- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
Sziasztok!
Sajnos kissé későn találtam rá erre a topikra, de jobb később, mint soha.
Vettem egy 2006-os 2.0 TDCI kombi fókát, amire hirtelen rálocsoltam némi zsetont feleslegesen, mert balek a volt szerelőm, csak egy turbócsövet kellett volna cseréljek. Cirka 100000Ft többletköltség nem is sok érte, igaz? Na mindegy, a nyakamon maradt részecskeszűrő tisztító folyadék, termosztát, meg egyebek, de nem baj, majd kell később... vagy remélem nem. Elfér a polcon most, az tuti. Örülök, hogy legalább az autó jó már.
Ami kérdésem volna, hogy ez a fajta bluetooth és USB csatlakozó nélküli gyári rádió van benne, de lecserélném egy sima 1din-es rádióra, ami tudja a telefon kihangosítást, viszont fogalmam sincs, hogyan keressek hozzá beépítő keretet. Tudtok ajánlani valami megoldást? Linket, keresőszót, akármit? -
kelly416
veterán
válasz Goose-T #14609 üzenetére
Hát... az átfúrt DPF miatt nem igazán füstöl annyira, mint egy lyukas turbócső miatt. Sajnos tapasztalat. Igaz, ameddig a DPF a helyén van, nem engedi ki a kormot, csak elrakódik, mint állat, úgyhogy ez is saját bőrös tapasztalat. De jó turbócsővel DPF nélkül sem kormol csöppet sem az autó.
-
kelly416
veterán
válasz kelly416 #14594 üzenetére
Egyébként ettől a motortól mennyire elfogadható a 6,5-6,8liter átlagfogyasztás relatíve sok (50-60%) várossal? Én sokallom, mert az előző 626 kombim 2.0TD motorral 5,5 körül evett, igaz, az közel sem volt ilyen menettulajdonságokkal megáldva. Hogy kerek legyen a sztori, no dpf, no egr (és soha többet az a szerelő).
-
kelly416
veterán
Jó látni, hogy nem csak én vagyok ilyen. Nálam is csinosodott az autó, mióta tudom használni. Kapott fém küszöbvédőket (remélem jól írtam), lecseréltem a szőnyegeket, kapott gumiszőnyeget is, krómszínű légbeömlő kereteket, vonóhorgot (a gyári tolatóradír nem látja, csak a futóval áll hadilábon ), ajtónyitásra kapcsolódó ajtó alá világító lampákat, de nagyon gagyik voltak, úgyhogy azt visszavontam, lett bele új pohártartóba pakolható hamutartó aprópénznek, na meg lábhoz világítás, hogy a gyerekek is boldogok legyenek. Ráadásul színváltós, akar a zene ritmusára is állítható. Na meg mivel a gyári Sony rádió se bluetoot-ul nem tud, se usb-ül, így most beépítettem a kesztyűtartóba gyárilag elhelyezett jack-be egy jack-jack kábelt, ami a középső levegőbeömlők egyikén jön ki, a szellőzőre tett telefon közvetlenül rádugható, de majd lesz szép új 1din mindentudó rádió, meg alatta telefontartó rekesz.
-
kelly416
veterán
Ja? Ki is maradt, de ez még a jövő zenéje lesz:
Mivel van a világításnak "auto" pozíciója, de daylight running led nincs benne, vettem olyan ködlámpát, amiben a ködlámpa körül ledes kör is van, az lesz bekötve dlr fénynek úgy, hogy mindig világít, amikor a lámpa nem, ahogy a lámpa kapcsol, a led kialszik. Ezt mondjuk nem én csinálom meg, bár elméletileg nem nehéz bekötni, de inkább szakira bízom. -
kelly416
veterán
válasz bajnokpityu #14652 üzenetére
Mármint az újabbak, mert eddig a "legújabb" egy 1996-os 1.9D szívó Clio volt a családban, meg egy vele egykorú Passat 1.9 TDI, mindkettő szinte ugyanannyit kért városban is, mint országúton. De úgy látom, a magas nyomású motoroknál ez már közel sem ilye. Annál is inkább, mert az utolsó telitank óta (akkor nulláztam mindent, TRIP-et, átlagfogyasztást...) mentem nagyjából 350km-t ma reggelig szinte csak városban, 7.0 az átlag kereken, aztán ma megjártuk Dunavarsány waterworld-öt Szentesről autópálya nélkül (kb. 270km összesen), és így állok 6,5-ös átlaggal ma itthon. Hangsúlyozom, ez a 6,5 a teljes 620km-re értendő, tehát a 7-ről esett 6,5-re, azaz ma baromi keveset ehetett az eddigiekhez képest, és végig ment a klíma. Mondjuk az előtte a városban is.
Jó kis autó ez, úgy érzem, lesznek még közös útjaink. Pl. jövőre Görögországot tervezek, akkor asszem kivillantja majd a foga fehérjét fogyasztásügyileg. Legfeljebb keveset használom majd hétköznapokon, nekem sem árt a tekerés.
-
kelly416
veterán
válasz bajnokpityu #14670 üzenetére
Ejha, akkor nem is mondok semmit, örülök az ennyinek és csendben vigyorgok.
-
kelly416
veterán
válasz bajnokpityu #14674 üzenetére
Ez biztos, de ezt asszem írtam is. Ilyen dinamizmust én még eddig nem igazán tapasztaltam. Veszettül megy, aminek ára is van ugyan, de akkora élmény, mint állat. És nem utolsó sorban hatalmas biztonságérzet is. Sokkal nyugodtabban kezdek bele egy előzésbe, mert amit eddig be mertem vállalni, most nyugodt szívvel, nem csúcsra járatva is simán megcsinálom "hátra tett kézzel és bekötött szemmel". Irdatlan az a 320nm. Volt egy 1999-es 626-os 2.0DITD Mazdám, de az eleve kicsit kehes volt, a villany adagoló helyett mechanikus volt rajta, eléggé szívó diesel menettulajdonságokkal, azért nem is említettem idáig, de mivel a Ford meg kb. közvetlen a Mazda után jött, eléggé nagy kontraszt.
Jo eséllyel, a Kawasaki VN800 Drifterem nem megy ilyen dinamikusan, bár sajnos már nagyon rég nem motoroztam egy jót, a gyerekek mellett nem sok időm és lehetőségem van rá.
-
kelly416
veterán
válasz bajnokpityu #14678 üzenetére
És hová érdemes elvinni optimalizáltatni? Eddig sokat hallottam Rigotech-ről, de kb. senki másról.
Más:
Belerakattam a tempomatot, karosszériavezérlő jó hozzá, úgyhogy akadálya nem volt, működött is egyből. Király, nagyon örültem neki, aztán tegnap próbálnám, nem megy. Mi a fene lehet? Mintha az ON gombra semmit nem reagálna. Gondolkoztam rajta, kiszedem a lufit, meglesem, nem-e lecsúszott simán egy kábel? Elméletben tudom, hogy kellene kiszedni a légzsákot, meg láttam is, de kicsit parázok nekilátni. Elég a leszedett akkusaru, ami csak akkor kerül vissza, ha minden a helyén van? -
kelly416
veterán
válasz bajnokpityu #14680 üzenetére
A rigonal 80ra taksálnák azt, hogy oda viszem, átnézik, elmondom, mit szeretnék, elmondják, mit lehet, megcsinálják, leteszteljük, ha nem jó, variálnak, stb...
Ez a kategória hol van az általad említettekhez képest? Vagy keressem meg őket, aztán majd válogatok? -
kelly416
veterán
válasz jegenye77 #14698 üzenetére
Na ez az, emlékeim szerint ezt már én is hiába kérdeztem. Mondjuk nekem nem volt kiszemelt példány, így egyszerűen kiszűrtem az 1.8-asokat minden további nélkül. Mivel Neked gondolom kiszemelt példányod van, így Téged ez a kérdés sokkal jobban foglalkoztat. De sajnos sokat nem tudok segíteni.
-
kelly416
veterán
Van egy srác, Fordokkal foglalkozik legtöbbet, Ford mániás, és felajánlotta nekem, hogy az eredeti Sony rádióm helyett ad egy sima 1din-es rádiót, ami tudja a bluetooth/usb/sd-kártya funkciókat, plusz kicseréli, adja a kábeleket, a beépítő keretet, mindent ami csak kell, nekem csak oda kell vinnem az autót és elhozni. De ott kellene hagyjam az én rádiómat, merthogy gyüjti azokat. Tudom, a másik rádióról semmit nem írtam, mert nem is tudok most még semmit, csak azt, hogy tudja a fent leírtakat, de tuti nem egy kínai vacak, hanem valami jobb fajta középkategóriás lehet. De nem is az a lényeg, hogy szerintetek megérné-e, hanem inkább az, hogy mennyit érhet a tökéletesen működő rádióm, és mennyit számíthat az autó eladásakor ez az apróság, hogy nem eredeti rádió van benne?
-
kelly416
veterán
válasz patomi #14703 üzenetére
és molnarpeter:
Igen, van konkrétan az én autómba való 2DIN droidos fejegység minden földi jóval megtoldva... 200.000-ért. De semmi szükségem a tolatókamerára - esetleg futóval lenne hasznos, de ott meg pont semmitérő, mert nem a futó mögé lát - nem kell a navi sem, mert ott a telefon a hűtőrácson, nem kell semmi egyéb, csak a telefon kihangosítása, de akkor marad a szellőző mellé befűzött jack, és kissé hangosabb beszéd, ha autóban telefonálnék, mert ott a teló mikrofonját használja kihangosításkor is. Más módszeren is gondolkoztam, de vagy kékfogon tolom át a zenét is a telóról, és minden mást is, vagy mindig hangerőt kell állítani a rádión, ha navigálok, telefonálok. Meggyőztetek, marad a gyári fejegység. R
-
kelly416
veterán
válasz molnarpeter #14720 üzenetére
Azt tudom, de bent van a kesztyűtartóban a jack, tehát mindenképpen ki kell vezessem valahová, mert a kesztyűtartóba még gázabb bekiabálni telefonáláskor , és akkor már marad a jack, mert tisztábban mennek át a zenék is, nem szól bele semmi más, és még a telefont sem meríti annyira, bár a bluetooth úgyis be van mindig kapcsolva MiBand miatt. Még egy darabig zene megy CD-ről meg rádióból is, hosszabb utakon használom úgyis csak a telefont, amikor kell a navi is. Telefonálni meg ráérek megállás után most még kicsit, aztán majd meglátom, mennyire szereti a Xiaomi A2 lite a jack-es kihangosítást ha végre megérkezik, és majd utána agyalok tovább. De amúgy én is gondolkoztam sokat ezen a jack-es bluetooth-os megoldáson, már csak azt kell kitaláljam, melyik mennyire lehet jó, mert az első fmTransmitterem sem igazán volt jó, a második meg csak zenére használható, bár arra kiváló. Roidmi 3s. Egyébként sem hiszem, hogy egy váltó elé belökött transmitter megváltást hozhatna.
Viszont ha már itt tartunk, van Neked vagy bárki másnak ötlete arra, hogy miért talál két bluetooth eszközt is az ideiglenesen használt Samsung A3 2017 az autóban, amit a Redmi Note 4 nem talált? Egyikhez sem tudok csatlakozni a 0000,1234 és egyéb kombinációkkal, úgyhogy fogalmam sincs, de Ford Audio néven van feltüntetve az egyik, ami elég fura, hiszen a gyári fejegységen egyetlen "phone" gomb van, ami tudtommal csak némítja a rádiót, másra nem jó. És érdekes módon, a Xiaomi nem is látta ezeket még véletlenül sem.
-
kelly416
veterán
válasz molnarpeter #14722 üzenetére
140 dodo? Komolyan? Na most eléggé elbizonytalanítottál. És ezt úgy nézem, még akár én magam is beköthetem, eléggé bolondbiztos. Már csak egy kamerát kell keressek hozzá, de az meg van csomagtartó kilincsbe integrált meg mittudoménmilyen, úgyhogy lehet, kötözgetni fogok nemsokára.
-
kelly416
veterán
válasz molnarpeter #14725 üzenetére
Hagyományos fényszóró izzó helyett ledes, az büntetendő, de rendszámtáblavilagításba hagyományos helyett ledes... szerintem azért egy szót sem szólnak.
Majd linkelem, de aliexpress, nem tudom, hogy kell linkelni úgy, hogy ne reflink legyen.
-
kelly416
veterán
válasz kelly416 #14721 üzenetére
Na itt nagyon jól látszik az, amit az előbb leírni próbáltam.
Látja, kapcsolódik, már meg van a kódja is, minden ok-nak tűnik, csak épp a rádió kezelőfelülete hagy némi kétséget afelől, hogy tényleg bluetooth-os, és amikor én hívtam a feleségem, nem hallott semmit belőlem és én sem abból, amit Ő mondott. Szóval érdekes ez így. Bárkinek bármi ötlete? Mindjárt elolvasgatom a könyvét, amit németül megértek belőle, de semmi ilyen nincs benne ehhez a fajta rádióhoz emlékeim szerint. -
kelly416
veterán
válasz kelly416 #14731 üzenetére
Na, a kézikönyve alapján kellene legyen még egy bajuszkapcsoló a kormány mellett, amiről a hívásokat kezelem, de nekem olyan nincs. Pedig ha már felvenni meg elutasítani tudnék, na és leginkább kihangosítva beszélni, minden rendben lenne. Senkinek semmi egyéb ötlete?
-
kelly416
veterán
válasz molnarpeter #14748 üzenetére
Kombim van, mégsem akarom lenyitni a tetőt attól, hogy benne van a krézikönyvben a hamutartó modell is.
De komolyra fordítva, nem a könyv szerint van benne bluetooth, hanem kapcsolódok hozzá (videó), csak működésre nem tudom bírni. -
kelly416
veterán
válasz bajnokpityu #14753 üzenetére
Köszi, akkor így fogok megkeresni valakit aki ért is hozzá, ezen infók birtokában.
Remélem megoldódik valahogy a problémád. Nem látja, vagy látja, csak kapcsolódni nem kapcsolódik?
-
kelly416
veterán
válasz bajnokpityu #14757 üzenetére
A telefon más bluetoot cumóval jól működik?
-
kelly416
veterán
válasz bajnokpityu #14759 üzenetére
Ej, a nyavalyáját neki. Ez így azért kemény dió.
-
kelly416
veterán
válasz TomMusic #14788 üzenetére
Sajnos kinézetre kissé "hügyegyerek" autó, azaz a sötétítés nem tűnik gyárinak, a felnik sem azok, és félő, hogy gazdag család felvágós aranygyermeke megpadlózta nem is egyszer és nem feltétlenül melegen. Persze simán benne van a pakliban, hogy totál mellé lőttem, de én az ilyenektől mindig tartok picit.
-
kelly416
veterán
válasz TomMusic #14795 üzenetére
Én kicsinek tartanám az 1.4 bengát ebbe a kaszniba, de vérmérséklet kérdése. Én 2 évvel öregebbet vettem kombiba, meg 2.0 dízel motorral, de külsőre nagyon erre hajaz, nincs sötétítés, nincs semmi csilli-villi, és igazából azon túl, hogy egy balek szerelő miatt szívtam egy csomót, egy turbócső repedésen kívül minden olyan, amilyennek vártam. Megy, teszi a dolgát, hálás szerkezet. Mondjuk nekem acélfelnik vannak dísztárcsával (gyári Ford ráadásul), még "tatásabb" a látszat, de ezek az ENZO felnik is elég visszafogottak, nem villogni vették szerintem, csak ezek voltak "éppen jó árban, és még csinosak is".
-
kelly416
veterán
válasz #31600896 #14797 üzenetére
Igen, én is nézegettem ilyent, meg sok minden más fajtát is (főleg gyárit kerestem volna, de szinte csak leharcoltak vannak), amikor még volt 300-am ilyen mókára. Egy jó szerelő, és már nem is törekszem alufelnire költeni. Jó nekem az acélfelni, majd tavasszal veszek rá nyári gumit mert még most is a téli van rajta és már marad is idén.
Azért gondoltam, hogy talán az 1.4 kevés, mert drága jó barátom 2004-es 1.4-es sedan Polo-ja nagyon kevés főleg klímával, városban forgalmi akadálynak titulálta, pedig eleve nem egy idegbeteg gyorshajtó a gyerek. Tudom, az VW ez Ford, meg van 4 év a Fóka javára... -
kelly416
veterán
Nekem hasonlóan csinált, amikor a klímakompresszor kuplungja elveszett. Nem vicc, rosszul volt meghúzva a csavar, és leesett a kuplungtárcsa. Mondjuk én februártól áprilisig ki sem akartam próbálni a klímát, Neked még simán megeshet, hogy a helyén van, csak kilazult a csavar és annyira eltávolodott a tárcsa, hogy a mágnes már nem rántja be. Én ránéznék a helyedben, mert általában csak kompresszorral együtt árulják bontottan, újonnan meg annyi a tárcsa, mintha bontottan egyben megvennéd az egészet kompresszorostól, úgyhogy sehogy sem jársz jól, ha elveszik.
-
kelly416
veterán
Szép új dlr lámpák. Na meg a klímát is megnézettem, de vagy 10g gáz hibádzott belőle, úgyhogy azzal nem volt gond.
Legalábbis nekem tetszenek a lámpák, és nekem ez a fontos. 50 dodó volt aliról mindennel együtt, a csíkos fekete műanyagot is adták hozzá, amiben a ködlámpa is volt eddig is nekem. Helyzetjelzőről negatívról kapja a pozitívot vagy valami ilyen (nem én kötöttem be), úgyhogy amikor a helyzetjelző felkapcsol, a led kialszik, és fordítva, úgyhogy mától van értelme az automata világításkapcsolónak is. -
kelly416
veterán
válasz ReFleXx #14933 üzenetére
Nálunk is van pár ilyen a településen, hogy "hangja van, de nem megy sehová" autóval vánszorognak krúzinolás címen. Persze egyszer megkérdeztem egyet, mit is jelent az a szó, nem igazán volt értékelhető válasza. De szeretem, amikor erősködnek, főleg mióta meg van a Ford. Általában csak pislogni szoktak, amikor a tükörből úgy kerülök az orruk elé, hogy se hangorkán nem követi, se nekik nem volt esélyük beletaposni és balra kihúzni, hogy ne előzzem meg. De sajna ilyenkor soha nincs egy rendőr sem az úton, amikor ezeket a manővereket bevetik, pedig Anyámat is szívatták már meg nem egyszer, meg gondolom Feleségem is áldozatul fog esni ha elkezd végre vezetni. Nem értem miért kell rákényszeríteni az emberekre a max. 30-at 50-es határnál, és közben meg röhögni a tükörben hátra bámulva. De nálunk van annyi ökörség, balra kanyarodni tilos táblánál rendszeresen mennek balra, kötelező haladási irány előre táblánál szintén forognak balra, a taxisok a droszton, ami kábé a parkolóból leválasztott szakasz kint állnak a haver taxis autójának a bal oldalán és úgy beszélgetnek... de amikor bementem a redőnységre és megkértem, hogy menjenek ki, és aranyvasárnap fejében amikor mindenki autóval szaladgál egy ködös napon, legalább akkor tereljék le a gyalogláb a forgalmi sáv közepén ácsorgó tarisznyákat a járdára, még a rendőr kérdezett vissza, hogy "mert maga szerint ez szabálytalan?".
Bocs, elkalandoztam, mióta meg van a Ford és jó is, ezek mind nem érdekelnek, öröm és boldogság az élet. -
kelly416
veterán
válasz Hannibhál #14936 üzenetére
Ja? Akkor értelek. Nálam a két gyerek bent az autóban szinte minden hosszabb úton (rövidebben úgysem hallgatnék semmit), az egyik nyomatná a Tankcsapdát, a másiknak kell a populáris vonal, de ha rádiót kapcsolok, akkor léptessem a számot, mert akkor kivételesen meg tudnak egyezni, hogy egyiknek sem tetszik.
Nekem ezért nem kell semmi dob alá, örülök a csöndnek, amikor mégis egyedül ülök bent. De régebb (15 éve) nekem is mindig ment a Csapda csak kazettán, vagy később átjátszó kazettán és discman-en a CD-k az 1.1-es 1977-es Fiestában, bár annak sportdob nélkül is volt jó hangja. -
kelly416
veterán
válasz DeFranco #14940 üzenetére
Nálunk is az van, mindenki szavaz. Általában a fiam Tancsapdára, a lányom, bármi másra, ami pár évnél nem öregebb és pörgős, feleségem leginkább akármire, csak ne veszekedjenek, így én szoktam néha a diktátor lenni, kikapcsolom pár percre büntiből, aztán meg inkább vissza, hogy ne a veszekedésüket hallgassam.
-
kelly416
veterán
A legegyszerűbb, hogy körültekintesz, mi van még bezárva vagy mit lehetne még bezárni, ahová a normál kulcs nem jó. Akár kesztyűtartó kulcs is lehet, én már láttam olyant is. Esetleg tanksapka kulcs, és azóta kicserélték a tanksapkádat egy eredetire, csak a kulcsokat felejtették el levenni.
Szerk.:
Vedd le a kulcsról, hagyd otthon, és szükséged lesz rá.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz szuszinho #15037 üzenetére
Az nagyon nagy királyság. Én nem tudtam áttenni a bicskába az elektronikát, így meg sem fordult a fejemben, hogy az imo chip-jét piszkáljam, bár állítólag 4-5 ezres körül be lehet szerezni olyant is. Mindegy, maradtam a gyári kulcsal, van egy marék (1 bicska, 2 sima) nyers kulcsom és 1 másolt bicska, majd vagy elajándékozom, vagy benne hagyom az autóban, amikor eladom.
-
-
kelly416
veterán
válasz Real_Necro #15074 üzenetére
Nem-e esetleg megpróbált valaki kicsempészni belőle üzemanyagot, és idegen anyag kerülhetett a szűrőbe? Vagy eleve valahol sikerült gyengébb minőséget tankolni, és elrakódott a szűrő? Merthogy tudtommal ezekben (már az enyémben is, MKII Fóka) van egy szűrő már a betöltő nyílásban is, többek között megakadályozandó leszívni az üzemanyagot illetéktelenek által.
Faternak van olyan szűrős tölcsére, amint a GO átfolyik, de a víz fenn marad (állítólag csak sűrű a szövése a fémszálnak, de szerintem valami víztaszító anyagos lehet, pl. olaj és az okozza ezt), és lehet, Nálad is volt valami trutymó egy régebbi tankolásnál, amit ez kiszűrt, csak nincs ahová kiürítse, azon habzik fel az üzemanyag már az elején és lekattintja a pisztolyt. -
kelly416
veterán
válasz Real_Necro #15078 üzenetére
Nincs esetleg ilyen olcsón beszerezhető telefonra csatlakozó endoszkóp kamerád? Mert igazából belekukkantani te is bele tudsz azzal, nem hiszem, hogy bármi botrányt tudnál csinálni. Legalább egy annyit megtudsz, hogy koszos-e nagyon. Bár tény, eléggé furcsa a jelenség.
Mifelénk is a legjobb minőség talán az OMV-nél van, vagy legalábbis a legkevesebb adalék, így én is mindig ott tankolok.
-
kelly416
veterán
válasz Real_Necro #15081 üzenetére
Minek a nyílását? Én az üzemanyagbetöltő nyíláson lesnék be, hogy a szabad szemmel látható rész alatt mi is van. Hátha felfedezek valamit, és nem kell 2-3 hétig rágódni meg másik kútra menni.
-
kelly416
veterán
Mi a manó lehet az autóval? MK2 Fóka, 2.0 tdci, gyári fejegység. Tegnap levettem az akkusarut (kipattintottam a kormánylégzsákot, hogy a tempomat gombjaihoz hozzá férjek, mert nem működik, és véletlen sem akartam, hogy kinyíljon a lufi), és mióta vissza tettem mindent a helyére, azóta ha bekapcsolom a fejegységet, kiír egy nagybetűs "ONE HOUR" feliratot, utána meg egy "Wait" kíséretében vissza számol 30 perctől.
Nem, még nem vártam végig, nem hiányzik, hogy esetleg letiltsin valamit. Van tippetek, mi lehet ez? -
kelly416
veterán
válasz bull84ghia #15097 üzenetére
Szuper. Nekem meg pont benne van a modul, de a fejegység ezek szerint cserélt, de eredeti Sony, csak éppen nem a telefonos. Merthogy bluetooth van, csatlakozni tudok hozzá, csak a fejegységem nem kezeli. Igaz, MK2 Fóka, a másik fajta Sony fejegységgel. (A kép csak illusztráció, semmi közöm hozzá.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- További aktív témák...