- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Teljes külső kijelzővel hódítana a Flip7, ami kapott egy kistestvért is
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
-
Mobilarena
Battletech Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
-
duvi
nagyúr
Valóban az. Valamelyik streaming szolgáltató igazán csinálhatnának a BT világából egy jó kis sorozatot! A regények adottak hozzá és a filmes technika is elért a szükséges színvonalra (lásd. Expanse). Mindjárt népszerű univerzum lenne. Ettől függetlenül nekem bejött ez a BT játék(is)
-
Ry0K3N
senior tag
De ahhoz, hogy a TT és a BT tonna/tömeg számait összevesd, igen.
Nem látom be miért lenne.
Innen indultak, aztán nekiálltak finomhangolni, így lett a MedLas 3x3 = 9 helyett először 10, mostantól 12 heat-es, az AC/10 a 3x3 = 9 heat helyett eddig 15, most 12.
Éppen ezzel van a baj. Hogy kompenzálj egy Medalsert 3 tonnányi heat sink kellett TT-ben most pedig 4 tonna BT-ben. Ez a PPC esetében+ 5! tonna különbség mi nagyon sok ha azt nézzük a mechek felszereltsége TT-ből van. Most ez lement 11 tonnára de ezt bőven kompenzálja a magasabb sebzés. Ezért sok build ami Llaserre és PPC-re épült itt totál használhatatlan. A heat sinkeknek kevés a -3. -4 kellett volna legalább ezért lett szar a PPC és a Llaser.
A túlhevülés határa a 50% + 5% per Guts skill szint, és ugye a 100% a shutdown.
Megjelent a Heat Exchanger, a Heat Bank,
Kampány only. Nem mintha találtam volna egyet is, hova a tökömbe vannak ezek elrejtve?
-
Ry0K3N
senior tag
Ha tonna / sebzésben számolsz, akkor miért is nem mindegy, hogy a játékban 5x szorzójú a páncélzat?
A páncélzatnak semmi köze egy fegyver használhatóságához. A hűtésnek nagyon is. A páncélzat lehet felőlem 10x is az nem sokat fog változtatni azon melyik fegyvert részesíti az ember előnyben. A hűtés viszont nagyon is.
Más a játékmechanika, eleve a hőszámítás is
Abszolút nem, lecsupaszítva a lényeg ugyanaz csak más értékekkel és módosítókkal. A hőszámítás is ugyanaz csak megszorozták 3-al. Most hogy milyen módosítók jönnek rá az über mega Kerensky pilótáktól az teljesen mindegy. Multiba nincsenek 10-10-10-10-es pilóták. Ott nagyon elszaladt velük a ló.
A lőtáv probléma jogos de az sem nagyon segít egy PPC-n mert akkor inkább olyan gépet viszek amin LRM van mint PPC. Két LRM 20 nem generált annyi hőt mint egy PPC.
-
Ry0K3N
senior tag
Az most teljesen mindegy mennyi a páncélzat a lényeg az hogy a hűtés nem olyan arányú.
A PPC teljesen használhatalan volt, inkább felraktam helyette medium lasert de nem láttam értelmét hogy minden 3. körben lőjek csak vele. Csak akkor használtam ha tényleg nem volt más alternatíva. Most jónak tűnik de majd kiderül mennyire ha majd kipróbálom délután. Ideje elővennem a raktárból azt a porosodó 8Q-t.
-
Ry0K3N
senior tag
Korántsem. Egy kicsit talán a LLasert túlbuffolták. 21 heattel pont jó lenne. A legnagyobb probléma itt az hogy tábláshoz képest a tonna/ sebzést arányt majdnem 5x 6x osára emelték a heat sinket viszont nem. Egy mech képes TT-ben PPC-vel folymatosan tüzelni míg itt még buff után is túllépi a 30-at. Igaz 5 el de már nem annyira probléma.
PPC (7t)
Tabletop:
10 dam 10 heat 10 tona HS
tonna/sebzés: 0,5
BT Pre buff:
50 dam 45 heat 15 tonna HS
tonna/sebzés: 2,27
Post buff
50 damage 35 heat 11,6 tonna HS
tonna/sebzés: 2.6LLsr (5t)
Tabletop:
8 dam 8 heat 8 tonna HS
tonna/sebzés: 0,6
BT Pre buff:
40 dam 30 heat 10 tonna HS
tonna/sebzés: 2,6
Post buff
40 damage 18 heat 6 tonna HS
tonna/sebzés: 3.6AC10 (12t)
Tabletop:
10 dam 3 heat 3 tona HS + 1___2 t ammo
tonna/sebzés: 0,62___ 0,58
BT Pre buff:
60 dam 15 heat 5 tonna HS + 1___2 t ammo
tonna/sebzés: 3,3____2,6
Post buff
60 damage 12 heat 4 tonna HS + 1___2 t ammo
tonna/sebzés: 3,5____3,3 -
Ry0K3N
senior tag
Én ott azt csináltam leparkoltam a mecheket a bejárathoz így az APC-k nem tudtak bemenni. A barrakokal nem foglalkoztam, ha nagyon akartam volna megcsinálom de már a tököm ki volt vele hogy 2 kör alatt bukom a missziót. Mire rájöttem a trükkre már nem akartam a secondaryvel foglalkozni.
-
Shadowguard
senior tag
Nekem addigra megvolt A RÁK (King Crab)
Körönként egy enemyt fixen kiszedegettem csak azzal, az APC-kre elég volt csak ránézni. Az LRM-boatban nem vagyok biztos, de azt hiszem akkor már a HGN-733 volt, 70 rakétával. Vagy Stalker, de az is 70LRM
Plusz a 732B, azon volt 2 LRM20 (+1 és +2 damage-es változat) és a Gauss. Kicsit túlerőben voltam, a turreteknek lőni sem kellett, mert addigra kiirtottam mindent
A vigilance mire jó?
Az csak akkor kell, ha nagyon rászállnának a Grasshopperre. Kör elején elnyomod, sprintelsz és a végén mégis guardban vagy.
-
Shadowguard
senior tag
Azt már felfedeztem, de elvileg a Highlander nagyobb, már azt is látnia kellett volna az enemynek, ha nekem nem is. Mindegy, annyira nem vészes, csak ezt is bele kell kalkulálnom a felderítésbe.
Az nagyobb baj, hogy a kis vackoknál a sensor range is nagyobb. Imádom mikor úgy kapok sensor lockot, hogy enemyt se látok. Még szerencse, hogy az ellenfelek nem úgy építenek mechet, mint én. Akkor temethetném is a pilótát.Vannak anomáliák, ez tény. Tegnap 5 Gauss lövésből (90%-os találati esély mellett), 4 ment mellé.
Az még a jobbik eset. Amikor az ellenfél szenzortávolságon kívülről PPC-vel telibe lövi a pilótafülkét, majd a következő mechje ugyanezt eljátssza Large Laserrel az bosszantóbb. Tegnap is imádkoztam nagyon mikor három sorozatból három sérülést szedett be a pilótám. Az volt a szerencsém, hogy Guardban volt.
Előző végigjátszásban mondjuk nekem jó volt a Gauss. Olyan random fejlövéseket osztogattam vele...Egyszer egy komplett Highlandert szereztem így.
Tényleg, ha már elcsúszott lövések: csak szerintem vicces mikor a félrement PPC-lövés simán keresztülmegy a mögötte álló mechen?
-
Shadowguard
senior tag
Hát én a Training module-ból jövő XP-t rátoltam erre a kettőre, ha jól emlékszek a multitarget alapból meg is volt, a tacticsot meg hétig fel tudtam húzni, szóval annyira nem volt vészes a találati esély. Meg mire elkezdtem szintezni már igencsak komoly gépekben ültek a pilótáim és csak könnyű küldetésekre vittem. 60-70 LRM-ből meg elég, ha a fele betalál, úgyis az volt a dolga, hogy felborogassa az ellenfeleket.
De most már én is lézeresbe rakom a szintezős embereket. Ha valaki kiesett akkor Decker átült az ő gépébe, a friss hús meg ment a Firestarterbe. Ott úgyis csak a lángszóró számít, nem a sebzés. Mielőtt lecseréltem volna már nem is mentem közel, csak ha sütögetni való mechet láttam. Egyik küldetésben sikerült összehoznom neki két AC/10 találatot, rögtön két kar mínusz
Utána vigyáztam.
Amartus: A küldetéstől is függ, meg lehet az előrehaladástól is a sztoriban. Azt hiszem 3,5 koponyásnál már esélyes, ha Battle, de Assassinatenél szinte biztos. Destroy Base/Convoy, Escort-nál kicsi rá az az esély, talán a 4,5-5 koponyás Destroy Base-nél beköszönhetnek az erősítésben, de nem biztos. Én már ötkoponyás küldetésnél is kaptam ott vegyes medium-heavy enemy-t.
Mondjuk ez saját tapasztalat és lehetnek eltérések. -
Shadowguard
senior tag
Elsőre én is az alap csapattal vittem végig. Vagyis majdnem, Medusa-t kidobtam spórolási céllal az elején és később vettem fel a helyére egy pilótát. De azon alig szinteztem valamennyit, annak is a nagy részét a training modullal.
Most direkt az a terv, hogy legalább nyolc pilótám legyen kimaxolva a végére, de lehet több is lesz belőle. LRM-boatba ültetve azért jól lehet szintezni -
Shadowguard
senior tag
Igen, ennyi az extra meg a háttértörténet. Nem csak pár adat van beírva hozzájuk. Meg ahogy nézegettem a listát van köztük egy-két egészen jó képességű. Mégiscsak egyszerűbb, mint valami újoncot felhúzni. MEg a random összesorsolt emberkék néha kissé érdekesek. Múltkor fel akartam venni egyet, mert volt neki Bulwark+Multishot, de mikor a marcona szakállas fickó megszólalt magas kislányhangon akkor gyorsan meggondoltam magam.
-
duvi
nagyúr
- Köszi a tippet! Jelenleg vegyes fegyverzettel használom a hegylakót és kihasználom az extra hűtést. A többi mech még csak heavy és elvannak a normál hűtéssel is.
- Épp most jön le az 1.0.4-es patch (802 MB) -
Shadowguard
senior tag
Ez szép és jó, de ez a taktika az Assaultok előtt hogy működött?
Heavykkel már aránylag jól, akkor egy BL-6-KNT-t használtam előretolt egységnek, hátulról meg támogattak az Orionok Large Laserrel és LRM-ekkel.
Mediumokkal nehezebb volt, akkor egy TBT-5N spotolt ML-ekkel, hátulról egy LRM boat Centurion támogatott. Azt annyiból nem szerettem, hogy folyamatosan hisztizett, mert nem volt kihasználva a teljes tonnaszám a Trebuchetnál.
A legelején volt a legrosszabb, az Argo megszerzéséig csak az alap medium mechjeim voltak+egy Firestarter. Akkor még inkább az egész pályás lerohanás volt a taktika.Én javaslom próbáld ki egyszer azt, hogy 4x LRM-15 (ha mind +1 vagy +2 dmg-s, akkor sebzésben sem gáz), 7 tonna lőszer, TTS +1 vagy +2 Acc (Missile), HS és armor. A TTS főleg akkor hasznos, ha light vagy medium Mech-ek előfordulnak.
Következő nekifutásra majd ránézek. A +dmg-s LRM20-ak most HGN-732B-re van téve, az LRM-boatra +++-osokat tettem. Multishottal kettőt is unsteadyre tudok tenni és utána egy újabb multishot kettőt is felborít. És az egyik már halott is.
TTS-t soha nem használtam, de akkor kipróbálom majd. Csak mire találtam már 10esek voltak a pilótáim és nem éreztem akkora szükségét a plusz találati esélynek. Mikor Panzyrt kellett védeni ott sok volt a light, de egy full salvo így is elvitte őket.Ez a végjáték. Ha rendesen felszerelt Mech-jeid vannak, szvsz ugyanazzal a csapattal végig lehet küldeni.
Akkor vasárnap szerintem be is fejezem. Addig már nem lesz rá időm. Aztán jöhet egy kényelmes második végigjátszás, majd ott már máshogy csinálom a dolgokat. Például több pilótával, tegnap megnéztem, Glitch sérült a legkevesebbet, mert neki 207k fel nem használt XP-je van.
-
Shadowguard
senior tag
Szigorúan saját vélemény, de sacc per kábé értelmetlen, ha csak nem valami felderítős felosztásban játszol, ahol egy emberkéd spot-ol a többinek.
Nálam ez a taktika
A főhős besprintel előre Vigilance-ben (vagy begyalogol, távolságtól függ), hogy minél több ellenfelet lássak vele, aztán utána ha nem muszáj nem is mozog, csak minden körben kivégez egy ellenfelet. Esetek 90%-ában működik a dolog, majdnem max páncél van a KGC-n. A struktúra sebzésnek is csak egyszer voltam a közelében. Néha egy-egy fejlövés beköszön, de azt védi a cockpit mod.
Az LRM-boat mindig egy sprintelésnyi távolságra le van maradva a többiektől. Nem lenne egészséges, ha észrevennék. Tegnap egy Destroy Base küldetésnél így is bajban volt, mert mellé esett le az erősítés (2 Awesome+Victor+Black Knight), szegény Deckert küldtem be elé, őt lőjék és sprinteltem el a közelből. Így csak egy alpha strike-ot kapott, de a kar rögtön narancsba ment. Hiába, 70 rakétányi LRM (2xLRM20+2xLRM15), 7 csomag ammo és pár heat sink mellé nem sok armor fér fel még a Highlanderre sem. Másik két mech meg LRM+Gauss/PPC felállással megy (régebben a PPC-s helyett egy Orion volt 2LRM+4ML, jó volt kivégezni a fekvőket mielőtt felkeltek volna).
Egy koponya eltérés már elég komoly, akár hogy is nézzük. Bizonyos pályákon / küldetéseknél határozottan fájó lehet...
Ha éppen igazat ír. Tegnap végre tudtam menni öt koponyás küldetésre (Ambush). Nagy boldogan felhúztam a lootot maxra, erre 2Demo, 1 SRM+1LRM carrier volt a konvoj, illetve az escort még egy Demo, egy Jager és egy PPC-s Catapult.
Egyébként szerintem függ a küldetéstől is mire lehet számítani-> assassinate-nél a célpont mindig egy nehezebb mechben volt, mint ami átlagosan, legelső heavyvel és assaulttal is ilyen küldetésben találkoztam. Az escortoknél meg pont fordítva. Négy és feles küldetésben, 4 heavy mech és jöttek ellenem a medium meg light szúnyogok.Őszintén szólva nem tudom, mi az ideális látótávolság. A 300 méter (nekem) nagyon kevés.
Nekem bevált, lehet a második végigjátszásra sem fogok átírni. Főleg, hogy felfedeztem az AC/20at
Egyedül akkor zavaró, mikor szenzortávolságon kívülről folyamatosan esnek be az LRM-ek.
Sensor Lock nélkül az LRM nem sokat ér szvsz 300 méternél.
Lásd amit fentebb írtam. Egy bátor assault bemegy és felderít, a többiek eregetnek. Nálam optimális esetben a fent vázolt taktikával 2mech/kör az ellenfél vesztesége ép páncélos, assault-heavy vegyes csapatnál. De 50%-os páncélnál lőttem már ki négyet egy körben.
8-as skillek és még medekkel mész? Azt hogyan?
Biztos úgy játszik, mint én. Mire a "Capture the Argo"-t csináltam már eltelt egy év a játékban, a Weldrynél meg kettő is. Mondjuk én oda már 2 heavy-vel mentem
Tegnap kicsit ráfeküdtem a kampányra is (BNC-3E kivételével minden elérhető mechből van már), azért kicsit vicces így túlgearelve. Itrom hosszú és unalmas volt (és sérülés nélkül csináltam meg), Panzyr védésénél tudtam mire kell számítani, vittem egy Grasshoppert, így meglett a side mission is. És hamarabb elfogytak az ellenfelek, mint az APC-k
Az "Extraction"-ben legalább volt egy kis kihívás a tornyok miatt (meg mert vinnem kellett Nyomina Aranot), de egyébként az is egy vicc. Assaultok ellen light és medium mechek...
Egyébként innen hány sztoriküldetés van még hátra? Már csipogott nekem, hogy két csapat kell, de meglesem mire megyek eggyel, nincs kedvem pilótákat szintezni. A biztonság kedvéért azért pár mechet felszerelek tartaléknak.
-
duvi
nagyúr
Teljesen jogosak a kritikáid, de ennek ellenére én kicsit többet adnék neki. Most kereken 50 órám van benne és messze nem értem a végére. Szerintem a BT fő erőssége a mikromenedzsment és a taktika. Ez a kettő kárpótol a felsorolt hiányosságokért és minden percét imádom a játéknak
Szerintem egy kezdő játékos - aki nincs otthon a BT világában - nem nagyon fogja 50 óra alatt kipörgetni
Maximum akkor ha speedrunt csinál, de ez is erősen kérdőjeles, mert ez nem olyan típusú játék, ahol érdemes és lehet is rohanni. Nálam eddig erős 8 pontot ér a Battletech és nagyon várom a kiegészítőket!
-
Shadowguard
senior tag
Én továbbra sem értem, hogy miért erőlteted a Stalkert, a játék sacc per kábé legélhetőbb Assault családja a Highlinder trió.
Jól végiggondolva én sem. Az igazság az, hogy az első assault volt, amit sikerült összeszednem (rögtön kettőt is) és a játék nagy részében volt egy tisztán energiafegyverekre építő mechem, amivel közel tudtam menni és/vagy kivégezni a földre került ellenfelet. Nem sebez annyit, mint egy SRM-re vagy AC-ra épített, de nem is kell aggódnom amiatt, hogy felrobban a lőszer. Plusz direkt a +10 damage-es fegyvereket pakoltam fel, összesen 300at sebzett az alpha strike (4ML, 2LL és egy PPC) a végén.
De végső soron az Atlas/King Crab(?) is megfelel erre a célra és hőt is kevesebbet termel. Még ha ez azzal is jár, hogy csökken a lőtávolság. A lábat szerencsére ritkán bántják, ott jó helyen van a lőszer hozzá.
Bár a lőszerrobbanás dolgot nem igazán sikerült megértenem. Volt, hogy pár HP-val a lábban menekültem biztos távolságba a Highlanderrel és nem robabnt be az LRM, máskor meg éppcsak megkarcolták a struktúrát és már robbant is. Ugyanez az ellenfélnél is, van, hogy pár HP marad a struktúrában és nem robban be, máskor meg szinte instant "ammo explosion", ahogy elfogy a páncél.
Az biztos, hogy ha egyszer újrakezdem pár dolgot máshogy fogok csinálni. Van egy-két dolog, amit így tapasztaltabban másképp csinálnék. Például nagyon érzem a Master Tactician skill hiányát, elkezdtem felhúzni egy pilótát direkt emiatt, mert így most kell egy heavy a csapatba (ON1-K) a kezdeményezés miatt. És még az elején elkezdek felhúzni több pilótát is.
-
Shadowguard
senior tag
Erre is hat a Precision Shot.
Azt gondoltam, de akkor ezek szerint pontosabb, mint az LRM. Azzal már jártam úgy, hogy ~60%-os esélynél a 35 rakéta nem tudta lebontani a 40 HP-t a torzóból, helyette a páncélt szedte le a végtagokról. Pedig közvetlen rálátásom volt az ellenfélre és nem volt evasion vagy guard rajta. Lehet valamikor kipróbálom, mondjuk a KGC-vel, ha egyszer sikerül majd összerakni egyet.
Csakhogy a gép is szokott játszogatni a Sensor Lock-al, nem is rosszul.
Igen, már jártam meg vele, LRM-boat kapott egy sensor lockot, hátulról meg jöttek a rakéták. Szerencsére ritkán van nála, amennyire én láttam inkább járműveknél gyakori. Meg annyiból nem okos a gép, hogy ha van látható ellenfél akkor nem kezdi el keresgélni a többieket sensor lockkal. Inkább lövi a Bulwarkos Atlast. Nem mintha panaszkodnék, tegnap a Highlanderemnek 7 HP-ja maradt a lábán... Menekültem is vele takarásba (tiszta szerencse, hogy nem robbantak be a rakéták).
Banshee 3M-ből csinálhatsz egy bokszolós flameres Steiner scoutot medlaserekkel
Ez nem is hangzik rosszul
Már csak a vicc kedvéért is ki kellene próbálni. Firestartert úgyis szerettem.
-
Shadowguard
senior tag
Jártam arra, de Brinton-ban 4,5 alattiakkal nem találkoztam még.
Én sem, de ha elfogy akkor ide át lehet ugrani és itt is kapásból értelmes küldetések vannak. Lehet ingázni a két rendszer között
Talán a leghasználhatattlanabb Mech a játékban.
Akkor megy a raktárba. Annyira nem számolgattam utána, de most nézem, hogy tényleg elég kevés a szabad hely. Alapvetően a Stalkert akartam lecserélni, mert a kinézete miatt az LRM-boat lenne, de nálam az egyik 1PP+2LL+4ML felszereléssel mindig az első sorban kóricált. Bár ha jól meggondolom akkor ez a kérdés tárgytalan az Atlasnak hála
Tegnap összeraktam egy 733-as Hegylakót, AC/20++ (120dmg), 4x SRM-6++ (4x 6x 12dmg = 288dmg) szumma 408 dmg, ha minden betalál...
De nincs sok értelme 600 méteres látótávolságnál, szóval kipróbáltam, örültem, hogy egy Alpha Strike-ot tudtam vele tolni, aztán szépen visszaszereltem LRM- és PPC boat-nak.Igen, de az SRM is olyan vagy még olyanabb, mint az LRM: szóródik mindenfelé. Nekem pont amiatt tetszik az Atlas, amit összeraktam, mert Precision shottal jó eséllyel egy helyre megy minden. Tegnap két sértetlen Jagert is így végeztem ki, de ha megpuhítom egy LRM-sorozattal akkor bármit szétszed. És utóbbi esetben a borulás is fix.
Nekem az alap látótávolság van, így azért működik a dologNálad a tegnapi Sensor Lock-hátrál-LRM trükköt sem lehetne elsütni. Én még utána is eljátszottam egyszer, egy assasinate küldetésnél, direkt behúzódtam egy domb mögé és amíg megkerülték eregettem a rakétákat. Nem is a sebzés volt a lényeg, hanem hogy minden körben borult egyet.
duvi: Én ezért mentek mindig rögtön a küldetés indításakor egyet, mert ha nagyon nagy a gáz újra lehet tervezni az egészet. Én is keveredtem már két tűz közé, csak én nyílt terepen. Visszatöltés után éles hátraarc és először az erősítést rúgtam fenékbe. Egyrészt náluk volt Sensor Lock, másrészt 2 assault, harmadrészt meg egy domb, ami mögé utána már én tudtam elbújni.
-
Ry0K3N
senior tag
Azért legyen tartalék pilótád mert ha megsérülnek akkor azt hiszem nem lehet átvinni őket a második misszióba. Nekem úgy emlékszem csak 2 pilótám maradt épen de nem emlékszem hogy sérülten is vehetted e őket vagy sem. Én épeket raktam be mert mindig volt 4 +tartalékos pilótám.
#210 a páncélt megjavítják de minden más sérülés struktúrális marad. De ne aggódj amiatt mert nekem 2 gépemet az első küldetésben roncsá lőtték úgyhogy kell egypár tartalék gép második küldihez.
-
Shadowguard
senior tag
Én elmentem kigyúrtni a Taurien Concordate-al a repumat, ott akadnak 5 kopis bolygók...
Véletlenül nem emlékszel a bolygó nevére? Vagy legalább merre keressem? Én csak egy négy és fél koponyás bolygót találtam, de tegnap este ott is három koponyás küldetést kaptam... Nagyon nem akarja már a gép, hogy én kalandozzak...
Bánni nem bánom, szvsz a legjobban felszerelhető Assaultok eddig...
Én egy Banshee-t szeretnék inkább, az a nyolc energy hard-point+4 Jump jet jól hangzik. És akkor arra mehetnek a DHS-ek. Közben úgyis rájöttem, hogy az AS7-D-HT LosTech mech, szóval hiába is szeretném. Pedig milyen szép lett volna két Gauss ágyúval, ha az is eshet legalább néha, mutatóban...
King Crab-ot meg egyet, de normálisan nehéz felszerelni, meg hát elég bénán néz ki szegény.
Nekem tetszik
A Stalkernél legalábbis szimpatikusabb és erre is elfér négy LRM. Esetleg még valami mást is tudok tenni mellé. Bár a legjobban a Black Knight tetszett eddig azok közül, amit használtam.
-
Shadowguard
senior tag
1. Ilyenbe már belefutottam én is... Csak az kevésbé volt vicces, mert nekem LRM carrier volt az épületen. Rosszabb, mint egy turret...
2. Köszi a tippet, akkor elkezdek felhúzni embereket. Az alap csapattal már úgyis van cirka 70k XP-m amit nem tudok elkölteni. Medusa-t kirúgtam és a helyére vettem fel egy fejlettebb pilótát, de őt is csak akkor viszem, ha valaki lesérül (és mióta mindenben van Cockpit mod ez nem túl gyakori). Mech az lesz elég, egyet mindenből eltettem tartalékba, majd akkor a jobbakból kettőt fogok.
3. Nem csak a vége felé
Nekem most kellene mennem megvédeni Smithont, szóval van még sztoriküldetés előttem bőven (gondolom), de alig kapok értékelhető küldetést. Amikor 4,5 koponyás küldetésre bedob félpáncélos Assaultokat meg 3 Schrek-et, mint ellenfél az kicsit vicces. Csóri Zeust egy sorozattal lőttem szét.
4. Nem volt véletlenül unsteady: Nekem akkor szokott elkullogni fedezékbe, ha előtte kap egy rakétasorozatot. Attól függetlenül néha tényleg nem lehet követni a logikáját, volt már, hogy elkönyveltem, hogy borul a mechem és inkább a Guarded-ba küldte a rakétákat... Aki még csak nem is sérült addig.
A második harcba beviheted az első harcban részt vett mecheket vagy mec harcosokat de nem engedi megjavítani a gépeket.
A lekopott páncél se jön vissza vagy csak a strukturális sérülések maradnak meg? Mert utóbbi esetben lehet nem fogok szórakozni vele... Mechem lenne elég, de pilóta az nincs.
Bár nem tudom mit izgulok, tegnap elértem az 1550. napot és sehol nem járok még a sztoriban. Cserébe már 3 Assault mech van a csapatban (Medium és Large Laser+PPC-s Stalker vicces, de hatékony), egy HGN-733P-t most építek át és már raktárban is van pár Assault (Victor, Zeus és sima HGN-733). Csak az nem jön szembe, ami kellene... Atlast még nem is láttam, King Crabet is csak egyszer.
Jó lenne valahonnan szerezni még egy Gausst meg hozzávaló lőszert (és pár Double Heat Sinket), az első Ballistic fegyver, amit használok. Bár kicsit átépítettem az ajándék mechet... 2 LRM20 meg a Gauss van benne most. Kicsit furcsa megoldás, de egész hatékony messziről. Közel menni meg úgysem szoktam vele, arra van a Stalker: 250 damage egy teljes sorozat vele.
De hogy én mennyit szívtam azzal a küldetéssel. Nyomi Arano már az első részében is meghalt egyszer (második nekifutásra nem is használtam, csak beállítottam egy sarokba), de még az Atlasban ülve is sikerült vele elveszítenem egy kart. Mondjuk nekem zavaró volt, hogy nem a megszokott setuppal mentem, se egy LRM-boat, se egy brutál közelharci mech a második felében. Ráadásul négy zöldfülű pilóta.
-
Ry0K3N
senior tag
1.
feature
2. Ha jól emlékszem nem kell 8 különböző mech vagy mech harcos. A második harcba beviheted az első harcban részt vett mecheket vagy mec harcosokat de nem engedi megjavítani a gépeket.
3. igen az eléggé hullámzó, nekem inkább a küldetések monotonitása zavar a végén
-
PitLee
őstag
"Néha szabályosan bántam, hogy nem lehet járműveket is használni. Egy LRM-carrier-ért ölni tudtam volna.
"
Ne is mond amikor először futottam össze az SRM-es járgánnyal, láttam ott villog a piros ikonja a domb mögött, de mondom "akar valamit majd ide jön", pár kör után beállított lő távon, na mondom "mit akarsz csíra", (jobb klikk) 1,2,3,4..9,10db SRM6
oké, fiúk baj van ha ez eltüsszenti magát jobbról csak a 2 lábad marad amit vissza tudok vinni
-
Shadowguard
senior tag
Én amíg Medium Mech-ek ellen mentem (3 kopis küldik), elégnek találtam a 4 tonna lőszert, de a heavy-k ellen olykor már kevés volt, Assault-ok ellen meg mindig kevés.
Idáig elég volt a heavy-k ellen is, mind a három LRM +Stb Damage, nagyon ritka, hogy egy teljes sorozat nem teszi az ellenfelet unsteadyre. A másik két Orionon is van 2LRM, szóval biztos a borulás és a fekvő ellenfelet már könnyű kivégezni. Mire meg csak assaultok jönnek remélem nekem is lesz és jobban tudok variálni. Mondjuk még egy part HGN-733 és kész is.
A Demolishert jobban utálom... Nem lehet felborítani és hiába lövök rá Precisiont akkor sem hajlandó egy pontra lőni. Múltkor is erre faragtam rá, két Precisiont shot (összesen 8ML, 2LL és 35 rakétára való LRM) és egy indirect 35 rakétás LRM-sorozat után még maradt benne annyi, hogy lőjön két CT-t...Egyébként aki már végzett a fő szállal: hány nap alatt fejeztétek be? Én jól elvagyok a mellékes küldetésekkel, 1300 napnál járok és még nincs kész a Newgrange-es küldetés se
Lehet bele kellene húzni, ha más nem legalább a LosTech fegyverekig elvinni... De ha a játék nem siettet én magamtól nem rohanok.
-
Shadowguard
senior tag
Tegnap este elnéztem az egyik Taurian rendszerbe: kaptam egy négycsillagos Assasinate küldetést a kapellánoktól... Hát szenvedős volt, 2 Schrek, 1 Demolisher, 4 Heavy mech és a célpont egy Highlander-ben ült (most találkoztam először assaulttal). És nem is kalózok, elit taurian egységek... Kopott a páncélom rendesen, de legalább a végén két HGN-733 part-ot szereztem. Kb. folyamatosan hátráltam, az volt a szerencsém, hogy a Tundrán voltam és nem kellett aggódnom a hő miatt. Meg nem volt az enemyn Jump Jet és amíg ők megkerülték a hegyet Sensor Lock+90 rakéta csökkentette a létszámot kettővel.
Mondjuk ma még visszamegyek egy körre, hátha sikerül begyűjteni a harmadik darabot ahhoz az assaulthoz. Vagy egy másikhoz, úgyis megvan a GHR-5H-ből is a harmadik darab, már dolgoznak rajta a szerelők. Kíváncsi vagyok rá, lesz-e olyan hatékony a flamerekkel, mint a Firestarter volt.Oriont én 3 LRM 15-össel használtam. Az volt az arany középút, volt elég heat sink és ammo.
Mennyi lőszert vittél? Én eddig 4 tonnát, de a fenti küldetés végén már csak rugdosni tudtam az Orionnal, szóval megemeltem ötre (és +1 Heat Sink is került rá, mert sivatagban a hatodik sorozat után még mindig le kapcsolni az LRM10et). 12 sorozatra való már csak elég lesz. Csak most még jobban kell vigyáznom rá, mert összesen 760 armor van rajta... A többin meg 1k fölött
-
Shadowguard
senior tag
A Catapult nem rossz 2x LRM-15-el. Kevés páncéllal 2x LRM-20 is megoldható.
Nincs
De legalább tegnap este sikerült egy ON1-V-t összerakni, első körben két LRM20 és egy LRM15 ment rá, de második küldetés alatt szomorúan vettem tudomásul, hogy a sivatagban megfő pár sorozat után... Így öttel kevesebb a rakéta, de tettem bele két Heat Sinket... Így azért már barátibb a hőháztartás és 50 rakéta szépen arat és minden van +Stb. Damage (meg kettőn crit is), szóval esélyesen meg is borítom az ellenfelet.
Mellé beüzemeltem a Black Knightot, 4ML+2LL van rajta, egy rakás heatsinkkel. Így is csak két lövést tudok elengedni teljes fegyverzettel, de az 190 sebzés (kettő ML-en van +5 Damage) és annyi elég, ha előtte megborítom. Néha még az se kell hozzá. Csak nem szabad elbíznom magam, utolsó pályán beugrottam egy Demolisher elé és nem tudtam kilőni. Kaptam két olyat torzóra, hogy még a Heat Sink is kiesett belőlem.Viszont érdekes, tegnap elkezdtek jönni az Enforcerek és két küldetésben láttam Blackjacket is. Idáig még egyikkel sem találkoztam az ellenfél soraiban. Sok vizet nem zavarnak, de korábban még örültem volna neki. Plusz végre jött egy Grasshopper is, rögtön lefaragtam mind a két lábát. Még egy darab kell és megcsinálhatom a Firestarter nagytesóját
(meg egy kósza Urbanmechbe is belefutottam egyszer, a második példány volt eddig).
Egyébként tegnap érdekes bugba (?) futottam. Escort küldetés, lecsapom az ellenséget, utána szépen kísérem a járműveket két mechhel, kettővel meg előrementem a cél mellé. Első járgány begurul a területre, erre megjelenik az ellenfél erősítése a hegyen és szétlövi... Oké, visszatöltés, mielőtt a konvoj indulna három mechet beállítok a hegyoldalba, a negyedik fut velük. Végén megint bespawnol az enemy (a mechjeim közé!), surprise attack és megint kilő egy kocsit
Azért a szenzorok mutathatták volna előtte
Ja és egy kérdés: ha nem contractra megyek, hanem manuálisan állítok be célt akkor ott kapok majd küldetést? Mindig csak a Restoration ad feladatot, meg néha a kapellánok (fujj), jó lenne némi változatosság. Vagy ha haladok a főszállal akkor kapok többet? Mert csak a Taurian Concordat területére enged, meg a gazdátlan részre ahol az elején kószáltam, a többi területre nem tudok utazni.
-
Shadowguard
senior tag
Úgyhogy én már nem szórakozokkal ezzel. Dögöljön meg mind, oszt jó lesz...
Igen, sokszor én is így állok hozzá, megölni sokkal könnyebb és gyorsabb (meg biztonságosabb, a halott nem lő vissza). Néha van olyan, hogy szeretnék egy-egy mechet megszerezni, de olyankor tuti, hogy csak egy Salvage lesz belőle. Bezzeg a lightoknak célzás nélkül lövöm szét a fülkéjét a Large Laserekkel...
Én úgy vettem észre, hogy nem érdemes kisebb csapattal menni, mint amit tudsz, nem fogsz a kisebb drop tonnage miatt több pénzt vagy kisebb ellenfeleket kapni.
Azt tudom, inkább a mozgékonyság miatt használtam a TBT-t, meg amikor megcsináltam ezt a felállást még nem voltak csak small Jump Jet-em. A Centurion meg igazi LRM-boat... Legtöbbször még látótávolságba se viszem, mert temető lenne neki hamar. Az a baj, hogy heavyből nem találok jó alternatívát. JM6-A-t egyszer láttam, ON1-V-ből is csak egy part van, a többin meg csak két hardpoint van.
Mondjuk az ON1-K az a Mech, amit sose használnék (a Black Knight, a Cataprach és a King Crab mellett - annyira csúnyák....).
Az lehet, de koldus nem válogathat
Az Orion volt az első amit sikerült megszereznem. Akkor még használtam a Firestartert és ropogósra sütöttem a pilótát. Aztán sikerült szereznem még kettőt, abból az egyiket úgy, hogy nem is választottam belőle egy darabot sem (kilőttem a pilótát) és besorsolta az egészet. Azóta is így esnek belőle darabok, meglehetősen sokszor futok össze velük, de például Grasshoppert azóta sem láttam és Dragont is csak a sztori alatt. Pedig előbbi jó lenne... Flamerekkel
Én most éppen ott akadtam el.
Igen, csak te már a védésnél, én meg most szabadítottam fel
-
Shadowguard
senior tag
Nem tudom milyen géped van...
i7-6700k, 16GB RAM, a játék nekem HDD-ről fut (WD Black). A visszatöltögetés után tűnt ez fel nagyon, előtte szépen behozott mindent, utána érezhetően belassult az egész. Néztem a Mech bayt is, ha Refitre megyek indításkor egy secen belül behozza, tegnap az említett sok visszatöltéses misszió után az is belassult azért. Esetleg a rendszer lehet a ludas benne, én még leragadtam a hetes windownsnál.
De érdemes egyébként a + Stb.dmg LRM-eket is használni, sajnos bármennyi Stabilitást is okozol, csak ingatag lehet a Mech, de utána elég egy PPC találat, és knockdown...
Én LRM-mel is fel tudtam borogatni az ellenfelet. Az egyik Orion-on LRM20+LRM15 van, mind a kettő +Stb. damage. Van, amikor már egy sorozat elég hozzá, hogy ingatag legyen az ellenfél, utána már csak egy lövés kell a rakétáktól és borul is. Ugyanez fordítva is igaz, tegnap az volt a legnagyobb bajom a két LRM carrierrel (a fejlövéseken kívül), hogy rendre megborították az Oriont.
Nekem minden emberem multitargetes, bár ha egyszer újrakezdem lehet máshogy fogok fejleszteni. Jó lenne egy Master Tactician is a csapatba, de ahogy észrevettem a multitargettel is működik a breaching shot...Nálam eddig az LRM a favorit, 2 emberemnek is maxos a Tactics, szóval büntetés nélkül tudok velük biztos távolságból rakétázni. A két Orion és egy Trebuchet pedig lézerekkel lefarigcsálja a maradékot. Főleg, ha már el is dőltek. Mondjuk lehet átállok Energyről Ballisticre, a hőháztartás valami katasztrófa a TBT-nél: 3ML+1LL, 5 heatsink és kettőnél többet nem tudok lőni vele normál biome-ban. De az egyik Orion is hajlamos túlmelegedni, pedig azon csak 1LL van meg 2 LRM15.
Tegnap végre lett HBK-4P-m is (sima bezzeg abból sincs), de ki se próbáltam. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy úgysem venném sok hasznát. -
torma1981
veterán
A találati arányt lehet valahogy javítani? Mert elég halovány ahogy lonek a srácok. Pedig 6-os mindenkinek a gunnery eddig. Hogy szamolja ki? Mert a fegyverekre ramagyek akkor mutatja a modositokat pl hogy mozog, stb. De azok nem százalékban vannak jelölve. Persze a lotavot sem mutatja méterben csak azt hogy long, stb.
-
Shadowguard
senior tag
Mindenhol lassú, egy betöltés nálam percek kérdése. A harcok után is jó két-három perc, amíg újra az Argo-ig visszatölt.
Nem szoktál gyakran visszatöltögetni?
Tegnap direkt megnéztem, 11 sec alatt töltött vissza az Argo küldetés után, olyan 3ésfél-4 óra játék után. Aztán volt egy ritka szívatós küldetésem 2 LRM carrierrel és egy mocskos sensor lockos enemyvel, ahol kellett pár visszatöltés. Így is kopott a páncélzat (és néhol a váz is), de megúsztam sérülés nélkül. Bele sem merek gondolni mi lett volna ha nem csak kalózok...
Mondjuk az már tényleg érdekelne, hogy az ellenfél kap-e valami módosítót a fejlövés esélyére. Néha produkál olyanokat a játék, hogy csak meresztem a szemem-> tegnap Panther képernyőn kívülről PPC-vel pilótafülkét lőtt, majd az utána érkező rakétasorozatból szintén kaptam egyet a fülkébe. Én még földön fekvő ellenfelet sem tudom így eltalálni Called shottal, mint ezek engem rendszeresen... Mondjuk random van, mikor összejön... Szigorúan csak valami light mech ellen, nehogy már jó legyen
Viszont tegnap esett egy LRM15++, ami azt mondja, hogy +2 damage... Jól értem, hogy ez 6x15 sebzést jelent egy sorozatra? Tudnám díjazni a dolgot.
Mechek terén érdemes olyan generált (nem kampány fővonal) harcoknál újra indítani, ahol az elején látok az ellenfelet.
Ilyen van? Én lassan az ezredik napnál járok, de még soha nem láttam induláskor az ellenfelet. Már az is ritkaság, ha első sprintre szenzortávolságba érek.
Nálam eddig érdekesen alakulnak a mechek... Van három full ON1-V (másik verziót még nem is láttam), 3 ugyanolyan Quickdraw (nem tudom melyik verzió) és tegnap este sikerült összeraknom egy Black Knightot. Ezen kívül egyszer találkoztam Catapulttal, Jaegerrel és Cataphracttal. Meg minden Thunderbolt verzióból van rész, de egyet sem tudtam összerakni. Dragont és Grasshoppert még nem is láttam, pedig az utóbbira pályáztam nagyon. Ki akartam próbálni a lángszórót
-
Ry0K3N
senior tag
Battlefiled? Az nem Battlemaster akar lenni?szerk: Nem szóltam
BLR-1G-ből van storageban 3 is de nem használom mert eléggé korlátolt build lehetőségeim vannak vele.
AWS-8Q ugyanaz a szitu. PPC-k nagyon melegítenek. Így nem használom egyik típust sem.AWS-8T azért jön jön szembe de nem nagyon gyűjtögetem mert LRM boatnak a stalker jobb és többször jön szembe.
-
-
Shadowguard
senior tag
Viszont a játék is kezd némileg laposodni, mivel van 4 Assault Mech-em, gyakorlatilag eljutottunk oda, hogy nagyon ritkán jönnek szembe nemhogy Light, de Medium Mech-ek is.
Hát a négy meches limit ezzel jár, de végső soron akkor is ez lenne, ha a tonna lenne maximalizálva. Legfeljebb kevesebb mechet vinne az ember. Emlékszem az MC-ben inkább vittem 5 mechet nyolc helyett, de azok a legnehezebbek voltak. Ha esetleg maradt elég tonna vittem egy plusz javítókocsit.
Esetleg az lehetne megoldás, ha azt mondanák nem lehet csak light-mediumot vinni egy-egy, mert csak, de az ellenfél is csak olyat használ. -
Ry0K3N
senior tag
Az nem változtat rajta hogy most van anti personell. Thunderbolton is ott vannak a ballsitic hardpointok MG helyén.
De nekem az a bajom hogy nincs Hardpoint méret korlátozás. Egy Wolverinere is felfér egy AC10 csakúgy mint egy centre. Normális esetben nem elhetne nagyobb fegyvert beletenni mint AC5
-
Ry0K3N
senior tag
A shadow hawkot és a centuriont sosem használtam ugyanolyan konfigurációkkal nekem azok mindig különbözőek voltak. A másik kettőről nem tudok nyilatkozni mert későn voltak meg és nem használtam őket. De ez hogy nagyon hasonlóak inkább a korlátlan hardpoint rendszer hibája. (machine gun=gauss). De itt legalább nem egy totál katasztrófa a shadow hawk hanem élveztem használni ellentétben a táblással.
Táblásban a 3S pont azért volt jó mert mind közelre mind távolra nagyon fájdalmas tudott lenni. És tette ezt normális heat managementel. [link]
@Duvi <----erre gondoltam
@ cain69 #132
Az igen. Gondoltam rá kipróbálok egy meelee only mechet de még nem jött össze annyi mod hozzá.
-
én erre írtam, hogy balansz szempontok miatt nem rakják be +25 tonnával. a 120 tonnás összsúlyával gyakorlatilag új osztályt nyitna a mostani assaultok felett.
a +25 tonnája nélkül meg... életképtelen a két másik variáns mellett.
de lore szempontból megoldották azzal, hogy ha jól emlékszem, a játék 3025ben játszódik. -
Ry0K3N
senior tag
Csak azért használok a highlandereket mert azokra fél fel a legtöbb cucc meg van belőle már 5 darab. A stalkeren kívül más LRM support meg nincs ami rendelkezik annyi missle hardpointal. Awesomeom Battlemesterem pont van (van belőle kettő is) meg Zeus és Viktor is akad 1-1. Battlemaster használtam rendesen de az inkább közelharcra volt buildelve így arra volt ítélve hogy álljon és tankoljon. Atlast egy dekát nem láttam még csakúgy mint urbanmechet. Én a Bansee 3S verzióját hiányolom hogy az miért nem tették bele bár nem igazán vagyunk Steiner terület közelében.
#101)
Erről jut eszembe: Locustot használt bárki is? Valahogy nem látom létjogosultságát annak a mechnek.A nemkívánatos pilóták eltüntetésére jó csak bele kell ültetned.
Bár ha minden kötél szakad akkor kiegyezek egy Centurionnal is visszatöltés után. Abból is csak egy darab kell.
A cent nagyon jó. Mind SRM/LRM boatként vagy AC10-es buildel.
-
Shadowguard
senior tag
Nem váltja ki. A PPC egy részegységre sebez 50-et. Az LRM-15 15 rakétát küld ki, és ez szétszórva kerül kiosztásra. Hamarabb bontasz le egy célpontot, ha egy helyre osztod ki a sebzést...
Igaz, ezzel a részével nem számoltam, csak tisztán a sebzést néztem. Így tényleg csak a hőtermelés szól a PPC ellen, esetleg még a kötelező rálátás, ha csak a kettő közül választunk.
Nem lenne rossz... ha nem eleve Medium Mech-ekkel kezdenénk.
Egen, vagy nem lenne ott a Spider is a kezdő csapatban... Én még azt is rémesen papírnak éreztem, volt, hogy az enemy kezdésből kilőtte a lábát szegénynek.
-
néhány topicban van, szerintem külön ph-s fejlesztés, biztosan kérni kell, hogy aktiválják. meh, mindent kétszer írok, töröld az előzőt plz.
@Shadowguard: a ppc-t legfeljebb lézerrel tudod kiváltani. a rakéta darabonként dob arra, hogy vajon eltalálja-e a kívánt részét a mechnek, vagy egy másikat. a ppc-hez legközelebb talán a lézerek vannak, a large lézer hasonló hozzá, de a lézerek nem löknek hátra (stabilitás dmg), meg kicsit alacsonyabb a lőtávjuk. cserébe minimumjuk sincs. az én ízlésemnek viszont még így is túl sok hőt termelnek, szóval én az ac-ket favorizálom helyettük. amire az ac-s rohammech lőtávolba ér, addigra úgyis fekszik már mindenki az lrm boatoktól.
-
Ry0K3N
senior tag
Na a Wolverine meg a másik ami ugyanúgy járt mint a Griffin. Pedig azt ki akartam volna próbálni. Medekből nekem shadow hawk meg centurion volt sok.
tök mindegy milyen küldetés jön, vidd a legnehezebb Mech-eket, és kész...
Sajnos jelenleg ez a helyzet. Ha egy heavy szakaszba beviszel is egy medet felderíteni azt vagy sensor lockolják vagy bulvarkban is szarrá LRM-ezik a nehezebb gépek hogy hátraesik. Ha meg hátul maradsz vele akkor meg nincs értelme hozni. A látótávolság és a szenzortávolság nagyon kevés mint írtad. És a light med mechekek nagyon kevés a pipje de ez lehet azért van mert az ellenfélhez is majdnem ugyanolyan skilles pilótákat rak akik ugyanúgy használnak skilleket meg gondolom magas gunnerijük van úgyhogy ritkán hibáznak.
Most már 4,5-5 koponyás küldiket viszem ahol általában az a taktika hogy lebulwarkolok 3 highlandert és várom hogy rám jöjjön az ellenfél ahol hátul vár rájuk egy 4xLRM15 stalker.
Egyszer próbáltam nehezebb gépeknél vinni egy grasshoppert felderítőnek de az is csak úgy működött hogy minden ugrás után nyomtam neki a -50 damage skillt mert ripityára lövik máskülönben.
Ez csak azért piszkálja a csőröm, mert él bennem a kisördög, hogy a dinamikus küldetéseket a saját drop-tonnage (össz-tonnaszám) alapján határozza meg, és ha könnyebb Mech-ekkel megyek, akkor ellenfélnek is könnyebbek jöhetnek...
Na erről nem tudok, ezt le kéne tesztelni.
-
nem, ha
pl. a csillagliga raktár felfedezése utánvisszamész a kezdőterületre, és ott 2 koponyás küldit ad, akkor továbbra is max 60-65 esetleg egy darab 75 tonnás mechet tesz be ellenfélnek, meg sok kicsit (20-35t), akkor is, ha 350 tonnányi mechet dobok rájuk.
sőt, ha olyan a küldi, hogy még tornyok is vannak benne, akkor ez még tovább csökken, a nehéz mech szakaszt akár kompletten is kiválthatják tornyokkal.kéne egy spoiler gomb.
-
Shadowguard
senior tag
Hmm, azt tudtam, hogy tonnánkénti sebzést tekintve jobb az LRM5, de azt nem, hogy ennyivel
Ott volt előttem, de nem számoltam utána.
Köszönöm a táblázatot, utólagos engedelmeddel ki is nyomtattam magamnak. Tudom, hogy minden adat megvan a játékban is, de így sokkal átláthatóbb (nekem legalábbis).Esetleg annyit meg tudsz mondani még, hogy a +-os fegyvereknél ez mennyivel módosul?
Én ugyan még nem találtam olyat, de hallottam meséket róla
-
Ry0K3N
senior tag
Az időszak tökmindegy, meg milyen fegyverek vannak benne. Az egész ott kezdődik hogy egy pontban összpontosított tűzerőd van, mikor úgy kellett volna megoldani mint World of Tanksben hogy van egy célzóköröd és azon belül random lőnek a fegyverek. Ez sokkal jobban reprezentálná a táblásat és nem lenne ez a torzó high mount arm shiled meta 2x annyi páncélzattal. (ami így sem elég).
Minden mást meg ki lehet balanceolni csak hozzáállás kérdése. Én meg tartom magam ahhoz hogy egy hardpoint ahol machine gun volt ne lehessen már belerakni gauss ágyút. Táblásban is szabály van rá hogy nem rakhatsz nagyobb fegyvert a helyére hacsak nem küldöd el a gyárba szétszerelni az egészet de akkor nem lesz ugyanaz a gép.
#89 Tökjó táblázat. Én még személy szerint kiegészíteném ilyenekkel hogy tonna/sebzés hőgenerálás/sebzés. Anno még mechwar 4 mercenarieshez csináltam egyszer ilyet.
-
Shadowguard
senior tag
A koponyák száma a rendelkezésre álló információk alapján való küldetés-nehézség meghatározásról szól.
Ezt mondjuk jó tudni, így később már nem érnek meglepetések. Bár a tegnapi utolsótól eltekintve eddig csak örültem neki, ha eltérés volt. Ott sem lenne baj, ha véletlenül nem aktiváltam volna az enemyt és nem a puszta közepén állna az egész csapatom. Általában az ilyen bázisfoglalós küldetéseknél szépen bepakolok mindenkit egy magaslatra, a Firestarter aktivál és fedezékbe húzódik, aztán jöhet a céllövészet. Na ez itt most fordítva működött: az enemy jött ez erdőből én meg lettem a céltábla.
Ha más nem újrakezdem a küldetést, csak az autosave a pálya elé dob vissza és akkor újra is sorsol mindent. És én szeretném azt a GriffintAz Arano Restoration-al viszonylag hamar Allied-be kerülsz, szóval velük érdemes kezdeni a grindelést.
Szerintem ők még nincsenek is meg... Tegnap bő öt óra alatt nem jutottam el az Argo-ig
Pedig már féltávon azt mondtam, hogy a következő küldetés az lesz. Csak olyankor vagy jól fizető küldetést dob fel vagy assassinate-et. Utóbbinál a célpont szinte mindig mediumban ül és lassan időszerű lenne lecserélni a Firestartert valami nagyobbra. Bár a lángszóró továbbra is jó móka... Nagyobb mecheknél van esetleg olyan, amire szintén rá lehet dobni 6 flamert?
-
Ry0K3N
senior tag
Ez a hardpoint rendszer jó lett volna ha ezzel együtt korlátozták volna a hardpointok méretét is. Mert így kapunk olyan agymenéseket mint a gauss torzós catapult.
A táblás szabályai szerint valóban megengedi hogy csinálj a warhammerből LRM boatot de ez annyi időbe és pénzbe kerül hogy veszel belőle inkább 2 archert és nem kap negatív módosítókat a mech.
-
Shadowguard
senior tag
Az alap, saját kis BlackJack is Medium Mech.
Ellenfélként gondoltam, amit el is tudok hozni (a tutorialban is van egy centurion, azt sem lophatom)
Ha így nézem akkor a Shadow Hawk és a Vindicator is az, amik megvannak az elejétől kezdve.
Viszont közben gondolkoztam kicsit: az Argo küldetés nem martian terület? Mert akkor lehet teszek egy próbát a Firestarterrel. A HBK is arra faragott rá, hogy sikerült megpirítani és utána már csak agyaggalamb-lövészet volt. Mondjuk ott én is mentettem előtte, mert attól féltem, hogy ad egy taslit a kisebbnek, de inkább menekült... Volna
duvi: Én ismerősnek említettem ma, ő konkrétan az első 1-2 patchre vár. Mondjuk én sem bánnám, ha a töltési idő javulna...
-
Shadowguard
senior tag
Viszont az Argo küldetéshez én ajánlom, hogy legalább 3-4 jól felszerelt Medium Mech-ed legyen, jó közepes Mechwarriorokkal...
Na akkor ezt még hanyagolom, idáig az előző hsz-ben említett Hunchback volt az egyetlen medium, amivel találkoztam (a tutorialt leszámítva), de az sem standard mech volt: hacsak nem tévedek nagyot hiányzott róla a gépágyú, helyette plusz medium lézerek voltak. Gondolom azon is múlik, hogy szinte csak félkoponyás küldetéseket ad...
Olyan nekem még nem volt, hogy az adott bolygón két küldetést jelzett, az egyiket elfogadtam, megcsináltam, majd a másik erre eltűnt.
Nekem tegnap háromszor is elsütötte. Két küldetést jelzett, elfogadtam, odarepültem és mire végeztem már két másik volt ott... Amihez megint mehettem egy másik rendszerbe. Annyira most még nem gond, 4-5 hónapra elég a keret.
Nem normális, de valami iszonyú tré a játék programozása...
Akkor ezek szerint nem nálam van a hiba... Mondjuk kicsit szíven ütött, mert pont a küldetés végén fagyott ki miatta a játék és nem volt mentésem, csak a harc elejéről.
Annyiból egyébként érdekes, hogy másodjára is ugyanazt a salvage-t kaptam a pálya végén, pedig ott volt választék. -
Ry0K3N
senior tag
A mech eladási árát azt 100% átírom mert 10% az röhelyes egy működő mechért.
Ezt nem értem, milyen darabokból?
3 torzó darab (jobb-bal-közép), kezek lábak és pilótafülke, össze kell rakni egyesével mindent az egész gépért. Nem mint itt hogy 3 darab aztán kapsz egy full gépet
Ha minden eleme megsemmisül, akkor teljesen elveszik. Ha csak az egyik lába vagy keze marad meg, az már elég. Igaz ilyenkor kvázi nulláról építik újjá.
Táblásban úgy működik hogyha a CT struktúra teljesen megsemmisül a gépnek annyi. Az mehet a roncstelepre meg alkatrésznek. Itt akár egy atombombát is kaphat, meg tudják javítani. Igaz itt egyáltalán nincs engine crit ami a mech kiiktatások nagyrészéhez vezeti táblásban. De ilyenkor a mech újraépíthető még mert a CT struktúra megvan még. Ezért a leghülyébb ötlet ott CT-ben lőszert tárolni mert ha az kritet kap viszi magával a CT struktúrát és a gépet dobhatod a rocstelepre. De ez ad némi lemorzsolódást mert itt a játékban csak gyűjtöm őket mint a pokemonokat.
Ez a bolygót uraló frakcióval való kapcsolatodtól függ, ha jobb a kapcsolat, többet kapsz érte.
Ki vagyok maxolva repu ügyileg a csajjal de a bolygóin nem nagyon növekedett az eladási ár. Maradt a 10%.
-
torma1981
veterán
Mit hol lehet változtatni?
Pl kezdő skill pontok? A fegyverek mindenkinél ugyan olyan erősek lesznek pl? Vagy lehet csak a te fegyvereidet erősíteni? Én még csak a kezdő missziót csináltam meg. Nem tudom miket lehet fejleszteni,rárakni a robotokra. A lőtávolság mire jó? Ez a látótávolság vagy az más? -
Ry0K3N
senior tag
Nem baj majd szét lesz ez moddolva. Nekem hiányzik hogy darabokból rakom össze a gépet meg nem lehet igazán gépet leamortizálni. Akárhogyan is szarrá van lőve mindig megjavíthatod. Ja ami meg vicces hogy ha lescrappelsz egy mechet többet kapsz azt hiszem érte mintha eladnád a helyi bolygón.
-
Ry0K3N
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Napelem
- Hálózati / IP kamera
- Cyberpunk 2077
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" Xeon W-11955M 32/1TB RTX A2000 4GB FHD+
- UHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 64/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Apple Watch Series 9 Celluláros
- Samsung Galaxy S25 Ultra 12/512GB, Titanium silver
- Nvidia RTX 4070 Gainward ghost Video Kártya
- KÖZEL FÉLÁR! Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Magic Keyboard Folio, Watch szíjak
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65QNED87T / 65" - 164 cm QNED / 4K UHD / 120Hz & 3ms / HDR 10 Pro / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest