Hirdetés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Magisk
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
siddis
őstag
válasz Anaconda #54169 üzenetére
Papíron kb.30 ezer, de láttam már szebbet, elvileg márkakereskedésben cserélték.de hát ugye női első tulaja volt, valszeg nem ellenőrizte utána.
Kb. olyan volt mint a tiéd, de egyenletesen sötét, nem volt rajta ilyen folt.
A tiéden inkább testelektróda 'kerekedett le' / fogyott el, nem.?
Nekem inkább a mindegyik nyakánál lévő barnaság nem tetszett a porcelánon. Ahogy kicseréltük esküszöm még a hangja is megváltozott..-- Aux armes, citoyens --
-
Lisztok
lelkes újonc
válasz Anaconda #54112 üzenetére
Lehet félre értettelek. Ennyiket tankoltam, mikor kattant a pisztoly, de még sem volt tele tankom. A 18 literes tankolás utan mentem át egy 30 km el messzebb lévő kútra és ott még rátöltöttem 9 litert, akkor lett teli. A mai 31 literes tankolásom után, màr nem mentem át máshova tankolni és kicsivel több, mint 3/4et mutat az üzemanyagszintjelzőm.
-
veterán
válasz Anaconda #54098 üzenetére
Szerintem hátsó futómű felújításkor (még ha csak egyik oldalt is) érdemes mindent cseréltetni.
Alsó és felső lengőkar (a 2 bekarikázott), plusz a hosszlengőkar szilentje (piros színű alkatrész a képen).
Viszont ha sokat futott az autó, akkor ez mind2 oldalon ajánlott és le van a gond évekre. -
Anaconda
tag
válasz Anaconda #53905 üzenetére
Még annyi infó, hogy lehet, hogy sokat kap. Melegen a kipufogógáznak szagtalannak kellene lenni, de nem az. Illetve hidegen is elég benzinszagú. Hibakód nincs amióta a gyertyákat megpucoltam, élőadatokban nem láttam kirívót, de nem vagyok a szakértője. Annyi fura hogy SHRTFT12 és 22 99.9%, ez kicsit fura. SHRTFT11 és 12 normál értékű.
Ha jól láttam üzemanyag nyomást nem mér, szenzort sem láttam a rail csövön. -
bendi806
aktív tag
válasz Anaconda #53868 üzenetére
Akkor fog a maradék hajam is kihullani xd
Más kérdés ...usb xd nekem a telefontarto, a cd nyílásba van helyezve, adott a kérdés, miként toltsem? A legpraktikusabb ugye az usb kábel, de a környékén nincs csatlakozó
Van a konyokloben, hátul, stb...de nekem az messze van😀 milyen lehetőség van erre, vagy vegyek megint egy kurva hosszú kábelt? 😀 -
-
kcsa
veterán
-
hdanesz
őstag
válasz Anaconda #53747 üzenetére
Köszi szépen!
Az alja ilyen:
A pótkerékhez nem néztem be, már megijesztett a penész.
Az ajtót meg azért nem értem, mert ha már próbálták ragasztani...akkor miért nem csinálták meg jól? Ez így nagyon takony megoldásnak tűnik...és fogalmam sincs hogy lehetne összerakni jól.
És ez csak egyetlen ajtó, a többit meg sem néztem.Az első indításnál eléggé fura kattogó hangja volt meg mint ha remegett is volna kicsit, izgalmamban le is állítottam rögtön. Aztán második indításnál ingadozott az alapjárat...vagy inkább néha emelte, néha vissza...de kb. 5-10mp-enként. A durva benzinszag a kocsi körül mennyire normális?
-
gabor9991
őstag
válasz Anaconda #53605 üzenetére
Kitakarítottam már párszor, mondjuk sokkal nem lettem előrébb mert nagyjából semmit nem tudtam letakaritani róla csak a fojtószelep élén volt minimális szutyok, de álló motornál kézzel teljesen kinyitottam a fojtószelepet amit egy erős rugó vissza is állított alaphelyzetbe, semmilyen probléma nem volt belőle szerencsére.
Miközben kézzel mozgattam jól hallható volt a mechanika hangja amit a villanymotor mozgat normális esetben. -
gabor9991
őstag
válasz Anaconda #53313 üzenetére
Szerintem az ami elfogyott nem több mint 0.35liter, mert nagyjából 0.7 liter kellene a minimum szintről a maximumig tölteni, ez nagyjából fél literes olajfogyasztást jelent 10ezer km alatt.Szerintem ez nem probléma.Biztosan van akinek egy csepp sem fogy el soha de az enyémben is olajcserétől olajcseréig elfogy nagyjából 0.7L pedig 12-13 ezernél nem szoktam tovább használni az olajat, de én ezt nem hiszem hogy hibaként kellene kezelni.
-
Anaconda
tag
válasz Anaconda #52693 üzenetére
Sziasztok!
Nem foglalkoztam folyamatosan a hibával, de mindenképp leírom a megoldást, hátha valakinek hasznos. Lévén, hogy megsúgtátok, hogy égéskimaradás, gyertyacsere, gyertyakábelcsere, trafócsere, a hiba ugyan az. Az egyik gyertyakábel egyébként égett volt.
Vettem egy univerzális kézi diagot, hogy menet közben elkapjam a hibát és élő adatokat nézzek. A 3-as 4-es henger lambdaszondája volt rossz, az 1-es 2-es hengerre pedig túl szegény keveréket írt be. Vemo szonda volt benne, gyári újat raktam bele, amivel azonnal megjavult és 1.2 literrel kevesebbet fogyaszt azóta. A két hengerpár valószínűleg nem volt szinkronban, ezért az 1-es 2-es hengerre dobálta be a túl szegény keveréket.
Érdekes hiba...kellett egy kis idő, hogy rájöjjek, a menet közbeni diagnosztika segített sokat.
Nekem már nem volt kedvem az autóval foglalkozni, előtte 2 szerelő is elvérzett rajta, volt aki már okoskereket akart cserélni. -
gabor9991
őstag
válasz Anaconda #52922 üzenetére
Igen ezt már múltkor talán megbeszéltük hogy neked Mk3 van nem mk2 csak elfelejtettem abban pedig már elektromos a szervószivattyú így nem olyan a szíjhajtás mint a korábbi motoron, akkor ugorjunk vissza 2-3 hsz-t, és maradjunk annyiban hogy tökéletes lesz a szerszám amit rendeltél és tényleg felesleges lelazítani a generátort
-
gabor9991
őstag
válasz Anaconda #52912 üzenetére
Kézzel ütközésig lehet tolni a generátort a csavarokat kézzel be lehet tekerni a helyükre, én is láttam angol videóban generátorcserét ahol a tőcsavart a helyére kalapálta de ott ez az autó kb annyit ér mint a generátor.
A klíma szíját egy patentfogóval szorítottam a tárcsához úgy még könnyebb mint szerszám nélkül csak kézzel a helyére tenni, de anélkül is csináltam már a cserét. -
gabor9991
őstag
válasz Anaconda #52899 üzenetére
Dayco szettben van szerszám a felszereléshez, de a legegyszerűbb tényleg kitekerni a generátor 2 csavarját, otthon én is így cseréltem, a klíma szijához nem kell szerszám csak egy 18-as dugókulcs és egy krova amivel forgatod a főtengelyt és felugrik a szíj a helyére.
-
Biqci
aktív tag
válasz Anaconda #52902 üzenetére
Ja ok, ezt nem tudtam. Akkor más megoldás kell...
Mindenesetre nekem tetszik ez a megoldás, az off autómnál ezt fogom használni..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
-
robertka
tag
válasz Anaconda #52784 üzenetére
Én ezt vettem bele BOSCH 0 242 236 633 és itt még ketten ha jól emlékszem, én mindig azt a hézagot vettem alapul ami a dobozra van írva, ők gyártották ők tudják hogyan működik jól. A bodozon 1,2mm volt a gyertyák 1.15-1,2 között voltak nem nyúltam hozzá. Ennek már 3 éve és semmi hiba, hibakód nem volt azóta. Nem régen kivettem és nagyon szép állapotban voltak.
-
petymek
senior tag
válasz Anaconda #52740 üzenetére
A lámpa tömítés nem tömít rendesen, és szépen bemegy a víz.
"A kövi projekt a hátsó dobbetét kipucolása a küszöb végénél mielőtt kirohad. Ahogy kopogtattam ebbe is gyűlik."
Erről is mutass majd valami videót.
[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
gabor9991
őstag
válasz Anaconda #52753 üzenetére
Valóban úgy tűnik hogy nem volt tökéletesen a helyén
A tr5b13 Denso megfelelője valoóban a t16vr-u10 [kép] ennek egy másik verziója a tv16tt [kép] itt a testelektróda is speciális anyagból készült pogácsát kapott így nem tudja elhordani a szikra a fémet és nem növekszik a használat során a hézag de itt be is fejezem a gyertyás történetet, a lényeg hogy jó lesz a gép -
gabor9991
őstag
válasz Anaconda #52737 üzenetére
Én cseréltem már néhányszor gyertyát és rá szoktam rendesen nyomni a pipát a gyertyákra de nálam az NGK a Bosch és a gyári gyertyán is látszott hogy átugrált a szikra a gyertyán kívül így: [kép] , de sosem volt égéskimaradás hibakód.
Van kiszerelt denso offosból azon nincs ilyen nyoma az átugrott szikrának[kép].Én emiatt váltottam és ajánlottam a denso-t.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Anaconda #52720 üzenetére
Én a sima tv16tt-t használom, maximum 40 ezer után csere, most olyan 15 ezer lehet benne, megmértem a 0.9-re állított hézag még ugyanannyi volt.
Nem tennék bele drága iridiumos gyertyát azt hiszem azzal csak a csereperiódust lehet kitolni,100ezer környékére de nem lesz tőle jobb vagy erősebb a motor.Ja és Bosch vagy motorcraft gyertyát én biztosan semmibe nem tennék, szerintem nagyjából a legolcsóbb lehet a motorcraft mindenből a Bosch meg bizonyítottan sz@r egyszer linkeltem már egy tesztet ahol gyertyákat teszteltek és a Bosch volt minden tekintetben a legrosszabb
A hézagot be szoktad egyébként állítani0.9-re?A nagyobb hézag lassan de biztosan kinyirja a trafót.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Anaconda #52675 üzenetére
A cső hibája valid, de 1.6 simán fogyaszthat vizet hengerfejből is. A tartály meg állítólag már a melegedés miatt döglik inkább, így az inkább tünet nem ok.
Egyébként nekem volt repedt tartályom még mk3 Mondeon is, aztán ettől mégsem akart kigyulladni és tönkretenni magát a motor.
Nem lettek túl jók ezek a korai kisturbósok egyik gyártónál sem
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
siddis
őstag
válasz Anaconda #52667 üzenetére
Vagy két hete letoltam egy ilyen motorral egy Skocjan - Bp. távot minimális pihenővel 35 fokban, nekem nem tűnt fel semmi különös.
Asszem az EcoBoost érzékenyebb a hűtésre vagy még inkább a hűtőfolyadék hiányára vagy alacsony szintjére, abból voltak aztán a kigyulladások. Mintha lett volna valami visszahívás is és egy plusz érzékelőt építettek be figyelni a hűtőfolyadék szintjét, mert ha túl alacsony volt - vagy megrepedt a kiegyenlítő tartály és azon elfojt - akkor megrepedhetett a hengerfej, azon meg kifolyt az olaj a kipufogócsonkra és felgyulladt a motortér.
Meg hát ugye a turbó miatt több hő is keletkezik..-- Aux armes, citoyens --
-
Anaconda
tag
válasz Anaconda #52660 üzenetére
Senki?
Eddig csak ilyen 100km-eket mentünk egyhuzamban, ma legyűrtünk egy hosszabb tavot, volt bőven autópályán araszolás, kicsit paraztam, de probléma nélkül ment. Biztos nem fázott a 39 fokban szerencsétlen motor. Biztos ami biztos induláskor egy krovakészletet bedobtam. -
[Prolixus]
addikt
válasz Anaconda #52545 üzenetére
Jaa, azt hittem valamelyik autóba építhetőre gondoltál. Mindegy, köszi azért! Csak azért kérdeztem mert van sok autóba építhető is a piacon, csak a jóistens e tudja melyik igazán jó, már ha tényleg használ.
Kicsit szkeptikis vagyok amúgy ezekkel szemben, mert értem hogy elsőre zavarja az UH a kis dögöt, de ha nagyon be akar menni valahova akkor eltűri szerintem..
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz Anaconda #52509 üzenetére
"Németeknél gyakoribb sokkal a nyestkáros autó, ha ragásnyomokat látsz, jól nézz szét a motortérben. Ha már lakott benne valaki, itthon is kecsegtető lesz a nyest szagnyomai miatt, de ez könnyen kezelhető."
Hogyan amúgy? Ezek a szagtalanítók tényleg működnek?I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
kcsa
veterán
válasz Anaconda #52500 üzenetére
Biztos az óra mögül jön, és nem inkább ezt hallod?
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
sparta2
tag
válasz Anaconda #52079 üzenetére
Ez a kopogás nekem is megvan. Kb. fél éves volt amikor észrevettem véletlenül. Ha picit rántok rajta (5-10 cm), balra kopog, jobbra nem. A kerék a legkisebb kormánymozdulatra bemozdul tehát holtjáték nincs, az egyenesfutással nincs probléma. Öt márkaszervizben voltam annó ezzel a dologgal, mindenhol azt mondták nincs probléma, ez ilyen.
Itt a fórumon is többször volt róla szó, ha gondolod kerress rá, akár az én hozzászólásaimon keresztül. Az elektromos rásegítés is súlyosan sebességfüggő és talán ezáltal van valami tervezési anomália. -
zoger
tag
válasz Anaconda #52075 üzenetére
Az, hogy koppanás hallatszik nem hiba, ez ilyen. Sokat olvastam róla külföldi forumokon nem igazán van rá megoldás. Sokaknál komplett kormányművet cseréltek s rövid idő után megint kopogott (leállított motornál). Nekem is ilyen volt 50ekm-nél amikor vettem a kocsit és most is ilyen 150ekm-nél.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- JavaScript topic
- Fujifilm X
- PlayStation 5
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Asszociációs játék. :)
- Elemlámpa, zseblámpa
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest