- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Xiaomi Redmi Note 8T - mélyvíz
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- AI társ és butább S Pen a friss Galaxy S25 morzsái között
- Redmi Watch 5 Lite - filléres fitnesz felügyelő
- CES 2025: Kezünkben a Mudita Kompakt, az E-ink kijelzős anti-telefon
- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kocsisg73
csendes tag
válasz gabor9991 #15849 üzenetére
Nincs hibaüzenet, se check engine.
Illetve most hogy mondod, az asszony vezeti a kocsit, és azt mondja, hogy néha a vízhőfok és a benzinmutató közötti piros led világít, de nem ír ki semmit.
Mint ezen a képen középen:
https://autotechnika.hu/uploads/images/gallery/album90/1257409288Ho_kep1.png -
kocsisg73
csendes tag
válasz gabor9991 #15847 üzenetére
Köszönöm.
Az aksit most feltettem töltőre mert a sok próbálkozástól lemerült.
Bár végzettségem autószerelő, a villamossághoz nem nagyon értek, inkább mechanikus ember vagyok.
Laikusként az el tudom képzelni, hogy a relédoboz az alacsony feszültség miatt kattog.
De (hangsúlyozom nagyon laikus vagyok az elektronikában) ha a világítás kapcsoló le van kapcsolva (azaz az áramkört megszakítom), akkor indítózásnál miért villan fel a fényszóró? Áthúz valahol? És menet közben miért gyengül el néha a motor, ha a generátor elvileg ellátja a rendszert?köszi!
-
kocsisg73
csendes tag
Sziasztok, segítségeteket kérném. Ford Focus 1.6 benzines. Szerelőnél volt a kocsi, ahol többek között katalizátort és váltó bowdent is cseréltek. 2 hét után néha le akart állni a motor, néha erőtlen is lett. Aztán egy hete reggel kiálltunk az utcára, délután be akartam indítani, beindult de nagyon alacsony volt az alapjárat, le is fulladt, majd onnantól nem indul be. Elején még 1-1 robbanás hallatszott, de azóta az se, csak az önindító forgatja a motort. Ami furcsa, hogy indítózáskor a fényszórók felvillannak (lekapcsolt lámpáknál!!!) és az anyósülés előtti relédoboz össze-vissza kattog. Több szerelőt megkérdeztem, szinte mindenki azt mondta, hogy valami testkábelt nem tehettek vissza a helyére. Trafót is cseréltem (típushiba), az egyik henger érintkezőjénél látszódott az égésnyom is, de nem segített. Kiszedtem a légszűrő házat is, mivel a bowden cseréhez a szerelőnek is ki kellett szednie, ott mennek a testkábelek is. Mindegyiket végignéztem, mindegyik a helyén van. Nem értem... Valaki találkozott már hasonló problémával? Előre is köszönöm!