Hirdetés
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Beindultak a kínai startupok, a fejlesztőkért versenyez az OpenAI
- MWC 2025: Most akkor van vagy nincs kék Nothing Phone (3a)?
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kapcsolja ki, kapcsolja be!
- iPhone topik
- Variálhat az apertúrával az S26 Ultra
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morales72
csendes tag
Sziasztok!
Milyen kiegyenlítő tartályt érdemes venni az MK1-es fókuszra?
Konkrétan azt szeretném tudni, hogy a gyári bontott a jobb választás, vagy az utángyártott új? Azért kérdezem, mert 5 éven belül a második utángyártott ment tönkre. 16 éves volt az autó, akkor adta meg magát az eredeti, apró, pontszerű lyukak jelentek meg a felső részén. Arra azt mondtam, hogy rendben van, mert műanyag és elöregedett, köszönöm, hogy eddig bírta.
Vettem egy utángyártottat, olasz volt, úgy rémlik. 2 év után az alján hajszálrepedések jelentek meg. Nem örültem neki, de úgy voltam vele, hogy akkor olaszt ne.
Lecseréltem egy szintén utángyártott lengyelre, mert akkor éppen az volt elérhető, ami nem volt olasz. Ez valahol alul ereszt, de se én, se a szerelő nem találta a helyét. Viszont egyértelműen onnan szivárog...
Tehát cserélem. Csak mire?
Anno off topik autóval (Opec Vectra) jártam úgy, hogy a féklámpa kapcsoló megadta magát, és 4 darabot raktam bele, mire végül a negyedik már hajlandó is volt működni 2 hétnél tovább. Rendkívül bosszantó volt és veszélyes történet volt. Amikor a harmadik után megállt mellettem egy autós, hogy szóljon, nem világít a féklámpám, már vörösödött a fejem.
Most ezt szeretném elkerülni, de ha az van, hogy 2-3 évente ezt le kell cserélnem, mert ilyen a minőség ebben a témában, akkor elfogadom.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest