Hirdetés
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Real_Necro
veterán
válasz #31733248 #24089 üzenetére
A Firestonet sem adtam el, ott hagytam gumisnál, mondjuk az majdnem indikátorig kopott.
Ha idén még jó ez a Hankook, megfontolom, hogy már nem veszek újat, hanem ezzel adom tovább jövőre meg az új Conti télivel.Leszűkítettem kicsit, milyen vonalon szeretnék tovább mozogni MK IV fl-ről. Ebben nagyon szerepet fog játszani, hogy hogyan változik a használtautó piac.
A vágyam most az Edge, de lehet kipróbálom az MK V-öt előtte.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #21270 üzenetére
konkrétan az 1.6 GDI kipuja izomból kormos,miközben a chipes diesel mondeoé fémtiszta.
néztéttek a tc új mondeo tesztjét? nemtom honnan szalajtják az újabb tesztelőiket, de brutál béka feneke alatt van a szinvonal. a hibrid mondeonak akár kombi, akár sedán töredék a csomitartó használhatósága, a motorja béget, és ahova való a nagy diesel, ott szenvedés, és csak hátulütője van a hibridségnek.
erre rá kéne egy "teszt"nek világitani, itt meg erről nyomokban se találtam infót. anno eléggé rá voltam izgulva a hibrid mondeora, 2 éve még gondolkoztam rajta. másfél óra elég volt ahhoz, hogy soha még egyszer eszembe ne jusson
[ Szerkesztve ]
-
Erdei88
veterán
válasz #31733248 #20762 üzenetére
Én csak a 95-ös alapáras MOL-benzint használom, kint INA kútnál tankoltam. Próbáltam prémium üzemanyagot is, de semmilyen különbséget nem láttam.
Ugyan nem az 1.5T motor, de nemsokára annál is kiderül, de 1 literes ecoobostnál bizony észrevehető volt a MOL-os 95-ös és az OMV-s Maxxmotion közötti különbség. Fogyasztás és dinamizmusban is -
bajnokpityu
félisten
-
nfsu17
veterán
válasz #31733248 #20730 üzenetére
az komoly.
szerintem én nem fogok összehozni ennyit sosem, pedig törekedni fogok rá, ha lesz kedvem majd.
a 47e km is egy év alatt szép
nálad nem fognak lekormolni a szelepek.
nálam meg igen.
a kipuf. végén, az alján, ahol kicsöpög a víz, ott neked kormos?
nekem szinte már új kora óta kormos a kipuf alja...meg persze a belseje is.
pedig mostanában már OMV 95 maxmotiont tankolok, hogy kicsit tisztítsa.
mondjuk a fogyiteszt az pont egy sima MOL 95-ös volt.---------
A győri Árkádban van egy S-Max kiállítva, oldalán....2,500.000 ft állami támogatással.
Csak nem volt ott, hogy mennyi az annyi.
ForTop volt amúgy.[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
válasz #31733248 #20738 üzenetére
igen, tudom, de sokat számít az üzemanyag minősége is. Én pl. sajnos a fogyasztás szempontjából a lehető legrosszabb körülmények közt kell használjam a kocsit, de ezzel a 6 liter körülivel elégedett vagyok, nem parázok rá különösebben. Öcsém 1.6 benzinese 8 felett evett nálam, amikor cserélnünk kellett.
Ezt a 2600 km-t amúgy nagyon komoly, 61 km/h-s átlagsebességgel sikerült letolni, pedig a nagyja autópályán volt, szóval nem volt egy egyszerű menet.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #19966 üzenetére
Ez hülyeség. Mint már írtam. 6.3 volt a 2eves átlagos 190 lovas chipes mondeoval. Dpf on, és általában sor elején mentem..
Smax többet eszik, nyilván. 160nal benyas tuti 9+ de inkább 10+
cappa72. Mi nagyon siettettuk. Nem tudom mennyi értelme volt, kb senki se tudja mit kéne csinálni innen.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz #31733248 #19920 üzenetére
amiket eddig néztem az alapján hasonló lóerős benzin és dízel között átlag 2 liter a differencia a dízel javára, átlagosan ennyivel számoltam
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #19920 üzenetére
6.5öt nekem a mondi kb 160nál evett a 2.0diesellel. ahol a benyás garantáltan 10 fölött jött volna ki. TSI 1.8 160nál 10fölött volt. ez a motor amúgy nagyon takarékos volt, M0n 5.2vel el lehetett járni, ettől nem hiszem, hogy még takarékosabb lenne az 1.5T
városban jönnek ki ilyesmi eredmények. városban a 2.0 nekem 8.5 körül evett, ahol a a TSI 10. az másfél difi. városon kivül nem hiszem el, hogy csak másfél lenne a nagy átlag diferenciája.
nomeg azt se felejtsük el, hogy a turbo benya csak addig takarékos, amig nem kezded el nyomni neki, utána viszont drasztikusan sokat eszik. a diesel nem büntet ennyire, ott nem litereket jelent a használat, hanem deciket.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #31733248 #19733 üzenetére
Nálam a BC közel 2 litert csal a valós fogyasztáshoz képest. Szerinte 8.2 liter az átlagfogyasztás, valójában meg inkább 10.2 liter.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz #31733248 #18595 üzenetére
De nem is ez a lényeges, hanem ahogyan ténylegesen is használja az ember.
Ez pontosan így van. Csak szimpla kíváncsiság hajt(ott), hogy ha nagyon finoman közlekedek, akkor mizu'.
Amúgy meg szeretek menni, ha lehet (ha nem, akkor meg nem). Két éves átlag eddig 6.3 l/100km, ~35000km-t megtéve (legtöbb 7.9, legkevesebb 5.5).
A régi Galaxy (1.9pdtdi) esetén olyan 6.6 körül volt az 5 éves átlag, ~70e km-t megtéve.
Persze felmerülhet a kérdés, hogy ennyi (eévre visszaosztott) km-hez minek dízel. Hát a tömeg miatt. 1700kg-ot azért egy 2l-es dízel jobban elvisz, mint egy 1.6-os benzines - kb. ennyi a magyarázata.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
ribarszki
őstag
válasz #31733248 #18354 üzenetére
Te vagy az én emberem! Milyen az Octavia után az S-Max? Csendesebb? Hogy kezeli az úthibákat? Lágyabb a futóműve? (Nekem zörög az Octavia minden úthibánál, ha egy 5Ft-oson átmegyek azt is megérzem..)
Amúgy most voltam a szalonban, és megnéztem az S-Maxot. Nagyon tetszik, sokkal jobban így élőben mint a Kodiaq.
Viszont a szalonos azt mondta erre az igénybevételre (évi 10-12.000km, 90%ban főút, pálya), hogy az 1.5 165lovas benzineset vegyem. Többet fogyaszt 2 literrel, de 800.000Ft az árelőnye. Nekem 8év kellene, hogy a dízel felárát elérjem a többletfogyasztással. (Igaz csak 245Nm, és legtöbbször megpakolva utazunk 3 gyerekkel, viszont kényelmes tempóban megyek.)A mostani Octaviam 1.4tsi+dsg. Na ezt kéne eldönteni, hogy elég-e a benzines hozzá.. Sprintmonitor.de szerint 8,8L a benzines átlagfogyasztása.
-
ribarszki
őstag
válasz #31733248 #18351 üzenetére
Most 3as Octaviam van. Ami bánt benne, hogy nagyon üt a futóműve és hangos. Minden úthiba behallatszik, dübög.
Azt hittem a Kodiaq már jobb..Én nem száguldozok. Olyan autó kell ami csendes, ring mint egy hajó, kényelmes 3gyerekkel. Volt 124es Mercim, az ilyen volt. Az Octavia utána hatalmas csalódás volt. Szóval ezt a kényelmes autót keresem, jó csendes futóművel.
Csak ez a nyöszörgés zavar amiről írnak a népítéletben.Évente 12.000kmt megyek. Ennek 90%-t főúton és pályán. A száguldozást már elengedtem. Melyik dízelt vennének? A 150 vagy 190 lovasat? Én alapból manuálissal néztem. (Most Dsg van, de mindig ott a félsz, hogy mikor tédel le a szárazkulpongos.)
Amúgy mi a reális kedvezmény Fordéknál. Nekem elsőre 15%ot engedtek.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #31733248 #18291 üzenetére
Nem tudod más autóra ráhúzni. Kapsz postán egy bluefin eszközt, ez lehet akár használt is. Regisztrálod a kliensprogramjukon keresztül, OBD-n lementi az autód gyári ECU-ját, majd feltöltöd nekik. Onnantól a Bluefin csak a te autóddal megy, csak arra tehetsz fel programokat. (igazából 2 van, a gyári és amit a superchips ad).
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz #31733248 #18282 üzenetére
Évente érdemes cserélni, hogy most az 10k vagy 20k az mind1, a motornak jót tesz. Az hogy a gyár 30k-t ad meg az legyen az ő hülyeségük. Superchips féle ment rá, szerintem jó lett, rugalmasabb az autó és simábban jár a motor azzal hogy előbb van nyomaték. Az ár már drágább, Március 31ig volt akciós.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
darvinya
titán
válasz #31733248 #18144 üzenetére
Szerviznek az a jó, hogy gari lejárta után motor cserét kell végezniük, mert az hoz vele több cserét is.
Magyarul egy új autót építetsz, jó drágán.Olaj olyan dolog, hogy az felel legjobban a kopó alkatrészek élettartamért.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #17826 üzenetére
nagy meglepi már nem ér TSIvel, évek alatt már kiforrottak. ettől még a hirük szar, de simán vennék megint 1.8 vagy 2.0 tsit újra. meg szijas 1.4et is 2013tól. ha nem hajtod, takarékos, mindegyik erősebb, mint papiron, nem problémások, stb. 80-100e kmnál lánccsere, és csók. szerelve 140e, ennél a ford szija se olcsóbb.
és értem én, h benzin meg hahu, de az nem sokat jelent, h mennyiért keresnek madarat én tutibiztos nem vennék se 1.6 ot se 2.0t. (környezetem hibaszázaléka: 100% szar volt
ha kiszűröd az 1.5-re, akkor nem marad túl sok. amiket anno 6ért megvettek, azt most 3 évesen 70e környékén 4.5ért adják, ennyi. ez jól hangzik, de el is kelnek?
egyébként durva, hogy 1db titanium 1.5 kombit találtam, kékben
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #17822 üzenetére
5 éves benzines mondeo ertekveszteset honnan látod? Van 1.6 és 2.0 turbo. Mindkettő hulladék motor. Superbnel a régiben fosok voltak szintén, de az új superb már nagyon jó tsi ket kapott. Csendesen, erősek, problemamantesek, és ha akarod takarekosak.
Mk5 mondeo új az 1.5 de már van hengerfejes 2 éves a topicban, varhatoan gariban cserélik.
Ezekhez a dieselek illenek, eladások nagy része mindkét esetben diesel. Ami meg mindkét esetben jó motor.
Oktav egyébként focus kategória.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #17421 üzenetére
az Yos ford felniből nincs esetleg 16os?
bár nem könnyű eleve Yost találni semmilyen méretben.nekem a télim 16os, nyárim 17es. Van difi, igen mondin (nem is értem, mit bohóckodnak a 18assal, pláne 19essel), de a 17es még éppen az élhetőség határán van /45ös gumikkal.
-
forintuser
őstag
-
flymi
addikt
válasz #31733248 #16214 üzenetére
Persze, nem sajnálom én senkitől. Mikor meglátok egy csúcsjárgányt, az első gondolatom az, hogy hűha, jó lenne megnézni közelebbről. Aztán mikor meglátom, hogy valami tejfelesszájú huszonéves van a volán mögött, aki épphogy kilát belőle, na akkor jön az ominózus második kérdés, ami böki a csőrömet. Alapvetően nem a dolgozó és produktumot előállító vállalkozóval van bajom, mert igazán nem irigylem. Hanem az ingyenélő, mégis luxusban nevelkedő kakasokkal, meg ezen jampik nőismerőseivel.
Meg aztán ahogy múltkor néztem Panamerát már lehet kapni tizenpár milláért is.
Az a baj, hogy mi még mindig nagyon Kelet-Európa vagyunk. Itt egyszerűen nem működhet az a felállás, miszerint apu dolgozik, anya otthon főz és vigyáz a két-há csemetére a saját kertes családiban, majd minden második-harmadik évben levedlik a kocsit és vesznek újat. Egy fizetésből nem lehet megélni és családot + házat fenntartani. Képtelenség.
Na, OFF vége.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
OPiiPO
veterán
válasz #31733248 #16198 üzenetére
"Senki ne értse félre (mert óriási baj, hogy így van), de azzal, ha alkalmazott leszel, ebbe gyakorlatilag bele is nyugszol (kevés kivétellel)."
- ez erősen túlzott általánosítás, de karácsony lévén nem akarok flame war nyitni[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #16198 üzenetére
Azert tudok nem egy alkalmazotti fizu rol, ahol keményen kell sokat dolgozni, de aránylag simán ki lehet hozni új autót.
Es ha megvan, se biztos h éves szinten drága az új. Sőt, mi pl kevesebbet buktunk az új vagy szinte új autonkon, mint pl a 3.5 éves mondeon. Második legerosebb bukom az 5eves foka volt.
-
kelly416
veterán
válasz #31733248 #16160 üzenetére
Ezért gondolkozom most nagyon azon, hogy veszek egy Lodgy-t szalonból. Arra lesz casco, nem öregszenek el 2 hónap alatt a szilikoncsövek, nem kell utólag fmtransmitterrel meg egyebekkel kinlódni... de adósságtenger még min. 3 évre, vagy inkább 5-re... nincs jó döntés, csak döntés, következmények és sodródás az árral.
-
senior tag
válasz #31733248 #15676 üzenetére
Bevittem, találkoztak már ilyennel, szétszedik megnézik. Mentünk egy kört a múltkor, hallották, hogy ropog, ma kellett visszavinni, ma persze nem ropogott, de szétszedik és megnézik. Kérdésem lenne, hogy a patentbolhák eltörnek ilyenkor? Remélem nem. Azt mondták, az a legjobb ha nem kell szétszedni. Hát remélem egy szétszedéstől nem törnek szét.
Your car, your life ;)
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #15664 üzenetére
2Mel sztem többet is ér az optima, hiába kisebb. és nekem pont ez fáj, hogy már nincs 2M difi, magam részéről az eddigi árat találom korrektnek, és a mostani "normálisat" túlárazottnak.
gondolhattam, h lesznek ford elvakultak a ford topicban, de perpillanat nem nagyon kérdés, h melyik márkák melyik tipusai a legkevéssé problémásak. toyotát én már nem venném a problémamentes tipus ok közé.
fordnak volt pár tipusa, ami az életciklusa végére akár átlag feletti megbizhatóságot tudott (mk4.5 mondeo fókusz 1, stb..) de nagy általánosságban nem lehet azt mondani, hogy a ford az mindig megbizható. szerintem. mondom úgy, hogy én jókat vettem, és nem volt bajom egyikkel se, de irdatlan sokat szapulják az utóbbi 4-5 évnyi fokuszokat és mk5ös mondikat a cimboráim. az azért árulkodó, hogy a kérdésre, h megvennéd-e magadnak hangos kizárt volt mindtől a válasz.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #15657 üzenetére
Kombit akkor nem akcioztak, amugy bevallaltam volna. Most kene 200al tobbert nekem is. De teszt titant parkolo tablafelismerovel 6,8ert adnak ennyit mar nem er. Amikor ott az optima, sokkal magasabb megbizhatosaggal, igenyesebb kidolgozassal. Vagy kicsit meg tobbert insignia.
-
kelly416
veterán
válasz #31733248 #15565 üzenetére
Ok, hogy limit +10km/h, de országúton 60-ról mennyi idő alatt éred el azt a 100-at? Az is nagy kérdés ám. Én félnék is új autót venni, mert nagyon élvezem, amikor oda lehet lépni neki és meglódul, az újakkal meg ugye eleinte csak óvatosan kellene közlekedni. Neked is bőven ajánlott még az óvatos közlekedés, így annyira szerintem nem is kellene sokat egyen, de mindenképpen el kell ismerjem, nagy bódé, kis motor, mégis jó a fogyasztása. Ismerős 1.4-es SCross-al jár 5,5 környékén (napi szinten szomszéd településre jár át dolgozni, úgyhogy relatíve sok hosszú, kevés város, és én annak is elismerően bólogattam.
(Én a 2.0 TDCI fókával nem tudok nagyon 6,5 alá menni városban, de szeretem is megléptetni néha, mint írtam is. És lép is, ha szeretném. ) -
-
senior tag
válasz #31733248 #14889 üzenetére
Hát én csak a vízszintes csomagtér pakoló részét fóliáztattam, ha pakolsz be valamit sérülhet, de részletes képeket holnap fogok ide feltölteni. A kerámia egy olyan bevonat, mely a fényezést ellenállóvá teszi az időjárási vizsonyokkal, valamint a vegyszerekkel szemben, nem tapad meg rajta semmi. Előző kocsimon is volt. Könnyű volt mosni, soha nem volt traffic filter (porréteg, melyet csak a kézi mosás szed le), véd az UV ellen, nem ég bele a bogár, madárürülék, fagyanta, stb. minden könnyen eltávolítható, stb. 4 év garancia van rá.
Your car, your life ;)
-
senior tag
válasz #31733248 #14887 üzenetére
Köszi!
A következő elemeket fóliáztattam a Nortekkel, Hexis anyagból: Vízszintes csomagtér pakoló része, lakkfekete B oszlopok, kilincsöblök, teljes motorháztető, tükrök, fényszórók, ködfényszórók, nappali LED menetfény,
teljes belső küszöbök, teljes első lökhárító.A fóliázás összesen 230 ezer volt, a kerámia 140.[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
senior tag
-
senior tag
válasz #31733248 #14734 üzenetére
Találtam facebookon 2 üléshuzatost, elég profiknak tűnnek, az egyiknek van 25 db 5 csillagos értékelése és képek alapján is meggyőző. Írtam mind a kettőnek, majd meglátom mi lesz.
A Wifit is élesítettem, ahogy láttam azon keresztül lehet frissíteni a SYNC szoftvert. Mobilos appok meg a licencek (vagy valami ilyesmit mondott az értékesítő) miatt még nincsenek.
Your car, your life ;)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #31733248 #14534 üzenetére
Olajos DSG tartós, a szárazat pedig tudják javítani részletekbe menően Multitronicra is van specialista. VAG példányszámok miatt arra jobban megéri ráállniuk, ez van.
Rács: nézegess cikkszámokat, szerintem ua. PP úgyis biztosítja az ingyenes visszaküldést.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz #31733248 #14518 üzenetére
Nem rég volt egy mondeo tulaj powershifttel megadta magát, nem lehet javítani 1.5 milla az új.
Én találtam neki ebayen egy használtat félmilláért, azóta nem tudom, hogy megvette-e.
Jó az automata csak baja ne legyen szokták mondani.Amúgy a Powershift megszűnik, vagy legalább is kukázzák a duplakuplungos megoldást, visszatérnek a hagyományoshoz gondolom nem véletlen...
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #14510 üzenetére
200lovas 1.8TSI után vettem mondeot, vissza nem ülnék bele, hiába megy kicsit jobban egyenesben a skoda.
izlés dolga.
útáltam, h a skodán minden porcikáján érezteti a vw, h ócsósitott, illetve sehol sincs futóműben, kormányzásban a mondeohoz képes. még az RS se. arról nem is beszélve, hogy egy 5 éves passat 5M, amin össze-visszalógnak már az ajtók, mondeoból 3.1ért vettem 3 éveset, ami sokkal jobb állapotú volt. és jobb vezetni+nagyobb, műszakilag meg semmivel se rosszabb. belül persze jóval kevéssé kidolgozott a mondeo.nemtom hol olvastad, de annak a forrásnak szerintem ne higyj. 1.6 és 2.0 is PSA eredetű diesel, más hengerfejjel.
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #14508 üzenetére
iszonyat túl van tolva ez a tiltásosdi. lesz olyan város, ahol lesz olyan központi pici kerület, ahova nem mehet be, ennyi. mivel én általában 2-4éves használtat veszek, ezekbe már beárazódik a dieselbotrány, tehát jóval olcsóbbak, mint amennyivel valóságban csökken a használhatóság.
hát nézd, mi általában 120+al szoktunk túrázni, itt semmi esélye nincs benyásnak fogyasztásban, és egyébként erőben se sok, amikor 2tonnát kell mozgatni.
egyenetlenül jár, rázkódik, igen, ez jogos. majd a villany jó lesz, de épp lenyomtam egy 250kmnyi szerpentin+400km pálya témát, összesen 15percnyi pihivel, erre egyelőre nincs villanyos alternativa. majd ha 500km megy egy 20-30perces töltéssel nagy tempóval, akkor váltok.
érdekes lesz mondeot venned, ha nem oké a francia. lévén francia motorok, francia komfortelektronika, stb...
egy pár éve nincs semmi baj velük, ellenben sokkal több designötletük van, élhetőbb a belső tér, stb..[ Szerkesztve ]
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #14164 üzenetére
azt tudod, h a chip általában duplájára növeli a dpf terhelését dieselnél. gondolom közvetlen befecsis benyánál is hasonló lesz. no nem para ez, kb 2x olyan sűrűn fog regenerálni, csak hagyni kellneki, h lefusson a regen.
az erőátviteltől se félnék túlzottan, inkább az öreg, sokat futott kocsiknál irták, h chip után kuplung behalt. nyilván annak amúgyse lehetett már sok hátra. -
nagyúr
válasz #31733248 #14115 üzenetére
Ismerős oktávja, ami a mostani FL előtti, 1.4TSI DSG volt, kombi, az mocsok mód 7l körül evett. Néztem a BC-t és nem hittem el. Jó nem nagyon városozott vele, dugóban sem araszolt, de akkor is jó érték. A ford ennél kb. szerintem 1-2 literrel biztos többet kér majd.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest