- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Üdv!
Az új focusok (2014-től) automata váltójával van valakinek valami tapasztalata? Illetve a 150LE körüli dízelmotorral. (2.0TDCi) Ajánlott/nem ajánlott?
Előre is Köszi!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Sziasztok!
2012/7 havi Focus 2.0TDCi-t nézegetek, 147k km van benne, nem magyar volt valószínűleg. Érdemes vele foglalkozni? Hova kellene vinni átnézetni Pesten (kelet pest főleg) illetve mit érdemes azonnal cserélni?
Előre is köszi!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Ő lenne az. Nem tűnik rossznak, pénteken megpróbálom megnézni még világosban, plusz kipróbálni. Esetleg mire figyeljek? Beindításnál? Utána? Menet közben? 1.6TDCi van cégnek, ahhoz be tudom lőni de szakértő nem vagyok Ja és esetleg egy javasolt szerelő? Vagy vigyem hivatalos szervízbe átnézetni ha oda jutok?
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Atlantis #2621 üzenetére
Hány év gari van rá? 5? Én inkább venném nyomatékosabb motorral, az 1.6 szívó mégha változó szelepvezérléses is, szerintem alul nem kellően nyomatékos, felül csak ordít, ereje nem sok, és városban annyit eszik, mint a turbós, sőt. Na mind1.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Atlantis #2627 üzenetére
Én az 1.8-as civic-em is lomhának érzem, nagyon kell pörgetni, hogy előjöjjön a 140 pacija. Városban nem rossz, de ha ki akarsz lőni vagy behussanni egy résbe, akkor bizony 3000 fölé kell menni és sokat gangolni.
Egy 1.4TSI pl. sokkal nyomatékosabbnak érződik, és jobban is szedi a lábát.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Atlantis #2630 üzenetére
Nem az lenne a lényeg egy városi autónál, hogy agyon legyen pörgetve! 12 literrel ki akar közlekedni városban egy 1.8 szívóbenzinnel, ráadásul üveghangon pörgetve??? Én biztosan nem. Kezdenek kiveszni a szívómotorok és pont azért mert az EU szabványok megölik őket, nem véletlen van turbósítás. Oké downsizeing is, de nem csak az...
Ez a láncnyúlás már csak legenda, azok jönnek vele, akik 2011 óta nem olvasnak újságot, kb. azóta nem probléma ezeknél a motoroknál. A szívóoldal tisztítás meg smafu ahhoz képest, ha úgy áll meg a kocsid, hgy utána félmilliót ráköltessz.
Nekem többet ér az, hogy a kocsi halad, megy, mint hogy azon izguljak, mikor villan fel a check engine ami 30 év alatt, mióta autóban utazom, 1, azaz EGY alkalommal történt meg, akkor is trafóhiba miatt, ami 40ezer Ft volt. Fúúú....
Az 1.6 ecoboost azért lett nyugdíjjazva, mert a Focus globális termék, és Kínában pl. az 1.5 liter a határ az adónál. Puff, megérte nekik! Nem azért, mert szar volt az, nemnem. Megint nem tetszett elolvasni a házit, csak a fejlécet
Lassan nem lesz felára a turbónak, a kockázat 5 év gari mellet micsoda is? butaság nemtöbb! Gari lejártával eladod és szevasz. A túl sok hidegüzem meg SEMMINEK se tesz jót. A szívóbenzin ellustul tőle.
(#2631) kcsa: Ilyen autóm van, mivel példálozzak, amim nincs???
kérdés kinek mi az élhető, ha az ember szürke egérként halad a birka forgalommal, akkor elég a 900 köbcentis matiz is.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Pardise #2633 üzenetére
Be fog válni, nem lesz vele gondod, csak mi megőrülnénk benne Irigyellek, mert az igényeidnek megfelelően tudsz autót választani, az enyémek sokkal többe kerülnének. De én bevállalok egy turbóst simán, és lehet, hogy 5-10 éven belül eladom, ahogy 5 év alatt a civic-et is meguntam és el fogom adni, valószínű egy turbódízel Focus-ért
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz radi8tor #2654 üzenetére
Ó az én igényeim nem ilyen durvák, persze szívesen tespednék egy Merci-Audi-BMW trióban, de ha reaálisan gondolkodom, akkor egy Focus kombi, akár ST, akár sima, vagy egy Mondeo nekem untig elég. Persze dízelben, az 1.5 ecoboost 182 lóval nem volt meggyőző, igaz csak 1x ültem benne, lehet frissíteni fogom az élményt.
Eddig szívó benzinjeim voltak, de mióta van a családban/cégnél turbódízel, és vezettem TSI-t, azóta a szívó nekem csak 3.0 vagy afölött lenne elviselhető.kcsa: 2.7 CDI E-mercedes, 5 henger, pályán 6.2-es fogyasztás, az 1.8 szívó 7.5 alatt nem áll meg 130-nál, fölötte meg már 8-9. Ennyi...
Az 1.2-esnek kicsi a köbcentije, küzdenie kell. Amúgy a Puntom is 1.2 volt és 7,5-el eljártam vele pályán, szóval nekem itt megint hibádzik valami.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Pardise #2666 üzenetére
Írtuk, hogy városi használatlán NEM kell járatni, beleülsz mész, leállsz. Nem lesz baja a turbónak. A városi használattal olyan hibák lehetnek, amik egy szívónál is előfordulhatnak. Nem kell rugózni tovább, azt veszed amit magadnak jónak érzel, a mi véleményünk eltér, nem fogunk ezért megkövezni, és rosszul sem döntesz.
Azért fotókat és tapasztalatokat szívesen látunk majd!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Pörgesd csak, és pörögni fognak a számok is tankolásnál... Nemtudom miért akarsz megdumálni, mikor 3 szívós autóm volt, most is azzal járok, és 8-9 liter alatt egy 1.6-1.8-as autóval csak úgy jársz városban, ha kvázi útakadály vagy. A dízel 1.6 focus 7 literrel megy városban, kis távokat. Én napi 40-et megyek, egyhuzamban huszat, és a fentebb írt fogyasztással szenvedek úgy, hogy a kocsi hegynek fel állandó pörgetést és visszagangolást igényel. Dinamikus haladáshoz nyomni kell neki, és akkor 42 literből kvázi 460km-et mész. Állati... Neki se lesz sokkal jobb, hacsak nem hódol be, és sosem gyorsít ki rendesen, vagy akar bejutni egy kocsi elé, hogy ne 40-el, hanem teszem azt 60-al suhanhasson át a városon.
Egy turbóbenzin visszagang nélkül 1500-tól megcsinálja ezt neked, de ezt végre leírtad... Viszont ez a nyafogás, hogy kinyírja... Ki, meg az is ha beleszáll oldalról egy IFA, mindkettőre alacsony esély van. Csak a magyar ha negatívat hall már károg, ha pozitívat, meg azt, hogy ennek így kéne lennie alapvetően... bhah
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Miért ne hasonlítsam össze? Pont az lenne a lényeg, hogy meglássuk, melyik a legalkalmasabb az egyes közlekedési szokásokra. De beszéljünk csak szívóról, mert csak az a jó, mert az sosem romlik el.
Nem nem értem mit akartok mondani, mert ti is meg akartok győzni valamiről, aminek eddig csak az ellentettjével találkoztam. De sebaj.
Ezerszer leírtuk már: Ha ésszel használod az autót, betartod az írott/íratlan szabályokat, akkor szinte bármit vehetsz, nem lesz vele problémád jó ideig. Ha meg mégis, az pech, de ennyi erővel be kell bújni a föld alá a koporsóba, mert holnap vagy elüt valami, vagy a fejedre esik, vagy megüt az áram, kapsz egy hirtelen szívleállást, stb.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Ł-IceRocK-Ł #2675 üzenetére
tomiii leírta, én csak csatlakozom: Egyre ritkább, hogy normális tempóval lehet haladni a városban. Egyfolytában belefutsz olyan elemekbe (direkt nem írok rosszat senkiről csak gondolok) akik valamilyen számomra megmagyarázhatatlan okból nem indulnak el zöldnél, nem képesek normál dinamikus gyorsításra, ésszerű sávváltásra, (erre pont tegnap volt példa, kerepesi pillangó után elhagyjuk a róna felé kanyarodót, erre elém és az előttem lévő közé beszuszakolja magát egy egyén külsőből belsőbe. Kimegyek külsőbe, melléérek és ránézek, hogy ezt most vajon MIÉRT??? Mert biztos majd balra megy az örsnél, ami majd 1 km még ), haladni a forgalom ritmusával, stb stb. Ezeket mind ki kell kerülni, megelőzni, különben minimum 15 perccel is később érek haza vagy munkába. A fogalmatlanul kóválygókat már nem is említem, én is szoktam utcákat keresni, de azért előtte megnézem, hova megyek, nem úgy majdleszvalami alapon indulok el.
Ez az állandó elsőzés ez vicces, de nem erről van szó. Haladni szeretnék a célom felé, nem elindulni/megállni folyamatosan valami hibbant miatt, aki a szép szeméért ment át a forgalmin, nem azért, mert képes autót vezetni. A legjobban azt szeretem, amikor egy hasonló dinamikusabb sofőr mögé be tudok állni akár pályán akár városban, mert akkor nem nekem kell küzdeni a hülyékkel. Első legyen az, akinek ez a feladata (versenyző), én az egyenletes, folyamatos mozgás híve vagyok!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Pardise #2684 üzenetére
Neked csak az 1.0-es vagy az 1.6 szívó a jó, az 1.5 felesleges lenne és mint írtad drágább, a dízel meg nem szereti a városi megyek 2km-t, megállok 10 percre, megint megyek, megint megállok játékot. Igazából a turbós benzin se annyira, de elviseli és emiatt az 5 év alatt hibád nem lesz, vagy gariban meg lesz javítva.
Nem rábeszélni akarunk semmire, csak megmutatni, hogy nem csak szívóbenzinből áll a világ, és vannak bizonyos esetekben sokkal jobb alternatívák.
(#2685) Goose-T : Neked ez jött le? Van baj... Amúgy ha halad 2-3 autó 60-al és közéjük vág egy hibbant 48-al annak nemigen örülök, de más sem.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
nagyúr
Üdv!
Ha minden jól megy, Október végén jön az új családtag, egy új Fóka kombi
De lényeg a lényeg: azonnal kelleni fog majd rá téligumi, felnivel. Én most arra gondoltam, hogy elég lehet a 16-os gumi (17-es a gyári, és ez a hibbant 215/50 R17, ami drága buli), és akkor tudnék venni egy ilyen kombót:- felni: [link]
- dísztárcsa: [link]Ilyen van a mostani céges Focuson is (tudtommal), hiába írja az oldal, hogy ez csak a II-es genre jó, szerintem nem sokat változhatott az osztókör...
Szóval erre irányul a kérdés, hogy jófelé tapogatzózok-e, illetve ha nem, hol találok III-genes nagyközű lemezfelnit amire jó a linkelt dísztárcsa
Előre is köszi, és majd novembertől aktív tagja igyekszem lenni a topicnak is (ha nem baj )
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #9958 üzenetére
Ezt most így elsőre nem értem, akkor nem javallt gyári felniket nézegetni, mert gyengék, könnyen deformálódnak, ha találok 20-30 között nekem tetszőt alufelnit, inkább tetessem fel azt a télivel?
És figyelni kéne a TPMS-re is ezek szerint. Ez kerekenkénti? Jeladós?Szlobi: 1.5 Ecoboost 150LE Automata ST-Line. A dízelnek leáldozóban, nem mertem, és nekem amúgy is dízelből az ST kéne, de az 9,5 misi
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Nincs vele tapasztalatom De a központi műszeregységen csak van pillanatnyi fogyiérték. Ha nincs, akkor ennyi. A 2009-es civic-em is csak egy skálán mozgat egy csíkot, deciliterre pontosan nem adja meg a pillanatnyit. A mostani Focuson sem tudom, illetve nem emlékszem, hogy írja-e. Esetleg Youtube-on lehet keresni videót róla, hátha látszik.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz SzlobiG #10005 üzenetére
Nekem azért gyanús, mert ha a gyári értékeket nézed, a 182 és a 150 lovas között csak lóerő difi van, nyomaték nincs.
Az a kérdés, hogy milyen programot tesz rá, ha gyárit, akkor elviekben csak a lovak száma nő, a Nm nem. Ha viszont egyedileg programozott cucc, akkor arra tuti nincs gyári gari. Nekem emiatt elég nagy kérdőjel ez. Kár lenne pár lóért és nyúlmókusért 5 év garit kidobni az ablakon.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Tenkjú!
Jó kis grafikonok. A gyárin látszik, hogy sokat reszelgették, hogy ennyire lineáris, valóban dízeles legyen a nyomatékleadás. Szerintem az nem rossz, én szeretem a dízeles karaktert.
A remap mennyivel másabb, eléri a csúcsot, és már engedi is le. Látszik, hogy nem szórakoztak vele sokat.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Én más turbós/dízeles autóknál a nyomatéknál azt szoktam látni, hogy a kezdeti csúcsot rendesen tartják még +2, max +3000 fordulatig, és csak utána kezd el esni (plató effektus ahogy írtad) míg a remapos a csúcs után esik is vissza, igaz nem drasztikusan, de szerintem már-már érzékelhetően. Végül is mind1, abban a tartományban erős, ahol általában az ember használja.
(#10016) xeon.Szabi: Én évente cseréltetem, szerintem megéri. Azért van por bőven ebben a városban, meg kosz.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Urak!
Abban kérnék segítséget: Kulcsnélküli motorindítós autónál, ha járó motornál kiszállok a kulccsal együtt, elmegyek az autótól, leáll egy idő után az autó vagy pöfög amíg pöfög?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #10551 üzenetére
Kulcs vagy autó?
Felhívtam a Ford-ot, leállítja egy idő után az autót, ha már az autón kívül van a kulcs, már érzi. Ez azért megnyugtató, egyben rablásgátló funkció is.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #10555 üzenetére
Ez TC-n volt 1 hete kb. Valóban, de ezt bármelyik autóval megcsinálja, amelyik kulcsnélküli nyitós és/vagy indítós. A Fordos emberke állította, hogy már lényegében autón kívül állva le fog állni a motor egy kis idő után. Majd meglátjuk
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #10562 üzenetére
Lesz benne, csak kíváncsi voltam milyen a rendszer, ha pl. kiszállok ajtót nyitni vagy ilyenek, akkor leáll-e. Illetve igen, ha benne ülök és kiszednek, de nálam a kulcs, meddig jut a delikvens.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz radi8tor #10568 üzenetére
Van benne start-stop . Amúgy meg nem lakom rossz helyen, itt az egyik legalacsonyabb az autólopási ráta, de az ördög nem alszik, és nem csak 1 kerületben használom.
A bele kerülő extrák miatt akarom tudni, hogy mi van az autóban alapból, mit lehet a kulccsal csinálni, stb. Sajnos az ST-line csomaghoz nincs kulcsnélküli bejutás, csak indítás
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz TayRol #10627 üzenetére
Én most várom az 1.5 ecoboostot, az Astrával volt versenyben, és azt tudom mondani, a Ford a kinézet miatt nyert, tudásban az Astra jelenleg többet ad. Ott dízelt vezettem, az 1.6-osuk kellemes volt, a Fordét sajnos nem sikerült kipróbálni, és eleve benzineset akartam.
Szóval ha nem feltétlen Ford a kiszemelt, ránézhetsz az Astrára is, nekem bejött, csak kicsit csúnyább szerintem, mint az ST-Line Focus
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Real_Necro #10806 üzenetére
Csak kontárkodni tudok: Szerintem a cső alapból jó és kell, hiszen ad egy alap erős fényt, és kiegészítőnek kellhet egy olyan, amit be lehet dugni szűkebb részekbe is, legyen kampós és esetleg mágneses is. Aldi/Lidl néha nyomat ilyeneket elég jó áron.
Pl: [link] 10k szerintem rablás érte...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...