- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
Sziasztok!
Vettem ma egy 2006os, 1.6 tdci 90LE Focus mk2 kombit. Vezérlést, szűrőket, olajat kapásból cserélném rajta. Milyen szettet, illetve olajat ajánlotok hozzá? Olajból gondolom valami Total lesz a jó bele.
Köszi!
Jövőhéten lövök majd róla pár fotót
-
Gombinyó
őstag
Focus MK2 kombi, 1.6TDCi 90le. Chiptuninggal mennyit lehetne optimalizálni a fogyasztáson kb? A teljesítmény nem is érdekel, mert nekem elég ahogy gyárilag megy. Milyen áron mozog egy ilyen művelet?
-
Gombinyó
őstag
Sziasztok!
Vettem 16" Et: 52,5 5x108 gyári felnik a Kókusz MK2-re. Alu csavart viszont nem kaptam hozzá, milyet kellene vadásznom, hogy fel tudjam rakni a felniket? Ha tudnátok linkelni esetleg konkrétat ami jó hozzá nagyon megköszönném!
-
Gombinyó
őstag
válasz Goose-T #5272 üzenetére
Nagyon kíváncsi leszek a tapasztalatodra. Engem folyamatosan bombáztak eleinte telefonhívásokkal, hogy vigyem fel Kecskemétről az autóm Fótra állapotfelmérésre, nem győztem őket lerázni. Utána jöttek az SMS-ek szinte minden nap. Valószínűleg az összes számukat sikerült feketelistára tennem már.
-
Gombinyó
őstag
Sziasztok!
Méretpontos szövet szőnyeget tudtok ajánlani kettes kombi Focusba?
Ebay, magyar bolt, bármi jöhet csak passzoljon és jó minőségű legyen.Köszi.
-
Gombinyó
őstag
Indításnál fehér füst kb 1 percig és intenzívebb gyorsításnál 3-4 fokozatban egy pillanatra meg-meg torpanás lehet EGR kokszosodás? Alapjáraton rezeg a kasztni, kb 1000es fordulaton már nem. Olaj és hűtővíz nem fogy. Tegnap meghajtottam pályán 140-150 körül negyedikben, de nem szűnt meg a probléma.
1.6 TDCi 90LE Focus 2. -
Gombinyó
őstag
Ma bekapcsoltam a klímát és nagyon gyengén hűt, alig tol hűvösebbet, mint kikapcsolt állapotban. Tavaly még nem volt vele gond. A töltés megoldhatja ezt? Tisztítani úgy is el akarom vinni.
-
Gombinyó
őstag
válasz Plazmacucci #8734 üzenetére
Igen, de jól át kell nézni.
-
Gombinyó
őstag
válasz Plazmacucci #9155 üzenetére
Ennyiért a kínálat legalja van. Ha minden rendben az autóval akkor pillanatok alatt elmegy. A jobbak 1m felett indulnak.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz Luck Dragon #9179 üzenetére
Annyiért már jók vannak.
-
Gombinyó
őstag
válasz Luck Dragon #9186 üzenetére
A 6-os váltó miatt kiesik a legolcsóbban fenntartható 1.6 TDCi 90LE motorral szerelt. Pedig az se fogyaszt sokat, nekem 4,5l a vegyes amiben van kis város meg sok pálya 110-120 tempóval, de 130-140-nél is kényelmesen 6 alatt marad.
Csak a 2 literes 136LE dízel van 6-os váltóval.
Szerk: mármint, ha dízelben gondolkozol.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz Luck Dragon #9193 üzenetére
Igen, PSA dízel.
Peugeot, Mazda, Volvo és a Ford is használta. -
Gombinyó
őstag
válasz Luck Dragon #9199 üzenetére
Arra, hogy az MK3-as mondeo egy kiváló autó lenne azzal a 2l-es psa motorral (ami a focusban is van) a beteg ford dízel helyett.
Az MK4-be már jó a dízel is.[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz AMD Power #9348 üzenetére
Amíg le nem járt a garancia. Kb 30ezret ment.
Ehez képest 2 hónapja megcsináltattam szintén Jenával az offolást meg kapott szolid motoroptimalizációt fele annyiból mint az új alkatrész lett volna.
Egr hiba tünetei nálam hidegindításnál fehéren füstölt a kocsi, gyorsításnál meg meg torpant és alapjáraton rángatta a kasztnit a motor. Mikor telefonon egyeztettünk a szerelővel rögtön mondta, hogy egr hiba lesz, mert a fordoknál ez különösen gyenge pont. Onnantól kezdve nem is gondolkodtam egy újabb 100ezres kiadásban.
-
Gombinyó
őstag
válasz Sethdobaloah #9649 üzenetére
Munkadíjjal? Néztem én is az enyémbe 150k körül van a Sachs meg a Luk kettőstömegű - kuplung szett alkatrész árban. Szerencsére még semmi jelen annak, hogy cserélni kellene a közeljövőben.
-
Gombinyó
őstag
válasz ReSeTer #10179 üzenetére
Valószínű akkor az a levegőcső lesz a ludas. Mindkét végén van tömítés ami szar lehet, illetve ki is repedhetett a cső. Szereld le és nézd át. 6 csavar tartja össz-vissz.
Nekem repedt volt, vettem gyárit 18ezerért a cromaxból, de nem passzolt... Így megjavítottam a gyárit és nincs probléma. -
Gombinyó
őstag
válasz ReSeTer #10186 üzenetére
Vidd el szervizbe, ha nem csak a csővel van gond itt már sztem nem fogunk tudni segíteni. Ha pesti vagy tudom ajánlani Miller Attilát. FB-on vn egy Ford Focus magyar csoport és a tagoknak ingyenes diagnosztika van nála. Eddig 2X jártam nála és semmibe nem került.
Érti ezeket a PSA franciadízel motorokat.1.6 TDCi van neked is? 90 vagy 109ló?
-
Gombinyó
őstag
Arról nem tudtam, nekem eddig csak jó. A TDCi-vel lehet menni hozzá bátran sztem.
Egyszer EGR hibával mentem hozzá, amire más műhelyben porlasztó hibát mondtak. Másodszor pedig a féken a porvédő beleért valamibe és az nyikorgott kanyarban. Arra máshol betétet akartak cseréltetni...[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag