- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #10803 üzenetére
Dragon, ne higgy el mindent. Nem rakják bele azt a motort az M5-be. Vagyis a motor, magában a 4.4 V8 az megmarad egy teljes átalakítás után, csak a Turbo-k nem így helyezkednek el majd benne.
Mint mondtam, ezt a motort külön az M divizio fejleszti, aminek semmi köze a sima motorfejlesztő részleghez. Az a 4.4 V8 egy mezei két turbos motor, semmi extra nincs benne.
Szégyen lenne, az M5 nem véletlenül M5. És mint írtam, ha azt csinálnák amit Te mondasz, szétolvadna belül a motor, ami nem tükrözne túl nagy tartósságot. Gondold már el, hogy ott belül 2 db turbo mekkora hőt generál. Szvsz, nem tudják megoldani, azért is van az, hogy várni kell még a megjelenésre. Ha olyan egyszerű lenne, mint ahogy azt mondod, már szalonban állna, ezt elhiheted.A 35i is ugyan az a blokk, mint az E60 35i, csak más a feltöltés, sokkal modernebb, hiába csak 1db Turbo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me