- Mobil flották
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kinder
senior tag
válasz
dragonfx #10899 üzenetére
2004 áprilisi E60 530D automata + chip ( 1,5 évesen vettem 2005 októberében, elég jól felszerelt. )
Ez a kép pont 3 éve készült Carcassone várának parkolójában.
A papírzacsiban 2 kiló!! süti van. ( Vettünk az egész családnak itthonra vásárfiát ugye, de bűnrossz volt, csak akkor még nem tudtuk...)
kép -
Kinder
senior tag
üdv
csak azért írtam ezt most ide, hogy megtaláljam mindig a topikot
merthogy én is bmw tulaj vagyok. -
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #10888 üzenetére
Jah, csak egy 320i az életben nem fog úgy menni, mint egy 330D.
330D-nek odalépsz 170-nél, akkorát ugrik, mint a 20i 100-nál.
318i... Figy Dragon. Ez mind szép és jó. De 4 hengeres, hangja az nem egy gyönyörűség, még ha ez egy csöndesebb 4 -es is. 144 lóerő ma már nem is sok. Egy átlagos közepes diesel 140+ lovas, és ha nem autópályán kívánod használni, akkor azok jobban is mennek. Főúton jobban számít a rugalmasság. És a diesel 6,5-öt eszik ott, ahol ez 7,5-öt.
Cserébe ez tohonyább.
A Te nyelvedre lefordítva, az úton, ha találkozol egy 2.0-ás diesel géppel, és versenyzésre adod a fejed, akkor alul maradsz.De az is biztos, hogy egy a 318i 2l-el kevesebbet kér, mint egy 320i sor 6-al, és a 150 lovas verziónál jobban is megy. Szóval alternatívának nem rossz.
tibi666: Ismerősödébe elnyírta? Én még nagyon nem hallottam olyan panaszt, inkább mindenki arra panaszkodik, hogy út szélén lerohadsz vele, óvakodj tőle.
Neki amúgy mennyire jön ki az átlag fogyi? -
dragonfx
veterán
[link]
azért tessék elolvasni mit ír a faxi...a fogyiról.én hiszek neki aki ennyit ír minek kamuzna???..akinek takarékos benyás bmw kell. -
tomcsi23
veterán
Bocsi srácok, de ezt nem bírtam kihagyni.
-
MPowerPH
félisten
Ez de szép.
De valami piszok drága lenne....
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #10883 üzenetére
Dragon, néha falhoz vágnak a hülyeségeid.
Váltóval nem lesz baj, porlasztócsúcsok mennek gajra, turbo is elég gyakran beteges ezeknél. Ez még a régebbi fajta 30D, nagyon megbízhatatlan. Ennél újabb a 192lovas, az már egy fokkal jobb. Amúgy a porlasztócsúcsok darabja 140k, ha fel tudod újíttatni, akkor kijön 140k-ból az egész
.
-
Gebriel
veterán
milyen 1 milláról beszélsz
-
dragonfx
veterán
válasz
Gebriel #10880 üzenetére
magyar 2000 utáni 330d ennyit érne csak???
pedig hány kopasz fuxos ül ilyenbe....
gondolom a 184 lo luxusadó eléggé ledobja az árukat.
meg ugye aza 158 is ki tudja mennyi lehet 2x annyi.aztán ebbe valami az meg csillagos ég.de igaz még ugyis megéri.
ha belekalkulálód hogy 1 millio a generál.akkor 3 ból van egy elég ütős autod. -
dragonfx
veterán
válasz
zoo8800 #10866 üzenetére
hát ja.
de ha jól megnézem lehet ugyanaz is 2 eleje csak nagyon koszos így nehezebben felismerhető tény a lámpa nem gyári.
Amugy mostanság korai e46okon látni előrőle gy érdekes lököst, olyna félig M.esnek mondanám...ez az
ez gyári mert csomo e46on láttam már ilyet.nem tudom ez compactról van rányaggatva, vagy coupé.ról.de a coupé.nak a vágása elől más szóval.vagy compacté vagy valami német belpiacos első lökös ez, ergo behozott verda.nekem nagyon bejön jobban mint az M.es mert ez legalább nem szakad le.a gyári széria alp első lökös meg ez>>[link]
Az x6 tuti biturbós 35i vagy 35d volt.nem hűtötte vissza turbokat hajtotta, plusz napora is állt azt hello begyulladt valami.
-
Bubu79
addikt
válasz
dízelracer #10876 üzenetére
Ugyan már - egyszerűen csak arról van szó, hogy már a nap sem bírta nézni a formáját
-
Tomics
addikt
-
Cxgrav
aktív tag
válasz
tibi666 #10872 üzenetére
Használtan vettem, de igen úgy tűnik hogy ott vannak, bár nem piszkáltam ki a tartóból egyiket sem.
A display settingsnél ahol állítom hogy On/Off, ott jelzi hogy csak hátsó radarjaim vannak és a valóságnak is megfelel, mert elől nincs a 4 "pötty".
Diagnosztika lesz belőle, mert az egyik fékbetétet is jelzi, hogy elvan kopva, pedig semmi baja.
Köszi
-
Cxgrav
aktív tag
Hali!
Megtudná nekem mondani valaki, hogy egy BMW 118d-ben hogyan kell aktiválni a PDC-t?
Már hülyét kapok (attól még jobban hülyét kapnék ha mégsem lenne benne, pedig úgy tűnik hogy van). A display settingsébe bevan állítva, hogy a PDC-t mutassa, de már mindent próbáltam és semmi.Köszönöm
-
dízelracer
őstag
Nyálcsorgatás ON
(üsd be, hogy BMW)
-
Gebriel
veterán
Szerintetek??
Vajon annyira igényes a gazdája mint amilyen képeket felrakott? -
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz
tomcsi23 #10851 üzenetére
Azt se tudom, ennek mi a környezetvédelmi osztálya.
Vagy 1345434 Ft, vagy 2018151 Ft. Az első az nem is sok.
mod: Vak is vagyok, reg adó tényleg oda van írva, épp csak a szememet nem szúrta ki. Amúgy még így is jó vétel lehet, alig van benne km. Most esett le, hogy ezzel a faszival már beszéltem. Neki volt egy szép 320D-je is, Amerikából hozta haza a gépparkot. Mondta is, hogy nézzem meg a 328ix-et is, mert elég ritka, és nagyon jól felszerelt.
-
MPowerPH
félisten
Ennek vajon mi lehet a baja?
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #10841 üzenetére
"a magától felhuzodo ablakok az meg riasztó bekötés kérdése.kb a legcsoribb 20-30k. riasztó is megcsinálja már ezt."
Dragonbácsi, ha hátul kurblis az ablak, akkor tök mind1, hogy kötöd be a riasztót, az nem fog auton feljönni.
És bármily hihetetlen, sokat megyek úgy, hogy 4-en ülünk a kocsiban. Hétvégenként úgy járunk szórakozni, hogy vagy sógorjelöltemékkel, vagy a barátommal. Mivel barátom összetörte a BMW-jét, ezért most csak mi visszük, benzint felezzük. Sógor jelöltemmel pedig megosztjuk, egyszer az enyémmel, egyszer meg az övével megyünk. Bár igaz, nem túl igazságos, mert neki egy VW Vento TD-je van, 90 lóval, és annak elég 5,5l gázolaj is 100km-re.
Ezzel csak arra szeretnék kilyukadni, hogy mindenki máshogy használja az autóját. Ami Neked tök fölösleges, másnak igenis lehet hasznos. -
dragonfx
veterán
válasz
tomcsi23 #10835 üzenetére
nem tom mér akkora ügy ez.
lehet 4 ajtósat vett, de ugymond coupéként kétajtosként hazsnálta mert 2 ember utazott benne zömmel.és akkor minek hátra 2 elektromos??..mert ugye akkor még nem volt A5.
enyémbe sincs, nem is érdekel.első 2 hely van hazsnálva.aki folyamatosna 4 emberrel megy annak érdekes ez.de a mai világba ingyé ki utaztat +2 embert hátúl??..én nem!!!meg szerintem sokan mások sem a mai világban.....bp.n is körülnézek átlag autoban 1-2 ember ül......a magától felhuzodo ablakok az meg riasztó bekötés kérdése.kb a legcsoribb 20-30k. riasztó is megcsinálja már ezt.
A piros e36 kinn volt tuningshon mint drift nyertes. a szürke e30 csodásan néz ki.
vr6>>a 7es más kategória mindne szempontból mint egy 3as kombi....
Nekem se a mustang se a mostani M3 nem kéne csak amíg eladom.
amugy mega fogyasztás adóhoz 1 kis hozzátevés>>aki vesz 12milláért egy bmw.t keresztbe lexarja hogy évente +100k.t ki kell adnia adóra.valszeg a bevétele bőven fedezi ezt a kiadást is, nem foglalkozik vele.és valszeg az sem fogja érdekelni hogy a kocsi 8at vagy 10et eszik.aki 12ért vesz egy bömit...és ilyeneken akad ki az 1 gyökér!!!adja el!!!
-
No-kia
addikt
válasz
Tomics #10833 üzenetére
am nagyon jól sikerült a kép, mert annyira azért nem volt pattent állapotban, voltak festési hibák, me karosszéria munka is ráfért volna, meg a hangjából itélve a motor sem volt teljesen rendben
bosc ha kiábrándítottalak(am nekem is az egyik kedvencem ez volt, pedig a parkoló leghátsó részén láttam) kép már nincs róla sajna, de E30 akról még van, ha neked is az a kedvenced
-
MPowerPH
félisten
-
tomcsi23
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz
tomcsi23 #10829 üzenetére
Most lehet, hogy hülyének néztek, meg kukacoskodónak, de nálam a 4db elektromos ablak legyen alap. Ha véletlenül valaki hátul lehúzva hagyja az ablakot, akkor azt bezáráskor auto-n felhúzza a gép. Ez biztonság terén se utolsó, és kényelem is. Mert nem kell újra kinyitni, nálam még a kódot is be kell pötyögni, és utána kézzel felhúzni az ablakot.
-
No-kia
addikt
Hello!
aki esetleg lemaradt volna róla(tököl), linkelek pár képet, van sok videó is, lehet csinálok eg ylogout cikket, a BMW-k domináltak:
-
mayerlaci
senior tag
válasz
!Overdose! #10822 üzenetére
Természetesen a teljesítményadó több lenne.Én a luxusadó-ra értem mivel ott egy kategóriába esnek nincs difi.
-
MPowerPH
félisten
válasz
!Overdose! #10813 üzenetére
Jah, pont ilyet kerestem.
Abszolút full-full, memóriás ülésekkel, DVD-s nagy navival.
Kedden láthatom élőben, addig kezdem intézni az anyagiakat, lehet le is foglalózom.!Overdose!: Nem touring-et kerestem, igazából nem is lenne rá szükség, mert van tetőbox, de sajnos a jobban felszereltek mindegyike touring. Motor kicsi, csak 4 henger, de diesel. Nem kell rá luxusadó, ez megint jó pont. Elég nyomatékos, megy bele a chip, 19x ló, asszem 450NM-t mondtak. Akkor talán már menni is fog, de ami a lényeg, lehet vele fillérbaszóskodni. 6l alatti is lehet a fogyi az olcsóbb gázolajból, ami nekem nem mindegy.
Dragon, dehogy lesz annyi... Ismerősöm, aki druszám is egyben, ugyan ilyet hajt, ő segítene a chippeltetésben. Neki már rég megvan, most 6,4-et ír a computer, de ő hajtja elég rendesen. Most mondjuk van valami a géppel, azt hallottam elég drága lesz, de ahogy ő használja, szvsz...
Nem ültél még ilyenben, nem vezettél még ilyet. Én már igen. És tudom mit fogyaszt, 7l fölé nem megy. 177 lovas jó lenne, de az már luxusadós. 325i kellett volna, de ott már tényleg brutális az adó. -
VR6-Fan
veterán
válasz
!Overdose! #10816 üzenetére
viszont itt már nem turbo lyukról hanem turbo árokról beszélünk, persze akit ez nem zavar
-
!Overdose!
őstag
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #10810 üzenetére
volt.
a hűtést meg lehet oldani.turbot rakhatják máshogy rá.szerintme az alapja ez a motor lesz V8 4.4.semmi kivetnivaló nincs benne.M.es bmw.be van most is.
ja amugy 555 ló szóval az 578ra felhuzva nem olyna sok.kombi, auto váltós, dízel, és abból is gyengébbik, persze azonnal chippeltetnéd hogy valamennyir emeghközelítse a 28i.t.de akkor már a fogyija is uyganannyi lesz és dízeles autos lesz.
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #10808 üzenetére
Dragon, látom nem érted. Az X6 motortere persze, hogy nagyobb, én láttam már elég sokszor. És a V8-as így is kitölti. Ha egy ilyen Turbo-s motort 100+ lóval meghúzol, sokkal nagyobb hőt fog termelni, és ezzel a hővel már nem tudnak mit kezdeni. Kívül meg nincs hely. Ezért jön egy 3. variáció, hidd el megoldják.
Dehogy volt rég, ez nem is probléma. Ez egy feladat, amit meg kell oldani.
És hidd el, megoldják. Az az M-es moci teljes más lesz, mint a sima 4.4 V8. Csak úgy nem rakják rá az M matricát, az óriási technikai újítást takar, ez mindig így volt.
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #10804 üzenetére
nem tudnáka hűtés megoldani??
nagy szégyen.rég volt iylenre példaautógyártásban.ez handabanda.
az 5ös kazstnija ennyivel kisbeb lenne mint az x5/x6 duo-é?
ott meg tudták oldani 5ösbe is megtudnák....
ilyne alapon akkor az x6 M tulmelegszik??nem...meg a 335i tulmelegszik??nem.szinte ugyanez az írás volt volt a lóerőben.
azért még várnak vele az e60 m5 nem pörögte ki magát eladásban még 100%osan. -
tibi666
senior tag
-
tibi666
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #10803 üzenetére
Dragon, ne higgy el mindent. Nem rakják bele azt a motort az M5-be. Vagyis a motor, magában a 4.4 V8 az megmarad egy teljes átalakítás után, csak a Turbo-k nem így helyezkednek el majd benne.
Mint mondtam, ezt a motort külön az M divizio fejleszti, aminek semmi köze a sima motorfejlesztő részleghez. Az a 4.4 V8 egy mezei két turbos motor, semmi extra nincs benne.
Szégyen lenne, az M5 nem véletlenül M5.És mint írtam, ha azt csinálnák amit Te mondasz, szétolvadna belül a motor, ami nem tükrözne túl nagy tartósságot. Gondold már el, hogy ott belül 2 db turbo mekkora hőt generál. Szvsz, nem tudják megoldani, azért is van az, hogy várni kell még a megjelenésre. Ha olyan egyszerű lenne, mint ahogy azt mondod, már szalonban állna, ezt elhiheted.
A 35i is ugyan az a blokk, mint az E60 35i, csak más a feltöltés, sokkal modernebb, hiába csak 1db Turbo.
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #10801 üzenetére
bocsi te nem tudom honnan másoltad az infot, de a lóerő magazin sosem szokott hazudni.
ha nem hiszed szerezz egyeta benzinkuton olvasd el.
ott van F10 M5 előről.x6 M V8 4.4 biturbos mocija van felhuzva...ez van leírva.
nem gyanus amugy hogy pont V8 és pont 4.4???...mnt az x6 M.ben.persze majd két ugyanolyna cm3 motrot cisnálnak.na persze...válságban ennyire nem megy jol, meg amugy is minek??megerősítenek benen dolgokat, és kész.
szerintme semmi szégyne nem lenne abban ha az x6 M kihegyezett mocija lenne benne.35 milkás auto mocját megörökölni felhuzva mi a szégyen??.az m5 nem is fog ennyibe kerülni. -
Szplöttyy
senior tag
válasz
MPowerPH #10778 üzenetére
Még nincs tuning benne, de tervbe van. Adagolója picit erős most, azért kormol, előző adagolóval szinte nem is kormolt. Téligumi van még rajta, annak meg mindegy, meg ki akartuk probálni, mit mutat. Pörögni lehet vele, álló helyzetbe gumitfüstölni nem, ahhoz kevés így a motor. Van még rajta mit csinálni, legsürgetőbb az adagoló, meg még 1-2apróság, de megy, húz, kanyarodik, megáll. Meg menetközbe nem is nagyon kormol, itt állt 10percig alapjáraton, majd onnan egy padló, 2-3at tiltott, és vissza alapjárat. Srácnak ez elött volt egy 520i-je, ő aztmondta, hogy az nagyon nemment. Meg volt egy E30 325-öse, és mondott valamit, hogy 2,7es a motorja, mert valamit beraktak vagy mi. Na az nagyon ment. Meg van egy rallyera épített E30 325iX. Szóval szereti a BMW-ket. Azmeg, hogy most kivittük, szerintem semmi, játszottunk kicsit, azt kész.
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #10800 üzenetére
Azt ugye Te se képzelted, hogy egy olyan autóba, amilyen az M5, beletesznek egy már megjelent és piacon lévő mocit, és csak simán kihegyezik?
Annál a BMW-nél sokkal igényesebbek. Az M5 részben azért nem jön azonnal, mert a motorfejlesztés időbe és sok km-be telik. Ha nem így lenne, akár semmi különleges nem lenne az M-ben. Az M divízió külön dolgozik a többi részlegtől.
Azért nem működne az X6 M motorja mert van pár nehézség, szóval valami újat, és nagyot fognak dobbantani. És megeshet, hogy TS Turbo lesz belőle, senki se tudja.
"Úgy tudjuk, a BMW lényegében a saját dolgát nehezítette meg az új M5-ös kapcsán, mivel a cégvezetés döntése következtében ki kellett dobni a korábbi, pörgős V10-es szívómotor továbbfejlesztett változatainak terveit, ami gyakorlatilag készen volt, és helyette a 4,4 literes biturbó V8-ast kell nagyobb teljesítményre hangolni. Ez azonban csak elméletben jó ötlet: a nyolchengeres a hengersorok közé épített feltöltők miatt ugyan tömör építésű, viszont így komoly nehézséget okoz egy erősebb változat hatékony hűtése. Ugyanakkor az ötös motortere nem elég széles, hogy a motor oldalra épített turbókkal is elférjen benne, így ez az út sem járható."Nem véletlenül tesztelik annyit, biztos lesz meglepetés, és ez az M5 körbeveri minden téren a régi V10-est, főleg rugalmasságban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mobil flották
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Építő/felújító topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2954
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!)
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest