése az utóbbi években, hogy a Mustangot nem gyilkolták le. Nyilván nem ebből a szegmensből jön a nagy pénz, de így ellenfelek híján az nem lesz egy rossz buli nekik. A népszerűbb kategóriákban is kellett volna tartani némi önvizsgálatot, meg józan eszet is bevonni az egyenletbe, de nem jött össze.
Na mindegy, ez már nagyon off, sorry a kicsapongásért.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
ParmaBoy
kezdő
válasz cappa72 #53723 üzenetére
Kozben magatol megjavult, most nezem... ki erti ezt... ?
En 2022 eleje ota hasznalom, azota viszonylag stabil (valami uj verziot kert egyszer, ha jok az emlekeim), van tapasztalatom mas gyartokkal, pl. A toyotae botranyosan instabil. Mondjuk a FordPass-bol meg egy csomo funkcio "veszett el" ido kozben, emlekszem regen meg a havi fogyit, megtett utakat stb. Is lehetett nezni.
Diffidati Con Noi
-
gabor9991
őstag
válasz cappa72 #53460 üzenetére
Felénk is van sok ilyen ledes lámpás lom, teszkós nappali menetfénnyel is fel vannak általában szerelve amit 15 méterről már nem is lehet látni, ezek a ledes izzók 2 dollárért szerintem nagyságrendekkel szarabbak mint a gyári halogén izzó és hiába villogok én is naponta a hülyéknek mert kib@sszák a szemem és még 2 perc múlva is karikákat látok miután elhaladtunk egymás mellett, nem megköszönik hogy jeleztem hogy nem annyira sikerült az upgrade, hanem felkapcsolja a távolságit a bontóba való lomján🙂mert általában az ilyen 20+ éves rozsdás 300 ezres sz@rokba szerelnek erre felénk ledes izzókkat.
Én borzalmasan ki vagyok ezektől meg a kormot okádó másik típusú autósoktól akik nagy ívben lesz@rjak hogy ahogy írod ez egy társasjáték. -
zoger
tag
-
mghltm
addikt
válasz cappa72 #52360 üzenetére
sajat fotom meg nincs, de tele van vele az internet: ford smax hybrid teszt
a magyarorszagi kek tesztautot sikerult megvenni az importortol, csak vonohorog es ulesklima nincs benne. es teszem hozza valoban nyikorog es nyoszorog a belseje, ahogy a tesztekben irtak. halk suhanasnal nagyon feltuno, mert amugy ugy lopakodik mint egy tisztan ev.
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Gigibacsi85
csendes tag
válasz cappa72 #52326 üzenetére
Úgy tűnik, ezen nem a szélvédő (kopkopkop) gyűjti a kavicsot, hanem az első lökős. Sajnos nekem az M3 Bag és Bp között megvan heti 3x oda-vissza, így autópályából jut neki...
Ahogy radi8tor is írja, igen spórolósan jutott csak festék - biztos súlycsökkentés, mint az F1-benFirst step in solving any problem is recognizing there is one.
-
Debilon
addikt
-
venom8888
őstag
válasz cappa72 #50415 üzenetére
Bátran vehetsz mondeo hybridet. Egyeduli negativum a csomagtartóban kitülemkedö akku,ami nagy helyet foglal el a csomagtérböl. De a teljesitmennyel nincs baj,mindig alig varom hogy vezessem. Es amikor megjelenek vele valahol,néznek,föleg ha semmi hangal gurulok el melletük ekkora hatalmas autoval.
A kolleganöd meg inkabb visitson akkor amikor rossz helyre teszik neki -
Mauzes
addikt
válasz cappa72 #50021 üzenetére
Á, az nagyon extrém körülmény lenne, mivel amúgy is gyújtást ki kell kapcsolni a lapát mozgatásához. A másik topikban azt mondták, hogy nincs olyan lapát, aminek árt a szélvédőfűtés, mivel a szálak nem kívül vannak.
Viszont amúgy sztornózom a kérdést, inkább berendeltem a gyárit "akciósan", ami biztosan jó.
-
merqree
őstag
válasz cappa72 #50002 üzenetére
"Manual teljes átolvasás? (nekem valami 470 oldal rémlik...) "
Egyszer már átolvastam, még mielőtt átvettem volna a kocsit. Most már olyanokat keresek, amik kezelése számomra logikátlan, pl: miért felejti el leállítás után, hogy mennyire volt állítva a limiter. A sz.ros PSA Toyota ezt tudta, és reggelente csak be kellett kapcsolni, itt meg mindig állítgatni kell.
-
Mauzes
addikt
válasz cappa72 #49969 üzenetére
Na igen, erre vigyázni kell. Nekem a kislányom azzal szórakozik, hogy rosszalkodásból megnyomja a csomagtartó gombot, ami elektromosan kinyílik... Szerencsére nagy a garázs és már default úgy állok meg, hogy oké legyen.
A láblógatós funckió amúgy korábban a legnagyobb felesleges extrának tűnt, aztán meglepően gyakran használom, és néha nagyon tudok örülni neki, hogy cipelés közben nem kell trükköznöm a nálam lévő dolgokkal, se letenni. Mondjuk sok pénzt valószínűleg ma sem adnék érte, de nekem benne volt az autóban.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz cappa72 #49815 üzenetére
Ha a menüben elérhető opcióra gondolsz azt is megnyomtam.
Nincs a közelben a régi szett. Igen ezek raktárban pihentek bő fél évig.
Ami fura, hogy a tavalyi cserénél semmi gondja nem volt, rögtön felismerte az újakat. És maga a csere is ugyanúgy ment mint tavaly.⭐ Stella
-
Mike81
senior tag
válasz cappa72 #49522 üzenetére
Azért elég gáz lenne ha 40-50 000-ként kellene vezerlést cseréltetni. Még a nagyobb teljesítményű motorokban is álltalában 150-200 000 km körül írják elő a cserét. Mondjuk amikor megvettük az MK5 TDCI Mondeot 101 000-el en is lecseréltettem de a konstrukció hibás vízpumpa miatt.
-
veterán
válasz cappa72 #49180 üzenetére
2db hosszabb átmenő csavarral simán megoldható lett volna a felszerelése,az a hosszbordás felé ki is fért volna,ráadásul a fülek között nincs semmi,így simán megoldható lett volna.
De neeeem,4 db rövid csavar alul-felül mind2 oldalon...
Holnap még megpróbálom leszedni a klímakompresszort,akkor talán hozzáférek a 4. csavarhoz.
Mondjuk nagy reményeim nincsenek,mert nem nagyon mozdultak meg a klímakompresszort tartó csavarok,ütvecsavarozóval meg nem férek hozzá.
Még egy esélyt adok holnap reggel a dolognak,ha akkor sem jön össze,akkor rakom össze és viszem szervizbe. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz cappa72 #49071 üzenetére
Csúnya lenne hogy ha Ford szankcionálná a hivatalos csereperiódust megfelező, harmadoló kedves ügyfeleket
2 év / 30000 km a gyári periódus a hibrideknél. A következő márkaszervizes kötelező lesz.Ja csak menüben nyomsz egy resetet, ezt átveszi a mobil app is pár perc múlva.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
veterán
válasz cappa72 #48926 üzenetére
Az új lámpák sokat dobnak az összképen,azok már a bambi előtt is hámlottak,sokat öregített a kocsin.
Polírozást terveztem,de az őz megoldotta a problémát,párban cseréltem.
Valamikor elviszem a fényszórókat is beállítatni,vagy legalább nézzék meg jó e.
Nem szeretnék az elvakítós hülyék közé beállni.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz cappa72 #48823 üzenetére
Bontóból fogom megoldani,nem lesz új alkatrész.
Bambi elment.Aztán lehet valahol a kukoricásban kimúlt.dellfanboy:
Nem volt semmi.
Az egyik az hogy rohantam melózni nem volt idő bárkinek is szólni,örültem hogy hazaértem és pattanhattam fel a motorra.Középvezetői pozíció,nem lett volna helyettesítésem,kollégák java nyaral.
Másik meg hogy tudom hogyan megy errefelé az ilyen intézkedés.Még engem b@sznak meg,mert kárt okoztam a vadásztársaságnak...
Sajnos több ilyen is történt az elmúlt években.
Kárt nem térített a vadásztársaság,inkább 100-200e forint közötti kártérítési igényt nyújtott be az összetört autó tulajának. -
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #48813 üzenetére
meg az olajban futó szijat, de azt is inkább a teherautóknál. lehet, h ott nagyon kimaxolják a csere periódust?
nekem is chrome blue, de én nem mertem az autómatát venni. inkább "fullextrás" lett. matrix led, beparkoló, 12hangszórós sony, memüóriás ülés, motoros ajtó, stb...
beparkolót ki kéne lassan próbálninem örültem anno annak, h nem psa hanem ford, de megmondom őszintén nem tűnik eddig rossznak. lehet ez lesz az első jó ford blokk? már 6 éve létezik, azért ennyi idő alatt már ki szokott jönni mindenféle probléma.
-
kcsa
veterán
válasz cappa72 #48801 üzenetére
Átfordíthatom Fordosra is a beszámolót
Végre elsőre működik minden nap BT kapcsola (Sony fej tök jól szólt, de rendszeresen elfelejtette a párosított telefonokat, vagy csak oda-vissza kellett nyomkodni phone és bt in, között) , végre működik a tempomat a kapcsoló ezerszeri megnyomása nélkül is elsőre (ess által utólag berakott, ez tény, de na...) , csupa ilyen apró idegesítő szar bajom volt már a Focusszal.Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
ZolkoW
őstag
válasz cappa72 #48714 üzenetére
ja, erre én is rászoktam, már ha el nem felejtem időben kikapcsolni a klímát... ennek ellenére bekapcs után most megint van szag egy ideig. Pollenszűrőt csak minden olajcserekor szoktam cseréltetni (~9 hónap). Azt mondjátok, ilyen klímabombának van értelme? van ajánlott beszerzési forrás? barkácsbolt? (sosem kerestem)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
kcsa
veterán
válasz cappa72 #48460 üzenetére
Elkezdett öregedni, és nem szépen. Sok esztétikai hiba, kezdődő klíma nyűg (sosem tudott hűtőkamraként viselkedni, de tegnap hazafelé aránylag szépen hűtött, aztán egy idő után már nem, és ez nem az első ilyen anomália volt). Teljesen sosem sikerült kiirtanom azt a remegést ami pár éve kísért már, és több ilyen kisebb - nagyobb hülyeség, és tegnap este eldöntöttem hogy elengedem. Normális (szerintem reális) áron meghirdetve egészen gyorsan el is kelt...
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
subaruwrc
félisten
válasz cappa72 #48289 üzenetére
semmit
az a nagyon idegesítő ebbe hogy teljesen vétlenül hoztak ebbe a szituációba és utána földön fekve megrugdosnak meg leköpnek és még köszönd is meg
ők ezt nagyon szívesen kifizetik még maazt sejtem
aztán lehet menni kávézni meg hó végén jó nagy bónuszt kiosztani belőle milyen fasza munkát végeztek
én meg oldjam meg ahogy akarom -
subaruwrc
félisten
válasz cappa72 #48287 üzenetére
köszi srácok
jött is a biztosító 230 ezres ajánlata
hogy sz...jon levissza olvasom majd hogy volt az ivanicsos 2 ajtó javításával a hercehurca ?
nem mondom némi összeget még hajlandó vagyok én bele tenni a javításba de ez még viccnek is rossz
roncs ér mondjuk 100k-t szerintük 330-ból mit veszek ?
lekotlott munkás autót esetleg
ez meg nem az volt -
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz cappa72 #47988 üzenetére
Amikor mi vettük, ez jöhetett szóba, a Galaxy, meg a Touran (meg a Q7, de az büdzsén felül volt, illetve a buszok, amik a sok városi használat miatt kiestek), mivel 3 isofixes ülés kellett a középső sorba. A Touranra 50 hetet kellett volna várni, nekünk meg jött a hármaska hamarabb, lényegesen, így maradtunk a Ford vonalon. Az S-max jobban tetszett a családnak, így erre esett a választás. Összességében nagyon elégedettek vagyunk, előtte egy 1.5 benzin-automata Kugánk volt, az simán 15 litert evett városban, ami sok szempontból nagyon zavart. Ehhez képest városban az S-maxxal 6-7 liter között mindig el lehet járni, de ha odafigyelsz, 6-on belüli fogyasztás is simán hozható. Országúton 110-ig szintén 7 literen belül van a fogyasztás, 130-nál 7,5-8, 140-nél 8-9 liter közötti üzemanyagot kér. Tartósan utaztunk vele 170-180 közötti tempóval (ha jól rémlik tempomat 170-ig van) itt 12-14 liter között fogyaszt. Saját hülyeségem, de csak prémium benzin megy bele. Nekem azért tetszett meg egyébként maga az autó (technikailag), mert elvileg a Toyota hybrid rendszere van benne, bár ezt a Ford oldalról mindig cáfolják annyiban, hogy csak az alap azonos, minden kísérő elem, szoftver, az Ford. A sávtartója nagyon béna, csak úgy működik és akkor is írtó lassan, ha a saját sávod mind a kettő fele fel van festve és van hozzárendelve minimum sebesség is. A fedélzeti számítógépe írtó elavult, lassú, viszont szinte csak és kizárólag CarPlay-jel használjuk, így ez másodlagos. Kicsit farnehéz, volt olyan emelkedő télen, amit nedves úton csak trükközve tudtam megmászatni vele (bár meg volt pakolva a csomagtartó is, bent ültünk 5-en, nem a gumin múlott, a téligumija Bridgestone Blizzard). Az üléshűtést néha a bőr miatt hiányolom, de a másik autónkba sincs, sose volt még olyan kocsim, amiben lett volna, szóval meg vagyok nélküle. Kicsit azért Fordos volt, először azt hitték, hogy vonóhorog nélkül gyártották le, mert az átadásnál nem tudták hol a horog vagy hol van a helye egyáltalán, de segítettem nekik . Belül a harmadik üléssorban szakadt volt a bőrkárpit (javították), a jobb első doblemeznél belül pedig nem állt rendesen a szövetkárpit (javítottam). A futóműve patent egyébként (ST line, de nem tudom, hogy a futómű változik-e), amihez hozzájárul a 245-ös gumi is, 19-es felnin. A felni ellenére komfortos, nem nagyon zavarják a kátyúk, de szintén a másik kocsinkhoz tudom csak hasonlítani (azon elől 245/35 R20, hátul 275/30 R30 felni/gumi van). A váltója engem nem idegesít, van akit igen, üvölteni csak akkor üvölt, ha nyélen lövöd neki, egyébként intelligensen kezeli a fordulatszámot (CVT), tempomattal is. Villanyosan megjárjuk vele az ovit (4 km oda-vissza), de 80-nál is kapcsolta már le a belsőégésű motort országúton/nagy forgalomnál autópályán. Azért nem egy Prius, de annál nagyobb autóról is beszélünk. Az olajcsere periódust (25.000 km talán) nem vártam meg, de nem is tudod, mert az olajhasználat jelző hamarabb megszólalt, 14.000 km-nél megtörtént az első kötelező szervíz, ami ugyanolyan árban volt, mint anno a Kugánknak (100k környéke, asszisztanttal). Az első és hátsó parkolást segítő kamera gyakorlatilag VGA a mostani megjelenítők tudásához, szóval az tényleg csak arra szolgál, hogy észrevedd a betontuskónál nagyobb méretű dolgokat . Az automata beparkolás ebben is jól működik. Összességében érezni, hogy 2015-ös a technika, és elment mellette kicsit az új technológia, de pl. a vészfékassszisztense kiváló, volt már, hogy hasznát vettük és a keresztirányú forgalomfigyelés is jól működik tolatásnál. Ha van kérdés jöhet nyugodtan .
-
#27070592
törölt tag
válasz cappa72 #47461 üzenetére
Talán nincs így megszabva, függ a napi aktuális rendelésektől/igényelt mennyiségtől vagy a finomítók munkatervétől. Nem tudom mennyire "just in time" megy az üzemanyag logisztika.
De nem akartam az esti rozsdás műanyag tank eposzba beleszólni.
Sztem nem ártana még egy PH-rangot bevezetni, közvetlenül a "titán" fölé. Ez lehetne a "tulok" -
-
sparta2
tag
válasz cappa72 #47212 üzenetére
Elég pontosak ezek az infók a castrol.hu - n, ha valakinek nincs kezelési.
-
embe
nagyúr
válasz cappa72 #46859 üzenetére
Keresgéltem, keresgélek minden irányban.
radi8tor: Ez így igaz. Vagy lebeszélek mindent, másnap indulnék 400 km.-re, amikor este eszébe jut hogy nincs meg a törzskönyve.... Közben én szabadnapot rendeztem másnapra, a feleségem meg szabit...
Na de nem sürgős, van mivel megoldani a napi dolgokat.[ Szerkesztve ]
-
HdRew
őstag
válasz cappa72 #46642 üzenetére
Hát az a baj, hogy nehéz megmondani most, mi a reális szvsz. Persze, ha a múltbeli árakból indulunk ki, akkor igen.
De azóta volt egy covid, lezárásokkal, háború és most meg az infláció is. Nem tudom, hogy mondjuk Németországban mennyit drágultak az autók, de feltételezem, hogy nem akkorát (százalékosan), mint itthon.
Meg lehet nézni, hogy mennyi minden olcsóbb külföldön, mint itthon, pedig kint a többszörösét keresik bérben. Ma már tulajdonképpen Magyarországról járnak át Szlovákiába bevásárolni.
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
őstag
válasz cappa72 #46642 üzenetére
Az új autókról nem is beszélve. Igaz nem ma volt, de 2017-ben 1.6-os (akkori alapmotor) közepesen jól felszerelt Focus-ra 5 millió alatti árajánlatot kaptam. Most a legolcsóbb új Focus 9.76 millió a honlap szerint. Bár emlékeim szerint a Ford szeret túlozni a weboldalon, majd a kereskedésben bőven szűkebben fog a ceruza. Ennek ellenére nem hinném, hogy a weboldal 9.76 millió ft-os akciós ára helyett elhozható mondjuk 8 millióért.
Én akkor 17-ben 5.7 millióért vettem az új Civic-et...a tizedik generációt. Most meg sem merem nézni mennyi lehet.
Ha már itt tartunk, szerintetek 2019-es kombi Focus, 1.0 Ecoboost Business mennyit érhet reálisan? Majd 180 ezer km, 2025/3.hóig érvényes műszaki. Sérülésmentes.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz cappa72 #46519 üzenetére
Elvileg nincs ilyen, jogszabály is született arra, hogy erre nem kötelezhetik a tulajdonost, bármelyik független szerviz megfelelő, ha a munka a gyári technológiának megfelelő.
Ugyanakkor good luck bizonyítani ilyen esetben, ha a szerviz egy garanciális probléma esetén megszakérti a nem gyári technológiával szerelést, mint okot.
-
olloczky
senior tag
válasz cappa72 #46393 üzenetére
köszi a választ! gondolom a két változat között csak szoftveres különbség van, így nem hinném, hogy a 163 lovasnak több gondja lenne, de lehet megcáfolnak majd
igen 2 gyerekhez kell majd, akkor elég a c-max, ezt is köszi!
Úgy még sosem volt, hogy valahogy ne lett volna!
-
gabor9991
őstag
válasz cappa72 #44852 üzenetére
Szerintem az autógyártók ezeken az autókon képesek a legnagyobb profitot realizálni ezért ezt tolják a piacon.
Anyu meg örül mikor viszi a gyerkőcöket suliba hogy milyen f@szán kilát a kocsiból neki ennyi elég, elég is lesz amíg 10-ből 3 anyu jár ilyennel, pár év múlva mikor már minden anyu ilyennel jár akkor pont ugyanúgy fog kilátni a forgalomra mint régen a kombiból.
Az mellékes hogy tiz+ milláért már kisebb a csomagtér meg 90 ezer a 21"-os gumi darabja, talán picivel többet is kell tankolni mint régen az 1.6 cr octaviába.
Nem tudom mi lesz a következő divathullám, először az egyterűek, utána a kombik fogytak el.
Tekintélyt parancsolónak én a Q7/Q8 kategóriát tartom nekem egy kuga méretű autó az még hiába villog -
veterán
válasz cappa72 #44852 üzenetére
A kedvencem az az érv amit másoktól hallottam,hogy biztonságosabb mint egy másfajta autó.
Magasabban ül,ezért mindenki alatta van,ha baj van akkor nem vállmagasságban fog a másik belecsattanni.
Ez lehet hogy a SUV mánia kezdetén igaz is volt,mert kevés volt még az utakon,de ma amikor kis túlzással már minden 2.-3. autó SUV egy hamis túlzott biztonságérzet.
Érdekes,én nem félek a Focusban sem,pedig mondjuk BP-en a forgalom több mint fele fölém tornyosul.[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
válasz cappa72 #44149 üzenetére
2012-13 környékén, még a Fiestás időkben próbáltam ki én is hogy pályán óra szerint 140 helyett 110-el, országúton szigorúan 90-el, csak nagyon muszáj esetben előzve tolok le egy Bp-Zeg-Bp kanyart. Aztán amikor kijött, hogy 600km alatt spóroltam kb. 3 liter gázolajat, de cserébe majdnem idegbajt kaptam.... Akkor hagytam az egészet a francba, és úgy voltam vele, hogy ha oda jutok, egyszer, hogy az a 3 l számít, akkor inkább neki sem indulok kocsival.
Just a simple Lineman...
-
oliwire
őstag
válasz cappa72 #44149 üzenetére
Nekem a rekordom az 1.5-ös turbóssal a Focusnál 6.55, de akkor szigorú 80-90 km/h, beszorulva kamionok mögé, előzni képtelen voltam, stb..
Az áltagosom, mikor 100-105-tel megyek, előzgetek az 7 liter körül.
De nekem a nettó 1250 kg-ot ír a forgalmim. Szóval a te fogyasztásod igenis jónak számít sztem. -
gabor9991
őstag
válasz cappa72 #44145 üzenetére
S-maxszal az nagyon jó fogyasztás szerintem.
Nekem a focus hosszú távon autópályán 7l/100km itthon hasonló módon b@szva a fillért 6.6-ot tudott és szerintem ettől érdemben sokkal kevesebb sosem lenne.
Ha ezt a 7 liter alatti fogyasztást megcsinálod akkora autóval az szép munka -
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #43602 üzenetére
Kitúrtam pár doksit:
szerviz utasítás (vagy mi ez magyarul, mindenesetre ez nem visszahívás)
vizsgálat
másik kapcsolódó service bulletin júniusig
2019 elejéig érintettek az ottani típusok, feltételezem utána javított verzió készül. Hengerfej nem érintett, minimum az üres blokk öntvény (rá van öntve egyből az alumínium a vas hüvelyekre, bezzeg régen még ki lehetett préselni, ott max a két fém közti O-gyűrűk szivárogtak nedves perselyes blokk esetén, száraznál az sem nameg ha elkopik, nem kuka az egész motor, egyedileg viszonylag könnyen gyártható, stb.) hasonló amúgy a probléma ehhez: Novoth x Volvo, illetve magát a szivárgást látványosan bemutatja amerikai emberünk Lincoln 2.0 Ecoboost hasonló hibájánál.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- 3D nyomtatás
- Milyen notebookot vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- EAFC 25
- Home server / házi szerver építése
- Külpolitika
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Új Robotporszívó és padlótisztító
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- új Newskill Valkyr fekete gamer, irodai szék
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását