Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shadowguard

    senior tag

    Én is tervezem, hogy belekezdek a játékba, a mechcommander anno nagy kedvencem volt és a hétvégén néztem pár streamet, megjött a kedvem. Esetleg van pár tipp a kezdőknek, hogy mire kell figyelni? Első körben még nem akarok belepiszkálni a beállításokba, de lehet arra is sor kerül majd, ha elsőre nem tetszik.

    Anno az MC-vel hetekig elvacakoltam, a harmadik küldetésnek nekiestem vagy százszor, hogy meglegyen a MadCat :DD

  • Shadowguard

    senior tag

    Köszönöm a tippeket, tegnap este "kicsit" belenéztem a kampányba, nem is volt alvás éjfélig. :DDD Az elején kellett egy kis idő, amíg hozzászoktam, a "három évvel később" missziónak többször is neki kellett futni, de azóta szinte töretlen a haladás. Néha azért muszáj visszatölteni (jó, nem muszáj, de szeretem veszteség nélkül megoldani), időnként produkál vicceseket a játék: mennyi az esélye, hogy 3 Firestarter egymás után fejbe lövi a magaslaton álló mechet lángszóróval? :F Mondjuk ott egyébként is tervezgetni kellett, meglepően kemények ezek a lángszórós vackok (viszont már van egy nekem is, tetszik :DD ).

    Egy pár kérdés még:
    1. A sztori-küldetéseknél számít, hogy milyen válaszokat adok? A történet gondolom mindenképpen megy tovább, de lesz ennek valamilyen következménye? Illetve az előtörténetnél beállított adatok a plusz párbeszéd-opción kívül adnak még valami pluszt a történetben?
    2. A válaszható Salvage-t megéri felhúzni vagy az elején nyugodtan mehetek a pénzre? Eddig csak egyszer éreztem úgy, hogy jó lett volna két alkatrészt választani (ha már ellőttem a Hunchback lábait), egyébként csak random bedobok valamit. Csak az eladási ár is elég vacak.
    3. Sztorival megéri haladni? Most kellene mennem az Argoért, de egyelőre inkább mellékküldetéseket csinálok. Csak újabban rászokott, hogy mikor elvállalom kettőt mutat arra a rendszerre, mire odaérek meg egy marad... Ilyenkor pörgessem az időt és cserélődik vagy utazhatok tovább?

    +1 Az normális, hogy 5 óra alatt elfogy 16GB RAM? :Y

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #55 üzenetére

    Viszont az Argo küldetéshez én ajánlom, hogy legalább 3-4 jól felszerelt Medium Mech-ed legyen, jó közepes Mechwarriorokkal...

    Na akkor ezt még hanyagolom, idáig az előző hsz-ben említett Hunchback volt az egyetlen medium, amivel találkoztam (a tutorialt leszámítva), de az sem standard mech volt: hacsak nem tévedek nagyot hiányzott róla a gépágyú, helyette plusz medium lézerek voltak. Gondolom azon is múlik, hogy szinte csak félkoponyás küldetéseket ad...

    Olyan nekem még nem volt, hogy az adott bolygón két küldetést jelzett, az egyiket elfogadtam, megcsináltam, majd a másik erre eltűnt.

    Nekem tegnap háromszor is elsütötte. Két küldetést jelzett, elfogadtam, odarepültem és mire végeztem már két másik volt ott... Amihez megint mehettem egy másik rendszerbe. Annyira most még nem gond, 4-5 hónapra elég a keret.

    Nem normális, de valami iszonyú tré a játék programozása... :U

    Akkor ezek szerint nem nálam van a hiba... Mondjuk kicsit szíven ütött, mert pont a küldetés végén fagyott ki miatta a játék és nem volt mentésem, csak a harc elejéről.
    Annyiból egyébként érdekes, hogy másodjára is ugyanazt a salvage-t kaptam a pálya végén, pedig ott volt választék.

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #57 üzenetére

    Az alap, saját kis BlackJack is Medium Mech.

    Ellenfélként gondoltam, amit el is tudok hozni (a tutorialban is van egy centurion, azt sem lophatom) ;) Ha így nézem akkor a Shadow Hawk és a Vindicator is az, amik megvannak az elejétől kezdve.

    Viszont közben gondolkoztam kicsit: az Argo küldetés nem martian terület? Mert akkor lehet teszek egy próbát a Firestarterrel. A HBK is arra faragott rá, hogy sikerült megpirítani és utána már csak agyaggalamb-lövészet volt. Mondjuk ott én is mentettem előtte, mert attól féltem, hogy ad egy taslit a kisebbnek, de inkább menekült... Volna ;]

    duvi: Én ismerősnek említettem ma, ő konkrétan az első 1-2 patchre vár. Mondjuk én sem bánnám, ha a töltési idő javulna... :N

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz velizare #68 üzenetére

    Hát én most sem vagyok oda érte. Alapból van a Vindicatoron (azt hiszem azon), de szerintem az bugos. XCOM sorozat után már nem ér meglepetésként, ha nem stimmelnek a találati esélyek, de nálam még 90%-os eséllyel is érezhetően sokszor megy mellé.
    Könnyű mechnek meg ott a firestarter :D Meglepően jól bírja a lövéseket és poén felfűteni az ellenfeleket. Az alap spidernél ezerszer használhatóbb.

  • Shadowguard

    senior tag

    Tegnap este maradtam a mellékküldetéseknél, néha azért csalóka az info. Félkoponyás assassinate küldetés végén olyan szépen futottam bele egy centurionba, mint annak a rendje. Ha előre tudom, hogy ez jön ellenem akkor kértem volna több salvage-et. De két darabot így is elhoztam belőle, mire éjfél után befejeztem már találkoztam mindenféle szépséggel, némelyikből már két darabom is van.
    Csak az utolsó küldetésnél szívtam meg, elfelejtettem menteni az elején és majdnem a fejemre dobta le az enemyt a bázisfoglalásnál: Jenner-Panther-Commando-Griffin... Első sorozat kapásból kiszedte a firestarter lábát... Egy katapultálás után még próbálkoztam, de mikor a BJ is elveszítette a karját inkább hagytam... Majd ma :D

    Egyébként mennyi reputáció kell mire látom valami hasznát is? Vagy amíg nincsenek nehezebb küldetések ne is foglalkozzak vele? Van pár felesleges mechem, nem tudom megéri-e várni. Már ha nem értettem félre és az eladásra is vonatkozik a bónusz.

    Azt jól látom, hogy a loading speed nem javult? :(

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #86 üzenetére

    A koponyák száma a rendelkezésre álló információk alapján való küldetés-nehézség meghatározásról szól.

    Ezt mondjuk jó tudni, így később már nem érnek meglepetések. Bár a tegnapi utolsótól eltekintve eddig csak örültem neki, ha eltérés volt. Ott sem lenne baj, ha véletlenül nem aktiváltam volna az enemyt és nem a puszta közepén állna az egész csapatom. Általában az ilyen bázisfoglalós küldetéseknél szépen bepakolok mindenkit egy magaslatra, a Firestarter aktivál és fedezékbe húzódik, aztán jöhet a céllövészet. Na ez itt most fordítva működött: az enemy jött ez erdőből én meg lettem a céltábla.
    Ha más nem újrakezdem a küldetést, csak az autosave a pálya elé dob vissza és akkor újra is sorsol mindent. És én szeretném azt a Griffint :K

    Az Arano Restoration-al viszonylag hamar Allied-be kerülsz, szóval velük érdemes kezdeni a grindelést.

    Szerintem ők még nincsenek is meg... Tegnap bő öt óra alatt nem jutottam el az Argo-ig :DDD Pedig már féltávon azt mondtam, hogy a következő küldetés az lesz. Csak olyankor vagy jól fizető küldetést dob fel vagy assassinate-et. Utóbbinál a célpont szinte mindig mediumban ül és lassan időszerű lenne lecserélni a Firestartert valami nagyobbra. Bár a lángszóró továbbra is jó móka... Nagyobb mecheknél van esetleg olyan, amire szintén rá lehet dobni 6 flamert?

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #89 üzenetére

    Hmm, azt tudtam, hogy tonnánkénti sebzést tekintve jobb az LRM5, de azt nem, hogy ennyivel :Y Ott volt előttem, de nem számoltam utána.
    Köszönöm a táblázatot, utólagos engedelmeddel ki is nyomtattam magamnak. Tudom, hogy minden adat megvan a játékban is, de így sokkal átláthatóbb (nekem legalábbis).

    Esetleg annyit meg tudsz mondani még, hogy a +-os fegyvereknél ez mennyivel módosul? :U Én ugyan még nem találtam olyat, de hallottam meséket róla :D

  • Shadowguard

    senior tag

    Emiatt (is) kellett a Hardpoint-rendszer...

    Igen, ez egyértelmű. Mondjuk a PPC-t is simán kiváltaná az LRM. A sebzésben nincs nagy különbség, de a hőgenerálása jobb. Nem baj ez, legalább lehet/kell taktikázni is.

    Eladott mechekre nem vonatkozik a frakció repu ahogy észrevettem sajnos pedig jó lenne.

    Na akkor ma meggazdagszom. Van 2-2 Panther és Spider és egy Firestarter azon kívül amit használok, plusz még pár aprólék.
    Erről jut eszembe: Locustot használt bárki is? Valahogy nem látom létjogosultságát annak a mechnek.

    Az a gép nekem totál kimaradt.

    Nekem az utolsó darab lesz :) Legalábbis remélem, hogy egyezik a típusa a meglévő két darabbal. Különben szomorú leszek. Meg akkor is, ha nem sikerül megoldanom a küldetés újrakezdése és komoly veszteségek nélkül a helyzetet. Bár ha minden kötél szakad akkor kiegyezek egy Centurionnal is visszatöltés után. Abból is csak egy darab kell.

    Ezt vettem én is észre - az AI első sorban a legkönnyebb Mech-eket szemezik ki, kivéve, ha nem látnak rá. :(

    Én is ezt vettem észre. Bár annyi különbség van, hogy az alaposan felmelegített mech érdekes módon nem a kis szúnyog Firestartert szokta pofozni, hanem odaballag a legközelebbi mechemhez. Ugyanez akkor is, ha lelövöm róla a fegyvereket. Meleeben nem bántják a kicsit.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #102 üzenetére

    Nem váltja ki. A PPC egy részegységre sebez 50-et. Az LRM-15 15 rakétát küld ki, és ez szétszórva kerül kiosztásra. Hamarabb bontasz le egy célpontot, ha egy helyre osztod ki a sebzést...

    Igaz, ezzel a részével nem számoltam, csak tisztán a sebzést néztem. Így tényleg csak a hőtermelés szól a PPC ellen, esetleg még a kötelező rálátás, ha csak a kettő közül választunk.

    Nem lenne rossz... ha nem eleve Medium Mech-ekkel kezdenénk.

    Egen, vagy nem lenne ott a Spider is a kezdő csapatban... Én még azt is rémesen papírnak éreztem, volt, hogy az enemy kezdésből kilőtte a lábát szegénynek.

  • Shadowguard

    senior tag

    Na tegnap megcsináltam az Argo-s küldetést is, minimális sérüléssel. Azt is még az elején kapta a hősöm egy strikertől, azt hittem nem ér be látótávolságba, de sikerült és kicsit megborotválta a hátát meg egy rakéta fejre is ment. A végén pont ezért volt is egy visszatöltésem. Rossz irányból számítottam az ellenségre és olyan mesterien borotválták le a jobb torzót a BJ-ről az érkező lightok, hogy csak néztem. Másodjára már tudtam merre kell állni arccal és célzott lövésekkel mentem torzóra. A végén pedig bejött a tervem, a heavynek egy lövésre volt ideje teljes fegyverzettel, utána folyamatosan sütögettem a Firestarterrel.
    Kár, hogy ha lekapcsol a mech akkor nem sebződik a pilóta, szerettem volna mind a három részt elhozni belőle, így csak kettő lett :(

    Egyébként azon gondolkoztam, hogy a küldetés után kapott Centurionból lehet/van értelme Yen-Lo-Wangot csinálni? Ugyan még nem találtam AC/20at, csak lőszert, de csábít a gondolat.

    Direktben is ugyanez van pedig. Stalkerrel megsorozok párszor egy assaultot szinte mindig az van hogy a torzók struktúrában a karok lábak meg még hófehérek majdnem max páncélzattal.

    Oldalról kell lőni :) Egyik küldetésben sikerült egy Trebuchet oldalról megsorozni, a lábáról le is borotválta az összes páncélt. Viszont az igaz, hogy ha szemből lövöm meg akkor nagy eséllyel torzót találom el. De ez nem csak az LRM-nél van így szerintem, a BJ-nél is volt már, hogy egy teljes sorozat kiszedte a CT-t és a lábon/karon még maradt páncél.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz velizare #114 üzenetére

    Olyat kaptam :) Egyelőre AC/20 hiányában szerintem LRM-boat lesz belőle, van rajta három missile hardpoint úgyis, majd megnézem a Shadow Hawk/Vindicator duóból melyiket tudom átszerelni lézeresre. A firestarter szerintem még marad, nagyon megszerettem azt a mechet.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz duvi #142 üzenetére

    Akkor nem csak én képzelődtem :) Cirka 7 óra játék alatt nem vettem észre lassulást a töltési időt tekintve és amikor kiléptem sem kellett percekig várnom, hogy magához térjen a rendszer.

    Végre meglett az Argo, már szépen el is kezdtem fejleszteni és végül nyugdíjaztam a Firestartert is. Jelenleg két Orion, egy Trebuchet és az LRM-boatnak megcsinált Centurion a csapatom, de kis szerencsével hamarosan már négy heavyt viszek (1-1 darab kell a Thunderbolthoz és a Cataphracthoz is).
    Mondjuk a játék szeret szólni, hogy ne bízzam el magam. Tegnap egyik küldetésben még röhögtem is, hogy mit akar a gép a kis light mechjeivel... Egy kör alatt kiszedték a pilótát az Trebuchetból :Y Gyorsan ment is a visszatöltés. Egy-egy sebzés belefér, de halottakat nem akarok :U
    Viszont megint lenne két kérdésem :D
    1. Úgy érzem ideje bővíteni a pilóták listáját és látom nála, hogy mindenféle dolgok (Marik commoner pld) van felsorolva mellettük. Ezek számítanak valamit később vagy csak érdekességképpen van ott?
    2. Aki már nagyon a végén jár, az meg tudná mondani a teljesen felfejlesztett Argonál mennyi a havi fenntartási költség? Csak, hogy mivel számoljak. Egyelőre csak a nagyon alap dolgokat építettem még rá, plusz egy második mechbayt, de azért láttam, hogy vannak drága dolgok.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #146 üzenetére

    Viszont a játék is kezd némileg laposodni, mivel van 4 Assault Mech-em, gyakorlatilag eljutottunk oda, hogy nagyon ritkán jönnek szembe nemhogy Light, de Medium Mech-ek is.

    Hát a négy meches limit ezzel jár, de végső soron akkor is ez lenne, ha a tonna lenne maximalizálva. Legfeljebb kevesebb mechet vinne az ember. Emlékszem az MC-ben inkább vittem 5 mechet nyolc helyett, de azok a legnehezebbek voltak. Ha esetleg maradt elég tonna vittem egy plusz javítókocsit.
    Esetleg az lehetne megoldás, ha azt mondanák nem lehet csak light-mediumot vinni egy-egy, mert csak, de az ellenfél is csak olyat használ.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #152 üzenetére

    Mindenhol lassú, egy betöltés nálam percek kérdése. A harcok után is jó két-három perc, amíg újra az Argo-ig visszatölt.

    Nem szoktál gyakran visszatöltögetni? :D Tegnap direkt megnéztem, 11 sec alatt töltött vissza az Argo küldetés után, olyan 3ésfél-4 óra játék után. Aztán volt egy ritka szívatós küldetésem 2 LRM carrierrel és egy mocskos sensor lockos enemyvel, ahol kellett pár visszatöltés. Így is kopott a páncélzat (és néhol a váz is), de megúsztam sérülés nélkül. Bele sem merek gondolni mi lett volna ha nem csak kalózok...

    Mondjuk az már tényleg érdekelne, hogy az ellenfél kap-e valami módosítót a fejlövés esélyére. Néha produkál olyanokat a játék, hogy csak meresztem a szemem-> tegnap Panther képernyőn kívülről PPC-vel pilótafülkét lőtt, majd az utána érkező rakétasorozatból szintén kaptam egyet a fülkébe. Én még földön fekvő ellenfelet sem tudom így eltalálni Called shottal, mint ezek engem rendszeresen... Mondjuk random van, mikor összejön... Szigorúan csak valami light mech ellen, nehogy már jó legyen :DDD

    Viszont tegnap esett egy LRM15++, ami azt mondja, hogy +2 damage... Jól értem, hogy ez 6x15 sebzést jelent egy sorozatra? Tudnám díjazni a dolgot.

    Mechek terén érdemes olyan generált (nem kampány fővonal) harcoknál újra indítani, ahol az elején látok az ellenfelet.

    Ilyen van? Én lassan az ezredik napnál járok, de még soha nem láttam induláskor az ellenfelet. Már az is ritkaság, ha első sprintre szenzortávolságba érek.

    Nálam eddig érdekesen alakulnak a mechek... Van három full ON1-V (másik verziót még nem is láttam), 3 ugyanolyan Quickdraw (nem tudom melyik verzió) és tegnap este sikerült összeraknom egy Black Knightot. Ezen kívül egyszer találkoztam Catapulttal, Jaegerrel és Cataphracttal. Meg minden Thunderbolt verzióból van rész, de egyet sem tudtam összerakni. Dragont és Grasshoppert még nem is láttam, pedig az utóbbira pályáztam nagyon. Ki akartam próbálni a lángszórót ;]

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #161 üzenetére

    Nem tudom milyen géped van...

    i7-6700k, 16GB RAM, a játék nekem HDD-ről fut (WD Black). A visszatöltögetés után tűnt ez fel nagyon, előtte szépen behozott mindent, utána érezhetően belassult az egész. Néztem a Mech bayt is, ha Refitre megyek indításkor egy secen belül behozza, tegnap az említett sok visszatöltéses misszió után az is belassult azért. Esetleg a rendszer lehet a ludas benne, én még leragadtam a hetes windownsnál.

    De érdemes egyébként a + Stb.dmg LRM-eket is használni, sajnos bármennyi Stabilitást is okozol, csak ingatag lehet a Mech, de utána elég egy PPC találat, és knockdown...

    Én LRM-mel is fel tudtam borogatni az ellenfelet. Az egyik Orion-on LRM20+LRM15 van, mind a kettő +Stb. damage. Van, amikor már egy sorozat elég hozzá, hogy ingatag legyen az ellenfél, utána már csak egy lövés kell a rakétáktól és borul is. Ugyanez fordítva is igaz, tegnap az volt a legnagyobb bajom a két LRM carrierrel (a fejlövéseken kívül), hogy rendre megborították az Oriont.
    Nekem minden emberem multitargetes, bár ha egyszer újrakezdem lehet máshogy fogok fejleszteni. Jó lenne egy Master Tactician is a csapatba, de ahogy észrevettem a multitargettel is működik a breaching shot...

    Nálam eddig az LRM a favorit, 2 emberemnek is maxos a Tactics, szóval büntetés nélkül tudok velük biztos távolságból rakétázni. A két Orion és egy Trebuchet pedig lézerekkel lefarigcsálja a maradékot. Főleg, ha már el is dőltek. Mondjuk lehet átállok Energyről Ballisticre, a hőháztartás valami katasztrófa a TBT-nél: 3ML+1LL, 5 heatsink és kettőnél többet nem tudok lőni vele normál biome-ban. De az egyik Orion is hajlamos túlmelegedni, pedig azon csak 1LL van meg 2 LRM15.
    Tegnap végre lett HBK-4P-m is (sima bezzeg abból sincs), de ki se próbáltam. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy úgysem venném sok hasznát.

  • Shadowguard

    senior tag

    Kezdem úgy érezni mégsem akkora jóság az LRM... Az ellenfeleket ugyan könnyen ki tudom szedni vele (főleg, ha felborítom előtte), de kellemetlenül nagy százalékban a CT kapja a lövést még fekvő ellenfélnél is és így nehézkes fejleszteni a csapatot. Nem mintha olyan gyakran kapnék használható mecheket, de tegnap el akartam kapni egy Catapultot... Az egyik lábát még szépen kiszedte a Precision shot (pedig az is LRM volt), de utána a fekvő mechnél már a láb helyett a CT-t lőtte ki. De valami hihetetlen "pontossággal", a LL és a 35 rakéta (az egyik sorozat +2es) is mind oda vágódott be...
    Viszont 10es Tacticsnál nincs büntetés indirect fire-re (csak a főhősnek nem 10es), a hőtermelés pedig jobb, mint egy PPC-nél.

    De legalább röhögtem egy jót este. 3,5 koponyás escort küldetés, kicsit félve vágtam bele. Erre jött nyolc könnyű mech és négy jármű. Azok is három hullámban. Egyedül a TBT veszített egy minimális páncélt , egyébként meg sem tudtak mozdulni szerencsétlenek. Cserébe fél milliót fizetett a küldetés és szereztem egy PPC++-t az egyik Pantherből.

    De volt ellenpélda is... A két és feles Assassinateben (ott volt a CPLT-C1 is) kicsit magabiztosan mentem előre, elvégre kalózok, fél páncéllal... 3 heavy, 3 medium és egy Schrek. A Trebuchet egy kör alatt felborult és elvesztette mindkét karját, a hősöm meg agonizált egy élettel...

    Egyébként azon gondolkoztam van-e értelme vegyes medium-heavy csapatot vinni magammal... :F Van eltéve egy BL-6-KNT és egy harmadik ON1-K, tudnék menni full heavy teammel is. A TBT-t úgysem tudom kihasználni, mert a gép csak akkor nem azt lövi, ha nyílt terepen hagyok valakit és annyit nem nyerek a plusz mozgással (bár tegnap a Panzyr missziónál meg pont kellett, utolsó körben szedtem le a tornyot így is)...

    Ja, és egy kérdés: ER és Pulse felszerelést is lehet majd találni random vagy azoknak van valami speciális követelménye? Azt láttam a táblázatban, hogy Gausst (csak :F ) küldetés ad.

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #173 üzenetére

    Úgyhogy én már nem szórakozokkal ezzel. Dögöljön meg mind, oszt jó lesz...

    Igen, sokszor én is így állok hozzá, megölni sokkal könnyebb és gyorsabb (meg biztonságosabb, a halott nem lő vissza). Néha van olyan, hogy szeretnék egy-egy mechet megszerezni, de olyankor tuti, hogy csak egy Salvage lesz belőle. Bezzeg a lightoknak célzás nélkül lövöm szét a fülkéjét a Large Laserekkel...

    Én úgy vettem észre, hogy nem érdemes kisebb csapattal menni, mint amit tudsz, nem fogsz a kisebb drop tonnage miatt több pénzt vagy kisebb ellenfeleket kapni.

    Azt tudom, inkább a mozgékonyság miatt használtam a TBT-t, meg amikor megcsináltam ezt a felállást még nem voltak csak small Jump Jet-em. A Centurion meg igazi LRM-boat... Legtöbbször még látótávolságba se viszem, mert temető lenne neki hamar. Az a baj, hogy heavyből nem találok jó alternatívát. JM6-A-t egyszer láttam, ON1-V-ből is csak egy part van, a többin meg csak két hardpoint van.

    Mondjuk az ON1-K az a Mech, amit sose használnék (a Black Knight, a Cataprach és a King Crab mellett - annyira csúnyák....).

    Az lehet, de koldus nem válogathat :D Az Orion volt az első amit sikerült megszereznem. Akkor még használtam a Firestartert és ropogósra sütöttem a pilótát. Aztán sikerült szereznem még kettőt, abból az egyiket úgy, hogy nem is választottam belőle egy darabot sem (kilőttem a pilótát) és besorsolta az egészet. Azóta is így esnek belőle darabok, meglehetősen sokszor futok össze velük, de például Grasshoppert azóta sem láttam és Dragont is csak a sztori alatt. Pedig előbbi jó lenne... Flamerekkel ;]

    Én most éppen ott akadtam el.

    Igen, csak te már a védésnél, én meg most szabadítottam fel :DDD

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #178 üzenetére

    A Catapult nem rossz 2x LRM-15-el. Kevés páncéllal 2x LRM-20 is megoldható.

    Nincs :(
    De legalább tegnap este sikerült egy ON1-V-t összerakni, első körben két LRM20 és egy LRM15 ment rá, de második küldetés alatt szomorúan vettem tudomásul, hogy a sivatagban megfő pár sorozat után... Így öttel kevesebb a rakéta, de tettem bele két Heat Sinket... Így azért már barátibb a hőháztartás és 50 rakéta szépen arat és minden van +Stb. Damage (meg kettőn crit is), szóval esélyesen meg is borítom az ellenfelet.
    Mellé beüzemeltem a Black Knightot, 4ML+2LL van rajta, egy rakás heatsinkkel. Így is csak két lövést tudok elengedni teljes fegyverzettel, de az 190 sebzés (kettő ML-en van +5 Damage) és annyi elég, ha előtte megborítom. Néha még az se kell hozzá. Csak nem szabad elbíznom magam, utolsó pályán beugrottam egy Demolisher elé és nem tudtam kilőni. Kaptam két olyat torzóra, hogy még a Heat Sink is kiesett belőlem.

    Viszont érdekes, tegnap elkezdtek jönni az Enforcerek és két küldetésben láttam Blackjacket is. Idáig még egyikkel sem találkoztam az ellenfél soraiban. Sok vizet nem zavarnak, de korábban még örültem volna neki. Plusz végre jött egy Grasshopper is, rögtön lefaragtam mind a két lábát. Még egy darab kell és megcsinálhatom a Firestarter nagytesóját ;] (meg egy kósza Urbanmechbe is belefutottam egyszer, a második példány volt eddig).

    Egyébként tegnap érdekes bugba (?) futottam. Escort küldetés, lecsapom az ellenséget, utána szépen kísérem a járműveket két mechhel, kettővel meg előrementem a cél mellé. Első járgány begurul a területre, erre megjelenik az ellenfél erősítése a hegyen és szétlövi... Oké, visszatöltés, mielőtt a konvoj indulna három mechet beállítok a hegyoldalba, a negyedik fut velük. Végén megint bespawnol az enemy (a mechjeim közé!), surprise attack és megint kilő egy kocsit :Y Azért a szenzorok mutathatták volna előtte :((

    Ja és egy kérdés: ha nem contractra megyek, hanem manuálisan állítok be célt akkor ott kapok majd küldetést? Mindig csak a Restoration ad feladatot, meg néha a kapellánok (fujj), jó lenne némi változatosság. Vagy ha haladok a főszállal akkor kapok többet? Mert csak a Taurian Concordat területére enged, meg a gazdátlan részre ahol az elején kószáltam, a többi területre nem tudok utazni.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #180 üzenetére

    Tegnap este elnéztem az egyik Taurian rendszerbe: kaptam egy négycsillagos Assasinate küldetést a kapellánoktól... Hát szenvedős volt, 2 Schrek, 1 Demolisher, 4 Heavy mech és a célpont egy Highlander-ben ült (most találkoztam először assaulttal). És nem is kalózok, elit taurian egységek... Kopott a páncélom rendesen, de legalább a végén két HGN-733 part-ot szereztem. Kb. folyamatosan hátráltam, az volt a szerencsém, hogy a Tundrán voltam és nem kellett aggódnom a hő miatt. Meg nem volt az enemyn Jump Jet és amíg ők megkerülték a hegyet Sensor Lock+90 rakéta csökkentette a létszámot kettővel.
    Mondjuk ma még visszamegyek egy körre, hátha sikerül begyűjteni a harmadik darabot ahhoz az assaulthoz. Vagy egy másikhoz, úgyis megvan a GHR-5H-ből is a harmadik darab, már dolgoznak rajta a szerelők. Kíváncsi vagyok rá, lesz-e olyan hatékony a flamerekkel, mint a Firestarter volt.

    Oriont én 3 LRM 15-össel használtam. Az volt az arany középút, volt elég heat sink és ammo.

    Mennyi lőszert vittél? Én eddig 4 tonnát, de a fenti küldetés végén már csak rugdosni tudtam az Orionnal, szóval megemeltem ötre (és +1 Heat Sink is került rá, mert sivatagban a hatodik sorozat után még mindig le kapcsolni az LRM10et). 12 sorozatra való már csak elég lesz. Csak most még jobban kell vigyáznom rá, mert összesen 760 armor van rajta... A többin meg 1k fölött :DDD

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #188 üzenetére

    Én amíg Medium Mech-ek ellen mentem (3 kopis küldik), elégnek találtam a 4 tonna lőszert, de a heavy-k ellen olykor már kevés volt, Assault-ok ellen meg mindig kevés.

    Idáig elég volt a heavy-k ellen is, mind a három LRM +Stb Damage, nagyon ritka, hogy egy teljes sorozat nem teszi az ellenfelet unsteadyre. A másik két Orionon is van 2LRM, szóval biztos a borulás és a fekvő ellenfelet már könnyű kivégezni. Mire meg csak assaultok jönnek remélem nekem is lesz és jobban tudok variálni. Mondjuk még egy part HGN-733 és kész is.
    A Demolishert jobban utálom... Nem lehet felborítani és hiába lövök rá Precisiont akkor sem hajlandó egy pontra lőni. Múltkor is erre faragtam rá, két Precisiont shot (összesen 8ML, 2LL és 35 rakétára való LRM) és egy indirect 35 rakétás LRM-sorozat után még maradt benne annyi, hogy lőjön két CT-t...

    Egyébként aki már végzett a fő szállal: hány nap alatt fejeztétek be? Én jól elvagyok a mellékes küldetésekkel, 1300 napnál járok és még nincs kész a Newgrange-es küldetés se :U Lehet bele kellene húzni, ha más nem legalább a LosTech fegyverekig elvinni... De ha a játék nem siettet én magamtól nem rohanok.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz velizare #190 üzenetére

    Igen, én is érzem, hogy pazarlás. A kisebbekre elég is a lézer, de ezen annyi páncél van, hogy teljes össztüzet szoktam ráküldeni. Csak még Precision Shottal is szétszórja a találatokat. Olyan közel meg nem tudok menni heavy mechekkel, hogy rálépjek mielőtt lőne.
    Lehet össze kellene raknom AC-s mecheket is, mert Ballistic fegyvereket egyáltalán nem használok. Úgyis van egy AC20++ eltéve, az magában 120 sebzés. Csak az 14 tonna + a lőszer még legalább 3...

  • Shadowguard

    senior tag

    pedig készülj, mert a nehéz tornyok még ilyenebbek.

    Majd csak lesznek, a mostani heavy meches csapatommal könnyebben megoldanám, mint assaultokkal. De szerintem a Demolisher rosszabb, a tornyoknak csak 300 páncélja van, de csak egy részen. A tankon meg 650. Ha nagyon szerencsétlen vagyok akkor ez azt jelenti, hogy két tornyot le tudok robbantani annyi sebzéssel amibe ez a nyavalya nem is biztos, hogy belehal.
    A többi járművel egyébként nincs ilyen gondom, csak ez ilyen mumus. (Bár hirtelen nem rémlik, hogy Manticore-t láttam-e már).

    A Precision shot sem jelenti azt, hogy 100% eséllyel az adott pontot találod el

    Az tiszta sor, nekem is olyan 80% rémlik maximum. Csak azért "vicces" amikor a maradék 20%-ra megy az összes lövés. Mechnél meg 40%-os eséllyel is le tudok kapni egy végtagot. Kivétel a pilótafülke. Fekvő mechre írt már tizenpár százalékot és 6 lézerből egy sem talált.

    Szvsz max. Gut mellett van értelmük, de ott is csak a hőháztartási problémás pályákon (Martian, Lunar és Desert).

    A főhős és a négy induló pilóta már tízes. Nem csak a Gut, minden skill, szóval ez a része nem probléma. És igen, főleg ezek miatt a pályák miatt gondoltam. Bár a 4ML+2LL még a rendes pályákon is melegszik. Jó lenne valami alternatíva, mert így is 8 Heat Sink van benne.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz velizare #196 üzenetére

    Régebben volt ide linkelve egy táblázat, az alapján 200-200 a torony és szemből, 150-150 a két oldalsó, 100 a hátsó része. Ezért is mérgelődtem mikor oldalról kapott egy alfát célzottan az oldalára (BL-6-KNT-nál akkor ez 200 sebzést jelentett a lézerekből) és mindenhová lőtt, csak oda nem.

    És igen, az előbb rosszul számoltam :DDD Két oldala van a tanknak, szóval 800 az összes páncél... :U

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz torma1981 #198 üzenetére

    Egyéni megítélés kérdése, én mint írtam is, azóta nem használok AC-t, hogy a Blackjacket lecseréltem. Mindig tervezgetem, de annyival nem gondolom jobbnak. Néhány biome-ba jó lenne, de majd ha találok egy jó kis assaultot, amit fel lehet vele szerelni. A mostani heavy teamet már nem akarom bántani.
    Nekem egyébként az vált be nagyon, hogy egy mech tisztán LRM-boat, ott a páncél rovására is mehetnek a rakéták, ha tartod a távolságot (pilótánál a Tactics és a Gunnery a prioritás), illetve van egy tisztán lézeres kivégzőm is, ott viszont annyi Heat Sink amennyi elfér (Gunnery-Guts). A másik két mech vegyesen lézer és LRM.

    Nem tudom hol tartasz, de ha az elején akkor mindenképpen szerezz egy Firestartert. Nekem rengeteget segített a nagyobb mechek ellen a lángszóróval. Főleg Desert és hasonló biome-oknál, volt, hogy kétszer állt le az ellenfél reaktora, annyira felforralta. És tapasztalataim szerint a lángszóró kifejezetten jó eséllyel találja el a pilótafülkét is.

    oké, fiúk baj van ha ez eltüsszenti magát jobbról csak a 2 lábad marad amit vissza tudok vinni

    Ezen már fél órája röhögök. Egyébként van benne igazság, én már jártam meg azzal, hogy hagytam lőni. Nem tudtam mi mozog a domb mögött és azt hittem amit látok az veszélyesebb... Visszatöltés után már máshogy gondoltam (kigurult, meglőtt, egy kar egy egy RT mínusz, egy kósza LRM sorozat felborított és még egy fejlövést is kaptam utána... Mindez a főhősbe...

    Tegnap megint elkalandoztam a Taurian részre, 3,5-4 koponyás küldetésből volt 3 is egy helyen (mind kapellán, velük megvan a repu). Meg is lett az első assaultom egy Stalker személyében (kétszerre hoztam el). Plusz van 1-1 Zeus, Victor és Banshee darab is. Mellé esett pár jobbfajta lézer is, a BL-6-KNT-val most 225 egy alfa. Gyakorlatilag egy heavyt kiszedek Precisionnal, ha nincs fedezékben és minden betalál.

    Bár volt, ahol megszenvedtem, 4 heavy mech ellenfélnek és pont a hátam mögé dobta be az erősítést, 3 assault és egy heavy képében. Hogy az örömöm teljes legyen az egyik Sensor lockolni is tudott. Az LRM-boatot természetesen, mert ő volt leghátsó... Már csak integetni tudtam neki, ahogy a lábban tárolt rakéták felrobbantak.
    Visszatöltés után gyors hátraarc és előbb az erősítést intéztem el. Így is volt pár meleg helyzet (azért nem egészséges háttal állni az enemynek), de mire a másik csapat odaért ezt szinte teljesen sikerült eliminálni. Bár sokat segített, hogy az egyik assault a CT mellett tartotta az Ammot. Éppen csak lekapartam a páncélt, mire kiírta, hogy ammo explosion és eldőlt. Nem panaszkodtam :N
    Ami vicc, hogy ez volt a három és fél koponyás küldetés. A következő négy csillagoson meg jött ellenem 2 Schrek, egy Demo és egy Banshee. És csak 50%-os páncél volt rajtuk...

    standiget könnyű szerezni, elég bevállalni hozzá egy küldit loot és pénz nélkül, csak repuért. utána bármit rádbíznak.

    Remélem úgy lesz. Találtam egy bolygót három Davion küldivel, abból egyet el is tudtam vállalni... Mondjuk remélem nem fogok könnyeket ejteni a lootért. Amilyen "szerencsém" van tuti egy Atlasból fogom kilőni a pilótát :DDD Kár, hogy ezt csak vasárnap fogom megtudni...

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #207 üzenetére

    1. Ilyenbe már belefutottam én is... Csak az kevésbé volt vicces, mert nekem LRM carrier volt az épületen. Rosszabb, mint egy turret...

    2. Köszi a tippet, akkor elkezdek felhúzni embereket. Az alap csapattal már úgyis van cirka 70k XP-m amit nem tudok elkölteni. Medusa-t kirúgtam és a helyére vettem fel egy fejlettebb pilótát, de őt is csak akkor viszem, ha valaki lesérül (és mióta mindenben van Cockpit mod ez nem túl gyakori). Mech az lesz elég, egyet mindenből eltettem tartalékba, majd akkor a jobbakból kettőt fogok.

    3. Nem csak a vége felé :D Nekem most kellene mennem megvédeni Smithont, szóval van még sztoriküldetés előttem bőven (gondolom), de alig kapok értékelhető küldetést. Amikor 4,5 koponyás küldetésre bedob félpáncélos Assaultokat meg 3 Schrek-et, mint ellenfél az kicsit vicces. Csóri Zeust egy sorozattal lőttem szét.

    4. Nem volt véletlenül unsteady: Nekem akkor szokott elkullogni fedezékbe, ha előtte kap egy rakétasorozatot. Attól függetlenül néha tényleg nem lehet követni a logikáját, volt már, hogy elkönyveltem, hogy borul a mechem és inkább a Guarded-ba küldte a rakétákat... Aki még csak nem is sérült addig. :C

    A második harcba beviheted az első harcban részt vett mecheket vagy mec harcosokat de nem engedi megjavítani a gépeket.

    A lekopott páncél se jön vissza vagy csak a strukturális sérülések maradnak meg? Mert utóbbi esetben lehet nem fogok szórakozni vele... Mechem lenne elég, de pilóta az nincs.

    Bár nem tudom mit izgulok, tegnap elértem az 1550. napot és sehol nem járok még a sztoriban. Cserébe már 3 Assault mech van a csapatban (Medium és Large Laser+PPC-s Stalker vicces, de hatékony), egy HGN-733P-t most építek át és már raktárban is van pár Assault (Victor, Zeus és sima HGN-733). Csak az nem jön szembe, ami kellene... Atlast még nem is láttam, King Crabet is csak egyszer.

    Jó lenne valahonnan szerezni még egy Gausst meg hozzávaló lőszert (és pár Double Heat Sinket), az első Ballistic fegyver, amit használok. Bár kicsit átépítettem az ajándék mechet... 2 LRM20 meg a Gauss van benne most. Kicsit furcsa megoldás, de egész hatékony messziről. Közel menni meg úgysem szoktam vele, arra van a Stalker: 250 damage egy teljes sorozat vele.

    De hogy én mennyit szívtam azzal a küldetéssel. Nyomi Arano már az első részében is meghalt egyszer (második nekifutásra nem is használtam, csak beállítottam egy sarokba), de még az Atlasban ülve is sikerült vele elveszítenem egy kart. Mondjuk nekem zavaró volt, hogy nem a megszokott setuppal mentem, se egy LRM-boat, se egy brutál közelharci mech a második felében. Ráadásul négy zöldfülű pilóta.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #211 üzenetére

    Én elmentem kigyúrtni a Taurien Concordate-al a repumat, ott akadnak 5 kopis bolygók...

    Véletlenül nem emlékszel a bolygó nevére? Vagy legalább merre keressem? Én csak egy négy és fél koponyás bolygót találtam, de tegnap este ott is három koponyás küldetést kaptam... Nagyon nem akarja már a gép, hogy én kalandozzak...

    Bánni nem bánom, szvsz a legjobban felszerelhető Assaultok eddig...

    Én egy Banshee-t szeretnék inkább, az a nyolc energy hard-point+4 Jump jet jól hangzik. És akkor arra mehetnek a DHS-ek. Közben úgyis rájöttem, hogy az AS7-D-HT LosTech mech, szóval hiába is szeretném. Pedig milyen szép lett volna két Gauss ágyúval, ha az is eshet legalább néha, mutatóban... :U

    King Crab-ot meg egyet, de normálisan nehéz felszerelni, meg hát elég bénán néz ki szegény.

    Nekem tetszik :DDD A Stalkernél legalábbis szimpatikusabb és erre is elfér négy LRM. Esetleg még valami mást is tudok tenni mellé. Bár a legjobban a Black Knight tetszett eddig azok közül, amit használtam.

  • Shadowguard

    senior tag

    De ne aggódj amiatt mert nekem 2 gépemet az első küldetésben roncsá lőtték úgyhogy kell egypár tartalék gép második küldihez.

    Hoppá... Akkor erre tényleg készülni kell. Én az alapból használt mechek kivételével mindent be szoktam dobálni a raktárba, spórolok a költségeken (nem mintha 28 milla nem lenne elég, de nah).

    Aham. Mind a bal torzóba.

    Affene... Így már nem is érdekel annyira. Maximum a vicc kedvéért majd dobok rá két AC/20at és hagy szóljon.

    Ja, hogy te rögtön az Atlas II-őt akartad... :DDD

    Még szép :) Még nem találkoztam vele, csak a táblázatban nézegettem a hard pointokat (azt sem túl alaposan, mint a KGC példája mutatja) és szimpatikus volt a rengeteg szabad tonna rajta, plusz a 6 energiafegyver hely.

  • Shadowguard

    senior tag

    Kicsit hozzá kell nyúlni max a paraneterekhez.

    Majd második nekifutásra lehet belenyúlok, de még az első végigjátszásnál tartok, nem akarok módosítani semmit. Annyira nem létszükséglet.

    Utolsó küldetés, nem locustokat fog a nyakadba dobni szóóóval jah.

    Azt sejtettem, de álltam már szemben vegyes heavy-assault nyolcfős csapattal, második nekifutásra egész jól sikerült.

    Bár a tegnap esti után nem vagyok benne olyan biztos. Megcsináltam a Smithon védelmét (káromkodtam is közben nagyot, a hülye szövetségesek szétlőttek a Battlemastert, pedig 7 HP volt a lábában csak) és harmadik nekifutásra kaptam normális küldetést is-> azért amikor 4,5 koponyánál egy Cataphract a legnehezebb az elég meh...
    Kedves kis Battle küldetés, gondoltam még lefekvés előtt belenézek. Az biztos, hogy van ott egy Atlas és egy Highlander meg egy Banshee-t is láttam a szenzoron (csak a tonnát láttam) és valahol van még egy lance, mert néhány rakéta is berepült a térkép másik feléről. Odáig jó volt, hogy az Atlas borult, csak két darabot akartam hozni és a lábát faragtam... Felkelt és kaptam arcba egy AC/20at, instakill. Ez ellen a Cockpit mod sem véd :(
    Majd este megpróbálom újra, úgyis csak érdekelt megérte-e beutazni a Taurian területre. Előtte ott is jártam úgy, hogy a négycsillagos küldetésen mediumok voltak, meg pár heavy.

  • Shadowguard

    senior tag

    Brinton a neve

    Akkor ez az, én is oda ugrottam el párszor. Meg tegnap is itt hagytam félbe. Csak volt, amikor hiába írt a térképen 4,5 koponyát küldetésnél már csak 3-3,5 közöttit adott.

    Ezek mit jelentenek pontosan?

    Ez biztos, hogy a napok módosítója. Pont tegnap figyeltem, hogy ha többet ugrok egymás után akkor 3 napig pihen az ugróhajó. A rendszer meg általában 4 nap, de van pár rendszer, ahol több/kevesebb. Legalábbis egyszer feltűnt, hogy a Star Mapon egy helyről indulva volt egy darab rendszer, ahol kevesebb volt az utazási idő, mint a többihez.

  • Shadowguard

    senior tag

    Találtam egy másik jó rendszert magas koponyás küldetéseket tekintve: Taurus. Kicsit messzebb van (négy egymáshoz közeli csillag közül az egyik), de ha Brintonból mész át annyira nem vészes. Tegnap kíváncsiságból megnéztem, 3,5-4-4,5 kopis küldetés volt ott. A két nehezebbet meg is csináltam, az elsőből hoztam egy Banshee-t (BNC-3M változat, 8 energy hardpoint ;] ), a másodikból meg egy sima Highlandert egészben (Gauss headshot :DDD ). A harmadikra csak ránéztem, már elmúlt éjfél, de contact-ig elmentem, 2 80 tonnás valami tuti van ott is.

    Plusz második nekifutásra megcsináltam a hétfőn otthagyott küldetést is. Már tudtam mire kell számítani, szóval óvatosan hátrálva és sensor lockolva simán megszereztem az egész Atlast. 70 LRM guardban is unsteadyre teszi és a második sorozat borítja (mondjuk érdekes, 4HP-s pilóta, máskor 5 sebzésbe se halnak bele). Onnan is lett volna egy teljes HGN-733, de az Atlas ritkább. Érdekes cucc ez a Gauss, szerintem van valami rejtett módosító rajta, mert 18%-os esélynél tegnap háromszor lőttem ki a pilótát.

    Azóta már élesben is kipróbáltam az Atlast, kicsit átszabva a gyári loadoutot és valami eszméletlen brutális.. 1 AC/20+++, egy AC/10++ és négy 35 damage-es ML++ van rajta-> Precision shottal 330 damage, ha minden betalál. Gyakorlatilag assault alatt minden egy lövés, ha nincs fedezékben vagy guardban. És van rajta annyi páncél, hogy ne kelljen aggódnom amiatt, hogy közel megyek.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #231 üzenetére

    Jártam arra, de Brinton-ban 4,5 alattiakkal nem találkoztam még.

    Én sem, de ha elfogy akkor ide át lehet ugrani és itt is kapásból értelmes küldetések vannak. Lehet ingázni a két rendszer között :DDD

    Talán a leghasználhatattlanabb Mech a játékban.

    Akkor megy a raktárba. Annyira nem számolgattam utána, de most nézem, hogy tényleg elég kevés a szabad hely. Alapvetően a Stalkert akartam lecserélni, mert a kinézete miatt az LRM-boat lenne, de nálam az egyik 1PP+2LL+4ML felszereléssel mindig az első sorban kóricált. Bár ha jól meggondolom akkor ez a kérdés tárgytalan az Atlasnak hála :U

    Tegnap összeraktam egy 733-as Hegylakót, AC/20++ (120dmg), 4x SRM-6++ (4x 6x 12dmg = 288dmg) szumma 408 dmg, ha minden betalál... :DDD
    De nincs sok értelme 600 méteres látótávolságnál, szóval kipróbáltam, örültem, hogy egy Alpha Strike-ot tudtam vele tolni, aztán szépen visszaszereltem LRM- és PPC boat-nak. :P

    Igen, de az SRM is olyan vagy még olyanabb, mint az LRM: szóródik mindenfelé. Nekem pont amiatt tetszik az Atlas, amit összeraktam, mert Precision shottal jó eséllyel egy helyre megy minden. Tegnap két sértetlen Jagert is így végeztem ki, de ha megpuhítom egy LRM-sorozattal akkor bármit szétszed. És utóbbi esetben a borulás is fix.
    Nekem az alap látótávolság van, így azért működik a dolog :) Nálad a tegnapi Sensor Lock-hátrál-LRM trükköt sem lehetne elsütni. Én még utána is eljátszottam egyszer, egy assasinate küldetésnél, direkt behúzódtam egy domb mögé és amíg megkerülték eregettem a rakétákat. Nem is a sebzés volt a lényeg, hanem hogy minden körben borult egyet. ;]

    duvi: Én ezért mentek mindig rögtön a küldetés indításakor egyet, mert ha nagyon nagy a gáz újra lehet tervezni az egészet. Én is keveredtem már két tűz közé, csak én nyílt terepen. Visszatöltés után éles hátraarc és először az erősítést rúgtam fenékbe. Egyrészt náluk volt Sensor Lock, másrészt 2 assault, harmadrészt meg egy domb, ami mögé utána már én tudtam elbújni.

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #234 üzenetére

    Erre is hat a Precision Shot.

    Azt gondoltam, de akkor ezek szerint pontosabb, mint az LRM. Azzal már jártam úgy, hogy ~60%-os esélynél a 35 rakéta nem tudta lebontani a 40 HP-t a torzóból, helyette a páncélt szedte le a végtagokról. Pedig közvetlen rálátásom volt az ellenfélre és nem volt evasion vagy guard rajta. Lehet valamikor kipróbálom, mondjuk a KGC-vel, ha egyszer sikerül majd összerakni egyet.

    Csakhogy a gép is szokott játszogatni a Sensor Lock-al, nem is rosszul.

    Igen, már jártam meg vele, LRM-boat kapott egy sensor lockot, hátulról meg jöttek a rakéták. Szerencsére ritkán van nála, amennyire én láttam inkább járműveknél gyakori. Meg annyiból nem okos a gép, hogy ha van látható ellenfél akkor nem kezdi el keresgélni a többieket sensor lockkal. Inkább lövi a Bulwarkos Atlast. Nem mintha panaszkodnék, tegnap a Highlanderemnek 7 HP-ja maradt a lábán... Menekültem is vele takarásba (tiszta szerencse, hogy nem robbantak be a rakéták).

    Banshee 3M-ből csinálhatsz egy bokszolós flameres Steiner scoutot medlaserekkel

    Ez nem is hangzik rosszul :D Már csak a vicc kedvéért is ki kellene próbálni. Firestartert úgyis szerettem.

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Amartus #237 üzenetére

    Release 1.0.3 Notes, 5/15/2018

    Fixed some hitches when destroying units and buildings during combat.

    Memory management improvements around 'Mech destruction.

    Fixed an issue that could cause MechWarriors to become permanently stuck in the High Spirits or Low Spirits state.

    Fixed an issue where saving the game immediately after salvaging enough parts to complete a new 'Mech could cause that new 'Mech to disappear upon reloading that save game.

    Fixed an issue that could cause allied units in Escort missions to fail to move into the extraction zone under certain circumstances.

    Fixed an issue where choosing to store a 'Mech with an active work order, then cancelling the warning popup, would cause the screen to become unresponsive.

    Fixed a few issues with starting location spawn points on procedural missions.

    Fixed hair shader to better support brighter colors in character creation, tweaked some hair and beard textures, and added some brighter color swatches.

    Added new portrait presets and customization options.

    Fixed an issue that prevented completion of the "Rock 'Em" and "Sock 'Em" achievements.

    Fixed an issue that could prevent completion of the "Complete Roster" achievement.

    Fixed an issue that trivialized completion of the "Laser Show", "Bullet Farmer", and "Raining Fire" achievements.

    [STEAM] Added a warning popup that appears if the Steam API fails to initialize on game start.

    Added text to the video settings screen to indicate that some settings will not be applied until the next game load.

    Added an option in video settings menu to show unsupported display resolutions (defaults to off).

    [macOS] Support for non-standard Steam install directories (directory paths with special characters like "=" in them.)

    Fixed artifacting issues present on a subset of "Mercenary MechWarrior" custom Backer Emblem rewards.

    Made the Backer Atlas "SBA" prefab available for the Atlas II-HT (in addition to being available for the standard Atlas AS7-D.) Made the Shadow Hawk "Umbra" prefab available for the Shadow Hawk 2H. Made "Valhalla" prefabs available for their respective chassis variants.

    [SKIRMISH] Alternate prefab 'Mechs are now considered stock, and display in the Stock 'Mechs list in Skirmish Lance Config.

    [SKIRMISH] Copying an alternate prefab 'Mech now correctly preserves the 'Mechs variant appearance.

    Our troubleshooting launcher remains on the public_beta branch. If you are having trouble running the game and have not yet opted in to the public_beta branch, please do so in order to have access to additional configuration options that may help you:

    [WINDOWS] [STEAM] [GOG] Added an optional BATTLETECH Launcher that can be used to configure the following options before launching the game: Borderless Windowed Mode, Exclusive Fullscreen Mode, Video Rendering API. We recommend using these options for troubleshooting if you are experiencing hardware or software compatibility issues. To use this launcher, run the BattleTechLauncher.exe in your installation folder. In GOG Galaxy, you can open the More menu next to the Play button and choose Other -> Configure BATTLETECH.

    Additional note for players who mod various game files...Reminder that modding is not officially supported. If you have saved a game with any mod active, that saved game will not work after an update has been applied unless you replace all modded files exactly as they were when the save game file was created. Saved games require the exact same data state in order to function properly.

  • Shadowguard

    senior tag

    Nah, tegnap meglett a King Crab (rögtön kettő), tényleg elég vacak szegény :( Egyelőre elraktam mind a kettőt a raktárba, majd valamikor kipróbálom a 4SRM6+1AC/20 kombót. Esetleg összerakom ugyanazt belőle, mint az Atlasból. Ha jól értelmezem a táblázatot ugyanannyi hellyel gazdálkodhatok és egyeznek a tonna-adatok.
    Abból úgysem akar másikat adni és talán még jobb is a KGC, mert AS7-D-de nem lehet Gyrot tenni.

    Vagyis tegnap a záróküldetésnél még meglestem az ellenfelet, ott volt egy, de 50%-os páncélnál kizárt, hogy el tudjam hozni a három darabot belőle. De legalább a küldetés érdekes lesz, teljesen egy kupacba dobta az ellenfeleket, 5 assault+3 heavy egy völgyben. Csak feles páncéllal ez sem sokat számít, a bejárat mellé beállok az Atlassal és aki bejön azt lelövöm. Már játszottam ehhez hasonlót, kiálltam a domb tetejére és vártam, hogy jöjjön az ellenfél: jött, meghalt. Atlas magában ötöt lőtt ki és alig kopott meg a páncél. A pilótafülkétől eltekintve, végén komolyan aggódtam a pilótáért. 3 HP-ja maradt a fülkének és begyűjtöttem egy sebesülést is, pedig bent van a Cockpit Mod++ (minden pilótának, azóta ez volt az első, hogy sérültem)...

    Egyébként érdekesek ezek a mechek. Tegnap örültem, hogy végre van Battlemasterem, ki lehet kukázni a lézeres-PPCs Stalkert, de marad. Megint ott vagyok, mint a Banshee-val. Papíron megvan a szabad slot, elvileg rá tudom pakolni, amit szeretnék, de kevesebb a szabad tonna. Pedig ha ugyanazt ki tudtam volna hozni (ha már a tonna egyezik) akkor cserélem, mert LRM-boatnak jó a Stalker, de az első sorban nekem vicces.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #245 üzenetére

    Én továbbra sem értem, hogy miért erőlteted a Stalkert, a játék sacc per kábé legélhetőbb Assault családja a Highlinder trió.

    Jól végiggondolva én sem. Az igazság az, hogy az első assault volt, amit sikerült összeszednem (rögtön kettőt is) és a játék nagy részében volt egy tisztán energiafegyverekre építő mechem, amivel közel tudtam menni és/vagy kivégezni a földre került ellenfelet. Nem sebez annyit, mint egy SRM-re vagy AC-ra épített, de nem is kell aggódnom amiatt, hogy felrobban a lőszer. Plusz direkt a +10 damage-es fegyvereket pakoltam fel, összesen 300at sebzett az alpha strike (4ML, 2LL és egy PPC) a végén.

    De végső soron az Atlas/King Crab(?) is megfelel erre a célra és hőt is kevesebbet termel. Még ha ez azzal is jár, hogy csökken a lőtávolság. A lábat szerencsére ritkán bántják, ott jó helyen van a lőszer hozzá.

    Bár a lőszerrobbanás dolgot nem igazán sikerült megértenem. Volt, hogy pár HP-val a lábban menekültem biztos távolságba a Highlanderrel és nem robabnt be az LRM, máskor meg éppcsak megkarcolták a struktúrát és már robbant is. Ugyanez az ellenfélnél is, van, hogy pár HP marad a struktúrában és nem robban be, máskor meg szinte instant "ammo explosion", ahogy elfogy a páncél.

    Az biztos, hogy ha egyszer újrakezdem pár dolgot máshogy fogok csinálni. Van egy-két dolog, amit így tapasztaltabban másképp csinálnék. Például nagyon érzem a Master Tactician skill hiányát, elkezdtem felhúzni egy pilótát direkt emiatt, mert így most kell egy heavy a csapatba (ON1-K) a kezdeményezés miatt. És még az elején elkezdek felhúzni több pilótát is.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #250 üzenetére

    Szigorúan saját vélemény, de sacc per kábé értelmetlen, ha csak nem valami felderítős felosztásban játszol, ahol egy emberkéd spot-ol a többinek.

    Nálam ez a taktika :) A főhős besprintel előre Vigilance-ben (vagy begyalogol, távolságtól függ), hogy minél több ellenfelet lássak vele, aztán utána ha nem muszáj nem is mozog, csak minden körben kivégez egy ellenfelet. Esetek 90%-ában működik a dolog, majdnem max páncél van a KGC-n. A struktúra sebzésnek is csak egyszer voltam a közelében. Néha egy-egy fejlövés beköszön, de azt védi a cockpit mod.

    Az LRM-boat mindig egy sprintelésnyi távolságra le van maradva a többiektől. Nem lenne egészséges, ha észrevennék. Tegnap egy Destroy Base küldetésnél így is bajban volt, mert mellé esett le az erősítés (2 Awesome+Victor+Black Knight), szegény Deckert küldtem be elé, őt lőjék és sprinteltem el a közelből. Így csak egy alpha strike-ot kapott, de a kar rögtön narancsba ment. Hiába, 70 rakétányi LRM (2xLRM20+2xLRM15), 7 csomag ammo és pár heat sink mellé nem sok armor fér fel még a Highlanderre sem. Másik két mech meg LRM+Gauss/PPC felállással megy (régebben a PPC-s helyett egy Orion volt 2LRM+4ML, jó volt kivégezni a fekvőket mielőtt felkeltek volna).

    Egy koponya eltérés már elég komoly, akár hogy is nézzük. Bizonyos pályákon / küldetéseknél határozottan fájó lehet...

    Ha éppen igazat ír. Tegnap végre tudtam menni öt koponyás küldetésre (Ambush). Nagy boldogan felhúztam a lootot maxra, erre 2Demo, 1 SRM+1LRM carrier volt a konvoj, illetve az escort még egy Demo, egy Jager és egy PPC-s Catapult. :W
    Egyébként szerintem függ a küldetéstől is mire lehet számítani-> assassinate-nél a célpont mindig egy nehezebb mechben volt, mint ami átlagosan, legelső heavyvel és assaulttal is ilyen küldetésben találkoztam. Az escortoknél meg pont fordítva. Négy és feles küldetésben, 4 heavy mech és jöttek ellenem a medium meg light szúnyogok.

    Őszintén szólva nem tudom, mi az ideális látótávolság. A 300 méter (nekem) nagyon kevés.

    Nekem bevált, lehet a második végigjátszásra sem fogok átírni. Főleg, hogy felfedeztem az AC/20at :DDD Egyedül akkor zavaró, mikor szenzortávolságon kívülről folyamatosan esnek be az LRM-ek.

    Sensor Lock nélkül az LRM nem sokat ér szvsz 300 méternél.

    Lásd amit fentebb írtam. Egy bátor assault bemegy és felderít, a többiek eregetnek. Nálam optimális esetben a fent vázolt taktikával 2mech/kör az ellenfél vesztesége ép páncélos, assault-heavy vegyes csapatnál. De 50%-os páncélnál lőttem már ki négyet egy körben.

    8-as skillek és még medekkel mész? Azt hogyan?

    Biztos úgy játszik, mint én. Mire a "Capture the Argo"-t csináltam már eltelt egy év a játékban, a Weldrynél meg kettő is. Mondjuk én oda már 2 heavy-vel mentem :DDD

    Tegnap kicsit ráfeküdtem a kampányra is (BNC-3E kivételével minden elérhető mechből van már), azért kicsit vicces így túlgearelve. Itrom hosszú és unalmas volt (és sérülés nélkül csináltam meg), Panzyr védésénél tudtam mire kell számítani, vittem egy Grasshoppert, így meglett a side mission is. És hamarabb elfogytak az ellenfelek, mint az APC-k :DDD Az "Extraction"-ben legalább volt egy kis kihívás a tornyok miatt (meg mert vinnem kellett Nyomina Aranot), de egyébként az is egy vicc. Assaultok ellen light és medium mechek... :D

    Egyébként innen hány sztoriküldetés van még hátra? Már csipogott nekem, hogy két csapat kell, de meglesem mire megyek eggyel, nincs kedvem pilótákat szintezni. A biztonság kedvéért azért pár mechet felszerelek tartaléknak.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #258 üzenetére

    Ez szép és jó, de ez a taktika az Assaultok előtt hogy működött?

    Heavykkel már aránylag jól, akkor egy BL-6-KNT-t használtam előretolt egységnek, hátulról meg támogattak az Orionok Large Laserrel és LRM-ekkel.
    Mediumokkal nehezebb volt, akkor egy TBT-5N spotolt ML-ekkel, hátulról egy LRM boat Centurion támogatott. Azt annyiból nem szerettem, hogy folyamatosan hisztizett, mert nem volt kihasználva a teljes tonnaszám a Trebuchetnál.
    A legelején volt a legrosszabb, az Argo megszerzéséig csak az alap medium mechjeim voltak+egy Firestarter. Akkor még inkább az egész pályás lerohanás volt a taktika.

    Én javaslom próbáld ki egyszer azt, hogy 4x LRM-15 (ha mind +1 vagy +2 dmg-s, akkor sebzésben sem gáz), 7 tonna lőszer, TTS +1 vagy +2 Acc (Missile), HS és armor. A TTS főleg akkor hasznos, ha light vagy medium Mech-ek előfordulnak.

    Következő nekifutásra majd ránézek. A +dmg-s LRM20-ak most HGN-732B-re van téve, az LRM-boatra +++-osokat tettem. Multishottal kettőt is unsteadyre tudok tenni és utána egy újabb multishot kettőt is felborít. És az egyik már halott is.
    TTS-t soha nem használtam, de akkor kipróbálom majd. Csak mire találtam már 10esek voltak a pilótáim és nem éreztem akkora szükségét a plusz találati esélynek. Mikor Panzyrt kellett védeni ott sok volt a light, de egy full salvo így is elvitte őket.

    Ez a végjáték. Ha rendesen felszerelt Mech-jeid vannak, szvsz ugyanazzal a csapattal végig lehet küldeni.

    Akkor vasárnap szerintem be is fejezem. Addig már nem lesz rá időm. Aztán jöhet egy kényelmes második végigjátszás, majd ott már máshogy csinálom a dolgokat. Például több pilótával, tegnap megnéztem, Glitch sérült a legkevesebbet, mert neki 207k fel nem használt XP-je van. :Y

  • Shadowguard

    senior tag

    Na befejeztem a kampányt, az utolsó küldetésre tényleg nem kellett a két lance. Az első küldetésben volt egy pillanat amikor megijedtem (befutott az erősítés), de az enemy békén hagyott, inkább a tornyokat zargatta. Értelmes terv amikor ott áll tőle nem messze egy KGC :D A záróküldetés meg egy jutalomjáték volt.

    Összességében nem volt rossz a játék, egyszer még biztos újra fogom kezdeni. Az a baj, hogy a végére tényleg elveszett a kihívás a játékból. Mentem még egy küldetést a záró képsorok után: Assassinate, 9 assault mech, de mondhatni tét nélküli az egész. Még ha egyszerre dobta volna le, akkor azt mondom huha, de így egyenként szedetettem ki őket.

    Oké, ha nem töltögetek vissza a kampány alatt, akkor biztos több lett volna a kihívás, de nálam alapszabály az ilyen játékokban, hogy pilótát nem veszítek (és az AC/20 fejlövés nem korrekt :DDD ). És azért így is volt olyan küldetés, ami megizzasztott. Bár onnantól, hogy egy King Crab és három Highlander volt a csapatban nem túl sok.

  • Shadowguard

    senior tag

    Én közben újrakezdtem a játékot, de most sem sietem el a főszálat, 680. napon csináltam meg a "Capture the Argo"-t. Kicsit máshogy dobálja most a cuccokat, de nem panaszkodom (sőt :D ). Harmadik küldetésnél sikerült összeraknom egy Firestartert, azóta öröm és boldogság van. Plusz sikerült egy küldetésből elhoznom egy komplett HBK-4P-t :Y . A kis kedves besorsolta nekem a választott mellé a másik két részt is. 6ML, némi heat sink (még a holdon is csak a 4. körre kellett pihentetnem egy lézert) és kereken 1000 páncél. Plusz van a másik változatból is eltéve és egy-egy Shadow Hawk-ot is szereztem pluszban. Eredetileg Trebuchet akartam, mert előző körben jól bevált, de az eddig nem jött szembe. Most meg már ne is jöjjön.
    Bónuszként már heavy-m is van, elhoztam a kalóz mechjét is, de egyelőre eltettem a raktárba. 40 nap mire kész lesz a centurion és egyébként sem érzem, hogy erre tényleg szükségem lenne. Ha minden a terv szerint megy akkor ma meglesz az Argo ténylegesen és utána lehet kalandozni.

    Úgy terveztem, hogy most felhúzok 8 pilótát maxra és akkor nem fog kelleni a cockpit mod. Főhős+4 pilóta felállás mellett szinte kötelező volt, így is megesett egyszer, hogy a ++-ost átütötték. Helyette mehet bele Rangefinder, esetleg egy comm system az LRM-boatba. Utóbbi egyébként hogy működik? Minden kör elején megkapom a +1-3 morált?

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Shadowguard #274 üzenetére

    Azért érnek meglepetések. Tegnap még Weldry előtt kaptam egy kétkoponyás küldetést (sima battle) erre szembejött velem két heavy mech egy Grasshopper társaságában. Oké, csak 50%-os páncél volt rajtuk, de kicsit megilletődtem, mikor láttam a szenzoron, hogy egy 70tonnás enemy jön szembe. De legalább két darabot el tudtam hozni belőle... Kicsit szerencsésebb vagyok a sorsolással már meglenne az egész.

    Viszont lehet csak véletlen, de úgy tűnik javították azt a vicces dolgot is, hogy a küldetés leírásában "extremely heavy mech" szerepel és rendre egy jármű jön szembe. Már csak azt kellene megoldani, hogy a célpont ne egy firestarter legyen. Legalább olyankor ne, amikor egyébként 2 heavy mech kíséri.

    Csak most kevésbé kedvez nekem a sorsolás, előző körben aránylag hamar sikerült két ON1-K-t szereznem, most meg egy darab sem jön szembe. Helyette van egy Dragon-om, egy fél JM6-S és két fél Thunderbolt. Meg összeraktam még egy QKD-4G-t a kalózé mellé. De még mediumból se jön olyan, amit szívesen használnék.

    Mondjuk időm van, legalább szépen komótosan tudom szintezni a pilótákat is, meg fejlesztgetem az Argot. A Weldry után eladtam a mecheket a raktárból, rögtön lett 10 millióm. Abból már lehet gazdálkodni.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Matej #277 üzenetére

    Néha alaposan :) Bár ha kiismerem akkor annyira nem vészes. Tegnap este mentem egy négykoponyás destroy base-t, az elején hisztizett is, hogy nagyon gyenge a csapatom és ne tegyem (FS9-H, BJ-1, HBK-4P, ON1-V). Simán meglett visszatöltés nélkül és csak a Blackjackről kopott le egy minimális páncél. A tornyok azért szépen emelik a koponyaszámot, de közel sem olyan veszélyesek.

    És volt egy vicces Assassinate is: 2,5 koponya, mondom sima liba. Megyek egyenesen a support felé, erre mikor beérek sensor range-be-> Unknown mech 70t és 65t. Egy pillanatra még örültem is (meg picit aggódtam), hogy a célpont assaultban fog ülni, de mikor az is odaért kiderült, hogy csak egy vacak Quickdraw. De legalább le tudtam cserélni a Firestartert egy Grasshopperre. Kicsit lassabb, de a lángszóró ritkamód hatékony, ráadásul elég gyakran fejlövést is összehozok vele.. Főleg, mert az AI csak mutatóban szokott meleezni, ha megsütögetem (nem is értem). Ellenpélda volt, mikor egy centurion neme egyszerűséggel fejbe rúgta Deckert, ott ment is a visszatöltés (mondjuk ez vicces volt, mert szerintem annyival nem nagyobb a cent és az animáció rúgást mutatott :U ).

    Este kicsit nekiugrok a kampánynak is, legalább Panzyrt és Smithont fel kellene szabadítani, aztán lehet menni assault mechekre vadászni. Meg kellene még legalább két pilóta is, de Roninokra vadászok elsősorban. Esetleg egy Backer, ha jók a skilljei.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #282 üzenetére

    Igen, ennyi az extra meg a háttértörténet. Nem csak pár adat van beírva hozzájuk. Meg ahogy nézegettem a listát van köztük egy-két egészen jó képességű. Mégiscsak egyszerűbb, mint valami újoncot felhúzni. MEg a random összesorsolt emberkék néha kissé érdekesek. Múltkor fel akartam venni egyet, mert volt neki Bulwark+Multishot, de mikor a marcona szakállas fickó megszólalt magas kislányhangon akkor gyorsan meggondoltam magam. :Y

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #284 üzenetére

    Elsőre én is az alap csapattal vittem végig. Vagyis majdnem, Medusa-t kidobtam spórolási céllal az elején és később vettem fel a helyére egy pilótát. De azon alig szinteztem valamennyit, annak is a nagy részét a training modullal.
    Most direkt az a terv, hogy legalább nyolc pilótám legyen kimaxolva a végére, de lehet több is lesz belőle. LRM-boatba ültetve azért jól lehet szintezni :D

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Cifu #286 üzenetére

    Hát én a Training module-ból jövő XP-t rátoltam erre a kettőre, ha jól emlékszek a multitarget alapból meg is volt, a tacticsot meg hétig fel tudtam húzni, szóval annyira nem volt vészes a találati esély. Meg mire elkezdtem szintezni már igencsak komoly gépekben ültek a pilótáim és csak könnyű küldetésekre vittem. 60-70 LRM-ből meg elég, ha a fele betalál, úgyis az volt a dolga, hogy felborogassa az ellenfeleket.

    De most már én is lézeresbe rakom a szintezős embereket. Ha valaki kiesett akkor Decker átült az ő gépébe, a friss hús meg ment a Firestarterbe. Ott úgyis csak a lángszóró számít, nem a sebzés. Mielőtt lecseréltem volna már nem is mentem közel, csak ha sütögetni való mechet láttam. Egyik küldetésben sikerült összehoznom neki két AC/10 találatot, rögtön két kar mínusz :(( Utána vigyáztam.

    Amartus: A küldetéstől is függ, meg lehet az előrehaladástól is a sztoriban. Azt hiszem 3,5 koponyásnál már esélyes, ha Battle, de Assassinatenél szinte biztos. Destroy Base/Convoy, Escort-nál kicsi rá az az esély, talán a 4,5-5 koponyás Destroy Base-nél beköszönhetnek az erősítésben, de nem biztos. Én már ötkoponyás küldetésnél is kaptam ott vegyes medium-heavy enemy-t.
    Mondjuk ez saját tapasztalat és lehetnek eltérések.

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    Panzyr felszabadítása... Épp csak egy kicsit mentem erős csapattal :DDD

    Viszont utána néztem nagyot, volt egy "extremely heavy mech"-es küldetés (3 koponya), erre szembejött velem egy Highlander... Kár, hogy szegénynek csak 50%-os páncélja volt, inkább ellőttem a két lábát, nem volt kedvem kísérletezni, hogy hátha meglesz a pilótahalál.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz duvi #291 üzenetére

    Én is kaptam már ilyen szép meglepetést az előző végigjátszásnál. Csak ott a hátam mögé dobott le 3 assaultot meg egy heavyt és szemből is jött 4 heavy. A fő gond az volt, hogy két tűz közé kerültem.

    Azért tegnap is volt még kellemetlen küldetés, bár ott én voltam a hülye. 4 Thunderbolt jött szemből, oldalról meg láttam, hogy 2 80tonnás meg 2 hatvanas jármű, mint erősítés. Megnéztem a járműveket a Grasshopperrel, na mondom sima ügy: 2 Schrek meg egy Manticore, biztos az lesz a másik hatvanas is. Hát nem... SRM Carrier... A főhős mechje úgy vágta hanyatt magát rögtön, mint a legősibb foglalkozás gyakorlói. De ahhoz képest olcsón megúsztam, csak a Hunchback és az LRM-boat Orion veszítette el a páncél egy részét, de semmi komoly sérülés a fegyvereken, plusz négyből három pilóta sérült. A főhős rögtön hármat :(((

    Azt mondjuk szeretem a gépben, hogy néha elég logikátlanul támad. Kicsit megfaragta a Hunchbacket, közben rádobott az Orionra egy sensor lockot és belelőtt a másik Orionba. Mind a három mech guardban volt, szóval nem értem az okokat. Azért ha koncentrált össztüzet kap valamelyik mech a frontvonalban akkor hamar elkoptak volna.

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    Tegnap megint elemében volt a játék, 3 koponyás recovery-n egy Banshee-Zeus páros, megtámogatva egy Orionnal és egy Thunderbolttal. Túl nagy kihívás nem volt, sensor lockkal elkaptam a Banshee-t és két sorozat LRM borította is, a többieket meg elsőre nem is láttam... Utána már csak farigcsálni kellett. Bár egy visszatöltést megengedtem magamnak, mert kicsit "vicces" kedvében volt a gép: beugrottam a Hunchbackkel lábat faragni, erre begyalogolt a Zeus és Large Laser fejes... Oké, ennyi belefér, van tartalékpilóta amíg felgyógyul, majd következő körben hátraviszem. Főhős megfaragta a másik lábat, erre egy PPC elvitte a HBK fejét... Köszi, puszi, reload :Y

    Egyébként is felesleges volt lábat farigcsálni, utána néztem, hogy BNC-3E volt. Ennek a mechnek úgy mi értelme, de komolyan? :F A másik variánsból még éppen ki lehet hozni valamit, de ez magasan vicc kategória azzal a kemény 3db hard pointtal (+4 support). Oké, a leírás szerint közelharci mech, de még annak is vacak.

    Viszont továbbra is érdekesen dobálja az ellenfeleket. Előző végigjátszásban alig tudtam összeszedni egy LRM-boatnak való ON1-V-t, most meg nem győzöm eladni. K-s meg sehol... Előzőleg pont fordítva volt. Catapultot, Black Knightot még nem is láttam.

    És egy kérdés: az MBR-t azt mi alapján adja a küldetések után? Húznám felfelé, mert Brintonban néha amiatt nem tudok küldetést vállalni (legalábbis úgy tippelem, Capellan és F. Sun repu már allied).

  • Shadowguard

    senior tag

    Ennél már csak a Charger lett volna értelmetlenebb

    Még küldetésben poén is lenne: 2-3 ilyen izé, ami szorgosan sensor lockol a hátul elhelyezett LRM-carriereknek, esetleg tornyoknak is. Egyébként is gondolkoztam már rajta, hogy jó lenne, ha beraknának egy-két egyszeri küldetést, ahol nem csak annyi a feladat, hogy ölj meg mindenkit random mapon, hanem fix map és kis narratíva.

    Én nem álltam neki közelharci Mech-et összehozni, de especiel egy Banshee erre tökéletes

    Igen, de abban is jobb a 3M. Kettővel több rajta a support hardpoint. Viszont a fene tudja, én a Grasshoppert használom "közelharcra", de azt is flamerekkel, hogy ha valami naggyal találkozok legyen időm farigcsálni a többivel. Csak már gondolkozok rajta, hogy van-e még értelme, mert egy kör alatt egy mechet úgyis kiszedek. Viszont ha az elején ugrok be a tömegbe Vigilance ide vagy oda elkopik hamar.

    A 3E eladni jó.

    Én a mechek jó háromnegyedével így vagyok :DDD Dragont vagy Quickdrawt az életben nem használnék. Mondjuk sokfélét most sem használtam a heavyk közül, mert mire össze tudtam volna rakni egy Thunderboltot vagy Jagert volt két Orionom.

    Tegnap sikerült találkoznom még egy Highlanderrel (vagyis rögtön kettővel is), szóval megvan az első assault mechem. Ennek örömére el is foglaltam a Smithont...

    Vicces volt, bár azért Glitch beszedett két fejlövést.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Matej #300 üzenetére

    Én minden mech-ből megtartok egyet a kiállításra. :) :)

    A storage-ben nekem is el vannak téve. Úgy értettem, hogy használni biztosan nem használnám a nagy többségüket. Lightból például csak a Firestarter :D Amíg az nincs, addig elbohóckodtam a Spiderrel, de nem tett rám mély benyomást.

    Fallout 4-ben is minden fajta power armor-ból volt egy lezsírozva az erkélyen.

    Én ott soha nem adtam el PA-t :D Amikor valamiból már megvolt a sima alapverzió mindenféle díszített változatokat pakoltam ki a házak elé díszsorfalnak. Csak vigyázni kellett, hogy gyorsan kivegyem a core-t, mert a piszok falusiak lopták.

    Tegnap este jó napom volt :) Megcsináltam a Newgrange-es küldetést, utána meg felnéztem Brintonba. Ötkoponyás capture base, 2 Stalkerrel, egy Highlanderrel és egy Victorral. Mindegyiken csak 50%-os páncél volt, szóval az egyik Stalker kivételével célzottan lábra mentem. Azóta új LRM-boatom van és egy második hegylakó a raktárban (ez is 333P volt).
    És végre rendes cuccok vannak a boltban (egyik helyen még Battlemaster darabokat is találtam, de sokalltam érte a pénzt), egy Exchanger-t is sikerült szereznem (első végigjátszásnál nem is láttam ilyet). Bár érdekes, mert a rendszer azt mondja romlott a mech hőkezelése. Pedig elvileg javulnia kellene, mert a -10% többet jelent, mint az a két Heat Sink, amit beáldoztam érte. Már ha jól értem, hogy mit is csinál. Gyakorlatban még annyira nem tudtam megnézni, előtte is csak desert/martion pályán volt vele bajom.
    A végén pedig sikerült egészben elhoznom egy KGC-t is :C 4,5 koponyás capture base, leszedtem a tornyokat és jött az erősítés, 3 heavy meg az a szépség. Szerencsére útban volt egy domb, szóval mire odatotyogott le tudtam szedni a többieket. Egy lövésre volt ideje, utána az LRM-ek borították és végre a Grasshopper lángszóróinak is hasznát láttam. Úgy sikerült kiütnöm a pilótát a gépből, hogy át se ütöttem a páncélt :D
    Viszont most már muszáj leszek megcsinálni az SLDF raktárt... Kellenek a dupla heatsinkek. Egy pár a rákra is, de a Stalkerre is tennem kell, mert 70LRM 4 kör alatt megsüti. És még mindig nem láttam Black Knightot :(

Új hozzászólás Aktív témák