Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Amartus #93 üzenetére

    Ezt sehol sem írja ki...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Amartus #237 üzenetére

    Release 1.0.3 Notes, 5/15/2018

    Fixed some hitches when destroying units and buildings during combat.

    Memory management improvements around 'Mech destruction.

    Fixed an issue that could cause MechWarriors to become permanently stuck in the High Spirits or Low Spirits state.

    Fixed an issue where saving the game immediately after salvaging enough parts to complete a new 'Mech could cause that new 'Mech to disappear upon reloading that save game.

    Fixed an issue that could cause allied units in Escort missions to fail to move into the extraction zone under certain circumstances.

    Fixed an issue where choosing to store a 'Mech with an active work order, then cancelling the warning popup, would cause the screen to become unresponsive.

    Fixed a few issues with starting location spawn points on procedural missions.

    Fixed hair shader to better support brighter colors in character creation, tweaked some hair and beard textures, and added some brighter color swatches.

    Added new portrait presets and customization options.

    Fixed an issue that prevented completion of the "Rock 'Em" and "Sock 'Em" achievements.

    Fixed an issue that could prevent completion of the "Complete Roster" achievement.

    Fixed an issue that trivialized completion of the "Laser Show", "Bullet Farmer", and "Raining Fire" achievements.

    [STEAM] Added a warning popup that appears if the Steam API fails to initialize on game start.

    Added text to the video settings screen to indicate that some settings will not be applied until the next game load.

    Added an option in video settings menu to show unsupported display resolutions (defaults to off).

    [macOS] Support for non-standard Steam install directories (directory paths with special characters like "=" in them.)

    Fixed artifacting issues present on a subset of "Mercenary MechWarrior" custom Backer Emblem rewards.

    Made the Backer Atlas "SBA" prefab available for the Atlas II-HT (in addition to being available for the standard Atlas AS7-D.) Made the Shadow Hawk "Umbra" prefab available for the Shadow Hawk 2H. Made "Valhalla" prefabs available for their respective chassis variants.

    [SKIRMISH] Alternate prefab 'Mechs are now considered stock, and display in the Stock 'Mechs list in Skirmish Lance Config.

    [SKIRMISH] Copying an alternate prefab 'Mech now correctly preserves the 'Mechs variant appearance.

    Our troubleshooting launcher remains on the public_beta branch. If you are having trouble running the game and have not yet opted in to the public_beta branch, please do so in order to have access to additional configuration options that may help you:

    [WINDOWS] [STEAM] [GOG] Added an optional BATTLETECH Launcher that can be used to configure the following options before launching the game: Borderless Windowed Mode, Exclusive Fullscreen Mode, Video Rendering API. We recommend using these options for troubleshooting if you are experiencing hardware or software compatibility issues. To use this launcher, run the BattleTechLauncher.exe in your installation folder. In GOG Galaxy, you can open the More menu next to the Play button and choose Other -> Configure BATTLETECH.

    Additional note for players who mod various game files...Reminder that modding is not officially supported. If you have saved a game with any mod active, that saved game will not work after an update has been applied unless you replace all modded files exactly as they were when the save game file was created. Saved games require the exact same data state in order to function properly.

  • PitLee

    őstag

    válasz Amartus #260 üzenetére

    Az év mechtechnikusa díját nem én fogom elhozni :D
    Mondhatni mindhárom egy kaptafa, AC20 és hozzá a lábakba 4tonna lőszer, ez 20körre elég + 2 jump jet szintén lábakba.
    A maradék szabad súlyba páncél, felül full a lábakra meg ami marad.

    Csatában egy kicsit srégen kell állni, hogy a fegyvert viselő oldal védve legyen, de persze az enemi benne legyen a "legyezőben", a mech-ket is néha cserélni kell a tűzvonalba vagy a másik sértetlennel előrébb menni.

    A Centi meg, 2db 15LRM és 1db 10 LRM és hozzájuk 6 tonna lőszer a lábakba, ami 18 körre elég + 2 heat sink a centertorzo-ba.
    A páncél, az meg olyan könnyed nyárias :), a "max armor" gombbal, szétosztja magától.

    Az AC20 nem instant win, a "called shot" kell hozzá,ezzel az elején gyorsan lehet pár "kisebb" 100 páncél vagy ez alatti CT-vel rendelkező mech-et likvidálni, hogy ne legyen olyan nagy a számbeli fölényük.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Amartus #263 üzenetére

    Nem tudom hol jársz, de ha megvan az Argo, akkor az Argo-t ugye a királykisasszony azért cserébe adja át, hogy neki dolgozz, viszont azzal a korlátozással, hogy nem mehetsz a nagy házak rendszereibe (Federated Suns, Capellan, Free World Leagune). Ezért van a korlátozás.

    Ha végigjátszod a fő küldetésszálat, a királykisasszony feloldja a korlátozást, és már oda mész, ahova akarsz.

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Amartus #307 üzenetére

    Ha azt is meg akarod csinálni, akkor valami rohadt gyors Mech kell, amit nem lőnek ki fél kör alatt. Mondjuk Dragon...

    Ezzel együtt az a secondary objective piszok nehéz, nekem még 600 méteres látó- és szenzor távolsággal is vért kellett izzadnom (fent volt egy Griffin, egy Commando, egy Cicada és ugye jön onnan egy APC és van torony is). Én anno úgy tudtam megcsinálni, hogy felfutottam az emelkedő majdnem tetejére (egy Awesome-al), és onnan láttam meg a barakok felé rohanó APC-t (ismét: 600 méteres alap szenzor távolsággal!), majd ment rá 3x LRM-15 hullám, a felderítő mögött araszoló LRM-boatból...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Amartus #309 üzenetére

    Szvsz a Battlemaster helyett próbálj ki Grasshoppert vagy Dragont. De ha LRM-es megoldást csinálsz, akkor is az LRM-boatnak a domb aljáig el kell sétálnia, különben nem fogja elérni a barakot veszélyeztető APC-t.

    Ezzel együtt "mókás", hogy a játék egy legnagyobb kihívása effektíve abból fakad, hogy négy Mech-el kell négy plusz egy APC-t kilőni, úgy, hogy közben maroknyi másik Mech és jármű lő rád....

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák