- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
válasz Pardise #2615 üzenetére
Ha újat akarsz venni, inkább a teszteket olvasgasd át, a népítélet java része még a ráncfelvarrás előtti verzióról szól. Az alapok persze hasonlóak, de mint tudjuk, az ördög a részletekben található.
Inkább arra kérünk, ha megvetted, írj róla egy szösszenetet ide, hasznos lehet a későbbiekben.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
nagyúr
-
-v-
addikt
válasz Pardise #2626 üzenetére
Ez butaság, városban fel se melegszik annyira, ha csak nem folyton tiltáson járt vele ...
Hosszú autópályás menet után kell járatni, de ott is kb. mire kigurulsz lassan a benzinkúthoz, meg még 10mp-et járatod leállítás előtt az bőven elég. Máskor meg semmi szükség rá, ahogy indítás után se, beindítod, bekötöd az övet és go. Ha újonnan veszed szvsz nagy butaság szívót venni, esetleg később jobban eladható, viszont egy újonnan vett autónál semmi bajod sem lesz a turbóssal se, viszont az 1 literes is ezerszer élhetőbb és nyomatékosabb mint az 1.6 ... kis szívónál nincs rosszabb.
Meg se fordulna a fejemben, hogy azt vegyem Ez sem igaz, hogy az ecoboost lutri, 4-5 éve vannak már, kiderült bőven, hogy nem a széthullós fajta, mint a tsi ... 100-120e km-nél majd el kell vinni egy szívóoldali takarításra, és ennyi. -
nagyúr
válasz Pardise #2633 üzenetére
Be fog válni, nem lesz vele gondod, csak mi megőrülnénk benne Irigyellek, mert az igényeidnek megfelelően tudsz autót választani, az enyémek sokkal többe kerülnének. De én bevállalok egy turbóst simán, és lehet, hogy 5-10 éven belül eladom, ahogy 5 év alatt a civic-et is meguntam és el fogom adni, valószínű egy turbódízel Focus-ért
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
SzlobiG
félisten
válasz Pardise #2643 üzenetére
Persze hisz semmi se örökéletű, de nem is kell újat venni ugyanis fel lehet újítani egy turbót ami sokkal olcsóbb megoldás. Viszont meg is értem egyértelműen kevesebb a baj egy szívó benzines motorral és ha kielégíti az igényedet, akkor felesleges ecoboost vagy dízel. Ahogy a többiek is írták én se bírnám turbó nélkül.
-
-v-
addikt
válasz Pardise #2633 üzenetére
Nem igazán tudlak követni egyébként. Megtartanád sokáig, ez ok. A turbó nem rögtön fog ám beszarni (ha egyáltalán beszarik valaha), amúgy is garanciális egy ideig ... most van 4 milla új autóra, de ha 10 év múlva beszarik mondjuk a turbó, nem lesz 300 a cserére A 4 millióhoz képest 10 év alatt 300e elég aprópénznek tűnik, ráadásul bőven visszajön ám fogyasztásban, spritmonitoron tudsz tájékozódni, de az 1.0 125 lovas jobban figyaszt, mint az 1.6-os 125 lovas, főleg ha városban használod. Én még ilyet nem is hallottam soha, hogy _új_ autónál valaki ezen aggódik, hogy beszarik a turbó Használtnál oké, hogy nagyobb rizikó, de újnál tudod te használod az elejétől, nem nyomod ki a szemét, 10e-renként lecseréled az olajat és akkor nem lesz baja ... "Nem könnyű összeszedni 4 millát" valóban, azért is kérdezem (bár semmi közöm hozzá) biztosan el akarod baszni új autóra akkor egyben?? Csak mert ha "aggódsz" a kb. 10 éves távlatban a lehetséges 300e-res költség miatt arra az autóra kelleni fog gumi is, össze is törheted, meg egyéb nagy kiadások lehetnek Nem veszel inkább egy benzines focus1-et 1 millából, és szervizeled a maradék 3ból végtelensokáig? És akkor nem kell aggódnod, hogy esetleg költeni kell rá ....
Az 1.0-ban pl. (legalább) 250e-ig nem kell vezérlést cserélni, az 1.6-os tudtommal szíjas, addigra 2x kell. Plusz többet is fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Pardise #2666 üzenetére
Írtuk, hogy városi használatlán NEM kell járatni, beleülsz mész, leállsz. Nem lesz baja a turbónak. A városi használattal olyan hibák lehetnek, amik egy szívónál is előfordulhatnak. Nem kell rugózni tovább, azt veszed amit magadnak jónak érzel, a mi véleményünk eltér, nem fogunk ezért megkövezni, és rosszul sem döntesz.
Azért fotókat és tapasztalatokat szívesen látunk majd!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kcsa
veterán
válasz Pardise #2666 üzenetére
Amúgy az a paradox helyzet van, hogy a turbós tényleg jó lenne városban, mert alacsony fordulaton is sok nyomaték áll rendelkezésre. Mindez egy jó automatával ideális lenne
De technikailag pont ez a használat gyilkolja a legjobban. Persze a szívót is, de azon kevesebb a drága hibaforrás.
Amúgy én is így választottam autót mint te. Így lett mk3 Mondeo, az utolsó generáció sallangok nélkül. Jártam én már mindenfélével, de ez való az én használatomhoz is. (persze a 26x lovas AeroT-hez képest gyenge, de azt a cég tankolja, nem én )
-
-v-
addikt
válasz Pardise #2676 üzenetére
Ez olyan dolog szerintem, hogy akinek benzin van az a turbós ellen van meg fordítva.
Benzinesből is van turbó Én eddig azt hittem arról beszélünk, most kiderül a cimboráké dízel volt igen annak nagyon nem jó a csak város, mert lekormolódik. De most akkor miről beszélünk?
Csak mert vitatkozni meg érvelni lehet, annak van értelme, de azért elzárkózni a benzines turbótól, mert ismijék dízele lekormolódott .. hogy ebből hogy jön ki, hogy a benzines turbót városban járatni kell meg hogy akkor azt nem szabad városba venni, nem tudom. Értem én, hogy nézőpontok, csak vannak tények is, amiket lehet simán rosszul tudni, mert keverjük a szezont a fazonnal. Az, hogy egy benzines turbót városban járatni kéne indítás után vagy leállítás előtt, az simán nem igaz. Tény. Ha fals infókra alapozva döntesz az jó sose lehet, azzal fölösleges érvelni, ha egy tényt nem tudunk vagy rosszul ismerünk, arra mit lehet alapozni?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Pardise #2684 üzenetére
Neked csak az 1.0-es vagy az 1.6 szívó a jó, az 1.5 felesleges lenne és mint írtad drágább, a dízel meg nem szereti a városi megyek 2km-t, megállok 10 percre, megint megyek, megint megállok játékot. Igazából a turbós benzin se annyira, de elviseli és emiatt az 5 év alatt hibád nem lesz, vagy gariban meg lesz javítva.
Nem rábeszélni akarunk semmire, csak megmutatni, hogy nem csak szívóbenzinből áll a világ, és vannak bizonyos esetekben sokkal jobb alternatívák.
(#2685) Goose-T : Neked ez jött le? Van baj... Amúgy ha halad 2-3 autó 60-al és közéjük vág egy hibbant 48-al annak nemigen örülök, de más sem.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
DZs
senior tag
-
Atlantis
veterán
válasz Pardise #3348 üzenetére
Örülök, ha megfelelő autót sikerült venned. Kicsit ugyan ömlengős lett és túlságosan is dicsérőre sikerült az írás, de sebaj, ha majd elmúlik a köd, észreveszed az autó hibáit is.
DZs: ahogy már említették, turbót ebben nem nagyon találsz.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Pardise #3355 üzenetére
Ha a márkaszerviz szerelte bele utólag, akkor az nem gyári. Persze attól még lehet jó. A gyárit tudtommal arról lehet megismerni, hogy a középkonzoli minikijelzőn mutatja az autót felülnézetből (de nem valós képet), ha aktív a radar.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
-
Martin97
aktív tag
válasz Pardise #3375 üzenetére
Szia!
Ha jobb hangot akarsz, akkor az nem feltétlen a mélynyomóval kezdődik (Ez az utolsó lépés). Én a helyedben a gyári hangszórókat is külön erősítőről hajtanám, mert sokkal jobb lenne az eredmény (jó fejjel még jobb), és szépen beférnek az ülés alá. (Ajtókban csillapító béléssel még jobb lenne.)
Mély ládát nem ajánlás, hanem hallgatás alapján kell venni. Amelyik az egyik kocsiban jól szól, a másik kocsiban még szólhat szarul.
Szumma: Én a helyedben egy jóféle erősítővel kezdenék, amivel a gyári hangszórókat hajtod, mert az a hifi alapja, nem a mély láda.
Mindez csak attól függ, hogy mit akarsz. Egyébként az autóhifi topikban lehet, hogy többet tudnak segíteni.
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
válasz Pardise #3387 üzenetére
Ködlámpát nézd meg milyen kell bele.
Mondjuk ez a megbüntetnek dolog is olyan, hogy a rendőr nem tudja megállapítani, hogy az milyen izzó szét szedni ugye nem szedheti ránézésre meg nem tudja megmondani. Nekem a helyzetjelzőbe pl LED van és sose szóltak érte mivel ki nem veheti onnét.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen