- Prohardver app (nem hivatalos)
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen okostelefont vegyek?
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Légies iPhone halvány színei
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- 8300 mAh, maradhat?
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
-
Mobilarena
Battletech Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Shadowguard #325 üzenetére
Hátő...
Lejjebb venni ennyivel a PPC és a lézerek hőtermelését eléggé durva balance, így szvsz jelentősen csökkent az AC-k értelme...
-
duvi
nagyúr
válasz
Shadowguard #325 üzenetére
Szép termetes patch lett
-
Amartus
senior tag
válasz
Shadowguard #310 üzenetére
Grasshopper-rel meglett. Csak be kellett hozni a Battlemaster helyére. Végig futni kellett, és pont akkorra ért oda, amikorra az apc is. Sajnos nem tudtam lelassítani az animációt a megtorlásról, pedig...
-
Amartus
senior tag
válasz
Shadowguard #315 üzenetére
Így én is járta, már. Valami tó mellett kellett elkapni a kalózvezért, folyamatosan feküdt az első lövéstől fogva. A menekülés bejelentésekor, amit mellé rakott ki, felpattant és komótosan besétált a körbe, és huss! . Nem hittem a szememnek.
-
Amartus
senior tag
válasz
Shadowguard #310 üzenetére
A Garsshopper-t is kipróbálom, valamelyik csak sikerül. A vigilance mire jó?
-
válasz
Shadowguard #310 üzenetére
Mint említettem, én 600 méteres látótávval nyomtam végig a kampányt, de ott egyszerűen nem tudtam nélkülözni másfél Mech-et: akkor a másik három APC közül beért valamelyik, és megint elbukom az elsődleges feladatot. Igaz, azóta már megfejtettük ugye, hogy az LRM nem annyira jó járművek ellen, ami tény, nekem meg két LRM boat-om volt (egy Highlander és egy Awesome).
-
Matej
tag
válasz
Shadowguard #303 üzenetére
Elnézést, 20%, nem 50%.
Vannak anomáliák, ez tény. Tegnap 5 Gauss lövésből (90%-os találati esély mellett), 4 ment mellé.
Nem picit, nagyon. -
válasz
Shadowguard #303 üzenetére
A látótávolságnál vannak változók, táj (a forrest ugye csökkenti azt) és a méret is (minél magasabb kategóriájú a másik, annál messzebbről látod, stb. A pontos képletet nem ismerem, de ha kisebb mech, akkor simán lehet, hogy te éppen megláttad, ő meg már látja a mögötted lévőt is...
-
Matej
tag
válasz
Shadowguard #301 üzenetére
Exchanger, nem is hallottam még róla.
Utánaolvastam, elméletileg nem számolja bele a treshold-ba a program.
10, 10, 50%-os verzióban létezik, jó lenne a 4 laseres Assaultra. -
Matej
tag
válasz
Shadowguard #297 üzenetére
Én minden mech-ből megtartok egyet a kiállításra.
Nemrég láttam egy videót, egy küldetést, ahol med mech-ek ajánlottak.
4 assault-tal simán megcsináltam (2 Highlander, 1 King Crab, 1 Battlemaster). Kellett a Jum jet-et de még maradt is plusz kör a végén. -
Ry0K3N
senior tag
válasz
Shadowguard #294 üzenetére
A 3E eladni jó. A típus éppen azért maradt fent nagy számban mert vacak volt. Így milíciáknál és határvégi eldugott helyőrségeknél kötött ki a típus nagy számban. Aztán megcsinálták a 3S típust 3026-ban ami már tényleg assault gépnek néz ki.
-
válasz
Shadowguard #294 üzenetére
Ennek a mechnek úgy mi értelme, de komolyan?
Nem sok. Ennél már csak a Charger lett volna értelmetlenebb (80 tonnás "felderítő" Mech 5db Small Laser-el....).
Oké, a leírás szerint közelharci mech, de még annak is vacak.
Én nem álltam neki közelharci Mech-et összehozni, de especiel egy Banshee erre tökéletes, ráraksz négy Heavy Jump Jet-et, meg telepakolod Arm- és Leg Mod-okkal, illetve páncélzattal, small laser-ekkel, beleültetsz egy magas Pilot és Tactical meg Guts értékű pilótát, oszt mehet a hent...
az MBR-t azt mi alapján adja a küldetések után?
A küldetés nehézsége és a teljesített primary és secondary feladatok alapján. A nem frakciós bolygókon (Independent Planetary Goverments) csak ez számít. Én viszont élek a gyanúval, hogy a játékban beépített nehézség-szabályzó egyik fele, hogy nem engedi a 4,5-5 kopis küldiket túl hamar...
-
Matej
tag
válasz
Shadowguard #289 üzenetére
Sziasztok!
Nekem tegnap dobott egy 3 és fél koponyás küldetést, ahol 4 Assault volt az ellen (2 Highlander, 1 Victor, 1 Battlemaster). Meglepett.
Ha jól emlékszem az a fajta küldetés volt, amikor egy ellenséges lance előkészíti a terepet a drop-hoz. -
válasz
Shadowguard #285 üzenetére
Emlékeim szerint tökmindegy, milye Mech-ben ül, csak részt vegyen a csatában...
Én LRM-boatba pont nem ültetnék zöldfülüt, mert nagy lesz az indirekt büntetése alapból (az LRM boat-osnak ugye Gunnery és Tactical kell). Inkább lézeres Mech-be kell ültetni, ott nincs semmi büntije, hasznot is hozhat...
-
válasz
Shadowguard #283 üzenetére
Szigorúan saját vélemény, de én jobban szerettem saját magam "felhúzni" a Mechwarriorokat. Mondjuk őszintén szólva a játékmenet olyan, hogy végül is az induló négyessel is nagyon kényelesen végig mehetsz, és a játék elején nincs nagy dráma, ha nem top-notch mechwarriorokkal mész, szóval nincs nyomás, pláne, hogy én legalábbis simán vártam néha 2 hetet is, hogy meggyógyuljanak a sérült Mechwarriorok, tehát "cserélni" se cseréltem jó ideig...
-
torma1981
veterán
válasz
Shadowguard #278 üzenetére
Kik azok a roninok?
-
Matej
tag
válasz
Shadowguard #276 üzenetére
Nekem is az a tapasztalatom, hogy a koponyák száma meg tudja viccelni az embert.
ha lenne benne coop, nagyon boldog lennék. -
Shadowguard
senior tag
válasz
Shadowguard #274 üzenetére
Azért érnek meglepetések. Tegnap még Weldry előtt kaptam egy kétkoponyás küldetést (sima battle) erre szembejött velem két heavy mech egy Grasshopper társaságában. Oké, csak 50%-os páncél volt rajtuk, de kicsit megilletődtem, mikor láttam a szenzoron, hogy egy 70tonnás enemy jön szembe. De legalább két darabot el tudtam hozni belőle... Kicsit szerencsésebb vagyok a sorsolással már meglenne az egész.
Viszont lehet csak véletlen, de úgy tűnik javították azt a vicces dolgot is, hogy a küldetés leírásában "extremely heavy mech" szerepel és rendre egy jármű jön szembe. Már csak azt kellene megoldani, hogy a célpont ne egy firestarter legyen. Legalább olyankor ne, amikor egyébként 2 heavy mech kíséri.
Csak most kevésbé kedvez nekem a sorsolás, előző körben aránylag hamar sikerült két ON1-K-t szereznem, most meg egy darab sem jön szembe. Helyette van egy Dragon-om, egy fél JM6-S és két fél Thunderbolt. Meg összeraktam még egy QKD-4G-t a kalózé mellé. De még mediumból se jön olyan, amit szívesen használnék.
Mondjuk időm van, legalább szépen komótosan tudom szintezni a pilótákat is, meg fejlesztgetem az Argot. A Weldry után eladtam a mecheket a raktárból, rögtön lett 10 millióm. Abból már lehet gazdálkodni.
-
válasz
Shadowguard #274 üzenetére
Utóbbi egyébként hogy működik? Minden kör elején megkapom a +1-3 morált?
Igen, ennyi, körönként több morált kapsz a normál mellé (alapból 1 morál per kör, plusz morál a crit, végtag / részegység pusztulás illetve Mech / járműkilövés esetén).
-
PitLee
őstag
válasz
Shadowguard #244 üzenetére
"teljesen egy kupacba dobta az ellenfeleket, 5 assault+3 heavy egy völgyben"
Hasonló völgyes pályát már nekem is sikerült bekapnom, középen egy nagyobb dombbal, a túl felén a 8 enemivel.
Egy koponyával volt erősebb mondom megnézem mi osztanak oda lent 200 tonnával zsupsz.
Lépek kettőt "Helló fiúk mizu!?" és már fekszem is, köpni nyelni nem tudtam úgy osztottak, megpróbáltam még egyszer, de megint megfektettek.
Oké lássuk a Cifu féle 600méterest, vasakat átépítem távolsági fegyverekre, majd messziről kiszedegetem őket . . ahh brainstorm . . hát nem, megint elporolták a plépopom.
Oké tactic
vissza 300 métere
a szikláig valahogy egy darabban el kéne jutni, hogy az LRM ne szedjen szét
aztán ha szerencsém van egyesével jönnek, akkor össztűz
valami ütős fegyver összeállítás kéne
és innentől már legenda, mert megszületett a Mesterhármas3 db 50tonnás 3 AC20-al,és egy 40LRM-es Centi
A tactic bevált, kisebb sérülésekkel sikerült elérni a sziklát, aki elsőnek át jött az, "called shot" CT 2x és már feküdt is végére volt izgalom is amikor már elfogy a morál és még mindig vannak, de sikerült túlélnie mindenkinek.
Ennek örömére -link -
válasz
Shadowguard #244 üzenetére
Tegnap örültem, hogy végre van Battlemasterem, ki lehet kukázni a lézeres-PPCs Stalkert, de marad. Megint ott vagyok, mint a Banshee-val. Papíron megvan a szabad slot, elvileg rá tudom pakolni, amit szeretnék, de kevesebb a szabad tonna.
A Battlemaster rákfenéje ugyan az, mint a Banshee-nak. Gyorsabb, mint a többi Assault (4-et lépnek 3 helyett), csak ennek az az ára, hogy rohadt nehéz lesz a reaktoruk, ami kevés szabadon gazdálkodható tonnát jelent. Emiatt viszont kb. értelmezhetettlenek, ha csak nem olyan feladatot szabsz rájuk, amelynél előnyt jelent a relatív gyorsaságuk, ami ugye azt jelentené, hogy közép- és rövidtávú fegyvereket raksz rájuk, esetleg dedikáltan a közelharcra mész. Ha PPC, LRM, Large Laser, AC/10 v. AC/5 felszerelést raksz rájuk, szembesülsz azzal, hogy egy Heavy Mech ugyanezt tudja. Azt pedig 10%-al nehezebb eltalálni. Akkor mi értelme is van ezeknek a Mech-eknek? Nos, ha hagyományos Assault Mech-ként kezeled őket, semmi....
Én továbbra sem értem, hogy miért erőlteted a Stalkert, a játék sacc per kábé legélhetőbb Assault családja a Highlinder trió. A 732B-ből ugye csak egy jön szembe, de abból, ha akarsz, csinálhatsz 2x AC/10-es, esetleg 2x AC/20-as gépágyús Mech-et, utóbbi közelharci szeletelő (de erre a King Crab is jó), előbbi meg egy jó PPC-boat alternatíva a Desert / Lunar / Martian pályákra. A 733 a legjobb LRM-boat, rakhatsz rá 4x LRM-15-öt és TTS-t, vagy 2x LRM-20 és 2x LRM-15 kombót is, a maradék tonnából a páncélzat és lőszermennyiség között egyensúlyozhatsz. Vagy az egyikből csinálhatsz Gauss Rifle + 2x LRM-20 tűztámogat Mech-et (és a 732B-t felszabadítod a 2x AC/10-es felállásra). Végül a 733P ideális PPC vagy Large Laser boat-nak. 3x PPC vagy 4x Large Laser felállással, csak ezek Desert / Lunar / Martian pályára nem valóak.
Imádom az Awesome-okat, de épp most szereltem le kettőt, egy 8Q-t meghagytam Dual Heat Sink-ekkel 3x PPC felállásban, meg egy 8T-t 2x LRM-20 + TTS felállással, de ha őszinte akarok lenni, ez kettő is pusztán amiatt maradt aktív, mert amúgy nagyon tetszik a kinézetük. De gyakorlatilag semmi értelmük a Hegylakók mellett.
-
torma1981
veterán
válasz
Shadowguard #240 üzenetére
Ez kb mit jelent magyarul? 😀
-
Ry0K3N
senior tag
válasz
Shadowguard #233 üzenetére
Banshee 3M-ből csinálhatsz egy bokszolós flameres Steiner scoutot medlaserekkel
Mert páncélzata na az bakker van, nem is kevés.
-
válasz
Shadowguard #224 üzenetére
Csak volt, amikor hiába írt a térképen 4,5 koponyát küldetésnél már csak 3-3,5 közöttit adott.
Brinton-ba se tudok én 5 koponyásat elfogadni, mert a Mercenary repum még nincs 5-ös szintű, de 4,5 kopisakból akadt 2-3. Ha elfogy, akkor elugrok egy másik rendszerbe, majd vissza, és akkor megint van 1-2 darab.
-
válasz
Shadowguard #212 üzenetére
-
Ry0K3N
senior tag
válasz
Shadowguard #217 üzenetére
Utolsó küldetés, nem locustokat fog a nyakadba dobni szóóóval jah.
-
torma1981
veterán
válasz
Shadowguard #217 üzenetére
Kicsit hozzá kell nyúlni max a paraneterekhez. 😀
Én egy kicsit atszerkeztettem őket. -
válasz
Shadowguard #212 üzenetére
Véletlenül nem emlékszel a bolygó nevére? Vagy legalább merre keressem?
Így fejből úgy rémlik, hogy a Restoration mellett volt.
A Stalkernél legalábbis szimpatikusabb és erre is elfér négy LRM.
Aham. Mind a bal torzóba. Szóval LRM-boatot nem csinálsz belőle, mert már 3db LRM-20-at sem tudsz rárakni, max. 3x LRM-15.
Közben úgyis rájöttem, hogy az AS7-D-HT LosTech mech, szóval hiába is szeretném.
Ja, hogy te rögtön az Atlas II-őt akartad...
-
válasz
Shadowguard #210 üzenetére
2.: Akkor a jelek szerint Mechwarrior nem feltétlen kell, csak Mech...
4.: Nekem a csata elején csinált néha ilyet. Konkrétan fel-alá járkált a többiek mögött, míg az elsülső három harcolt....
Atlast még nem is láttam, King Crabet is csak egyszer.
Én elmentem kigyúrtni a Taurien Concordate-al a repumat, ott akadnak 5 kopis bolygók, 5 kopis küldikkel, volt olyan, amiben 8 Assault jött.
Ezzel együtt Atlast még én sem szereztem, King Crab-ot meg egyet, de normálisan nehéz felszerelni, meg hát elég bénán néz ki szegény. Ellenben itt valami elrejtett Highlander-gyártósor lehet, mert 733 és 733P annyi jön szembe, mint a rohadás. Bánni nem bánom, szvsz a legjobban felszerelhető Assaultok eddig...
Jó lenne valahonnan szerezni még egy Gausst meg hozzávaló lőszert (és pár Double Heat Sinket), az első Ballistic fegyver, amit használok.
Én az adott küldit leszámítva sehol sem találkoztam LosTech-el, szóval úgy tűnik, ennyi és nem több, oszd be...
Én egy 3 PPC-s Awesome 8Q-ra szereltem rá a DHS-eket pár sima HS-el együtt (a Gauss + LRM mellé elég volt 4 sima HS a 732B-re). -
torma1981
veterán
válasz
Shadowguard #197 üzenetére
Sziasztok.
Akkor ahogy olvasom 2 lezeres/ac-s és 2 db LRM az egész jó csapatosszeallitas. Jól gondolom?
-
válasz
Shadowguard #195 üzenetére
a tankon 650 az összes páncél, ami eloszlik asszem 5 részre (eleje-hátulja-jobb-bal-torony). tehát egy részén van neki 130 páncél, alatta meg kb. 10 struktúra, ami egy ac20+egy közepes lézer így ex-has, azaz bőven alfázható - amennyiben az ac betalál.
-
válasz
Shadowguard #192 üzenetére
pedig készülj, mert a nehéz tornyok még ilyenebbek.
-
válasz
Shadowguard #189 üzenetére
tankra en bloc pazarlás az lrm. arra egy pontra sokat ütő fegyver kell, mert annak nem lebontani kell a páncélját mindenhol, hanem elég csak egy ponton átütni, utána a struktúra hamar elfogy alóla, és akkor neki annyi. vagy ez, vagy rohadt gyorsan odarohanni, és agyonverni.
-
Ry0K3N
senior tag
válasz
Shadowguard #179 üzenetére
Oriont én 3 LRM 15-össel használtam. Az volt az arany középút, volt elég heat sink és ammo.
Elvileg minden bolygón generál küldetést. Nekem legalábbis mindig volt mikor elkezdtem kalandozni.
-
válasz
Shadowguard #179 üzenetére
Elvben kaphatsz, én előre haladtam a sztoriban, így kvázi mozoghatok a két Aurian (Restoration / Directorate) illetve a Taurian Concordat területén. Utóbbin Kapellán és Federated Suns küldetéseket is el tudok / tudnék fogadni. A feltételes mód annak szól, hogy három koponyásnál komolyabb küldinél közlik, hogy hát nincs elég reputációm, szóval nem állnak le tárgyalni velem. Amúgy a "nagy" házak területére (Free World Leagune, Federated Suns és Cappelan) nem is ugorhatok, közlik, hogy korlátozva vagyok.
Az Aurian Restoration-tól "Nyugatra" a magánzó bolygók rendszereiben is elő-elő fordult egy-egy küldi, de max. 3 koponyásak, amik már a fél fogamra se elegek. Szóval maradok a Restoration területén és csinálom a küldijeiket...
-
válasz
Shadowguard #177 üzenetére
Az a baj, hogy heavyből nem találok jó alternatívát. JM6-A-t egyszer láttam, ON1-V-ből is csak egy part van, a többin meg csak két hardpoint van.
A Catapult nem rossz 2x LRM-15-el. Kevés páncéllal 2x LRM-20 is megoldható. De értem mit mondasz, én is azért áldom a szerencsém, hogy lett hamar még egy Highlander 733-asom...
Igen, csak te már a védésnél, én meg most szabadítottam fel
Awww....
-
válasz
Shadowguard #172 üzenetére
az én receptem a következő:
#1 mech: lrm raj rá célzás nélkül. annyi, hogy az unstable állapotba áttolja a célpontot. ne a lábát célozzuk, menjen a teljes mechre;
#2 mech minimálisat sebző, de stb sebzést okozó fegyverrel ledöntöm, ez is szintén mehet a teljes mechre, nem kell célozni;
ez eddig 1 pilóta sebzés, viszont nem okoz túl nagy sebzést egy assaultnak, éppenhogy elkezdődött elszíneződni a páncélja;
#3 innen kihasználva, hogy a called shot ingyenes, elkezdem lőni a két oldalsó torzóját;
itt már kelleni fog a matek, mert ha túl nagyot lövök bele a szélső torzókba, akkor a megsemmisülésük után már a ct fogja kapni sebzés maradékát, és az nem akarom lerobbantani; amikor az oldalsó torzók már nagyon rottyon vannak, de az azonos oldali kar még ép, célszerű lehet azt célozni, hogy csak a maradék sebzés bántsa az oldalsó torzót.
a cél az, hogy a két oldalsó torzót úgy bűvészkedjük le a mechről, hogy közben a középső minél kevésbé sérüljön. erre nem használok lrm-et, mert nagyon szór a találat helye, még célzás esetén is;
az oldalsó torzók lerobbantása darabonként 1-1 pilóta sebzést indukál;
közben mindenképpen fel fog állni, szóval +1 pilóta sebzésért le lehet újra dönteni. az lrmek viszont mindenképpen arról az oldalról érkezzenek, ahol még valamennyire ép az oldalsó torzó, nehogy berobbantsák a közepét. ha már mindenhol nagyon rottyon van, akkor lehet célozni a lábát.
ezzel elvileg van legalább 4 sebzésünk, ez elég szokott lenni. ha mégsem, akkor
#4 kilőjjük az egyik lábát, ez szintén ledönti a mechet;
+1 bónusz #5: ha van az egyik karon lőszer, akkor azt a végtagot direkt lehet lőni, a lőszer berobbanása szintén sebez a pilótán. -
válasz
Shadowguard #172 üzenetére
de kellemetlenül nagy százalékban a CT kapja a lövést még fekvő ellenfélnél is és így nehézkes fejleszteni a csapatot.
Nincs erre jó megoldás, én úgy csináltam a kivégzést, hogy először +stb dmg LRM-ekkel felborítom a célpontot, aztán jött az Awesome 3db PPC-vel, és ha kellett, akkor a Battlemaster 1 Large Laser ++ és 6 Medium Laser ++ fegyverzettel.
Csakhogy nem egyszer előfordult, hogy szépen lelövöm a lábáról a páncélzatot, majd óvatoskodom a lövésekkel, erre mellé lő egy-kettőt, és végül a feláll a célpont. Aztán meg jött az, hogy mindhárom PPC eltalálta, és levitte nem csak a lábat, de a side torsot is (máris nem lesz 3db Salvage)...
Úgyhogy én már nem szórakozokkal ezzel. Dögöljön meg mind, oszt jó lesz...
Egyébként azon gondolkoztam van-e értelme vegyes medium-heavy csapatot vinni magammal...
Van eltéve egy BL-6-KNT és egy harmadik ON1-K, tudnék menni full heavy teammel is.
Én úgy vettem észre, hogy nem érdemes kisebb csapattal menni, mint amit tudsz, nem fogsz a kisebb drop tonnage miatt több pénzt vagy kisebb ellenfeleket kapni.
Mondjuk az ON1-K az a Mech, amit sose használnék (a Black Knight, a Cataprach és a King Crab mellett - annyira csúnyák....).
(bár tegnap a Panzyr missziónál meg pont kellett, utolsó körben szedtem le a tornyot így is)
Én most éppen ott akadtam el. Megpróbálnám megmenteni a sérülteket, de egyszerűen nem érek a közelbe a 3 meg 4-et mozgó roham-mechekkel. Ha meg az egyikkel sprintelek, akkor meg valamelyik kommandós APC csúszik be a bázisra. Tiszta agyrém.
Ja, és egy kérdés: ER és Pulse felszerelést is lehet majd találni random vagy azoknak van valami speciális követelménye?
Én LosTech cuccott eddig csak abban az egyik küldetésben láttam / kaptam, amikor az SLDF bázison vagyunk a hercegkisasszonnyal. Se előtte, se utána...
-
válasz
Shadowguard #164 üzenetére
Akkor nálam vagy az öregebb i5, vagy a Win10 a ludas...
Most csináltam egy próbát: 20 másodperc volt, amíg a mentett állásaim listáját betöltötte.
1 perc 15 másodperc volt, amíg a legutolsót betöltötte (egy bolygó körüli mentés, tehát még csak nem is csata) -
válasz
Shadowguard #160 üzenetére
Nem szoktál gyakran visszatöltögetni?
Időnként előfordul...
Tegnap direkt megnéztem, 11 sec alatt töltött vissza az Argo küldetés után, olyan 3ésfél-4 óra játék után.
Nem tudom milyen géped van, de nálam egy 4,3Ghz-re húzott Ivy Bridge i5, 16GB ram és SSD ellenére is dűhítően hosszúak a töltési fázisok - nem csak a betöltések, de a harcok előtt, a harcok után, sőt, még a főmenüben egy-egy menüpontra kattintva is másodpercekig gondolkozik a játék...
Viszont tegnap esett egy LRM15++, ami azt mondja, hogy +2 damage... Jól értem, hogy ez 6x15 sebzést jelent egy sorozatra?
Jól.
De érdemes egyébként a + Stb.dmg LRM-eket is használni, sajnos bármennyi Stabilitást is okozol, csak ingatag lehet a Mech, de utána elég egy PPC találat, és knockdown...
Ilyenkor jó, hogy van két LRM-boat és egy Awesome Multi-targettel:Én lassan az ezredik napnál járok, de még soha nem láttam induláskor az ellenfelet. Már az is ritkaság, ha első sprintre szenzortávolságba érek.
Emmm... Jogos, én ugye 600 méteres alap látótávolsággal játszom, és már van +50 méteres addonom is...
-
válasz
Shadowguard #143 üzenetére
Érdekességnek: a játékban a Double és Single Heat Sink vegyesen használható / felszerelhető egy Mech-re. Oké, túl sok DHS nem fog szembe jönni, de azért ez nagyban megkönnyíti a használatát.
1. Úgy érzem ideje bővíteni a pilóták listáját és látom nála, hogy mindenféle dolgok (Marik commoner pld) van felsorolva mellettük. Ezek számítanak valamit később vagy csak érdekességképpen van ott?
Csak hátteret ad a karakternek, én nem vettem észre olyasmit, hogy bármit is befolyásolna.
2. Aki már nagyon a végén jár, az meg tudná mondani a teljesen felfejlesztett Argonál mennyi a havi fenntartási költség? Csak, hogy mivel számoljak. Egyelőre csak a nagyon alap dolgokat építettem még rá, plusz egy második mechbayt, de azért láttam, hogy vannak drága dolgok.
Nekem már majdnem maxos az Argo, itt 4 aktív Assault (Roham) Mech-el és 6 eléggé felfejlesztett pilótával (saját plusz 5 zsoldos ugye) olyan fél millió körül van a havi kiadás (tehát egy-egy pénzügyi fordulókor ennyibe fáj 30 naponta). A 3. Mech Bay-en filózom éppen, az még nincs meg, de az már azért plusz 50 000 c-bill költséget jelent - havonta.
A drágább dolgokra is lesz pénzed, de ahhoz haladni kell majd. Így, hogy már 4-4,5 koponyás küldik vannak, nem okoz gondot a fenntartás, ha havi 2-3 küldetést megcsinálok. Egy átlagos küldi alapbeállítással általában 4-5 ezer c-bill, plusz a salvage (az sem rossz, ha egy Shadow Hawk-ot raksz össze, majd adsz el, az önmagában közel fél millió... ).
Viszont a játék is kezd némileg laposodni, mivel van 4 Assault Mech-em, gyakorlatilag eljutottunk oda, hogy nagyon ritkán jönnek szembe nemhogy Light, de Medium Mech-ek is. A legpitiánerebb sarki koldus-kalóz is minimum Quickdraw-ban ül, max. ugye rosszul karbantartott-ban (fél armorja van csak). Ez picit illuzióromboló...
-
válasz
Shadowguard #113 üzenetére
Egyébként azon gondolkoztam, hogy a küldetés után kapott Centurionból lehet/van értelme Yen-Lo-Wangot csinálni? Ugyan még nem találtam AC/20at, csak lőszert, de csábít a gondolat.
a cn9-a variánsnak van csak ballistic hardpointja. aztán hogy megéri-e, azt majd te eldöntöd. -
válasz
Shadowguard #101 üzenetére
Mondjuk a PPC-t is simán kiváltaná az LRM. A sebzésben nincs nagy különbség, de a hőgenerálása jobb.
Nem váltja ki. A PPC egy részegységre sebez 50-et. Az LRM-15 15 rakétát küld ki, és ez szétszórva kerül kiosztásra. Hamarabb bontasz le egy célpontot, ha egy helyre osztod ki a sebzést...
Erről jut eszembe: Locustot használt bárki is? Valahogy nem látom létjogosultságát annak a mechnek.
Nem lenne rossz... ha nem eleve Medium Mech-ekkel kezdenénk. Egy pusztán Light Mech-ekből álló Lance-be simán befér, pláne az LRM-es változat. De ezzel az erővel az UrbanMechnek sincs létjogosultsága, mert egy reumás csiga leelőzi hátramenetben, hegynek fel, ellenszélben...
-
Ry0K3N
senior tag
válasz
Shadowguard #85 üzenetére
Eladott mechekre nem vonatkozik a frakció repu ahogy észrevettem sajnos pedig jó lenne. Én úgy vettem észre legjobb mndig fele-fele arányban hagyni a salvaget és a pénzt. Sosem lehet tudni mi jön veled szembe és akkor már késő bánat.
#87)
És én szeretném azt a GriffintAz a gép nekem totál kimaradt. Mire oda jutottam hogy lett egy végre már thunderboltokkal rohangáltam. Így ment a hangárba porosodni.
-
válasz
Shadowguard #91 üzenetére
Hmm, azt tudtam, hogy tonnánkénti sebzést tekintve jobb az LRM5, de azt nem, hogy ennyivel
Emiatt (is) kellett a Hardpoint-rendszer, mert legalábbis tömeg/sebzés alapján sokkal jobban megéri 4db LRM-5-öt felrakni (4x2 = 8 tonna), mint egy darab LRM-20-at (10 tonna). Persze onnan is meg lehet közelíteni, hogy viszont hőgenerálás szempontjából sokkal rosszabb (4x6 = 24 heat vs. 18 heat). Lehet játszani ezzel szépen.
Esetleg annyit meg tudsz mondani még, hogy a +-os fegyvereknél ez mennyivel módosul?
Az összefoglalóban írtam róla, három féle lehetőség van (a Flamer a negyedik):
-Plusz sebzés (kisebb sebzésnél (50 alatt) +5, nagyobb sebzésnél (50-100) +10)
-Plusz 25% kritikus sebzés esély
-Plusz találati esélyKét pluszosnál két fenti valósul meg - ez lehet mondjuk dupla plusz sebzés vagy plusz 25% kritikus sebzés és plusz találati esély, és így tovább. Három pluszos csak a Ballisztikus Fegyvereknél fordul elő.
Egy kivétel is akar: a Flamer+ dupla akkora hősebzést okoz. -
válasz
Shadowguard #85 üzenetére
Egyébként mennyi reputáció kell mire látom valami hasznát is?
a már említett diszkontokon kívült bizonyos (mellék) küldetéseket csak egy bizonyos rep szint felett vállalhatsz el. bár általában ha már sikerül bármilyet elvállalni, akkor ott lemondva a pénzről és a zsákmányról fel tudod annyira tolni, hogy bármit elvállalhass, szóval szvsz még ne foglalkozz vele, legalábbis amíg idegen területre (enfe, drakón, stb.) nem mész. a kapellánok aktívak a restauráció területén, az ő standingjukat tudod növelni a küldijeikkel.
-
válasz
Shadowguard #85 üzenetére
A koponyák száma a rendelkezésre álló információk alapján való küldetés-nehézség meghatározásról szól. Van, amikor messze nem fedi a megbízó információja a valós helyzetet - ilyenkor repül a kaki a ventillátorba...
Én is így jártam tegnap este, 3 koponya, nekem van egy Quickdraw (LRM-boat), Trebuchet (LRM-boat), egy Catapult K2 (2x PPC) és egy Dragon (AC/10 és két MedLas). Indul a küldetés, ellenfél egy Quickdraw, egy Catapult C1 (végre LRM boat, nyami-nyami, kell(ett volna)), egy Wolverine és egy Cicada. Nagy nehezen kilövöm a C1 mindkét lábát, lenyomom a Cicadat, majd szól, hogy jön az erősítés. Egy Black Knight (75 tonna), egy Thunderbolt (75 tonna) és két Quickdraw (60 tonna), úgy, hogy a Wolverine és a Quickdraw már a nyakamon van...
Hát nem lett szép vége, majd újra neki kell esnem a küldetésnek, és feltehetően a Dragon helyett majd viszek mást, vagy nem tudom, mert sajnos ripityára lőtték és a Desert biome miatt csak minden második közben tudott lőni mindkét PPC-vel. Így pedig nem kicsit, nagyon lettem laposra verve...Egyébként mennyi reputáció kell mire látom valami hasznát is?
Pontosan nem tudom, dea következő opciók vannak:
Loathed: gyűlölnek, 90%-al kevesebbet fizetnek küldetésekért, és a bolygóikon nem tudsz vásárolni.
Hated: utálnak, 50%-al kevesebbet fizetnek, és 50%-al többe kerül minden az adott frakció boltjaiban.
Disliked: nem kedvelnek, 10%-al kevesebbet fizetnek küldetések után, és 20%-al drágább a boltjaikban minden.
Indiferendt: semleges vagy, nincs se bünti, se bónusz.
Liked: +5% bónusz a küldetések után
Friendly: +10% bónusz a küldetéseknél és -5% engedmény a store-ból az adott frakció bolygóin
Allied: +15% bónusz a küldetéseknél és -10% engedmény a store-ból az adott frakció bolygóinAz Arano Restoration-al viszonylag hamar Allied-be kerülsz, szóval velük érdemes kezdeni a grindelést.
Ha más frakciókat grindelsz, akkor csinálj úgy küldetést, hogy a Price és a Salvage csíkot is visszább veszed - alattuk van egy harmadik, a Reputation, ha áron alul / kevesebb salvage-al csinálod meg, akkor plusz reput kapsz az adott frakcióval.
-
válasz
Shadowguard #71 üzenetére
A Vindicatoron PPC van, hátránya ugye, hogy van minimum lőtávja...
A Hunchback 4G-n van AC/20. Durva, ha betalál. -
torma1981
veterán
válasz
Shadowguard #62 üzenetére
Vannak heavy mekkek is? Különböző pálya típus van ahol másik kategóriás mekkek a jobbak?
-
válasz
Shadowguard #56 üzenetére
Na akkor ezt még hanyagolom, idáig az előző hsz-ben említett Hunchback volt az egyetlen medium, amivel találkoztam
Az alap, saját kis BlackJack is Medium Mech.Én egy Panther (PPC és LRM-5) / Vindicator (PPC és LRM-10) / Blackjack (2x Large Laser és 2x Medium Laser, de sajnos elég sokat túlmelegedett) / Shadow Hawk (AC/5, LRM-10, MedLaser) csapattal estem neki, és bizony elég ciki volt a végén, gyakorlatilag mindegyik Mech-em nagyjavításra szorult, belső sérülésekkel, plusz két Mechwarriorom tett egy hónapos látogatást a gyengélkedőre...
de az sem standard mech volt: hacsak nem tévedek nagyot hiányzott róla a gépágyú, helyette plusz medium lézerek voltak.
Nekem nemrég sikerült egy ilyen HBK-4P-t szereznem, és igazából csak az a bajom vele, hogy már van nehezebb Mech-em nála. Mert 8 MedLas-errel felszerelve (a small lasert leszereltem, annyival több páncélt raktam rá) brutális közelharcos (ha nem Desert vagy Martian területen van a harc). Ezért félre van rakva, ha a Catapult K2 és/vagy a Dragon kiesik, mert Meatshieldnek nem rossz. Szóval az nagyon jó kis Mech!
Akkor ezek szerint nem nálam van a hiba... Mondjuk kicsit szíven ütött, mert pont a küldetés végén fagyott ki miatta a játék és nem volt mentésem, csak a harc elejéről.
Nekem is kifagyott egyszer, de én minden kör elején mentek, zűrösebb harcoknál minden egyes fordulóban.
-
válasz
Shadowguard #54 üzenetére
A sztori-küldetéseknél számít, hogy milyen válaszokat adok? A történet gondolom mindenképpen megy tovább, de lesz ennek valamilyen következménye?
Hajdan arról volt szó, hogy igen, több végű lesz a fő szál. Én eddig nem vettem észre nagy dolgokat, de hát még gondolom messze a vége.
Ha meglesz az Argo, akkor lesznek különféle események, amelyeknél a választásodtól függően ideiglenes buff / nerf lesz a Tech (Mech javítási idő) vagy a Med (Mechwarrior gyógyulási idő) terén, avagy vesztesz / nyersz egy kisebb összeget, vagy pedig valamelyik Mechwarrior ideiglenes buffot / nerfet kap (High Spirit -> olcsóbbak a csatában a speciális képességek, a Low Spirit ennek fordítottja).
Illetve az előtörténetnél beállított adatok a plusz párbeszéd-opción kívül adnak még valami pluszt a történetben?
A történetben szerintem nem.
A válaszható Salvage-t megéri felhúzni vagy az elején nyugodtan mehetek a pénzre?
Nehéz megmondani előre, kb. egálban van a kettő alaphelyzetben. Ha ugyanis pl. egy Medium mech-et sikerül kikukáznod (mindhárom darabja megvan) és scrap-eled, az alapból cirka 300 000 c-bill, plusz néha a salvage-ban akadnak plusszos fegyverek. Szóval a Salvage se rossz. Pláne, hogy kb. csak így tudsz Mech-eket gyűjtögetni. És elég ciki, ha szembe jön egy jó kis Mech, de azért nem tudod megszerezni, mert nincs vagy minimális a Salvage....
Máskor viszont a küldetéseknél vannak secondary vagy plusz feladatok (objectives), amelyek plusz 10-25% prémiumot jelentenek - és néha 2 is akad, ami már kétszer plusz 25% is lehet.... Na, ha sikerül egy ilyen küldit kifogni max.-ra húzott pénzbevételnél, az nagyon sok pénzt fog jelenteni.
De csak a teljesség kedvéért: van egy harmadik opció, hogy ha visszább veszed a pénzt és a salvage-t is, akkor plusz reputációt kapsz, amivel az adott küldetés adó frakcióval fog változni a viszonyod. Ha Friendly vagy, akkor +10% a küldetések összege és -5% az adott frakció boltjaiban a cuccok ára, míg ha Allied vagy, akkor +15% és -10% ugyanez.
Eddig csak egyszer éreztem úgy, hogy jó lett volna két alkatrészt választani (ha már ellőttem a Hunchback lábait), egyébként csak random bedobok valamit. Csak az eladási ár is elég vacak.
Mondom, a Mech-ek miatt éri meg...
Sztorival megéri haladni? Most kellene mennem az Argoért, de egyelőre inkább mellékküldetéseket csinálok.
Egyéni ingerencia kérdése, de szerintem az Argo-t minél előbb célszerű megszerezni. Először is az Argo-t is lehet (és kell) fejleszteni, ami sok pénzbe fog kerülni (és a fejlesztésekkel haladva azoknak is van karbantartási költsége, tehát a havi kiadásokban is jelentkezni fog). Viszont nem mindegy, hogy ha ripityára lövik a Mech-edet, akkor 30 nap alatt pofozzák ki, avagy 11 nap alatt, illetve ha megsérül valami alap Mechwarriorod, akkor 30 napra esik ki, vagy csak 15-re.
Szóval az Argo szerintem legyen prioritás, aztán utána ráérsz szórakozni a mellékküldetésekkel.
Viszont az Argo küldetéshez én ajánlom, hogy legalább 3-4 jól felszerelt Medium Mech-ed legyen, jó közepes Mechwarriorokkal...
Csak újabban rászokott, hogy mikor elvállalom kettőt mutat arra a rendszerre, mire odaérek meg egy marad... Ilyenkor pörgessem az időt és cserélődik vagy utazhatok tovább?
Ha magadtól utazol (a Navigation menüponttal), akkor 30 000 c-bill egy ugrás, míg ha a Contract-oknál rányomsz, akkor a megbízó állja ezt az összeget. Olyan nekem még nem volt, hogy az adott bolygón két küldetést jelzett, az egyiket elfogadtam, megcsináltam, majd a másik erre eltűnt.
+1 Az normális, hogy 5 óra alatt elfogy 16GB RAM?
Nem normális, de valami iszonyú tré a játék programozása...
-
válasz
Shadowguard #47 üzenetére
#1, alapesetben üvegágyú mechjeid vannak. ha akarsz pilótmenedzsmenttel foglalkozni, akkor javasolt leszedni az összes fegyvert a mechekről, felmaxolni az armort, és a maradék helyet kitölteni fegyverekkel és más felszereléssel;
#2 jumpjet kötelező, csak a kör végéig látod a tervezett mozgás útvonalát;
#3 lövöldözésbe nem fog kelleni a zsebkés, azaz specializáld a mechjeidet. amivel távolról akarsz puffogtatni, arra feleslegesek a közelre hordó fegyverek.
#4 a mech attól döglik meg, ha a következők egyikét kilövöd: fej, ct, mindkét láb. ha a fejét lőtted ki, akkor 3 részt tudsz elvinni belőle, ha a két lábát, akkor kettőt, ha a közepét, akkor csak egyet. 3 akármilyen darab egy egész mech.
#5 a rakéták használatához nem kell los (line of sight), elég, ha a szakaszból csak egyvalaki látja. ezt az ellenfél is kihasználja, főleg a játék későbbi részeiben a spottereit irgalmatlanul el kell taposni, különben az lrm boatjai hamar agyaggalamblövészetet rendeznek.
#6 a fedezék isteni adomány, használd. -
válasz
Shadowguard #47 üzenetére
A topic elején írtam, hogy a látó- és szenzor-távolságokat hol lehet átírni.
Alapértelmezésben nagyon rövid (300 méter, amit befolyásol a pilóta tactical képessége), és emiatt a hosszú távú fegyvereknek (már egy AC/10 is annak minősül!) csak úgy van értelme, ha van felderítőd, aki Sensor Lock-al vagy közvetlen rálátással felfedi a célpontokat.
Én 600/600 méterre állítottam át, de ilyen feltételek mellett viszont az LRM-ek igen erősek lettek - nem töri szét a játékmechanikáját, de igen hasznos lett az LRM, PPC és az AC/2 és AC/5 (az AC/2-nek szvsz alapértelmezésen (300 méteres látótáv) semmi értelme, hiába a nagy lőtáv, ha az életben nem tudod kihasználni).Túl sok tanács nincs: Ments sűrűn, és találd meg a játékstílusodnak megfelelő összeállítást. Hiába jó dolog a PPC és a lézerek alaphelyzetben és kevésbé jók az AC-k (recoil, lőszerkorlátozás, lőszerrobbanás), egy Martian vagy Desert biome-n tűzforrók lesznek a Mech-ek, ha eneriafegyver-boatot csinálsz belőlük.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- FortiNet FG-80C
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen routert?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bluetooth hangszórók
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Prohardver app (nem hivatalos)
- További aktív témák...
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 64/1TB RTX A2000 4GB UHD 4K
- Acer Nitro V 16 AI Gamer Laptop! Ryzen 7 260/RTX 5070/32gb DDR5/2TB SSD/2560x1600/180hz/Beszámítok!
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" Xeon W-11955M 64/1TB RTX A2000 4GB FHD+
- AOC CQ27G2S Monitor (2K/VA/165hz)
- Samsung C27F396FHR Monitor
- 0% THM 3 havi részlet! Beszámítás, 27% áfa, Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Canon imagePrograf PRO-6100S plotter - szinte új, 582m2 nyomat
- Dell Latitude 5495 Full HD IPS Ryzen 5 pro 2500u Radeon Vega Mobile Gfx i5-8350u verő Bp MPL Foxpost
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest