- One mobilszolgáltatások
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- CES 2025: A headset, ami megmentett egy házasságot
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
jozsi252
veterán
Sziasztok
MK3 Mondeo FL előtti verzió van, szerintetek bele lehet rakni a 190mm magas akkut, vagy csak a 175mm magas jó bele?
iPhone 16 Pro Max
-
senior tag
válasz molnarpeter #15890 üzenetére
Az enyém 1498, de tényleg 4 henger, most lestem meg a papírokat!
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
gabor9991
őstag
Felújított gyári 35-ért nagyon jó ár , viszont kínai utángyártottal nem érdemes foglalkozni.
ZF a gyártó neve, lehetne bosch vagy trw is ők is gyártanak ilyesmit.
Szivattyú cserekor a szervócső végén a tömítés is cserélendő, ez vagy egy + hollander megvásárlását jelenti +5000-ért amiről leveszed azt a teflongyűrűt ami neked kell vagy szerezned kell egy tömítést, de azt csak úgy nem lehet kapni
Amíg csak zajos, de van rásegítés én nem foglalkoznék a javítással, ídővel majd elgyengül, akkor ráérsz kicserélni.
Le-felszerelést szintén nem nagyon lehet szerszámok nélkül otthon megoldani, ez plusz költség, ráadásul kell majd bele új szervófolyadék, a zöld olcsóbb de a piros eléggé drága, nem tudom melyik van a tiédben.
Úgyhogy a 35 ezres szivattyú jóval többe lenne mire ki lenne cserélve. -
flymi
addikt
A szervokormány szivattyú hangja ugyan nem változott az elmúlt 2 hónapban, de nem hagy nyugodni a gondolat, hogy érdemes-e cserélni egy felújítottra. Szerintetek?
General Ricambi, felújított és betétdíjas cucc, listaára 70k, kedvezménnyel nekem kábé a feléből jönne ki. Egy új ára sajnos 100k+, az nem férne bele semmiképp.
Komplett hátsó futómű javító készlet (lengőkarok, szilentek, csavarok) megrendelve, délután 4 körül megyek a holmiért, addigra kéne eldönteni, hogy megvegyem-e a szivattyút vagy sem...A termék leírása a következő a honlap szerint:
Megnevezés:
Szervókormány szivattyú
Betétdíj:
18507 FT + 27% Áfa
Megjegyzés:
Felújított Gyártó korlátozás: ZF, Működési mód: hidraulikus, Bordák száma: 6, Szíjtárcsa-? [mm]: 125Tudja valaki, hogy a gyártó korlátozás kódja mit takar?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Mi5u
tag
válasz Pardise #15882 üzenetére
3 hengeres az összes új benzinmotor. A dízelekhez hasonlóan már ezek is részecskeszűrővel szereltek.
" a benzinmotorok mind háromhengeresek benne (egyelőre), 1,0-1,5 literig, 85-182 lóerőig, a dízelek meg 1,5-ösek, illetve 2,0 literesek, 95, 120 és 150 lóerővel."Sőt 1 hengert le is kapcsolnak részterhelésen.
"„Milyen furcsa kispolszki-hangja van” - kaptam fel a fejem, és rájöttem, hogy épp lekapcsolós üzemmódban hallgatom a sorhármas EcoBoost énekét."[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Köszönöm a válaszokat! Munkából írtam így megnézni nem tudtam, de ma utána járok!
Your car, your life ;)
-
hdanesz
őstag
válasz Pardise #15882 üzenetére
A motortérbe nézve látszódnia kellene. De a műanyag borítás lepattintása után mindenképp látszik,hogy 3 vagy 4 henger. De érzetre/hanghatásra is van különbség. A három hengeres motor sokkal ércesebb hangon szól, főleg gyorsításnál. Valamint remegősebb alapjáraton is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
senior tag
Hali!
Új Ford mondeoban az 1.5 ecoboost motor harom vagy negy hengeres? Facebook csoportban azt írják h az újak 3. Par helyen négyet olvastam.
Your car, your life ;)
-
nagyúr
válasz albiosz #15876 üzenetére
Rozsda, vezérléscsere időben megvolt-e és normálisan megcsinálva (ismerősnél rosszul volt feltéve az ékszíj, 2 hónap múlva jött rá egy haverja mikor szétszedte, mert hülye hangja volt az autónak és rosszul fogyasztott), nem kell sokat várni tőle de relatív sok benne a hely. Anyunak második autónak gyereket suliba vinni szuper volt. Apósnak gurulgatni tuti jó lesz, nem alulra ül, van benne fejtér bőven.
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
albiosz
őstag
Sziasztok!
Apósom Fusion-öket nézeget. Mit gondoltok erről a darabról? [link]
-
Jenne
őstag
válasz hoby36 #15869 üzenetére
Hát jó kerregős a hangja ...
Milyen olaj van benne?
Én sok éven át Castrol Magnatec 5w30 olajat használtam, aztán tavaly márciusban az olajcsere után nagyon elkezdett ilyen kerregős hangja lenni a motornak. (fiamé az autó) Nem bírta a fülünk és nagyon hamar újra olajcsere lett, Castrol helyett (sok panasz is jött rá, de ezt inkább nem részletezem) ezt tettük bele és MANN olajszűrőt.
Szépen kisímúlt a hangja, eltűnt az a kerregős varrógépes hang, csendesebb is lett kicsit, bár a dízelhang az megmaradt hiszen a PSA dízel motorja van benne. Asszony azonnal észrevételezte is a pozitív irányú változást. (jó füle van)(#15870) Sub-ZeRo
Szerintem a vízpumpának, ha elkezd haldokolni, inkább sípolós hangja van...[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
nagyúr
válasz hoby36 #15869 üzenetére
Vízpumpa talán?! Mintha nekem is ilyen hangja lett volna egy pár hónapja és nekem a vízpumpa ment el.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
hoby36
senior tag
Sziasztok. Segítséget szeretnék, mert fiestám nem szép hangokat ad. Ha felmelegszik csattogó hangja van ami szerintem a vezérlés felől jön. Hidegen semmi. Gázadásra elmúlik kb 1500-as fordulattól. [link]https://youtu.be/adsljryH75Q
[ Szerkesztve ]
A logikában semmi sem véletlen!
-
nagyúr
Srácok, az mk1-es faceliftes focus-ból ha kicserélem a légzsák control modult, mert kinyílt a lufi és veszek bele bontott, nem kinyílósat, akkor jó lesz, vagy programozni kell, vagy ilyenek?
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
tailor
őstag
válasz DeFranco #15862 üzenetére
A Torque demót nem próbáltam - első körben a Car Scanner nevű programmal próbálkoztam, ami ki is olvasta a kódokat, de számomra annyira bonyolultan mutatta, hogy azt sem tudtam, mit nézzek... Szóval pár próbálkozás után fogtam magam, és megvettem a Torque-ot
-
troll81
addikt
Sziasztok obd csatlakozó kellene nekem mk1 focushoz hol milyet erdemes venni? Meg mennyire hasznos otthoni felhasznalasra? Hatha kevésbé vennének hülyére a szerelők meg ugye kivancsi is vagyok, meg szeretnek is egyet.
-
albiosz
őstag
-
Norbika88
senior tag
Üdv!
mindenamiford.hu -hoz nincs valakinek véletlenül kuponja?
Olajokat szűrőket vennék tőlük és látom fizetésnél lehetne kupont használni.Köszönöm!
-
gabor9991
őstag
-
#27070592
törölt tag
válasz gabor9991 #15853 üzenetére
Ha egy feltöltött akkut visszaraksz az autóba és fél órán belül 12.7 alá esik a fesz, ott valami nem kerek.
Elvileg max néhány milliamper lehetne a fogyasztása egy leállított, nyugiban lévő autónak.A tesztelésről itt olvastam.
-
gabor9991
őstag
válasz #27070592 #15850 üzenetére
Ez a módszer szerintem eléggé messze van attól, hogy az akku állapotáról helyes képet adjon.
Nyugalmi akkufeszültség adhat infót valami durva hibáról, de ez így szerintem minden akkut a kukába küldene.
NYugalmi feszültség a töltés befejezését követően fél óra múlva mérhető és teljesen feltöltött állapotban 12.72V.Itt, ha beszereled a kocsiba minden elkezdi meríteni, attól, hogy a fényszóró le lesz kapcsolva 2 perc után a feszültség egészen biztosan nem lesz 12.7V fölött.
Teljesen jó állapotban lévő akkunál, ha felnyitod a géptetőt
és ezt érzékeli az ecu és megméred a feszültségét egy fél órán belül biztos, hogy 12.7 alatt mérsz. -
-
kocsisg73
csendes tag
válasz gabor9991 #15849 üzenetére
Nincs hibaüzenet, se check engine.
Illetve most hogy mondod, az asszony vezeti a kocsit, és azt mondja, hogy néha a vízhőfok és a benzinmutató közötti piros led világít, de nem ír ki semmit.
Mint ezen a képen középen:
https://autotechnika.hu/uploads/images/gallery/album90/1257409288Ho_kep1.png -
#27070592
törölt tag
válasz kocsisg73 #15848 üzenetére
Van egy tesztmódszer az akkura.
Ha teljesen fel van töltve és visszarakod az autóba, gyújtást adsz indítózás nélkül és felkapcsolod a tompítottat két percre. Majd lekapcsolod, leveszed a gyújtást és egy multiméterrel rámérsz az akkusarukra. Ha 12.7volt alatt van, akkor jó eséllyel cserés lesz. -
gabor9991
őstag
-
kocsisg73
csendes tag
válasz gabor9991 #15847 üzenetére
Köszönöm.
Az aksit most feltettem töltőre mert a sok próbálkozástól lemerült.
Bár végzettségem autószerelő, a villamossághoz nem nagyon értek, inkább mechanikus ember vagyok.
Laikusként az el tudom képzelni, hogy a relédoboz az alacsony feszültség miatt kattog.
De (hangsúlyozom nagyon laikus vagyok az elektronikában) ha a világítás kapcsoló le van kapcsolva (azaz az áramkört megszakítom), akkor indítózásnál miért villan fel a fényszóró? Áthúz valahol? És menet közben miért gyengül el néha a motor, ha a generátor elvileg ellátja a rendszert?köszi!
-
kocsisg73
csendes tag
Sziasztok, segítségeteket kérném. Ford Focus 1.6 benzines. Szerelőnél volt a kocsi, ahol többek között katalizátort és váltó bowdent is cseréltek. 2 hét után néha le akart állni a motor, néha erőtlen is lett. Aztán egy hete reggel kiálltunk az utcára, délután be akartam indítani, beindult de nagyon alacsony volt az alapjárat, le is fulladt, majd onnantól nem indul be. Elején még 1-1 robbanás hallatszott, de azóta az se, csak az önindító forgatja a motort. Ami furcsa, hogy indítózáskor a fényszórók felvillannak (lekapcsolt lámpáknál!!!) és az anyósülés előtti relédoboz össze-vissza kattog. Több szerelőt megkérdeztem, szinte mindenki azt mondta, hogy valami testkábelt nem tehettek vissza a helyére. Trafót is cseréltem (típushiba), az egyik henger érintkezőjénél látszódott az égésnyom is, de nem segített. Kiszedtem a légszűrő házat is, mivel a bowden cseréhez a szerelőnek is ki kellett szednie, ott mennek a testkábelek is. Mindegyiket végignéztem, mindegyik a helyén van. Nem értem... Valaki találkozott már hasonló problémával? Előre is köszönöm!
-
pulffy
őstag
Sziasztok. Mi a vélemények, véleményetek ezekről az EcoBoost motrokról? Ugye 1.0 és 1.5 literesek. Ha jól tudom akkor mind a két fajta 3 hengeres? Nekem most Cmaxom van (1.6TDI 2006os) ezt szeretném majd lecserélni jövőre tetszik Kuga, meg az új Cmax tudom azert nem egy kategória, de még nem tudom mit engedhetek majd meg magamnak, na de az majd akkor lessz. Mondjuk azt már eldöntöttem hogy dizelt nem akarok, ezért is érdeklődök. Egy két ismerős, kolega akik persze nagyon okossak azok rögtön azt mondják hogy pl az 1.0 az kis motor az nem birja majd alatta sokáig, kifingik stb. 1.5 amit ugye a Kugánál van hogy az alá a kaszni alá se jó mert gyenge blabla. Amugy a Cmax ban is van 1.5 EcoBoost?
[ Szerkesztve ]
Why? Because we fucking can! Because we fucking can, and if we can, we do.
-
galoslac
tag
Veszel egy elektronikás kulcsot e-bayról (vagy valami itthoni bontóstól), és maratsz hozzá egy másik szárat. (~10k)
A lapos oldalmart vagy a toll szárú kulcs van hozzá?ui.: Ha van cascod, akkor majd programoztasd át, meg jelentsd be.
Eladó Bosch IXO nyomatékadapter 1500/db egy-több-sok mint a kínainál
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
2005-ös Ford Fiesta Comfort, 1.4benzin. A jobb első ablakemelő nem működik. Illetve a belső csomagtérnyitó gomb sem. Az elsőt feltételezem könnyebb diagnosztizálni/orvosolni mint a másodikat. Vagy tévednék?
A csomagtérnyitó bowdenes? Vagy miként működik? A kulcson lévő gombbal sem nyílik.
-
3L1T3
addikt
Egy gyári kulcsom van az autóhoz. (Ford Focus MK2 2005 1.6 116 hp benzin) Tudtok ajánlani , hogy honnan tudnék venni plusz kulcsot? Esetleg meglehet oldani, hogy bicska kulcsháza legyen?
Köszi!
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #15837 üzenetére
Szerintem vicces, hogy erre nem figyeltek oda a Fordnál...
Tényleg, az 1.6, nem 1.5."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
-
#31733248
törölt tag
Csináltam egy fogyasztástesztet a Mondeoval. Budapest külvárosából a Belvárosba ingáztam vele, óvatos stílusban, start-stop értelemszerűen bekapcsolva (hidegindításokkal mindkét helyen). 20 kilométert tettem meg durván 45 perc alatt. Átlagfogyasztás: műszer szerint 7.7 liter. Meglepően jó.
-
Hikvision
senior tag
Ford S-max 2006.12, 2.0 DuratecHE, vezetett szervizkönyv, valós 190.000.km, tankolásonként legalább 1 Liter olaj elfogyasztása....
Elkészült a beavatkozás, hengerfej lekokszosodva, szelepszárakkal együtt, dugattyú gyűrűk olyan puhák voltak mintha egy kólás dobozból lennének, alattuk szintén koksz.
Hengerfej teljes rendbetétele ( síkolás, szelep becsiszolás, csészézés, szimmeringek stb), Goetze gyűrűgarnitúra.
A nagy szerencse, hogy a henger, a dugattyúk, a hajtókarcsapágyak, újszerű állapotban voltak.
Teljes tömítés készlet, hengerfej csavarok stb.
Ami érdekes, a gyári 190ezret futott lánc minimális nyúlást mutatott, mondom akkor cseréljük azt is, Cromaxból megrendelve alvázszám alapján, meghozták a szettet gyári ford dobozban, benne made in ITALY lánccal, ami azon kívül, hogy sorjás volt, oldalirányban akkora csaplógása volt, hogy ha a végénél fogtam meg majdnem visszahajlott, hosszúságra 1mm-el rövidebb volt mint ami benne volt, tehát nem nagy nyúlásról beszélünk.
Kérdezem, hogy akkor ez most vicc, vagy hol a gyári lánc? Cromaxba csak annyit mondtak, hogy ez a gyári ezeket adják el, de kibontottak egy Febi/Swag láncot és abban centire pontosan, szinre szagra ugyan az az ITALY lánc volt mint a gyári original dobozban, csak pont fele annyiért...
Erre mondták, hogy már nem kell csodát várni, nincs normális alkatrész, a fordnak nem érdeke...
Úgyhogy visszakerült a gyári lánc, az a többihez képest új állapotban volt.
Az egész művelet, szívósor felújítással együtt kb 350ezerből állt meg.
20 éve a PH-n.
-
-
3L1T3
addikt
válasz gabor9991 #15821 üzenetére
Ez egy 60.000 Km-es lényegében újszerű állapotban (persze korából adódó hibái vannak) lévő autó. Ausztriából lett behozva 2 hete, egy öreg nénié volt aki időközben meghalt. Vezetett szervvízkönyvvel 5.000 km-enként olajcsere és vezérmű csere is volt benne 50.000-nél.
Szerintem garázsban állt eddig ezért nem tűnt fel senkinek. Persze megnézem majd a gyertyákat is. Sajnos nálunk az utcán áll az autó , ezért is jött ma az ötlet, hogy felnyitom mert olvastam erről a széria hibáról.
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
3L1T3
addikt
válasz tailor #15819 üzenetére
Szia, köszi a tippet ez egy 116 lovas 1.6 motorral szerelt verzió. Rendeltem 2 db-ot ebből a fúvókából, remélem ez megoldja a problémát.
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
tailor
őstag
válasz Goose-T #15816 üzenetére
Ez csak a sima, 100 lovas 1.6 motornál működik, ha Ti-VCT motorú, akkor nem, arra ugyanis nem jó ez a burkolat. 1.4-gyel nem tudom, mi a helyzet.
3L1T3: Vegyél új ablakomosó fúvókákat, amik legyező alakban szórnak: LINK. Ezek már nem folyatják a vizet a motorra (merthogy itt, a fúvókák csatlakozásánál folyik rá a víz a szelepfedélre).
Üdv,
[ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
válasz #31600896 #15817 üzenetére
Lehet jobban jársz, ha mind a négy rugót cseréled, mert ha csak kettőt cserélsz, akkor fel fogja nyomni a hátulját az új rugó.
Eladó gitárok: https://tinyurl.com/yc7pawkr *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
#31600896
törölt tag
A 2 hátsó futóműrugót akarom cserélni MK2 focusban. Melyik márka javasolt belőle?
-
Goose-T
veterán
-
3L1T3
addikt
Sziasztok,
Ford Focus MK2 (2005) ferdehátú autót 1 hete vásároltuk. A mai nap esőzés miatt felnyitottam a motorháztető mert olvastam, hogy széria hiba ezeknél az autóknál, hogy az ablakmosó fúvókánál beázik és megáll a motor tetején a gyertyáknál a víz.
Sajnos a mi autónkkal is ez történik. Milyen megoldási lehetőségek vannak erre?
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
SPeti1984
senior tag
Nekem pl Focus 3-nál a facelift előtti tempomat megoldás sokkal kézreállóbb volt, mint a most búcsúztatott 2015 utániaké. De még mindig sokkal bonyolultabb mint pl egy Opel Astra J, Meriva B, ahol simán 1 újjal tudok mindent működtetni.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Pikkolo^^ #15807 üzenetére
Az, hogy nem ergonomikus a kialakítása, szinte egy síkban vak a gombjai. Emiatt jobban kell figyelni a gombokra, én gyakran le is nézek emiatt. Ugyanígy az audiórendszer kormányról való kezelhetősége is elmarad ergonómiában a Skodáétól. Azon egy jól megtalálható tekerőgomb állította a hangerőt, ezen meg egy négy irányú kapcsolót kell kitapogatni. Apróság, de kár érte.
-
#31733248
törölt tag
Mondeo 1.5 Ecoboost tapasztalatok:
A bejáratás első 1000 kilométerénél 9 liter feletti átlagfogyasztások voltak, az mostanra rengeteget mérséklődött: elsősorban autópályán, kisebb részben városban, elhanyagolhatóan kevés országúttal 7.7 literen áll most a fogyasztásmérő (kb. ennyit fogyaszt műszer szerint egyenletes 140-nél is). Ezzel egészében véve elégedett vagyok, bár a korábban használt Octavia (1.4 TSI 150 lóval) takarékosságát nem éri el, igaz, nehezebb is 3 mázsával.
Országúton és autópályán jól érezni a 165 lovat: kellemesen, nyomatékosan húz, miközben csendes marad. Szívem szerint mindenkit beültetnék egy dízelbe, majd utána a benzinesbe, mondja meg, melyik tetszett jobban... Nagyon komoly különbség van kulturált működés terén a benzines javára.
Az autó kényelmes, szép, nem zörög, szinte minden szempontból jól érezhető előrelépés az Octavia után. A tempomat vezérlését viszont nem gondolhatták komolyan... Nagyon bénán lett megoldva. Ugyanígy a 9 hangszórós audiórendszer is halványabb a vártnál. Ugyanígy hiányoznak a csomagtérből az ügyes rögzítő fülek is, de ezeket utólag pótolni fogom.
Egészében véve nagyon elégedett vagyok, azt hozza, amit vártam tőle.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Egy 2004-es 1.3-as Fiesta-nál mitől lehet az hogy este bejártam vele reggel nem indul el az autó, és azóta sem. Tekeri de nem indul be. Szikra van, gyertyákon látszik hogy benzint kap, gyújtás ráadásakor hallani a benzinpumpát is hogy megy. Találkozott valaki már ilyennel?
-
#31600896
törölt tag
Üdv. A 2 hátsó futóműrugót akarom cserélni MK2 focusban. Melyik márka javasolt belőle?
Új hozzászólás Aktív témák
- Parfüm topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- CES 2025: társnak tervezett robotokat prezentált a Realbotix
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gyúrósok ide!
- Milyen légkondit a lakásba?
- One mobilszolgáltatások
- Elite csúcstáblával készül a Xiaomi
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- További aktív témák...