Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz torma1981 #33 üzenetére

    A játék könyvtárába keress rá a JSON-ra, és mindent feldob - szó szerint. A Mech-ek, fegyverek, stb. külön-külön fájlokban vannak tárolva.

    A skill pontok terén szvsz ez nem működik, de bevallom azt a részt nem is néztem.
    Minden vonatkozik mindenre, tehát ha a látótávot átírod, akkor az AI látótávja is megnő, ha a fegyverek tulajdonságait átírod (pl. 300-at sebző Medium Laser), akkor az ellenfélnél lévő fegyverek is ilyenek lesznek.

    A korábbi hsz.-emben ott van, hogy merre találod azt a JSON fájlt, ami a látó- és szenzor távolságot tartalmazza. A fegyverek lőtávolságai a fegyvereknél vannak, a Medium Laser 270m, a Small Laser és az MG 90m, a Large Laser 450m és így tovább.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz torma1981 #52 üzenetére

    Gunnery: Találati esély fegyverekkel
    Piloting: Találati esély közelharcnál, bónusz a stabilitásra
    Guts: Plusz életerő, kevesebb büntetés AC fegyvereknél a folyamatos tüzelésnél, magasabb limit a túlhevülésnél
    Tactical: Látó / szenzor távolság bónusz, csökken minimum lőtáv (a minimum lőtávval rendelkező fegyvereknél), kevesebb büntetés az LRM indirekt tüzelésnél

    Mind a négynél van 2-2 extra képesség 4 illetve 8 pontnál, a 4 pontosak a Tier 1, a 8 pontosak a Tier 2 képességek, két Tier 1 és egy Tier 2 kiválasztására van lehetőség, úgy, hogy a Tier 2 csak olyanból választható, ahol a Tier 1-et is kiválasztottad.

    Ezek:

    Gunnery: Multi-target (több célpontra is tüzelhetsz, érthetően különböző fegyverekkek) és Breaching Shot (nem érvényesül a célpont fedezék (cover) bónusza)
    Piloting: Evasive Movement (bónusz elkerülés (Evasine) ha mozogsz), Ace Pilot (alaphelyzetben először mozoghatsz és utána lőhetsz, ennél a képességnél ahogy tetszik, tehát lövés után mozoghatsz)
    Guts: Bulwark (ha nem mozogsz, feleződik a bekapott sebzés), Juggernaut (bónusz a közelharcnál)
    Tactical: Sensor Lock (lövés helyett befoghatsz egy célpontot, amelyre nem is kell rálátnod, a kör hátralévő részében a befogott célpontra lehet indirekt LRM indítást csinálni, illetve a befogott célpont elveszti az elkerülés (Evasine) bónuszait), Master Tactician (kap plusz egy kezdeményezést (Initiate))

    Mire érdemes menni?

    Először is én felvettem 600 méterre a látótávolságot, tehát nem érvényes az alaphelyzet. Én 2-2 Mech-et használok 2-2 célra, van 2 "Meat shiled", akik elől vannak és célpontot játszanak, direkt-tüzelésű fegyverekkel bírnak. Nekik a Bulwark kötelező és Sensor Lock / Master Tactician vagy a Breaching Shot jó. Van 2 LRM boatom, nekik a Tactical fontos, de a Breaching Shot a legjobb skilljük (és a Bullwark sem árt).

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz torma1981 #63 üzenetére

    A Mech-ek besorolása (most a kezdeményezésnél tippelek, ugyebár balról jobbra 5-től 1-ig tart a körnél a kezdeményezés, minél magasabb, annál előbb kerülsz sorra a körben, ha neked és az ellenségnek is van azonos kezdeményezésű Mech-je, akkor felváltva jöttök):

    Light (20-35 tonna): Könnyű Mech-ek, főleg felderítésre, a játék elején harcra is jók. Alapból 4-es a kezdeményezésük.

    Medium (40-55 tonna): Közepes Mech-ek, a játék elején a fő harci Mech-ek, később egyre inkább eltolódik felderítő / taktikai egységgé, akik aféle "mindenre jó" kategóriát képviselnek, rugalmasan használhatóak a legkülönfélébb feladatokra. Alapból 3-as a kezdeményezésük.

    Heavy (60-75 tonna): Nehéz Mech-ek, ők a fő harci Mech-ek általában, de a játék elején csak "főellenségnek" fordulnak elő. Alapból 2-es a kezdeményezésük.

    Assault (80-100 tonna): Roham Mech-ek, elviekben csak a legkiváltságosabb Belső Szféra tisztek / főtisztek / nemes urak és hölgyek kezeibe kerülnek efféle harci gépek, általában lassúak, de rengeteg fegyverük van és komoly páncélzatuk. Alapból 1-es a kezdeményezésük.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz torma1981 #66 üzenetére

    Ahogy olvason lehetőségeket nekem a távolra lövő egység lesz a haver.

    Alaphelyzetben korántsem biztos. Mint írtam, a gyári 300 méteres látó / szenzor távolság messze bekorlátozza a távoli fegyvereket. Egy AC/10-es vagy Large Laser is 450 méteres lőtávolsággal bír, tehát már ezeket is csak úgy tudod kihasználni, ha valaki felderít neked. Emiatt ha hosszú távú fegyverekre építesz, és nem akarsz JSON-t átírni, akkor biza érdemes a kis- és közepes hatótávolságú fegyvereket is számba venni...

    Én nem rajongok a közelharcért (igen, sok dolog nevetséges a Battletech világában, kezdve a 90 méteres lőtávolságú géppuskával, de az egymást rúgdaló meg pofozó robotok már a tűréshatáromon túl vannak), ezért írtam át a látó / szenzor távolságot 600 méterre. Ez sem optimális, mert így borul a játékegyensúly, többet érnek a nagy lőtávú fegyverek, az LRM még többet, míg a csökevényes hatótávolságú fegyverek (MG, Small Laser) eléggé elértéktelenedtek.

    Gondolom a felderítő nagyon fontos.

    Játékstílustól függ. El tudnék képzelni én is olyan összeállítást, amiben négy közelharcos Mech van, működhet is (próbálkoztam AC/20-assal 300 méteres alap látótávolságnál, ha a másik oldalon nincsenek LRM-rakétás egységek / tornyok, akkor végső megoldás szinten lehet aratni velük....). Szóval nem feltétlen kell felderítő. A mostani összeállításomban sincs Könnyű Mech...

    Mi a leghasználhatobb csapatosszeallitas?

    Próbáld ki a játékot, és találd meg a neked legjobb összeállítást. Mindenki máshogy játszik, lent Cain69 felvázolt olyan változatot, amely a páncélzatra és a jump jetekre helyezi a hangsúlyt. Az is egy életképes verzió.

    Amennyire én meg tudom ítélni, "gyári" változatban ki vannak jól egyensúlyozva a fegyverek, tehát nem fogsz nagyon mellényúlni, ha gépágyúkat (AC) választasz, de akkor sem, ha lézereket, vagy rakétákat. Menet közben fogsz majd te is rájönni arra, neked mi tetszik....

    Amint írtad a kozelhatc elég erős. Érdemes ra gyúrni?

    Gyári állapotban lehet, de akkor tényleg erre érdemes gyúrni, sok páncélzat, gyors és nehéz Mech (a közelharci sebzés a Mech-ed tömegétől függ alaphelyzetben), jump jetek... Én is csinálok most is olyat, hogy ha túl van hevülve a Mech-em, akkor nekirontok, mert megéri...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • duvi

    nagyúr

    válasz torma1981 #70 üzenetére

    A legtöbb rövidítés amit fentebb olvashattál, mind fegyver. Pl. a PPC (Particle Projector Cannon) egy nagyon erős energiafegyver. Ha kíváncsi vagy, akkor itt tudsz utánakeresni a sok Battletech rövidítésnek.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz torma1981 #70 üzenetére

    Előre bocsátva: a lőszer azért hátrány első sorban, mert kritikus találatnál (amikor a szerkezet (structure, a narancssárga) sérül) felrobbanhat plusz sebzést okozva és megsebezve a pilótát.

    Laser v. Las: lézerfegyverek, Small / Med vagy Medium / Large (Kicsi / Közepes / Nagy) méretben vannak, ebben a sorrendben nő a lőtávolságuk (90, 270 és 450 méter) és sebzésük (15, 25 és 40) - meg a tömegük és a hőgenerálásuk is. A játékban igen pontos fegyvernek számítanak, de ugye hőtermelés árán. A Small Laser közelharci fegyvernek számít, tehát ha közelharcnál automatikusan lősz vele egyet. Az MG-t leszámítva az egyetlen fegyverek, amelyek nem okoznak stabilitás-sebzést a célpontnak.

    PPC: Particle Projection Cannon, magyarul részecskeágyú. Viszonylag nagy lőtávolsága van (540 méter), sokat sebez (60), okoz egy kevés stabilitás-sérülést, de piszok sok hőt is generál és van minimum lőtávja (90 méter vagy 3 lépés) amin belül nehezebben találod el vele a célpontot.

    AC v. Autocannon: Gépágyúk, AC/2, AC/5, AC/10 és AC/20-as méret van belőle, a szám növekedésével a sebzés is nő (25, 45, 60 és 100), viszont a lőtávja egyre csökken ebben a sorrendben. Hátrányuk, hogy relatíve nehezek, lőszer kell hozzájuk, és büntetés jár a visszarúgás miatt (minden lövés után kumulatív csökken a találati esélyed, ha egy körig nem lősz, nullázódik a büntetés), előnyük, hogy jó a hatótávolságuk, még az AC/20-nak is 270 méter (annyi, mint a Medium Lasernek) és a sebzésükhöz képest kevés hőt termelnek. Az AC/2-nek és az AC/5-nek van minimum lőtávja is.

    MG: Géppuska, könnyű, kicsi, de a hatótávolsága a dugós puskáénak felel meg (90 méter vagyis 3 lépés). Itt azzal bolondították meg, hogy egyfelől rögtön többet lő (5x 3 sebzés, ami a tömegéhez képest sok), másfelől közelharcnál automatikusan lősz vele.

    SRM: Rövid hatótávolságú rakéta, a szám utána azt mutatja, egy indításnál hány rakétát lő ki (2-4-6). 270 méter a lőtávja (mint az AC/20-nak és a MedLas-nak), viszonylag sokat sebez (8-at per rakéta), hátránya, hogy kell hozzá lőszer, és viszonylag sok hőt generálnak. A rakéták találati esélye minden egyes rakétánál számítódik, tehát ha 80%-os találati esélyed van egy SRM-6-nál, akkor mindegyik rakétának egyenként 80% esélye van a találatra. A másik jellemzőjük, hogy mindegyiknél véletlenszerű, hogy melyik testrészét találja el a célpontnak. Emiatt szokták sörétes puskának is csúfolni, mert kb. úgy viselkednek a rakétát, mint a sörétraj...

    LRM: Nagy hatótávolságú rakéta, a szám utána az egy lövésnél indított rakéták számát jelöli (5-10-15-20), a játékban csak az AC/2 tud messzebb lőni (meg a Gauss Rifle) mint az LRM, ráadásul (legalábbis tudomásom szerint) a játékban az egyetlen fegyver, amelyik indirekt is tud lőni, tehát neki nem kell rálátni a célpontra, elég, ha az egyik társad rálát, a rakéták ilyenkor ballisztikus pályán repülve kikerülik az akadályokat. A sebzése fele akkora, mint az SRM-nek (alapból 4 per rakéta), és az SRM-hez hasonlóan itt is él a "sörétraj" effektus, vagyis nem egy ponton, hanem szétszórva kerül a sebzés kiosztásra. Relatíve nehezek és ugye lőszer is kell hozzá. Alapból 90 méteres minimum lőtávja van.

    LosTech, vagyis eltűnt/elveszett technológiák, de lehet, hogy feltűnik a játékban (a táblás játékból vannak az infok, tehát nem a játékbeli hatásukról írok):

    Gauss Rifle: Gaussz-ágyú, vagy Elektromagnetikus ágyú (EM ágyú). Nagyon nagy lőtávolságú, nagy sebzésű, nehéz, de kevés hőt termelő, és nem robbanó lőszert használó fegyver.

    Pulse Lasers: Pulzus lézerek, a lőtávja és a sebzése azonos a sima lézerrel, de körönként kétszer lőhet - és emiatt kétszer annyi hőt is termel. Cserébe nehezebb, mint az azonos típusú sima lézer.

    ER Laser. Nagy hatótávolságú lézerek, a sebzésük azonos a hagyományos lézerekével, de messzebb lőnek - és több hőt termelnek.

    ER PPC: A PPC-vel megegyező sebzésű, de annál nagyobb lőtávú, viszont több hőt is termelő PPC variáns.

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz torma1981 #77 üzenetére

    Heat Sink-nek (kb. radiátor vagy hűtő) hívják, 1 tonna és 1 crit helyért nyújt 3 pontnyi hőelvezetést.

    De ugye a hatékonysága függ a biome-től (vagyis hogy milyen pályán vagy), a hideg helyeken (pl. Tundra) jobban hűt, több hőt vezet el, a forró és/vagy légüres helyeken (Desert vagy Martian) viszont kevesebbet.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz torma1981 #157 üzenetére

    Van olyan fegyver amivel pontosan lehet fejre lőni?

    Fejre két féle képen lőhetsz: a 'Called Shot' speciális paranccsal (alul a parancsoknál jobbról a harmadik), ami Moral pontba kerül. A másik lehetőség, ha a földön fekszik a célpont, akkor automatikusan 'Called Shot' jön létre.
    Fegyvertől ez alapvetően független.

    Milyen összeállítás a legjobb?

    Nincs mindent vivő összeállítás, ki kell tapasztalnod, hogy neked melyik fekszik a legjobban. Van, aki a közelharcot szereti, van, aki a lézerfegyverekre vagy a PPC-kre esküszik, van, aki a minél nagyobb AC-kre, és van, aki az LRM rakétákra...

    Hogyan kell az űrhajót fejleszteni?

    Ha az elején a Leopard dobóhajóról van szó, akkor azt nem tudod fejleszteni.
    Később, ha az Argo már megvan, akkor a főmenűben bal oldalon az Engineering -> Ship Upgrades alatt:

    Ha a pálya során nem lövöm szét az ellenség robotját akkor azt megkapom?

    Nem. Alapvetően a küldetés előtt két tényezőt szabhatsz meg: mennyi pénzt kapsz a küldetésért és mennyi hadizsákmányt (salvage). Ha az egyiket feljebb húzod, a másik lejjebb megy. A Salvage esetén két érték van, pl. 2/8, ez azt jelenti, hogy a harc után a zsákmányból 2-őt te választasz ki, további 6-ot pedig véletlenszerűen, és összesen 8 dolgot kapsz meg. Ha visszább veszed valamelyik (vagy akár mind kettőt), akkor az adott küldetést adó frakcióval plusz reputációt kapsz, ami később bónuszt jelenthet a küldetések fizettségénél illetve némileg olcsóbban tudsz az adott frakció bolygóin vásárolni.


    Ezen a képen a felső (Payment) beállítást eggyel visszavették, a Salvage maradt középen, viszont emiatt az Arano Restoration-nál kapsz +4 reputációt

    A harc után a Salvage elosztásnál ez a képernyő fogad:

    A középső listában felül különféle Mech-ek részei láthatóak, jobb oldalra kell behúzni, hogy melyiket akarod te kiválasztani, és utána felette a gombra kattintva jóváhagyni.

    Egy Mech-et három ilyen darabból tudsz összerakni, a típusuk mellett van egy x/3 oszlop, ez mutatja, hogy hány darabod van az adott Mechtípusból. 0/3 esetén semmi, 1/3 esetén egy, 2/3 esetén kettő darabod már van belőle.

    Ha van három darab, akkor Yang összeépít belőle egy teljes Mech-et. Részelemeket egyes Bolygók boltjában (Store) is találhatsz.

    Az a ritkaság értéke mit jelent? A boltban nehezebb venni? Vagy találni?

    A harctéren milyen sűrűn futhatsz össze vele. De pl. LosTech cuccokkal én eddig csak a fő küldetésszálban találkoztam...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz torma1981 #162 üzenetére

    Ha a játék elején vagy még, akkor több tényezős a dolog - a light Mech-eket nehezebb eltalálni, plusz ha az optimális lőtávon túl vannak, akkor is szépen csökken a találati esély, erre pedig még rájönnek a környezeti hatások. Szóval erre két javaslat van: nagyobb Gunnery skill és lézer-fegyverek... :)

    Amúgy ha jól értem, akkor a képlet valahogy így néz ki:

    Optimális lőtávolságnál:
    65% + Gunnery skill érték* + fegyver / addon módosítók (pl. lézernél +5%, karra szerelt fegyverek +5%) - fegyver módosítók (pl. optimális távolságon túl vagy minimum távolságon belül bünti) - terep módosítók - cél módosítók

    *Gunnery skill esetén:

    Gunnery 1 = max. 75%
    Gunnery 2-3 = max. 80%
    Gunnery 4-5 = max. 85%
    Gunnery 6+ = max. 95%

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Ry0K3N

    senior tag

    válasz torma1981 #198 üzenetére

    Tökmindegy mit raksz rájuk csak mindegyik mechen legyen egy LRM ha lehet minél nagyobb. Meg legyen még egy mech amin csak LRM van és lényegében easy mode.

    Have fun :DD

    "Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz torma1981 #198 üzenetére

    Egyéni megítélés kérdése, én mint írtam is, azóta nem használok AC-t, hogy a Blackjacket lecseréltem. Mindig tervezgetem, de annyival nem gondolom jobbnak. Néhány biome-ba jó lenne, de majd ha találok egy jó kis assaultot, amit fel lehet vele szerelni. A mostani heavy teamet már nem akarom bántani.
    Nekem egyébként az vált be nagyon, hogy egy mech tisztán LRM-boat, ott a páncél rovására is mehetnek a rakéták, ha tartod a távolságot (pilótánál a Tactics és a Gunnery a prioritás), illetve van egy tisztán lézeres kivégzőm is, ott viszont annyi Heat Sink amennyi elfér (Gunnery-Guts). A másik két mech vegyesen lézer és LRM.

    Nem tudom hol tartasz, de ha az elején akkor mindenképpen szerezz egy Firestartert. Nekem rengeteget segített a nagyobb mechek ellen a lángszóróval. Főleg Desert és hasonló biome-oknál, volt, hogy kétszer állt le az ellenfél reaktora, annyira felforralta. És tapasztalataim szerint a lángszóró kifejezetten jó eséllyel találja el a pilótafülkét is.

    oké, fiúk baj van ha ez eltüsszenti magát jobbról csak a 2 lábad marad amit vissza tudok vinni

    Ezen már fél órája röhögök. Egyébként van benne igazság, én már jártam meg azzal, hogy hagytam lőni. Nem tudtam mi mozog a domb mögött és azt hittem amit látok az veszélyesebb... Visszatöltés után már máshogy gondoltam (kigurult, meglőtt, egy kar egy egy RT mínusz, egy kósza LRM sorozat felborított és még egy fejlövést is kaptam utána... Mindez a főhősbe...

    Tegnap megint elkalandoztam a Taurian részre, 3,5-4 koponyás küldetésből volt 3 is egy helyen (mind kapellán, velük megvan a repu). Meg is lett az első assaultom egy Stalker személyében (kétszerre hoztam el). Plusz van 1-1 Zeus, Victor és Banshee darab is. Mellé esett pár jobbfajta lézer is, a BL-6-KNT-val most 225 egy alfa. Gyakorlatilag egy heavyt kiszedek Precisionnal, ha nincs fedezékben és minden betalál.

    Bár volt, ahol megszenvedtem, 4 heavy mech ellenfélnek és pont a hátam mögé dobta be az erősítést, 3 assault és egy heavy képében. Hogy az örömöm teljes legyen az egyik Sensor lockolni is tudott. Az LRM-boatot természetesen, mert ő volt leghátsó... Már csak integetni tudtam neki, ahogy a lábban tárolt rakéták felrobbantak.
    Visszatöltés után gyors hátraarc és előbb az erősítést intéztem el. Így is volt pár meleg helyzet (azért nem egészséges háttal állni az enemynek), de mire a másik csapat odaért ezt szinte teljesen sikerült eliminálni. Bár sokat segített, hogy az egyik assault a CT mellett tartotta az Ammot. Éppen csak lekapartam a páncélt, mire kiírta, hogy ammo explosion és eldőlt. Nem panaszkodtam :N
    Ami vicc, hogy ez volt a három és fél koponyás küldetés. A következő négy csillagoson meg jött ellenem 2 Schrek, egy Demo és egy Banshee. És csak 50%-os páncél volt rajtuk...

    standiget könnyű szerezni, elég bevállalni hozzá egy küldit loot és pénz nélkül, csak repuért. utána bármit rádbíznak.

    Remélem úgy lesz. Találtam egy bolygót három Davion küldivel, abból egyet el is tudtam vállalni... Mondjuk remélem nem fogok könnyeket ejteni a lootért. Amilyen "szerencsém" van tuti egy Atlasból fogom kilőni a pilótát :DDD Kár, hogy ezt csak vasárnap fogom megtudni...

  • Ry0K3N

    senior tag

    válasz torma1981 #222 üzenetére

    Ezek szerintem a napok módosítói meddig tart az utazás.

    A videókat valahol máshol kell keresni. De eddig nem nagyon találtam neten olyat aki a jump videókat tudta volna módosítani.

    "Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

  • velizare

    nagyúr

    válasz torma1981 #222 üzenetére

    amennyiben a változók nevei utalnak a funkciójukra:

    "DefaultSystemTravelTime" : 4,
    a rendszeren belüli űrjárós utazás (űrugrótól bolygóig) időtartama napban;

    "DefaultFuelTime" : 3,
    az űrugró ennyi nap alatt tölti fel magát az ugráshoz;

    "FuelStationFuelTime" : 3,
    amikor az űrugró nem napvitorláról, hanem töltőállomásról tölti magát, akkor ennyi idő kell a töltéshez. jó kérdés, hogy ez egyáltalán használva van-e a játékban jelenleg;

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz torma1981 #242 üzenetére

    Főleg bugfixeket tartalmaz, néhány küldetésben jelentkező bugot is ideértve, javítottak a memóriakezelésen, a karakteralkotásnál új lehetőségek vannak, a felbontás beállításánál most már be lehet kapcsolni, hogy a kijelző által elvben nem támogatott felbontásokat is be lehessen állítani. Nagyjából ennyi a lényeg.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz torma1981 #279 üzenetére

    Ha jól rémlik két speciális Mechwarrior csoport van a random generált "normális" Mechwarriorokon túl, akik "egyediek", tehát előre generált karakterek:

    A Backer-ek olyanok, akiket a Kickstarter kampányban X dollár felett támogattak, és róluk mintáztak egy-egy Mechwarrior-t, ők adták a nevüket, stb. A nevük mellett lila zászló van.

    A Ronin-ok a Béta idejében már készen voltak, így ők voltak a Béta Mechwarriorjai (Arclight, Apex, Blockade, Sumo, Witness, stb.). Nekik a nevük mellett szintén lila zászló van.

    A speciális Mechwarrior-okkal csak egyszer futhatsz össze, és ha meghalnak vagy elbocsátod őket, többé nem találkozol velük. A speciális Mechwarrior-ok listája a @Gamepedia-n.

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz torma1981 #281 üzenetére

    Annyi extrát tudnak, hogy egyedileg készített arcképük van, ez ad nekik egy kis pedigrét. Ennyi.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Ry0K3N

    senior tag

    válasz torma1981 #319 üzenetére

    Ott valami nagyon összeomolhatott akkor. Lehet mod miatt.

    "Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

  • duvi

    nagyúr

    válasz torma1981 #319 üzenetére

    Megérne egy reinstallt és a mentéseket áttenni egy másik könyvtárba. Ha így okés, akkor mehet vissza az uccsó mentés, bár a Steam úgyis szinkronizál.

Új hozzászólás Aktív témák