Hirdetés
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz Hieronymus #41497 üzenetére
Köszi, végül is, nekem jó egy '"üres" kulcs is, már persze chippel. Elég sokan árulnak ilyet, nem is drága, melyik lehet jó? Miért ilyen drága a kulcstanítás, ha az ilyen egyszerű?
-
válasz mastodon #41491 üzenetére
Ha megfelel, akkor távnyitót tudsz hozzá vásárolni.
[link]Kb 6 euró darabja. A postaköltség okán érdemes többet vásárolni egyszerre. Az autóval összeprogramozni egyszerű, te is meg tudod tenni.
ScanTool OBDLink EX USB – ForSCAN kompatibilis, támogatja a HS-CAN mellett, a MS-CAN illetve J1850 protokollt is, barkács és kapcsolgatás nélkül. Csak a Ford és Mazda járművek esetében használható ki ez az előny.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Balcsix
senior tag
válasz Csabusman18 #41485 üzenetére
Nekem akksicsere után még ritkán bedobta a low battery-t, viszont miután reseteltem a BMS-t már nem csinálja.
Nem kerül semmibe, körülbelül 5 másodperc az egész, tehát nem vesztesz vele semmit ha megcsinálod. -
DeFranco
nagyúr
válasz Earl_Muttley #41493 üzenetére
én nem vennék úgy autót hogy nincs meg előzetesen az eredetvizsga
nálam a sorrend: foglaló, eredetvizsga, adásvételi, vételár, átírás
nálam annyi eltérés volt vásárláskor, hogy úgy egyeztem meg az eladóval, hogy együtt elmegyünk átíratni, és az átírás után ott a helyszínen kifizetem a vételár fennmaradó részét...
...ez volt a szerencsém, ugyanis a kocsit nem tudtam volna átíratni, mert azon még elidegenítési tilalom volt egy korábbi hitel miatt, ami ki lett fizetve, de az eladó nem ment el a törlési igazolással az okmányirodába, idő közben költözött is, és nagyon erősen kérdéses volt, megvan-e még az igazolás az idő közben megszűnt takarékszövetkezettől...
...nem tudom érzékelhető-e a para mértéke, ha előre kifizetem a vételárat és neki nincs kedve megtalálni a papírt... így azonban kocsiba be, spuri haza, irodába vissza, könyörgésre beengedtek, átírták, fizettem, örömség.
tudom, hogy nem biztos, hogy készségesen belemegy az eladó az egyszerre átírásba és aztán fizetésbe, de a fenti példa mutatja, hogy érdemes számolni ezzel.
-
Earl_Muttley
őstag
válasz Joker88 #41492 üzenetére
Pontosan!
Annyi, hogy az eladást azt lejelentheted ügyfélkapun is, szkennelt adásvételivel. Így akár abban a pillanatban indulhat a procedúra, hogy a kocsi kigöredült a kapudon.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Joker88
őstag
na, segítsetek.. kicsit utánaolvasgattam, de nem teljesen érthető,leírom az én olvasatomat
szóval,ha esetleg magánszemélytől vennék autót:
ha minden okés a kocsival, szerződés aláírva,pénz lefizetve,tanúk a szerződésen.
Majd még akkor például a netrisken kgfb-t kötök. (mivel már van egy másik autó a nevemen értelemszerűen a0-ról indul ez.
Nálam marad az első két példány a szerződésből, a régi tulajnál a 3. és 4. . közben elméletielg az előző tulajdonosnak át kell adnia részemre a forgalmit és tözskönyvet,kulcsokat,egyéb szervízfüzetet,stb.
majd ha hazaérek, minél előbb eredetvizsga. Itt gondolom elkérik a törzskönyvet,és forgalmit és a szerződést.
Ha itt is átment a kocsi,akkor okmányiroda,az érvényes biztosításal , ahol új forgalmit-törzskönyvet kap,és fizetnem kell vagyonszerzési illetéket.
és az okmányirodás procedúrára van 15 napom.míg ha magánszemélyként adom el a kocsit,akkor a szerződés 3.-4 példányával 8 napon belül el kell mennem az okmányirodába,ezáltal lekerül a nevemről a kocsi. Más papírt oda nem kell vinni? A biztosító felé meg jelzem,hogy érdekmúlással megszűnt a kgfb,mellékelve,beszkennelve az eladási - szerződést.
Aztán , később, ha eladom a régebbi kocsit, de az új kocsira is ugyannál a biztosítónál kötöttem meg,ők át tudják vinni az új szerződésre a bonus/malust,ezáltal ha ugyanott maradok később,akkor az újabb autó évfordulójának lejártakor sokkalta kevesebb lesz a biztosítás.
In loving memory of Garrett Lockhart
-
aktív tag
Ford Focus II-em van, 2007 decemberi. Bp. XIII. kerület.
Nem működik a távirányítós kulcs, a Ford szerviz piszok drága (min 60 E Ft), mert vmi alkatrészt is cserélni kell benne. Hol lehet máshol javíttatni a közelünkben?
Folyton motorhibát jelez egy ideig, ami általában napon belül eltűnik, ezért a szervizben már nem tudnak vele mit kezdeni. Melyik OBD2 olvasót érdemes megvenni és lehet-e ilyet kölcsönözni? Pl Veepeak OBD CHECK BLE? -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz milkabrams #41489 üzenetére
Rosszul raktad bele az elemet. A kulcsot nem felejti el az autó elemcsere után.
⭐ Stella
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Mikor vetem a focust, kaptam hozzá egy gombos kulcsot, ami most lett meg és elemcsere után nem níitja a kocsit. A kulcsal van gond vagy tanítani kell?Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
őstag
válasz Salex1 #41484 üzenetére
Több verzió is létezik, de minél nagyobb a ROM/RAM, annál gyorsabb. Ez pl. egy Ownice, ami elvileg prémium, de tudásban nem nyújt többet, viszont van ez a verzió ami 6/128, vagy ez ami 8/128 és kuponokkal 5300 Ft-ot még spórolhatsz rajta. Szerintem utóbbival járnál jobban. A Focusom-ba is hasonlót szereltem be.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
ReFleXx
addikt
válasz Csabusman18 #41485 üzenetére
6eve cseréltem akksit Mondeon, nem csinaltam resetet, mert akkor meg mem is tudtam h kellene ilyen. nem tapasztaltam gondot, talan annyi h kb 5perc allva rádiózás után volt mar h bedobta a low batteryt, de abban sem vagyok biztos hogy amiatt..
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Csabusman18
tag
Sziasztok!
Akksi csere után mindenképp kell BMS reset? Régebben cseréltem, de nem látok problémát a csere óta. Köszi. -
Salex1
őstag
Modeo 4.5-be gondolkozok multimédiás fejegységen. Amit szeretnék, hogy gyorsan induljon el, ne kelljen várni rá perceket. A kihangosító és a kormányvezérlés működjön rendesen és a Waze fusson rajta. A klíma vezérlés ne legyen rajta.
Tudnátok ilyet ajánlani? -
pgemil
aktív tag
Mi 3,5 kombiban hogyan kell rendszámtábla izzót cserélni?
-
őstag
válasz DeFranco #41411 üzenetére
Ma bevizsgáltattam a 4 acél felnit amit vettem, egyik sem üt és jó állapotban vannak, nincsenek görgöztetve vagy bármi, az összes pereme még gyári. Egyik kért picivel több súlyt, de az sem vészes, azt mondta a gumis kb. gyári szint, mert azokat sem tudják 0-ra kihozni.
Majd le akarom őket homokszórni, ismer valaki egy jó helyet esetleg, vagy nincs valakinek (pl. camelferr topiktárs ) otthon eszköze (persze nem ingyé )? Lefújást megoldom, csak nincs kedvem bíbelődni velük[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Joker88
őstag
sajnos, az autók eltűntek a piacról. ugye kevés a behozott autó,így szűkebb a merítési lehetőség. A belseje,igen,képek alapján igazad lehet,de jó alkualapnak lehet a kezdete
Illetve,még most jött velem szembe egy másik példány. 2007es, 890.000 helyi valuta, 1388 ccm benzin 58kw ,de csak 3 ajtós.. ( képek: [kép1] ; [kép2] ; [kép3] )
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Earl_Muttley
őstag
válasz Joker88 #41462 üzenetére
1.4 TDCI volt csak a családban, így a nagyja infóm irreleváns lenne, így csak annyit tudok mondani, hogy nagyon jó választás, magát a típust (meg a motort is), nagyon szerettük, kellemes, kis méretéhez képest meglepően tágas kocsi.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
ReFleXx
addikt
-
A Zéé
addikt
válasz Joker88 #41462 üzenetére
Ez az autó 800k? Vagy csak nekem tűnik kissé lefingottnak?
Amúgy ez is egy rém egyszerű szerkezet, nagyon sok minden nem tud elromlani benne. Rozsdát kell nagyon keresni. Ha a klímát "csak fel kell tölteni", akkor valószínű a klímahűtő lyukadt ki, mert eléggé lenn van, közel a lökhárítóhoz. Nekem 10 év alatt 2 lyukadt ki. Elektronika elég kevés van benne, de az ennyi idősen már hajlamos megtréfálni a tulajt.Just a simple Lineman...
-
Joker88
őstag
Tanácsot kérnék.
Mivel ugye tervezem lecserélni a majd24 éves kocsit.. Szombaton megnézek pár autót,főleg ugye az oválos márkájúakat.. A keretemet olyan 800-900.000 helyi valutában határoztam meg -egyenlőre.
Szóval,így a HaHu-s keresgélés alapján lehet megnézek egy kiválasztottat..
2006/4 havi, Fiesta, 1299ccm , 51Kw,69Le , benzin (fétisem a benzines, a dízeltől ódzkodok)
Milyen sarkalatos pontjai vannak ennek a típusnak, mik lehetnek a riasztó tünetek? (nyilván ugye a mostani faék-szerű Fiesta nem egy kategória vele)
3 db kép, az láttatás szempontjából: [kép1] ; [kép2] ; [kép3]In loving memory of Garrett Lockhart
-
radi8tor
MODERÁTOR
Szervizköltség megállt 87k-ban.
Az ablakemelő mechanika cserés volt, az dobta meg kicsit a vezérlés, gyújtás, olajcsere árát.
Kipuffot nem csinálta meg, azt mondta ő csak gányolni tudná, mert kevés az anyag már a dobon.
Kedden kipuff javítás.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Vebber
tag
válasz molnarpeter #41448 üzenetére
Nem tudom, nem vagyok napra kész.
-
zoger
tag
válasz molnarpeter #41450 üzenetére
Elreped ha nincs benne hűtővíz. Volt rá visszahívás, szintérzékelőt építettek beléjük. Ha fogy a víz, jelez a műszerfal.
-
őstag
válasz Vebber #41447 üzenetére
Ahogyan a Peti is írta, a Focccus-t már nem fejlesztik, ezért én a Forscan-t használom, de szoktam az ELMconfigot is használni néha. Talán a tempomatot az ELMconfig segítségével programoztam fel.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
radi8tor
MODERÁTOR
Szerelőm elúszott a munkával, nem tudta reggel kezdeni az én autómat. Szerintem csak délután valamikor kezdte el a vezérlés cserét.
Szóval majd holnap hozom el.Jó dolguk van ezeknek az autószerelőknek.
⭐ Stella
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #41450 üzenetére
Nekem most 150k egy hüvelyezes. Az vállalható meg szerintem.
ha meg meg van a műhely akkor bármit megcsinalnak szerintem jó pénzért -
marquuard
veterán
Sziasztok, 2011-es Fordnál 1.6 SCTI benzinesnek (150LE) van valami tipikus hibája amire érdemes figyelni? TiVCT-ről jókat olvasok, azonban lenne egy SCTI amit most nézek meg a hétvégén.
PSN ID: marquuard
-
radi8tor
MODERÁTOR
Fókát leadtam nagyszervizre. Még állt bent egy Audi A3 előtte, reggel állítólag van 1 órás meló vele.
Akkor nem reménykedek benne, hogy kész lesz az enyémmel délig. Mondjuk nem gond, csak szeretem tudni mire készüljek. Attól kivagyok, amikor egész nap várni kell a hívást.
⭐ Stella
-
SG3rg0
őstag
Sziasztok!
2017 Focusomat vittem olaj cserére. Hogy tudom resetelni a computer, hogy új ciklusról kezdje az olajcserétől megtett km?
-
embe
nagyúr
válasz SECTORnooB #41438 üzenetére
Végül nem vettem. Így nem a tapasztalataimat írtam le, hanem azt amit nekem mondtak az adott motorról. És igen ahogy írták, még a hamarabb elfáradó kettőstömegűt is említették.
Arcam AVR5 felső kategóriás házimozi erősítő, új állapotú, eladó
-
darvinya
titán
válasz milkabrams #41437 üzenetére
Ajtóknak a jelzőkapcsolója koszolódott el, ami kaszni zárfélnél van.
Azt mozgasd meg kézzel s megjavul.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
7Sony7
addikt
válasz SECTORnooB #41438 üzenetére
Üdv. Viszont S-max ról van szó, nagy bódé, szerintem nem árt bele a 2.0 motor. Mondom ezt C-max 1.6 109Le tulajként.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
SECTORnooB
addikt
Nem vitát jöttem gerjeszteni, nekünk a második fordunk az 1.8 as dízel KKDA/KKDB első Focus 2, mostani a szóban forgó 2008 as Cmax. Nyilván költségesebb a vezérlés miatt és az alacsonyabb fordulaton töltő turbó miatt lehet hogy a lendkerék is hamarabb megtud fáradni, ez láb függő(mondjuk használati ertéke meg lehet jobb is).Viszont nincs benne DPF és az előző Focusunkba sem volt. Tehát előnye is van bőven.
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Ma reggel kicsit meg kellett rángatni az ajtót, hogy kinyíljon, semmi komoly erőfeszítés, viszont azóta hiába csukom be az ajtót, azt jelzi, hogy nyitva van, továbbá a központi zár is mintha késve reagálna. Lehet, hogy megfagyott benne a pára vagy valami komolyabb? Majd ha kiolvadt megnézem.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz Dißnäëß #41435 üzenetére
Ja, benyát nyeli, LPG felejtős. Himba van, nem hidrotőke, gáznál 20-ezrenként kell szelephézagot ellenőriztetni, ami rohadt egy macera.. a felsőkenő meg sokak szerint humbug (Totalcar-féle LPG Doktor szerint is, rájuk írtam ugyanis).. úgyhogy ha "vérgép" kellene ilyesmi kategóriában és sokallod a 10.5 fogyit benzinből, akkor VW Routan 3.6 szívó 280 ló vagy valami hasonló, ami hidrotőkés és annak lehet adni egy klassz LPG szettet. Oké, 2.5T-ből is van nem egy LPG-s, végülis minden autóra megcsinálják, de nem ideális + még abból a szempontból sem, hogy a hengerek teteje amúgysem szeret melegedni (repedhet, lásd block mod, ahogy húzol rajta, szinte kötelező), gáznál meg eleve nagyobb lényegesen az égési hőfok. Szóval megoldható nagyon szakértő szervizzel a gázosítás, de én nem ajánlanám, ezek pont olyan mocik, amiket benyán érdemes hagyni és a kúton fizetni mint katonatiszt.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #41428 üzenetére
Kettőfél té.
Lépem, halad.
Büntike.
A hang meg orgazmus, még úgy is, hogy az ST fókához képest épphogy csak hallatszik onnan jobb-elölről valami finom morgás egy-egy kövérre.Ja, totál sleeper. Azaz behúzzák Eléd, mert "jön egy doboz, ahh, behúzom elé és majd elmegyek" - aztán mikor már tolnád le, hogy "mennnyyymáááinnnen" akkor már késő mindkét félnek, ő bekerült Eléd és fékeztél egy nagyot, haladni meg nem halad és ugye előzésben vagytok a szembe sávban.
Amikor meg valaki kívülről akar erőlködni, hogy majd jobbról jól megelőz, mert "hülye béna vagy" (értsd: Előtted lévő sem halad, Te pedig hagysz 10 métert defenzív vezetés címszóval, követési táv kényelmesen, stb)... szóval ilyenkor is rá lehet lépni és van meglepődés. Szóval rengeteg Octavia-s és hasonló kétliter tádét lehet vele rommá szopatni, azaz én alapból nem vagyok genya, de amikor valaki kreténkedik, akkor nagyon gyorsan a helyére lehet tenni vele az erőviszonyokat.
Mondjuk ma egy Merci nagyon letolt majdnem az útról, öreg példány volt, de az S500 az azért szintén szedi a lábát, viszont kielőzni nem mert ennek örültem Kisautó simisimi.
[ Szerkesztve ]
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Ford Focus II, DA3 a következő hibajelenségeket produkálja.
1. A fordulatszám mérő egy ideig nem kap jelet.
Indítás után a mérő nem mozdul meg. Egy idő után vagy a jármű megmozdul, általában megérkezik a fordulatszám jelzés. Utána hibátlanul jelzi a fordulatszámot.
Egy esetben tűnt fel, hogy rövid ideig még darabosan jelzett a műszer.A fordulatszám jelzés után egy másodperccel bedobja a számítógép a motor hiba jelzést. De ez már DPF rendszerre vonatkozó hibajelzést ad.
Folyadékkal fel van töltve a tartály. az öntisztító rendszer működik. Kb 160 km-l korábban tisztította magát a rendszer. Alapjáraton nincs mérhető nyomáseltérés a DPF két szenzora között. Magasabb fordulatszámon is minimális és gyorsan visszaáll, ha lecsökken a motor fordulatszáma.
Viszont tankolás után nem észleli a jármű a betöltött üzemanyag mennyiséget. Több lépésben emelkedik meg az üzemanyagszint jelző. Első körben az tanksapka érzékelő hibájára gondoltam. De a forscan azt mutatja, hogy rendben van a az érzékelő.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
nagyúr
válasz ReFleXx #41429 üzenetére
Dízel lenne, ha úgy alakulna, de nem akarom. A benzines autó nekem jó, de ekkora kasznihoz meg nem is gondolkozom benzines kivitelben. Köszönöm! Mindenkinek!
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
embe
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #41428 üzenetére
Én nézegettem, körbejártam. Jobb áron vannak az 1,8 dízel motorral szerelt példányok, de nagyon nem ajánlották azt a motort. Kettős ( szíj + lánc ) vezérlés, stb.
Nekem is a 2.0 és a 2.2-es motorral szerelteket ajánlották.Arcam AVR5 felső kategóriás házimozi erősítő, új állapotú, eladó
-
nagyúr
Srácok S-max, 2008-2009 körüli évjáratokban, melyik motorral érdemes autót nézni?
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Balcsix
senior tag
Szerintem többet ér ha jó minőségű naftát kap a gép mint midnenféle adalékkal hígitani, ha nincsen semmi probléma az autóval (ez a motorolaj adalékokra hatványozottan igaz), de ez természetesen mindenkinek a maga döntése, én csak a véleményemet írtam le.
Egyedül eddig 2t-nél éreztem különbséget még anno. Annak a spuri tényleg használt pozitív irányba.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz radi8tor #41422 üzenetére
Igen, de ha elemezni kezdjük az üzemnek az öko lábnyomát, akkor egy ilyen húzás azért komolyan dob rajta, hiszen az autók alkatrészei egyenként a gyártás során már hagytak nyomot akár a beszállítóknál, akár náluk, ezért nem is értem ezt a fajta üzletpolitikát. Ok, minőség meg minden, de kérdem én, ilyenkor hol a környezettudatosság amikor olyan alkatrészeket is lezúznak az autókkal amiket simán újra fel lehet használni egy másik ugyanilyen modellnél pl. ? Sehol...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz DeFranco #41411 üzenetére
Köszönöm Végül elhoztam őket, aztán a gumisnál kiderül, hogy milyen állapotban vannak... Ha szerintük nem okés, akkor majd vissza adom az eladónak. Ránézésre a peremek rendben voltak, semmi deformáció nem volt felfedezhető rajtuk. Baromi nehezek, van anyag bennük rendesen...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz darvinya #41420 üzenetére
Áhhh, nem hiszem... szerintem bezúzzák őket. Munkámnak köszönhetően ismerős egy hasonló szitu és ott zúzás lett a vége sajnos, pedig könnyen javíthatok lehettek volna, de ilyenkor nem kockáztatnak a presztízs meg a minőségpolitika miatt.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ford Pumák és EcoSportok halála: [link]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz darvinya #41417 üzenetére
Debuting at Auto Shanghai 2021, the new Ford Escape PHEV SUV is equipped with fourth-generation Ford Hybrid Architecture, capable of accelerating from 0 to 60km/h in 4.6 seconds, with more than 1,000km range and fuel consumption as low as 1.2L/100km to offer a worry-free pleasant experience in diverse driving scenarios.
Kínában nincs chip hiány. Szerintem.
Sync4-el elérhető már tavaly óta (bár ők Sync+nak hívják):
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
DeFranco
nagyúr
válasz Csabex #41407 üzenetére
Nekem fomoco volt beleütve, rendes kerek ford logosat boltban nem biztos hogy találsz, nem is tudom az megy-e szabadkereskedelmi forgalomba.
Használtan pedig mindenképpen lutri, ott inkább állapotot keresnék, mert ha valahol üt, akkor hiába centrírozzák, mindig lesz kis rázás.
[ Szerkesztve ]
-
-
ReFleXx
addikt
eskuszom tetszik New 2022 Ford Mondeo in-depth Walkaround Interior & Exterior
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz Csabex #41407 üzenetére
vegyel alufelnit telire is aluban biztos ott a Ford logo ha gyari.
acefelnibol is lattam mar Ford logosat de nem tudom hogy minden rajta lesz-e illetve, hogy van-e jelentosege egy acelfelninel.
Az ET meg a szelesseg a lenyeg, hogy az is passzoljon: 6.5Jx16 ET522020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
őstag
válasz SpaceKombajn #41404 üzenetére
Köszönöm
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Készülök vásárolni a hétvégén egy szett lemez felnit, hogy a télit dobjam rá, ne keljen minden alkalommal az alut cibálni, mert ha jól hallottam nem tesz jót a felninek és a guminak sem. Kérdésem, hogy honnan tudom azt, hogy a lemez felni gyári? Gyáriként hirdetik, de ki tudja... Benne kell lennie valami Ford logónak vagy milyen bármi más ismertető jel alapján lehet eldönteni, hogy valóban gyári-e? Esetleg nincs valakinek fotója gyári lemez felniről? A 6,5x16 5x108-as van nekem aminek 63,3 az agymérete ha minden igaz.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Valaki használt már ilyen STP Ultra dízel adalékot?
1,6 Focus TDCI- be tenném. Semmi probléma, csak lesz most egy hosszabb utam, gondoltam megjáratom valamivel.
Korábban használtam több félét, igazán nem tapasztaltam azt a kiugró javulást amit ígértek.
Igaz egyszer használtam a volt dízel Merivámnál egy Pro-Tech adalékot, mert fulladozott az autó, de akkor nem tudtam eldönteni hogy az adalék, vagy a "meghajtás" oldotta-e meg a problémát.Arcam AVR5 felső kategóriás házimozi erősítő, új állapotú, eladó
-
n1nja
tag
Sziasztok.
Sebességben (2-es) gurulva, lassulva, olyan 1500-as fordulat környékén be-bedadog az autó.
Másik: klímát bekapcsolva nem emeli meg az alapjárati fordulatot, ahogy eddig tette, inkább küzd a lefulladás ellen. Klíma működik.Összefügghet a két dolog? Mi lehet a bibi?
Köszi.
Focus mk1 1.6b
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Yettel topik
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Path of Exile 2
- EAFC 25
- Hogwarts Legacy teszt
- TCL LCD és LED TV-k
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Asszociációs játék. :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- További aktív témák...
- Noblechairs HERO Black/Platinum White gamer szék
- Állítható magasságú, motoros asztalláb - Gyerekzár + ütközésvédelem - 2 év magyar garancia! POSTA!
- Teljesen Új Bontatlan Amazon Echo Spot (2024) Okos hangszóró - Fekete - bolti ár 35+
- Eladó Moulinex compact chef elektromos grill sütő
- Kültèri profi kamera
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest