- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz VR6-Fan #4239 üzenetére
Elhiszem, hogy van olyan G1, de az speciális 400m-es gyorsulásra épített autó lehet, amit azért nem illik sima utcai autókhoz hasonlítani. Egyébként a TDI-k nem rosszak, ha arra használják amire kitalálták őket. (hosszú utakat alacsony fogyasztással letudni)
De most, hogy nyert Seat dízel a WTCC-ben a sok önjelölt sztrítrészer TDI-s majd azt hiszi, hogy versenyautója van, ami finom szólva is nevetséges. Nem hiszem, hogy a kupás autó motorjának bármi köze lenne egy sima utcai autó dízel motorjához.(#4240) fekeandras :
A duen.hu-t, bmwpower.hu-t próbáltad? Rengeteg alkatrészt hirdetnek ezeken az oldalakon. -
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #4247 üzenetére
Igen, de amint már Te is mondtad, ez csak sima gyorsulásra vonatkozik. Pályán már nem ellenfél. Mondjuk én nem az E46 M3 -ra gondoltam, hanem az E90 -re.
De a nyomaték az annyira talán mégse számít...
Kiindulva az 530i vs. 530D -ből. Lóra megegyeznek, nyomatékban a D -nek van vagy 200nm előnye. Az 530i mégis jobban megy, mint az 530D, pedig semmivel se erősebb.Amúgy gyorsulásokon a kisfityó az egyetlen verhetetlen. Gondolom tudod melyik polákra gondolok. Nem tom milyen mocit toltak bele, de akkora, hogy az utastérbe is belóg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #4258 üzenetére
De az Astra kupában pálya versenyre alkalmas gépek vannak, nem is állandó használatra vannak felkészítve. Továbbá azok sima 1.6 -os motorok, chip -elve. Van még direktszűrő, meg sportkipufogó. Persze a fékek és a futómű se gyári. Biztos kicsit meg is van erősítve a motor, de így is 120Ló körül lehet. Annyi, hogy könnyített a kaszni, így a súly/lóerő arány az nagyon jó. Ott inkább a kanyarokra megyünk, nem a gyors egyenesekre.
Egyet értek. Diesel -el kicsit kényelmesebb, nem kell azon fáradnod, hogy ne essen le kritikusan a fordulat, mint a benyás esetében. De ez csak vezető kérdése. Mindig azt mondtam, hogy a lustábbak tádét vesznek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #4264 üzenetére
Én csak azért fikázom, mert nálam azok nem jöhetnek szóba. Biztos, hogy meg lehet csinálni normálisan is egy autót. De én akkor vinném egy profi tunincéghez, ahol vállalnak rá garit is, és jó referenciáik vannak.
A Te kocsidban amúgy van motor tuning? Mert nem írtam már a topicba, de nagyon szép autó, és kívülről nézve, minden gyári. Az olyanokat én is nagyon szeretem, nem is tagadom. De csak az olyanokat, amik meg vannak becsülve. Nekem is volt őrült korszakom, Opel Calibra Turbo volt az álmom. Még máig is oda vagyok érte, de ott is csak a széria kinézetűért. Na persze amit néztem, az széria volt, de volt benne egy erős chip, minimális turbó nyomás emelés, így 300 lovas volt, kisebb átalakítás nélkül is.(Remus rendszer volt rajta) Imádtam is, sokat próbálgattam. 4x4 -el szaggatta az aszfaltot, és 280 -nál kiakadt az óra. De nem mertem megvenni, mert 1.400.000 -ért árulta a srác, de legalább 1.500.000Ft kellett volna rákölteni, hogy azt lehessen rá mondani, hogy ez autó. Persze el lett víve Opel szervizbe is, motor 100% -os volt, pedig 60k km -et így használták az autót. Csak a többi kiegészítőre sokat kellett költeni, a régi autó az régi autó. Így maradt a BMW, amit persze ugyan úgy szeretek. Szóval bennem is van ilyen affinitás, de vannak dolgok amikből nem engedek.
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
válasz VR6-Fan #4268 üzenetére
Jaj ne viccelj már tudod jól Te is, hogy nem azért írtam. Meg különben is...
Csak meglepődtemDragonfx
Ez meg mi???
"Köszönjük a márkábavágó hozzászólást a 2 neves kartársnak, leülhettek egyes, viszlát. "
Még ha Te nyitottad a topicot is, ne mond már meg ki hányas meg, hogy viszlát
Na meg
Tehát annyira nem lehet egyes, vagy akkor most ki is téved[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4273 üzenetére
de csak 150 méterne emrt utána lefullad és vége van 80nál...a 53.7 lóerőnek
4247>>"jah igen rendes forgalmijuk van, aztán itt meg is szűnt a hasonlóság a Te 316I-d vagy egy 1,6-os G4 közt."nincs mit magyarázni...320d ugyanugy bekapja a 8at ha tolod neki 320i nemtolva 8liter tény a dízellel dinamikusbab leszel viszont valszeg fele annyi idő után lesz generál...és kb 3x jobban szennyezed a levegőt.
na jól van már...eza golf..ez utcai autó neked? ..te mondtad nempálya versenyautókról beszéljünk...amugy sok sok millio ráköltéssel az enyémből is lenen ilyen....amennyit erre költöttek azt az enyémre költenék az is menne így....és elverné az 1.9 pdthdihtpvti.t..is...
kw rugokat lengeéscsillapítókat és futóműveket gyárt.. a kasztni merevségéhez mi közük...hjó futomű attólmég a kasztni nem elsz aerodinamikusabb....carbon tető jöhet enyémre is meg máshova és könnyne lehet 1000alatt....
biztos jó ezt elkezdeni??
egy isminek volt turbos 4es golfja....driftelt vele....egyszer tengely 1x mega turbó bánta....VW power.....olyna driftet mnt az e30/36ok tudnak semmilyen más verda nem tud max. 5x annyiból...u.i.:nem hinnéma vita folyamatos egymásnak ellentmondás normális fórumozás lenne....neked mér kell vr6 turbó..egyszerűbb egy 1.9 tdi.....persze hogy lehagysz mindnekit mert megpusztul a füsttől elájul
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #4283 üzenetére
Én úgy tudom, hogy csak a chip volt, az +65Le -t dobott az autón. +dupla csöves rendszer alul, az is azért adhatott neki kraftot. És meg lett emelve a Turbo nyomás, kis potival lehetett szabályozni. Arra már nem emléxem mennyivel is, de a srác csak akkor rakta maxra, ha állatkodni akart. Amúgy mindig nulla egész nem tom hány bar -on használta.
Dragon, nyugi. Megmondom őszintén tök jót csevegtünk eddig, kis vita mindig belefér, de a nélkül nem lehetne jót beszélgetni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #4286 üzenetére
MADV12: Itt van, az amit én akartam venni, az is így szaladgált. Csak nem ilyen gusztustalan kormánya és belseje volt. 10 -et csal az óra, azért mondtam, hogy 280 -nál akadt ki. Amúgy az 290 óra szerint. Annyit nem utaztam benne, és nem is mentem vele, hogy megismerjem. De a 100 -as sprintje is 6 körül(értsd alatta) volt, azt még próbáltam is. Igaz 4x4 -e kényes, de ez még működött, bár megmondták, hogy ilyen teljesítmény mellett az nem lesz tartós.
Ez jó volt. De nem magyaros, németes volt. Srác németben vette, ott is csináltatta meg, azért vetemedtem majdnem arra, hogy megveszem. (máig bánom... )
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4299 üzenetére
így van sufnituning kovácsolt szelep dugattyú...direktszűrő..és 2 benzimpumpa igaz? ...és ettől 200 ló lesz egy 1.6os szívó motor...na persze..
vezérműtengely, hengerfej módósítások, turbó és ehhez mérnöki elektronika átírás, hengerenkénti leömlő kipuff rendszer végig, kw "földbe" ültetés, valami értelmes fék, könnyű felnik, versenygumik....kb akkor tartunk 200nál....és most el ne kezd a vti hondákat hogy márpedig azok...
BMW001>>9.2 az indulóára 10ből már jól felszerelt van mert alig kell hozzá valami mert mindne benne van...egy lancerX 335i m3 nem jön ki 10ből......jah nagyon érdekes lesz ez az uj 2.5ös motor ..kevesebb ló....annyi mint a tiéd...204...mégis valszeg elverne...vagy mégse? ...elég bivaly ám aza 6.6os sprint...teljesne széria nem egyedileg épített motor....nagyon kellendő lesz eza Z4 irtó szép szerintem...1est kéne átszabni mostmár csak...uj 7es Ac schnitzer képeket láttad...ejjjj tiszta ukrán maffia....
Mad.nek igaza van....280at elég nehzeen visz egy 2.0ás turbo calibra....a lada sosme emgy 180-200at.....és félkézzel megtartani amikor össze vissza elindula nyomatéktól...nem hogy 280nál már 180nál si figyelni kell mint állat.
a 850 neked viszi a 3 kilót?[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4308 üzenetére
na mi van dúl az agresszió fiam??..elgurult a gyógyszered? ...vagy csak a napi adagot nem kaptad meg valamiből
hát az ültetéssle ha lejjebb vana kocsi alacsonyabb jola légellenállás aerodinamika ergo mtoornak könnyebb vinnie a kasztnit valszeg lóerőnövekedés lesz tapasztalható...csíra.leveztve ha nem vágnád a rajzpapírt.
de én írtam a több pumpát most ne ismételgess vágom...nagyobb nyomás nagyobb pumpa jobb minőségű pumpa ami elbírja a nyomást.. a levegőre..meg itt az élő példa....a fiat motor...
de azért..gond csak az ez egy terembe van és nem autóba..le is kell ámm vinni azta szívó 250lovat az útra valahogy..az további 20 év fejlsztése a pasinak ...ilyen múdolgokkal ne gyere már.mutassam az 1400 lovas M5öt avgy 1800 lovas vipert? ....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #4513 üzenetére
Az 1.4-nek a hangja az, amit nagyon utálok. Az 1.6 már elviselhető motor, tényleg valahol az optimumot képviselik. Viszont amit én szeretek, az a GTi kategória 1.8-2.0 motorokkal, de abból is a régebbi, 2es, 4es golf, Ibiza GTi, meg a Leon Cuprák, FR-ek. Ezek azok az autók, amik nekem tetszenek, ebbe a kategóriába már van teljesítmény, van tisztességes motorhang, és nem szériamodel.
Artengo TR 990 Pro
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #4529 üzenetére
Nem, egyenletes a járása, mint a beton olyan. Csak van a Vanos -nak egy furcsa hangja, és csak azt lehet hallani mivel elnyomja azt a kis motorhangot is. De hát valamit valamiért.
Ebben mennyi a sportkipufogó hangja. Nálam a kabinban nem is lehet semmit hallani kis kellemes morgáson kívül. Ott nem hallat szik a Vanos kerregése.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4548 üzenetére
egyáltalán nem nulla a műszaki tudásom..azért mert az autotuninghoz nem értek vagy valamit nem tudok ez nem vétek ha valakinek ez a szakmája hobbija még szép hogy több dolgot tud.kíváncsi vagyok pecás témakörben is ilyen penge vagy e vagy bicajosban....ott lehet te lennél nagy rizsa.
neked az a valóságos ha a vr6os motrot mondja valaki a legjobbnak bármilyen szempontból.ez elvakultság.
a forma mindenkinek a maga stílusa és attól hogy az aláírásod az ami engem rohadtul nem zavar.mert az úgy is van.leszorítóerő jobb lesz.
nem tom miből gondolod te olyan nagy guru vagy...lehet a vr6hoz értesz de alapjába az autotuninghoz nem hinném mert kicsit nagy falat az egy magadfajta elfogult embernek....bömihez például nem tudom hogy állnál hozzá..meg e tudnád csinálni amit a kecskeméti srácok...na az 1 szint igen...és én nem vagyok elfogult csak ésszel írok, egy másik forumon nyugodt szívvel beírom mi a gond a kocsimon és nagy valószínűséggel szívesen segítenek megoldást találni..ide azért nem írom mert egyből jönne a fikázás mekkora ócskavas xar..ami nem igaz...csak ugye persze sokatoknak jólesne ezt bizonygatni.
A bmw nagyon jó autó a világ egyik legjobbja.de azért egy ferka elférne...egy gallardo is 911 turbo...maserati granturismo...
amugy meg tényleg no flame...de haljgass meg egy e46 m3 hangját amikor kihuzatják...szinte 90%ban ilyne hangja van mint enneka vr6osnak a videon csak sokkal vadabb magasabb fülsüketítőbb
bmw001>>fél liter olajevés egy inspekcio alatt belefér....sőt több.....nekem 11-12e az inspekcio...szakszervíz azt mondta ez az m40 240e+ km.rel...még a liter fölött is beehet anélkül hogy különösebb baja lenne... a km sokat számít...mondjuk nem csak az egy opelszervízes ismi mondta az uj corsa astra 1.4 1.6os mocijai megehetnek 2000 alatt egy litert az elején...és amocinak smemi baja.ilyen konstruckió.2009ben
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz VR6-Fan #4559 üzenetére
Miért kéne kivetíteni. Lehet, hogy ki tudták volna hozni a 120ló/litert ,de nem hozták ki. Így nincs értelme vitázni olyanról, hogy "mi lenne ha..." Egyébként szerinted a BMW nem tudná kihozni a 120 lovat literenként? Az emlegetett M3 CSL motorja egészen közel van ehhez gyárilag: 112,5 le/liter. Ezentúl éppen az a lényeg, hogy kanyarban is jobb mint az NSX, lásd : Topgear rövid, kanyargós pálya időeredmények.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz VR6-Fan #4561 üzenetére
Azt, hogy exportra milyen autót gyárthatnak senki nem mondhatja meg. Szóval attól, hogy Japánban max. 280 le-s autókat lehet(ett?) forgalomba helyezni, az nem jelenti azt, hogy Európában nem árulhatták volna 340 lóval, kicsit módosított motorral. A hondának vannak 280 ló feletti autói, és a többi japán gyártónak is már elég régóta.
Ezt az alaptalan fikázás dolgot nekem szántad? Hol fikáztam? (pláne alaptalanul...???) Az NSX-et sem én hoztam fel mint über autó, hanem fekeandras az M6 ellen. Ha a motorokról indult a vita, akkor pedig pláne nem értem a dolgot, hogy miért kellett felhozni pont az NSX-et. -
SpeedR
őstag
válasz VR6-Fan #4561 üzenetére
Azt, hogy exportra milyen autót gyárthatnak senki nem mondhatja meg. Szóval attól, hogy Japánban max. 280 le-s autókat lehet(ett?) forgalomba helyezni, az nem jelenti azt, hogy Európában nem árulhatták volna 340 lóval, kicsit módosított motorral. A hondának vannak 280 ló feletti autói, és a többi japán gyártónak is már elég régóta.
Ezt az alaptalan fikázás dolgot nekem szántad? Hol fikáztam? (pláne alaptalanul...???) Az NSX-et sem én hoztam fel mint über autó, hanem fekeandras az M6 ellen. Ha a motorokról indult a vita, akkor pedig pláne nem értem a dolgot, hogy miért kellett felhozni pont az NSX-et. -
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4580 üzenetére
de azé fain lehet a piros fék nyereg meg narancssárga rúgó
hát igen pesten nem bizti jó ötlet..itt a sarkona kereszteződésbe akárhogy kacsázok mindig koppan kicsit nem is megyek arra...max.a szembejövő sávba kb 80%osna átmenve nem...kanyarba..be kéne jelenteni.
mi lenne a kocsimmal??..nem értem..valamia gyújtással vagy a kompresszióval nem lehet okés.bmw001>>még nem cseréltem, én s jövő hétre tervezem.idő függvénye.ültetést akkor hagyom, pedig e36nak nagyon jól ál..de igen hamar szétmegy az alján is minden.így is majdnem odaér
hoby>>motortól jobbra...lenn....fekete csavaros tetejű...kb mint egy befőttesüveg....nálam 4hengeresnél ott van neked kicsit többet foglal a moci a 6henger miatt.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz VR6-Fan #4612 üzenetére
Számomra egy autót élek határolnak - ahol jól látható, ahogyan megtörik rajtuk a fény - nem véletlenül vagyok belezúgva az E36-ba.
Valamint egy autó akkor szép, ha autó formája van - nem hasonlít a vízcsepptől elkezdve a krumplin keresztül az űrhajóig minden másra.
Ez van - vén vagyok és utálom a trendi dolgokat
Persze ízlések és pofonok, de az tuti, hogy soha nem lesz olyan autóm, ami nem tetszik - csak mert jó ötletnek tűnik
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4616 üzenetére
e46 átmenet már a gömbölyűségbe...nézzmeg egy e36 coupét....
e46 is szép nekem tetszik....m54 dual vanos moci csodákra képes..meg az m.es első lökös meg felnik 18"ban sokat dobnak rajta....na meg ugye a gyári AE.s fényszóró..igaz az csaka coupék kiváltsága volt az is cskamodellfrissi után....igaz 500k+ a pár lámpa...de hogy néz ki...odaver....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #4832 üzenetére
A csövezést minden esetben érdemes megerősíteni!A TDI-nél pl. 0,95bar a gyári turbónyomás.Ha kicsit megtekeri az ember mondjuk 1,3bar fölé a gyári csövezés már használhatatlanná válik.De láttam már olyan TDI-t ami a fogasbilincs ellenére is 2,5bar felett amint felépül a max. turbónyomás azonnal ledobja a nyomócsövet.És ezen a felperemezés sem segít.
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #5659 üzenetére
4000es.V8.
biturbó.utána olvasva 3 tuningcsomag rendelhető hozzá.
ezaz a címe alapján a legkisebb(525, 600 és a csúcs bocsi "csak" 635 lovas)
Valamit tudnak a srácok....
Nem toma középsőről van több info....mintha lehet az csak 580 ló...és kompresszoros a másik kettő biturbó...nem vágom.
Nem hinném egy alap f430 odakenné ezeket sőt szerintem fordítva a nyomaték miatt.és 40-45 guriga a ferka annyiból ezek is kijönnek és akkor ott van a turbós élmény.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #5662 üzenetére
egy audi quttro sosem verne el egy ferkát..ne viccelj gondolj bele hány évnyi különbség van technikába...én azért nem írnám le pályán se ezt a g-poweres m3at meg m6ot sem..aki hiszi hiszi aki nem nem.én így gondolom.
Ferkának mitől annyival jobb a futóműve??hogy porba van ültetve???azt bármelyikhez kérhetsz opcionális gondolom ennyi zsetonért...alapból szerintme állítható mind1ikben.
750 meg 635 ló a ferka 490nével szemben hát nem tom kigyorsításnál plusz 150-250 ló...meg a nyomaték a turbók miatt lehet behoznák ha netán gyengébb is lenen a kanyarsebbessége...de majd ha lesz róla teszt video akkor lehet mondani hogy naugye amíg meg egyikünk se vezette egyiket se addig feltételezések vannak.ami Seagal szerint...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #5664 üzenetére
biturbónál milyne turbólyuk van gondolom nem egyszerre töltenek max magas fordulaton....gondolj csak a 335i.re..ennél egy tuningműhely feltételezem csak jobbra cisnálja a mnetedinamikát...ott 1500-5000ig fennáll a max nyomaték ...ferkánál tuti nincs így 5000től éled..igaz nem toma g-powerek meddig pörögnek smemi menetdinamikai adatot.
az bizti youtube videok alapján mind a ferka mind a g-power bömi 100tól 250ig hihetetlenül megy.
Nem véleményezem a 2 linket biztos jó autók de egymai technikával nem vehetik fel a verseny még agyonoptikázva se.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #6083 üzenetére
1500 kiló...az e39 528i is megvan ennyi szerintem.mellesleg van 14 ló előnye.nyomatéka 270......és 6.7 alatt va 100on minden adatban jobb szinte...de lehet xdrive auto váltós volt.akkor érthető
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #6643 üzenetére
bele kell húznom mert szombat van és 2 napom van neked új aláírást találnod.
igyekszem jóóóDe tényleg a 4 hengeres bmw.re tegyünk már biturbót.....az miylne lenne 2 hengert tölt 1 turbó...de lehetne még egy kompresszort az meg lkevegővel hűtenéa turbótés jobban tudna hűl jobb lenena teljesítmény,...és odabaxósna elverne bármit.......széttép mindent....
űínáfmeenn???
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz VR6-Fan #6650 üzenetére
Lehet, hogy ésszerűbb egy 4 hengeres turbo, mint a 6, de a BMW nem egy komersz márka, így simán megengedheti magának hogy 6 hengerrel gyártson. Sztem a vevők is szívesen fizetnének 1-2% felárat a S6 selymes járásáért és hangjáért.
A fő problémát a co2 kibocsátás-korlát jelenti, amit sok hengerrel nehéz teljesíteni. -
SpeedR
őstag
válasz VR6-Fan #6654 üzenetére
Szerintem ha megkérdeznek 100 potenciális M-es BMW vásárlót, akkor min. 99 azt fogja mondani, hogy 6 hengerrel kéri. A cégnek pedig ez számit, nem az hogy pár százezerrel olcsóbban tudja adni / ennyivel nagyobb haszna legyen. Presztizs gyártóknál teljesen mások a szempontok, mint a komerszeknél, és nem az ár van az első helyen.
A régi M3-as simán pariban van a hasonló teljesitményű turbosakkal, ha megfelelő fordalatszámról indul. Ha lusta a sofőr és nem szeret váltogatni, akkor ott van az SMG váltó.Nem az Euro normákra gondoltam, mert azt röhögve teljesitik, hanem az EU által 2012-től bevezetendő CO2 kvótára, ami 130g/km. E fölött pedig mélyen zsebbe nyúlós a dolog a gyártónak, úgyhogy minden gramm számit. [link] Ez miatt kapálózik minden gyártó , és ezért fejlesztik a kicsi feltöltött motorokat.
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6672 üzenetére
Hát, az a szerencsétlen Golfos. Szerintem kicsit eltúlozta azt a valamit, nem is értem. De biztos tetszik neki, mert nem véletlen fekete a piros autó hátulja.
De mondom, nem volt erős, csak a füst miatt annak tűnt.Tudom, mentem már gyorsulást egy Golf IV kombi PDTDi -vel, annak is mindig kormos volt a hátulja. Ott volt turbo csere is , meg nagyobb intercooler, chip. 200 ló körül volt az autó, 160 -ig, úgy hogy utána indultam, és csak mellé tudtam beérni, repülő rajtal, 30 -ról. Viszont utána már leléptem, 200 fölött már előtte voltam fél autóhosszal. 130 -ig együtt mentünk, utána kezdett erőtlenedni.
De igen, az nagyon ment. Mondjuk a gyerek gyorsan gajra is vágta, motort kukázni kellett, kasznit eladta.És amúgy az miért jó, hogy ilyen füstfelhőt húznak maguk után? Vagy ez normális TDi tuningnál? Itt nálunk van jó pár TDi Golf, és mindegyik füstölög, persze nem ilyen brutálisan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xbox Series X|S
- Gyúrósok ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...