- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz Szplöttyy #8960 üzenetére
Mert nincs nekik piaca, senki nem keresi ezeket, mert félnek tőle mint a tűztől. Akinek nincs pénze, az nem akar ekkora autót, akinek meg van az újabbat vesz. Ha belefér az átlagosnál picivel magasabb fenntartás, és sikerül kifogni egy nem leharcolt példányt akkor elég kellemes társ lehet még hosszú évekig. A 250-300e-s kategória az azért már elég zsákbamacska, a jobbak drágában mennek, a hibátlanok meg milla fölött...
No-kia
Én szívesen mennék, ha nem lenne olyan messze.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz Szplöttyy #8962 üzenetére
Jaja, amire gondolsz az valószínű az E34 széria, de ezen kívül is van még egy pár fajta kereklámpás 5er. A gyári orig alkatrészek nem olcsók, de elég jó az aftermarket piac, széles a választék. A gyári beszállítóktól gyakran megvehető ugyan az az alkatrész töredék áron, mint amit a BMW szervizekben árulnak, a különbség meg csupán annyi, hogy nem a BMW logo van rajta, hanem a gyártó sajátja. Az ilyen műanyag bizbaszokat meg be lehet szerezni bontókból talicskaszámra fillérekért.
Egyébként nekem is fekete E34-em van (525i), de nem vettem észre különösebben ezt a jelenséget amit írsz. Ez egy buta sztereotípia, hogy a fekete BMW-sek mind szabálytalanok.
Lehet, hogy a SuperB-es csak simán balfasz volt, és nem tudta hogy neki van elsőbbsége. -
SpeedR
őstag
válasz Szplöttyy #8965 üzenetére
Itt egy régi kép. Nem vagyok otthon, nem tudok másikat most feltenni. Extra lista pedig itt, szép hosszú.
A TDS-ről egyébként sok rosszat hallani(mindegyik túl van már a csilliomodik km-en is), a 24TD talán megbízhatóbb. Szvsz jobb a benzines minden szempontból. (a 18i-ket kivéve) [link][ Szerkesztve ]
-
Tomics
addikt
válasz Szplöttyy #8967 üzenetére
Friss jogsisként (gondolom nincs tapasztalatod) jó a suzuki is az első pár 10 ezer km-re vagy valami 100ló körüli. Nem biztos hogy jó ötlet elsőre egy nagy autót választani nagy motorral. Főleg nem egy 360 lóerőset ahogy most írtad De te tudod!
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
SpeedR
őstag
válasz Szplöttyy #8967 üzenetére
Elég jól legózhatók, mert szinte mindennek ott van a gyári előkészítés, be van húzva a kábel a hiányzó extráknak is, stb... Az enyémbe is utólag került bele néhány gyári extra. A B10 gyönyörű, és egy jó állapotú példány mindig nagy megbecsülésnek örvend a BMW-s berkekben. De azért első autónak valami gyengébet javaslok.
-
tibi666
senior tag
válasz Szplöttyy #10761 üzenetére
jó, hát nem tudom milyen mercikben ültél, de ha jól rémlik, neked egy dízel toledo is nagy élvezeteket nyújtott, szóval gondolom nem erősekben. azért egy s600, vagy e500 is megdobogtatná a szíved.
arra a marha nagy füstfelhőre meg nem lennék büszke, jól mutatja milyen remek állapotban van a motorja. de kéklámpára, meg driftelni van pénz. suttyógyerek.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Szplöttyy #10761 üzenetére
Agyon van tuningolva, vagy rossz a motorja? Mert ez a füst nem normális, az biztos. Egy chippelés után viszont a TDS-ek pont így füstölögnek, akkor meg normális. Ebben az esetben viszont már kevés lenne ellene egy 520i. Jó videó, de sajnálom az autót. Értem én, hogy régi, és hogy már lassan mind1 neki, de azért kap rendesen. Nem erre való, főleg nem egy diesel.
Ma hajnalban indultam, tankoltam 10k-ért 30 litert, meg még volt benne 4l. 472km-et mentem ezzel a 34l-el, addig amíg beálltam itthon a kúthoz. A computer szerint 0km-re volt benne benzin, erősen kicentiztem. Ez 7,2l/100km-es átlag. Ebből kb. 290km volt autópálya, tempomat 145, a maradék az Budapest/Szekszárd/Bonyhád/Pécs/Komló, és a 6-os út, de ott is 110.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz Szplöttyy #11429 üzenetére
De, lehet belőle probléma.
Tehát mikor állsz a féken, és felpörgeted a motort arra a fordulatszámra amiről indulni akarsz, ott már enged a kuplung.
Ezt egymás után sokszor nem szabad megcsinálni mert porig ég. Egyszer-kétszer oké, de utána pihentetni kell egy kicsit, legalábbis én megkímélném magam a cserétől.
Aggregátor: Hát még dugóban talán okés, mert ha jól tudom az automaták D-ben nem tudnak egy helyben állni fék nélkül (szóval lehet velük gurulni alapjáraton). Nem tudom hogy van ez az újaknál, régen volt automatánk.
[ Szerkesztve ]